Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Czerwoni Rycerze nie chcą przepłacać

» 11 maja 2010, 23:55 - Autor: rogi - źródło: Team Talk
Mimo że Czerwoni Rycerze nadal mają zamiar odkupić Manchester United od rodziny Glazerów, grupa inwestorów przyznaje, że nie chcą przepłacać.
Czerwoni Rycerze nie chcą przepłacać
» Glazerowie nadal nieugięci
Obóz Amerykanów władających obecnie klubem odrzucił już jedną ofertę w wysokości 1,5 miliarda funtów oraz nadal twierdzi, że United nie jest na sprzedaż. Niemniej jednak oczekuje się nadejścia kolejnej oferty, co więcej – oczekują jej również Glazerowie.

Rodzina jest podobno skłonna zaakceptować dopiero taką ofertę, która wniesie nieco przejrzystości do ich prywatnej sytuacji finansowej. Ta z kolei nie zmieniła się od czasu przejęcia klubu w 2005 roku.

Amerykanom z pewnością nie można zarzucić bierności w sprawach sponsoringu, bowiem na tym rynku działają bardzo aktywnie. Z dnia na dzień także nie widać poważnych problemów finansowych na Old Trafford, jednak ogólna sytuacja pieniężna nie jest optymistyczna, co podobno niespecjalnie właścicielom przeszkadza.

Pożyczki, które Glazerowie musieli zaciągnąć, aby zapłacić za klub nie są nawet tak straszne, jak mogłoby się wydawać. Obecnie odsetki wynoszą około 16%, ale obciążają tylko rodzinę, nie Manchester United.

Wpływ obligacji opiewających na 500 milionów funtów, po wypuszczeniu których głośno obawiano się sprzedaży Old Trafford oraz kompleksów treningowych w Carrington, także nie wprowadziły wielkiego zamieszania. Wszystko to, ponieważ owe obligacje zapewniły rzekomo większą elastyczność finansową.

Do tego sir Alex Ferguson ma wolną rękę w sprawie transferów. Szkot może kupić kogo chce, a i tak wybiera póki co mało komu znane nazwiska. Dotąd stracił około 20 milionów funtów na Javera Hernandeza, Mamme Dioufa i Chrisa Smallinga.

Żaden z powyższych faktów nie zraża Czerwonych Rycerzy, którzy twierdzą, że odrzucenie poprzedniej oferty było znakiem, iż zbyt mało oferują. W oświadczeniu opublikowanym w poniedziałek, grupa pisze o spadku wartości klubów piłkarskich ogólnie, co miałoby przyczynić się również do obniżenia ceny za Manchester United.

Pamiętając o tym, aby nie porywać się z przysłowiową motyką na słońce w sprawach finansowych oraz o tym, że Glazerom zależy obecnie na ustabilizowaniu długoterminowych finansów klubu, Rycerze potwierdzają, że nie będą chcieli przepłacić.

- Czerwoni Rycerze nadal zbierają konsorcjum, aby wykupić Manchester United – głosi oświadczenie. – Naszymi głównymi celami jest przywrócenie władzy w klubie kibicom i społeczności z nim związanej oraz uzdrowienie kasy drużyny. Odpowiedź z ich strony jest zachęcająca do dalszego działania, ale to długi i skomplikowany proces, więc potrzeba trochę czasu.

- W ubiegłym tygodniu odbyliśmy wiele konwersacji z inwestorami i doszliśmy do wniosku, że nie dopuścimy do sytuacji, w której musielibyśmy przepłacić. Tyczy się to głównie i tak wysokiego już zadłużenia klubu. Rozsądna cena powinna ulegać właśnie redukcji, bowiem w futbolu istnieje obecnie taka tendencja. Będziemy teraz się odpowiednio przygotowywać i niebawem złożymy kolejną, stosowną ofertę.


TAGI


« Poprzedni news
Benzema jest szczęśliwy w Realu
Następny news »
Yeovil zagra z United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (15)


Norbas: niech odchodzą z man u w diabli ;]
» 13 maja 2010, 14:35 #14
nikoto76: Ravvv, Stolczi
Nie piszcie głupot, lepiej poczytajcie książki albo pograjcie w piłkę na podwórku. United przez glazerów jest zadłużone na kwotę ponad 700mln funtów. To przez tych sk....wysynów podniesiono ceny biletów, karnetów, itd. To glazerowie wypłacili sobie bonus 17mln z kasy klubu na drobne wydatki a 17mln "pożyczyli". Nie poczyniono żadnych inwestycji w klub, centrum treningowe. Pracownicy w centrum treningowym nie otrzymują posiłków (które były bezpłatne) lecz muszą za nie płacić! Piłkarze musieli kupić 100calową plazmę żeby oglądać i analizować grę przeciwników!
Zamiast kupić Silvę, Matę, Villę z Valencii, kupujemy graczy "na dorobku" którzy mają sprzedać koszulki w Meksyku a jak się uda to wypchniemy ich za 2-3 lata do Realu. MAŁO?
» 13 maja 2010, 01:14 #13
ravvvv: jak sprawić, by klub będący kurą znoszącą złote jaja trafił w czyjeś łąpska? sprzedać opinii publicznej ściemę, że klub umiera, a samemu jest się dobrodusznych kibicem United od małego, który nie ma co zrobić z czasem, pieniędzmi i oderwał się od świata biznesu, w którym nigdy nie miał skrupułów, po to by nagle okazać się wspaniałomyślnym filantropem. Zebrali się i mamy czerwonych rycerzy.
» 12 maja 2010, 16:24 #12
Roo10ney: Działają mi już na nerwy ci Glazerowie. Mogli by pokazać kibicom że czymś się przejmują, a oni nawet na mecze nie przychodzą. Żenada totalna. Oby jak najszybciej zniknęli z Manchesteru. Niech idą do City.
» 12 maja 2010, 16:08 #11
stolczi: niestety zdecydowana wiekszosc ludzi ktorzy pluja na rodzine glazerow to zwykli pieniacze, ktorzy sa zaslepieni... no wlasnie czym? od kiedy klub zostal kupiony przez rodzine glazerow w maju 2005 od razu zaczely sie protesty kibicow. dlaczego? bo klub nie powinien trafic w rece amerykanow... wow. to dopiero argument. co sie stalo od maja 2005 roku? sezon 2006-07 odzyskanie mistrzostwa anglii po 4 sezonach i utrzymanie go na nastepne dwa.. 3 z 4 pucharow ligi zostalu wzniesione za kedencji glazerow, dwie kampanie ligi mistrzow zakonczone w finale z czego jeden wygrany... czy byly jakies problemy z zaplaceniem 30 mln funtow za berbatova? 18 baniek za valencie? kasa placila bez szemrania. czy glazerowie kiedykolwiek podwazali autorytet SAF'a? nigdy... czy klub utracil na moment plynnosc finansowa? nope.. klub sie rozwija i rozpisano plany rozbudowy stadionu... ale nie... kibicow podzielila glupia kampania kibicow, ktorzy chyba zapomnieli ze co oznacza UNITED. ten diabelek na koszulkach ma jednoczyc, nie dzielic. ale dzieciaki i jednosezonowcy podchwycili fajny protest. dla mnie to poprostu glupota.

ONE LOVE! ONE UNITED!
» 12 maja 2010, 10:35 #10
iamarctic: wbrew pozorom argument, że klub nie powinien trafić w ręce Amerykanów, nie jest śmieszny, tutaj bardziej chodzi o tożsamość kibiców, woleliby Anglika, trzeba przede wszystkim postawić się w sytuacji tego angielskiego kibica, myślę, że reakcja jak najbardziej zrozumiała i odpowiednia, woleliby Anglika za sterami, tak samo jak woleliby w składzie United jak najwięcej Brytyjczyków... Po drugie kibice nieźle dostali po dupie w związku z podwyżkami biletów.
Ale, jak już wspomniałem, te minusy bilansują się z sukcesami sportowymi i marketingowymi Manchesteru United.
» 12 maja 2010, 11:10 #9
Fenek: A ja się z Tobą zgadzam Stolczi , nie jestem zwolennikiem Glazerów ale oni tak naprawdę nie ciągną nas na dno jak to jest przedstawiane przez ich przeciwników. Owszem długi są i to spore a nasza sytuacja finansowa jest dość nie pewna ale przejęcie klubu przez tych całych rycerzy nie jest najlepszym rozwiązaniem. Osobiście tak jak już pisałem nie jestem zwolennikiem Glazerów ale na pewno nie popieram tych rycków bo są nie pewni jak pogoda w górach.
» 12 maja 2010, 14:08 #8
haribo99: adios co Ty piszesz? zastanow sie dzieciaku! Zacznij sie interesowac MU, jesli taki kibic z Ciebie. O odejsciu CR7 bylo wiadomo od dawna. Chlopak napalil sie na Real i nic nie bylo w stanie go powstrzymac. SAF uwazal, ze mozna go sprzedac, gdyz damy rade bez niego, wiec wywindowal cene. Pieniadze nie poszly na zadne dlugi. Gil, SAF i inni wielokrotnie wypowiadali sie, ze cala ta kasa jest dostepna dla Fergiego, ale on nie chce kupowac wielkich pilkarzy jak widzisz. Woli mniejsze nazwiska kupic, wyszkolic i sprzedac jako wielkie np. Beckham, CR7, ktorzy sa chyba najlepszymi przykladami ku temu. Taka jest polityka SAFa. Tylko takie ciolki jak ty chcieliby w MU wprowadzic polityke Realu: "sprzedalismy goscia za 90 mln, oooo kupmy tego, tamtego i jeszcze tego"... Same nazwiska nie graja (Real M to potwierdza).
Jaki masz problem z mlodymi perspektywicznymi zawodnikami?
Nani? - jak przychodzil byl nieznany, wszyscy po nim jechali i co?
Valencia - byl dobry, zadna gwiazda swiatowego formatu - a u nas co robi?
itp itd etc
Takze zastanow sie zanim cos glupiego napiszesz nastepnym razem!
» 13 maja 2010, 10:08 #7
Fenek: Glazerowie jak i Ci rycerze mają + i -, dla tego nikogo z nich nie popieram. Najlepszym rozwiązaniem było by kupno przez jednego inwestora.
» 12 maja 2010, 10:14 #6
2Fast4You: To za United da się Przepłacić ?

Szkoda że nie udało się wykupić... Czekam na kolejną ofertę...
» 12 maja 2010, 09:45 #5
iamarctic: szczerze mówiąc mam dosyć niepopularne zdanie na ten temat :P Uważam, że póki klub jest wypłacalny, ma płynność finansową, to niech Glazerowie sobie zostaną. Zauważmy, że od kiedy przejęli oni klub, Manchester stał się niekwestionowaną potęgą, byliśmy jednymi z najlepszych, teraz jesteśmy najlepsi ;P Kasa na wszystko jest, SAF może dokonywać transferów, sukces sportowy jest, tak więc myślę, że większość trochę pochopnie już skreśliła Glazerów. Szkoda tylko, że bilety drożeją cały czas... Oczywiście długi są gigantyczne, ale w 20-30 lat taka maszynka jak Manchester United jest sama w stanie wyjść na prostą. Glazerowie dobrze o tym wiedzą, dlatego nie chcą się pozbywać klubu.
» 12 maja 2010, 06:55 #4
Klimaa: obawiam się że nic nie wyjdzie z przejęcia klubu przez fanatyków (utopia)..Glazerowie zbyt mocno stąpają po naszym klubie
» 12 maja 2010, 02:56 #3
marekw91: ja nie mam zdania na ten temat. skoro dług jest glazera to co chcą rycerze ?

sir alex kupił graczy bez nazwiska ale za jakies 2 lub 3 sezony to sie zmieni
» 12 maja 2010, 00:11 #2
Bart: klub jest zabezpieczeniem Glazera, jezeli ten popadnie w jeszcze gorsze dlugi. Wtedy zdecyduje sie spieniezyc klub, co nie bedzie juz zbyt ciekawe w skutkach :/
» 12 maja 2010, 00:18 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.