Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Dużych pieniędzy warty jest tylko Ronaldo

» 2 maja 2010, 22:59 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Sir Alex Ferguson nie zamierza wydawać olbrzymich pieniędzy, aby wzmocnić skład Manchesteru United w letnim oknie transferowym. Szkot grube miliony funtów byłby w stanie wyłożyć tylko na... Cristiano Ronaldo.
Dużych pieniędzy warty jest tylko Ronaldo
» Sir Alex Ferguson nie zamierza działać wbrew swoim zasadom w letnim okienku transferowym
Angielska prasa od czasu odejścia Portugalczyka podsuwa sir Alexowi Fergusonowi kolejnych zawodników, w których Szkot powinien zainwestować pieniądze zarobione na sprzedaży Ronaldo.

– Nie w moim stylu jest wydanie 60 milionów funtów na zawodnika. Nie ma sensu podważać tego argumentu. Nie kupię piłkarza za taką kwotę – powiedział sir Alex Ferguson.

Szkot zapytany, czy za tak duże pieniądze sprowadziłby do swojego zespołu Lionela Messiego odpowiedział: – Nie. Zapłaciłbym 60 milionów funtów, aby odzyskać Cristiano Ronaldo.

– Prawdziwy pudding poznaje się po tym jak smakuje, czyż nie? Rodzina Glazerów dała mi 20 milionów funtów na sprowadzenie trzech zawodników. Kiedy prosiłem o pieniądze na Berbatowa, to wspierali moje działania. Z mojej strony nie liczcie na żadną krytykę, bo nie będzie można jej uzasadnić.

– Ceny na rynku transferowym są zawyżone. Możesz sprowadzić zawodnika za 40 milionów funtów, ale po dodaniu podatków i wynagrodzenia kwota ta rośnie do 80 milionów. My wolimy sprowadzać młodych piłkarzy i inwestować w ich rozwój – dodał Szkot.


TAGI


« Poprzedni news
Van der Sar: Nie można winić Liverpoolu
Następny news »
Ferguson: Ze Stoke zagramy dla kibiców

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (67)


blady00paul: Przeciez Real nie sprzeda Ronaldo wole kogos innego
» 9 maja 2010, 11:36 #55
slowak: ja juz go nie che w manchesterze jest przelekrelemowany
» 7 maja 2010, 14:55 #54
Dominik1234: SAF dobrze mówi też bym na jego miejscu wydał pieniądze na odzyskanie Cr'a
» 4 maja 2010, 20:36 #53
Tennant: Ja widzę Suareza w ataku zamiast Berbatowa. Swoją drogą mądra polityka naszego klubu :D
Glory Glory MU
» 4 maja 2010, 17:45 #52
Krzychu418: No to mi się podoba niech MU da Realowi jakieś 80 mln euro bo Ronaldo jest już o rok starszy i niech chłopak do nas wraca !!
Już wiem czemu SAF tej kasy nie przebimbał - trzyma ją na ważne wydatki...
Ale by było ZAJEBIŚCIE !!
» 4 maja 2010, 00:10 #51
siano89: Balotelli to jest prawdziwy walczak jego bym widział w składzie United jest młody i trzeba wskazać mu drogę SAF może być jego drugim ojcem i wyrośnie na prawdziwego profesjonalistę
» 3 maja 2010, 21:19 #50
mysticbounce: Walczak? Dla mnie jest on całkowicie bezmyślny. Brzydko fauluje z premedytacją, często symuluje. Chyba za bardzo wali mu na dekiel.
» 4 maja 2010, 01:45 #49
masrzisz: nie no jak dla mnie to Messi tez jest wart takich pieniedzy jak Cristiano no i Runy :) a reszta juz bardzo odstaje od tej trojki :) fajnie by bylo gdyby SAF na nastepny sezon dokonal jakis konkretnych transferow i gra United jeszcze by sie poprawila :) ale niestety juz zapowiedzial ze transferow nie bedzie a szkoda ;((
» 3 maja 2010, 19:38 #48
OWEN7: Widze kilka osb tez jest za BALOTELLIm :] ALex go wychowa :P jak zrobil to z CR :) niech drewniaka oddaja nawet za darmo albo za Żurawskiego wymiana xD hahaha
» 3 maja 2010, 17:43 #47
bober89: on ma 29 lat, więc jeśli za kilka sezonów stanie na wysokości zadania to raptem na rok, może dwa.
» 4 maja 2010, 13:48 #46
karol1417: Nikt nie jest wart takiej kasy każdy z piłkarzy jest człowiekiem i tak jak każdy ma swoje 5 minut. Każdy piłkarz ma tak zwany szczyt kariery a kiedy on już opada wtedy jest zwykłym przeciętniakiem jedynie z dobrym nazwiskiem a o ile dobrze wiem to nikt nie gra nazwiskami tylko grają drużyny i ich najlepsi zawodnicy. Messi może i jest wspaniały ale to jego zejście z prawego skrzydła i strzał na bramkę po której pada gol już jest nudzące...powtarza się chłopak a każdy się tylko tym podnieca ehhh szkoda mówić jakby tak chciał zrobić na Angielskim boisku to by mu nogi połamali. Ronaldo już nie wróci musi się wygrać i udowodnić że wart był tej kasy i na jego powrót nie ma co liczyć SAF tylko tak powiedział. Uważam że należy poczekać troszkę z transferami bo może środek pola być gotowy i w miare możliwości skuteczny po powrocie Hargreavsa a co do ataku to niech poprostu decyzję podejmie zarząd i trener a ja spokojnie poczekam na rezultaty.
» 3 maja 2010, 14:42 #45
bober89: tu masz racje, nikt nie jest wart takiej kasy, myślę, że powinni wprowadzić limity kwoty transferu dla piłkarzy, czy ogólnie sportowców.
może i jest nudne, ale za to jakie skuteczne.
grając w LM z angielskimi drużynami pokazał, że nie każde jego starcie z zawodnikiem gabarytów Ballacka kończy się jego zgonem, fakt nie grał z drużynami typowo siłowymi z dołu tabeli PL, ale mimo wszystko radził sobie nieźle, nawet pod względem fizycznym (przepychanie się itp.)
» 4 maja 2010, 13:46 #44
DevilxDevil: Ja chcę zwycięstw, a jeżeli do tego potrzebne są transfery to niech one nadejdą.
» 3 maja 2010, 13:56 #43
bober89: zwycięstwa są ważne, ale chciał byś, żeby w przyszłym sezonie połowa pierwszego składu była złożona z zawodników sprowadzonych w przerwie letniej? bo ja zdecydowanie nie, nie szanuje (a raczej mało szanuje) drużyny takie jak City, które zostały skompletowane w kilka tygodni. bo w tym momencie główną rolę grają pieniądze.
» 4 maja 2010, 13:42 #42
slowak: dobrze by bylo gdyby wrocil ronaldo
» 3 maja 2010, 13:38 #41
rooney901: po co nam ten laluś jak manchester go sprzedał to znaczy że nie jest nam potrzebny przydał by się ktoś taki jak Villa
tworzyliby z Rooneyem świetną parę napastników
» 3 maja 2010, 16:21 #40
Krzychu418: Yaankes dobrze gadasz !!
Co do Ronaldo to pełna zgoda ale Bojan w MU !? Przecież jego bałbym się wysłać do sklepu po 17 żeby nie dostał łomotu :)
Ten dzieciaczek to do przedszkola powinien iść a nie do MU
Benzema też nie jest potrzebny dla mnie to przereklamowana gwiazda - wytwór mediów, strzelił kilka ładnych bramek i nic więcej...
Villa to byłby świetny transfer tylko że dużo będą chcieli za niego...
Zdaje mi się że on spokojnie do 33 roku życia będzie sadził bramy - chłopak żywotny jest :)
» 4 maja 2010, 00:16 #39
Kam69: e e e e! synek!

rooney901! umyj się, wyjdź i zamknij drzwi, twarz tez zamknij. wróć jak kupisz sobie mózg.
» 4 maja 2010, 18:15 #38
bober89: Rooney kończy swój 6 sezon w Manchesterze, więc nie tak niedawno:P
» 3 maja 2010, 14:09 #37
ForeverMU: Zastanówcie się trochę po jaką cholerę nam tylu graczy ( Mu posiada ok. 50 graczy). Mamy genialnych młodych piłkarzy którzy zajdą bardzo daleko: smalling, nani, rafael, fabio, diouf, macheda, welbeck, hernandez, cleverley, gray, cathcart, obertan, de laet, vermijl, pogba, petrucci itd. po jaką cholerę nam więcej zawodników.
ja na miejscu safa kupiiłbym tylko jakiegoś zawodnika do wzmocnienia środka pomocy, bo scholes niedługo kończy kariere, a carrick gra słabo więc powinni go sprzedać. Natomiast sprzedałbym wielu zawodników: carricka, berbatova, fostera, owena oraz tosicia
» 3 maja 2010, 13:04 #36
Kam69: dobra już skończ forever. wszedłeś na główną junajted, powybierałeś młodzieniaszków, urobiłeś siebie samego w przekonaniu, że każdy z nich przebije się do pierwszego składu i będzie gwiazdą i na dodatek próbujesz wszystkich na to nawracać, bez jaj proszę jasnowidzu....
» 5 maja 2010, 18:57 #35
Kingus661: Ma racje po co nam taki Messi on jest dobry ale tylko w lidze Hiszpańskiej
W lidze Angielskiej wątpię by tak szybko się odnalazł.
Kiedy wydaje się na kogoś duże pieniądze oczekuje się też od razu wysokich rezultatów niestety nie zawsze tak jest dlatego wyszukiwanie nieodkrytych talentów to specjalność Fergusona dlatego też wiele osób ceni go właśnie za to. Gdyby porównać niektóre kluby to to co my wydaliśmy to jest nic
a jakich mamy zawodników ? - Jednych z najlepszych !
Nie bez powodu tak często Real interesuje się zawodnikami Manchesteru United ...
A co do C.Ronaldo to cóż SAF bardzo się do niego przywiązał odkrył w nim niesamowaty talent który może odrobinę spadł w Realu ale nadal jest bardzo dobrym strzelcem dlatego dla Fergiego CR jest tak ważny.
Jak to raz Ronaldo powiedział Zdarzało mi się SAFa nazwać ojcem - nie pamiętam jak było to dosłownie ale chyba mniej więcej każdy kojarzy o co mi chodzi .....
» 3 maja 2010, 12:56 #34
7SwierQ7: Gdyby Messi grał na wyspach to by go tam pozabijali. On taki kurdupel, a Premiel League to jest liga dla twardzieli. Jeżeli by dodać, że Messi nie miałby z kim grać to on byłby warty ok. 40 mln. Można to potwierdzić jak Messi grał w reprezentacji w tym sezonie. Ledwo co się dostali na Mistrzostwa Świata do Republiki Południowej Afryki. Tak więc uważam, że CR9 jest lepszym zawodnikiem fizycznym jak i technicznym. Oczywiście ktoś się nie może zgadzać z moją opinią, ale takie jest moje zdanie i JUŻ ;P
» 3 maja 2010, 11:57 #33
bober89: Argentyna ma tego pecha, że federacja wybrała tragicznego trenera i dlatego się ledwo dostali.
bo to raz Messi pokazał grając z angielskimi drużynami w LM, że nie tak łatwo go zniszczyć? pewnie masz racje, że dużo częściej łapał by kontuzje, ale wątpię czy by go tak strasznie niszczyli.
Torres o tym ostatnio wspominał, że myśli/marzy o powrocie do Hiszpanii, bo jeśli pogra dłużej na wyspach to będzie musiał wcześniej skończyć karierę przez kontuzje:/
» 3 maja 2010, 12:12 #32
DrunkenBear: @bober89: no nie przesadzaj, Barcelona też nie ma wybitnego trenera (co pokazał dwumecz z Interem, a wcześniej potyczki z Rubinem). Guardiola gubi się, słaby z niego taktyk. Bez Eto w zeszłym sezonie nie wiem czy tak różowo by było.
» 4 maja 2010, 01:53 #31
Park123: Tu sie nie moge zgodzic poniewaz Messi jest wiecej wart i Rooney jest tez duzo wart;)))
» 3 maja 2010, 11:18 #30
Xartula: Narazie mówimy o nazwiskach którzy bez wątpienia są warci 20-40 mln a czy SAF wyda tyle pieniędzy ? może nie konieczny jest napastnik mając Berbatowa( który może w przyszłym sezonie zagrać lepiej) i Javier'a HernĂĄndez, krytykowany Carrick może mieć lepszy sezon a więc napewno ktoś będzie niestety siedział na ławce przy zakupach.
» 3 maja 2010, 10:52 #29
szraaamek: wszystkich na ktorych nas stac to pozgarnia city ;/
» 3 maja 2010, 10:47 #28
Xartula: No tak ale trzeba też nie zapominać ze oprócz swietnych piłkarzy na rynku transferowym są tez inne kluby. Aguero to dobry przykład na to ile klubów chce go pozyskać, Inter przy wygranej w LM może pozwolić sobie na zakupy ten Real i wiele wiele innych klubów a ciekawe czy SAF wyda 30mln na jednego piłkarza w okienku transferowym.
» 3 maja 2010, 10:46 #27
cycuu89: I Ferguson dobrze robi, tak właśnie powinno dokonywać się transferów nie tak jak real co wydaje 200 mln na transfery i z ossasuna ledwo daje sobie radę, albo przytoczmy w tym momencie barce Ibra kosztował ich 40 mln euto + eto zami sobie powiedzcie czy był wart, chwała bogu że ferguson myśli i rozważa każdy transfer przed jego dokonaniem. Może teraz ktoś powie że sprowadził berbe na OT który kompletnie się nie sprawdził, owszem ale po tym co on pokazywał w tottenhamie to nie dziwię się że ferguson go sprowadził zresztą ja też bardzo liczyłem na ten transfer bo naprawdę wtedy był wart tych 30 baniaków.

Ktoś tam wspomniał o Balotellim owszem też bym go widział w united a to z tego powodu że Ferguson by go wychował i tego jestem pewny a transfer nie bylby drogi bo inter jak najszybciej się chce go pozbyć
» 3 maja 2010, 09:37 #26
Sheep: Moim zdaniem Messi jest 3 razy wiecej wart niż Ronaldo
» 3 maja 2010, 09:35 #25
ercraft: Ronaldo - choć szczerze za nim nie przepadam - jest piłkarzem o niebo bardziej kompletnym od Messiego.
» 3 maja 2010, 10:36 #24
bober89: ciężko ich porównywać, ja bym chyba mimo wszystko stawiał na Messiego.
wielu zarzucało Ronaldo, że błyszczał tylko ze słabeuszami a jak przychodził mecz z Chelsea to nic nie grał. trochę tak było, nie da się ukryć. wydawało się, że przez ostatnie 3 sezony Messiemu praktycznie nie robiło różnicy czy gra z Ossasuną Pampeluną czy z Manchesterem, zawsze błyszczał.
wydaje mi się, że Messi nie musi być kompletny bo jest genialny w tym co robi, szybki balans ciała, prędkość, przyspieszenie precyzyjny strzał i to mu wystarcza, żeby praktycznie samemu wygrywać mecze.
a skoro efekty są podobne to po co się męczyć na fajerwerki?
» 3 maja 2010, 12:06 #23
DrunkenBear: @bober89: genialny był Ronaldinho, który z piłką potrafił zrobić wszystko. Messi nie sądzę żeby był lepszy od Ronaldo. Mimo jego szybkości i zadziwiającej skuteczności. Tak naprawdę jakim piłkarzem jest pokażą MŚ. Gdy przyjdzie mu grać innym stylem. Bez wsparcia takich piłkarzy jakich ma Barcelona.
» 4 maja 2010, 01:45 #22
Koryt: Fergi jeszcze nie widział mnie w akcji :D
» 3 maja 2010, 09:30 #21
matemufc: Wiem że Barcelona ma niemal już sfinalozowany transfer Villi lecz dalej wierze ze Fergie przebije cene , a najlepiej gdyby oddał Drewienko i dodał z 20 mln ,wiem jedno ze napewno fergusonowi mozna zaufac co do transferów :)
» 3 maja 2010, 09:20 #20
ercraft: jak odda Berbatova to po co nam Villa??
jest Roo, wróci Owen, są nieopierzeni Wellbeck, Macheda i Diouf. latem przyjdzie w końcu świetnie zapowiadający się Hernandez więc pytam PO CO wydawać jeszcze jakiekolwiek pieniądze na napastników? trzeba jedynie odzyskać po Berbatovie tyle ile się da choć ciężko będzie znaleźć rozrzutnego frajera.
» 3 maja 2010, 10:39 #19
Rooneyy: Po co nam villa za 40 mln (nie licze ze valencia bedzie chciala berbe+20 mln za ville -.-) ma 29 lat i jeszcze by chcial jakie zarobki ... a pamietajmy ze manchester ma dlugi :)
» 3 maja 2010, 10:40 #18
bober89: @ercraft
"latem przyjdzie w końcu świetnie zapowiadający się Hernandez"

ile już takich było świetnie zapowiadających się młodych napastników, którzy później nic nie grali? to że chłopak radzi sobie w Meksyku nie znaczy, że to samo będzie pokazywał na wyspach. ja raczej jestem sceptycznie nastawiony do niego. na YouTubie z każdego można zrobić geniusza. pożyjemy zobaczymy.
a tak poza tym, wróćmy na ziemie, Villa nie jest dla nas.
1) cena
2) wiek
3) wymagania kontraktowe
» 3 maja 2010, 12:00 #17
DrunkenBear: Villa? Oj nie, za stary, za dużo by chciał tygodniówki (jak pamiętam coś koło 250k funtów tygodniowo). To już lepiej wyłożyć na Torresa kasę. Przynajmniej sprawdzony w PL i wiadomo na co go stać.
» 4 maja 2010, 01:40 #16
NaniRedMU17: dokładnie!! Tylko jeden czlowiek jest wart takiiego hasju CR9!! co wczoraj pokazal a Realu...czyli zagral w swoim stylu!!:))
» 3 maja 2010, 08:50 #15
bober89: Lil, nie pij tyle:P sezon 2010/11 jeszcze się nie zaczął, więc nie wiesz jak United będzie grał:P chyba, że jesteś prorokiem to przepraszam:P
» 3 maja 2010, 11:56 #14
Deluxe: Słowa Sir Alexa utwierdziły mnie jeszcze mocniej w tym, że możemy odzyskać za ileś lat Ronaldo. Cieszyłabym się, ale z każdym dniem ta radość maleje - już teraz. Bo kiedy patrzę na United, wiem, że to kapitalna druzyna. Ma braki, ma niepotrzebnych zawodników, ale tak naprawdę jest genialna. Dlatego mam nadzieję, że będzie dobrze, cokolwiek zadecyduje nasz menedżer. A Glazerowie to okropne sknery. Czekam, aż spadną z tego swojego pieprzonego stołka raz na zawsze.
» 3 maja 2010, 07:39 #13
Lil: Powiem szczerze, że nie chciał bym powrotu Ronaldo. Chyba, że grał by na pozycji napastnika, a nie skrzydłowego.
Manchester po odejsciu CR7 gra jak jedna drużyna. Wiadomo kluczowy jest Rooney, potem wszystko zależy czy Nani ma dzień (coraz częściej ma dzień co dzień), no i później szukani są Valencia i co może być dziwne Giggs.
Ronaldo to fantastyczny piłkarz, ale widział bym go jedynie na szpicy z Rooneyem, a nie na skrzydle, bo nie chciał bym już oglądać United z sezonu 2009/10... dlaczego? Bo United 10/11 gra o wiele ładniejszą piłkę.
» 3 maja 2010, 08:52 #12
manutdfan92: Z młodzieży ciekawie się zapowiadają: Kjear, Sanchez, Hazard, Rodwell i mój faworyt: Romelu Lukaku (chyba po raz setny powiem że to geniusz). Ktoś wspomniał o Balotellim - piłkarz ma duży potencjał ale chyba nawet SAF miałby problem żeby go wychować. Jeśli mówimy o Interze to Davide Santon to też duży talent.
Z bardziej ogranych zawodników na myśl przychodzą mi Dżeko, Benzema, Modrić, Milner bądź Gourcuff.
» 3 maja 2010, 01:19 #11
Lil: 1. Balotelli - jest fanem AC MILAN i takie szopki jak robi w Interze to nawet Adebayor w Arsenalu nie robil. United da mu pograc, zrobi z niego gwiazde a on bedzie gadal, ze chce do Milanu... n/c
2. Aguero - 100% transfer do Chealse - koniec.
---
SAF mówi, że woli młodych graczy co nie znaczy, że nie zainwestuje w starszych.
Wg. mnie dobrymi transferami były by:
1. Joe Cole - (nawet zarobki w wysokosci 130 tys. / tyg. - gdyz byl by on za darmo...)
2. Modric - co prawda jakies 20 mln, ale w tranzakcji wiazanej (Carrick + 10 mln) to już co innego.
3. Bent - można twierdzic, że nie mniej niż 20-30 mln, ale wolał bym jego niż Benzeme czy Huntelara. Dlaczego? Hmmm....:
a) Jest młody - tak jak Benzema i Hunt, ALE !!
Strzelił ponad 20 goli w PL... Benzema i Hunt nie mogą tyle strzelić w słabszych ligach !!
Bent zna Anglie i druzyny jak własna kieszeń i gracz który ładuje tyle goli a jego zespół nie gra nawet w Lidze europejskiej, nawpewno odczówa niesmak. A atak Roo - Bent możliwe, że zobaczymy w RPA... a może i w United ^^
» 3 maja 2010, 00:31 #10
baju: Balotelli wg mnie pasuje do druzyny, ma koles charakter, ale watpliwe jest sprowadzenie go.. :)
» 2 maja 2010, 23:57 #9
bbauza: dali Fergusonowi 20 mln, bo sprzeda Berbatova i z tego będą też pieniądze na młodych, ale zdolnych. Rozglądajmy się za kimś rodem z wysp brytyjskich.
» 2 maja 2010, 23:51 #8
Gozdal: A co do transferów to prędzej ktoś odejdzie niż przyjdzie ;d
» 2 maja 2010, 23:45 #7
gaham1: Modric i któryś z napastników: Aguero Suarez Benzema Robin Van Persi.
» 2 maja 2010, 23:31 #6
Gozdal: za każdego 30 mln minimum, a na aguero to przynajmniej 50...
» 2 maja 2010, 23:42 #5
OWEN7: po 1 .... benzema i huntellar sa slabi.... Atak Balotelli np aguero . ja uwazam ze musi zos6tac sprowadzony ALEXIS SANCHEZ zUDINESE . Ferguson chcial go juz rok temu ale sie nie udalo :( a na srodek zaprpopnowal bym tak LASS sam feguson moiwl ze przydal by sie defensywny pomocnik, Bardzo bym chcial zobaczyc V.D.V w koszulce United :) a 6tak szybko napisze zawodnikow mlodych ktorych chetnie bym widzail : Ninis , Subotic , M Richards , Balotelli A Sanchez , obronca Palermo nie pamie6tam jak sie nazywa :P i Akinfiejew na bramke badz Neuer :P co wy na takich zawdonikow ?:) POZDRO GO GO UNITED !!
» 2 maja 2010, 23:28 #4
Gozdal: wymieniłeś piłkarzy za których trza płacić od sztuki 15-25 mln...
nie przeczytałeś newsa ze zrozumieniem...
» 2 maja 2010, 23:41 #3
Drozdzyn: OWEN7 chciałbyś chyba żeby z manchesteru zrobił się real??
SAF mówi bardzo dobrze.
A i jeszcze jedno,Real kupił światowe gwiazdy football'u i jak na tym wyszedł??
To nie jest fifa,bo zawodnicy czasami potrzebuja troche czasu zeby sie zgrac.
» 8 maja 2010, 09:14 #2
czerwonydevil: Na śroku może być Gourcuff, Modrić, Silva ;)
» 3 maja 2010, 14:09 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.