Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Suarez za drogi dla Manchesteru United

» 9 czerwca 2010, 12:18 - Autor: matheo - źródło: TribalFootball.com
Manchester United nie będzie starał się pozyskać Luisa Suareza, napastnika Ajaxu Amsterdam.
Suarez za drogi dla Manchesteru United
» Luis Suarez nie trafi do Manchesteru United
Urugwajski snajper od dawna był łączony z przeprowadzką na Old Trafford. Sam Suarez w wywiadach również wyrażał chęć transferu do Manchesteru United.

Według informacji Daily Star Suarez nie zagra w barwach „Czerwonych Diabłów”. Powodem jest wysoka cena odstępnego, która wynosi 30 milionów funtów. Na Old Trafford takich pieniędzy za Urugwajczyka nikt wydawać nie zamierza.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson: W przerwie straciłem nadzieję
Następny news »
Lippi podziwia wpływ Rooneya

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (72)


barnaba1987: Dajcie spokoj. Wiecie ile osob to czyta ,nie tylko kibicow United.
» 10 czerwca 2010, 21:05 #70
cris342: A nie moge wiem że ManU ma dobrych piłkarzy wychowanków ale duże pieniądze to ronaldo 90mln kaka 65 fabregas 70 + toure Nie chce nie chce by manU było 2gim realem no ale 30 mln. za takiego gracza to nie jest inny świat MOŻĘ FERGUSON MA DŁUŻSZĄ LISTE TRANSFEROWĄ NIŻ MY WSZYSCY RZAZEM WZIĘCI ALE CO ON K,U.R POWIE NO CHCIAŁBYM KOGOŚ KUPIĆ ALE GLAZEROWIE MAJĄ MILIARD DŁUGU I MI KASY NIE CHCĄ DAĆ TO BY GO ODRAZU WYWALILI CZY BY WYGRAŁ 10 LIG MISTRZÓW Z RZĘDU CZY 20 ON LUBI COLE ' A BENZEME I GBYBY MÓGŁ WYDAĆ TYCH CHOĆIĄŻ 40 MLN TO BY JE WYDAŁ ALE ON ICH NIE MA inne kuby się rozwijają nowi gracze A CENY BEDĄ ROSNĄĆ DAJE SOBIE GŁOWE UCIĄĆ / POPRAWKA :D
» 10 czerwca 2010, 20:37 #69
cris342: A nie moge wiem że ManU ma dobrych piłkarzy wychowanków ale duże pieniądze to ronaldo 90mln kaka 65 fabregas 70 + toure Nie chce nie chce by manU było 2gim realem no ale 30 mln. za takiego gracza to nie jest inny świat MOŻĘ FERGUSON MA DŁUŻSZĄ LISTE TRANSFEROWĄ NIŻ MY WSZYSCY RZAZEM WZIĘCI ALE CO ON K,U.R POWIE NO CHCIAŁBYM KOGOŚ KUPIĆ ALE GLAZEROWIE MAJĄ MILIARD DŁUGU I MI KASY NIE CHCĄ DAĆ TO BY GO ODRAZU WYWALILI CZY BY WYGRAŁ LIG MISTRZÓW Z RZĘDU CZY ON LUBI COLE ' A BENZEME I GBYBY MÓGŁ WYDAĆ TYCH CHOĆIĄŻ MLN TO BY JE WYDAŁ ALE ON ICH NIE MA inne kuby się rozwijają nowi gracze A CENY BEDĄ ROSNĄĆ DAJE SOBIE GŁOWE UCIĄĆ
» 10 czerwca 2010, 20:34 #68
galaktyczny: Zastanawia mnie jak trzeba być ograniczonym by oczekiwać kokosów od razu po pierwszym roku tej nowej ekipy?! Dajcie im czas. Nie wiem ile, może rok, może dwa. Z Jose będą wielcy. Czy chcecie, czy nie.

whoracle
Mnie cieszą również te transfery ;) U nas się pięknie rozwiną, tak jak Higuain, Marcelo, Gago, Ramos. Chcę też podkreślić, że ten Real jest bardzo młody i ma skład na wiele lat.
» 10 czerwca 2010, 17:57 #67
zegiManU: gdyby nie glazerzy Manchester mógłby kupić każdego
» 10 czerwca 2010, 15:07 #66
talir: Tu masz rację, MU zarabia niesamowite pienięądze i jest samo wystarczalne... ale przez te kosmiczne długi to ma możliwości transferowe na poziomie Arsenalu czy Tottenhamu.
» 10 czerwca 2010, 16:03 #65
myyk: Znowu sie skonczy na 2 talentach zakupionych i tyle ;d a tu trzeba wzmocnien na teraz !!
» 9 czerwca 2010, 23:11 #64
ziga860: Nasz klub jest poprostu popi.rdolony !! Tyle w temacie .... na przyszly sezon wroze 4 miejsce
» 9 czerwca 2010, 22:43 #63
lukas01: Ty baranie sam jesteś popi.rdolony. Fan zasrany nie podoba ci się to nie kibicuj sezonowcu od pięciu boleści.
» 10 czerwca 2010, 12:45 #62
welllone: Nawet niech sobie będzie na 5 miejscu i tak będę wiernym kibicem Manchesteru United. Bo takich emocji i do takiej pasji był w stanie doprowadzić mnie tylko jeden klub na świecie. W piłkę nożną nie gram, piłki nożnej nie oglądam poza mundialem i meczami właśnie Manchesteru United. Dlatego popi.erdolony to Ty jesteś. Zauważ, że do nas mało trafia gwiazd z półki 25 mln +. Ostatnio tylko Berbatov był sprowadzony za taką kwotę i póki co można powiedzieć, że nie sprawdził się. Więc po co wydawać tyle baniek jak można przeznaczyć te 15 mln i zawodnicy Ci grają równie dobrze. Takich gwiazd jak CR czy Messi którzy potrafią się odnaleźć w większości sytuacji jest mało. Henry, Kaka czy Ibra jest tego doskonałym przykładem. Wielki transfer i wielkie pieniądze nie muszą dać wielkich sukcesów, co pokazuje aktualny skład Realu. Owszem może za rok czy dwa drużyna ta coś osiągnie, ale gdzie jest napisane, że nasi tani grajkowie za dwa trzy lata nie będą kolejnym łupem dla Realu, bo wyrosną z nich gwiazdy? Pomyślcie troszkę nad tym. To, że toniemy w długach jest wystarczająco przykre. Więc chociaż niech kibice staną na wysokości zadania i ponownie zaufają Alexowi. Tyle w temacie.
» 10 czerwca 2010, 13:59 #61
WigdorDevil: Zbanujcie go , pokibicuj sobie Barcelonie!
» 10 czerwca 2010, 14:57 #60
manua: 30 milionów to promocja przecież, Suarez jest wart z 40. ManU jest za biedne na urugwajczyka, chyba się rozpłaczę.
» 9 czerwca 2010, 22:34 #59
welllone: "ManU" jest biedne mając takich kibiców jak Ty !!
» 10 czerwca 2010, 13:51 #58
lukaszinho96: Wg mnie to nawet 20mln to za dużo jak na Suarez'a. Tak samo było z Huntelaar'em, niby tak rewelacyjnie grał w Ajax'ie, strzelał mnóstwo bramek, poszedł do Europy i już nikt o nim nic nie słyszy. Myślę, że wydawanie takiej kasy na tego zawodnika byłoby wielkim ryzykiem, którego moim zdaniem nie warto podejmować. Najlepiej poszukać jakiegoś tańszego wzmocnienia, które będzie pewniejsze. Chociaż w dzisiejszych czasach o takie jest naprawdę trudno.

4Ever United!
» 9 czerwca 2010, 21:29 #57
kocio10: Za drogi??
Moźe R.Lewandowski też jest za drogi.
Jakby MU chciało to byłoby drugim Realem.
» 9 czerwca 2010, 20:55 #56
talir: Nie nie chodzi, że SAF jest pazerny, a o to że nasi pseudo właściciele narobili sobie długów, bo brali kredyty i ich kryzys zaskoczył.
» 9 czerwca 2010, 21:30 #55
gaham1: powiem tak dopuki Alex oficjalnie nie powie że nie będzie się starał o pozyskanie Urugwajczyka to nie uwierzę że po porstu szkoda nam na niego pieniędzy.
» 9 czerwca 2010, 20:39 #54
BudynManUtd: ku.rwa to juz sam nie wiem jak to jest.mamy kase na transfery czy nie?berbatov byl wart tych pieniedzy to i on jest.
» 9 czerwca 2010, 20:16 #53
Kingus661: Lipa bardzo chciałam zobaczyć go w United...
Nie rozumiem już trochę tego ten za drogi ten sie nie nadaje
to teraz pytanie czy dojdzie do jakiegoś jeszcze transferu ?
Bo jak na razie się nie zapowiada
» 9 czerwca 2010, 20:07 #52
serro: Nigdy mnie nie przekonywał,jesteśmy 30 baniek do przodu!!
» 9 czerwca 2010, 19:40 #51
Tennant: Ach ta nasza polityka transferowa....Wielka szkoda...
Glory Glory MU
» 9 czerwca 2010, 19:15 #50
mati2747: Czy to nie może wyprowadzić człowieka z równowagi! Zobaczcie sami...
[link usunięty]
» 9 czerwca 2010, 19:04 #49
hot: bo u nas alex woli wydac 30 mln na dziadka berbatowa niz na duzo mlodszego i super skutecznego napastnika..
ciekawe co pokaze na MŚ ale i tak jakby strzelil z 10 bramek to go kupią inni
» 9 czerwca 2010, 18:37 #48
mateuszr20471: Za 25 mln funtow mozemy sprowadzic 2 znakomitych mlodych grajkow tj. Ben Arfe- 10 mln funtow i Mesut Ozil-15 mln funtow, lub Hazard 15 mln i Ganso - 10mln.
» 9 czerwca 2010, 18:30 #47
whoracle: najpierw klasowy napastnik - metodą kombinacji, bo nas nie stać... (Berbatov+$$=Dzeko), a za rok, kiedy prawdopodobnie Giggsy się z nami pożegna można pomyśleć o Mesucie, bo nie ukrywam, że z chęcią zobaczyłbym go na skrzydle :P
» 9 czerwca 2010, 18:46 #46
mati2747: Zakup Suareza byłby świetnym rozwiązaniem, ale znowu nie stać nas na jakiegoś piłkarza. To już zaczyna mnie denerwować: albo jest za drogi, albo SAF nie chce go kupić, albo już podpisuje kontrakt z Realem, Barcą, City, albo Chelsea. Kurde kupmy w końcu kogoś, kto pomoże odnosić nam sukcesy w nadchodzącym sezonie i pokażmy, że my też potrafimy przekonać do siebie piłkarza i ściągnąć gwiazdę na Old Trafford.
A z drugiej strony to może i dobrze, bo kupując każdego staniemy się Realem... :D :P (wypluwam to słowo :)
» 9 czerwca 2010, 18:25 #45
whoracle: (...)"Sport" podaje, że Yaya Toure uzgodnił warunki kontraktu z Manchesterem City. Teraz Anglicy muszą jeszcze spełnić finansowe oczekiwania FC Barcelony. Toure jest wart około 30 mln euro. Rozbieżności w oczekiwaniach wynoszą około 5 mln(...)

^^"
» 9 czerwca 2010, 18:31 #44
whoracle: Pozostaje wiara w to, że sAF zawziął się na transfer Dzeko, i zrobi wszystko, aby doszło do wymiany na linii United - Wolfsburg... Dzeko in - Berba out.
» 9 czerwca 2010, 18:03 #43
galaktyczny: Nie ma to jak zarzucać komuś drogie transfery, a jednocześnie ubolewać nad ich brakiem u siebie. Hipokryzja pisana przez duże H.
» 9 czerwca 2010, 16:17 #42
Ave: Nie ma to jak robić duże transfery i odpadać w 1/8 ...
» 9 czerwca 2010, 16:19 #41
BeLikeNani: Nie rozumiem po co się udzielasz . Jak już piszesz to pisz coś z sensem. Jak nie , to spadaj na forum Realu i tam pisz. Dlaczego zarzucamy takie drogie transfery ? Bo tak jest . Wydane w chooj kasy i nic z tego nie macie . My chcemy tylko troszeczkę kasy na 1 transfer w tym przypadku 30 mln a nie tyle , żeby sobie kupić pół drużyny jak Real.
» 9 czerwca 2010, 16:27 #40
wrobel1992: tak a jak się Kaka i Benzema sprawują? No fakt Benzema nie gra a Kaka gra ledwo ponad średnią...oklaski
» 9 czerwca 2010, 16:36 #39
UnMishii: galaktyczny - bo to jest śmieszne, wydać bite 250 milionów euro na piłkarzy i mieć zero, NULL pucharów, bo to że kasa wpadła to pewne. A co to hipokryzja - myślisz, że jakby real nie windował cen to Suarez by do nas nie przeszedł? No chyba nie, bo to śmiech, żeby za zawodnika wartego 20kk dawać 30.
» 9 czerwca 2010, 16:57 #38
Koryt: Nie ma to jak wydawać setki milionów co roku i nie zdobywać mistrzostwa gdzie tylko ma się jednego rywala , pucharu gdzie się odpada z 3 czy tam 4 ligowcem dostając 4:0, odpadać w 1/8 LM od paru sezonów haha. To dopiero nowela, ale spox przynajmniej jest z kogo co roku bekę skręcać
» 9 czerwca 2010, 18:10 #37
whoracle: @ galaktyczny

ja Wam zazdroszczę, że podpisaliście kontrakt z Di Marią (o ile info się potwierdzi). Szczerze... chłopak będzie wielki.
» 9 czerwca 2010, 18:33 #36
whoracle: @ galaktyczny

to samo tyczy się Canalesa - dopiero teraz sobie uświadomiłem, że go zakontraktowaliście xD
» 9 czerwca 2010, 21:26 #35
Roo10ney: @whoracle
Chłopak nie będzie wielki, bo prawdopodobnie kupił go $ReaL$, a tam za dużo się nie nauczy i nie rozwinie się. Ogólne to rzygać mi sie już chce jak widze herb $ReaLu$, to maszynka do marnowania piłkarzy i nic więcej!
Amen
» 9 czerwca 2010, 23:44 #34
whoracle: coś mi się wydaję, że Jose odmieni ten zespół...
» 10 czerwca 2010, 18:46 #33
Roo10ney: Nie no, to muszą być jakieś plotki! Bardzo chciałbym Suareza w United, ale przecież na początku było 25 milionów... Oby klub ponegocjował co do ceny Urugwajczyka.
Wayne + Suarez.. świetny napad.
» 9 czerwca 2010, 16:10 #32
Agusssia: Jestem tego samego zdania co TheRedDevilFan, Zlatan jest zawodnikiem bardzo podobnym do Berbatova, mało biega czeka tylko na dogodne podanie i czasami trafia czasami nie.. nie pasował by do United napewno, a co do Suareza to jeszcze nie wiadomo, w newsie nie ma takiego potwierdzenia ani ze strony Fergusona albo kogokolwiek z zarządu United, więc nie ma co tracić nadzieji, aczkolwiek ja niestety mało wierzę w ten transfer.

A co do tych 25mln na transfery to kupiono już Javiera Hernandeza i jeszcze jednego obrońce nie pamiętam nazwiska, także to już nie jest pełne 25mln a przecież Suarez kosztuje 30..
» 9 czerwca 2010, 16:04 #31
spOntan: to jest chyba naturalne że się trafia albo nie trafia? Podaj mi jakiegoś napastnika, który w 100% wykorzystuje wszystkie sytuacje? No właśnie, dla mnie Ibra jest bardzo dobrą alternatywą.
» 9 czerwca 2010, 18:49 #30
b90: I bardzo dobrze, 30mln heh śmiech na sali, a cena taka wysoka tylko dlatego że Ajax go po prostu nie chce sprzedawać
» 9 czerwca 2010, 15:56 #29
zapermu: Jaki zal i kupa smiechu :P Niby mamy okolo 100 mnl na transfery a nie mamy 30 ? LOL:D
» 9 czerwca 2010, 15:49 #28
b90: a gdzie jest napisane że nie mają? chyba jedynie w tytule. Utd nie zamierza wydawać takiej kasy za jakiegoś średniego grajka z którego robią wielką gwiazdę bo strzelił ponad 40 goli w sezonie. Gdyby Rooney grał w jego miejsce to by miał na koncie 2x więcej bramek bo tyle co on marnuje to się w głowie nie mieści.
» 9 czerwca 2010, 15:59 #27
SexyBoy: był ostatnio news że 25 mln rocznie na transfery , a jakoś Suarez własnie tyle kosztuje ;/
» 9 czerwca 2010, 15:35 #26
spOntan: "Trener FC Barcelona Josep Guardiola wyraził zgodę na odejście Zlatana Ibrahimovicia. Menedżer przyznał, że Szwed nie pasuje więcej do jego wizji drużyny."- ciekawe ile by za niego chcieli. Berbatova sprzedać trochę dołożyć i można wyciągnąć Ibre, Roo+Ibra to byłby napad ;)
» 9 czerwca 2010, 15:23 #25
dzaru: ja wierze w młodego Hernandeza, to co prezentuje już teraz jest doskonałe, mam nadzieje ze w Anglii równiez sobie poradzi,i że on będzie miał juz w przyszłym sezonie wielki wpływ, moze nie taki jak Rooney czy keiyś CR7, ale zdobędzie na pewno kilka wąznych bramke , które beda mogły zawazyć na końcowym sukcesie, wg mnie potrzebny jest nam tylko i wyłaćznie pomocnik, może to być Cole, VDV, Silva ewnie bedzie za drogi
» 9 czerwca 2010, 15:01 #24
maik: no w Hernandez może być dobry przynajmniej już przewysza o klasę albo o 2 naszego zawodnika - Berbatova bo on rusza się i strzela gole hehe
» 9 czerwca 2010, 15:06 #23
smyketto: raz sie mowi,ze jest 100mln na transfery. Pozniej nie ma kasy na suareza...
» 9 czerwca 2010, 14:51 #22
maik: jak czytam takie wiadomości to chciałbym żeby już SAF odszedł
nie żebym miał coś do niego bo szanuję go za to co zrobił dla klubu ale wkurza mnie to cwaniactwo że nie będziemy wydawać więcej niż tam chyba 25 mil porąbany czy coś sam widzi jak jesteśmy uzależnieni od Rooneya bez niego to se w dup-ie radu nie potrafimy dać chłopak już wylewa z siebie ostatnie poty by pomóc drużynie , gra z kontuzjami , zmęczony ale gra i SAF już dawno powinien miec jakiegoś zawodnika zaklepanego żeby go kupić ale nie po co mamy jakiegoś Berbatova co wgl grać nie umie
» 9 czerwca 2010, 14:20 #21
Ave: Zamknij jape człowieku ...

Zanim cokolwiek napiszesz zastanów się kilka razy. Nie rozumiesz tego, że klub ma kryzys i ogromne długi? Każdy chciałby zobaczyć wielkie nazwiska w swoim klubie ale nie róbmy z siebie manchesteru city czy chelsea, ok? Chcesz abyśmy ogłosili bankructwo? Cechuje nas to, że nie wydaliśmy wielkiej kasy a nadal potrafimy walczyć na najwyższym poziomie i wygrywać z najlepszymi a SAF to właściwy człowiek na właściwym miejscu.
» 9 czerwca 2010, 14:29 #20
benek2411: Propsuje najlepiej jak potrafie. Świetna wypowiedź!
» 9 czerwca 2010, 14:39 #19
maik: no tak wysoki poziom jak odpadnięcie w 1/4 z Bayernem u siebie wygrywając 3:0

posłuchaj ja nic nie mam do Manchesteru ani do SAF`a - chcę żeby był z nami jak najdłuzej , kocham ten klub jak własną rodzinę wiem że mają potężne długi ale kiedy kupimy jakiś dobrych zawodników do będziemy wygrywać mecze a mecze to kasa a kasa to malenie długów czasem lepiej spaść na same dno ( w tym wypadku finansowe) żeby się kapitalnie od niego odbić
» 9 czerwca 2010, 14:43 #18
Ave: Najlepiej wiesz jak miewa się sytuacja w budżecie manchesteru united? Opierasz to na doniesieniach i domniemaniach brukowców? Postaram wam wyjaśnić obecną sytuację ...

Owszem, budżet transferowy sięga 180 milionów funtów. Jednak rocznie możemy pozwolić sobie na wydatek zaledwie 25 milionów - co nie jest decyzją SAF'a! Tak radzą osoby odpowiedzialne za wyliczenia i kontrole wpływów i wydatków. Tak na chłopski rozum - nawet jeżeli chcemy, to nas zwyczajnie nie stać!
» 9 czerwca 2010, 16:17 #17
trikos: Za starego dziada berbatova tyle SAF dal bo widzial w nim niewiadomo kogo a teraz wszyscy placza a Suarez na fali wznoszacej napastnik niema kasy heheh smiesznie sie robi moze kupimy jeszcze 2-3 mlodzikow ktorzy i tak nie beda grali w rezerwach majac po 23-4 lata super polityka zeby trener musial leczyc klub z dlugow...smutne
» 9 czerwca 2010, 13:38 #16
Robal: Zawsze coś on strzelił w tym sezonie 49 goli i on jest za drogi.
» 9 czerwca 2010, 13:29 #15
bartek591: to wszystkie niby transfery to tylko spekulacje
to kto do nas trafi a kto odejdzie okaże się po mundialu
» 9 czerwca 2010, 13:26 #14
devils18: Nie mamy kasy na transfery, ale z Man City chce odejść Craig Bellamy i za niego wystarczyłoby wyłożyć jakieś 7 milionów. Może warto o niego powalczyć? Ja chętnie widziałbym go u nas u boku Rooneya.
» 9 czerwca 2010, 13:15 #13
spOntan: żartujesz, prawda? kogo jak kogo ale brać od city belamyego...
» 9 czerwca 2010, 13:23 #12
maik: ja bym od City nie wziął nikogo a pozatym chyba sam Bellamy nie przeszedł by do miastowego rywala
» 9 czerwca 2010, 14:26 #11
Squeeze: To ze Glazerowie powiedzieli ze nie beda ograniczac budzetu transferowego, nie oznacza ze Ferguson moze wydawac ile mu sie podoba :) Wg mnie te 25mln o ktorych wczesniej byla mowa to i tak za duzo jak na Suareza.
» 9 czerwca 2010, 13:06 #10
orion: Hmmm jeszcze nie tak daawno Glazerowie twierdzili ze nie zamierzaja ograniczac budzetu United.
Mi sie poprostu wydaje ze SAF go nie widzi w United za taka kase...
Na Berbe kasa sie znalazla a dlugi tez byly .....
Narazie nie ma pewnosci ze Ferguson ma tylko 25 mln na transfey wiec bez paniki... Poza tym sklad United jest calkiem mocny i nie potrzeba jakis wielkich zmian....
» 9 czerwca 2010, 13:02 #9
spOntan: Dokładnie tak jak piszesz, nie potrzeba nam wielkich zmian w klubie, aczkolwiek przydałby się jakiś solidny napastnik, tyle że Suarez na takiego mi nie wygląda ;) Kase na transfery można łatwo zyskać poprzez sprzedanie a za te pieniądze kupić kogoś nowego i ewentualnie dołożyć.
» 9 czerwca 2010, 13:11 #8
spOntan: ani mnie to grzeje ani ziębi, od początku ten Suarez do mnie nie przemawiał.
» 9 czerwca 2010, 13:00 #7
Koryt: w tych czasach na nikogo nas nie stać jak się ma takie długi :/
» 9 czerwca 2010, 12:55 #6
welllone: Tylko że Berbatov miał za sobą udane sezony w PL i jest doświadczonym graczem + Ferguson podłapał obsesję żeby go zdobyć. Saurez jest młody, gra w innej lidze, brak mu doświadczenia, a chcą za niego 30 baniek to troszku dużo. Oczywiście mogłoby być tak, że Saurez znacznie lepiej wkomponował by się w skład Czerwonych Diabłów, ale nie musi. Za duże ryzyko w stosunku do ceny.
» 9 czerwca 2010, 12:35 #5
bideMU: bo ma tylko 25 mln mi sie wydaje ze poprostu SAF go nie chce miec w UNITED;] i ja tez nie wole dzeko;]
» 9 czerwca 2010, 12:32 #4
whoracle: nic dodać, nic ująć - bideMU ^^"
» 9 czerwca 2010, 18:36 #3
DjBosiL: jak za Berbatova to SAF dał ciut więcej niż 30mln...
A jak za niego za dużo? nie rozumiem tego już...
» 9 czerwca 2010, 12:26 #2
fjoord: Po prostu i na nieszczescie skonczyla sie polityka wydawania kasy na prawo i lewo. Nadszedl czas latania dziury budzetowej i wydzielania grosiwa na transfery.
» 9 czerwca 2010, 12:28 #1

REKLAMA

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.