Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Real wystawia dwóch piłkarzy na sprzedaż

» 19 sierpnia 2010, 17:37 - Autor: MastaH - źródło: tribalfootball.com
Po licznych wzmocnieniach Realu Madryt, nadszedł czas na sprzedaż zawodników mających niewielkie szanse na regularne występy. Mowa tutaj o dwóch pomocnikach – Mahamadou Diarra i Lassana Diarra.
Real wystawia dwóch piłkarzy na sprzedaż
» Czy Ferguson pokusi się o kolejne wzmocnienie?
Po przebudowie drużyny przeprowadzonej tego lata przez Jose Mourinho, wspomnieni piłkarze nie mają miejsca w wyjściowej jedenastce, która wedle wszelkich przypuszczeń ma być zdecydowanym faworytem zarówno Primera Division, jaki Ligi Mistrzów – czytamy w dzienniku Marca.

Były zawodnik Chelsea, Arsenalu i Portsmouth Lassana Diarra był łączony z Liverpoolem, jednak drużyna Roya Hodgsona przewidując odejście Javiera Mascherano, podpisała już kontrakt z Christianem Poulsenem.

Z kolei Mahamadou Diarra z Manchesterem United łączony był już w zimie i jeśli teraz cena nie będzie zbyt wygórowana, działacze United mogą pokusić się o jego sprowadzenie na Old Trafford.


TAGI


« Poprzedni news
Cathcart: Musiałem ratować karierę
Następny news »
Wywiad z Rafaelem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (0)


Rooney10xd: Zgadzam sie z klimaa oni nie wiedza co z ta kasa robic i kupuja pilkarzy na 1 sezon . Juz nie latwej bylo by ich wyporzyczac ??
» 22 sierpnia 2010, 10:59 #63
Klimaa: Ten Real to jeden wielki śmietnik. Co sezon odchodzą zawodnicy którzy zostali kupieni rok wcześniej. Za rok ta sytuacja może spotkać Ozila..
» 21 sierpnia 2010, 19:54 #62
ikermikipawel: przydali by sie ale tylko na ławe rezerwowych
» 20 sierpnia 2010, 11:53 #61
jelonq1: Lassana by mógł dojść do United :)
» 20 sierpnia 2010, 10:06 #60
niedziel: Widział ktoś kiedyś jak gra Mathieu Valbuena z Maryslii ? Myślę że to jemu powinniśmy się bliżej przyjrzeć bo moim zdaniem ten piłkarz by pasował do United i byłby za niewielką kasę
» 20 sierpnia 2010, 09:15 #59
FanManUtd93: ja widziałem i sądze że Lass o jednej nodze by lepiej grał;p
» 20 sierpnia 2010, 09:33 #58
parex1997: nie kupią l.diarre i raula mirelesa a pomoc bedziemy mieli załatwioną
» 20 sierpnia 2010, 09:06 #57
FanManUtd93: na h-j nam dwóch pomocników jest Fletch,Scholes conajmniej przez sezon,anderson i cała reszta
» 20 sierpnia 2010, 09:34 #56
garycahill1410: Moim zdaniem mahmou diarra i lassana diarra mogą być zastępcami paula scholesa i fletchera!! Ferguson może ich oszlifować na prawdziwe gwiazdy o które będą bić się takie kluby jak Real czy Barcelona!!
» 20 sierpnia 2010, 07:34 #55
H2O1994: Podobno Ferguson chciał kupić Mohamadou ale lepszy Lassana, max 15 mln.
» 20 sierpnia 2010, 07:32 #54
garycahill1410: Ile twoim zdaniem mógłby kosztować Mahmou Diarra?
» 20 sierpnia 2010, 07:35 #53
H2O1994: Mahmou max 5 mln, chodziło o Lassane.
» 20 sierpnia 2010, 09:41 #52
whoracle: Ganso lepszy :P
» 20 sierpnia 2010, 03:50 #51
whoracle: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2010 23:35

hm, coraz więcej mówi się o ew. wypożyczeniu Gibsona, a [link usunięty] proszę... Possebon w Santosie, transfer definitywny. SAF coś szykuje? Jak myślicie?
» 19 sierpnia 2010, 23:34 #50
michalfan: Mi to obojętne ale kogoś na pomoc potrzebujemy
» 19 sierpnia 2010, 23:19 #49
VoLT: Moim zdaniem by się przydał na środek za Carricka.
» 19 sierpnia 2010, 23:04 #48
IceBox: Nie nie nie potrzeba go nam lepiej kupić RaĂşl Meireles trzeba ;]
» 19 sierpnia 2010, 22:02 #47
mario8: też uważam że Meireles jest lepszy i lepiej go kupić!
» 19 sierpnia 2010, 23:43 #46
zaki69933: Możecie się ze mną nie zgodzić i pewnie się ze mną nie zgodzicie ale wziąłbym Lassa Diarre w ciemno. Bardzo dobry defensywny pomocnik widziałem go kilka razy w akcji jak grał jeszcze w Pompeys i widziałem go również w akcji w drużynie "Królewskich". Lass byłby idealnym wzmocnieniem i środek by wyglądał Scholes i Diarra. Nasz rudowłosy diabeł by dzielił piłkami na prawo i lewo a czarnoskóry Francuz by szalał na środku i by był nie do przejścia :)
Pozdrawiam kibiców United :)
» 19 sierpnia 2010, 21:54 #45
GruRoo: zgadzam sie dobry defensywny pomocnik by sie przydal. choc po cichu licze ze moze Carrick wroci do formy
» 19 sierpnia 2010, 22:44 #44
therock: W zupelnosci sie z Toba zgadzam. Lass bylby wspanialym wzmocnieniem. Do Carricka juz stracilem zaufanie, a ustawienie Fletcher-Lass-Scholes bedzie rzadzilo w srodku pola.
» 19 sierpnia 2010, 22:44 #43
brutal4: a fletcher na ławce? nie sądze by fletcher miał grzać ławe Boss na pewno by grał 3 w środku wtedy:) pzdr:)
» 20 sierpnia 2010, 07:33 #42
matemufc: nie nie nie zdecydowanie nie potrzebne nam takie grajki
» 19 sierpnia 2010, 21:25 #41
2Fast4You: Hmmm tak szczerze to nigdy chyba na oczy nie widziałem gry tego mahmeda czy jak mu tam Lass'a w akcji często oglądałem ;] ale nie jestem za transferem ani jednego ani drugiego
» 19 sierpnia 2010, 20:51 #40
devils18: Myślę, że już nikt do nas tego lata nie dołączy. Ferguson dokonał już trzech transferów i starczy. Choć z miłą chęcią widziałbym w United Lassa.
» 19 sierpnia 2010, 20:34 #39
Micz: Zadnego diarry, ani jednego ani drugiego.
» 19 sierpnia 2010, 20:32 #38
bojhaaker: Noo przynajmniej tutaj ludzie kompetetni piszą artykuły... Na tvn 24 pisali ze Royston Drenthe jest tez wystawiony na sprzedaz jak on do Liverpool przechodzi
» 19 sierpnia 2010, 19:56 #37
Lukixp: Nikogo SAF już nie kupi w tym okienku (chyba że jakiś nieznany talencik) - i dobrze :) Skład jest na mistrza :P
» 19 sierpnia 2010, 19:47 #36
Petrozza52: A Tosic kolejna bramka, ostatnio też strzelił. Coś czuję, że pozbycie się go nie do końca było najlepszym pomysłem.
» 19 sierpnia 2010, 19:38 #35
HarryHH: Jasne, ze to byl blad. Zanim wypozyczyli go do Koln. to ogladalem jego RZADKIE wystepy w barwach United i bardzo mi sie podobaly, nie mam pojecia dlaczego zostal sprzedany. Mam nadzieje, ze United bedzie tego zalowalo ;/
» 19 sierpnia 2010, 21:00 #34
matemufc: Dokladnie ,tosic pique ,mam dalej wymienaic
» 19 sierpnia 2010, 21:26 #33
Rafi21: Lass tak,ale Maha nie.
» 19 sierpnia 2010, 19:30 #32
masrzisz: jak dla mnie Lass bylby dobrym posunieciem :) jest szybki zwinny i dynamiczny :) z pewnoscia by sobie poradzil tymbardziej ze Carrick ostatnio zawodzi ;(
» 19 sierpnia 2010, 19:16 #31
Piorun: jest szybki , zwinny , wręcz hipnotyzuje xD Szpaku w fifie ^^
» 19 sierpnia 2010, 19:45 #30
gorzky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2010 19:08

Jeśli mamy kogoś kupić z realu to jak dla mnie powinien być to Van der Vaart, zwłaszcza że na jego pozycji w Madrycie mają już niezły ścisk, a przecież Kaka jak wróci będzie musiał gdzieś grać, tak więc Rafael mógłby być do wyrwania za rozsądne pieniądze. Ale jako, że SAF jest zadowolony z kadry tak więc nie spodziewam się już żadnych wzmocnień, zresztą mamy kilku młodych zdolnych w kadrze i pasuje ich sprawdzić. Nasi weterani wiecznie grać nie będą a tak może wychowalibyśmy sobie jakiegoś godnego następcę ;d
» 19 sierpnia 2010, 19:07 #29
siara93: No polityka transferowa SAF'a nie mozna zaprzeczyc ze jest chora. Nie twierdze, ze wszystkie transfery ktore dokonuje SAF sa zle, jednak zdecydowana wiekszosc. Fakt zespol teraz ma sie dobrze i za czasow fergusona United rzadzi i dzieli na arenie krajowej.

A jak ocenisz zakup Tosicia, Manucho, Possebona, Dioufa, Obertana, i 10tego napatnika Bebe, ktorego nawet na oczy nie widzial?

Fakt, ze diouf i obertan wciaz sa w klubie i teoretycznie moze byc z nich pozytek, ale przeszlosc zdaje sie wskazywac jednoznacznie, iz podziela los swoich poprzednikow- Tosicia , Manucho czy Possebona, ktory tylko wluczy sie po klubach na wypozyczeniu. Jaki byl sens kupowac Tosicia skoro zagral tylko 5 min w 1 skladzie? W rezerwach dominowal, rzadzil i bylo widac ze to za niski poziom dla Serba, w Koln po krotkim czasie zaczal zdobywac bramki. Pozbyl sie go zbyt latwo i za tanio w sytuacji gdy nieprzypasowal mu do gustu(co jest dla mnie niezrozumiale)

Wydac duzo ponad 10 mln na 20 latka, ktory jest fryzjerem i laduje sobie swojaki w co drugim meczu tez jest troche nienormalne(mysle o Smallingu), zwlaszcza ze za taka sama kwote mozna bylo zakupic pewniejszego i jak dla mnie lepszego zawodnika w podobnym wieku jak , np Ozil.

A tak na koniec to nie wiem ktory szkoleniowiec kupuje bezdomnego gracza, ktory nie zagral ani minuty w meczu ligowym w 1 lidze portugalskiej. Ferguson nawet nie wiedzial jak on wyglada ^^ Kupowac gracza za 7 mln pod wplywem impulsu, jak dla mnie brak profesjonalizmu...

Nie zrozumcie mnie zle, ze to jakis atak na osobe Fergusona z mojej strony, bo szanuje go. W koncu jest trenerem od +20 lat mojej ukochanej druzyny i dzieki niemu Man Utd gra jak gra i zdobywa wiele, co nie zmienia faktu, ze moglby byc jeszcze lepiej ;]
» 19 sierpnia 2010, 19:00 #28
majkelSJZ: Dobrze prawi, polać mu !
» 19 sierpnia 2010, 22:12 #27
Adam11: Nie mogę przejść obojętnie obok Twojego stwierdzenia: "Nie twierdze, ze wszystkie transfery ktore dokonuje SAF sa zle, jednak zdecydowana wiekszosc."

Całkowicie się z tym nie zgadzam. Owszem zdarzają się wpadki. Ale zawsze kiedy ktoś pisze, że Ferguson dokonuje złych transferów zastanawiam się kto w takim razie jest odpowiedzialny za transfery takich piłkarzy jak: Ferdinand, Vidic, Rooney, Ronaldo, Evra , Edvin van der Sar a wcześniej Cantona czy Schmeichel? Kto sprowadził Valencie i Naniego ( być może w niedługim czasie dwóch najlepszych skrzydłowych grających w Europie) ? Kto zrobił te wszytskie transfery? Może Antek Piechniczek ?

W ostatnich latach Ferguson kupował dużo młodych zawodników, którzy faktycznie mieli grać w pierwszym składzie a zostali sprzedani. Ale prawda jest taka, że Manchester na nich zarobił ( mało bo mało ale jednak). Moim zdaniem polityka transferowa jest naprawdę ok. Co roku sięgamy po młodych perspektywicznych graczy. Możemy niewielkim kosztem sprowadzić takiego zawodnika i sprawdzić, czy zaadaptuje się do warunków angielskiej ligii. Jeśli w szybkim czasie okazuje się, że ktoś się nie nadaje to sprzedajemy go z niewielkim zyskiem.

Moim zdaniem największe wpadki transferowe Fergusona to Anderson i Carrick. Obaj nie byli tani jak na to co prezentują swoją grą.Wiele osób dyskutuje też nad tym co taki Park robi w zespole no i oczywiście cały czas są dyskusje na temat Berbatova. Jednak oni co by nie mówić spełniają swoją rolę w zespole i naprawdę w wielu sytuacjach okazują się bardzo pomocni (mimo, że taki Park to wielkich talentów nie należy).

Oczywiście zawsze można przywołać takie transfery jak Djemba-Djemba czy Kleberson, ale naprawdę w porównaniu do tego co Ferguson "wypatrzył" i wypromował to tylko nieistotne epizody.

Podsumowując jestem za tym, aby krytykować Fergusona za brak profesjonalizmy, w niekórych sytuacjach - zgadzam się z Tobą odnośnie tej całej sytuacji z Bebe, na prawdę trafna uwaga. Ale na listość boską nie wolno pisać, że większośc transferów dokonywanych przez Fergusona to lipa. To po prostu nie wypada:-)

Pozdrawiam.
» 19 sierpnia 2010, 23:47 #26
QraBrat: podzielam wasze obawy co do BEBE ale nikt nie zastanowil sie nad tym że w wiekszosci przypadków podaje sie cene koncowa zawodnika, nie mzemy byc pewni ze utd zaplacilo 7M od reki, mogło to wyglądać tak 1M teraz + 3M po rozegraniu 20 meczy+ 3M po strzeleniu 10 goli, a do prasy idzie ze 7M, dobrze kalkulujac jesli sie nie sparawdzi moze to byc tylko 1M
» 20 sierpnia 2010, 00:36 #25
siara93: do Adam11

Moze troche zle sie wyrazilem. Moje mysli skupialy sie glownie na transferach dokonywanych przez Alexa w ostatniach latach(3-5). Pod pojeciem "złe" transfery rozumiec nalezy nie tylko aspekt pilkarski, ze tak powiem, ale rowniez strone czysto finansowa.

W ostatnim czasie Ferguson zmienil sie na rynku transferowym. Nie szczedzi sobie wielu milionow na mlodych, przecietnych graczy, badz zawodnikow ktorym nawet nie da szansy pokazania sie w meczu o stawke. Utrzymanie takich graczy tez kosztuje.

Druga rzecz nie wiem jak mozna bylo sprzedac tak utalentowanego zawodnika jak Pique za bodaj nie cale 4 mln. Chlopak w 1 sezonie osiagnal wszystko ze swoim klubem. Wielka strata.

Żalowac sobie 30 mln na Teveza, a nie zalowac sobie takiej sumy na himerycznego jak do tej pory Berbatova tez wydaje sie byc malo zrozumiale.

Siegajac bardziej w przeszlosc, gdy SAF sprzedal za 15 mln jednego z najlepszych jak nie najlepszego napastnika w tamtym czasie, Ruuda V.Nistelrooya do Realu bylo strata finansowa, bo jego wartosc byla zdecydowanie wieksza.

Silvestre'a sprzedac za 700tys. tez jest conajmniej dziwne, fakt faktem wiekszego pozytku z niego Arsenal nie mial, ale zawodnikow takiego kalibru za taka smieszna cene moze sprzedawac tylko SAF.

Dziwi mnie, ze alex nie boi sie wydac 7 mln na zawodnika, ktorego nigdy nie widzial na oczy, +10 mln na 2o letniego jak do tej pory przecietnie grajacego zawodnika, ktory lubuje sie w zdobywaniu bramek samobojczych, a szczedzi sobie takiej sumy na jednego porzadnego pewnego zawodnika jak np. Ozil, Lassana czy V.d Vaart.
» 20 sierpnia 2010, 14:58 #24
spOntan: dokładnie, nam nie potrzeba przeciętniaków.
» 19 sierpnia 2010, 19:22 #23
OWEN7: Brac LASSa !! szybko i real za sezon znow bedzie plakal ze nie ma swojego makalelle xD
» 19 sierpnia 2010, 18:58 #22
Adam11: No to niezła nowina muszę przyznać. Z tych dwóch uważam, że Lassan Diarra byłby kapitalnym wzmocnieniem naszej drugiej linii. Potencjał tego zawodnika doceniają kibice oraz działacze Barcelony. Jakiś czas temu czytałem też wywiad z Guardiolą, który bardzo pozywytnie się o nim wypowiadał a rzadko z jego ust można usłyszeć pochelbstwa kierowane wstronę kogokolwiek z Realu. Teraz wiele zależy od ceny. Widziałbym z całą pewnością tego zawodnika u nas.

Jednocześnie wątpię w to, że SAF się skusi. On wierzy (NIESTETY) w "potencjał" Andersona, który w żaden sposób nie zbliżył się nawet do tego co grał w Porto. Carricka przerobił na defensywnego pomocnika mimo, że jak przechodził do United zapowiadano, że będzie świetnie prowadził grę zespołu. Ja nie byłem zwolennikiem tego transferu, ale muszę przyznać, że Michael miał pewien okres, w którym grał naprawdę dobrze. Teraz jak gra każdy widzi a jakby tego było mało myślę, że to jest kolejny zawodnik, który cieszy się dużym zaufaniem Fergusona - dodam - z niewiadomych powodów.

Tak więc wątpię, żeby Ferguson skusił się na jednego z Diarrów.

A może kasa + Anderson? I takie rozwiązanie jest prawie niemożliwe. Murinho nie jest kretynem i na takie rozwiązanie nigdy nie pójdzie.

PS. Wiem, że jest wielu fanów, którzy cenią Andersona i w niego wierzą. Szanuje oczywiście taki pogląd choć fundamentalnie się z nim nie zgadzam. Zawsze można powiedzieć, że Nani też miał słabsze momenty a teraz błyszczy. To prawda, ale Nani w przeciwieństwie do Andersona miał wiele przebłysków - strzelał od samego początku przepiękne bramki. Miał jedynie problem z ustabilizowaniem formy. Musiał się też nauczyć grać bardziej zespołowo. Udało mu się.

Anderson również miał kilka przebłysków, ale uważam, że było ich znacznie mniej a już na pewno nie były tak efektowne . Co gorsza te przebłyski nie były związane z jego aktywnością w ofensywie tylko raczej w grze w destrukcji - świetne mecze przeciwko Liverpoolowi i Arsenalowi 3 lata temu kiedy to wyłączył całkowiecie z gry Gerrarda i Fabregasa.

Jego "parcie" na bramkę i ilość trafień do siatki rywala pominę mileczeniem.
» 19 sierpnia 2010, 18:47 #21
siara93: W duzej mierze sie zgadzam, prawdopodobienstwo zakupu Lassany jest bliksie zeru, predzej Mohameda sprowadzi, co byloby grzechem...

a jesli chodzi o andersona to poczesci sie zgadzam. wszystko na tak, jednak warto zwrocic uwage na jego wiek, ma 22 lata, a pozycja srodkowego pomocnika wyjatkowo wymaga ogrania i doswiadczenia. Mam nadzieje, ze Anderson z dnia na dzien staje sie przede wszystkim madrzejszy i dojrzalszy, bo tego do tej pory mu chyba najbardziej brakowalo. Jak dla mnie trzeba sie jeszcze wstrzymac z krytyka i skresleniem tego gracza, zasluguje jeszcze na szanse, na troche czasu.

A co do przytoczonego Naniego to moja opinia jest identyczna, chlopak mial tylko jeden problem, nieustabilizowana forma i przewaga efektownosci nad efektywnoscia w jego grze. Jak dla mnie Anderson tez ma jeden problem, dojrzalosc i brak opierzenia, jednak w ostatnim czasie los dal mu prawdziwa lekcje(wypadek). Moze to w jakims sensie okaze sie punktem zwrotnym w jego karierze pilkarskie i czegos go nauczy, zobaczymy.
» 19 sierpnia 2010, 19:27 #20
therock: Lass na sprzedaz? Brac go za max 17-18mln E
» 19 sierpnia 2010, 18:46 #19
Kajdan: Jak dla mnie to jedynie Van der Vaart lub Meireles mogliby zawitac na Old Trafford...Innych graczy nie potrzebujemy.
» 19 sierpnia 2010, 18:41 #18
Cleverley: z Realu tylko VDV, a jak już z tych dwóch to Lass . ;)
» 19 sierpnia 2010, 18:41 #17
juras1211: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2010 18:36

Ze szkółki , ja tez chciałbym w garażu znaleźć Ferrari , ale jakoś nie ma .
» 19 sierpnia 2010, 18:34 #16
orion: Watpliwe jest zeby ktokolwiek zawital na Old Trafford, a tym bardziej z wyprzedaży.....
Owszem brakuje swietnego rozgrywajacego no ale moze SAF widzi kogos do tego zadania (moze ktos wyskoczy ze szkółki United)....
» 19 sierpnia 2010, 18:24 #15
Koryt: Ja będę powtarzał aż do znudzenie only VDV !! :D
» 19 sierpnia 2010, 18:21 #14
lukinho: Lass'a Real będzie żałować tak samo jak Makelele, jeśli chodzi o tą pozycję.

Myślę, że nie jest nam potrzebny już żaden zawodnik takiej klasy. Na tej pozycji mamy Fletchera, który ma kilku swoich rezerwowych, a do tego musi być miejsce dla młodych zawodników. Uważam, że Gibson i Cleverley w przyszłości będą mogli spokojnie zastąpić naszych ludzi na środku pomocy. Do tego jest Anderson, jestem fanem jego talentu i liczę, że jeszcze pokaże, że jest wart występów w pierwszej "11" MU.
» 19 sierpnia 2010, 18:05 #13
FanManUtd93: jeśli chodzi ci o Lassa to ja sie zgadzam,podobała mi sie jego gra w relu;)
» 19 sierpnia 2010, 18:28 #12
siara93: Ja jestem milosnikiem gry Lassany. Tylko nie wiem jak z jego zdrowiem. Obilo mi sie cos o uszy, ze cierpi na czesto spotykana u spolecznosci rasy czarnej chorobie, anemii sierpowatej. Byc moze z ta choroba da sie grac, jedynie na pewnych wysokosciach nad poziomem morza moglby miec z tym klopoty. Na testach medycznych wszystko by sie okazalo. Zakup Lassany jak dla mnie byloby jednym z najlepszych jak nie najlepszych transferow SAF'a w ostatnich latach, po rooneyu. Uwielbiam gre tego pilkarza. Bylby to swietny nastepca Scholesa, gracz ktorzy wiele biega, duzo widzi, pasowalby do United, a gra w piermierleague jak wiemy nie jest mu obca(z powodzeniem radzil sobie w Portsmouth)

Jednak znajac polityke transfera Fergusona, ktora wg. mnie jest chora, transfer ten jest niemozliwy ;]
» 19 sierpnia 2010, 18:03 #11
FanManUtd93: polityka SAFa nie jest chora bo mało wydaje a drużyna zdobywa trofea.Jednak co do Lassy to się z tobą zgodze;>
» 19 sierpnia 2010, 18:32 #10
OnlyRedDevils: Sratatata nie mogą powiedzieć wprost, że nie mają już miejsca w szatni na tylu zawodników których kupują bez przerwy? Szkoda mi Realu według mnie najgorszy klub świata, bo tylko tak można nazwać przerabiarke znakomitych piłkarzy na papke...
» 19 sierpnia 2010, 18:03 #9
FanManUtd93: zgadza sie wystarczy przypomnieć Sneijdera i Robbena na $real byli za słabi a ze swoimi drużynami dotarli do finału ligi mistrzów będąc ojcami tych sukcesów;]
» 19 sierpnia 2010, 18:34 #8
FilipMUFC: mam nadzieję że SAF, żadnego z nich nie kupi. Żaden z nich nie miał by większych szans wyjściową 11, może na meczową 18 bo w pomocy mamy doświadczonego Scholes'a, młodych Gibsona'a i Cleverley'a oraz Carrick'a i Fletcher'a. Na środku pomocy może grać także Giggs więc po co nam Diarry.
» 19 sierpnia 2010, 18:00 #7
juras1211: Lass idealne wzmocnienie dla United , ciekawe tylko czy są na to pieniądze .
» 19 sierpnia 2010, 17:41 #6
Quba18: Pieniądze są, jeżeli dalej uważasz, że Alex nie ma kasy na transfery to spójrz na nasz ostatni zakup i puknij się w głowę. Myślisz, że gdyby klub nie miał kasy na wzmocnienia to kupili byśmy piłkarza zagadkę za 7,4mln funtów?
» 19 sierpnia 2010, 18:15 #5
juras1211: Lass to nie Bebe , tutaj chodzi o wiele większe pieniądze . Ten zawodnik nie ma tez 20 lat , wiec to nie byłby zakup z możliwością zarobku a takie transfery SAF i Glezerowie uwielbiają . Od pukania to ja mam twoja m.....
» 19 sierpnia 2010, 18:36 #4
HarryHH: Od pukania to ma Cie ojciec jurasku :) Nie obrazaj Jakuba ;)
» 19 sierpnia 2010, 21:10 #3
FanaticMU: juras żeś tym tekstem tylko swój poziom podkreślił...fuuuj...takie teksty nie przystoja fanowi MU...
» 19 sierpnia 2010, 22:16 #2
therock: W zupelnosci sie z Toba zgodze.
» 19 sierpnia 2010, 22:45 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.