Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Everton – Man Utd: Wypuścili zwycięstwo z rąk

» 11 września 2010, 15:44 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United zremisował z Evertonem 3:3 (1:1) w meczu otwierającym 4. kolejkę Premier League. „Czerwone Diabły” prowadziły z „The Toffees” 3:1 na dwie minuty przed końcowym gwizdkiem, ale dały sobie frajersko wyrwać zwycięstwo.
Everton – Man Utd: Wypuścili zwycięstwo z rąk
» Manchester United zremisował z Evertonem 3:3 (1:1). „Czerwone Diabły” prowadziły z „The Toffees” 3:1 na dwie minuty przed końcowym gwizdkiem, ale dały sobie frajersko wyrwać zwycięstwo.
Kto był najlepszym zawodnikiem United w tym spotkaniu?
Przed meczem na Goodison Park wszyscy koncentrowali się na osobie Wayne’a Rooneya. Kibice „The Toffees” przygotowywali obraźliwe przyśpiewki na swojego byłego piłkarza, a dziennikarze zastanawiali się czy Rooney – bohater skandalu obyczajowego – poradzi sobie presją. Sir Alex Ferguson zdecydował się jednak nie testować odporności psychicznej swojego zawodnika i zostawił go w Manchesterze, aby ten uporządkował swoje sprawy rodzinne.

Absencją Rooneya głowy nie zamierzali sobie zawracać piłkarze Evertonu. Zespół Davida Moyesa do starcia z wicemistrzami Anglii przystąpił z nożem na gardle. Zaledwie jeden punkt wywalczony w trzech ligowych kolejkach dawał im miejsce w strefie spadkowej Premier League.

Nic zatem dziwnego, że Everton był bardzo zmotywowany. W pierwszych minutach gospodarze totalnie zdominowali przyjezdnych. Momentami „The Toffees” utrzymywali się przy piłce przez 71% czasu gry!

Sporo krwi Van der Sarowi już w 6. minucie napsuł Mikel Arteta. Hiszpan niezwykle precyzyjnie przymierzył z rzutu wolnego, lecz piłka tylko otarła się o poprzeczkę i wyszła poza boisko.

Manchester United groźnie zaatakował po kwadransie, kiedy potężnym strzałem zza pola karnego popisał się John O’Shea. Strzału w wykonaniu nominalnego obrońcy „Czerwonych Diabłów” nie powstydziłby się żaden zawodnik. Irlandczyk trafił jednak w słupek.

W kolejnych minutach Everton często atakował na bramkę Van der Sara, ale zdecydowanie więcej pracy miał Tim Howard. Amerykanin między słupkami wyczyniał prawdziwe cuda. Najpierw tylko we wiadomy sobie sposób wybił nogą lecącą do bramki piłkę po strzale Paula Scholesa. Po chwili Howard nie dał się pokonać Ryanowi Giggsowi z kilku metrów.

Heroiczna postawa Amerykanina dodała gospodarzom pewności siebie. W 39. minucie Everton przeprowadził błyskawiczną kontrę. W sytuacji sam na sam z Van der Sarem znalazł się Arteta, lecz trafił prosto w Holendra. Piłka spadła jednak pod nogi niepilnowanego Stevena Pieniaara, który wpakował ją do siatki z kilku metrów.

„The Toffees” z prowadzenia nie cieszyli się długo, bo w 43. minucie stan rywalizacji wyrównał Darren Fletcher. Szkot znakomicie wybiegł zza pleców obrońców do dośrodkowania Naniego i z najbliższej odległości pokonał Howarda.

Jeszcze przed przerwą Manchester United mógł objąć prowadzenie. Na szesnasty metr piłkę zagrał Ryan Giggs, z woleja uderzył ją Dymitar Berbatow, lecz minimalnie przestrzelił.

Po zmianie stron „Czerwone Diabły” szybko zabrały się do pracy. W 47. minucie kolejne dobre dośrodkowanie na piąty metr posłał Nani, tam najwyżej wyskoczył Nemanja Vidić i strzałem głową dał gościom prowadzenie.

Strata drugiej bramki wyraźnie podrażniła Everton, który zaczął rzucać coraz większe siły pod pole karne Manchesteru United. Niewiele brakowało, aby gospodarze zostali za to skarceni w 63. minucie. Po szybkiej kontrze Berbatow wyłożył piłkę Naniemu, ale jego strzał dobrze obronił Howard.

Amerykański bramkarz bezradny był jednak trzy minuty później. Scholes kilkudziesięciometrowym podaniem idealnie wypatrzył Berbatowa na prawym skrzydle. Bułgar efektownie minął obrońcę Evertonu, a następnie strzałem w długi róg podwyższył na 3:1.

Zdobycie trzeciej bramki wybiło z rytmu „The Toffees”. Gospodarze nie zrezygnowali oczywiście z walki, ale ich ataki nie były już tak zaciekłe jak w pierwszej połowie. Nieco ożywienia do gry liverpoolczyków wprowadził Yakubu Aiyegbeni. Po jego przytomnym podaniu w 77. minucie znakomitą okazję zmarnował Leon Osman.

W końcówce nastąpiło już totalne rozluźnienie w szeregach Manchesteru United. Z dogodnych pozycji w bramkę Tima Howarda nie potrafili trafić Berbatow i Nani. Nonszalancka postawa zemściła się na „Czerwonych Diabłach” w doliczonym czasie gry.

Najpierw Edwina van der Sara pokonał Tim Cahill, a chwilę później drogę do bramki Holendra znalazł Mikel Arteta. Coś niebywałego! Everton zremisował praktycznie przegrany mecz...

Everton – Manchester United 3:3 (1:1)
Bramki: Steven Pieniaar 39’, Tim Cahill 90’+1’, Mikel Arteta 90’+3’ – Darren Fletcher 43’, Nemanja Vidić 47’, Dymitar Berbatow 66’

Everton: Howard – Baines, Distin, Jagielka, Hibbert (Coleman 69’) – Pienaar, Arteta, Heitinga (Yakubu 69’), Osman – Fellaini, Cahill

Man Utd: Van der Sar – Evra (Park 81’), Evans, Vidić, Neville – Giggs, Fletcher, O’Shea, Scholes, Nani – Berbatow


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson: Rio najlepszym obrońcą w Anglii
Następny news »
Ferguson: Zrezygnowaliśmy ze zwycięstwa

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (474)


MrKubinho: chyba koszmar xD
» 13 września 2010, 17:56 #110
karol90098: Panowie wiem ze to nie w temacie i nawet nie o MU ale czy wie ktos gdzie mozna obejrzec Szybką Piłke przez internet?? Dzieki
» 12 września 2010, 22:59 #109
masrzisz: szkoda tych punktow i ze dali sobie wbic 2 bramy w 2 min ; (
» 12 września 2010, 22:02 #108
Majek: Ja tak częściowo z innej beczki... czy oglądał ktoś dziś Ligę + Extra z udziałem Michała Probierza? powiedział kilka ciekawych słów odnośnie różnic między trenerami z zagranicy a polskimi fachowcami ;) zrobił na mnie ogromne wrażenie !
» 12 września 2010, 21:25 #107
Majek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2010 21:28

nawet jakby nie miał kontuzji to i tak jest za słaby nawet na ławkę rezerwowych... Pokazał to w poprzednim sezonie, jak i w okresie przygotowawczym.

do postów userów kempek, manfan95 poniżej :)
» 12 września 2010, 21:27 #106
2Fast4You: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2010 21:50

GŁOSUJCIE !!
JA JUŻ SWÓJ ODDAŁEM NA UNITED TERAZ WASZA KOLEJ !
EDIT : Miało być niżej ale na stronce jest błąd jakiś
» 12 września 2010, 21:49 #105
rownykrzys: [link usunięty]
» 12 września 2010, 20:27 #104
1993greg: mam nadzieje ze teraz wkoncu zostana wyciagniete wnioski i bedziemy grac do konca!! bo ja dalej nie moge sie otrzasnac:(:(:(
» 12 września 2010, 20:27 #103
ManUtd91: Nie sądzicie, że ten skład był nieco dziwny ? I dlaczego prze stanie 3:1 Ferguson zmienił Evrę, za Parka ? W zeszłym sezonie strzelić nam bramkę to był problem, a teraz :/. No i Everton nie zagrał meczu sezonu. Trochr przykrę, ale mieliśmy sytuacji ? Powiem ta, gdybyśmy chcieli wygrać ligę, to musimy wygrać z The Blues dwa razy i cisnąć sezon na zwycięstwach. Bo oni na pewno nie będą tracić punktów na takich drużynach :/
» 12 września 2010, 16:28 #102
barnaba1987: Evra zszedl bo w defensywie gral tragicznie.. A Chelsea jeszcze sie potknie na 100% Glowa do gory :)
» 12 września 2010, 16:51 #101
barnaba1987: obudz sie czlowieczku. To ze wygraliscie z Wigan i Blackpool nie czyni was kandydatami do wygrania LM, no chyba ze jestes nie dorozwiniety to wtedy zrozumiem ze tak myslisz. I o jakiej postawie piszesz? w zeszylm sezonie przegralismy z Ful i Eve a bylismy tylko jeden punkt za wami... Gdyby nie plaga kontuzji w Manchesterze to bys cie o mistrzostwie mogli zapomniec wiec sie nie podniecaj tak
» 12 września 2010, 16:49 #100
welllone: Już 4 punkty starty do lidera mamy :P
Rok temu jeden punkt się zemścił, oby teraz tak nie było.
» 12 września 2010, 15:51 #99
kckMU: damiosa ale te słowo określa naszą grę, więc tak do końca ten post nie jest głupi...
» 12 września 2010, 19:57 #98
mefiu85: Jak sie lekceważy przeciwnika, wystawia taki skład i tak słabą ławkę rezerwowych, to niestety takie są tego skutki jak widzimy. Po co tylu srodkowych pomocników? W dodatku O'Shea, który jest nominalnym bocznym obrońcą. I tylko gralismy 1 napastnikiem. Przydałby sie jeszce np chicarito. Gdzie on jest? Nawet na ławke go nie bierze. Pewnie rypia bramy razem z machedą w rezerwach i takj naprawde sie marnują tylko
» 12 września 2010, 15:05 #97
barnaba1987: Hernandez nie wrucil z meczu reprezentacji tak samo jak Valencia... A co do pomocnikow to im by my mieli mniej graczy defensywnych tym wiecej by my mogli stracic bramek na wyjezdzie nie sadzisz?
» 12 września 2010, 16:56 #96
barnaba1987: tak endo.. Owen powinien wczoraj grac sr.defensywnego pomocnika. strzelasz sobie w lokiec.
» 12 września 2010, 13:02 #95
barnaba1987: Rozumiem ze ty lepiej znasz sie na taktyce niz Ferguson tak? Fakt jest taki ze stracilismy 3 bramki grajac 5 pomocnikami, mnie sie wydaje ze grajac 4 bez tego sr defensywnego prawdopodobne jest ze stracili by my ich wiecej kumasz?
» 12 września 2010, 17:00 #94
siara93: Wciaz mamy szanse na wicemistrzostwo!

Jak dla mnie mimo tego calego scenariusza i stanu gry jaki mial miejsce w tym spotkaniu, gdzie prowadzilismy 1:3 i tak powininnismy sie cieszyc z remisu. Takim skladem i z taka postawa, zwlaszcza w 1 polowie powinnismy przegrac to spotkanie, jednak mielismy szczescie, ze rywal w ofensywie byl slabo dysponowany. Wynik zawdzieczami po pierwsze ich rozwichrowanym celownikom, a po drugie swietnej grze V. der Sara. Moze sposob w jaki padl wynik deprymuje jednak patrzac na sklad i lawke rezerwowych jaka desygnowal SAF jestem zadowolony z punktu wywalczonego na trudnym terytorium.
» 12 września 2010, 11:21 #93
kckMU: barnaba haha szczerość nie zna granic :D,

City,Arsenal,Villa - potem Live i Fulham, zobaczymy smerfy co pokażecie z mocnymi rywalami...
» 12 września 2010, 00:30 #92
barnaba1987: z takimi przeciwnikami jak wy graliscie do tej pory to i Karabah by sobie poradzil
» 12 września 2010, 00:15 #91
gunnersaurus: "Nikt jeszcze nie przeleciał całego sezonu bez porażki"

Mikra cos ta twoja wiedza. Radze cofnac sie do roku 2004...
» 12 września 2010, 02:11 #90
switek1987: Ty możesz powalczyć o mi"szcza" ale napewno nie ortografii....
» 12 września 2010, 00:02 #89
talir: krajminho
Pieprzysz aż głowa boli... Berba dziś był najlepszy, a zaraz za nim Nani...
Co do O'shea to jest za słaby na United... żeby nie było zawsze tak myślałem, a nie tylko po tym meczu. Typowy fizol...
» 11 września 2010, 23:46 #88
Martin: Damy radę :)
» 11 września 2010, 23:07 #87
cris342: MU gra tak jakby bali sie pokazać kto tu rządzi trzeba strzelać bramki nawet jak sie wygrywa i wygrywać mecze z kilkoma bramkami strzelonymi ale to dopiero początek a nie wierze w to że chealsy bedzie grała tak cały sezon końcówka sezonu zacznie tracić punkty regularnie
» 11 września 2010, 21:33 #86
Kocisz: Kiedy Park wchodzil za Evre to nie bylo mniej obroncow, poprsotu O'Shea cofnal sie do obrony
» 11 września 2010, 21:38 #85
mateo13: Nie widzę tej drużyny z tytułem mistrzowskim.
» 11 września 2010, 21:11 #84
barnaba1987: czytalo sie "Kordian i cham"?..
» 12 września 2010, 00:01 #83
cris342: szkoda my musimy teraz czekać na błedy arsenalu i chealsy a mogliśmy wygrać wszystkie mecze i mieć spokój ale najważniejsze będą spotkania bezpośrednie które trzeba wygrać Glory Glory MU
» 11 września 2010, 20:53 #82
kajtii: normalnie łzy lecą z oczu, fatalna końcówka Manchesteru ;( . Chelsea ucieka...
» 11 września 2010, 20:12 #81
tomek22manu: Nie ma się co zbytnio przejmować to dopiero początek za tydzień okaże się w jakiej formie znajduje sie zespół ja osobiście wiem że na mecz z the reds bedzie wielka mobilizacja i determinacja no i oczywiście 3 punkty nie przesadzajcie z wypowiedziami na temat mistrzostwa po 4 kolejkach .
» 11 września 2010, 19:34 #80
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2010 19:26

No cóż niestety na razie Frajerzy to MY(U), oby jak najszybciej minęło to frajerstwo z naszej strony...
» 11 września 2010, 19:23 #79
barnaba1987: kris9 genialna dedukcja, po czym to wywnioskowales?
» 12 września 2010, 00:09 #78
barnaba1987: do pieniedzy..
» 12 września 2010, 10:49 #77
pilsudczyk: Pieniądze ze zwycięstwa ligi idą na spłatę długów więc piłkarze nie mają żadnego interesu w tym. To jest powodem, że za bardzo nie chce im się wygrywać.
Ave Piłsudski!
» 11 września 2010, 19:18 #76
adrianek1818: Znowu remis. Nie pierwszy juz, i na dodatek nie z jakas mocna druzyna. I Fergie potem na koniec sezonu bedzie pie***lil jakies glupoty, tak jak pod koniec ostatniego, ze zle zaczal sezon. Jakos nie widze, zeby wyciagnal jakies wnioski z tego.
» 11 września 2010, 19:09 #75
fan11: szkoda.Naprawde szkoda. po flanle Lm w 99 ManU okreslano jako krolowie ostatniego kwadransa. W tm sezonie to do nich calkowicie nie pasuje. Nie mozna tak gubic punktow!!
» 11 września 2010, 18:57 #74
ax1d: kiedyś United było drużyną, która do ostatniej sekundy dosłownie potrafiła strzelić bramkę i zmienić wynik. teraz zaczyna wyrastać na drużynę, która do ostatnich sekund może stracić nawet dwie bramki i zremisować.
» 11 września 2010, 18:41 #73
ax1d: i nie chodzi mi tylko o dzisiejszy mecz. Bayern, Fulham i Everton - to już powoli staje się regułą...
» 11 września 2010, 18:44 #72
rvn10: człowieku tu nie chodzi tak do końca o stratę pkt,tylko raczej o styl gry,weźmy przykład wygrywamy z Arsenalem 2-0 i myślisz ,że wygramy jak zaczniemy grać na wynik to będzie raczej 3-2 dla kanonierów heh..
» 11 września 2010, 18:56 #71
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2010 18:54

Zgadzam się ,bo z Berbatova to żaden napastnik ,a raczej asystujący pomocnik, jakby Hernandez zagrał strzelił by dzisiaj z dwie bramki na bank w tych sytuacjach,heh załamka tym meczem,jeszcze do niedawna myślałem,że kanonierzy to frajerzy,a teraz chyba Frajerzy to MY(U)
» 11 września 2010, 18:54 #70
trojka91: widze ze tytul sie oddala
» 11 września 2010, 18:31 #69
m64: Zawsze było odwrotnie, tzn. United strzelało gole w końcówkach, a w tym sezonie nie wiem, czy to brak koncentracji, czy czegoś innego. Na szczęście to dopiero początek sezonu, ale nie możemy sobie pozwalać na takie wpadki i remisować już wydawałoby się wygrany mecz, bo jeżeli będziemy tak grać dalej to szybko odpadniemy z gry o trofea. Mam nadzieję, że to wypadek przy pracy, który czegoś nauczy graczy Fergusona, ale trzeba wziąć się do pracy, póki nie będzie za późno.
» 11 września 2010, 17:28 #68
m64: Zawsze było odwrotnie, tzn. United strzelało gole w końcówkach, a w tym sezonie nie wiem, czy to brak koncentracji, czy czegoś innego. Na szczęście to dopiero początek sezonu, ale nie możemy sobie pozwalać na takie wpadki i remisować już wydawałoby się wygrany mecz, bo jeżeli będziemy tak grać dalej to szybko odpadniemy z gry o trofea. Mam nadzieję, że to wypadek przy pracy, który czegoś nauczy graczy Fergusona, ale trzeba wziąć się do pracy, póki nie będzie za późno.
» 11 września 2010, 17:27 #67
Samuelikson: Przegrywamy bo tracimy bramki przez brak koncentracji... A bebra rozgrywa świetny sezon i to w tym meczu strzelił bramkę.
To, że Fergie mówi że Berba był MotM też macie gdzieś...
Nawet jakby został królem strzelców i walnął 50 bramek w jednym sezonie to dalej każda porażka szła by na konto Berby...

Jesteście fanatykami i nie znacie się na futbolu. Każdy kto cokolwiek na jego temat wie podziwia klasę Berby, jego umiejętność poruszania się po boiksu, kreowania akcji etc. Tylko pajace oceniają wszystko przez pryzmat bramek (które nota bene strzela w tym sezonie prawie w każdym meczu).

Suma sumarum... nie ważne co mówi Fergie, nie ważne że Berba strzela bramki, nieważne jest wszystko bo i tak przegrywamy/remisujemy przez Berbatova... Żal
» 11 września 2010, 17:53 #66
Diegoo1878: juras... daj se siana człowieku... strzelamy 3 gole i Ty mówisz, że tracimy punkty przez bark skuteczności? No chyba nie... Zawaliła obrona, która dała sobie strzelić 2 gole w doliczonym czasie gry. Jeden po drugim...
» 11 września 2010, 17:58 #65
oldtrafford: Wielka szkoda liczyłem na to, że Manchester United wygra łatwo to spotkanie no cóż trzeba wyciągnąć wnioski z tego spotkania i skupić się na następnym meczu ligowym z Liverpoolem
» 11 września 2010, 17:07 #64
kckMU: Arsenal 1-1 Bolton w 44 goście wyrównali, miejmy nadzieję, że wygrają i zachowamy 2 miejsce, lub remis i równo z Arsenalem, przynajmniej taki MARNY plus tego dnia....
» 11 września 2010, 16:51 #63
jarek879: szkoda tego remisu...ale pamietajmy ze to sa mecze wyjazdowe w zeszlym sezonie z evertonem przegralismy 3:1 a z fulham 3:0 a teraz mamy 2 remisy(choc powinny byc wygrane)bedzie dobrze
» 11 września 2010, 16:50 #62
Majek: a co jeśli młodzi nie spełniają oczekiwań? coś chyba świadczy o Rafealu skoro przegrywa rywalizację nie tylko z O'Shea ale także ze staruszkiem Nevillem ;)
» 11 września 2010, 16:49 #61
Majek: "jak ma spełniać oczekiwania gdy nie gra?" - jak ma grać skoro nie spełnia oczekiwań?

no właśnie przede wszystkim powinien się na treningach pokazywać... zresztą na przedsezonowym tourne często wybiegał w podstawowym składzie... i tylko mi nie mów, że w meczach towarzyskich też ciężko się pokazać...
» 11 września 2010, 17:03 #60
DavidKu: A niby czemu masz go rozumiec? Co ty 2 trener jestes czy moze jestes wszechwiedzacy ze wiesz co sie dzieje w klubie? Rafael jest poprostu slaby.. Moze w lidze hiszpanskiej albo gdzies we Francji, ale nie na wyspach... Raz juz pokazal na co go stac z Bayernem... A co do meczu to nie zremisowalismy go z braku umiejetnosci tylko przez psychike pilkarzy...
» 11 września 2010, 17:32 #59
Majek: no oczywiście najlepiej na Gary'ego zwalić... który wcale nie zagrał źle... no ale jak ktoś jest do niego uprzedzony, bo w wieku 35 lat potrafi wygrać rywalizację z "nieziemskim" Rafaelem to już inna sprawa ;p
» 11 września 2010, 16:42 #58
Majek: no pewnie wiele osób chciałoby widzieć tam Rafaela... ale skoro go tam nie widzimy to nie szukajmy winnego w osobie Fergusona, bo to jest śmieszne ;)
» 11 września 2010, 17:05 #57
Majek: pi.darek----> rozwiń swoje zdanie, co w takim razie zrobił tam źle Gary ;)

przez ten Twój nick strona chciała mnie zbanować ;p
» 11 września 2010, 17:12 #56
eurodance: Chlopaki daly d... tak latwo odbierajac sobie zwyciestwo, niedobrze,ze juz sa 4pkt straty do 1 miejsca....Z drugiej strony Everton zagral dobry mecz, statystyki mowia za siebie: 14 oddanych strzalow na bramke, a Czerwone Diably 8....Za tydzien mecz z Liverpoolem, latwiej nie bedzie, a boje sie pomyslec, co bedzie jesli i tam straca jakies punkty.....
» 11 września 2010, 16:39 #55
Martin: Pamiętam jak bodajże w 2008 roku kiedy to My wygraliśmy Premier League koło 5-6 kolejki zajmowaliśmy 10 miejsce w lidze, możliwe, że było to jeszcze rok wcześniej, w każdym razie zdobyliśmy mistrzostwo. Mamy tego czasu sporo najgorsze jest tylko to, że Chelsea jest we wspaniałej formie i strzela strasznie dużo bramek ......
» 11 września 2010, 16:37 #54
Majek: no i w tym tkwi sekret naszej dzisiejszej porażki/remisu... przy prowadzeniu 3:1 i Nani i Berbatov w sytuacjach podbramkowych widzieli niestety tylko bramkę choć Berbatov mógł dograć do lepiej ustawionych Giggsa i Naniego, a ten ostatni przy swojej sytuacji mógł podawać do świetnie wchodzącego Parka... no szkoda... Ferguson chyba musi coś z tym zrobić ;)
» 11 września 2010, 16:57 #53
Majek: Jak ja kocham czytać wypociny tych zakompleksionych dzieciaków nie potrafiących przegrywać :)


no dalej, zwyzywajcie cały świat... pokażcie jakich pięknych słów nauczyliście się ostatnio w piaskownicy ;)
» 11 września 2010, 16:24 #52
Majek: biorę to pod uwagę, sam pewnie będę w myślach z tym gryzł do końca dnia, a może nawet i przez cały weekend...

ale co to ma do rzeczy, że śmieszą wypociny typu: " ten dno, tamten dno, ten to już w ogóle dno, a ten jeszcze to dno" ? hę?
» 11 września 2010, 16:45 #51
talir: genialne co było? to, że ostatnie minuty w wykonaniu MU wyglądały jak obrona Częstochowy...
"frajersko" - słowo adekwatne do tego co się stało
» 11 września 2010, 16:27 #50
Majek: talir----> mecz był genialny... każdy oglądał go z wypiekami na twarzy... no a te dwie bramki w końcówce jeszcze bardziej podniosło rangę tego widowiska...
» 11 września 2010, 16:40 #49
trance: A Chelsea juz 2-0, 17 minuta meczu...bedziemy pozniej sie gonic...
» 11 września 2010, 16:19 #48
miko29: a Vidic bez ferdinanda to też nie ten sam zawodnik
» 11 września 2010, 16:18 #47
RobvanKlu5i: Neville to dla mnie kompletne nieporozumienie...
Dużo zrobił dla MU i szacunek dla niego ale już chyba wystarczy?
Cały czas schodził do środka, zostawiał swobodnie prawą stronę, dzięki czemu dochodziło do takich wrzutek!! Facet bez formy
Druga sprawa to brak komunikacji, kilka razy w meczu jej zabrakło, i jak tu wygrywać mecze.
A po trzecie to ja wole kiepski początek ze szczęśliwym zakończeniem niż na odwrót :)
» 11 września 2010, 16:18 #46
Giggsy: Kuhwa! Zaraz jebnę na podłogę`! Czego oni nie strzelili więcej tych goli. Tylko po chamsku grali! Jak to można było zremisować? Zaraz normalnie zawału dostanę~~~!~~!!
» 11 września 2010, 16:17 #45
sssexton90: nie wierzę w to kurde !! 4 punkty już frajersko stracone... takie mecze trzeba wygrywać. W prawdzie grali w pół-rezerwowym składzie no ale bez jaj...
» 11 września 2010, 16:19 #44
grandes: Oczekuje na konferencji prasowej ze SAF weźmie winę na siebie.... taki stary wyjadacz a oddał mecz w końcówce....

ps. Nani przestań się wydurniać !! dośrodkowania super......ale....
» 11 września 2010, 16:17 #43
miko29: jak dla mnie Edwin jest już za stary i tyle w temacie.Możecie pisać co chcecie ale w takim klubie jak MU powinien grać bramkarz młodszy niż 40 letni
» 11 września 2010, 16:16 #42
grandes: a co ma VDS do tego meczu ?? bo chyba nie sugerujesz ze to jego wina
» 11 września 2010, 16:19 #41
rvn10: Ta słynna suszarka przydałaby się samemu Fergusonowi,bo on jest główne winien za ten frajerski wynik meczu...
» 11 września 2010, 16:17 #40
Majek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2010 16:19

:) administratorzy to nic... poczytaj sobie komentarze...


No dla was kibiców Liverpoolu remis dwóch odwiecznych i znienawidzonych rywali jest najmilszy do usłyszenia ;)

pozdrawiam i zapewniam, że mimo wszystko jest tu kilka normalnych osób ;p

edit: to było do Liverpoolczyka, ale ktoś usunął jego komentarz... chyba nasi moderatorzy naprawdę nie potrafią przegrywać ;(
» 11 września 2010, 16:17 #39
Majek: jak czytam takie durne posty to aż mi się nóż w kieszeni otwiera...


sam musisz stąd... nie odejść, ale... wy.p.erdalać !
» 11 września 2010, 16:12 #38
pilsudczyk: ktoś tu napisał ,, panowie spokojnie to początek sezonu''
i co z tego, że początek? co niby MU będzie remisować na początku a później nie? g*wno prawda! MU teraz remisuje a później przy takim nastawieniu do gry to będzie przegrywał! Obecnie piłkarze United są przykładem frajerów remisujących mecze w ostatnich minutach!
Ave Piłsudski!
» 11 września 2010, 16:08 #37
PawcioMoron: MU może sobie pisać do woli..
Z tego co wiem to wszyscy sobie do gardeł skaczą o skrót ManU.
» 11 września 2010, 16:21 #36
grandes: co maja do rzeczy transferu tu nie chodzi o umiejętności.....
» 11 września 2010, 16:10 #35
boluse: Przechodzisz do barcelony??to wiesz co Ci powiem??WYPIERDALAJ!! nie chcemy tu sezonowcow!!
» 11 września 2010, 16:21 #34
Majek: kaczorex13-----> nieeeeeee ! proszę Cię ! nie rób nam tego ! nie przeżyjemy bez Ciebie ;)

mogę jeszcze za Tobą wodę spuścić to szybciej spłyniesz ;)
» 11 września 2010, 16:31 #33
BeLikeNani: Za co Evra aż 5.5 ?
» 11 września 2010, 16:07 #32
Majek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2010 16:10

ja to na Twoim miejscu bym ich pozwał... przecież przez nich straciłeś finansowo... ;p

to było do matemufc ;)
» 11 września 2010, 16:04 #31
BeLikeNani: Jest Rafael i Fabio ale po co ich wystawiać jak można grać staruchami .
» 11 września 2010, 16:06 #30
Majek: Tylko sobie krzywdy nie zróbcie z tego żalu ;)
» 11 września 2010, 15:58 #29
RobvanKlu5i: Manchester zgubiła nonszalancja, egoizm w momencie gdy można było dobić przeciwnika i jaki z tego morał? Niewykorzystane sytuacje lubią się mścić....
Przykre to....
» 11 września 2010, 15:56 #28
Klimaa: miało być do postu poniżej ;p
» 11 września 2010, 16:00 #27
Klimaa: Masz rację. Ale z drugiej strony skoro teraz - na początku sezonu remisujemy dwa wygrane mecze to co będzie potem? Tym bardziej że nie graliśmy jeszcze z żadną drużyną który liczy się w walce o mistrzostwo.
» 11 września 2010, 15:59 #26
Klimaa: Masz rację. Ale z drugiej strony skoro teraz - na początku sezonu remisujemy dwa wygrane mecze to co będzie potem? Tym bardziej że nie graliśmy jeszcze z żadną drużyną który liczy się w walce o mistrzostwo.
» 11 września 2010, 15:59 #25
daniodaniodanio: po prostu żal z taką grą to my zajdziemy daleko ale chyba na koniec tabeli z fulhamem było 2-1 rzut karny i nie wykorzystali przecież to jest normalnie śmieszne teraz 2 minuty do końca i dali sobie wbić 2 bramki wstyd wstyd i jeszcze raz wstyd chyba nigdy nie byłem tak wkurzony!!
» 11 września 2010, 15:54 #24
grandes: Dlaczego nie grał Hernandez ?? był w ogóle na ławce rezerwowych ??

Jestem w 100 % pewien ze gdyby był drugi napastnik z krwi i kości na boisku wygralibyśmy ten mecz !
» 11 września 2010, 15:54 #23
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2010 15:55

Oby bura od Fergusona była wielka, podejrzewam że w szatni padają teraz naprawdę ostre słowa..zasłużyli sobie. Zamiast premii powinni dostać po kieszeniach..
» 11 września 2010, 15:54 #22
western: Ależ głupio daliśmy sobie strzelić dwa gole na koniec. Szkoda, bo Chelsea może już uciec na 4 pkt. a to bardzo dużo jeśli weźmiemy pod uwagę, że to dopiero czwarta kolejka. Najgorsze jest to, że ten mecz już był wygrany i drużyna była myślami w szatni, a przecież to o nas mówi się, że gramy do ostatniego gwizdka.
» 11 września 2010, 15:54 #21
Martin: Powiem Wam wolałbym porażkę 3:0 niż taki remis... ;((
» 11 września 2010, 15:53 #20
Ibra8: jak tak będą grać dalej to napewno będzie mistrzostwo .
» 11 września 2010, 15:53 #19
Paps: Załatwili nas tak,jak my Bayern w finale na Camp Nou...teraz jest taka namiastka jak sie musieli czuc niemcy wtedy hehe
» 11 września 2010, 15:52 #18
Klimaa: Fatalnie gra w doliczonym czasie. Nie wiem co robili, wyglądali na zagubionych. Wszyscy toczyli się na 5 metrze w ogóle nie obstawiając dalszej części pola karnego. Wypuściliśmy zwycięstwo z rąk po naprawdę dobrej grze! Nani też mógł się zachować w niektórych sytuacjach lepiej.
» 11 września 2010, 15:52 #17
queky: rysunkowapostac haha :] dokładnie tak!! nic dodac nic ujac. ŻAL!
» 11 września 2010, 15:51 #16
WigdorDevil: Jesli miałyby byc remisy za porazki w tamtym sezonie to było by supeeer. Nie mielibysmy ani jednej porazki :D A teraz czekam na poprawe w meczach ligowych z Chelsea.

Matdevil
Ale to poczatek i tak nie wypada ;D
» 11 września 2010, 16:02 #15
Klimaa: Jeśli uważasz że to wina VDS to współczuje. Spróbuj sam obronić.
» 11 września 2010, 15:50 #14
Klimaa: Skoro jesteś mędrcem w tej sprawie to podziel się z nami swoją mądrością. Trzeba mieć trochę szczęścia. Winą należy obarczyć zawodników że zostawili takiego gracza jak Artetę samego na 16 metrze..
» 11 września 2010, 15:57 #13
kckMU: Chyba najmądrzejsza wypowiedź ostatnich lat, plus obowiązkowy...
» 11 września 2010, 15:50 #12
kckMU: Wafelek, załóżmy, że remis z Evertonem przesądzi o zwycięstwie, stawka jeszcze większa bo nie udowodnimy kto rządzi w Anglii... A mistrzostwo pójdzie do Londynu
» 11 września 2010, 15:55 #11
WigdorDevil: TOTALNY brak słów, TOTALNA dramaturgia TOTALNY żal d u p e sciska ! :(
Nie moga wygrac pieknie 3:1 tylko zremisowac w koncówce ! Boże dlaczego im nie pomogles ?
» 11 września 2010, 15:49 #10
tomajunited: Tak, szczególnie trzeba postawić nacisk na słowo "frajersko" ;/
» 11 września 2010, 15:48 #9
2Fast4You: To było aż żałosne ;/
» 11 września 2010, 15:48 #8
boluse: bLinQ on jest gorzej jak porażka...
» 11 września 2010, 15:50 #7
kckMU: Brakuje tego aby Chelsea i Arsenal wygrali, po prostu SIÓDME NIEBO!
» 11 września 2010, 15:48 #6
Martin: Jestem w szoku :(
» 11 września 2010, 15:47 #5
boluse: Ja nie mogę....tak oddać punkty....co się dzieje??......
» 11 września 2010, 15:47 #4
pablomu: Taki zespół daje sobie strzelić 2 brami w 2 minuty ?? Nie do wiary!!
» 11 września 2010, 15:46 #3
Skurch: To jest PL tu się gra do końca..
Szkoda 3 pkt :(
» 11 września 2010, 15:46 #2
maciekc1106: takie porażki bolą najbardziej... Ferguson powinien ich wszystkich butami obrzucic tak jak beckhama!
» 11 września 2010, 15:45 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.