Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Solskjaer: Nadchodzi czas Gibsona

» 20 sierpnia 2010, 20:33 - Autor: MastaH - źródło: sport.co.uk
O wielkim potencjale Darrona Gibson mówi się nie od dziś. Tym razem słowa uznania dla młodego Irlandczyka padły z ust trenera drużyny rezerw Ole Gunnara Solskjaera.
Solskjaer: Nadchodzi czas Gibsona
» Czy Gibson spełni pokładane w nim nadzieje?
Zdaniem Ole, Darron Gibson ma wystarczający talent, aby w przyszłości tworzyć historię Manchesteru United. Norweg zapowiedział również, że będzie to sezon Gibsona, który udowodni sir Alexowi Fergusonowi, że jego umiejętności mogą być bardzo przydatne drużynie.

Poprzedni sezon dla 22-letniego zawodnika był swego rodzaju przetarciem. Przypomnijmy, iż zaliczył on 25 występów w pierwszej drużynie, zdobywając przy tym 5 bramek. Pomimo spekulacji odnośnie transferu Gibsona do Stoke City, Solskjaer twierdzi, iż jego podopieczny posiada wszelkie niezbędne cechy do bycie prawdziwym Czerwonym Diabłem.

- Praca z nim to sama przyjemność. Ma dobre nastawienie i ogromny talent – powiedział Solskjaer dla Independent.


TAGI


« Poprzedni news
Vidić w United do 2014 roku!
Następny news »
Ferguson: Hughes sobie poradzi

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (26)


jakubinio: Może i ma talent, ale na razie w pierwszym składzie, a nie w rezerwach tego nie pokazał. Ale nie skreślajcie go od razu, jest młody i przed nim jeszcze wielka kariera :]
» 22 sierpnia 2010, 20:42 #23
Adamosis: Popieram Majka .Bardzo sensowna wypowiedz. Gibson to mój ulubiony zawodnik w United . Ma przed sobą jeszcze 13-15 lat kariery to bardzo dużo czasu . Nauczy się jeszcze wiele i będzie występował regularnie w 11 United.
» 21 sierpnia 2010, 22:01 #22
Majek: strasznie irytujące są wypowiedzi większości tu komentujących, którzy jeden za drugim powtarzają to samo: "Ma tylko silny strzał z dystansu i nic więcej". Jak nic więcej to co złego robi? Wytknijcie mu jego błędy, co musi poprawić, co za mało robi...

Ale nie... Wy tylko potraficie jak papugi powtarzać... eksperci od siedmiu boleści...

A te śpiewki, że talent to może mieć 17-19 lat to usłyszeliście znów od polskich genialnych komentatorów typu Roman Kołtoń... Według waszych głupich teorii piłkarz 22-letni nie jest perspektywiczny? nie rozwinie się?
a może istnieje jakaś granica? po skończeniu 19 czy 20 lat piłkarz przestaje się uczyć? Jak jakiś dojrzały ogórek przestaje rosnąć a zaczyna tylko żółknąć?

Jeśli piłkarz nie macha jak głupi nagami nad piłką to już nie jest dobry?

Ale z kim ja dyskutuje... spora część użytkowników Devilpage za ulubionego zawodnika uważa Naniego, który w całym poprzednim sezonie zapewnił nam raptem kilka punktów... wiele szumu, mało efektów... no ale dla was "efektowne akcje" (szkoda, że bezużyteczne) są najważniejsze... Patrzcie dalej przez ten pryzmat na klasę zawodnika... może w przyszłości wezmą was gdzieś na ekspertów..

żałośni, zgorzkniali klikacze, bez pozdrowień
» 21 sierpnia 2010, 21:00 #21
CzarnyMnich: "A te śpiewki, że talent to może mieć 17-19 lat to usłyszeliście znów od polskich genialnych komentatorów typu Roman Kołtoń..."
- Nie słyszałem jeszcze takiego komentarza od jakiegokolwiek komentatora a przynajmniej nie pamiętam żeby słyszał. Nie kwestionuje że Gibson ma talent, kwestionuje tylko to czy można tak nazwać zawodnika 22 letniego który nie gra regularnie w pierwszym składzie.

"Według waszych głupich teorii piłkarz 22-letni nie jest perspektywiczny? nie rozwinie się?"
- Rozwinie się ale jak dla mnie taki piłkarz w wieku 22 lat powinien już prowadzić drużynę do zwycięstw a nie dopiero się do drużyny wkomponowywać.

"a może istnieje jakaś granica? po skończeniu 19 czy 20 lat piłkarz przestaje się uczyć? Jak jakiś dojrzały ogórek przestaje rosnąć a zaczyna tylko żółknąć? "
- Może i są gracze którzy przestają się uczyć po skończeniu 20 lat. Sam nie jestem w stanie takich wymienić ale jeżeli mówi się że jakiś gracz ma talent to po 20 roku życia powinien już zaczynać odgrywać główną rolę w drużynie. Za to potrafię wymienić od tak graczy którzy nie są jak ogórek : Scholes i Giggs... oni pozielenieli bardzo dawno temu gdy jeszcze nie kibicowałem Diabełkom i nigdy nie pożółkną !

Oczywiście lepiej mieć talent i w wieku najwcześniej 25 lat odgrywać jedną z głównych ról w drużynie jak to będzie w przypadku Gibsona niż być beztalenciem i w ogóle w drużynie nic nie zwojować...

Moimi ulubionymi zawodnikami są Anderson i Berbatov więc o czym ty w ogóle mówisz ? Berbatov i "efektowne akcje" ? Połowa devilpage'a by Cię wyśmiała gdybyś coś takiego napisał w poprzednim sezonie... Poza tym nie sądzę by nagle zaczął nas czarować zwodami i niezwykłą techniką. Anderson ? Chłopak jest moim ulubionym zawodnikiem bo pokazał się w Manchesterze jak miał o ile się nie mylę 19 lat... Gdyby losy tego zawodnika potoczyły się inaczej to teraz od niego można by zacząć ustalać skład... No ale chłopak nie potrafi udowodnić swojego talentu...

Dziękuję :)
» 21 sierpnia 2010, 22:14 #20
CzarnyMnich: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2010 14:45

nie wiem czy o graczu który ma 22 lata i nie gra regularnie w pierwszej 11 można mówić że jest wielkim talentem. O wielkim talencie można było mówić w przypadku Andersona czy Ronaldo. Z czego ten pierwszy nie potrafi pokazać swojego talentu a ten drugi mniej więcej w wieku Gibsona stanowił o naszej sile... Może na polskie realia 22 letni piłkarz jest talentem ale nawet sam Robert Lewandowski powiedział że nie nazwałby się talentem bo tak można określić gracza który ma 18 - 19 lat i wchodzi do pierwszej jedenastki... Podsumowując Gibsona nie nazwałbym naszym wielkim talentem lecz wierze że wraz z Cleverleyem, Groszkiem, Braćmi Da Silva, Machedą i resztą naszych młodych gniewnych w przyszłości będzie prowadził zespół do wielkich wygranych ! :)
» 21 sierpnia 2010, 14:44 #19
Adamosis: Gibson będzie nowym Gibsonem. Nikogo nie będzie zastępował. Będzie się uczył aż się przebije do pierwszej 11.
» 21 sierpnia 2010, 13:26 #18
orion: Tak sie zastanawiam czy on sie łapie na lawke??... W ostatnim sezonie nic specjalnego nie pokazal ma mocne uderzenie to fakt ale to troche malo
» 21 sierpnia 2010, 11:36 #17
jelonq1: w zeszłych meczach minionego sezonu nic specjalnego nie pokazywał ale dysponuje mocnym uderzeniem ale na 22lata powinien być o wiele lepszy
» 21 sierpnia 2010, 10:22 #16
Sami93: Wy widzicie tylko mocny strzał z dystansu, a ja widze dużo więcej. Gibson ma niesamowity ciąg na bramke. Jest dobry w odbiorze, jest piekielnie szybki i kondycyjnie też jest świetny. Rozgrywac nie potrafi ale umie sam podłączyć się do ataku i jest bramko strzelny. Następcą Scholsa nigdy nie będzie, ale Roya Keana - czumu nie. Ma wszystkie atrybuty aby być świetnym Defensywnym pomocnikiem.
» 21 sierpnia 2010, 09:59 #15
AFCAMUFC: to jeszcze wiele derbów manchesteru przed nim.
» 21 sierpnia 2010, 00:26 #14
siara93: Oceniajac go przez pryzmat tych kilku meczy z ostatniego sezonu, ktory byl chyba najlepszy w jego wykonaniu to mnie osobiscie jego gra nienapawa optymizmem. Ma 22 lata, wciaz moze sie teoretycznie wiele nauczyc, jednak nie widac bylo w jego grze przeblysku geniuszu. Chlopak nie porywa swoja gra, czesto mi zrozumiec czym sie kierowal Ole wypowiadajac takie slowa. Fakt, Ole widuje go prawie codziennie i mozliwe, ze cos w nim dostrzega choc ciezko mi uwierzyc. Ten sezon wedlug mnie zadecyduje. Gdy zaprezentuje cos nowego, oprocz atomowych strzalow na bramke to bedzie juz cos...

Jak dla mnie za malo blyskotliwy, zbyt przewidywalny, w wiekszosci meczow zlewa sie z murawa, zupelnie nie widoczny, przechodzi obok spotkania...
» 20 sierpnia 2010, 23:31 #13
dagoberto: Zgadzam sie z toba w 100%. Niestety ale strzal z dystansuu to zdecydowanie za malo jak na taki klub jak Man Utd. Nic do chlopaka nie mam chcial bym sie nawet mylic dla dobra druzyny ale ja watpie ze bedzie z niego dobry grajek bo na razie to on jest bardzo sredni
» 21 sierpnia 2010, 01:37 #12
Majek: "Moim zdaniem nie będzie nigdy Playmakerem bo do tego potrzeba mieć dobrą technikę." - po takim zdaniu nie ma nawet sensu nawet z Tobą dyskutować... za płytki jesteś...
» 21 sierpnia 2010, 20:44 #11
devils18: Zostaje z nami aby tworzyć historię Man Utd jestem jak najbardziej za tym. Trzeba stawiać na swoich wychowanków i w tym przypadku na Anglików.
» 20 sierpnia 2010, 22:53 #10
braku: a ja go lubie i zycze mu wszystkiego najlepszego moim zdaniem jest wstanie przebic sie do pierwszego skladu
» 20 sierpnia 2010, 22:23 #9
michalfan: to wielki talent
» 20 sierpnia 2010, 22:23 #8
mateuszr20471: Mam nadzieje, ze Anderson wreszcie zacznie dobrze grac.
» 20 sierpnia 2010, 22:03 #7
majkelSJZ: Wg mnie chłopak niestety kompletnie nie radzi sobie z rolą rozgrywającego, jedyne co mi w nim imponuje to nieziemski strzał z dystansu i od meczu z Bayernem jego waleczność. A samym strzałem i walecznością nie jest w stanie zastąpić choćby w 1 % Scholes'a kiedy ten zawiesi buty na kołku..
» 20 sierpnia 2010, 22:01 #6
ercraft: miom zdaniem przereklamowany.. udało mu się parę strzałów - fakt, ale na rozgrywającego się w ogóle nie nadaje: słaby przegląd pola, kiepskie dogrania... nieeee, do Scholesa to on ma lata świetlne.
» 20 sierpnia 2010, 21:25 #5
lager: Do Scholesa to tylko Xavi nie ma lat swietlnych. Ja w Gibsona wierze, przed sezonem mial dwie piekne asysty, potrafi uderzyc z dystansu, co w MU wcale nie jest takie czeste odkad odszedl CR a Roo zaczal grac wysunietego napastnika. Trzeba szanowac pilkarzy oddanych klubowi, a nie sprzedawac jak Real i kupowac potem byle kogo za wielka kase.
» 20 sierpnia 2010, 21:36 #4
ercraft: w porządku, ale ja mówię tylko , że do "Rudego" naprawdę wieeeeele mu brakuje. potrafi jedynie uderzać z dystansu. to wszystko. na pierwszy skład United to zdecydowanie za mało, zgodzisz się?
» 21 sierpnia 2010, 00:01 #3
Majek: ercraft-----> a co ma tutaj Scholes do rzeczy?
» 21 sierpnia 2010, 20:39 #2
Srut2212: Nadchodzi czas, żeby w końcu dał sobie spokój z United. Może do Celtiku :-)
» 20 sierpnia 2010, 21:12 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.