Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Podsumowanie sezonu: Dymitar Berbatow

» 19 maja 2010, 12:30 - Autor: bar - źródło: manutd.com
Zwycięstwo 3:1 z Kogutami pokazało prawdziwe umiejętności Berbatowa. Być może nie jest on maszynką do strzelania goli, ale z przyjemnością ogląda się jak dyryguje grą drużyny. Wydaje się być taką klasyczną ‘10’, jest tłem dla bardziej skutecznego napastnika.
Podsumowanie sezonu: Dymitar Berbatow
» Berba ma duży wkład w grę drużyny
Sezon w skrócie: Od samego przyjścia na Old Trafford spłynęła na niego fala krytyki. Nie ma jednak wątpliwości, że wkład Berby w grę United był nieodzowny w poprzednim sezonie. Strzelał bramki, oraz zaliczył sporo asyst. Wybiegł w pierwszym składzie w pięciu z dziesięciu spotkań otwierających sezon. Jednak zmiana taktyki na 4-5-1 z Rooneyem jako wysuniętym napastnikiem sprawiła, że Dymitar był tylko uzupełnieniem. Niemniej jednak, kiedy przyszło mu grać, robił swoje. Poprowadził drużynę do zwycięstw z Wolves, Boltonem i Tootenhamem. W wygranym 4:0 spotkaniu na Reebok Stadium, Berbatow po raz pierwszy strzelił dwie bramki w jednym meczu. Co więcej zaliczył kilka doprawdy widowiskowych bramek. Zarówno strzał nożycami w spotkaniu z Sunderlandem, jak i gol przeciwko Blackburn kandydowały na bramkę sezonu w United.

Pamiętna chwila:
Mecz ze swoim byłym klubem. Miał udział przy obu podyktowanych rzutach karnych, później wykorzystanych przez Giggsa. Jego gra była najwyższych lotów, zapewne uświadomił tym meczem sir Alexowi Fergusonowi, że pieniądze wydane na niego nie poszły na marne. Pokazał również, iż jest niezwykle silny fizycznie. Z łatwością dawał sobie radę z Kingiem i Dawsonem.

Co dalej? Aż huczało od plotek o jego odejściu w letnim okienku transferowym. Jednak boss ani myśli sprzedawać Bułgara. Zachwyca się geniuszem Dymitara, twierdzi również, że dzięki wielkiemu doświadczeniu, może wiele nauczyć swoich młodszych kolegów.

Ilość występów: Premier League 24(9), Liga Mistrzów 1(5), Puchar Anglii 1, Carling Cup 2, Razem 29(14)

- Jest inteligentny, świetnie panuje nad piłką i cały czas wnosi coś nowego do drużyny – stwierdził sir Alex Ferguson.

Jednym słowem: Elegancki.


TAGI


« Poprzedni news
Po finale LM United rusza po Ribery'ego
Następny news »
Hargreaves traci cierpliwość?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (78)


ercraft: po pierwsze - co jest nie tak z welcome home baranie??
po drugie - nie masz w pracy internetu??
ach, zapomniałem, żeby pójść do pracy trzeba najpierw skończyć gimnazjum..
» 21 maja 2010, 12:25 #52
myyk: Mimo wszytsko sezon nie mial najgorszy . . .
» 20 maja 2010, 15:48 #51
JakubT: "W wygranym 4:0 spotkaniu na Reebok Stadium, Berbatow po raz pierwszy strzelił dwie bramki w jednym meczu. "

Tutaj wypada mi sprostować, bo jeśli chodzi o United to jeszcze z Aalborgiem i Celtikiem strzelał po dwie bramki (sezon 2008/2009)
» 20 maja 2010, 12:29 #50
RobvanKlu5i: Po to żeby każdemu kto powie coś złego o Berbatovie, walnąć minusa i zdegradować jego wypowiedź do poniżej przyzwoitego poziomu :)
Tylko ciekawe co bardziej jest poniżej przyzwoitego poziomu - obiektywne stwierdzanie faktów czy zakładanie kilku kont i "minusowanie" tych którzy te fakty stwierdzają :)

oceano/aftertheburial - Mowisz ze ercraft nie ma kultury?? No wiesz jak sie ma taka sztuke przed sobą to naprawdę trudno o kulture :)
» 20 maja 2010, 12:01 #49
ercraft: enzo po co ci dwieście kont??
» 20 maja 2010, 08:08 #48
ercraft: śledzisz moje konto?? to coś jakbyś był moim fanem..:D
podejrzewam, że twoich dziesiątek kont też nikt by nie zbanował gdybyś na to nie zasługiwał.
myślę też, że redaktorzy tej stronki mają trochę więcej niż po 15-16 lat bo (w przeciwieństwie do ciebie) potrafią napisać coś kulturalnie, na poziomie i z sensem..
» 20 maja 2010, 10:30 #47
bober89: enzo, zachowujesz się jak 10 letnie dziecko, którego najlepszą ripostą jest "chyba ty", tylko potrafisz odbijać piłeczkę, przedstawiać (czasami) wypaczone statystyki i obrażać ludzi.
brakuje tylko, żebyś założył sobie jeszcze kolejne konto i komentował własne komentarze i zgadzał się sam ze sobą, żeby liczbą zwolenników pokazać, że Berbatow miał dobry sezon.
» 20 maja 2010, 11:32 #46
bober89: wynik Owena nie jest taki zły, strzelił tylko 3 bramki mniej niż Berbatow, ale zagrał 1000, lub 1500 minut mniej niż Berbatow. więc to nie jest taki zły wynik. Żaden inny napastnik nie zagrał tylu meczy, żeby oceniać jego sezon.
Carrick zagrał słaby sezon, Foster to samo. a o Berbatowie piszemy w newsach poświęconych jemu samemu. nie wypisujemy wszędzie o nim, chyba, że ktoś podejmie ten temat.
sorry enzo, ale nie widziałem, żeby ercraft obrażał wszystkich na lewo i prawo. tylko Ciebie jak zacząłeś kiedyś tam.
czasami nie zgadzam się z ercraftem, ale wierutnych bzdur raczej nie wypisuje, choć fakt jest taki, że nie śledzę wszystkich jego wypowiedzi.
czy uchodzi płazem nie wiem, nie jestem adminem, więc nie oceniam.
» 20 maja 2010, 19:15 #45
RobvanKlu5i: Kolejne konto enza?? Nie no stary po co ci tyle kont? FrankyPalmery/enzo/aftertheburial/oceano i inne o ktorych nie wiemy :)

Pozatym powiem Ci cos kolego - nie dziw sie ze Berbatov jest chwalony nawet po beznadziejnym meczu przez zawodnikow, trenera, wlascicieli klubu itp :)
1. Pisalem juz kiedys ze nie wypada im publicznie na lamach prasy wypowiadac sie negatywnie o swoim koledze/podopiecznym bo to mogloby zaszkodzic atmosferze w zespole :)
2. Facet ktory kosztowal 32 mln funtow, jest pod pewną "tarczą ochronną" i niekiedy trzeba na sile szukać pozytywnych aspektów tego transferu po to by w najblizszym czasie wladze MU nie musialy przyznac sie do bledu jakim bylo wydanie tak wielkich pieniedzy na zawodnika ktory kompletnie sie nie splacil i nie sprawdzil w MU!!
3. Jestes swietny w statystykach wiec policz mi teraz jak wypada Berbatov na tle Rooneya, van Nistelrooya biorąc pod uwagę to ile każdy z tej trójki kosztowal :)
» 20 maja 2010, 07:21 #44
whoracle: znowu powspominam nieco z mojej twórczości...

(...) 250 zdobytych goli w karierze, co to za argument? Rozumiem, że rozliczamy go za grę dla CSKA Sofia, Leverkusen, Tott'hamu i repry do spółki z dwuletnią przygodą na OT? Skupmy się na swoim podwórku, k? Co mnie interesuje ile natłukł bramek w Bundeslidze, jak u nas taki z niego lis pola karnego, że szkoda się na ten temat rozwodzić... (...)

btw, najz bramka DLA LEVERKUSEN.
» 19 maja 2010, 21:10 #43
whoracle: Boszz...

Berbatov u nas przewraca się tak samo jak w CSKA, a nie w reprze, to primo.

Akcji takich jak ta z Romą eee, na palcach jednej ręki? Innymi słowy, częściej się wywraca, pokrzykuje na partnerów, leży na boisku, stoi w miejscu, nie za bardzo odnajduje się na murawie, ogółem jest nieprzydatny w grze, maści setki - niżeli zaszczyca nas takimi akcjami jak chociażby ta West Ham'em w poprzednim sezonie, czy z Sun'landem w tym.

Przykład pierwszy z brzegu - Villa sieknął już ponad 280, ten sam rocznik.

i b. Cię proszę weź pod uwagę, że u nas Berbatov nie prezentuje formy jaką zachwycał chociażby w Tott'hamie i właśnie to mi nie pasuje. Ten facet nie potrafi się odnaleźć w United. Pamiętasz występ przeciwko Aalborgowi? Berbatov był zły na siebie, że nic mu nie wychodzi, a po zdobyciu dwóch bramek nawet się nie cieszył, bo wiedział doskonale, że stać go na więcej i wa mać ja też wiem, że stać go na więcej i dlatego tak się oburzam, że gra piach mimo ogromnego talentu.

Kapiszi?
» 19 maja 2010, 22:36 #42
bober89: Berba twierdzi, że emocje trzyma w sobie i że nie potrafi się cieszyć na pokaz jak idiota.
tak, że to nie jest merytoryczny argument mówienie, że się nie cieszył.
» 19 maja 2010, 23:34 #41
ercraft: welcome home enzo:)
30 znaków...
» 20 maja 2010, 00:59 #40
whoracle: widać nie pamiętasz przebiegu spotkania z Aalborgiem. Ilości sytuacji, które nie wychodziły Bułgarowi.
» 20 maja 2010, 01:13 #39
whoracle: ocb z tym całym enzo?

(znaaaki)
» 20 maja 2010, 01:14 #38
ercraft: enzo - jedziesz po Rooney'u i Ronaldo gloryfikując przy tym Berbatova??
całkiem na dekiel ci już padło...
» 20 maja 2010, 08:26 #37
Kam69: ercraft ---> przecież nie od dziś wiadomo, że leniwiec jest piłkarzem lepszym od Rooneya i Ronaldo. hahahah

enzo ---> jeszcze trochę i naprawde wylądujesz w psychiatryku. ta choroba naprawde posunęła się strasznie do przodu.
» 20 maja 2010, 09:44 #36
Kam69: enzo ---> nie podobasz mi się, to chyba działa w odwrotną strone. prowokujesz mnie swoją głupotą żebym Ci odpisywał, więc to ja i wielu innych Ci się na tej stronie podoba. :)
» 20 maja 2010, 18:15 #35
Michal88: hehe piekny filmik i to jest niestety caly nasz Dymitar Berbatow
» 19 maja 2010, 19:28 #34
whoracle: a ja na to, młodo zaczął ^^"

[link usunięty]
» 19 maja 2010, 19:06 #33
talir: Nic dodać nic ująć. Postawa Berbatova smuci tym bardziej, że to był najdroższy piłkarz w historii klubu, a do pięt nie dorasta Rooneyowi, Cantonie, Yorkowi, Cole'owi, RvN, a nawet SolskjĂŚr który był rewelacyjnym zmiennikiem. Więcej energii miał pod koniec kariery Teddy Sheringham niż nasz najdroższy piłkarz...
» 19 maja 2010, 20:24 #32
bober89: - nie chodzi o cenzurę, tylko o to, że na oficjalnej stronie klubu nie powinno się źle pisać o własnym piłkarzu.

- Ferguson - może mam krótką pamięć, ale nie przypominam sobie, żeby w jakichkolwiek oficjalnych wypowiedziach powiedział o jakimkolwiek piłkarzu, że gra źle. ewentualnie pokrętnie mówił, o tym, że trzeba ciężko pracować.
więc jeśli już to dyskrecja.

- Byli piłkarze zawsze mówili, że berba ma wielkie umiejętności i że powinien zostać i się nie łamać. nie przypominam sobie, żeby chwalili go za formę i styl gry.
z wielkimi umiejętnościami się zgadam, tylko, że niewiele pokazuje.

gdyby był w aż tak dobrej formie jak mówisz, wątpię, czy SAF przeszedł by na 4-5-1.
"-Berbatov - strzelec 12 ligowych goli i prawie drugich tylu asyst" - jeśli chodzi o liczbę asyst tak samo blisko 9 do 12 (Twoje drugie tyle) co 9 do 6 (połowa bramek), więc tak samo prawdziwie można powiedzieć, że asyst ma trochę ponad połowę liczby bramek. tak że powstrzymał bym się z próbami manipulacji:P chodzi mi tylko o precyzję w wyrażaniu się.

8 goli w 9 spotkaniach - fantastyczny wynik, ale w kontekście całego sezonu oznacza, że 4 bramki strzelił w pozostałych 17(?) spotkaniach.

jeśli chodzi o rzekomy brak argumentów to poczytaj wcześniejsze komentarze moje, ercrafta czy innych ludzi. mi się nie chce specjalnie dla Ciebie powtarzać się.

może pamięć mam słabą, nie przeczę.
pozdrawiam wszystkich prawdziwych fanów United a nie sezonowców
» 19 maja 2010, 17:28 #31
ercraft: prawisz prawie jak enzo - tyle że na poziomie.
teraz odpowiedz mi na pytanie jaki z niego 'second striker'?? tam możesz mówić o Machedzie czy Owenie (choć ten proporcjonalnie w/g cyferek bije Berbatova o głowę)
wydano na niego niebotyczne pieniądze i chciał-nie chciał - nie przekłada się to na grę.
i nawet nie o bramki tu chodzi. np Evra nie strzelił w tym sezonie nic (ja rozumiem - obrońca), Anderson w dwóch sezonach ledwo wysupłał jedno trafienie (z gry - nie mówię o karnych) słabiej wypadli też inni - jeśli chodzi o bramki.
ale nie samymi bramkami człowiek żyje. drużyna też. dla mnie on może strzelać 40 w sezonie albo żadnej - aby zostawiał serce i zaangażowanie na boisku jak Fletcher, Park, Valencia, Roo czy Nani.
cyfry nie grają - robią to piłkarze. tylko nie wszyscy piłkarze potrafią grać na takim poziomie na jakim się od nich oczekuje.
to jest Manchester United - gra w tym klubie to zaszczyt. patrząc na grę bułgara miewam wrażenie, że jago akurat spotkała kara..
» 19 maja 2010, 17:31 #30
whoracle: a więc jeszcze raz,

(...) Berbatov w sezonie 08/09 na 31 spotkań zaliczył 9 trafień w lidze, natomiast w CL na 9 spotkań trafił 4-krotnie, w tym 2x z Aalborgiem...

w sezonie 09/10, który już za nami, zagrał w 33 spotkaniach, gdzie 24x zaczynał w podstawie, a 9-krotnie był zmiennikiem - strzelił 12 bramek (...) (tylko w BPL)

lekkie odniesienie do innych:

(...) 01. Didier Drogba 29 (BPL) 38 (ogółem)
02. Frank Lampard 22 (BPL) 29 (ogółem)
03. Florent Malouda 12 (BPL) 16 (ogółem)
04. Nicolas Anelka 11 (BPL) 13 (ogółem)
05. Salomon Kalou 5 (BPL) 13 (ogółem)

01. Francesc Fabregas 15 (BPL) 19 (ogółem)
02. Nicklas Bendtner 6 (BPL) 12 (ogółem)
03. Andriej Arszawin 10 (BPL) 12 (ogółem)
04. Robin van Persie 9 (BPL) 10 (ogółem) - gdyby nie kontuzja, kto wie ile Robin by natłukł, bo zaczął wyśmienicie. Kontuzje złapał w Listopadzie w towarzyskim meczu z Włochami, wrócił na koniec sezonu, a jego bilans bramkowy i tak był niewiele gorszy niż ten Berbatova, to daje do myślenia, nie? (...)

a co do twojego:

"Wszyscy wielcy znawcy, wieksi niż ci którzy "żyją" Old Trafford na co dzień."

załamałeś mnie ^^"

oglądamy spotkania w tv, to w zupełności wystarcza, bo to właśnie na podstawie tego co prezentuje w meczach go oceniamy...

(...) Na koniec dodam i pragnę wielce, zostać zrozumianym.
Nie interesuje mnie, że Berbatov zdobył 12 bramek, interesuje mnie, że miał sytuacje na zdobycie przynajmniej 20, a skończył z 12 na koncie, ROZUMIECIE?? Sytuacje w których partaczył były niemożliwe do spartaczenia, a mimo wszystko on podołał... (...)
» 19 maja 2010, 19:39 #29
bober89: a skąd wiesz? jesteś też wiernym kibicem Chelsea?
oceano, czyżbyś był kolejnym wcieleniem enzo? retoryka ta sama. najpierw naubliżać a później wyjeżdżać ze swoimi "armatami"
Wikipedia mówi, że Berba i Anelka zagrali tyle samo spotkań ale Anelka tylko 3 bramki więcej strzelił. mówię tylko bo 15 trafień w sezonie to też nie jest dużo.
» 19 maja 2010, 20:50 #28
whoracle: oceano, czy ja cię obrażam?

poza tym...

(...) Na koniec dodam i pragnę wielce, zostać zrozumianym.
Nie interesuje mnie, że Berbatov zdobył 12 bramek, interesuje mnie, że miał sytuacje na zdobycie przynajmniej 20, a skończył z 12 na koncie, ROZUMIECIE?? Sytuacje w których partaczył były niemożliwe do spartaczenia, a mimo wszystko on podołał... (...)

do tego przede wszystkim pije ^^"
» 19 maja 2010, 21:41 #27
whoracle: i trudno nie przyznać mi racji, że co jak co, ale Bułgar w tym sezonie maści na potęgę ^^"
» 19 maja 2010, 21:45 #26
whoracle: znowu się powtarzam, ale co tam - może w końcu do Was dotrze...

[link usunięty] 1min40sek. idealnie oddaje zaangażowanie Berbatova ^^"
» 19 maja 2010, 21:50 #25
talir: ercraft - co to kwestii merytorycznej masz rację, Berbatow rozczarowuje i to totalnie.
» 19 maja 2010, 16:46 #24
Fenek: 3maj się Berba i pokarz na co Cię stać, trochę wsparcia, wiary w siebie , więcej szczęścia i będzie zaje***
» 19 maja 2010, 16:22 #23
bar: ercraft

nadmienię tylko, że ten "ćpun" to redaktor oficjalnej strony United - Adam Bostock. Gość który od lat śledzi poczynania Manchesteru United, i prowadzi manutd.com

to sporo mówi o Tobie i Twoim pojęciu o czymkolwiek, nie mówiąc już o piłce nożnej. Zanim coś palniesz to sprawdź, poczytaj, zapewniam - to nie boli...

To tak tylko k'woli ścisłości
» 19 maja 2010, 15:50 #22
Kam69: ercraft dobrze mówi.

ten cały Adam Bostock musiał sobie coś przyćpać żeby tak pięknie napisać o leniwcu z dwóch powodów :
primo, żeby dobrać te doniosłe słowa których użył w artykule.
secundo : żeby znaleźć tyle pozytywów w jego grze (udało mu się, nie powiem, ale w wyobraźni po przypaleniu odpowiedniej ilości haszu)

drogi Panie Redaktorze o nicku ''Bar'' - to, że Adam Bostock od lat śledzi poczynania Junajted i prowadzi man.utd.com nie ma absolutnie żadnego znaczenia W TYM PRZYPADKU. bo nie ma prawa otwarcie skrytykować lenia na stronie głównej nieprawdaż? co to by był za klub który by pozwalał na takie rzeczy, co nie? pozdrawiam.
» 19 maja 2010, 16:03 #21
ercraft: żadnej złośliwości w tym "ćpunie" nie było, zwykła ironia. a sam artykuł czytałem już za nim się tutaj pojawił. i bez znaczenia kto go tak naprawdę napisał. bo, proszę, powiedz mi - jaki redaktor któregokolwiek klubu na oficjalnej stronie zamieści negatywny (w tym przypadku - szczery i rzetelny) artykuł o swoim piłkarzu?
idąc dalej tym wątkiem: Ferguson i Phelan zachwalali Berbę na łamach gazet (tak przynajmniej twierdzą gazety), ale czy były to szczere słowa? jesteś przekonany, że Alex mówąc, że jest zadowolony z Berby rzeczywiście tak myślał? bo ja (zresztą nie tylko ja) jestem zdanie, że nic innego powiedzieć o nim nie może. bądź co bądź koleś ustanowił rekord transferowy w United a póki co baardzo marnie go spłaca. przecież oczywistym jest, że nigdy nie usłyszymy z ust Fergusona śpiewki typu 'przyznaję, zmarnowałem 30 mln, to był nieudany transfer'.
nawet nie zapytam Cię o Twoje własne zdanie na jego temat - nie jako admina - jako kibica, ale myślę, że w znaczniej mierze przytaknąłbyś na moje słowa.
a co do kwestii, w których w Polsce kibice United nie szanują Berby a wszędzie indziej jest inaczej - mylicie się, nie jest inaczej. jest tylko inne słownictwo, ale treść zarzutów i powody antysympatii do bułgara dokładnie te same.
» 19 maja 2010, 16:05 #20
bar: nie mieszam się w dyskusję, czy Berbatow był dobrym, czy złym transferem, czy gra dobrze, czy źle. Wszystko co chciałem o nim napisać zawarłem [link usunięty]. a tego ćpuna wybaczam:)
» 19 maja 2010, 16:12 #19
bober89: jak zobaczyłem źródło pomyślałem to samo co ercraft "a co ten gościu mógł innego napisać?" napisał ładnie wyglądający komentarz, który być może jakoś tam ociera się o prawdę, ale jest przekoloryzowany.
zachwyt Fergusona nad geniuszem Berbatowa widać było w jednym z ostatnich meczy kiedy go ściągnął ok 60 minuty po kilku niewykorzystanych setkach. z resztą mina SAFa po każdej z nich mówiła dobitnie co w tamtej chwili myślał o Bułgarze.
» 19 maja 2010, 16:17 #18
PanDuzeA: Alex też pokazał również swój szacunek dla "geniuszu" Bułgara wystawiając zamiast niego kontuzjowanego Rooneya w ważnych meczach. Słowa a myśli to co innego.
» 19 maja 2010, 18:58 #17
ercraft: nie mieszkam koło stadionu, mam 32 lata i mimo wszystko nadal nie wiem o czym do mnie piszesz...?
» 19 maja 2010, 15:44 #16
MUruleZ: O matko boska , znowu się zacznie ..... Mam Już tego Serdecznie dosyć ... Tacy userzy jak aftertheburial powinni miec surowy zakaz wstępu na fora publiczne , po manusite też grasuje tylko pod innym nickiem .... Teraz na devilpage.pl zaszczyci nas swoimi cyferkami ... Ludzie to już jest żalosne jesli Berbatov zostanie to krew mnie zaleje ...
» 19 maja 2010, 15:23 #15
tasma1985: Temu panu już dziękujemy.
Miał swoją chwilę prawdy, gdy kontuzji doznał Rooney i jej nie wykorzystał.

Dziś właśnie potwierdzono wiadomość, że Barcelona zakontraktowała Davida Ville. Co to oznacza dla MU? W zasadzie nic, poza tym, że można postarać się o sprowadzenie:

ZLATANA

który jest na wylocie z Barcelony.

I moim zdaniem Zlatan powinien stać się głónym celem transferowym Fergusona. Coś, co jeszcze rok temu wydawało się nieprawdopodobne, dziś - z chwilą przejścia Villi do Barcy - staje się możliwe.
Potrzeba nam klasowego napastnika, a chyba nikt nie wątpi w to, że Ibrahimovic takim jest.
» 19 maja 2010, 15:21 #14
MUruleZ: Stary co ty mówisz ? Zlatan to będzie "TROCHE" lepsza wersja Berbatova ..
» 19 maja 2010, 15:24 #13
Kam69: enzo to nie prawda. Ibra strzelił 3tys. mniej goli od lenia.
» 19 maja 2010, 15:51 #12
bober89: wyniki porównywalne, szkoda, że nie ma u Berbatowa liczby asyst.
ostatnio oglądałem kilka meczy barcy: Ibra grał 5 razy gorzej niż Pedro i był 10 razy mniej produktywny. jego jedynymi zaletami były warunki fizyczne, ale Dymitar mu w tym aspekcie (jeśli w ogóle) niewiele ustępuje.
» 19 maja 2010, 17:32 #11
bober89: z całym szacunkiem enzo, ale naucz się liczyć. biorąc pod uwagę reprezentacje różni ich 49 bramek.
tak dla Twojej ciekawości porównaj sobie ich 3-4 ostatnie sezony. w ciągu 4 sezonów jest +15 dla Ibry.
» 19 maja 2010, 20:44 #10
bober89: jeśli chodzi Ci o ten artykuł: [link usunięty]
to jest
to jest na 14 miejscu wraz z Tomkiem, Wesem, Evansem, Gibsonem, Carrickiem, Parkiem, Obertanem i Owenem.
gorsze noty dostali tylko: Foster, O'Shea i Anderson.

z tego co ja liczyłem to ma 3 bramki lub asysty na 4 mecze, więc nie można powiedzieć, że ma bramkę lub asystę w prawie każdym meczu. ma bramkę lub asystę co 126 minut.
ale nie tylko o liczby chodzi. już Ci kiedyś mówiłem, że Bramki Berbatowa nie były kluczowe, dosyć spora część padła w meczach kiedy wygrywaliśmy 3-4 bramkami.
porównaj to np z tym: [link usunięty]
ile bramek Żurawskiego bezpośrednio przesądzało o zwycięstwie lub remisie.
» 19 maja 2010, 16:11 #9
ruudben: "Zachwyca się geniuszem Dimitara"... Skoro jego nazywa się geniuszem to jak by określić umiejętności Messiego czy C.Ronaldo? Strzelił marne 12 bramek w lidze z czego większość z drużynami słabymi. Gdy traci piłke to siedzi na murawie i podnosi ręce, gdy zmarnuje okazje lub sie przewróci (co często się zdarza) to uderza rękoma w ziemie zamiast wracać i naprawiać JEGO błąd. Szczyt EGOIZMU i NARCYZMU moim zdaniem. Naprawdę nie widzę go w pierwszym składzie i te wszystkie pochwały są nieuzasadnione.
» 19 maja 2010, 15:04 #8
kris9: Ach ten Berbatow... najbardziej kontrowersyjna postać w obozie MU. Zawodnik powodujący wiele sporów i podziałów wśród kibiców. Gracz bardzo inteligentny, bardzo dobrze wyszkolony technicznie, kreatywny, lecz za wolny i za mało skuteczny. Strzelił kilka naprawdę fantastycznych bramek, nie wykorzystał wielu naprawdę wyśmienitych okazji strzeleckich. Rozegrał spotkania, w których poprowadził drużynę do zwycięstwa, rozegrał także takie, w których był tylko tłem dla Rooneya. W kilku spotkaniach klasycznie rozgrywał piłkę i stwarzał sytuacje bramkowe nie tylko Rooneyowi, ale także innym zawodnikom, zaliczał kapitalne asysty w tym sezonie, w kilku spotkaniach widać było jak frustrował Rooneya w szczególności, kiedy nie potrafił zamienić na bramkę jego dograń. Czy Berba jest graczem na miarę United? Trudne pytanie. Jest na pewno graczem jedynym w swoim rodzaju, niepowtarzalnym, nietuzinkowym. Nie na darmo jest też nazywany "leniwcem", myślę także, że w ostatnim czasie nie wytrzymał presji kibiców i miał trochę pecha. A więc na pytanie czy jest zawodnikiem na miarę Czerwonych Diabłów odpowiadam i tak, i nie. Jeśli zostanie sprzedany nie będę żałował, jeśli zostanie na kolejny sezon także nie będę żałował... Berbatow w moich oczach rozegrał sezon na 6,5.
» 19 maja 2010, 14:44 #7
wielkifanMU: Trudno jest w paru zdaniach określić Berbatov'a. Trudno w ogóle opisać jego całą filozofię gry. Nie chcę mi się teraz rozpisywać się, zostawię to innym.

Pzdr.
» 19 maja 2010, 13:34 #6
bideMU: ja od poczatku nie chcialem go w UNITED i to podtrzymuje ale jak zacznie grac na miare swoich mozliwosci to iech zostanie jak w przyszlym sezonie nie strzeli w premierleague samej 18 conajmniej bramek to nie jest godzien grac w UNITED szczegolnie ze taka kase wydal za niego SAF
» 19 maja 2010, 13:27 #5
ercraft: chyba jakiś ćpun pisał ten artykuł ... nie wiem co było pięknego i wspaniałego w jego grze poza fenomenalnym przewracaniem się i lamentowaniem po straconych piłkach.
i jeśli on ma czegokolwiek uczyć młodszych w zespole to chyba tylko bułgarskiego..
moja pamiętna chwila z tego sezonu - mecz z Sunderlandem. popisał się jak cholera..
» 19 maja 2010, 13:23 #4
ercraft: po pierwsze - nie o tym meczu mówiłem o czym dobrze wiesz a nadal skrupulatnie palisz głupa..
po drugie - najpiękniejszy gol sezonu według kogo? ciebie? a może z Alexem znów rozmawiałeś i to są jego słowa..?
po trzecie - bramka ładna - owszem, ale już nigdy takiej ani podobnej nie strzeli bo to był fuks.
» 19 maja 2010, 15:49 #3
CzarnyMnich: Dzięki fali krytyki która po nim spływa zacząłem się mu przyglądać i polubiłem tego skurkowańca :)
» 19 maja 2010, 13:09 #2
PanDuzeA: "Zachwyca się geniuszem Dimitara, twierdzi również, że dzięki wielkiemu doświadczeniu, może wiele nauczyć swoich młodszych kolegów."

Pytanie proste, czego ma ich uczyć? Czegoś bardziej przydatnego niż mogą im zaoferować Giggs, Scholes czy Ferdinand?
» 19 maja 2010, 13:06 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.