Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Rooney przyczyną złej postawy Anglików

» 19 lipca 2010, 12:56 - Autor: Biafra - źródło: tribalfootball.com
Były trener Liverpoolu, Gerard Houllier obwinia Wayne Rooneya za szokującą postawę reprezentacji Anglii na mistrzostwach świata - taką informację możemy przeczytać w gazecie "The Suns"
Rooney przyczyną złej postawy Anglików
» Czy Rooney powinien zostać obwiniony za postawę Anglii na Mundialu?
Houllier jako przyczynę porażki Anglii na Mundailu podaje brak bramek właśnie ze strony napastnika Czerwonych Diabłów.

- Prawdopodobnie kluczem do zrozumienia dlaczego Anglia tak słabo spisała się na mistrzostwach, jest to, że piłkarze od których oczekiwaliśmy wysokiej formy zawiedli - twierdzi Francuz.

- Głównie mam tu na myśli Wayne Rooneya. Jest on wybitnym graczem, jednak nie mam pojęcia czy nie miał formy czy też był zmęczony, jednak zawiódł na całej linii.

- Jeśli Rooney, który dla mnie jest jednym z najlepszych piłkarzy na świecie strzeliłby kilka bramek, wtedy może...

- Gdy spojrzymy na zespoły, które na Mundialu zaszły daleko - Niemcy, Hiszpania, Holandia - zobaczymy, iż mają oni klasowych piłkarzy, którzy nie zawiedli. Urugwaj zawędrował tak daleko, gdyż ma Diego Forlana.

- Anglia została także okradziona z gola w meczu przeciwko Niemcom. To był przełomowy moment - kończy Houllier.


TAGI


« Poprzedni news
United coraz bliżej pozyskania Balotellego
Następny news »
Brown zachwycony tegorocznym tournee

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (23)


Deluxe: Ten pan, co te rzeczy nawygadywał, najprawdopodobniej nie obejrzał ani jednego meczu Anglików, a skoro tak, to po cholerę zabiera się za udzielanie swojej opinii? Opinii, która dodatkowo wcale nie jest trafna. Moim zdaniem nie ma sensu doszukiwanie się, co było przyczyną porażki Anglików - Mundial za nami, nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. Ale jakbym musiała kogoś obwinić, to na pewno nie Wazzę. Wina leży po stronie reszty zawodników. W United Wayne ma z kim grać, a tam? Większość podań, jaka do niego szła, była niecelna. Podawali mu piłkę w miejsce, w którym roiło się od obrońców, jakby to on był jakimś cudotwórcą i umiał wyłuskać każdą piłkę. Mam nadzieję jednak, że wszyscy dadzą sobie już spokój z MŚ, ponieważ najbardziej liczy się teraz nadchodzący sezon, w którym, wierzę, że Rooney znowu będzie błyszczał, bo błyszczeć to on potrafi - ale nie w reprezentacji, która nie jest moim zdaniem zgrana.
» 20 lipca 2010, 21:03 #19
oti: Tylko Roo obwiniać? Wszyscy zawiedli, a nowy kapitan, który zupełnie przypadkiem gra w LFC i wcale nie dlatego go obwiniam, nie dał rady. Zupełnie i nieodwracalnie.
» 20 lipca 2010, 15:07 #18
fanatic91: taka sama sytuacja jak ze Spice Boyem czemu zawsze muszą obwiniać za słabą gre Reprezentacji Anglii najlepszych piłkarzy MAN.UNITED czemu te pretensje nie są kierowane do piłkarzy z innych drużyn przecież cała Reprezentacja Synów Albionu zagrała tak jakby ich wogule tam nie było jednym słowem żenada
» 20 lipca 2010, 11:47 #17
JazzyDevil007: zgadzam się z Mario8. Rooney to jeden z najlepszych napastników na świecie!
» 20 lipca 2010, 00:30 #16
mario8: ja sie z nim nie zgodze. Cala reprezentacja anglii grala tragicznie nie mozna obwiniac 1 zawodnika tylko caly zespol!!
» 19 lipca 2010, 16:50 #15
MrKubinho: cóż przecież to wiadomo że Rooney nie zagra za całą Anglię i przecież nie jest On jedyną gwiazdą w Ang
» 19 lipca 2010, 16:49 #14
erni93: Niewiem czy ten pan oglądał chociaż jeden mecz Angli w RPA bo Rooney co prawda nie strzelił bramki ale rozgrywał , wracał się do obrony a poza tym w ataku nie miał żadnego wsparcia.Według mnie zagrał najlepiej z całej reprezentacji Anglii.
» 19 lipca 2010, 16:14 #13
pizdarek: przestań pisac takie głupoty, grał razem z Defoe i co lepiej było?
» 19 lipca 2010, 15:48 #12
roney10: Żaden napastnik nie zagrał by lepiej od zaóważyliście że jak wracał do pomocy do szła jakaś akcja sam sobie piłki nie poda żal mi gerrarda czy lamparda niby najlepsi pomocnicy swiata a akcji na ms nie umniom zrobić żal
» 19 lipca 2010, 15:07 #11
Agusssia: No teraz to ten pan mocno przesadził, szkoda że był trenerem tak dużego klubu, a nie potrafi znaleźć prawdziwych winowajców w reprezentacji Anglii, którzy odpowiedzialni są podania, rozgrywanie, a chodzi m.in o S. Gerrard, F.Lampard.. napastnik w tym wypadku Rooney ma 'strzelać'! panie Houllier,a jak Rooney miał strzelać skoro po pierwsze był tak pilnowany czasami przez 3 zawodników, a po drugie nie dostawał dogodnych podań?
Powinien szukać winy w całej drużynie, a nie w jednym zawodniku, bez przesady, to że na Rooney'u od początku ciążyła ogromna presja tak samo jak na CR nie znaczy że mieli być najlepsi na tych mistrzostwach, rozumiem że od takich piłkarzy oczekuje się dużo, ale czasami ich też trzeba zrozumieć, to też ludzie nie żyją tylko piłką, też mają swoje życie prywatne, rodzinę, dzieci i problemy z tym związane..

Totalny brak jakiegokolwiek zrozumienia..
» 19 lipca 2010, 14:46 #10
czerwonydevil: No sorry bardzo ale jak można zwalić winę na jednego gracza?
Gdyby dawali mu piłki to by strzelał. A pomoc sobie Chu** robiła na tym boisku ! nie rozumiem, jak można winić za porażkę jednego zawodnika. Grało ich tam 11 a nie sam Wayne...
» 19 lipca 2010, 13:50 #9
dalow: masz rację to jest bez sensu...

Niektórzy ludzie twierdzą że man Utd to drużyna jednego zawodnika jednak jak rooney strzelał by bramki bez świetnych podań pomocników ??
» 19 lipca 2010, 14:41 #8
Drenus: Hiszpania, Niemcy i Holandia. W tych drużynach ważną (o ile nie najważniejszą) formacją była pomoc. U Hiszpanów - Xavi, Iniesta, Xabi Alonso, czy Fabreags, każdy z nich grał na przyzwoitym (co najmniej) poziomie.
Niemcy - Schweistainger, Oezil, Muller, Khedira. Młodzi, zdolni zawodnicy którzy świetnie zaprezentowali się na MŚ.
Holandia - Snijder, Robben, te dwie postacie były kluczowe w sukcesie Holandii, dojściu do finału.

A teraz reprezentacja Anglii. Wielkie nazwiska w pomocy - bo to przecież Gerrard, Lampard. Barry, Milner. Wszyscy zagrali co najwyżej przeciętnie. Przez to Roo musiał wracać na ~40 metr i pomagać w rozgrywaniu piłki. Miał tylko jedną 100%-tową sytuację - w meczu ze Słowenią. Trafił wtedy w słupek. Ale przecież bezbarwności angielskim pomocnikom nikt nie wypomni, bo trzeba pojeździć po Rooneyu.
» 19 lipca 2010, 13:12 #7
roney10: jak miał po danie sam na sam zawiesił sie z wrażenia że ktoś mu piłke podał
» 19 lipca 2010, 15:10 #6
dalow: To po prostu także kwestia zgrania w angielskiej reprezentacji praktycznie każdy zawodnik jest w innej drużynie sama pomoc jest rozdzielona na 4 kluby
» 19 lipca 2010, 18:49 #5
cris2406: Dokładnie... I jak sie musi zapierdalać do obrony bo se pomoc i obrona spaceruje to jak tu znalesc czas sie siłe na bramki...
» 19 lipca 2010, 13:03 #4
pizdarek: Nikt nie każe mu się wracać pod samą bramkę! Jak ManUtd lub Anglia traci bramkę to zawsze jest praktycznie wina obrony bądź bramkarza. Napastnika nigdy się nie wini bo on ma grać z przodu i z tego jest rozliczany. Ma rację Rooney zawiódł. Przed mundialem każdy na niego stawiał, on także zarzekał się, że bedzie strzelał i że wygrają MŚ. Zesrali się, nie wygrali. Mam nadzieję, że teraz odzyska część tej formy, którą prezentował jeszcze całą zimę. Trzeba tytuł odzyskać.
» 19 lipca 2010, 14:49 #3
dagoberto: mam prozbe zostawmy juz ms za nami i skupmy sie na nowym sezonie
» 19 lipca 2010, 13:03 #2
Wallace4: jak sie gra u boku heskeya xDDD to jest ciezko...
» 19 lipca 2010, 13:02 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.