Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Smith pod wrażeniem Hernandeza

» 10 sierpnia 2010, 13:44 - Autor: JoJo - źródło: tribalfootball.com
Alan Smith był pod wielkim wrażeniem dyspozycji Javiera Hernandeza podczas niedzielnego spotkania o Tarczę Wspólnoty.
Smith pod wrażeniem Hernandeza
» Kolejne pochwały w kierunku Chicharito
- Jevier Hernadez znalazł się w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie. Jego występ w niedziele to dopiero początek - rozpoczął.

- T0 jak znalazł się przy piłce po podaniu Valencii jest niesamowite. Zdobycie samej bramki to inna sprawa, to było niecodzienne trafienie. Nie można powiedzieć, że nie sprzyja mu szczęście.

- Oczywiście, Hernandez potrzebuje trochę szczęścia, jednak to jak zagrał w drugiej połowie meczu z Chelsea jest godne uwagi. Ma dopiero 22-lata i jest bardzo szybki. Gra na takiej szybkości wymaga od zawodnika odpowiedniego myślenia. Wraz z Berbatowem wyglądają bardzo dobrze. Szybkość Javiera i niecodzienne zagrania Berby mogą być dla przeciwników nie do zatrzymania.

- Javier cały mecz z Chelsea nękał obrońców. Kilka razy zagrali kombinacyjnie z Berbatowem, bez problemu rozmontowując linię obrony. W życiu nigdy nic nie wiadomo, ale to Berba z Hernandezem mogą być niebawem podstawowym atakiem Czerwonych Diabłów - zakończył.


TAGI


« Poprzedni news
To musi być sezon Manchesteru United!
Następny news »
Głodny Giggs chce więcej treofów

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (49)


max0r: Prawda jest ze wszyscy oceniaja Rooneya po jego formie z MS2010, nie wiemy tez co prezentuje aktualnie Wayne zapewniam was i mam nadzieje ze tez jestescie tego swiadomi ale mecze przed sezonem nie odgrywane sa na 100% nawet jak Ferguson mowi ze chce wygrac, w momencie kontuzji jakiegos zawodnika pozbawieni jestesmy ow gracza na poczatek sezonu.
Druga sprawa jest fakt iz nie da sie ukryc Hernandez ma potencjal do bycia wielkim pilkarzem w przyszlosci, ale nie ma sie tez co rozczulac nad Javierem bo pozniej smak goryczy jest jeszcze gorszy. Osobisie uwazam ze Berbatov do druzyny Manchesteru nie pasuje z tego wzgledu ze on swoja kombinatiryka, ktora notabene jest naprawde imponujaca spowalnia gre w napadzie. Nasze skrzydla sa szybkie napastnicy szybcy poza Dimitarem. Moze Ferguson upatruje w duecie Berbatov Hernandez aby to linia defensywna skupiala sie na Dimitarze kiedy to Javier dostanie wiecej miejsca na przebicie sie za nia. Ustawienie 4-4-2 bo jednak Chichorito musi miec kogos doswiadczonego u boku a Ronney jest na formacje 4-5-1
» 11 sierpnia 2010, 09:49 #42
wielkifanMU: No, No Hernadez co chwila chwalony przez wielkich piłkarzy lub legendy piłkarskie.
Żeby tylko już w 1 meczu błysnął formą i razem z Rooney'em stworzyli parę niezawodnych snajperów.

Glory Glory Man Utd
» 11 sierpnia 2010, 07:57 #41
dagoberto: teraz prawie wszyscy sie zachwycaja Berbatowem a niektorzy juz wola atak Berba-Javier niz Roo z Javierem lub z Berba bo niby Roo nie ma formy a skad wy to wiecie zagral 45 minut w meczu z irlandczykami i 45 z Chelsea i juz wiecie ze nie ma formy a juz niektorzy nie pamietaja jak pisali Berba musi odejsc
ps.ja nie mam nic do Berby tylko nie wiem jak mozna tak szybko zmienic zdanie
» 11 sierpnia 2010, 00:20 #40
czerwonydevil: Po 1. Dlaczego ma grać Wayne bez formy ? Za nazwisko ? Za markę ?
Po 2. Berba pasuje stylem gry do Javiera. Ale taki duet nie jest możliwy.
Po 3. Ja nie pisałem 'Berba musi odejść' Lecz starałem się go bronić argumentami na jego +.
Po 4. Interpunkcja nie boli.
» 11 sierpnia 2010, 00:31 #39
dagoberto: Po 1. Jak oceniasz forme zawodnika po dwoch spotkaniach po 45 minut to gratukuje ja nigdy bym nie wpadl na taki pomysl.
Po 2. Czy ja napisalem ze ty napisales ze Berba musi odejsc niee.
Po 3 . Myslenie i czytanie ze zrozumieniem tez nie boli wiec sie zastanow zanim znow cos odpiszesz.
» 11 sierpnia 2010, 01:39 #38
pizdarek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2010 08:33

dagoberto

Czy ktos broni tu Berbatova? Rooneya oceniamy po dwumeczu z Bayernem (łącznie z MŚ) i teraz. Nie zachwyca. Jak tego nie widzisz to spójrz jak reszta gra. Nawet Bułgar wypada ciut lepiej. Ale też wolę aby Rooney się przełamał i w końcu strzelił bo druzynie wyjdzie to na dobre. Coś go nęka, wszystko niby ładnie wygląda na boisku, asystuje duzo biega, ale brak goli to jego największe utrapienie...
» 11 sierpnia 2010, 08:32 #37
czerwonydevil: Tak jak napisał piz darek biorę pod uwagę MŚ. A jeśli Ty uważasz, że Berba gra gorzej teraz, no to gratuluje.
» 11 sierpnia 2010, 10:03 #36
PrzemoManUtd15: Ostatnie 6 meczy w wykonaniu Roo (4 na MŚ 2 w MU) byly tak naprawde katastrofalne. Berbatov pokaal wielka klase przeci takiemu rywalowi jak Chelsea i ze slabszymi rowniz sie spisywal znakomicie. Javier powinien byc w pierwszej 11 na 100% poniewaz jest w dobrej formie wliczajac MŚ i ten mecz z Chelsea oraz sparingi.
» 11 sierpnia 2010, 12:07 #35
dagoberto: czerwonydevil. Spoko jak bierzesz pod uwage MS,ale tylko pomysl czego brakowalo Roo w konicowce sezonu ligowego i na MS ?.
Brakowalo mu odpoczynku i wlasnie to dostal wiec ocenianie go za wystepy na mundialu w tej chwili sa troche nie na miejscu
» 11 sierpnia 2010, 15:54 #34
czerwonydevil: Masz rację, brakowało mu odpoczynku. Teraz i tak on będzie grał bo SAF zechce by odzyskał formę. I ją odzyska już niebawem.
Natomiast nie widzę powodu dla którego miałby on grać na otwarcie sezonu pełne 90 minut. W drugiej połowie, jeśli nie będzie się spisywał powienien zejść. A w jego miejsce Hernandez lub ktoś inny (zależy od podst. 11)

Nazwiska nie grają...
» 11 sierpnia 2010, 17:57 #33
dagoberto: Z tym sie tez zgodze jak mu nie bedzie isc w pierwszej polowie to lepiej bedzie go zmienic.Tez jestem zdania ze nazwiska nie graja
» 11 sierpnia 2010, 23:04 #32
mateusz1616: Ja też jestem pod wrażeniem gry Chicharito,aczkolwiek nie widze go w pierwszym składzie z Berbą.Nie żebym nie lubiał Berby bo w końcu jest piłkarzem United,ale Rooney w formie jest poprostu lepszy(zdobywanie bramek). pozdro
» 10 sierpnia 2010, 23:33 #31
DevilxDevil: Berbatov nie jest drewnem...ma genialną technikę, ale nie ma szybkośći, a z jej brakiej ciężej jest zdobywać bramki. Nie lubię takiego stylu gry, choć niektóre jego sztuczki są świetnie, więc jednak uważam, że jest dobrym piłkarzem, jednak gdy pewnego dnia go u nas zabraknie...sorry ale płakać nie będę.
» 10 sierpnia 2010, 22:33 #30
czerwonydevil: Wiecie co ? Strasznie płytcy są ludzie wyzywający Dimitara od Drewna itp. A więc inteligenci którzy używają takiego słownictwa najwyraźniej mają jakieś kompleksy lub są ślepi . Berbatov to piłkarz z techniką fenomenalną. Widzieliście jakiś mecz United w którym się nie popisał choć jedną sztuczką ? Jego zagrania trafiają wprost pod nogę wybranego piłkarza.

że się tak spytam @N17. Jakieś kompleksy kolego ??
» 10 sierpnia 2010, 20:33 #29
Majek: a co takie 15 letnie dziecko jak N17 może mądrego powiedzieć...
» 10 sierpnia 2010, 20:36 #28
PrzemoManUtd15: JH14 to bedzie prawdziwy następca Crisa :) Rooney jest dobry ale gorszy technicznie i w dryblingu niż Javier za to Berba jest fantastycznym technikiem jak dla mnie atak Berbatov-Hernandez Kiedy Rooney wroci do formy to wtedy Rooney_Hernandez :)
» 10 sierpnia 2010, 20:19 #27
Majek: ja nie przypominam sobie żeby Hernandez pokazał jaki dobry z niego technik i drybler... z resztą nam dryblerów nie potrzeba... już i tak mamy jednego pożal się Boże dryblera (czyt. Nani). W Manchesterze United gra się w piłkę a nie skacze nad nią jak małpa...

Natomiast co do Berbatova masz rację. Technika wyborowa !

PS sry za powtórzenia
» 10 sierpnia 2010, 20:33 #26
czerwonydevil: Majek.
Ale chyba miło obejrzeć takie sztuczki techniczne, prawda ??:)

Dlaczego 'pożal się boże technik Nani' ?? Akurat technika Luisa bardzo się czasami przydaje ;) Czyt. mecz z Bayernem.
pozdro ;)
» 10 sierpnia 2010, 20:36 #25
PrzemoManUtd15: Sory ale Nani kiedy jest w formie to żaden pilkarz nie jest w stanie go zatrzymać to bedzie sezon Naniego i MU. Jeśli nie widziałeś jaki z Hernandeza drybler to zobacz kilka jego meczy w Chivas :) A Berbatov jest świetnym pilkarzem i nic tego nie zmieni.
» 10 sierpnia 2010, 20:42 #24
Majek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.08.2010 20:50

czerwonydevil----> ja nie napisałem "pożal się boże technik" tylko "pożal (...) drybler". Jego dryblingi więcej przynoszą strat niż pożytku...

PrzemoManUtd15----> "Sory ale Nani kiedy jest w formie...", czyli 4-5 meczy w sezonie? Więcej szumu niż klasy... Valencia pod względem efektywności go zjada...
» 10 sierpnia 2010, 20:43 #23
czerwonydevil: Majek
No tak. Sorry.
Ale na Twoim miejscu bym tak nie przesadzał z tymi jego dryblingami. Gdy złapie formę to czaruje grą.
» 10 sierpnia 2010, 20:47 #22
KubaDevil: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.08.2010 18:59

Nom z z Chicharito będa ludzie. Mam jeszcze tylko nadzieję, że Roo powróci do formy z poprzedniego sezonu, a ławka by mu dobrze zrobiła.
» 10 sierpnia 2010, 18:59 #21
RobvanKlu5i: Wszyscy są pod wrażeniem gry Javiera Hernandeza :)
» 10 sierpnia 2010, 17:50 #20
Mac88: Szkoda że Smith'a nie ma już w M.U. ..... Paradoksalnie jego początek końca zaczął się przez poświęcenie w każdym meczu,czego efektem była straszliwa kontuzja w meczu z Liverpoolem :( ....
» 10 sierpnia 2010, 15:49 #19
czerwonydevil: To miało być niżej... Stronka szwankuje ;//
» 10 sierpnia 2010, 22:10 #18
N17: Dziwne że Endo się tu jeszcze nie wypowiadał, jakim to Drewnatov jest niesamowitym piłkarzem.

P.S. Berba obudź się w tym sezonie, prosze.
» 10 sierpnia 2010, 15:25 #17
HarryHH: Endo wypowiada sie tylko wtedy, gdy mowimy, ze Berba gral cienko ^^
» 10 sierpnia 2010, 18:14 #16
HarryHH: No, on to tak podjudza ludzi, nie? Hehe :P
» 10 sierpnia 2010, 20:59 #15
czerwonydevil: Nie podjudza ludzi, tylko mówi prawdę. Wyzywacie Dimitara od drewna chociaż nim nie jest, a to jest żałosne. Mnie te kłótnie o Berbe strasznie denerwują...
» 10 sierpnia 2010, 21:05 #14
HarryHH: czerwony, uwazaj bo Ci cukier skoczy... Ja to dla jaj napisalem z podjudzaniem. Gdy dodawalem komentarze napisalem w nawiasie kwadratowym "joke", ale mi nie dodalo ^^
» 10 sierpnia 2010, 21:45 #13
czerwonydevil: A . No to spoko :P
Bardzo mnie denerwuje to, że puste dzieciaczki, które w podstawówce nie zdali się tu mądrzą... Bardzo denerwujące ;p Sam stary nie jestem, no ale kurde jakiś poziom intelektualny trzeba mieć ;)
Nie mówię tu o Tobie Harry jak coś :P
» 10 sierpnia 2010, 22:10 #12
PaBBlo1228: "W życiu nigdy nic nie wiadomo, ale to Berba z Hernandezem mogą być niebawem podstawowym atakiem Czerwonych Diabłów - zakończył."

Tutaj Alana Trochę poniosło ;D
» 10 sierpnia 2010, 15:24 #11
sumas123: Jego gra (prawie obojętne) czy to w parze z Roo czy z Tatą Dymitarem wydaje mi się że da bardzo dużo ,bo swoją ruchliwością, szybkością i pracowitością ciągle sciąga na siebiebie obrońców i rozciąga linie, dając wiecej miejsca drugiemu. To będzie strzał w 10 !
» 10 sierpnia 2010, 14:41 #10
federicoo: Hahah xD Posadzić Rooney'a na ławce ? :) Dobry żart . Wystarczy, że się wkurzył (napisałbym gorzej ale dostanę bana) po mistrzostwach .. Teraz na pewno jest silniejszy :) alee nie . :) Lepiej Rooney'a wysłać na ławkę .. I tak, gdy Roo bramek nie strzela wnosi więcej niż np. Berbatov. :) Pozdro
» 10 sierpnia 2010, 14:38 #9
kamilasho: Nooo... ostatnie mecze od mundialu poczawszy pokazuja ilez to Roo wkalada to gry, ostatnia bramke strzelil w maju, a berbatow i Hernandez na razie trafiaja z spraingach i w meczu o tarcze regularnie, wiec jak Rooney sie nie przelamie to niedlugo moze ze dwa mecze z lawki obejrzec...
» 10 sierpnia 2010, 15:18 #8
kacpertyson88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.08.2010 14:07

Ale jak by saha został to by siedział berbatov albo hernandez
» 10 sierpnia 2010, 14:07 #7
JakubT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.08.2010 15:11

Kacper - gdyby Saha został i był w formie z początku sezonu 2006/2007 (w styczniu 2007 załapał kontuzję), to pewnie Tevez ani Berbatov nie zawitaliby na Old Trafford, bo nie byliby potrzebni:]
» 10 sierpnia 2010, 15:10 #6
CRfan: Taa ;D Berba i Hernandez podstwa, a Rooney do rezerw...fantastyczny plan :D
» 10 sierpnia 2010, 13:46 #5
pizdarek: Już dawno pisałem, przy aktualnej dyspozycji napastników United Rooney wypada najgorzej. Czemu ma grać zawodnik bez formy? Bo to Rooney? Jest szybki dynamiczny, ale nie strzela już od ponad 4miesięcy. Ławka tylko by mu pomogła. Wróciłby silniejszy.
» 10 sierpnia 2010, 13:50 #4
Booyaka: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.08.2010 13:55

@osobnik z Gmochem w obrazku, mimo avataru to gadasz mądrzej niż osobnik na nim się znajdujący. Z sensem :)

Napisałem osobnik, bo twój nick wyskoczył mi jakiś komunikat o wulgaryzmie i że następnym razem mnie zbanuje D:
» 10 sierpnia 2010, 13:54 #3
pizdarek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.08.2010 14:01

No wiesz, taki nick co poradzisz :D

ps. Dopiero zauwazyłem, że pojawiła się opcja edytuj. No w końcu coś ruszyło, od roku o tym wspominałem.

ps2. Na bany są sposoby. Jak Cię zbanuje to zaloguj się z innej przeglądarki i bedziesz mógł pisać do woli :P to wszystko. hłehłehłe
» 10 sierpnia 2010, 13:59 #2
v93: heh popieram, też pisałem o tym wcześniej tylko mnie zminusowali ;d
» 10 sierpnia 2010, 21:07 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.