Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson: Jeden nowy zawodnik

» 19 maja 2010, 12:42 - Autor: Bart - źródło: SkySports
Sir Alex Ferguson ujawnił, że zamierza dokonać tylko jednego zakupu tego lata. David Gill twierdzi, że fundusze na nowych zawodników są, jednak Szkot jest przekonany, że obecny skład jest wystarczająco dobry.
Ferguson: Jeden nowy zawodnik
» Fergie kontynuuje swoją politykę transferową i nie zamierza wydawać fortuny na nowe nazwiska
Pomimo utraty mistrzostwa Anglii na rzecz Chelsea Ferguson jest zdania, że klub zmierza w dobrym kierunku. Manager zamiast wydawać pieniądze woli skupić się na szkoleniu młodych i uzdolnionych piłkarzy między innymi z drużyny rezerw.

Jeszcze przed okienkiem transferowym szeregi Diabłów zasiliło dwóch młodych piłkarzy – Chris Smalling oraz Javier Hernandez: - Dzisiejszy rynek transferowy jest bardzo, bardzo ciężki a struktura naszego składu jest bardzo dobra w kwestiach wieku, równowagi czy statystyk. Dodatkowo mamy wielu dobrych, młodych graczy- mówił Ferguson.

- Czasami trzeba wierzyć w rozwój swoich podopiecznych z ostatnich kilku lat. Zamierzam się tego trzymać, przynajmniej z grubsza. Możliwe, że podpiszemy jeden kontrakt, ściągniemy do klubu jakiegoś dobrego piłkarza. Jednak to nie jest łatwe w dzisiejszych czasach – zakończył trener Diabłów.


TAGI


« Poprzedni news
Hargreaves traci cierpliwość?
Następny news »
Oficjalnie: Foster zawodnikiem Birmingham!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (76)


chudy1948: niech nawet SAF nie myśli o kupienia tego zakochanego w sobie i srealu ciecia już wole aby Berbatov grał niż ten pajac. Wg mnie Berbatov pokaże wszystkim jeszcze w zbliżającym się sezonie
» 21 maja 2010, 21:44 #68
Tennant: Niech to będzie 1 ale porządny i udany transfer,np Luisa Suareza :D
Glory Glory MU
» 20 maja 2010, 21:34 #67
b90: Gdzie są pieniądze za Ronaldo? Za to można by kupić dwóch światowej sławy piłkarzy. Pytanie po co nam? Po to żeby znowu nie przegrać całego sezonu i żeby dać choć trochę radości kibicom. Wszędzie kibice chcą oglądać najlepszych piłkarzy, a nie takich drewniaków jak m.in Berbatov. Każdy chce wygrywać ale z tą drużyną nic nie wygramy. Wystarczyła kontuzja Rooneya i już zaczęły się schody, sezon przegrany w jeden tydzień.
» 20 maja 2010, 12:17 #66
devils18: Ferguson wie co robi chodź szkoda, że planuje tylko jeden transfer.
» 20 maja 2010, 10:16 #65
b90: Gdzieś już to czytałem, chyba przed rokiem. SAF się przeliczył i jeżeli nie zrobi transferów to teraz też się przeliczy. Z Fosterem też się upierał i w końcu Foster wylądował w Birmingham hehe
» 20 maja 2010, 12:20 #64
Naesh: "Możliwe, że podpiszemy jeden kontrakt, ściągniemy do klubu jakiegoś dobrego piłkarza. Jednak to nie jest łatwe w dzisiejszych czasach" - no okazuje się, że nie jest to łatwe tylko dla Man Utd ostatnimi czasy, ale za to jesteśmy w czołówce pod względem ściągania słabych piłkarzy za to, chwali się to. A strukturę składu mamy bardzo dobrą na kolejne wicemistrzostwo Anglii.
» 20 maja 2010, 08:53 #63
dzaru: szkoda że tylko jeden transfer chciałbym Suareza lub Silve
» 19 maja 2010, 23:59 #62
sakjaszfili: nie ma pieniedzy, kazali waly tak gadac to gada nic nie poradzicie jesli wam sie to nei podoba musicie zmienic klub a nie wylewac swoje zale, trzeba sie z tym pogodzic ze nie bedzie gwiaz ze nie jest to real czy barcelona takie jest zycie United to najlepiej prosperujacy klub dlatego amerykance w zyciu bo nie oddadza bo robia potężne pieniadze za pare lat jak sie nachapia sprzedadza polowe skladu zabiora pieniadze i przepadna bez sladu, chyba ze wczesniej ktos ich zastrzeli,
» 19 maja 2010, 21:19 #61
cris342: on ma racje jeden transfer jeden dobry napastnik znany i uznany w footbolu i gra gitara
» 19 maja 2010, 21:02 #60
mkoti6: mdli od tej gadki fergiego o zawyzonych cenach wszyscy jakos sie wzmacniaja i kupuja zawodnikow. wydaje mi sie ze poprostu w naszym klubie brakuje kasy na transfery.
» 19 maja 2010, 20:55 #59
Agusssia: Dokładnie.. to już zaczyna być 'lekkim' przegięciem, przecież to nie maszyna..
» 19 maja 2010, 21:00 #58
Agusssia: Alter--> No chyba nie do końca wie co robi, bo sprowadzenie Berbatova do United i obojętny stosunek przy odejściu Teveza poniosły za sobą przykre konsekwencje.. Bo chyba każdy wie ile znaczył Carlos dla zespołu.

Mówią że mamy najlepszą szkółkę w Anglii, ale co z tego, jak mało który młodzik dostał szansę w tym sezonie, chociażby Rafael, po co wciskać na siłę Nevilla skoro już sam nie daje za bardzo rady, tak samo Evra, biega cały sezon bez wytchnienia, a gdyby tak czasami na jego miejsce Fabio dać pograć.. Obertan, tak go chwalił jaka to on nie gwiazda i co może z dwa mecze zagrał w całym sezonie, przykładów mogło by być jeszcze kilka..

To tylko moje zdanie, oczywiście nie podważam osoby jaką jest Ferguson, bo to klasa sama w sobie, ale mógłby czasami trochę realistycznie pomyśleć, bo jak dla mnie ciągle za dużą uwagę poświęca weteranom (Giggs, Neville, Scholes) a oni też już mają swoje lata i nie będą całe życie tacy jak wcześniej, a młodzi zdobędą większe doświadczenie no i będą bardziej ograni wiadomo o co chodzi..

A co do Suareza to nie wiem czy on jest takim pewniakiem za jakiego go uważacie.. Huntelaar też grał w Ajaxie strzelał gole jeden za drugim, można powiedzieć że był ikoną tego klubu, przyszło nowe wezwanie Real no i co się okazało, nic zwykłe zero może 1 gol co 3-4 mecze, tak samo jest w Milanie, już nie jest tym samym piłkarzem co w Ajaxie, bo liga holenderska bo do takiej właśnie należy Ajax Amsterdam (niektórzy pewnie nie wiedzą) jest słabiutka, dużo słabsza od Angielskiej, Hiszpańskiej itd, więc nie pokładałabym takich nadzieji w tym zawodniku..
No a Villa wiecie ile ma lat? No właśnie przynajmniej o 4 za dużo.

Pzdr
» 19 maja 2010, 20:29 #57
whoracle: Agusssia,

(...)bato24,

pamiętasz RvN? ściągnęliśmy go z PSV. I niech mi ktoś wreszcie wytłumaczy, dlaczego używacie przykładu Alvesa i Huntelaara, jako odniesienia do ewentualnej porażki Suareza w BPL.

Ani Alves ani Hunter w United nie grali. (...)

RvN w PSV w 67 spotkaniach 62x trafiał do siatki rywala...
w United w 150 spotkaniach 95x

Gdzie sens, gdzie logika porównywać grę Huntera w $realu, czy Milanie.
Gdzie sens, gdzie logika robić to samo odnośnie Alvesa w M'boro...

Ludzie...
» 19 maja 2010, 20:44 #56
whoracle: co do Davida Villi, to temat zamknięty.

Podpisał 4-letni kontrakt z Farsą i jak dla mnie zapewni im ponad 20 bramek w sezonie. Innymi słowy, gr8 deal.
» 19 maja 2010, 20:49 #55
Agusssia: Tak zgadza się, ale mimo wszystko nie przekonuje mnie ten zawodnik do siebie, RvN to całkiem co innego, od początku było wiadomo że coś z niego będzie, ale mimo wszystko nie przekreślam transferu Suareza być może coś z niego będzie, niechce być złym prorokiem, czy wogóle dojdzie do tego transferu okaże się za nie długo.
» 19 maja 2010, 20:56 #54
whoracle: my eksploatujmy Rooneya do granic wytrzymałości fizycznej... w końcu połamie się jak Van Basten i w wieku 30 lat zakończy karierę.
» 19 maja 2010, 20:57 #53
whoracle: jak to od początku było wiadomo, że coś będzie z Van Nistelrooy'a?

Strzelał w PSV, u nas mógł grać piach. Trzeba było podjąć ryzyko, tyle.

To samo ma się ewentualnego transferu Suareza.
» 19 maja 2010, 21:02 #52
bato24: whoracle

jak pewnie wiesz BPL opiera się na zawodnikach mocno zbudowanych i wytrzymałościowo przygotowanych.... RVN był typek takiego napastnika i dlatego sobie poradził a co do Suareza to on jest przy Van Golu malutkim chucherkiem i dlatego boje się ze po prostu nie da rady....
» 19 maja 2010, 22:29 #51
whoracle: bato24,

jedyne, co różni tych obu zawodników to 8cm wzrostu na korzyść RvN. Jeżeli chodzi o parametry fizyczne :P

[link usunięty] ruud

[link usunięty] luis
» 19 maja 2010, 23:25 #50
Drenus: Hola, hola! Od początku było wiadomo, że RvN wypali? Nie wiem, czy pamiętacie, ale przychodząc do nas miał za sobą paskudną kontuzję i wielu ludzi już go skreśliło.
» 20 maja 2010, 09:27 #49
szraaamek: na pewno kupi jakiegoś młodziana,potem go wypożyczy i kolejne 5 mln pójdzie się je***. Dajmy na to że każdy młody kosztuje 5-8 mln 3-4 takich i możemy mieć Davida Silve który do starych nie należy...
» 19 maja 2010, 18:48 #48
czerwonydevil: Kurde.. Tak strasznie chciałbym Balotelliego :( On chce odejść z Interu. Jego nikt tam nie lubi, nawet kibice... Balotelli w United... chce takie coś przeczytać ;d
» 19 maja 2010, 18:41 #47
whoracle: Co z tego, że posiadamy bogate zaplecze w postaci perspektywicznej młodzieży, jak mało kto dostaje szansę na ogrywanie się w pierwszej jedenastce.

Takie głupiego gadanie w wykonaniu Fergusona.

Co nam po tym, że sprowadzamy młodziaków, jak żaden z nich nie stanowi realnego wzmocnienia dla wyjściowego składu.

Mam nadzieję, że jeżeli to okno transferowe nie przyniesie nam żadnych wzmocnień, to przynajmniej sAF da więcej pograć młodym, bo cholera... zasługują na to. Chociażby Rafael czy Obertan.

Jak najmniej przygód typu Manucho...

Sprowadzanie zawodników tylko po to aby dokonać jakiegoś ruchu transferowego? Brak w tym logiki. Chyba, że sAF robi, to tylko i wyłącznie dla uspokojenia sytuacji, bo "przecież kupiliśmy iksińskiego, który za 2 lata będzie stanowił o sile Manchesteru United".

Pamiętacie, kiedy upubliczniono transfer Hernandeza? Co nam wtedy nie wyszło? O czymś takim właśnie mówię....
» 19 maja 2010, 18:34 #46
whoracle: nie chce mi się wierzyć w taki scenariusz...
» 19 maja 2010, 19:20 #45
czerwony1: jak kupi dwóch czyli benzeme i di marije to LM nasza
» 20 maja 2010, 17:27 #44
kkkamil: Ja tam zawsze bylem zdania że potrzebny jest napastnik żeby nie strzelał tylko Roo albo bramkostrzelny pomocnik ;)
» 19 maja 2010, 17:03 #43
alter: Dla wszystkich fanów Davida Villi i gości typu: "ja CHCĘ Ville i Silve". David Villa jest już w Barcelonie. I nie wiem o co wam chodzi z tym Suarezem. Chodzicie na jego mecze? Wiecie jak gra? Jesteście skautami? Berbatov też strzelał dużo bramek w Tottenhamie i co. Ferguson wie co robi, a wasze "JA CHCE" jest już trochę denerwujące.
» 19 maja 2010, 16:56 #42
Agusssia: Alter--> No chyba nie do końca wie co robi, bo sprowadzenie Berbatova do United i obojętny stosunek przy odejściu Teveza poniosły za sobą przykre konsekwencje.. Bo chyba każdy wie ile znaczył Carlos dla zespołu.

Mówią że mamy najlepszą szkółkę w Anglii, ale co z tego, jak mało który młodzik dostał szansę w tym sezonie, chociażby Rafael, po co wciskać na siłę Nevilla skoro już sam nie daje za bardzo rady, tak samo Evra, biega cały sezon bez wytchnienia, a gdyby tak czasami na jego miejsce Fabio dać pograć.. Obertan, tak go chwalił jaka to on nie gwiazda i co może z dwa mecze zagrał w całym sezonie, przykładów mogło by być jeszcze kilka..

To tylko moje zdanie, oczywiście nie podważam osoby jaką jest Ferguson, bo to klasa sama w sobie, ale mógłby czasami trochę realistycznie pomyśleć, bo jak dla mnie ciągle za dużą uwagę poświęca weteranom (Giggs, Neville, Scholes) a oni też już mają swoje lata i nie będą całe życie tacy jak wcześniej, a młodzi zdobędą większe doświadczenie no i będą bardziej ograni wiadomo o co chodzi..

A co do Suareza to nie wiem czy on jest takim pewniakiem za jakiego go uważacie.. Huntelaar też grał w Ajaxie strzelał gole jeden za drugim, można powiedzieć że był ikoną tego klubu, przyszło nowe wezwanie Real no i co się okazało, nic zwykłe zero może 1 gol co 3-4 mecze, tak samo jest w Milanie, już nie jest tym samym piłkarzem co w Ajaxie, bo liga holenderska bo do takiej właśnie należy Ajax Amsterdam (niektórzy pewnie nie wiedzą) jest słabiutka, dużo słabsza od Angielskiej, Hiszpańskiej itd, więc nie pokładałabym takich nadzieji w tym zawodniku..
No a Villa wiecie ile ma lat? No właśnie przynajmniej o 4 za dużo.

Pzdr
» 19 maja 2010, 20:28 #41
talir: "David Gill twierdzi, że fundusze na nowych zawodników są" tak a świstak siedzi i zawija w sreberka... Giggs i Scholes znów będą siłą napędową MU. Mam dosyć tych bredni Fergusona o kupowaniu młodych i zdolnych, np. Tosic miał być takim i co? Nic. My nie potrzebujemy zawodników którzy za 3-4 lata mogą się rozwinąć, potrzebujemy piłkarzy na teraz. Ale prawda jest taka, że nie ma najmniejszych szans na pozyskanie kogoś z nazwiskiem, bo nas nie stać.
A takie gadanie "Ferguson wie lepiej kogo potrzeba zakupić" jest śmieszne, bo gdyby wiedział to nie kupowałby Berbatova, kto logicznie myślący kupuje piłkarza za rekordową sumę i robi z niego rezerwowego. FERGUSON doskonały nie jest, szanuję go, ale ostatnio popełnia za dużo błędów. Nasza polityka transferowa wygląda tak: mamy jednego klasowego napastnika, drugi który miał być świetny siedzi na ławie bo na boisku się gubi, trzeci pozyskany za darmo rozsypuje się. No super. A nasi ofensywni pomocnicy? Nie mamy takiego żadnego w środku, pozytywem jest to, że skrzydła wyglądają lepiej. A bramka? za rok będzie szukanie na gwałt nowego bramkarza . Nie liczcie na jakiś super transfer bo nie ma pieniędzy... stąd teraz są te gadki o kupowaniu młodych "perspektywicznych gwiazd"... A tą rubrykę TRANSFERY - NA CELOWNIKU MANCHESTERU UNITED można usunąć, bo to są jedynie marzenia i Ferguson to tylko potwierdził.
» 19 maja 2010, 16:29 #40
19Rooney96: oceano --> zgadzam się z tobą w 100 % ale atak też trzeba również wzmocnić bo najwyraźniej widać, że berbatov nie spełnia wymagań i chyba nie jest w stanie grać w takim olbrzymim klubie jakim jest Manchester United. Przydał by sie do ataku Luis Suarez albo Karim Benzema. A do pomocy najchętniej bym zobaczył Angela di Marię, Xaviego Hernandeza albo Davida Silvę. Takie są moje marzenia żeby ci oto piłkarze przyszli do kadry Manchesteru i namieszali troche w światowej piłce nożnej. ;D
» 19 maja 2010, 19:30 #39
DaniooO: A ja nie rozumiem wogóle tych co widzą u nas jakiegokolwiek klasowego napastnika. Nie dosc ze wiekszą czesc sezonu gramy na jednegio wysunietego, to myslicie ze SAF trzymalby takiego pasozyta jak berba na lawce caly czas, nie liczcie na to. Berba zostaje=nikt nowy nie przychodzi. Tym bardziej ze jest hernandez
» 19 maja 2010, 16:18 #38
Drenus: Nie rozumiem tych, którzy mówią, że Suarez gra w słabej lidze i dlatego tak błyszczy na tle innych. Mówicie, że będzie to drugi Huntelaar. A czemu miałby to nie być drugi RVN? Wg mnie nie byłby to wcale głupi zakup. Wiedząc, że Villa pójdzie do Barcy, a Benzema raczej na pewno zostanie w Madrycie. Chociaż można by powalczyć o jakichś napastników z własnego podwórka.
» 19 maja 2010, 16:14 #37
Drenus: Widzisz, co piszę? Nie wiem, czy pamiętasz ale Ruud Van Nisterlooy (bo chyba nie zauważyłeś tego skrótu, a w jego miejscu widziałeś nazwisko Alvesa) również przyszedł do nas z tej "słabej" ligi.
» 20 maja 2010, 09:29 #36
kamilasho: Milner powinien przejsc do nas, ewentualnie jakis napastnik z wyrobionym nazwiskiem i tyle... Fergi ma racje...
» 19 maja 2010, 16:10 #35
DaniooO: Nie ma co sie rozpisywac na temat napastników bo to oczywiste ze jezeli zostaje berba i owen ponadto ten nowy hernandez SAF nie kupi kolejnego napastnika...to jest pewne musialby kogos opchnąc, ale na to sie nie zanosi, a wiec w nastepnym sezonie bramki dalej bedzie musial stzrelac rooney. Jedyne wzmocnienia czuje ze do pomocy w srodek prawdopodonie. Moze Milner z AV, Silva nie ma szans szczerze mówiąc nie przyjdzie do nas, no i moze ewentualnie jakis mlody łepek z Premiership jeszcze. Na tym sie skonczy, bo SAF ewidentnie stara sie zaoszczedzic troche pieniedzy widząc sytuacje klubu.Proste.
» 19 maja 2010, 16:08 #34
gorzky: W nadchodzącym sezonie widziałbym u nas Gourcouffa, a jeśli nie jego to chociaż Milnera. Gołym okiem widać, że potrzeba nam kreatywnego rozgrywającego, którym bądźmy szczerzy Gibbson nigdy nie będzie, a Andersonowi bliżej chyba do wylotu niż do następcy Scholes'a.
» 19 maja 2010, 16:08 #33
KaroManchester: Suarez gra zaje..ście w holandii tak jak kiedyś VAN NISTERLOY i myśle ze Suarez też by sobie poradził. ;d tyle w tym temacie.

Skrzydłowych na pewno narazie nie potrzebujemy. Nani ( ten z drugiej części sezonu ) był super. Valencia też git. ;]
Napastnki. hmm.. nie wiedomo jak będzie z meksykaninem.
Obrona jest git.
Bramkarz. moim zdaniem po VDS Kuszczak by sobie świetnie poradził . ;d
» 19 maja 2010, 15:59 #32
ravvvv: to nie jest skład gwiazd, ale skład, który świetnie sobie radzi. lm i mistrzostwo przegraliśmy generalnie przez stratę bądź niedyspozycję rooney'a. potrzebujemy, więc kogoś kto jest w stanie strzelać prócz rooney'a. tyle, że ten klub generalnie gra jednym napastnikiem, min. dlatego, że bazuje poniekąd na sprawnej defensywie. istnieje napastnik z umiejętnościami i skutecznością taką, by w razie absencji rooney'a móc strzelać wystarczająco dużo bramek w najmocniejszej lidze świata, a jednocześnie - na ogół (rooney na dobre zszedł dopiero pod koniec sezonu) siedzieć na ławie? istnieje, ale to z całą pewnością nie będzie sprawdzona gwiazda, o która bije się cała Europa. to może być najwyżej młody perspektywiczny typ, nie ze zdecydowanie najwyższej półki. i takiego pewnie kupi. bo ten klub w tym kształcie nie będzie grał 2 napastnikami, a żaden villa, czy ribery nie zgodzi się na przesiedzenie połowy sezonu na ławie. strzelam w benzemę, cena odpowiednia, umiejętności też, wymagania względem częstotliwości gry również środkowego nie kupi mając zdrowego owena, młodego gibsona, ponoć błyszczącego fletchera i wciąż grającego scholesa.
» 19 maja 2010, 15:44 #31
bato24: Jedno nazwisko Aguero!! Tyle w tym temacie :)
» 19 maja 2010, 15:42 #30
Helmi: z całym szacunkiem dla Fergiego potrzeba nam świeżości i zawodników o uznanej marce, bo Diouf, Smalling i Hernandez to narazie melodia przyszłości, choć mam nadzieję, że SAF nas zaskoczy i powtórzy wyczyn z mercato 2007 gdzie do klubu przyszli 4 wspaniali zaowdnicy(Tevez, Nani, Hargo i Anderson). Jeden zawodnik to niestety za mało patrząc na ambitniejsze plany transferowe naszych rywali.
» 19 maja 2010, 15:32 #29
szraaamek: Damian90
mam nadzieje że ściemy...
» 19 maja 2010, 15:01 #28
Kingus661: To się nazywa prawdziwy trener który wierzy w swoich podopiecznych
a nie tylko kupuje nowych zawodników aby tylko wygrać. Bo to nie sprawia takiej satysfakcji jak wygrana ciężką pracą zawodników którzy z sezonu na sezon są coraz lepszymi ...
Najwyraźniej chce pokazać iż do wygranej nie potrzeba "nowości" tylko umiejętności które posiadają zawodnicy Manchesteru w tym sezonie się to nie udało ale to nie znaczy że trzeba przeprowadzać diametralne zmiany w składzie. Uważam że Fergi postępuje tak jak należy...
» 19 maja 2010, 14:57 #27
Marcindst13: bez godnego napastnika nie mamy co szukac w nasetpnym sezonie !!
» 19 maja 2010, 14:37 #26
mateuszr20471: Jezeli chcemy wygrac Premier League i Champions League musimy koniecznie kupic 2 pilkarzy powtarzam KONIECZNIE czyli ofensywnego pomocnika i napastnika, jednak jezeli chcemy żeby nasz zespol nie mial slabych punktow to przydalby sie jeszcze rezerwowy skrzydlowy cena do 10 mln, mlody, niezbyt znany, czyli transfer typu Hernandez, na rezerwie nie potrzeba przeciez wielkiej gwiazdy, wedlug mnie powinnismy pozyskac Milnera, Suareza i moze mlodego perspektywicznego skrzydlowego np. Ben Arfa, jezeli pozyskamy 1 pilkarza, to zespol nie bedzie pelny i nie bedziemy w stanie walczyc o najwazniejsze trofea.
» 19 maja 2010, 14:32 #25
mateuszr20471: Jezeli chcemy wygrac Premier League i Champions League musimy koniecznie kupic 2 pilkarzy powtarzam KONIECZNIE czyli ofensywnego pomocnika i napastnika, jednak jezeli chcemy żeby nasz zespol nie mial slabych punktow to przydalby sie jeszcze rezerwowy skrzydlowy cena do 10 mln, mlody, niezbyt znany, czyli transfer typu Hernandez, na rezerwie nie potrzeba przeciez wielkiej gwiazdy, wedlug mnie powinnismy pozyskac Milnera, Suareza i moze mlodego perspektywicznego skrzydlowego np. Ben Arfa, jezeli pozyskamy 1 pilkarza, to zespol nie bedzie pelny i nie bedziemy w stanie walczyc o najwazniejsze trofea.
» 19 maja 2010, 14:30 #24
bato24: co wy z tym Suarezem... on przeciez strzela bramki w lidze holenderskiej i będzie tak samo jak z Hunterem....
» 19 maja 2010, 15:41 #23
jedi: Przypomnijcie sobie okno transferowe latem 2007 roku. Sprowadziliśmy 4 zawodników. Jak to się skończyło? Najlepszym sezonem od 10 lat. Kolejny rok i kolejne sukcesy. Potem sprzedaż dwóch zawodników światowej klasy. Z poczynionych "wzmocnień" sprawdził się tylko Valencia, ale i tak Ronaldo mógłby buty czyścić.

Nie wiem, czy śledziliście ten sam sezon, ale graliśmy słabo, a to co osiągnęliśmy w tym roku, ja zdecydowanie nazwałbym dużym sukcesem, zważywszy na naszą kadrę. W zasadzie największy wpływ na to, że o mały włos wygralibyśmy mistrza, ma Rooney. Jesteśmy drużyną jednego zawodnika. Niestety. Dobitnie się o tym przekonaliśmy w dwumeczu z Bayernem i ligówkach z Chelsea i Blackburn.

Jeden zawodnik? Ok, jeśli znów chcemy cieszyć się z Pucharu Ligi. Priorytetem jest rozgrywający. To podstawa. Nie mamy ani jednego klasowego środkowego. Carrick jest beznadziejny, Anderson też nic nie gra, Scholes jest genialny, ale co z tego, skoro on mógłby już siedzieć w bujanym fotelu. Wiek robi swoje i Paul gra max 30% tego, co kiedyś i w dodatku może zagrać najwyżej kilka spotkań na bardzo wysokim poziomie. Jedynie Fletcher wykonuje teraz dobrą robotę w środku pola, chociaż i on nie jest zawodnikiem formatu Fabregasa, Gerrarda czy Lamparda. A ta nasza zdolna młodzież? Ludzie... Ja nie wiem co Gibson robi w tym zespole. To jest zawodnik na poziomie Djemby-Djemby. U mnie huknąć mocno w piłkę i nic więcej. On mógłby pójść do Lecha i pomóc im w walce o LM, chociaż i Lech ma lepszego środkowego niż Gibson.

Bardzo przydałby się też napastnik, chociaż wtedy troszkę tłok by się zrobił. Po coś przyszedł ten Meksykaniec, poza tym jest jeszcze Macheda, Owen, Berba i Rooney. Trzeba by się dobrze zastanowić.

Skrzydła też w sumie nie są takie złe. Liczę, że Nani w kolejnym sezonie pokaże jeszcze więcej, niż w końcówce minionego. Valencia też pewnie będzie grał to, co teraz albo może i więcej. Nie wiadomo co będzie z Obertanem. Gdyby się rozwinął, to ładnie by to wyglądało. Tutaj wywaliłbym Parka. Ta wymiana z CSKAA byłaby ciekawa.

Podsumowując. Jeśli jeden zawodnik w lecie, to zdecydowanie rozgrywający na światowym poziomie. Jeśli więcej, to zastanawiałbym się nad napastnikiem i skrzydłowym.
» 19 maja 2010, 14:03 #22
Mac88: Jestem fanem Mu od 1998 roku i gołym okiem widać że Man.UTD nie ma kasy na transfery.Mydlenie oczu tym że kasa jest to kpiny! Od kiedy pamiętam United sprowadzało co sezon minimum jednego klasowego zawodnika,teraz....-sami widzicie.... CO do Gibsona to trochę przesadziłeś z tym Lechem,może na Manchester jest za słaby ,ale w A.V czy Evertonie bez problemu by sobie radził. Co do Carrick'a i Andersona to nie wiem o co Ci chodzi-oni zaje... grają! Park to według mnie najlepszy transfer cena /jakość -za takie grosze dziś nie kupi tej klasy skrzydłowego! A co do transferów to wiem że większość chciała by z 5 gwiazd,ale pamiętać trzeba że polityka transferowa dobrych klubów polega na sprowadzaniu niezbędnych zawodników a nie na wymianie połowy składu-świetny przykład Real Madryt. Moim zdaniem:obrona wspaniała,pomoc niezła-ewentualnie jeden ofensywny pomocnik by się sprzydał ,napad -cóż ciekawe co El Mexico pokaże. Maży mi się wymiana Van der Sara na LLorisa.
» 19 maja 2010, 14:19 #21
jedi: Park był tani i generalnie lubię go, ale bądźmy uczciwi, to nie jest klasowy zawodnik. To nie jest ktoś, kto mógłby zastąpić choćby Valencie. Częstą jego występy są bezbarwne i tylko z rzadka zdarzy mu się ładnie pograć.

Carrick i Anderson grają zajebiście? Od kiedy? Anderson przez 3 lata w tym klubie strzelił jednego gola, z rzutu wolnego. Poza tym gra zupełnie jak nie Brazylijczyk. Dużo pracuje, ale nie popisuje się techniką czy ładnymi zagraniami. Nie tego się po nim spodziewałem. Carrick to rzemieślnik, do tego przeciętny. On mógłby grać w Evertonie, a nie w Manchesterze United. Jest powolny, słaby fizycznie, nie ma dryblingu, nie potrafi wziąć na siebie ciężaru gry. Niewątpliwie ma świetne podania, ale poza tym przeciętniak. Nasz środek może czyścić buty tym z Chelsea, Arsenalu, a nawet z Liverpoolu.

Co do Gibsona... W Aston Villi on na pewno by grzał ławę. On jest 5 razy gorszy od Milnera albo Petrova, a Ferguson dalej wierzy, że to będzie następca Scholesa.

Skoro od tylu lat kibicujesz United, to z pewnością wiesz, że co, jak co, ale transfery nigdy nie były mocną stroną Fergusona.
» 20 maja 2010, 23:11 #20
mkoti6: to juz widze jak odzyskamy majstra w przyszlym sezonie:)
» 19 maja 2010, 13:55 #19
cegla87: My tu gadu gadu, Fergie się zastanawia nie wiem nad czym, a David Villa jest już oficjalnie w Barcelonie... za 40mln euro.
Jak za tego piłkarza, myślę, że cena naprawdę niska
» 19 maja 2010, 13:51 #18
goghetta: dwa razy za wysoka biorąc po uwagę wiek i forme... to juz nie ten Villa z ostatnich kilku lat jedyne dobre wzmocnienie jakiego moze Fergie dokonać to Suarez albo Benzema, osobiście wole Suareza ;p
» 19 maja 2010, 14:17 #17
cegla87: Suarez owszem, bardzo dobry zawodnik, ale Villa takze sobą coś prezentuje.
Zobaczymy jak się bedzie spisywal w Barcelonie na tle Messiego ;)
Miejmy nadzieje, ze SAF sprowadzi Suareza
» 19 maja 2010, 14:27 #16
bober89: dodajmy, że Villa będzie miał mocną konkurencje w Barcelonie w postaci Pedro, Bojana i Ibry (jeśli tylko zostanie). może mnie wyśmiejecie, ale Pedro nie raz uratował dupę Barcelonie w tym sezonie. jego wielką zaletą jest to, że spala się przed ważnymi meczami.
tylko pytanie, czy Suarez by sobie poradził w lidze kilka poziomów lepszej od holenderskiej, gdzie przeciętny przeciwnik jest na poziomie najlepszych z Holandii. był już nie jeden przypadek, że piłkarze brylujący w Holandii nie radzą sobie gdzie indziej.
» 19 maja 2010, 14:57 #15
pablomu: w pełni zgadzam się z Roftl1991. Tylko w to wątpię. SAF to sknerus.
» 19 maja 2010, 13:48 #14
bideMU: no to jak myslalem dwoch juz przyszlo smalling i hernandez i mi sie wydaje ze mimo swoich wiekow beda walczyc ostro o pierwszy sklad i szanse maja duza mi wiec wystarczy jeden dobry napastnik i bedzie wszystko git dzeko albo agbonlahor ale ardziej jestem za tym drugim;]
» 19 maja 2010, 13:34 #13
CzarnyMnich: Zawsze można wierzyć że Owen'a nie ruszy żadna kontuzja... a razem z Berbą są w stanie ustrzelić 20 - 30 bramek... do tego dodać młodego Machede lub Welbeck'a to potrzebny by był tylko jakiś rozgrywający.
» 19 maja 2010, 13:22 #12
adisman17: Nie myśle już o niczym tylko o tym żeby zawitał na Old Trafford - Suarez
Tego gościa nam potrzeba. Oby Ferguson myślał podobnie :)
» 19 maja 2010, 13:17 #11
bato24: co wy z tym Suarezem... on przeciez strzela bramki w lidze holenderskiej i będzie tak samo jak z Hunterem....
» 19 maja 2010, 15:41 #10
whoracle: bato24,

pamiętasz RvN? ściągnęliśmy go z PSV. I niech mi ktoś wreszcie wytłumaczy, dlaczego używacie przykładu Alvesa i Huntelaara, jako odniesienia do ewentualnej porażki Suareza w BPL.

Ani Alves ani Hunter w United nie grali.
» 19 maja 2010, 18:03 #9
Tomek13: A może pozyskać Ibrahimovica ? Podobno Barca chce się go pozbyć ;)
» 19 maja 2010, 13:17 #8
Klimaa: Ibra często zawodzi..za pieniądze jakie wyłożyłoby się na Szweda można pozyskać młodszego Suareza
» 19 maja 2010, 13:19 #7
czerwonydevil: tam gra chłam. kolejna przereklamowana gwiazdeczka na ktora trzeba grac ;/
» 19 maja 2010, 14:59 #6
krajminho: Jak dla mnie potrzebujemy nie jednego ale maksymalnie dwóch wzmocnień. Koniecznie ogarnięty napastnik nie potykający się o własne nogi i klasowy game maker. Skrzydła mamy kompletne (Nani, Valencia i w końcu może Obertan) , na środku konieczna jest wg. mnie wymiana Carricka no i do obrony nie można się przyczepić - world class (Evra, Rio, Vidic) w połączeniu z młodzieżą (Rafael , Evans, Smalling) w zupełności wystarczy.
Z VdS i Kuszczakiem za plecami diabełki mogą grać spokojnie.
Dziękuje Dobranoc.
» 19 maja 2010, 13:08 #5
zapermu: Suarez ! Moje marzenie ! ! ! :D
» 19 maja 2010, 13:01 #4
Magic017: Ferguson wie co robie. trzeba mu po prostu zaufac i czekac a na bank nie zawiedzie nas.
» 19 maja 2010, 13:01 #3
Alpinek: Ferguson ma rację, w tym roku napastnik za rok rozgrywający który zastąpi Scholesa
» 19 maja 2010, 12:55 #2
pizdarek: tjaa dorzuć jeszcze bramkarza i 'sędziego' na kilka spotkań - przyda się. Ferguson wie lepiej kogo potrzeba zakupić. Ja od dawna juz pisałem, potrzeba tylko i wyłacznie jednego zawodnika. Napastnik. Reszta jest spoko. Chyba, że United znowu zdecyduje się kogoś sprzedać, ale raczej na to się nie zanosi.
» 19 maja 2010, 12:50 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.