Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Porównywanie Rooneya do Messiego to błąd

» 28 czerwca 2010, 12:15 - Autor: Kucza - źródło: uk.eurosport.yahoo.com
Napastnik Interu Mediolan Diego Milito uważa, że porównywanie Rooneya do Messiego jest śmieszne.
Porównywanie Rooneya do Messiego to błąd
» Diego Milito nie rozumie jak można porównywać Rooneya do Messiego
- Moim zdaniem porównywanie Rooneya do Messiego jest śmieszne - mówi Milito.

- Rooney jest bardzo dobrym graczem, nie mam co do tego wątpliwości, ale stawianie go na tym samym poziomie co Messiego to błąd. Poza tym Rooney nigdy nie został najlepszym piłkarzem świata, więc nie rozumiem jak można go porównywać do Messiego.

- Rozumiem, jak ludzie porównują Ronaldo bądź Kakę do Messiego. Ale Rooney? Nie, nie, nie - dodaje Diego Milito.


TAGI


« Poprzedni news
Veron: Nienawidzę mojego pobytu w Anglii
Następny news »
Casillas: Wiem, że United i City mnie chcą

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (67)


crimer: [link usunięty]
» 2 lipca 2010, 23:35 #49
wielkifanMU: bad15 - Z Messim mogę się zgodzić ale 2 miejsce należy się Xaviemu, trzecie Villi. Ronaldo to tylko gwiazdeczka która potrafi błysnąć tylko z drużynami słabiutkimi, a jak przychodzi mecz o wielką stawkę np. Gran Derbi Europa lub mecz 1/8 finału z Hiszpanią to... prezentuję jedną wielką klapę. A do tego jakbym nie widział jego zaangażowania w meczu z Hiszpanią takiego jak np. z drużynami z dolnej pułki w La Liga. Piąty zdecydowanie Rooney, a dalej na 6 miejscu... Kaka ?? hahahahaha w życiu człowieku, ale mnie tą swoją stronniczością roześmiałeś. To dlatego że jesteś fanem realu. Te miejsce należy się zdecydowanie Andersowi Iniesta, 7 jak dla mnie Milito świetny sezon w Seria A i w LM a 8 MOŻE być dopiero Kaka, który w tym sezonie nic nie osiągnął, a ty dałeś go na 6 lokacie tylko za nazwisko. Trochę więcej obiektywizmu...
» 30 czerwca 2010, 09:51 #48
bad15: Baqs007 - Z twojej wypowiedzi wynika że najlepszym piłkarzem świata jest Cristiano Ronaldo bo poradził sobie w La Liga i EPL;)

Dla mnie obecnie:

1.) Messi
2.) Ronaldo (bardziej kompletny od Messiego ale jeśli chodzi o formę to obecnie Argentyńczyk wygrywa- to się jeszcze odwróci:) )
3.) Villa
4.) Xavi
5.) Rooney
6.) Kaka (to samo co niżej^^ ale klasą Andresa przewyższa)
7.) Iniesta (słaby ostatni sezon nie oszukujmy się)
8.) Maicon (jakiś obrońca musi być a Brazylijczyk mi najbardziej imponuje plus wygrał LM)
9.) Milito (za wygranie LM i dobry sezon)
10.) Lampard/Gerrard/Torres trudno stwierdzić.
» 29 czerwca 2010, 23:52 #47
wodar14: Tak w Hiszpanii graja futbol ofensywny ale co jak co nie porównuj prosze klasy obroncow Premier League do Primera Division. Bo to by było smieszne... w całej lidze znalazło by sie moze 8-10 obrońców którzy by grali w Anglii na poziomie godnym zauważenia.
Co do Rooneya- NIe byl krolem strzelcow? FAKT ale ile bramek mniej mial supersnajper Messi kiedy Rooney nie mial kontuzji? Hmm...co najmniej jakies 7... Nie doprowadził United do Zwyciestwa w Lm dlaczego? BO przed 1/4 LM zlapal kontuzje. Wiec jakim sposobem mial to zrobic? Szczerymi modłami? No ludzie! Troche logiki. Prawda jest taka ze na Mistrzostwach Świata i Rooney i Messi grają piach. I nie wazne czy Leo jest playmakerem czy napastnikiem bo nawet jesli gra w srodku to i tak gra bardzo samolubnie czego ŚP nie powinier robic w tak wielkim wymiarze. No i co do strzalow zza 16metra Messiego wypowiadac sie nie bede bo oprocz jednego jest to poki co zal i rozpacz. Gdyby nie tak wielka rotacja w skladzie Argentyny i tak wielu wspanialych zawodników tej nacji nie wiem czy sam Messi potrafil by wyprowadzic swoj zespol z grupy co np. zrobil Ronaldo. Fakt, nie gral swietnie ale Portugalia przed MŚ była uwazana za zespol slaby a mimo to byli w stanie wyjsc z grupy, a kto wie moze to wlasnie CR tchnal w nich takiego ducha? A co do tego czy Rooney poradzil by sobie w lidze BBVA i czy Messi w Premiership zgadzam sie z toba. pozdro.
» 29 czerwca 2010, 22:58 #46
leevy: Messi powiem źe jest lepszy od Rooneya (Chociaz ze Rooney widocznie jest Szybszy )
Rooney nie ma zgrania Dobrego takiego jak Messi z Henrym no naprzyklad..
Rooney nie ma Komu zagrać naprzykład gdy jest na skrzydle i ma dosrodkowac..
» 29 czerwca 2010, 13:19 #45
matdevil: Nigdy bym nie porownal Rooneya do Messiego jak juz to do Pelego ( żart ) ;p
Oczywiscie ze tych 2 zawodnikow sie nie porownuje bo maja zupelnie inny styl gry a ich zalety nie pokrywaja sie. Wayne to pilkarz ktorego kocha sie za charakter gole dlugie podania walke. Messiego szanuje sie z piekne gole i magie nad pilka, lecz Milito wykazal sie niezwykla pycha stwirdzajać ze Rooney nie znajduje sie na tej samej polce co Messi nie mu to oceniać.
» 29 czerwca 2010, 07:58 #44
p666k: Powiem tak...Rooney to zawodnik który w tym sezonie miał dużo kontuzji.nie jest łatwo z tego wrócic do formy tym bardziej jesli za chwile łapie sie nastepna.A Roo gra calkiem inna pilke jak Messi.to jest zawodnik który nie raz wraca sie do srodka pola zeby walczyc o pilke.A w MU ma swietne skrzydla z którymi jest zgrany i gra, jako zawodnik nie po to zeby byc najlepszym tylko po to zeby jego druzyna wygrala i ktos kto widzial go wczesniej niz przed to burza tegosezonowa w mediach doskonale o tym wie
» 29 czerwca 2010, 00:17 #43
Deluxe: No cóż. Ja nie porównywałabym Rooneya do Messiego, ale nie z tych powodów, które podał Diego. Moim zdaniem obaj panowie prezentują zupełnie inną magię, kiedy wchodzą na boisko. Leo czaruje piłkę, jest właściwie nie do pokonania w polu, naprawdę popisuje się klasą i na dodatek to świetny, normalny człowiek, a nie napompowana przez media laleczka, jak pewien były Diabeł, którego nazwiska podawać nie trzeba. Wayne natomiast jest silniejszy, gra przemyślaną piłkę, stanowczą, jest skuteczny i nigdy nie daje za wygraną, na dodatek jest porywczy i nie daje sobie w kaszę dmuchać, co też się w piłce przydaje. Myślę, że obaj są znakomici, ale zupełnie inni i stawianie ich naprzeciwko siebie, to jakiś nonsens. Ktoś powiedział, że Messi pokazuje swoją wielkość na Mundialu, kiedy Rooney gra beznadziejnie (mniej więcej). Dobrze, ale Argentyna jest lepiej poukładana jako drużyna, niż Anglia, a sędziowie szczędzą tej ekipie, to w meczu Anglików pomylili się niewybaczalnie (chociaż pierwszy gol Teveza był ze spalonego, co sędziowie pominęli). Gdyby Wazza miał szansę, na pewno pokazałby, że jest wart wszystkich pieniędzy, jakie się w niego inwestuje. Ma talent! To aż niewiarygodne, że niektórzy jego kibice tak postrzegają jego występ na Mistrzostwach. Nie widzą, że on sam jeden nie wygra meczu - musi mieć lepszych kolegów, którzy będą dogrywać dokładniej i częściej, niż kumple z reprezentacji. A jego występ na Mundialu mógł być gorszy, wcale nie był taki zły. Z kolei Messiemu kibicuję z całego serca, bo to naprawdę utalentowany chłopak. Życzę mu jak najlepiej.
» 28 czerwca 2010, 23:46 #42
Kingus661: Zgadzam się z Milito ale nie w 100%
Bo w jego wypowiedzi ewidentnie stawia na "lepszego Messiego",
Ja powiem tak Rooney to świetny piłkarz, miał dobry sezon zaprezentował się b.dobrze zdobył prawie króla strzelców no cóż kontuzje...
Messi nim został i teraz jak już ktoś wspomniał jest jego czas.
Jest idolem dzieci i starszych którzy się na nim wzorują tak jak było to z CR.Pokazał coś co wstrząsnęło wszystkimi, stąd wielki zachwyt jego osobą jednak przyznam się osobiście że zbyt za nim nie przepadam, po zakończonym sezonie jego forma trochę spadła
technika gry nie jest już taka jak w I połowie sezonu....
Ja ogólnie nie lubię porównań wiec one w ogóle są dla mnie śmieszne... Nie ma nigdy takiego samego piłkarza, każdy jest inny wiec komparacja zawodników jest zbędna....
» 28 czerwca 2010, 23:35 #41
patryk211290: Wiecie co nie rozumiem niektórych z was. Jeśli jest choć mała krytyka pod adresem piłkarza Manchesteru United to już są wąty i odgryzanie się za te słowa;/ Rooney jest świetnym zawodnikiem ja to wiem, ale trzeba przyznać że nie wytrzymał presji i spalił się, ale nie kwestionuje tego że to bdb zawodnik. Zgadzam się z D.Milito, ponieważ Rooney to całkiem inny styl niż Messi. Jest silny,szybki, zdecydowany, sprytny i ma bardzo mocny strzał czego nie można powiedzieć o Messim bo on gra bardziej technicznie. Taki jest styl gry w Hiszpanii. Wątpię w to czy Messi dałby sobie radę w Angielskiej lidze a Rooney w Hiszpańskiej. Pozdrawiam i proszę o przemyślenie swoich wypowiedzi, nie o pewną krytykę. Każdy z was chciałby chociaż stać obok D. Milito a tutaj go krytykujecie.
» 28 czerwca 2010, 20:10 #40
eriko: messi jest obecnie lepszy od rooneya no bo w sumie mozna powiedzieć że drogba również jest lepszy od rooneya bo został królem strzelców premier league
» 28 czerwca 2010, 18:43 #39
OnlyRedDevils: odezwał się wielki napastnik o którym pierwszy raz głośno w mediach, bo strzelił kilka bramek w LM... Zobaczymy co teraz pokaże bez Murinho i Maicona.
» 28 czerwca 2010, 18:12 #38
ROO10MU: nie rozumiem zachowania milito, rooney moze nie zachwycal na MŚ ale za to w LA wtedy jakos wszyscy go podziwiali a teraz jak Anglia odpadla to juz jest slaby, sam milito nie reprezentuje lepszej formy, a co do messiego, gdyby argentyna odpadla na tym etapie messi tez by byl bez gola i tylko dzieki temu ze jego druzyna gra dalej mozna liczyc ze strzeli on gola

widać ze milito nie ma szacunku do innych pilkarzy :/ kazdy z nich to wielka klasa, jednak ich styl gry bardzo sie rozni :)
» 28 czerwca 2010, 18:11 #37
Naesh: Z całym szacunkiem, ale jak Rooney strzeli kiedyś 2 gole w finale LM to wtedy będzie go można porównać do milito. Na razie Wayne najlepiej gra w reklamach, które z resztą uwielbiam :) tyle w temacie
» 28 czerwca 2010, 17:57 #36
garrincha: Brawo Diego! zgadzam się w 100% !
koleś który jest niewidoczny drugi turniej z rzędu to nie jest nr.1
» 28 czerwca 2010, 17:08 #35
dagoberto: nie ma co ich porownywac to sa calkiem inne typy pilkarzy i roo i messi sa jednymi z najlepszych pilkarzy na swiecie ale tekst milito jest bez sensu gdyby porownac do messiego ronaldo lub kake to tak ale roo nie nie nie on sie grubo myli roo na mundialu gral slabo bo gral z kontuzja czego jestem pewien na 100 procent ale jest na tym samym poziomie jak messi ronaldo gdyby nie kontuzja to tez by w lidze z latwoscia strzelil ponad 30 goli tyle w temacie
ps. milito na pewno nigdy nie bedzie na poziomie messiego,roo,ronaldo i zazdrosc dupe mu sciska
» 28 czerwca 2010, 17:02 #34
marekw91: nie musi być najlepszy na świecie ważne jest jak gra, fuc..k off milito bo nie wiesz co gadasz. messi jest dobrym graczem ale nie tak skutecznym jak roo
» 28 czerwca 2010, 16:59 #33
sclorrer: Z całym szacunkiem dla Xavi'ego, ale chyba zbyt wysoko go posadziłeś.
» 28 czerwca 2010, 15:37 #32
eriko: kaka ? obecnie jest sporo lepszych piłkarzy od niego np. rooben,drogba,sneider... ale to nie zmienia faktu ze kaka jeszcze moze wrócić do dawnej formy
» 28 czerwca 2010, 18:40 #31
Kaaayi: nie za wysoko rooney?
jedyny mecz, który dobrze zagrał to ten ze słowenią, w którym i tak bramki nie zdobył.
mam tylko nadzieję, że wróci do optymalnej formy, bo na dzien dzisiejszy ta na pewno taka nie jest.
» 28 czerwca 2010, 20:20 #30
wodar14: Messi gra dobrze na mundialu? Bo zamiast podac lepiej ustawionemu partnerowi idzie sie kiwac na trzech i udaje mu sie to tylko wtedy gdy zejdzie do boku i jest otoczony? Bo wykonuje wszystkie stale fragmenty ktorych jak wiemy mistrzem nie jest? Bo jest bardziej samolubny od CR'a? Tak jak napisal cayec wg. specjalistow fifa jest najslabszym(najmniej skutecznym) zawodnikiem ofensywnym w calym mundialu.po fazie grupowej Messi oddal 21 strzalow bez gola gdzie Vittek ze Słowacji zdobył 3 bramki po 7 strzałach. Więc 2 asysty i 0 goli jak na "najlepszego zawodnika świata" i lidera tak wielkiej reprezentacji jaka jest Argentyna to troche za malo. A Rooney fakt- gral slabo na mundialu. Ale kto juz tu napisal ze sam meczu nie wygra a za Messiego mecze wygrywali jego koledzy. PS.Aguero od Messiego gral mniej poki co na mundialu a zrobil dla Argentyny duzo wiecej. Zresztą , Messi dostal ta nagrode za sezon 08/09(fakt to byl jego sezon) i wg. mnie parodia pilki noznej by bylo gdyby otrzymal ta nagrode za sezon 09/10.
» 29 czerwca 2010, 00:00 #29
sclorrer: Hej,hej! Może nie przepadam za Messim, ale szacunek mu się należy! Co Ty gówniarzu osiągnąłeś na arenie międzynarodowej, a co on? Pomyśl zanim coś napiszesz.
» 28 czerwca 2010, 15:08 #28
Wojtek1357: Bo messi chce jak najwiecej bramek ale nie udaje mu sie to bo w lidze BBVA jest slaby poziom i strzela z daleka ! messi SLABY JAK BUT ! pisze jego imie malymi literami bo taki mam do niego szacunek 000000000'owy
» 28 czerwca 2010, 15:01 #27
sisinho: Nie wiem dlaczego wszyscy tak wzdychają do Messiego.

Przecież na tych mistrzostwach gra dno , ma 20 parę sytuacji i nie potrafi chociaż 1 wykorzystać.

Mówicie świetnie gra? Samolub jakich mało na tych MŚ , nawet Ronaldo więcej podaje niż on. Gdyby messi nie był takim samolubem to miałby już z 3-4 asysty więcej na tych mś , ale on woli przedryblować 3-4 zawodników i stracić lub spudłować.

Może i umie dryblować , ale zauważcie że gra argentyny opiera się na zagraniu do messiego i modlenie sie żeby dobrze strzelił lub przedryblował 3-4 i dopiero podał.
» 28 czerwca 2010, 14:57 #26
wodar14: Dziekuje Ci Boze! Za to ze jest chociaz jedna osoba na tym swiecie ktora uwaza tak samo jak ja!! uff....Święta racja sisinho!
» 28 czerwca 2010, 15:22 #25
ROO10MU: zgadzam sie z sisinho
messi jest samolubny tak jak ronaldo, oni wola poczarowac a rooney woli dograc pilke do innego gracza, na 100% rooney takze potrafilby poczarowac ale liczy sie on tez z konsekwencjami :D
» 28 czerwca 2010, 18:19 #24
Wojtek1357: porównywanie Rooneya do Messiego jest śmieszne.........bo Rooney jest o wiele lepszy :P anie jakis messi co nie umie grac tylko umie szybko biegac ani nie potrafi sie migac i picem wchodza mu te bramki bo tylko Real i barcelona sa najlepszy w lidze BBVA a tak to Rooney by w tej lidze mial chyba z 50 bramek :P
» 28 czerwca 2010, 14:55 #23
Wojtek1357: w 100% sie z toba zgadzam :P
» 28 czerwca 2010, 14:56 #22
wodar14: Tu rowniez widze bardzo madry post....Również sie zgadzam...
» 28 czerwca 2010, 15:23 #21
wodar14: No oprocz tej koncowki....(iles tam znakow)
» 29 czerwca 2010, 00:02 #20
Jakubek722: Nie ma porównania Rooneya do Messiego:)
» 28 czerwca 2010, 14:05 #19
Kaaayi: messi jest bardzo szybki, dobrze wyszkolony technicznie ale zbyt "pieści się" z piłką. nie wiem czy potrafiłby przedryblować zawodnika tak jak robi to nani czy ronaldo. rooney to zupełnie inny zawodnik. gra zupełnie inaczej niż messi, więc chociażby dlatego nie należy porównywać do siebie tych dwóch piłkarzy. poza tym na boisku jest 10 innych zawodników, to sport zespołowy, więc moim zdaniem wybieranie najlepszego zawodnika globu jest bezsensowne. dlatego też taki real, który ma więcej indywidualności, nie gra tak jakby można było się spodziewać po tych zawodnikach. kaka, ronaldo, alonso, beznema. te nazwiska mówią same za siebie, a jednak królewscy nie potrafią tego wykorzystać
» 28 czerwca 2010, 14:01 #18
Manusiak1993: Ważne jest że SAF na pewno by nie zamienił by Rooneya na Messiego
» 28 czerwca 2010, 13:45 #17
Petrozza52: Porównanie Messiego do Kaki obraża obecnie Argentyńczyka, to że Kaka kiedyś zdobył nagrodę, nie oznacza, że zawsze będzie fenomenem.
» 28 czerwca 2010, 13:20 #16
kckMU: Milito, a Ty nikim nie zostaniesz, strzelił 2 gole w finale LM no fakt przesądził o italia cup i serie A ale to nic nie znaczy, jak można porównywać Kake do messiego? tutaj pokazał swoją inteligencje.
» 28 czerwca 2010, 13:15 #15
dominik19000: Powiem tyle. Messi to dla mnie piłkarz dobry, ale bez przesady. Ronaldo jest od niego lepszy. Tylko Cristiano ma problem ze sobą, jest leniwy w obronie i gwiazdorzy niestety... Gadanie, że nie można porównywać tych piłkarzy (Rooney vs Messi) jest głupie bo Rooney nie został wybrany najlepszym piłkarzem świata jest tak śmieszne że szok. Milito pisze to pewnie z perspektywy MŚ, ale zapomina jaki ten "wielki" Messi był w eliminacjach MŚ... przecież o mało co kibice Argentyny by go nie wygwizdali za swoją formę... Rooney wtedy zaliczał dobre występy dla reprezentacji Anglii, teraz się sytuacja odwróciła, niestety. Poza tym jestem bardzo ciekawy jakby sobie Messi poradził w lidze angielskiej, jakby taki Terry, Upson, Rio czy Vidić wjechali mu w te małe nóżki to straciłby ochotę do gry, bo w Anglii gra się twardo i nie omija się obrońców jak pionki jak to się dzieje w Hiszpanii. Tyle ode mnie.
» 28 czerwca 2010, 13:12 #14
skL: ja również mam pytanie. Gdzie był Messi podczas eliminacji do mś? jakoś wtedy nikt o nim nie mówił, a jeśli już mówił to tylko o tym że Messi nie radzi sobie w kadrze Maradony. Masz racje na mistrzostwach gra świetnie, czego nie można powiedzieć o grze Rooney'a, ale zauważ, że podczas eliminacji było na odwrót - świetna gra Wazzy, kiepska Messiego.

ps. I nie spinaj się tak :)
» 28 czerwca 2010, 13:18 #13
WR8: skL

co z tego ze ze slabymi rywalami podczac eliminacji gral slabo, skoro podczas spotkan grupowych oraz fazy pucharowej gra swietnie ?w tym etapie rozgrywek liczy sie skutecznosc i walka bo to nie w eliminacjach mozesz zdobyc puchar tylko podczas mistrzostw
» 28 czerwca 2010, 13:31 #12
manutdfan: WR8

to dowaliłeś "w tym etapie rozgrywek liczy sie skuteczność " a messi ma taka sama na tej imprezie jak rooney czyli zerowa a na pewno oddał więcej strzałów
» 28 czerwca 2010, 13:37 #11
skL: WR8

zgadza się. Weź tylko pod uwagę że zawodnik nie może być w formie przez cały sezon, Messi trafił z formą na mś, a Rooney formą zachwycał wcześniej.
» 28 czerwca 2010, 13:39 #10
slim61: odezwal sie marszczyfred.... Roo jest najlepszy
» 28 czerwca 2010, 13:05 #9
listek007: Pewnie że błąd bo ten karzeł na sterydach ma się nijak do Wayna. Niech przyjdzie do Premiership i pokaże na co go stać. Nawet 5 minut nie wytrzyma. Będą go cucić w szpitalu. Jak dla mnie jest to specjalista w strzelaniu hattricków Maladze albo innej Mallorce. Niech się kibice Farcy nim podniecają.
» 28 czerwca 2010, 12:57 #8
karol1417: Moim zdaniem messi to jeden z tych piłkarzy którzy sami potrafią wygrywać mecze a mieć takiego w drużynie to naprawdę jest wielkie wsparcie dla reszty zawodników. Ronaldo był mniej więcej taki sam za czasów grania na OT ale jego era już minęła teraz jest messi a ile się utrzyma na tym szczycie to czas pokażę. Niektórzy z was przyznają racje D. Milito ja również ale Roo to naprawdę piłkarz z którym każdy powinien się liczyć może wydawać się wam że mało robił na MŚ ale jak obejrzycie powtórki to zobaczycie u niego tą równowagę i łatwość poruszania się z piłką. Moim zdaniem to właśnie tylko i wyłącznie Rooney jest w stanie zepchnąć messiego z tego football'owego tronu dla najlepszego bo jest na właściwej drodze ku temu i jestem święcie przekonany że ten sezon nie był najlepszy w wykonaniu Roo i że poprawi swoją grę w następnym.
» 28 czerwca 2010, 12:56 #7
EVANS: Tak na prawdę ma troche racji w tym co mów porównywać Rooney do Messiego jest błędem, każdy z nich ma inny stul gry. I broń Boże sądzić że jeden od drugiego jest lepszy. Oboje są niesamowici.
» 28 czerwca 2010, 12:46 #6
gafciu7: ja dla mnie jest MESSI długo nic Ronaldo i wtedy reszta spółki.....ale to tylko moje zdanie.

Ale i tak to MANCHESTER UNITED zawsze w sercu:D
» 28 czerwca 2010, 12:45 #5
Grzechu007: Po części ma rację. Rooney nic nie grał na tych Mistrzostwach, a Messi poprowadził już swoją repre do ćwierćfinału. Mimo że nie strzelił bramki gra bardzo dobrze i jest kluczowym zawodnikiem Argentyny.
» 28 czerwca 2010, 12:40 #4
Michal88: stary pajac na bank Wayne jest lepszy od niego i zal mu dupe sciska ze nigdy nie bedzie gral w takim klubie jak United
» 28 czerwca 2010, 12:24 #3
grigor: Cóż, trudno się nie zgodzić, było to widać na tych MŚ, Ci wielcy na takich imprezach nie pękają. Naszego prawdziwego Roo nie było na tych mistrzostwach...
» 28 czerwca 2010, 12:23 #2
WiernyKibic: jakby anglia nie zostala pokrzywdzona przekupstwek sedziow to by sie pokazal ;]
» 28 czerwca 2010, 12:37 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.