Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Birtles: Berbatow ma ogromny talent

» 4 lipca 2010, 15:19 - Autor: Bart - źródło: MEN
Wszyscy fani Manchesteru United nadal czekają na jakiekolwiek wieści w sprawie transferów sir Alexa Fergusona. Szkot znany jest z oszczędności i przemyślanych zakupów. W tym okienku chyba najbardziej żądnym informacji będzie Dymitar Berbatow, który może czuć się nieco niepewnie.
Birtles: Berbatow ma ogromny talent
» Birtles: Trzeba zaufać Fergusonowi w sprawie Dymitara
Ostatni sezon nie należał do najbardziej udanych dla Dymitara Berbatowa, który nie potrafi odnaleźć się na Old Trafford. Najpierw Ferguson ściągnął Michaela Owena jako rezerwowego napastnika. Ostatnio do MU trafił uzdolniony Javier Hernandez, który dodatkowo wspaniale zaprezentował się na tegorocznym mundialu. To nie koniec ofensywnych nowości.

Biorąc pod uwagę słaba formę Wayne Rooneya w ostatnim czasie wydaje się, że zakup nowego napastnika został przesądzony. Gazety rozpisują się na temat potencjalnych zakupów wymieniając największe sławy piłki nożnej oraz mniej znanych, młodych i uzdolnionych graczy.

Faworytami sir Alexa Fergusona wydają się być Karim Benzema oraz Luiz Suarez. Dodając do tego Rooneya, Owena, Machedę i Welbecka ciężko będzie znaleźć jeszcze jedno miejsce dla Berbatowa. Jak na razie Berbatow twierdzi, że mimo wszystko zostanie i będzie walczył o swoje miejsce w składzie. Ferguson podobno uspokajał Bułgara, jednak przedtem czynił to już z nie jednym piłkarzem, który niedługo potem żegnał się z United.

Po pierwsze - Juan Sebastian Veron, który nie spełnił oczekiwań Szkota i opuścił zespół w nieprzyjemnej atmosferze. Podobne przeżycia miał Garry Birtles, który w 1980 roku przeszedł do United za rekordową kwotę 1.25 miliona funtów z Nottingham Forrest.

W tamtym czasie Birtles był jednym z najbardziej cenionych piłkarzy w Europie. Pokładano w nim spore nadzieję. Jednak dopiero po 30 spotkaniach udało mu się wpisać na listę strzelców! Potem poprawił nieco swój wynik strzelając 10 goli w 28 meczach. Nie pomogło mu to jednak w utrzymaniu się w kadrze Diabłów i Birtles wrócił do Nottingham.

- W ubiegłym sezonie komentowałem spotkanie United z Blackburn zakończone wynikiem 0:0, które prawdopodobnie kosztowało Fergusona tytuł mistrzowski. Wtedy trafiło do mnie, że coś jest nie tak z Berbatowem. Nawet gracze krzywo na niego patrzyli. Jego mowa ciała nie sprawia wrażenia pewności siebie - mówił Birtles.

- Szkoda mi było tego dnia Machedy. Nikt mu nie pomagał. Pamiętam w swoich pierwszych meczach otrzymywałem sporo pomocy od kolegów z zespołu - Federico nie doczekał się tego. W swoje dni Berbatow potrafi być niesamowity, jednak nie robi tego wystarczająco często jak na taki klub lub zawodnika światowej sławy.

- Wystarczy popatrzeć na Rooneya. On daje z siebie 100% za każdym razem. Ryzykuje swoim własnym zdrowiem. Kiedy Berbatow podpisał rekordowy transfer i rozczarował wszystkich dookoła, stał się problemem. Co takiego narobiłeś? Czy poświęcisz go czy dasz mu szansę następnego sezonu?

- To już zależy od sir Alexa. Jeżeli chodzi o zrezygnowanie z zawodnika on wie kiedy to zrobić. Trzeba ufać jego osądom. Jeżeli stwierdzi, że uda mu się jeszcze wykrzesać wszystko co najlepsze z Dymitara to trzeba obdarzyć go zaufaniem, bo ten chłopak ma niewątpliwie talent. Rozczarowaniem jest jedynie to, że nie widzimy go zbyt często.

- Wszyscy myśleli, że będzie znakomitym transferem. Grał świetnie w Tottenhamie i przeszedł do najlepszej drużyny w Europie. Mając przy boku takich zawodników wydawało się, że zostanie napastnikiem-marzeniem. Jednak tak się nie stało - zakończył Birtles.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson zainteresowany Irelandem?
Następny news »
Fergie potrzebuje 30 milionów na Fabiano

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (100)


jezior88: jak dla mnie endo teżjesteś gośc. reszta zero argumentow popieram wszystko co napisales
» 8 lipca 2010, 13:24 #62
crimer: Endo - popieram twoje każde zdanie ;) , ale i tak bym powyrzucał wszystkich obcokrajowców z manu bo to jest angielski klub ! i mają w nnim grać angielscy piłkarze.
» 6 lipca 2010, 14:17 #61
RobvanKlu5i: Ja w przeciwieństwie do Ciebie Endo, nie myśle cały dzień i noc o Berbatovie, bo są ważniejsze sprawy w życiu o których trzeba myśleć częście niż Ci sie wydaje :)
Szkoda że Twoje szare komórki nazywają się Berbatov :)
» 6 lipca 2010, 13:10 #60
RobvanKlu5i: Boli Cie to że Ruud był lepszy i sie spłacił tyle razy, a Berbatov nie jest w stanie?
Każdy klub ma swym dorobku transferowe niewypały, szkoda że transfer Berbatova był właśnie jednym z niewypałów....
Kłócić sie z Tobą nie będe bo to tak jak kolega wczesniej wspomnial - po prostu jak grochem o sciane.
» 5 lipca 2010, 21:29 #59
giz: osobiście uważam że nie jest taki najgorszy jak przegrywają to zawsze jest na
berbe ale jak nevile robi co mecz kardynalny błąd to nikt tego nie widzi wychodzi na boisko cała drużyna i to nie od samego berby zależy wynik nie raz ratował dupe nam jakimś dobrym zagraniem ale tego nikt nie widzi wy go poprostu nie lubicie i robicie z niego kozła więcej luzu dajcie sobie
» 5 lipca 2010, 19:32 #58
bober89: tyle, że to Enzo pierwszy wyjechał z Ruudem.
nie wiem, czy zauważyłeś, ale dopiero w tym sezonie drużyna zaczęła grać na Rooneya efektem są bramki.
wcześniej gra była pod Ronaldo ustawiona i on strzelał.
» 6 lipca 2010, 14:39 #57
RobvanKlu5i: Brawo Endo 6 bramek Ruuda szkoda że zapomniałes ile ich było sezon później :)
Wydaje mi się że nie jesz mnie na śniadanie :) Ty jesz Berbatova i chyba siedzi w Twoim żołądku :) Nie zdziwiłbym sie gdybyś miał w domu pakiet woskowych figur z jego podobizną, ściany oblepione jego plakatami i poduszke w kształcie jego głowy :)
To jak chcesz sie bawić w statystyki to zabawie sie też raz :

Ruud van Nistelrooy
- cena 19 mln
- 2001/02 - 23 gole
-2002/03 - 25 gole
(przypominam że są to bramki strzelone w lidze angielskiej)

Berbatov
cena - 30 mln !!
-2008/09 - 9 goli
-2009/10 - 12 goli

Które pieniążki były w błoto Enzo/Endo ?? za Ruuda Czy Berbe? a przypominam że obydwaj dysponują prawie identycznymi warunkami fizycznymi wiec porównanie całkiem na miejscu :)
Marniutki poziom przy RvN !!
KONIEC IMPREZY!!
» 5 lipca 2010, 19:30 #56
ercraft: daj już spokój, to i tak jak grochem o ścianę..
» 5 lipca 2010, 19:49 #55
bober89: prawda jest taka, że jeśli chodzi o liczby strzelanych bramek to Berba może tylko patrzeć na Ruuda i płakać.

(licząc z reprezentacją)
Ruud: 595 meczy 365 bramek w tym w Holandii 198 meczy 111 bramek (poniżej jego średniej
Berba 531 meczy 247 bramek
różnica 64 meczy 118 bramek
» 5 lipca 2010, 20:05 #54
bober89: tyle, że to Enzo pierwszy wyjechał z Ruudem.
nie wiem, czy zauważyłeś, ale dopiero w tym sezonie drużyna zaczęła grać na Rooneya efektem są bramki.
wcześniej gra była pod Ronaldo ustawiona i on strzelał.
» 6 lipca 2010, 14:39 #53
ercraft: powiem ci enzo coś jeszcze - na odchodne. Berba - faktycznie, może i nie jest taki zły. może inaczej bym na niego patrzył i postrzegał, ale to ty i twoje mdlące aż do wymiotów wywody i statystyki (jak zawsze wypaczone) sprawiają, że rzygać mi się na samą myśl o nim. myślę, że większość użytkowników serwisu postrzega to już podobnie. teraz zaloguj się na swoich kilku kontach i daj mi parę minusów..
» 5 lipca 2010, 18:55 #52
RobvanKlu5i: Dajcie mu wolną rękę niech sobie facet pisze :) Nie rozumiecie że musi sie dowartościować? :)
On lubi te statystyki a jak nie posiada twardych argumentów to ucieka do obrażania i szuka cały dzień po rosyjskich stronkach internetowych statystyk na temat Berbatova.
Człowieku ochłoń!! Nie zdziw sie jak Berbatov zostanie sprzedany!!
Wśród napastników będzie teraz taka konkurencja że Berbatov bedzie mial ciezko sie przebic do skladu jesli nadal bedzie prezentowal swoj mierny poziom!
Mam nadzieje że młodziutki Hernandez, Macheda, doświadczony i nadal skuteczny Owen pokażą gdzie jest miejsce Berbatova w szeregu... :)
Bo jesli chodzi o Owena to potrafił przynajmniej strzelać bramki mocnym rywalom i to bardzo ważne bramki!
» 5 lipca 2010, 18:34 #51
bober89: stylowo zakończyłeś Enzo :D mocny koniec.
Berba zostanie bo jest to o czym mówił Enzo a poza tym sprzedalibyśmy go za marne kilka-kilkanaście baniek.
12 goli w lidze i zero poza nią. patrzmy na całość.
» 5 lipca 2010, 19:10 #50
bober89: ale dlaczego w innych rozgrywkach? cały czas mówisz o 12 bramkach w 24 meczach, ale to jest też 12 bramek w 43 meczach. bo poza 9 meczami w PL zostaje jeszcze 9 meczy w innych rozgrywkach.
ale widzisz, jak zwykle na dwoje babka wróżyła, Ty powiesz, że mało grał i dlatego nie strzelał jak wchodził z ławki, a ja mogę stwierdzić, że mało grał bo jak wchodził grał słabo.

Enzo nie podobają mi się Twoje rzucanie na lewo i prawo "sezonowcami" i "kibicami sopsacta" to nie najlepiej o Tobie świadczy.
» 5 lipca 2010, 19:57 #49
bober89: rozumiem o co Ci chodzi, ale takie wybierani meczy jest słabym pomysłem, bo zniekształca statystyki. bo idąc tym tropem policzę i wyjdzie mi, że Roo strzelił 33 bramki w 20 meczach! tyle, że zagrał ponad 40 spotkań.

czyli, że Berbatov też musi mieć miejsce w pierwszym składzie.
wkurza mnie system gry 4;5;1 jak Rooney i Berba grają razem nieźle im to wychodzi, ale wystawienie Berbatova jako wysuniętego napastnika jest porażką.

masz rację, jak wchodził z Bayernem było praktycznie wszystko pozamiatane.
wkurza mnie też wpuszczanie zawodników na 3-4 minuty, żeby zmienił oblicze spotkania. zupełny bezsens.

średnia wieku mnie nie interesuje, ani to jak oglądają mecze. dopóki zachowują się na poziomie mogą mieć po 10 lat.
» 6 lipca 2010, 14:54 #48
jadklu10: Endo widze że leczysz swoje kompleksy agresją i ubliżaniem :) Jesli Ci to sprawia przyjemnośc - obrażaj :) Nie robi to na mnie wrażenia :) Szkoda tylko że nie potrafisz się inaczej dowartościować :)
» 5 lipca 2010, 14:58 #47
jakubinio: Myśle że i dla ManU i dla niego transwer byłby lepszym rozwiązaniem bo w ManU i tak nie będzie grał bo zastąpi go Hernandez (nawet jak będzie to mało) a ManU zarobiło by troche pieniedzy.
» 5 lipca 2010, 14:13 #46
RobvanKlu5i: Wiesz Endo ja raczej kompleksów nie mam :)
Twoim kompleksem za to jest serial "Berbatov i statystyki" :)
Szukasz na siłe czegoś co zapełniło by tą wielką lukę jaką jest te 30 mln funtów za Berbatova. Tej luki nie uda Ci sie zapełnić, jest zbyt duża.
Ja nie bronie Teveza, zachował sie po chamsku w stosunku do MU ale myśle że gdyby został to wiekszy byłby z niego pożytek gdyby tylko dostał szanse.
Berbatov miał mnostwo szans takich jak spotkanie z Blackburn gdzie miał zastąpić Rooneya jako strzelec a była totalna klapa. gdyby wtedy wykazał sie prawdziwym instynktem strzeleckim moglibyśmy miec mistrza. Choc wiadomo że rownie dobrze moglismy wygrac na poczatku sezonu z Burnley itd.
To nie jest dobry napastnik nie ma sie co oszukiwać. Gdyby grał jako ofensywny śr. pomocnik zaraz za napastnikami to może, może.... ale jako osamotniony napastnik to kompletne dno.
» 5 lipca 2010, 13:51 #45
RobvanKlu5i: Widze że leczysz swoje kompleksy agresją i ubliżaniem :) Jesli Ci to sprawia przyjemnośc - obrażaj :) Nie robi to na mnie wrażenia :) Szkoda tylko że nie potrafisz się inaczej dowartościować :)
» 5 lipca 2010, 14:56 #44
ercraft: RobvanKlu5i->
zauważyłeś że każdy kto nie zgadza się z naszym bułgarskim statystykiem wyłapuje minimum dwa minusy? ciekawe czy byłoby ich więcej gdyby nie zapomniał haseł do wszystkich kont..:)
enzo - jak już sporo osób zauważyło - ty nie przedstawiasz nam pełnych statystyk tylko ich własne interpretacja więc o kant du*py można je pobić.
a co d0o kompleksów - bardziej zakompleksionego gościa od ciebie w życiu nie spotkałem i powiedz mi: jakie to ma znaczenie gdzie kto ogląda mecze?? każdy je ogląda tak jak może. bar, dom, Old Trafford - co za różnica?? choć wiadomo - na żywo to na żywo. ja na OT jestem bardzo rzadko, ale czy w domu czy u znajomych - drę mordę zawsze tak samo głośno - to czyni mnie gorszym bądź lepszym od innych?
żałosny jesteś. ciach bajera.
» 5 lipca 2010, 18:47 #43
talir: "Wszyscy myśleli, że będzie znakomitym transferem. Grał świetnie w Tottenhamie i przeszedł do najlepszej drużyny w Europie. Mając przy boku takich zawodników wydawało się, że zostanie napastnikiem-marzeniem. Jednak tak się nie stało - zakończył Birtles." - ten cytat jest sentencją tego co prezentuje Berbatov w MU, nic dodać nic ująć.
» 5 lipca 2010, 12:52 #42
Prezes10: Panowie musze wam powiedziec ze we wszystkim nie zgadzam sie z Endo, tez nie przepadam za Berbatovem, ale jednak Endo ma racje - Dymitarowi nalezy sie szacunek. A wy podniecacie sie Tevezem ktory poszedl za pieniedzmi do City:)
» 5 lipca 2010, 11:52 #41
RobvanKlu5i: Endo radze Ci odbij od Scholesa bo porównywanie wkładu Berbatova do gry Manchesteru z wkładem Scholesa jest nie ma miejscu...Troszke szacunku dla legendy!
A mam takie wrażenie że gdy Berbatov opuści MU to tak samo Ty opuscisz tą stronę. Od kiedy kibicujesz MU?? Od września 2008?? Bo wydaje mi sie że na tej stronce zarejestrowales sie tylko ze względu na Berbatova, takie mam odczucie....
» 5 lipca 2010, 10:07 #40
kempek: Moje zdanie jest takie ze Berba nadawal by sie na rozgrywającego, w roli napastnika jakos sie nie sprawdza;p
» 5 lipca 2010, 10:02 #39
DevilxDevil: Pretensje do Berbatova można mieć za brak zaangażowania w meczach(to moja opinia, bo nie lubię piłkarzy "stojących") i za mecze o wielką stawkę, w których chyba nie zdobył bramki (za chwilę Endo nam to wyjaśni).
» 5 lipca 2010, 09:12 #38
talir: Masz rację, jak Ci biedni pomocnicy mają dograć do Berbatowa, jak on stoi w miejscu, co tylko ułatwia pracę obrońcą i utrudnia dogranie do niego piłki.
» 5 lipca 2010, 09:27 #37
jacomanufan: ja myślę, że "stojących" to chyba złe określenie. Osobiscie uważam, że Berba albo jest typowym napastnikiem czekającym z przodu na podanie od kogoś z drużyny, lub typowym rozgrywającym. Nie widze tu potrzeby biegania, choć widzałem kiedyś statystki to plasował sie w czołówce jeśli chodzi o dystans jaki pokonał w ciągu meczu. Wiekszośc uważa, że nic nie robi i sterczy jak kołek w miejscu. On poprostu nie jest tak widoczny jak np Rooney. Poza tym liczba asyst mówi sama za siebie. Tyko czy rolą napastnika jest tylko asystowanie?
» 5 lipca 2010, 09:28 #36
DevilxDevil: jacomanufan ->

Spoko, Berbatov może i stać, aby dawało to jakieś korzyści. Tylko mówię co czuję - bardziej podziwiam piłkarzy zapierdzielających na boisku (być może dlatego, że sam taki jestem) i ty nie musisz czuć tak samo.Wyraziłem opinie :)
» 5 lipca 2010, 11:11 #35
jacomanufan: Czytając tego newsa tak sobie pomyślałem...przecież Fergie wydał na niego tyle kasy, co kosztowało Teveza utratą miejsca w składzie, a "Apacz" był o ile dobrze pamietam troche tanszy. Nie mówie, że mi go szkoda bo okazał sie smieciem i fałszywcem, ale stylem gry przypominał mi troche Wazze. Zawsze 100% i latał jak pies spuszczony z łancucha. Też potrafił popchać druzyne do przodu. Teraz patrze na te wszystkie wiadomości o tym, że Berba nie spełnił oczekiwań. Tutaj ludzie mają racje, ale wieszają na nim psy za to że nie gra tak jak to przystało na zawodnika za 30 mln? To nie on ustala swoją cene tylko Tottenham. Fergie pewnie sie go pozbyje...i napewno kasa mu sie nie zwróci. To był błąd SAFa, do którego(przynajmniej tak mi sie wydaje) przyznać sie nie chce. I znów wróce tu do finansów...za Berbe wyłożył ponad 30 baniek, a żałował troche wiecej lub mniej na zawodników o niebo lepszych. Może to wina tego że jest Szkotem?:P. Cały sezon starałem się uwierzyć w Berbatova. Jets nieziemsko dobry technicznie(bynajmniej nie chodzi mi tu o drybling), ale o jego asysty, podania. Może powinien grać na pozycji rozgrwającego? Chociaż pewnie tu też by sie nie łapał patrzac na to, że Ferguson przymierza sie do kupna Sneidera. Poczekamy zobaczymy. Ja dałbym mu mimo wszystko jeszcze jedną szanse i szczerze mam nadzieje, że z niej skorzysta.
» 5 lipca 2010, 09:04 #34
kckMU: ercraft z żalem czytałem twój post, tevez zasługiwał na united? bo biegał bez sensu między obrońcami? jak zachował się w derbach? strzelił gola dla manu(który i tak nie dał szans city bo zaraz rooney im zabójczo odpowiedział) i się cieszył jak by wrogowi strzelił? zresztą nawet zero szacunku dla nas, a takie chwile u nas przeżył, wygranie PL, Tarczy dobroczynności, Ligi mistrzów można by wymieniać. Za jedno mu podziękuje, strzelenie karnego w finale z chelsea, a tak to można mu powiedzieć jedno - wypie*dalaj.

A co do berby to dla mnie jest on rezerwowy jak i Owen, javier z rio dużo zrobią, do tego nani i valencia, nie potrzebni nam dziadki tylko żywo żywo i szybko grać
» 5 lipca 2010, 07:15 #33
ercraft: widzisz... nie idzie z tobą podyskutować choćby bardzo się starał..
» 5 lipca 2010, 08:41 #32
dagoberto: nie jestem jego fanem ale ile bedzie gral w man utd tyle bede w niego wierzyl moze nie blyszczal w tym sezonie ale moze w nastepnym bedzie lepiej
glory glory man utd
» 5 lipca 2010, 01:56 #31
dzaro: Dlaczego wy w ogóle piszecie o Tevezie? Nie dociera do was nadal, jak się zachował w stosunku do naszego klubu, jaką miał postawę w derbach? Tevez swoim zachowaniem pokazał, że nie zasłużył aby grać w United.
A co się stanie z Berbatovem to się okaże dopiero na początku sezonu czy zostanie czy nie, a jak zostanie wierzę że pomoże drużynie w walce o najważniejsze cele.
» 4 lipca 2010, 23:24 #30
ercraft: mylisz się i to bardzo bo Tevez zasługiwał na United jak mało kto (a już na pewno bardziej niż bułgar). przypomnij sobie jego pierwszy występ na Upton Park w barwach United. pamiętasz jak go witali kibice West Hamu i jak on sam się z nimi przywitał? a pamiętasz rewanż na Old Trafford w tym samym sezonie i jego gest po strzelonej na podajże 3-1 bramce? pamiętasz jak kibice z Londynu bili mu brawo? bo ja pamiętam doskonale. a że odszedł z klubu po jakichś niesmakach z Alexem (prawdy na temat jego odejścia pewnie nigdy nie poznamy) to już inna sprawa. prawda jest taka, że gość grając dla nas miał pełen szacun w West Hamie. u nas też przez dwa lata na szacunek zasłużył. niesmaczna atmosfera i przejście do lokalnego rywala na pewno nie pomogły w wykreowaniu jego ostatecznego wizerunku jako ex-diabła a i tak jestem zdania, że zakup bułgara za krocie i wypuszczenia z rąk piłkarza za darmo (dodajmy - świetnego piłkarza) to największe gafy Fergusona i on sam sobie nieraz pewnie pluje w brodę.
» 4 lipca 2010, 23:55 #29
bober89: ercraft:
żeby tevez został musielismy wyłożyć chyba 28 mln chyba nawet funtów. więc nie mów, że za darmo go wypuściliśmy bo on tak na prawdę nigdy nie był NASZ, to było takie swoiste wypożyczenie.
» 5 lipca 2010, 00:02 #28
ercraft: pisząc "za darmo" miałem na myśli nie jego cenę tylko fakt, że był "wolnym strzelcem" a mieliśmy pierszeństwo w jego pozyskaniu. mógł być na zawołanie, a nie był.
» 5 lipca 2010, 08:38 #27
bober89: nie miał klubu, ale jego karta zawodnicza nie należała do niego, tylko do prywatnej firmy i musielibyśmy wyłożyć kupę kasy, żeby u nas został.
» 5 lipca 2010, 18:48 #26
rogi: Zgadzam się z kolegą Endo, Berba to bardzo wartościowy zawodnik. Pracuje jednak powiedzmy w ukryciu, nie zawsze widać jego wkład.

No a jak do tego telewizor, gazeta czy inny serwis internetowy powie/napisze, że Berbatow jest tylko drewnianym słabiakiem, to większość ludzi podchwytuje okazję i wyzywa sobie na kogoś, nie myśląc ("NO BO K***A GOŚĆ ZA 31 MILIONÓW TO MUSI BYĆ K***A WIDOCZNY I MUSI K***A STRZELAĆ 31 BRAMEK W SEZONIE, I MIEĆ 31 ASYST I MUSI JESZCZE BYĆ K***A OPALONY!!1")

Choć trzeba przyznać, że Berba w minionym sezonie miał kilka spotkań, w których faktycznie niczym nie wyróżnił się na tle przeciętnych kolegów (no nie czarujmy się, kilka takich spotkań było...). Nie sądzę jednak, żeby trzeba było go od razu sprzedawać.
» 4 lipca 2010, 22:07 #25
ercraft: cyferki, cyferki, cyferki...
wiesz, dla mnie ten twój Berbatov mógłby nie strzelić nawet żadnej bramki gdyby tylko był łaskaw zostawiać serce na boisku. dlatego "nie robią" mnie twoje obelgi wobec Teveza bo ten kiedy grał - miotał się i był wszędzie. tak tak, wiem - teraz powiesz, że Tevez to małpa a Berba nie biega bo woli mądrze stać zamiast głupio biegać, nieprawdaż? to teraz wspomnij derby jak Tevez wybiegał swoim presingiem bramkę dla Citizens, głupio biegał, co?
ale - jak zwykle - dyskusje z tobą są jałowe i nie prowadzą do niczego, bo ty najzwyczajniej w świecie nie słuchasz...
» 4 lipca 2010, 22:10 #24
bober89: do całości mi się nie chce odnosić, więc tylko w kilku słowach.
w 24 spotkaniach bramka co drugi mecz w pozostałych 19 ZERO! ale o tym już było wcześniej.

tevez ma 23 bramki w 33 spotkaniach w lidze i 29 na 40 w całym sezonie.

ale nie wiem czy pamiętasz w podsumowaniu sezonu został uplasowany na chyba 16 miejscu? na tym samym miejscu co Ben Foster. Bardzo wybiórczo wyciągasz statystyki.

SAF mówił, że Berba zostaje. Musi sobie SAF zdawać sprawę z tego, że jeśli by chciał sprzedał Bułgara to więcej niż 20 mln euro by nie wyciągnął i podejrzewam, że ten fakt ma duży wpływ na pozostanie Dymitara w drużynie. Oczywiście nie neguje wypowiedzi Fergusona mówiącego, że ufa bułgarowi.

ktoś napisał, że oddaliśmy Teveza za darmo a nie zauważył chyba, że musielibyśmy wydać 28 baniek, żeby został + kontrakt itp.
» 4 lipca 2010, 23:56 #23
talir: Mam prośbę do osób biorących udział w dyskusji, gdzie się pojawiają różne zdania to zaraz rozpoczyna się minusowanie. Ja się z Endo co do gry Berbatowa nie zgadzam, ale uważam, że nie należy dawać mu minusów za każdą wypowiedz. Gdyby wszyscy mieli takie same zdanie to byłoby nudno.

"Nagradzać" minusami należy te wypowiedzi, które ubliżają innym, albo są naprawdę żenujące.
Gdyby ktoś napisał: "Berba jest zajebisty, a to że wy się nie zgadzacie to jesteście głąbami i cymbałami" - to zgodzę się, że za to należy się (-).
» 4 lipca 2010, 21:00 #22
RobvanKlu5i: Coś mnie omineło?? Znowu statystyki?? :)
Co mi z tego że beda gadać że ma talent, jest świetnie wyszkolony technicznie itp. jak nie widze tego na boisku?? Ja chce żeby zaczął strzelać bramki i odciążył troche Rooneya bo co jak co, ale Rooney odwala robote za dwoch a jak przyjdzie porażka to cała wina na niego spada...
Tak samo było na MŚ...
Mam nadzieje że Javier Hernandez pokaże mu jak się wykorzystuje taką szanse jaką jest gra dla Manchesteru United.
Za chwile ktoś napisze w obronie Berby że jeden napastnik ma strzelać a drugi asystowac...
Andy Cole i Dwight Yorke to był chyba najlepszy duet napastnikow na MU
Mam nadzieje że podobnym duetem bedzie Rooney - Hernandez bądź Rooney - Owen
» 4 lipca 2010, 20:43 #21
Deluxe: Mógłby ktoś go kupić. Lubiłam jego grę, ale to są już zamierzchłe dzieje.
» 4 lipca 2010, 19:59 #20
dzaru: może Berbatov jest dobrym zawodnikiem ale swojej ceny nie jest warty. Jestem za tym zeby odszedł, ale nie ja tu decyduje, bo jesli Ferguson kupi jakiegoś nowego napastnika to ktoś musi odejsć co za dużo to nie zdrowo, mi się marzy jakis playmaker najlpeiej Sneijder, mile widziany byłby również Ozil lub uniwerslany Muller.
» 4 lipca 2010, 19:42 #19
dzaro: Berbatov jest dobrym zawodnikiem, sezon nie wyszedł mu może wyśmienicie, co nie oznacza, że w tym sezonie nie zagra świetnie i nie pomoże nam zdobyć tytułów. Jak to się mówi potencjał posiada, technicznie jest bardzo dobry, powinien zostać. Nie ma co sprzedawać napastników.
» 4 lipca 2010, 18:32 #18
ercraft: hehe, wiedziałem że ten artykuł wywoła wilka (enzo) z lasu..:D
» 4 lipca 2010, 17:04 #17
2Fast4You: Jak coś to Endo :D ale to było pewne , te jego teorie i liczby
» 4 lipca 2010, 19:39 #16
ercraft: Endo to ten sam świr co enzo, BerbatovFan, FrankyPalmieri, aftertheburial i cholera wie co jeszcze..>:)
» 4 lipca 2010, 20:04 #15
Steckov: Endo:

Załóż fanclub Berbatov'a jeśli jesteś nim zauroczony i nie przytaczaj chorych statystyk, gdzie Berbatov błysnął raz na 10 meczów, bo to jest śmieszne. Nie trzeba być znawcą piłko nożnej żeby zauważyć jak nieporadnie gra Berbatov. A gadanie o jego dostojności i elegancji w grze oraz o tym ile ma podań, jak on to pięknie rozgrywa piłkę jest po prostu żenujące. Napastnik jest przede wszystkim rozliczany ze strzelania bramek. Jestem przekonany, że jeśli Man United sprowadzi Fabiano lub Benzeme lub innego napastnika zbliżonego klasą to mając w obwodzie Hernandeza oraz Owena dla Berbatov'a nie będzie miejsca i mam nadzieję, że zarobimy na nim jakieś pieniądze. Bo kupienie go za 30 milionów i jednoczesne oddanie Tevez'a za darmo było jedną z rzeczy, z którą długo się nie pogodzę i nie zrozumiem.
» 4 lipca 2010, 17:01 #14
2Fast4You: Endo po pierwsze asystami to możesz bronić ale pomocnika , nie napastnika
» 4 lipca 2010, 19:41 #13
Drenus: Endo, znowu chore statystyki, czemu nie powiesz że lepszą średnią goli i asyst do stosunku minut na boisku ma Owen?
» 4 lipca 2010, 20:00 #12
sisinho: Brawo Endo , Tevez słaby co nie?

Carlos Tevez 35 meczów 23 bramki w tym sezonie.

Chodzące drewno zostało , świetny gracz odszedł.
» 4 lipca 2010, 20:18 #11
bober89: ale Endo ile z tych bramek i asyst które podałeś padły w tych 24 meczach a ile w reszcie? bo chyba próbujesz nami manipulować. jeśli w 24 meczach strzelił 12 bramek to w pozostałych 19 nie strzelił nic (12 bramek w 43 występach)

Benzema - niekonieczne.

asysty są prawie tak samo ważne jak bramki. choć napastnik jest po to, żeby strzelać bramki, asysty powinny być raczej dodatkiem.

Teveza rozliczaj za grę w United a nie w City.
bo tak to mogę powiedzieć że Berba ma 15 bramek w 16 meczach, albo 24 w 38. Tyle, że to było odpowiednio 9 i 5 lat temu.
» 4 lipca 2010, 20:42 #10
sisinho: bober89

Rozliczam ich po tym sezonie , obydwoje grali w PL więc można ich porównać po tym sezonie. Tevez też nie grał w każdym meczu ale pokazał że jest warty 11 i zaczął grać. Berbatov jest dla mnie największym niewypałem od czasu Verona , choć ten nie grał źle (ale nie na miarę tej kasy).

Wiesz , 12 goli to może nie tak mało , ale jak na drużyny takie jak Wigan czy Bolton , które walczą o miejsca 10-18 a nie na drużynę , która walczy o mistrza.
» 5 lipca 2010, 09:01 #9
talir: A Berbatow miał 300% sytuację sam na sam z pustą bramką i też jej nie wykorzystał, daruj sobie pojazd po Valencii bo jego gra akurat jest na poziomie i on nie jest nominalnym napastnikiem.
» 4 lipca 2010, 16:18 #8
2Fast4You: Endo ! Liczby nie grają ! jeśli by było tak jak mówisz że jaki to on nie jest świetny itd. To by widzieli to wszyscy ! Jeśli mówisz że ktoś strzela więcej bramek od Berbatova bo więcej gra to proste że na to zasługuje żeby grać. Jak by Berba sobie zasłużył to może by grał , błysk w jednym na 10 meczy to nie wystarczy , to po prostu nie przejdzie
» 4 lipca 2010, 19:39 #7
sisinho: Endo skończ już go bronić.

Jeżeli przychodzi drewno za 30 mln funtów to wymaga się aby grał na miarę 30 mln funtów.

Macheda przyszedł za darmo , zresztą ma dopiero 19 lat więc kogo Ty chcesz porównywać? Kornika z drewna do młodziaka?

Owen to samo , przyszedł za darmo , miał wiele kontuzji więc po nim nie spodziewano się cudów .

Taka prawda że gdzie bym nie słyszał o niewypałach transferowych to od razu zaczyna się temat Berbatova.

Niestety są też ludzie zaślepieni "Talentem" 29 letniego piłkarza , który marnuje okazje będąc 5 metrów przed bramką.
» 4 lipca 2010, 20:15 #6
bober89: jeśli chodzi o Valencje to powiem krótko, on ma podawać a nie strzelać. po prostu nie umie strzelać i tyle, nie taka jego rola. choć na pewno taka umiejętność by mu się przydała.

Diouf jest moim zdaniem TRAGICZNY! to co on marnował woła o pomstę do nieba, tak jak sytuacje Berby z ostatnich 2-3 meczy sezonu.
Napastnik musi umieć wykańczać akcje.


Ci, którzy mówią o nim, że jest drewniany i że nie posiada techniki najwyraźniej nie widzieli zbyt wielu jego meczy. bo technikiem jest wybornym.

mam wrażenie, że transferowe wpadki SAFa (na różnym poziomie) zdarzają się relatywnie często. np Forlan, Veron, Dong, Manucho itp itd.
» 4 lipca 2010, 20:34 #5
Jakubek722: Ja już sam nie wiem co mam o Nim myśleć, raz zagra bardzo dobry mecz a raz jak dużo osób pisze drewno...
Jeszcze w tym sezonie bym go zostawił, a co pokaże w 2010/11 to się okaże i zarząd United zadecyduje co zrobić:]
» 4 lipca 2010, 15:56 #4
Sebastian2: Ja też jestem za odejściem Berbatowa .Jest to dobry piłkarz ale w Manchesterze nie może się odnależć, a jeżeli sir Alex Ferguson nadal będzie preferował formacje z Rooney'em na szpicy to berbatow ma małe szanse na grę, zwarzywszy na to że zakontraktowano niedawno Hernandeza.
» 4 lipca 2010, 15:48 #3
talir: Jestem za odejściem Berbatowa, nie mogę patrzeć na jego grę. Podobał mi się cytat: "Wtedy trafiło do mnie, że coś jest nie tak z Berbatowem. Nawet gracze krzywo na niego patrzyli."
» 4 lipca 2010, 15:31 #2
b90: Bayern dawał ponoć 20mln, od razu go powinni sprzedać
» 4 lipca 2010, 16:43 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.