Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Suarez do United lub Barcelony

» 14 czerwca 2010, 15:35 - Autor: misiek98 - źródło: tribalfootball.com
Napastnik Ajaxu Amsterdam - Luis Suarez powiedział, że chciałby usłyszeć ofertę z Manchesteru United lub FC Barcelony. Urugwajski zawodnik od dawna jest na celowniku United. Klub jednak jeszcze nie złożył za niego oferty.
Suarez do United lub Barcelony
» Czy Luis Suarez wreszcie dołączy do zespołu z Old Trafford?
Piłkarz przyznał, że gdyby dostał ofertę z któregoś z tych klubów, to trudno byłoby mu odmówić, dodając jednak, że jest szczęśliwy na Amsterdam Arena.

- Są to najlepsze kluby w Europie. Chciałbym do któregoś z nich dołączyć, choć w Ajaxie jestem bardzo szczęśliwy. Czuję się kochany i doceniany - powiedział Suarez.


TAGI


« Poprzedni news
Neville: Wuwuzele nie przeszkadzają
Następny news »
Fletcher zaobrączkowany!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (63)


etcan123: ja tam chciałbym Grafite z Wolfsburga a nie Suareza
» 18 czerwca 2010, 11:00 #58
wrobel1992: Spontan a wg Ciebie kogo ku*wa mamy ściągnąć to jest jedyny bramkostrzelny napastnik na naszą kasę...no chyba że dla Ciebie jest lepszy jakiś napastnik z 10 bramkami w PL!!
» 15 czerwca 2010, 15:42 #57
spOntan: buhahahahaha
tyle mam do powiedzenia na Twój komentarz.
» 15 czerwca 2010, 18:39 #56
bideMU: i zapewniam was ze fergie napewno kupi jakiegos nowego napastnika poniewaz widzial co sie dzialow tym sezonie jak rooney byl kontuzjowany o napastnika nie ma co sie bac napewno jakis zawita na OT;]
» 15 czerwca 2010, 12:43 #55
bideMU: w barcelonie byl by rezerwowym poniewaz maja trzech napastnikow villa messi ibrahimovis jest tes pedro co on w tej barcie widzi a w UNITED potrzebujemy napastnika na gwałt dawaj do nas gostek
» 15 czerwca 2010, 12:40 #54
barton17: Jak uda się go kupić poniżej 20 mln euro to trzeba go brać - nie jest wybitny ale ma fantazję i coś tam zawsze strzeli. Poza tym do środka potrzebny jest ktoś pokroju Van der Vaarta lub Stevena Gerrarda (albo któryś z nich). Carrick, Fletcher, Anderson, Gibson to nie ta jakość a Scholes już za stary. Potrzebny też skrzydłowy dla rotacji - może Eljero Elia albo Aaron Lennon. Nie mamy prawego obrońcy - osobiście marzy mi się Philip Lahm. Na środek obrony musi ktoś przyjść bo kontuzje i kartki najlepszego duetu obrońców na świecie przyczyniły się do utraty mistrzostwa. Ja myślę o takich zawodnikach jak Bougherra lub Kroldrup. Na bramkę to może któregoś Niemca, np. Adler lub Neuer - bardzo pewnie grają. Wracając do ataku - jak Benzema bedzie na sprzedaż to Ferguson musi go kupic za rozsądne pieniądze. Dodatkowo, ponieważ jestem zwolennikiem talentu Krisa Boyda może jakaś wymiana na linii ManU - Rangers i dać im Berbatova? Kasa na transfery jest i to dobry moment na poważne wzmocnienie drużyny.
» 15 czerwca 2010, 11:00 #53
mario8: raczej on Barcy sie nie przyda bo mają na prawdę dużo napastników ale do MU jak najbardziej. Proszę was o nie pisanie manu to obraza dla tego klubu!! co za kibice!!
» 15 czerwca 2010, 10:44 #52
dagoberto: nigdy nie wiadomo nie lubie komentarzy ze gra w lidze holenderskiej to juz se nie da rady w pl a co z berba w tottenhamie pykal asz milo a w man utd cienko a rud tez byl z psv ronaldo ten stary tez psv i wielu innych wiadomo jest tez pare graczy co se nie dali rady np klas jan ale nie ma co tak oceniac ale ja mysle ze te 18 goli by nam co sezon dawal
» 15 czerwca 2010, 00:18 #51
damian96: a po jakiś 3-4 sezonach real kupi go od nas za jakieś 60 mln i pa pa.
» 14 czerwca 2010, 20:48 #50
testosteron: To pakuj się już do Hiszpani bo nasz klub Cię nie kupi ;(
» 14 czerwca 2010, 20:33 #49
Roo10ney: Utargować na 20 milionów i jeszcze z 5 by zostało, jak najbardziej chciałbym aby dołączył do United. Pieprzyć Barcelonę, kupili Ville to po co im kolejny napastnik? Lepiej żeby United wzmocniło się takim zawodnikiem, pod okiem Fergusona, Suarez rozwinie skrzydła i stanie się jednym z najlepszych napadziorów ;)
» 14 czerwca 2010, 20:08 #48
Lil: Barcelonie będzie ciężko go pozyskać, gdyż ich celem transferowym wciąż jest Cesc Fabregas, którego bezskutecznie próbują pozyskać z Arsenalu Londyn, a na dodatek, gdy posiada się w drużynie takich graczy jak Messi, David Villa, Ibrahimovic, oraz obiecujących jak Bojan i Pedro, ciężko jest wydawać kolejne miliony na gracza, który nie będzie o wiele lepszy od tych wymienionych, a różnica w grze może się jedynie nieznacznie zmienić, więc po co on Barcelonie?

Co do United, sam nie wiem, a dokładnie czy jesteśmy w stanie zapłacić 25-30 mln za tego gracza. Może gdyby Ajax poszedł na ugodę i wymienił np. Tosicia + Obertana + 10 mln euro, bo co jak co nie sądzę aby Malcolm sięgną do kabzy i dał Gillowi kasę na sfinalizowanie transferu, ale obym się mylił.
Druga sprawa, co do dołączenia do drużyny wicemistrza Anglii, jest taka, że reprezentacyjny kolega i partner w ataku Suareza, Diego Forlan grał w United i może to jakoś pomoże Urugwajczykowi w wybraniu klubu z Manchesteru, jednak może to być broń obusieczna i może się okazać, że ów ex-diabeł, odradzi ''Nurkowi'' ligę angielską, a przy okazji przyłączenie się do drużyny z kraju gdzie na śniadanie jada się jajka i bekon, tylko dlatego, że jemu samemu się nie udało zrobić tutaj kariery. Choć to są już tylko moje domysły, a z takimi domysłami to mógł bym pracować w The Sun, no ale cóż, plotki żądzą światem.

Nie ma co, trzeba czekać...
» 14 czerwca 2010, 19:18 #47
czerwonydevil: Wszystko spoko, ale dlaczego chcesz oddać Gabriela ?? Przecież on się jeszcze nie pokazał.
Tosić pewnie zostanie w FC Koln ale taka wymiana byłaby ok. Ale bez Gabriela ;p

Hmmm... Diego powiedział, że było mu dobrze w MU więc sądzę, że doradziłby mu pozytywnie dla nas ;)
» 14 czerwca 2010, 19:40 #46
trikos: Dokladnie wszystko + i sie zgodze tylko nie z oddaniem Obertana jest to mlody zawodnik ktory talent ma lecz jak wiadomo do anglii trzeba sie przyzwyczaic obdarzyc wytrzymaloscia organizm Ronaldo tez musial pocwiczyc na silowni, Darren rowniez nie radzil sobie w srodku mysle ze sztab pracuje nad tym i pokarze na co go stac:)
» 14 czerwca 2010, 19:53 #45
Lil: Może i macie rację, może Obertan jeszcze pokaże na co go stań. W sumie Naniemu też nie szło, chociaż po Portugalczyku było widać, że kiedyś będzie gwiazdą.
Może Francuz, ma ukryty talent, który się uaktywni, ale póki co nie przekonał mnie.
No ale jeżeli uważacie, że warto go trzymać, to może coś w tym jest.

A z drugiej sprawy pozostaje kwestia zakupu Suareza. Czy jesteśmy w stanie zaoferować 25 mln za Urugwajczyka, czy kluczem do sukcesu będzie pozbycie się któregoś z obecnych graczy United?
Podobno Milan może wyłożyć 20 mln euro za Berbę, podobno Redknapp jest w stanie zaoferować 12 mln euro za Carricka, podobno Lyon chce kupić Andersona (kwota nie potwierdzona 15 mln euro), ale równie dobrze, to Manchester może chcieć ''podobno'' kupić Suareza.
Teraz i tak raczej się nie dowiemy, przynajmniej do momentu odpadnięcia Urugwaju z MŚ w RPA.
» 14 czerwca 2010, 20:43 #44
Robal: SuĂĄrez nie chce dojść do żadnego klubu oprócz Barcy a jeśli nie dojdzie do Barcy to zostanie w Ajaxie.
» 14 czerwca 2010, 18:57 #43
Lil: Będąc napastnikiem, pchanie się do Barcelony to tak jak będąc lewym obrońcą pchanie się do United, bądź będąc bramkarzem pchanie się do Realu.

Ale Barca już nie raz zaskoczyła; choćby chęcią sprzedaży zawodnika, który w pierwszym sezonie ładuje 16 goli....
» 14 czerwca 2010, 19:20 #42
Kaaayi: barca zakontraktowała villę, więc raczej po suareza się nie zgłoszą. biorąc pod uwagę fakt, iż w swoim składzie, oprócz wczesniej wymienionego hiszpana, mają takich napastników jak ibrahimović, bojan czy henry. zakup kolejnego, w tym wypadku suareza, byłoby z ich strony wręcz śmieszne. także mam nadzieję, że glazerowi w tym wypadku trochę "sypną" gotówką i w kolejnym sezonie będziemy mogli cieszyć się z występów urugwajczyka w barwach manchesteru;)

pomimo tego przydałby się rozgrywający, o czym pewnie każdy z nas, kibiców united, wie. przykre jednak jest, że tak wielki zespół ma takich a nie innych właścicieli, którzy dbają tylko o swoje interesy...
» 14 czerwca 2010, 18:36 #41
misiek98: Witam!!

Jestem Misiek98. 98 to mój rocznik urodzenia, więc jestem chyba najmłodszym użytkownikiem na tej stronie.

Zdecydowałem się spróbować dodać newsa i udało mi się. Chcę podkreślić że jest to mój pierwszy news. No i jak, chociaż w miarę dobry? ( pamiętajcie że ma 12 lat:) )
» 14 czerwca 2010, 18:16 #40
crash: no super extra tylko troszeczkę nie na temat...
» 14 czerwca 2010, 19:07 #39
czerwonydevil: Misiek98
Nie jesteś najmłodszy, bo przyczepił się jakiś 'camil' który ma z 8 lat.
Co do newsa to chwilę przed tym jak umieścili go tutaj czytałem bardzo podobną wersję, nie pamiętam na jakiej stronie.
» 14 czerwca 2010, 19:21 #38
Koryt: No to zajebiście Barca ma kolejnego dobrego zawodnika.
» 14 czerwca 2010, 17:46 #37
iamarctic: zobaczymy co pokaże dalej na MŚ, bo ja na razie słabo zagrał w meczu z Francją. Mnie Suarez, jak na razie, nie przekonuje, szczególnie jeżeli mówimy o 25 mln funtów (sick!).
» 14 czerwca 2010, 16:54 #36
sisinho: Ajax Amsterdam 97 (82)

Pogadamy jak Drevniatov strzeli tyle choćby w Polskiej lidze....
» 14 czerwca 2010, 17:14 #35
czerwonydevil: Endo

No nie przesadzaj, może to i liga Holenderska (również nie jestem pewien czy sie u nas sprawdzi) ale Ruud też był z Holandii, a pykał u nas jak szalony.. Może warto spróbować. I nie osądzaj go po kilku meczach poza ligą.
» 14 czerwca 2010, 17:19 #34
michalfan: pare meczy o niczym nie świadczy nie mamy nic do stracenia ale zgodze sie ze 25mln to za dużo
» 14 czerwca 2010, 17:25 #33
bober89: a ja bym się zgodził z Enzo. podczas mistrzostw i tak raczej nie dojdzie do skutku żaden transfer a po Mistrzostwach jego ceno może mocno wzrosnąć jeśli by się dobrze spisał. a jeśli by sobie nie poradził w żadnym meczu to nara.
jak się bawimy w statystyki to: Mario Jardel Fc Porto 125 (130), sporting 49 (53). ale nigdzie indziej sobie nie poradził, tylko zwiedzał Europę i ciągle zmieniał kluby. w Portugalii był fenomenem poza nikim. a większość przypadków pokazuje, że napastnicy świetnie grający w Holandii słabo radzą sobie poza nią.
» 14 czerwca 2010, 18:36 #32
spOntan: czerwonydevila po czym ma go osądzać? Mecze poza ligą- słabe, reprezentacją- słabo, w lidze też mógł strzelić drugie tyle bramek co strzelił, czeka tylko na piłkę z przodu... pokaż mi jakieś jego pozytywy?
» 14 czerwca 2010, 18:51 #31
spOntan: nawiązując jeszcze do odpowiedzi bober89 o napastnikach z ligi holenderskiej dla przykładu podam Huntelara... W Ajaxie wymiatał a w Milanie? No właśnie...
» 14 czerwca 2010, 18:55 #30
czerwonydevil: Spontan
A Ruud jaki był ?? Z tego co wiem to też czekał na piłki i chyba się sprawdził, nie prawdaż ??
A tak wgl to potrzebny jest taki napastnik który czeka na piłki, bo 2 Roo to my tak prędko nie znajdziemy, a to POMOC powinna im te piłki posyłać, a nie żeby napastnicy zapierdzielali za piłkami do obrony...
» 14 czerwca 2010, 19:16 #29
bober89: to jest racja, że przydał by się taki rasowy snajper jak Ruud, który zawsze był tam gdzie ma spaść piłka i ją często po prostu wpychał do siatki, ktoś kto potrafi się znaleźć w polu karnym i strzelić z tego co ma.
mówiąc w skrócie drugi Ruud :)
czasami brakowało mi typowego napastnika, który właśnie będzie czekał na piłkę, bo w razie przechwytu w pomocy często nie było do kogo zagrać, tylko trzeba było czekać aż ktoś dobiegnie.
momentami szlak mnie trafiał jak Roo schodził do boku, czy do tyłu, żeby rozegrać przez co w polu karnym nie było napastnika i nie miał kto kończyć akcji.
» 14 czerwca 2010, 19:51 #28
spOntan: czerwonydevil ale z Ruudem była całkowicie inna sytuacja. W przeciwieństwie do Suareza w lidze grał dobrze, w reprezentacji grał dobrze, w pucharach grał dobrze.
» 15 czerwca 2010, 08:35 #27
Majek: hahaha no nie mogę... jak takiego miernego zawodnika można w ogóle do Ruuda porównywać... to kpina wręcz...

Nam właśnie taki napastnik nie jest potrzebny ! przecież my gramy z zespołami, które głównie murują drogę do bramki... tutaj potrzeba jest gry kombinacyjnej, w której on jest zielony... by tylko plątał się pod nogami...

W Holandii poziom obrońców najwyższy nie jest... wystarczą dwa szybkie podania, szybcy, zwrotni skrzydłowi i taki Suraz ma masę sytuacji...

A zawodnika, który potrafi czekać na piłkę i tylko wykańczać już mamy Owena... on także potrafi się znaleźć tam gdzie spadnie piłka...
» 15 czerwca 2010, 19:28 #26
bober89: tylko rodzi się pytanie, czy Owen będzie w stanie realnie pomóc drużynie, czy znów nie spędzi dużej części sezonu lecząc się.
to trochę tak jak by stwierdzić, że nie trzeba wzmacniać środka pomocy bo jest Hargo. Ale jak doświadczenie pokazuje w najbliższym sezonie raczej nie zagra 20 meczy, czego mu oczywiście nie życzę.

ale faktycznie trochę zapomniałem o M. Owenie.
» 16 czerwca 2010, 08:50 #25
Majek: przecież z Michealem aż tak strasznie nie było... przez większą część sezonu był zdrowy ;)
» 16 czerwca 2010, 10:58 #24
trikos: Widać u niego instynkt z tym się rodzi i on ma nos do zdobywania bramek.Nie ocenia się po jednym meczu na mistrzostwach wyszedł razem z Forlanem w napaści jednak widać ze Forlan chce byc gwiazda i Suarez nie dostał chyba nawet 1 pilki od Diego wiec nie ma co oceniać.Uważam że ma talent a pod okiem SAFa i wskazówkami naszych weteranów stanie się sporym wzmocnieniem zreszta sam chce do nas dołączyć, po co nam napastnik który przejdzie bo musi !?
» 14 czerwca 2010, 16:51 #23
Majek: co Ty bredzisz człowieku!? nie dostał piłki od Forlana? to właśnie Diego widząc nieporadność kolegów z pomocy wziął się za rozgrywanie i świetnie rozdzielał piłki... po jednym jego świetnym prostopadłym podaniu Suarez mógł znaleźć się w sytuacji sam na sam z Lorisem... jednak nie potrafił trzymać się linii spalonego...
» 15 czerwca 2010, 19:18 #22
Robal: Oby doszedł do ManUTd wtedy będzie git.
» 14 czerwca 2010, 16:49 #21
marekw91: sam sie do nas pcha. na gre w barcelonie nie ma szans bo ville mają. więc zapraszam do piekła
» 14 czerwca 2010, 16:42 #20
sisinho: Czyli Rooney także jest słaby , bo nie zabłysnął w meczu z USA ?

Ludzie , weźcie się opamiętajcie , to tak jakby do Polski dać Ronaldo , myślicie że by Polska wygrywała? Nie , bo żeby mógł strzelać to potrzebna mu jest dobra drużyna , a oprócz Forlana to w Urugwaju nikt inny nie gra.

Co do kwoty , na pewno jest więcej wart niż Berbatov , a jeżeli za niego daliśmy ponad 30 mln to za Suareza 25 nie jest grzechem.
» 14 czerwca 2010, 16:33 #19
Majek: Rooney nie zabłysną z USA? przynajmniej coś robił... wyłożył 3 sety partnerom, uczestniczył przy bramce, 2 groźne strzały zza pola karnego i dużo serca zostawionego na boisku...

Suarez natomiast przeszedł obok meczu... kompletnie bezużyteczny... kilka spalonych, to wszystko...

daruj sobie takie porównania... on nawet Forlanowi do pięt nie dorasta...
» 15 czerwca 2010, 19:13 #18
Camrall: w sumie to nie wiem .. po jednym meczu na MŚ nie ma co go oceniac a wydac 30 mln na kogos kto nie wiadomo jak gra przeciwko najlepszym to też nie bardzo ...
» 14 czerwca 2010, 16:29 #17
mateusz198a: Droga redakcjo! Dlaczego muszę oglądać na tej wspaniałej stronie morde tego komorowskiego, co to ma być strona PO. Opamietajcie sie!!
» 14 czerwca 2010, 16:15 #16
czerwonydevil: Ja mam co do niego mieszane uczucia, niby strzelił te 30 czy 40 ileś bramek w sezonie, ale ile sytuacji marnuje. Trzeba też wziąść pod uwagę fakt, że to liga Holederska, sądzę również, że SAF go nie sprowadzi, bo on bardzo dobrze wie, że jest duża szansa, że on się nie sprawdzi... za około 20 mln warto byłoby go sprowadzić, ale nie za 30.
Pozdrawiam
» 14 czerwca 2010, 16:09 #15
smyketto: V93... no tak nie spisal sie. Zobacz natomiast ilu jest pilkarzy ktorzy w klubach prezentuja nadzwyczajna forme, a na szczeblu reprezentacyjnym odstaja. Chociazby Messi. Jestem za transferem Suareza. 23letni pilkarz, niezwykle skuteczny w klubie. Chociaz 25mln moze okazac sie cena zaporowa, i tu jest ten problem. Osobiscie jesli chodzi o mundial, licze na Niemcow i Holendrow;)
» 14 czerwca 2010, 16:02 #14
v93: z oceną tego zawodnika trzeba poczekać aż Urugwaj odpadnie z Mistrzostw. Jak na razie w pierwszym meczy nie spisał się najlepiej.
» 14 czerwca 2010, 15:57 #13
talir: On się nie pojawił znikąd, w Holandii nagrał się wystarczająco dużo, aby móc go spokojnie ocenić. Nie wiem skąd takie przeświadczenie że aby dokonać oceny zawodnika muszą się zakończyć mistrzostwa. Nie lepiej jest go oceniać na podstawi gry w Ajaxie niż na podstawie 3 lubi więcej meczy na mistrzostwach?
» 14 czerwca 2010, 16:04 #12
tasma1985: Liga holenderska ma to do siebie, że potrafi "wydać" takiego zawodnika jak Van Nistelrooy, a także takiego jak Kezman czy Alfonso Alves. Wszyscy oni w Holandii błyszczeli, strzelali multum bramek, a jednak czas pokazał, że tylko jeden z nich potrafi tę formę strzelecką, jaką prezentował w ogórkowatej lidze holenderskiej, przenieść na najwyższy poziom europejski i światowy.

MŚ to test dla Suareza (bo zmierzy się wreszcie z dobrymi obtrońcami) i jeśli w następnych meczach zagra tak jak z Francją, to nie powinien w żadnym wypadku zostać przez na skupiony.

Dlatego popieram pogląd, że z oceną Suareza należy poczekać do zakończenia mistrzostw. Jak na razie bliżej mu do Kezmana i Alfonso Alvesa, aniżeli do Ruuda.
» 14 czerwca 2010, 16:25 #11
welllone: tasna1985 po części masz rację, bo liga Holenderska nie należy do najlepszych i trudno powiedzieć czy dany zawodnik sprawdzi się gdzie indziej. Natomiast na mistrzostwach świata problem jest tego typu, że w danym kraju może być znacznie mniej dobrych/znakomitych piłkarzy, a jak wiemy wygrywa drużyna, a nie indywidualizm. Więc jeśli Urugwajczycy grają kaszanę to trudno żeby sam Saurez wygrywał za nich mecze. Nie dostanie podania, nikt nie odciągnie obrońców to i napastnik nic nie zrobi. Taka prawda.
» 14 czerwca 2010, 17:00 #10
talir: A ja i tak uważam, że gra na mistrzostwach o niczym nie przesądza. W ogóle gra dla reprezentacji mówi mało o zawodniku, taka jest prawda, że piłkarz przyzwyczaja się do tego czego od niego wymagają w klubie. Popatrzcie na grę Anglików w pierwszym meczu, gdybym miał ich oceniać po tym występie i nie znał ich wartości to bym pomyślał, że to przeciętni piłkarze którzy rozgrywają mecz towarzyski.
A o Francuzach nie wspomnę, bo też mają w składzie dobrych piłkarzy, ale jak wyszli na boisko to wyglądało to tak jakby ze sobą pierwszy raz grali.

Uważam, że najlepszym miernikiem jest równa gra podczas całego sezonu, bo granie w tej Afryce gdzie wilgotność powietrza czy też klimat jest inny niż w Europie, nie jest miernikiem umiejętności.
» 14 czerwca 2010, 18:34 #9
Majek: welllone -----> no ale Forlan potrafił na tle miernych kolegów pokazać się z dobrej strony... był najlepszy w szeregach Urugwaju... szarpał, wracał się, rozgrywał... próbował indywidualnych akcji...

natomiast Suarez dostosował się do poziomu kolegów z pomocy i kompletnie nic nie pokazał... był bezużyteczny... takiego napastnika nam nie potrzeba. W Man Utd gra pod niego nie będzie podporządkowana jak w Ajaxie. Nam potrzeba napastnika, który będzie potrafił także sam coś zdziałać... wpychacza do bramki już mamy jednego, i to lepszego... nazywa się Micheal Owen.
» 15 czerwca 2010, 19:09 #8
talir: Może i jest dobrym napastnikiem, ale na pewno 25 mln funtów jest przesadą. Nie będę filozofować ile jest on wart. Wiem jednak, że kwoty odstępnego które są zawarte w kontraktach zawodników często bywają chore i mają się nijak do wartości piłkarza. Wszystko przez działania takich klubów jak Real, Chelsea czy MC.
Fifa powinna coś z tym zrobić... może np. wprowadzić przepis, że pensja roczna zawodnika musi stanowić 15% sumy odstępnego zawartego w kontrakcie. Wtedy nie byłoby tych kosmicznych sum odstępnego zapisanych w kontraktach.
Piłka nożna przypomina teraz burdel, a piłkarze robią za prostytutki... wiem, że to mocne słowa, ale tak jest. Z tego powodu Tevez odszedł do City, a John Obi Mikel wybrał Chelsea.
Kończy się era piłkarzy którzy z miłości są w danym klubie takich jak Maldini, Giggs czy Raul.

My kibice jesteśmy za MU, bo z jakiś względów go kochamy... nie chcę doczekać czasów, że tylko nam kibicom będzie zależeć na klubie, a zawodnikom wyłącznie na pieniądzach, do tego zmierza wspólczesny futbol.
» 14 czerwca 2010, 15:56 #7
Kingus661: Czytałam to już tylko nie pamiętam na jakiej stronie...
No ja bardzo bym chciała zobaczyć go na OT,
zobaczymy, już mówili że za drogi itd teraz to ja już nie wiem
co będzie to będzie...
» 14 czerwca 2010, 15:55 #6
MUforever9: Jestem za tym transferem mam nadzieję że wypali i sprawdzi się u nas ;)
» 14 czerwca 2010, 15:53 #5
Tennant: Suarez naprawdę jest nam potrzebny. Uważam że jest wart 25 mln. Ale to tylko moje zdanie..
Glory Glory MU
» 14 czerwca 2010, 15:51 #4
spOntan: Przecież on słaby jest ;/ ...
» 14 czerwca 2010, 15:51 #3
matii66: po takich słowach Suareze Fergi nie powinien sie zastanawiac i dac na stół Ajaxu 25mln i by bylo po wszystkim
» 14 czerwca 2010, 15:47 #2
Majek: 15 mln jest wart góra... słaby jest...
» 15 czerwca 2010, 18:59 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.