Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson znów zaskoczył, Bebe piłkarzem United!

» 12 sierpnia 2010, 00:10 - Autor: misza - źródło: ManUtd.com
Tiago Manuel Dias Correia, powszechnie znany jako Bebe, od nowego sezonu będzie reprezentował barwy Manchesteru United - poinformowała oficjalna strona internetowa klubu z Old Trafford.
Ferguson znów zaskoczył, Bebe piłkarzem United!
» Tiago Manuel Dias Correia, powszechnie znany jako Bebe, od nowego sezonu będzie reprezentował barwy Manchesteru United - poinformowała oficjalna strona internetowa klubu z Old Trafford.
Młody napastnik, bo na takiej pozycji gra Portugalczyk, występował wcześniej w Vitorii de Guimaraes. Transfer ten może z pozoru dziwić, ponieważ Bebe nie jest znanym w świecie zawodnikiem. Podobnie jednak było w przypadku transferu Javiera Hernandeza, który bardzo szybko zaadoptował się na Old Trafford.

Zdaniem brytyjskich mediów Manchester United za Portugalczyka zapłacił 7,4 mln funtów.

Ciekawy może być fakt, iż jeszcze niedawno Bebe reprezentował Portugalię w mistrzostwach świata... bezdomnych. Działo się tak, ponieważ niemal całe dzieciństwo spędził w sierocińcu. Na tym jednak nie koniec ciekawostek, ponieważ warto także wiedzieć, iż był on piłkarzem Vitorii przez zaledwie pięć tygodni.


TAGI


« Poprzedni news
Rossi: Nie wrócę do Manchesteru
Następny news »
Chicharito pokonał Casillasa

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (397)


Majek: Ando, czyli Anderson? plus kasa? za tą miernotę? śmieszne te pismaki są ;P
» 13 sierpnia 2010, 21:35 #73
Mati888: A z jakiego źródła masz te informacje?
» 14 sierpnia 2010, 09:28 #72
zubrosy: co to za chłam tutaj zamieszczasz
» 16 sierpnia 2010, 14:14 #71
Mati888: Grał w trzeciej, a nie drugiej lidze.
» 13 sierpnia 2010, 19:50 #70
cris342: mi sie wydaje że on jest zawsze zażarty biega walczy o każdą piłkę centruje czasem strzeli mi sie bardzo podoba
» 13 sierpnia 2010, 01:35 #69
masrzisz: 2 Krystyna ?? :D znaki
» 12 sierpnia 2010, 23:29 #68
mateyko44: po obejrzeniu pary filmikow na youtubie jestem podwrazeniem umijetnosci ale mysle ze jest ich troche za malo na United ale moze sie rozwinie w rezerwach coz czas pokaze
» 12 sierpnia 2010, 22:17 #67
WigdorDevil: Ok , nie wiemy jak on sie sprawdzi , ale chyba cos od zycia mu sie nalezy , pewnie bedzie ciezko pracował na to aby grać w pierwszej 11. Własnie tez ktos tu juz mówił w komentarzu do tego newsu , że jakby sie rozwinął to mógłby chcieć zostać w United do końca swojej kariery , bo by dużo zawdzieczal klubowi. No , ale pożyjemy , zobaczymy. Mam nadzieje , że błysnie talentem tak jak Chicharito.
» 12 sierpnia 2010, 22:27 #66
RobvanKlu5i: Ja slucham Trance'u (ATB, AvB, Deadmau5, Above & Beyond itd.) ale Rockness Monstah'a kojarze ;)

A wracajac do tematu to wierze mocno w Bebe, i liczę na to że ma wiele do pokazania na boisku :)
» 12 sierpnia 2010, 22:23 #65
wielkifanMU: Niektórzy już trochę przesadzają ...
zobaczyli filmik z Bebe na youtube i od razu teksty " Będzie walczył z Javierem o pierwszy skład "

To Berbatov będzie walczył z Hernadezem o pierwszy skład, ale z Bebe także będzie pożytek jak nie w tym to na następne sezony. W tym roku może i nie ale za 2-3 lata jak zostanie na Old Trafford to na pewno będzie starał się spłacić i pokazać maksimum swoich możliwości w ważnych meczach.
A wracając do Chicharito to poczekajmy jeszcze przynajmniej do 10 kolejki z tekstami typu :

"Transfer Chicharito był fantastyczny"
czy też
"Pozyskanie Chicharito było najlepszym transferem Ferguson'a od lat "
itd, itd, itd.

Jednak obiektywnie twierdząc jedno jest pewne. Chicharito jak na razie jest w formie, i oby utrzymał ją do końca sezonu !!

Glory Glory Man Utd
Glory Glory Man Utd
» 12 sierpnia 2010, 21:36 #64
RobvanKlu5i: Nie zapominaj o Owenie.
Wszyscy mowia że Berbatov bedzie wlaczyl o pierwszy sklad z Chicharito a "zza krzaka" może wyskoczyć Owen i możemy być świadkami prawdziwej wojny o pierwszy sklad!
» 12 sierpnia 2010, 22:04 #63
Mati888: On może też grać, jako ofensywny pomocnik, a na tę pozycję nie można ukryć brakowało nam klasowego następcy Scholsa. Wydaje mi się, że to na tej pozycji będziemy go oglądać, bo Fergie nie sprowadziłby kolejnego napastnika. Gdy dowiedziałem się o tym transferze byłem trochę zaszokowany, ale po ochłonięciu uważam, że należy dać mu szanse.
» 12 sierpnia 2010, 21:33 #62
wielkifanMU: @piotrrz7 - spokojnie Piotrek :D Rooney przedłużył kontrakt z Man Utd więc o to możemy być spokojni że nie odejdzie ( przynajmniej na razie )
Ale swoją drogą to nie zaszkodziła by Ci większa wiedza o tym co się dzieje w klubie ...
» 12 sierpnia 2010, 21:22 #61
DevilsPoland: Ej ja mam pytanie bo tam pisze że od nowego sezonu może grać czyli od tego czy od następnego? bo się pogubiłem już ;D
» 12 sierpnia 2010, 20:59 #60
DevilsPoland: Krzychu przypomnę ci że za Ronaldo też daliśmy nic a potem dostaliśmy 90 mln ponad ;) A Hernandez? też kosztował "nic" a gra jak na razie rewelacyjnie ;)
» 12 sierpnia 2010, 20:56 #59
CRfan: Za Crisa daliśmy 12,2 mln funtów!
» 12 sierpnia 2010, 23:32 #58
Szewc: Jeśli Twoim zdaniem wszystko się spier.... po odejściu CR to gratuluje. Co Ty ty jeszcze robisz jako kibic United? Leć za nim do Realu. SAF trochę lepiej zna się na trenerce niż Ty i dobrze wie, że gdy drużyna opiera się wyłącznie na jednym zawodniku to nic dobrego z tego nie wyjdzie, a tak zaczynała wyglądać gra Man Utd. Zrobił niesamowity interes sprzedając go za astronomiczną sume i dobrze wiedział co robi. Poza tym CR zawsze marudził, że chce grać dla Galaktycznych, a po co nam zawodnik, który nie zostawi serca na boisku za swój klub?
» 14 sierpnia 2010, 19:39 #57
dagoberto: A ja bym nie zamienil Javiera na Ozila tyle w temacie
» 12 sierpnia 2010, 20:20 #56
dagoberto: A co kogo obchodzi kogo nie chcesz w Man Utd ?. A co do tych bambosow to np. Nani juz jest ok ? zastanow sie troche zanim cos napiszesz
» 12 sierpnia 2010, 20:02 #55
dagoberto: Jak tak to spoko ale wierz mogles nie napisac bambus.Co do polityki transferowej jest jak jest nic nie zmienimy,ja osobiscie bym wolal ofensywnego pomocnika.Ale Bebe jest naszym nowym diablem musimy w niego wierzyc
» 12 sierpnia 2010, 20:12 #54
dagoberto: Ja powiem szczeze ze nie wiem co myslec o tym zakupie niby nie mialo byc transferow a tu niespodzianka. Ale taki wlasnie jest SAF jak cos to myslalem ze kupi ofensywnego pomocnika .No nic mamy nowego diabla oby mu sie u nas powiodlo
» 12 sierpnia 2010, 19:56 #53
H2O1994: Wiecie co, jak czytam te wasze komentarze to sobie myślę że w 2012 roku np. Sławomir Peszko zagra świetnie na Euro 2012 i 99% komentarzy będzie w stylu "musimy go kupić na euro wymiatał. A w 2014 np. Jakiś młody piłkarz zagra świetny mundial to będzie to samo. Bezsens.
» 12 sierpnia 2010, 18:21 #52
Klimaa: Trochę za dużo Brazylijczyków w klubie..ale oprócz tego nie mam zastrzeżeń. Zobaczymy co ten zawodnik potrafi...
» 12 sierpnia 2010, 17:27 #51
Cinz: Welbeck na testach medycznych w Sunderlandzie to SIR sprowadza Bebe. Na tym filmiku widać jest bardzo dynamiczny i szybki i całkiem dobry technicznie, stawiam na niego od ręki. Jak uczestnicy MS 2010 beda odpoczywać w meczu z Newcastle to licze, że SIR da mu zagrać chociaż ostatnie 15 minut.
Glory
» 12 sierpnia 2010, 16:51 #50
MaciasDevil: Bardzo jestem zaniepokojony ta sytuacja ... 7,4 mln funtow za takiego grajka, moze Fergie ma co do niego nosa, ale...7,4 mln?! ... na tym filmiku na yt cos tam pokazuje, przypomne tylko ze gra on w tym filmiku przciwko slabym druzyna z Portugalii(nie liczac Benfici i holenderskiego Groningen)
peace.
» 12 sierpnia 2010, 16:35 #49
fat1xd: Na oficjalnej stronce United jest artykuł a The Guardian gdzie piszą o transferze Bebe i dodają, że Alex jest bardzo zdeterminowany by kupić Ozila... Nie ma co wierzyć we wszystko co piszą, ale ja nadal widziałbym go u nas :)
» 12 sierpnia 2010, 16:49 #48
Durandir: Jak tu już ktoś napisał Manchester United nie kupuje gwiazd, ale je kreuje. Może ten anonimowy chłopak z ulicy stanie się wielką gwiazdą. Trochę to zbyt hollywoodzkie, ale w football'u wszystko jest możliwe. Zastanawia mnie tylko jedno - po co nam kolejny napastnik? Miejmy jednak nadzieję, że SAF wie co robi i tym razem.
» 12 sierpnia 2010, 15:21 #47
orion: Ja jestem strasznie ciekawy co ten zawodnik pokaze......(ciekawe jak u niego z kondycja, jaki tryb zycia prowadzil dla mnie to jest zagadka nigdy go nie widzialem w akcji ani nnie slyszalem o nim ale trzymam kciuki za niego i zycze mu powodzenia
» 12 sierpnia 2010, 14:45 #46
WigdorDevil: Jak był 5 tygodni to już zdążył zagrać z Benfiką? Na oficjalnej stronie tamtego klubu jest takie zdjęcie.
» 12 sierpnia 2010, 14:23 #45
szyszek2000: Nie...
» 12 sierpnia 2010, 13:25 #44
szyszek2000: Nie...
» 12 sierpnia 2010, 13:25 #43
RobvanKlu5i: To może być kolejny diament, który SAF chce oszlifować :)
» 12 sierpnia 2010, 13:05 #42
rvn10: Kolego odniosę się do twoich wypocin:

ad 1. 3 liga to 3 liga dla niekumatych,trysnąłeś inteligencją przez 5 tygodni to on tam mógł strzelać bąki,a nie piłkę kopać.

ad.2 Na razie nikt nie wie co Fergusonowi siedzi w głowie,być może będzie tym napastnikiem,a nie pomocnikiem,co oznacza brak logiki,bo po co nam kolejny napastników,taki Welbeck , Dioouf chyba nie są gorszymi zawodnikami od Bebe?

ad3 Za dużo było tego typu niewypałów np duet z Bałkanów Tosicia już niema ,a drugi nawet nie przeszedł chyba Lialić, Djemba-djemba,dong itd Naprawdę sądzisz ,że to dobra droga,mamy multum świetnych zawodników w ataku,a pomocnika nam trzeba sprawdzonego.
» 12 sierpnia 2010, 12:54 #41
rvn10: federicoo - No wiesz dzieci dziećmi ,ale od kiedy to liczy się ilość ,a nie jakość treści komentarza ?
» 12 sierpnia 2010, 12:45 #40
rvn10: Wengeryzowanie polityki transferowej,moim zdaniem nie jest dobrym pomysłem,wiemy dobrze jak wygląda teraz Arsenal 5 lat bez pucharu,wole że by Sir alex od czasu do czasu kupił sprawdzonego zawodnika,młodych i utalentowanych zawodników nam nie brakuje,mam przeczucie,że był to zbyteczny zakup,ale czas pokaże...
» 12 sierpnia 2010, 12:35 #39
rychu7777: on nawet na filmiku na youtube nie umie grac to co dopiero naprawde:D
» 12 sierpnia 2010, 12:18 #38
rvn10: Z Tosiciem również była podobna gadka"że następca Giggsa",a co z tego wyszło każdy wie...
» 12 sierpnia 2010, 12:17 #37
rvn10: Muszę wam powiedzieć ,że ten transfer na razie do mnie nie przemawia, Że Co !? prawie 8 baniek za piłkarza no-name,do niedawna grający w reprezentacji bezdomnych,wyciągnięty z 3 ligi portugalskiej...Nie wiem co wyprawiają skauci United,być może Ferguson na starość zaczyna głupieć,oby coś z tego było,bo powtórki z Tosiciem już nie chce.
» 12 sierpnia 2010, 12:08 #36
MartinMU: co do Ceny zgadzam się z Toba 8mln za zawodnika który 5 tyg grał w powiedzmy dobrej drużynie to troche za dużo , może bedzie dobry ale już lepiej dodac trochę i kupić uwielbianego przez polowe os na tym formu Ozila
» 12 sierpnia 2010, 12:12 #35
orion: Tez nnie jestem przekonany ale SAF lubi sprowadzac ludzi malo znanych...
8 mln to rzeczywiscie sporo za gwiazdora reprezentacji bezdomnych
Ale moze wart jest tej ceny i za pare lat Real zaplaci za niego ponad 100 mln:D

Trzeba dac mu szanse i wtedy bedzie mozna go ocenic
» 12 sierpnia 2010, 12:31 #34
poki134: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2010 14:33

orion realowi w końcu braknie kasy na kupowanie zawodników za 100 mln osoba więc za parę lat jeśli jest dobry to może da nam nawet ligę mistrzów a w dodatku może byc alternatywą dla naniego i valenci już w tym roku
» 12 sierpnia 2010, 14:32 #33
MartinMU: zdaje mi się ze z nim bedzie podobnie jak z Diouf'em zagra 5-6 meczy w pierwszej drużynie reszte sezonu w rezerwach ewnetualnie wypożyczenie i niech się ogrywa, chyba że dostając szanse zabłyśnie tak że zadomowi się na pierwszej

SAF ma ogromne doswiadczenie wiec coś w tym murzynku musi być skoro trafił na OT
» 12 sierpnia 2010, 12:02 #32
Dantes86: Powiem Ci że z tym że żaden stąd nie zagra w Manchsterze to Ameryki nie odkryłeś heheh pzdr;) bez urazy:P
» 12 sierpnia 2010, 12:01 #31
oldtrafford: Zobaczymy co pokarze w Manchesterze United może to kolejny znakomity zawodnik jak Hernandez
» 12 sierpnia 2010, 11:45 #30
Gibek92: Ja uważam, że może on nam się w przydać:) Jak nani przychodził do MU to tez wiekszosc ludzi wieszało na nim psy jak Hernandez przychodził też wszyscy mowili ze kasa w błoto ze za młody itd i co g*** prawda. Może po prostu dajmy mu szanse:)?? A może wgra sie na pomoc i akurat cos z tego bedzie?? Piłka nozna jest po części jak hazard:)
» 12 sierpnia 2010, 11:36 #29
lukasz1143: Z tego co pamiętam jak przychodził Hernandez to kibice byli bardziej pozytywnie nastawieni
» 12 sierpnia 2010, 11:39 #28
lukasz1143: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2010 11:37

Po pierwsze nigdy ale to nigdy nie kierujcie się umiejętnościami zawodnika nie widząc ich lecz patrząc tylko na youtube, bo to jest dowód:
[link usunięty]
Ale tak jak wcześniej wspominałem napewno go zobaczymy bo SAF da mu szanse w tym sezonie się pokazać i wtedy można cokolwiek o nim powiedzieć
» 12 sierpnia 2010, 11:37 #27
sisinho: Ja się wolę wstrzymać z komentarzem.

Kto chce zmienić zdanie (na dobre lub złe) niech oglądnie filmik z kilku meczów z jego asystami:

[link usunięty]
» 12 sierpnia 2010, 11:22 #26
lukasz1143: Co my w ogole możemy na ten moment wiedzieć prawda?? Przecież Ferguson nie kupił by piłkarza którego wcześniej nie obserwował. Widzę wiele negatywnych komentarzy , nie dziwie się bo nikt go nie zna i jego historia nie jest najlepsza a do tego cena podana przez media jest bardzo wysoka ale dajmy mu sznase pokazać się. A może okaże się bardzo dobrym zawodnikiem, przecież on ma dopiero 20 lat.
» 12 sierpnia 2010, 11:10 #25
2Fast4You: Koryt ośmieszasz się cały czas piszesz że beka i wgl. krytykujesz co ty byś chciał same gwiazdy w składzie ? To jest Manchester United , nie gwiazdozbiór
» 12 sierpnia 2010, 11:03 #24
2Fast4You: Popieram... Nie jego wina że miał takie dzieciństwo. Taki bezdomny ma wiele więcej warty charakter niż dzieciak rozpieszczony przez rodziców i ma marzenia... A Bebe je po prostu spełnia przez grę. Podnosząc swój poziom przez co trafia do lepszego klubu robi większą kasę i je spełnia :)
» 12 sierpnia 2010, 10:58 #23
2Fast4You: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2010 10:51

[link usunięty]

Jego najlepsze akcje w ostatnich meczach w których grał w Victorii
W tym filmiku to wygląda jak by grał bardziej na skrzydle nie na napadzie
» 12 sierpnia 2010, 10:45 #22
fat1xd: Ludzie o co wam chodzi? W każdym poście gdzie jest mowa o Ozilu dajecie minusy ;/ Twierdzicie, że oprócz MŚ nic nie gra, a większość z was nie widziała jego gry w Werderze. Piłkarz, który był ważną częścią Niemieckiej drużyny na mundialu (przecież zdobyli brązowy medal, a to już coś znaczy), który jest wyróżniającym się graczem Bundesligi (obecnie 3-4 najsilniejszej ligi Europy) jest dla was za słaby,a cieszycie się z gościa, który dopiero od jakiś 5 tygodni gra na europejskim poziomie? Zwłaszcza, że jest tylko rok młodszy od Mesuta (ale Niemiec już nie może się rozwinąć pod skrzydłami Fergiego prawda?), gra na pozycji, którą mamy obstawioną najlepiej ze wszystkich formacji. Rozumiem, Alex ma nosa do talentów, Ronaldo, Rooney itd. mimo to nie z każdego da się zrobić zawodnika światowego formatu. Mam nadzieję, że się sprawdzi i w przyszłości będzie wymiatał, ale pomyślcie czasami, a nie ślepo wierzcie we wszystko co robi nasz boss. Pamiętacie Manucho? Fangha? Pewnie Diouf też tak skończy.
Mam nadzieję, że poczytacie to, a dopiero później będziecie minusować ;].
» 12 sierpnia 2010, 10:36 #21
bar: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2010 10:35

na wypożyczeniach Diouf i Welbeck oraz Macheda, Berba, Owen, Rooney, Chicharito, Bebe - więcej napastników mama nie miała?

Nie oceniam transferu Bebe negatywnie tylko dlatego, że w ogóle gościa nie znam. Nawet jakby przyszedł Benzema, Villa czy inny Aguero to nie byłbym zachwycony. Wg mnie w tym przypadku "co za dużo to nie zdrowo".

Mamy starych dobrych Rooneya, Berbe i Owena oraz utalentowanych Chicharito i Machede, no i tych dwóch na wypożyczeniach.

Po tym co zobaczyłem na meczach przedsezonowych i o Tarczę wspólnoty chcę, aby jak najwięcej szans dostawali Hernandez i Macheda. Dochodzi jeszcze Bebe - no SAF żeby jak chciał to wszystkich nie zadowoli.

Może jeszcze jeden odejdzie na wypożyczenie. I mimo tego, że nie mam pojęcia co potrafi Bebe mam nadzieję, iż to będzie on.

Wiem natomiast co prezentują Macheda i Chicharito i to mi wystarcza - są w stanie bardzo dobrze zastąpić w razie potrzeby podstawowych napastników.
» 12 sierpnia 2010, 10:33 #20
bar: tak, Rooney też dobrze wrzuca a jest napastnikiem. To, że gość potrafi wrzucać nie zrobi z niego przecież pomocnika.

To całkiem inny styl gry, ustawianie, obowiązki defensywne, inna taktyka.
» 12 sierpnia 2010, 10:42 #19
Dantes86: Ktoś już pisał że z nim będzie tak jak z Manucho-jestem tego samego zdania.Pogra a rezerwach , może w jakimś pucharze zagra potem na wypożyczenie i transfer do innego klubu hehe;) Takie moje zdanie może sie mylę ale jakos tak nie jestem przekonany że BEBE będzie w stanie zadomowić sie w pierwszym skladzie Manchesteru pzdr
» 12 sierpnia 2010, 10:32 #18
driffter128: Cojuż teraz pozostało napisać Witaj na Old Trafford Bebe. a to ferguson mnie zaskoczył ja już się nie spodziewałem ani jednego transferu a tu proszę.
» 12 sierpnia 2010, 10:11 #17
mikifiki: Ja mam pytanie -
jak poprawnie wymawiać jego nazwisko?
» 12 sierpnia 2010, 09:44 #16
H2O1994: Podobno na manutd.com oficjalnej stronie United w piłkarzach United jest profil Mesuta Ozila.
» 12 sierpnia 2010, 09:32 #15
ziomboy777: z postury i stylu gry przypomina troche drogbe.... tez taranem czasami zdobedzie miejsce do zdobycia bramki czy ustawienia sie na boisku i ma strasznie silne uderzenie.... kiwke ma dobra, jest szybki wiec kto wie....moze bedzie duzym wzmocnieniem albo bedzie...drugim dioufem....
» 12 sierpnia 2010, 09:24 #14
talir: Zgadzam się z Tobą... nie rozumiem co sie dzieję w MU... Ozil byłby lepszy...
» 12 sierpnia 2010, 08:58 #13
JackDaniels: Co to ma byc k**** przeciez to kolejny napastnik w dodatku z tego co widac to bez doswiadczenia, Ozil byl dostepny i niewiele drozszy, nie rozumiem Fergusona...
» 12 sierpnia 2010, 08:10 #12
SzYnA: hehe ten Ferguson jest przekolo, podobno sprzątnął z przed nosa Bebe samemu Jose M. :D
mam tylko nadzieje że ten bebe jest ofensywnym pomocnikiem bo napastników mamy tylu że 4 drużyny można zrobić z nich...
» 12 sierpnia 2010, 07:49 #11
wielkifanMU: Bebe ... kolejny napastnik. Wypożyczony został Welbeck do Sunderlandu i Diouf do Blackburn, dwóch snajperów mniej. Ale w składzie mamy przecież jeszcze Rooney'a, Chicharito, Owen'a, Machede i teraz Bebe. Na pewno ciężko będzie mu zagrać więcej niż 6-7 meczy w tym sezonie. Ale to jest młody napastnik więc to moim zdaniem jest kolejny transfer "na przyszłość" tak jak to było ze Smalling'iem czy Hernandez'em.
Mnie jednak ciekawi co będzie z Ozilem ...
» 12 sierpnia 2010, 07:14 #10
H2O1994: Szczerze mówiąc nigdy o nim nie słyszałem, muszę o nim poczytać. Ale dlaczego Ferguson kupił następnego napastnika, nie lepiej wzmocnić linię pomocy i kupić jakiegoś dobreko środkowego pomocnika bo Scholes już niedługo skończy karierę, Carrick nie ma formy, Giggs to samo co Scholes, tylko Fletcher i Gibson zostali, albo bramkarza bo Edwin już niedługo skończy karierę.
» 12 sierpnia 2010, 06:44 #9
2Fast4You: Wow aż skoczyłem ze zdziwienia chociaż go nie znam , szkoda że miał takie dzieciństwo ;/ zobaczymy jego skillsy :) Powodzenia BEBE !!
» 12 sierpnia 2010, 00:55 #8
dagoberto: mam pytanie ma ktos jakis link do gola Javiera
» 12 sierpnia 2010, 00:44 #7
Fenek: hahaha to musisz go stworzyć
» 12 sierpnia 2010, 01:01 #6
MrKubinho: Czytałem że jeszcze Mesut Ozil został kupiony
» 12 sierpnia 2010, 00:42 #5
dagoberto: ja powiem szczeze ze go nie znam, zobaczymy co z nim zrobi
» 12 sierpnia 2010, 00:38 #4
orion: W sumie to do SAF podobne
Lubi sprowadzac ludzi po cichu
Dla mnie to troche dziwne zeby sprowadzac kolejnego napastnika
Myslalem ze warto wzmocnic pomoc ale jezeli Boss mysli inaczej to pewnie jest w tym jakis wiekszy sens
» 12 sierpnia 2010, 00:33 #3
fat1xd: 7,4 miliona funtów za piłkarza, o którym nic nie wiadomo? Miejmy nadzieję, że to tylko wymysły prasy, a cena tak naprawdę wynosi 500 tysięcy... Oglądałem skrót meczu Vitorii z Benficą i chłopak cały czas był w polu karnym bądź na skrzydle, może Ferguson widzi w nim nowego Ronaldo? Innego wytłumaczenia nie ma, bo po co nam niby kolejny napastnik? Zwłaszcza tak niedoświadczony, którego transfermarkt.de wycenia na 100 tysięcy ;|! Ehh... szkoda gadać już przestałem wierzyć w transfer Ozila, albo rzeczywiście brak kasy i mydlą oczy kibicom albo Alex czuje niechęć do Niemca, a widzi coś niesamowitego w tym grajku.
» 12 sierpnia 2010, 00:17 #2
manutdfan92: I SAF jak zwykle zrobił cichy transfer. Ale tak w ogóle to któż to jest?
» 12 sierpnia 2010, 00:15 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.