Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Özil nie wyklucza transferu

» 2 lipca 2010, 12:46 - Autor: matheo - źródło: TeamTalk.com
Mesut Özil dobrymi występami na mundialu w RPA przyciąga uwagę wielu europejskich klubów. Reprezentant Niemiec nie wykluczył swojego transferu do Premier League, jeśli na biurku działaczy Werderu pojawiłaby się ciekawa oferta.
Özil nie wyklucza transferu
» Mesut Özil jest jedną z gwiazd mundialu w RPA
Özil przyznaje, że na razie koncentruje się tylko na mistrzostwach świata. O ewentualnym transferze będzie myślał dopiero po zakończeniu turnieju.

– Na chwilę obecną liczą się tylko mistrzostwa świata. Kiedy z nich wrócę, będę mógł pomyśleć o mojej przyszłości – mówi Özil cytowany przez dziennik The Sun.

– Premier League na pewno jest atrakcyjną ligą. Wystarczy spojrzeć na to, czego w ostatnich pięciu latach dokonały Manchester United czy Chelsea. Odniesienie sukcesu z takim klubem nie byłoby trudne.

– Zobaczcie na dokonania Michaela Ballacka z Chelsea i piłkarzy, z którymi grał. Oczywiście, że taka perspektywa jest kusząca.

– Puchary mają dla mnie duże znaczenie. W Anglii są dwa zespoły, które zawsze kończą ligę na szczycie. To samo tyczy się Primera Division. To najsilniejsze ligi na świecie – dodaje niemiecki piłkarz.


TAGI


« Poprzedni news
James wraca do Preston
Następny news »
Owen: Rooney wróci do formy

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (59)


jakubinio: Nie lubię Niemców, ale przydałby się taki zawodnik na Old Trafford... wzmocniłby linię pomocy.
» 4 lipca 2010, 11:16 #53
FanaticMU: Niemców ja u nas nie chcę..jakoś ich nie trawię...piłkarze niemieccy do naszej drużyny nie pasuj.a więc jestem przeciw jeśli już...
» 3 lipca 2010, 21:41 #52
PrzemekGucio: Ale on niemcem nie jest, tylko Turkiem a to że mieszka u naszych sąsiadów...
» 4 lipca 2010, 11:03 #51
Michal88: Koryt popieram cie w stu % i tez mowi nie dla niemcow!
» 3 lipca 2010, 15:05 #50
DevilxDevil: Popatrzcie, Manchester United to wielki klub. W ubiegłym sezonie graliśmy praktycznie bez wielkich gwiazd w zespole. Mieliśmy solidną podstawową "11" i przeciętną rezerwę, a mimo to skopaliśmy Ac Milan, Arsenal. Warto było popatrzeć na 30 minut meczu z Bayernem. Nigdy nie zapomnę tych pół godziny, kiedy zdetronizowaliśmy Niemców.

Podsumowując: Ogrywaliśmy niejeden klasowy zespół naszpikowany gwiazdami, za które są płacone ogromne pieniądze, ogrywaliśmy ich mając wychowanków w składzie.

Transfery nie są konieczne, ale przydałyby się. Co będzie to będzie...jedyne co się rzuca w oczy w Manchesterze to brak ofensywnego pomocnika, niemal każda drużyna takiego posiada. Napastników mamy dobrych, ale ten sezon był pechowy (Owen kontuzja, Berbatov nie radził sobie z presją).
» 3 lipca 2010, 10:39 #49
crimer: to jest angielski klub a nie niemiecki ! takimi transferami tylko roz....dalają lige angielską (to jest liga angielska a nie reszta świata) . jak naskupują takich pajaców spoza angli to będą mocni (może) ale co z tego jak w klubie będzie jeden anglik (np inter mediolan). joe cole może do nas przejść a na napad proponował bym agbonlahora,wallcota chociaż i tak jest to zbędny transfer ponieważ w klubie nie potrzeba gwiazdorów tylko graczy , którym nie chodzi tylko o pieniądze . poza tym myśle że berbatov wruci do optymalnej formy (chociaż nie grał tak źle ale bardziej przypominał mi pomocnika niż napastnika) i modlitwy żeby owen nie doznał kontuzji bo z niego byłby duży pożytek . a na ławce mamy jeszcze hernandeza, machede, wallbacka,diufa którzy cały czas sie rozwijają i coraz więcej o nich słychać .
» 3 lipca 2010, 10:21 #48
Koryt: Niemcom mowie stanowcze NIE!!
» 3 lipca 2010, 08:45 #47
hitman90: Mysle, ze to malo prawdopodobne, aby kosztowal 2 razy wiecej:) Te plotki o ogromnych kwotach czesto sa baaaardzo przesadzone. Mozna za przyklad wziac Di Marie, ktory do Realu przeszedl za 25 mln a nie za 40 czy 50, o ktorych gadano. Kwestia lezy w checi gry w danym klubie i oczywiscie ZAROBKOW. A mysle, ze United nie lubi rozdawac pieniedzy za samo nazwisko. Dlatego wielu omija to miejsce, bo w City za siedzenie na lawie dostana wiecej niz u nas.
» 2 lipca 2010, 23:32 #46
kempa34: kupmy kogoś z Ghany najlepiej Gyana albo Boatenga kondycje mają i wiek Gyan 25l Boateng 23l. Drogo za nich nie będą chcieć a potrafią grać.
» 3 lipca 2010, 08:09 #45
crimer: [link usunięty]
» 2 lipca 2010, 23:31 #44
IceBox: Sneijder chce go u nas w zespole nawet jeżeli by miał być warty więcej nawet 2 razy wiecej ;]
» 2 lipca 2010, 23:23 #43
whoracle: J. Cole i R.VdV ew. Michel Bastos i więcej wzmocnień nie potrzeba.

Jednego bierzemy za free.

Za drugiego płacimy w granicach rozsądku, bo jak wiadomo jest na wylocie z SB.

Nie wiem ile OL krzyczy sobie za Brazylijczyka, ale swojego czasu sAF się chłopakiem interesował także, a nóż widelec coś jest na rzeczy.

Bastos, Roo
Nani(Cole), VdV, (do wyboru), Valencia
ew. Bastos na skrzydle, a Cole za plecami Roo - możliwości byłoby całe multum...
» 2 lipca 2010, 22:59 #42
whoracle: Jefferson Montero i Alexis Sanchez, to kwestia otwarta ;-)
» 2 lipca 2010, 23:03 #41
czerwonydevil: A co z Javierem ?? Ja go widzę w podstawowej 11 ;)
Bastos wgl nie jest nam potrzebny. Ponoć SAF nadal chce Benzemę. Teraz to ja już sam niewiem... Udowodnił że jest zadufanym w sobie kołkiem i nie liczy na grę tylko na kaseeee, kogoś takiego to ja tu nie chce ;) A Bastos... 5% na przyjście do nas ;)
Pozdro
» 2 lipca 2010, 23:52 #40
ercraft: widzę, że potrzeba ci więcej wzmocnień niż w jednostce specjalnej.. mdłości idzie dostać. dobrze, że nie masz nic do powiedzenia w klubie...
» 3 lipca 2010, 07:43 #39
whoracle: @ercraft

ot, takie spekulacje nie piekl się...
» 3 lipca 2010, 19:38 #38
whoracle: Farsa oferuje za chłopaka 22 baniacze, także już na starce stoimy na przegranej pozycji ;-)
» 2 lipca 2010, 22:41 #37
kijo: czasem jak czytam te komentarze to sie lapie za glowe... Ludzie my potrzebujemy wzmocnien jak mozna nazwac Welbecka Evansa Gibsona i reszte przecietniakow mlodymi talentami opanujcie sie potrzeba nam 2 jak nie 3 klasowych pilkarzy jesli odejdzie vidic najlepszy nasz obronca bo uwazam ze czas ferdinanda dobiegl konca nasz srodek wola o pomstwe do nieba zero kreatywnosci a teraz to jest najwazniejsze w futbolu kazdy klub potrzebuje wzmocnien a my ich nie robimy od dawna
» 2 lipca 2010, 19:37 #36
witek: Razisz optymizmem... Evans przeciętniak? Właściwie to nawet nie chce mi się tego komentować... Welbeck, hmm. Może nie jest to jakiś geniusz ale wiemy jakie są jego mocne strony i przy odpowiednim ograniu coś z niego będzie. A Gibson? Tutaj moim zdaniem też trochę pojechałeś. Ten zawodnik nie raz udowadniał że stać go na wiele, strzelił już dosyć sporo bramek, z resztą nie brzydkich, jest waleczny, ambitny, młody, ma się od kogo uczyć.

Ja już nie raz powtarzałem, że tak na prawdę wzmocnień praktycznie nie potrzebujemy. No może teraz kiedy odszedł Tosić przydałby się jakiś uniwersalny skrzydłowy, mogący grać na obu flankach ( Sanchez, Milner... można wymieniać ). Zobaczcie sami. Gdyby United nie przegrało pechowo, po indywidualnych błędach z Bayernem to możliwe że bylibyśmy teraz z potrójną koroną. To był przełomowy moment, tydzień. Porażka z Niemcami podłamała chłopaków, przegrali z Chelsea i choć walczyli do końca to już było po wszystkim.

Dojdzie Hernandez, z którym wiążę duże nadzieje. Dojdzie Smalling ( Vidić, Rio, Evans, Smalling, Brown... słabizna, co nie? ). Przy odrobinie szczęścia znowu United będzie na samym szczycie. Życzę wiary ;]
» 2 lipca 2010, 21:38 #35
czerwonydevil: Vitteck
Hmm... nie zgodzę się z Tobą, że potrzebujemy 'uniwersalnego skrzydłowego' po Tosiciu - no powiedz szczerze, co on niby u nas grał ?? zagrał chociaż jeden mecz?? Poza tym mamy Obertana - i powiem szczerze, że to w nim pokładam największe nadzieje, nie licząc oczywiście Javiera. Chcę, bardzo chcę by Gabriel grał często w wyjściowym składzie... Chciałbym również, aby stał się takim oczkiem w głowie dla Fergiego jakim był dla niego Ronaldo ;)
GO Będzie wielki :)
Pozdrawiam gorąco.
» 2 lipca 2010, 23:49 #34
vanek917: wiecie co ? wkurza mnie to!! róbmy wkońcu jakieś transfery!!stoimy w miejscu!! z niczym!! kupcie tego Ozila , Sneijdera i wtedy gadajcie a nie!! w naszych zainteresowaniach jeste wielu dobrych,uralentowanych piłkarzy,co z tego jak i tak ich nie kupujemy ??
» 2 lipca 2010, 19:26 #33
dagoberto: jeste jeden gracz ktorego bardzo bym chcial w united mam na mysli sneijdera
to co ten chlopak robi na mundialu to masakra tak dobrze gra moim zdaniem idealnie by pazowal do man utd i odrazu mowie ze nie lubie go bo zagral pare zajebistych meczow na mundialu jeste fanem jego talentu juz od dawna juz jak gral w amsterdamie wiedzialem ze bedzie grac na zajebistym poziomie serio za niego saf mogl by dac 30 35 mln ale inter na pewno go nie odda a jak juz to bedzie chcial z 50 mln
ps. sorki ze napisalem nie w temacie ozila ale musialem napisac o sneijderu
» 2 lipca 2010, 19:10 #32
b90: Ozil jest dobry ale zobaczcie, nikt go nie znał póki nie MŚ. Wnioskuje to po tym że wcześniej o nim nie pisano, a teraz wszędzie. Oglądam Bundesligę od 2 lat i dla mnie to jest śmieszne co się teraz wyprawia.
» 2 lipca 2010, 18:56 #31
kicorxD: widzieliscie jak city zaczelo okienko transferowe??
david silva yaya toure i boateng... ciekawe co jescze wymysla..
» 2 lipca 2010, 18:18 #30
Masaccio: Na ciula wam tego Ozilla, Mullera itp. Po co sie pytam? Mamy Obertana, Gibsona, Cleverleya, Owena H, Parka. Jak ci młodzi nie dostaną szansy to sie nie rozwiną, nie dziwota. A jak przyjdą do nas jakieś VdV, Cole itp, to szansy młodzież nie dostanie. Jakoś przez 3 lata od 2004 Manchester nie osiągał żadnych sukcesów i było ok. Teraz nagle jest wyścig szczurów...
» 2 lipca 2010, 18:11 #29
Masaccio: Skrót myślowy.
Kiedy mówiłem 'ci młodzi' nie chodziło mi o Parka i Owena, których podałem jako potencjalnych ofensywnych pomocników.
» 2 lipca 2010, 18:12 #28
fat1xd: Od kiedy Owen jest ofensywnym pomocnikiem? Gibson niestety moim zdaniem nie będzie wielkim graczem, po za tym reżyser gry z niego żaden. Obertan to skrzydłowy, a ta pozycja jest mocna obsadzona, nam potrzeba playmakera, a takim piłkarzem jest Ozil. Młody, ma talent i umiejętności w dodatku ma tylko rok kontraktu. Jestem za!
PS Jeśli to jest Niemiec to Hitler przewraca się w grobie.
» 2 lipca 2010, 18:24 #27
dagoberto: a ja ci gwarantuje gdyby saf stawial w podstawowym skladzie cleverleya,obertana,gibsona to by nawet cieszko bylo o pierwsza 6 PL z calym szacunkiem dla tych graczy ale to nie sa talenty na miare becksa,schoesa,giggsa poza tym ich pozycje sa u nas juz dobrze opsadzone i co by nie gadac ofensywny pomocnik jest bardzo potrzebny
ps. oczywiscie tez jestem fanem by dawac szanse mlodym ale z glowa
» 2 lipca 2010, 18:51 #26
Masaccio: Skąd ta pewność, że nie są? Przecież nikt z przez ciebie wymienionych gwiazd nie wszedł na boisko i nie brylował od razu...
Owen nie jest graczem ofensywnym? Być może, ale ma predyspozycje do tego, aby być, bo ma świetne strzały z dystansu, a i kreatywny jest dosyć. Tyle, ze nikt go nie widział w akcji od roku. Chodzi mi ot tą akcje- akcje, a nie te kilka minut które rozegrał pod koniec sezonu.
» 2 lipca 2010, 19:54 #25
dagoberto: pewnosci nie ma czasy sie zmienily i dac odrazu paru mlodych niedoswiadczonych graczy do podstawowego skladu jest wielkim ryzykiem i naprawde watpie ze wlasnie ci gracze ktorych wymieniles dali by rade udziwignac taka presie i bacimy realistami takiej generacji graczy jak becks,giggs,scholes bedzie trudno znalesc i chyba nie doczytales do konica co wczesniej napisalem tez jestem za mlodymi ale z glowa mysle ze teraz jest dobry moment na danie szansy raf da silvie
» 3 lipca 2010, 00:30 #24
Qbaniec: Pozdrawiam wszystkich, ktorzy uwazaja taktyke Realu i City za sluszna. Dzieci neo nie wiecie co wy w ogole wygadujecie za bzdury. Lige Man Utd przegral minimalna przewaga z Chelsea. Wg. mnie to byl swietny sezon i oba zespoly zaslugiwaly na wygrana. Czy wy w ogole widzieliscie statystyke w bramkach?? Chyba nie... Lub tez inna statystyka-w polowie sezonu o ile dobrze pamietam mielismy gdzies z 10 czy 20 punktow wiecej niz sezon temu. Jak dla mnie liga bardzo udana. Kolejno Liga Mistrzow-odpadli z Bayernem tylko o wlos, bo pierwszy mecz to byla wpadka, a w drugim United pokazalo, kto byl lepszy i to Czerwone Diably powinne znalezc sie w finale. Poza tym kolejna rzecz, ktora niestety wiekszosc dzieci neo nie widzi. Fergusson przygotowuje w United zmiane pokoleniowa. Jesli tego nie widzicie to znaczy, ze kibicujecie albo za krotko albo mowiac wprost g... sie znacie. W glownym skladzie United wystempuja teraz wielkie mlode talenty, ktore powinny rozwinac sie za rok lub za dwa. Sa nimi: Nani, Valencia, Rafael, Fabio, Macheda, Welbeck, Obertan, Evans oraz dwa nowe nabytki-Hernandez i Smalling. Ci zawodnicy stworza za niedluga taka przyszlosc, ze bedziemy jeszcze sie cieszyc z kolejnych tryumfow ale do tego trzeba czasu. Pomoga im w tym odchodzacy powoli na emeryture Giggs, Neville, Scholes. Gdy Ci wlasnie wielcy pilkarze przejda na emeryture role doswiadczonych przejma Rooney, Evra, O'Shea, Ferdinand i Fletcher. W kazdym klubie co pare lat jest wlasnie taka parabola. Dlatego wlasnie Man Utd nie wygralo LM i Premiership. Za pare lat lub byc moze juz w nastepnym roku doczekamy sie takiego United jak wtedy, gdy szalal u nas Ronaldo... Mlodzi uczcie sie, bo widze, ze slabo jeszcze z wasza wiedza...
» 2 lipca 2010, 17:00 #23
Baku95: Co prawda to prawda ale skoro mówimy o młodych talentach, oni nie mają doświadczenia a SAF sprowadza młodych piłkarzy do ligi w której trzeba pracować biegiem, siłą i mocną psychiką. Naprawdę przyda się ktoś kto ma doświadczenie ale nie jest zbyt stary
» 2 lipca 2010, 17:09 #22
DevilxDevil: baku95

A Ronaldo nie mając 20 lat nie potrzebował doświadczenia by stać się ważną postacią United. Myśleć...
» 3 lipca 2010, 10:46 #21
Baku95: Ja wam powiem że mam dość. Manchester City się zbroi, a u nas zeeeroooo nawet jednego dobrego transferu, ja nie wiem czy SAF ma zamiar odzyskać pierwsze miejsce w Anglii z takim składem jaki jest teraz ale marne szanse
» 2 lipca 2010, 16:41 #20
SzYnA: i co z tego jak i tak menju sępia kasą i wszystko idzie do barcelony srealu i niestety mancity :[ silva , toure !! szkoda gadać !!
» 2 lipca 2010, 15:52 #19
ercraft: apeluję do Ciebie chłopcze o odrobinę szacunku dla klubu, któremu rzekomo kibicujesz. ten klub to nie "menju"- to Manchester United.
» 2 lipca 2010, 16:11 #18
marekw91: takim jak ty chętnie dałbym bana. obrazasz klub taką nazwa
» 2 lipca 2010, 18:02 #17
dagoberto: glowa boli jak chcesz w skrucie to man utd
» 2 lipca 2010, 18:58 #16
SzYnA: ercraft
» 3 lipca 2010, 08:52 #15
Jakubek722: MC wzmacnia się :) robi się ciekawie :)
I tak nie stworzą to co United ostatnio, nigdy nie będą mieć takiej historii i tradycji jak w MU.
» 2 lipca 2010, 15:36 #14
ercraft: za nic w świecie nie chcę go w United!
» 2 lipca 2010, 15:21 #13
daw7: całkowicie sie z toba zgadzam !!
» 2 lipca 2010, 15:29 #12
witek: Mundial to raj dla brukowców! Jeśli dany zawodnik rozegra dobre spotkanie, pokaże się z dobrej strony, to już chcą go kupić największe kluby. Żaden Ozil, zaden Muller do nas nie dołączą, to pewne na 10000%!
» 2 lipca 2010, 15:18 #11
Rooneyy: Fajnie by bylo , jak by dolaczyl do united ;)
Yaya Toure oficjalnie w Manchesterze City ;/
» 2 lipca 2010, 14:18 #10
Koryt: Żadnego Niemca w zespole ! VDV, Sneijder to są zawodnicy warci uwagi!
» 2 lipca 2010, 13:54 #9
mickb: @Koryt - taki z niego niemiec, ze hey =P

ogolnie niemiecka reprezentacja jako monilit znacznie rozni sie od gry pojedynczych graczy - podolski nie sprawdzil sie w bayernie, ozil swietne zagrania i strzaly przeplata slabszymi - np niewykorzystana sytuacja sam na sam - ogolnie ciezko powiedziec czy nie bedzie z nim tak jak np z Diego w Juventusie...
» 2 lipca 2010, 14:08 #8
cris342: kupić jest zajebisty jest jeszcze mueler
» 2 lipca 2010, 13:53 #7
kocio10: Nie mueler tylko Muller jak już a pozatym on jest cienki jak sik pająka. Ozil moze być ale wole Van der Vaarta.
» 2 lipca 2010, 14:17 #6
czerwonydevil: Jest jednak jedno 'ale' Werder może chcieć za niego wielkie pieniądze.. A Real chce sprzedać Rafaela VdV za 10 mln.. no cholera jasna SAF stać nas na niego.. On się odrodzi... ehh.. Smutno się robi jak się patrzy na działania MU na rynku transferowym
» 2 lipca 2010, 13:44 #5
dominik19000: Ja tam bym go nie chciał w naszym zespole. Nie wiem, po prostu nie przekonuje mnie ten gracz.
» 2 lipca 2010, 13:36 #4
Biczys: na jakimś portalu w tym newsie było "wiem o zainteresowaniu z strony united,arsenalu i chelsea. Patrząc na ostatnie 5 lat zdecydowanie wybiore miedzy united a chelsea" czy cos w tym stylu :) i moze byc tani bo za sezon mu kontrakt wygasa :) mam nadzieje na ten transfer.. przyda nam sie ktos taki, ktos kto jednym podaniem moze duzo zmienic, bo scholes juz powoli bedzie konczyc.
» 2 lipca 2010, 12:56 #3
czerwonydevil: Ooo taak... Oglądając jego występy jestem całkowicie ZA... Problem w tym, że niestety on do nas nie zawita ; ((
» 2 lipca 2010, 12:51 #2
vanek917: do nas nie dojdzie ;/ zapewne wybierze chelsea lub ManC
» 2 lipca 2010, 12:50 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.