Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Trenerska karuzela zaczyna się kręcić

» 20 kwietnia 2010, 10:42 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Manchester United rozpoczął poszukiwania nowego menadżera, po tym jak sir Alex Ferguson zakomunikował zarządowi, że zrezygnuje z kierowania drużyną po przyszłym sezonie.
Trenerska karuzela zaczyna się kręcić
» Manchester United rozpoczął poszukiwania nowego menadżera, po tym jak sir Alex Ferguson zakomunikował zarządowi, że zrezygnuje z kierowania drużyną po przyszłym sezonie. Lista potencjalnych sukcesorów jest długa.
Sir Alex Ferguson na trenerską emeryturę przejdzie w lecie 2011 roku, sześć miesięcy przed swoimi siedemdziesiątymi urodzinami. Na razie nie wiadomo kto zastąpi krewkiego Szkota. Trenerska karuzela dopiero zaczyna się kręcić.

Najpoważniejszym kandydatem, zdaniem angielskiej prasy, jest Jose Mourinho, który obecnie prowadzi Inter Mediolan. Na Old Trafford nie wszyscy są jednak przekonani o wyjątkowych umiejętnościach Portugalczyka.

Na korzyść Mourinho przemawia doświadczenie i trofea wywalczone w Portugalii, Anglii i Włoszech. „The Special One” jest jednak postrzegany jako osoba, która ciągle szuka nowych wyzwań, co wykluczałoby jego długi pobyt w jednym zespole.

Poniżej lista potencjalnych następców sir Alexa Fergusona sporządzona przez dziennikarzy The Sun.

Fabio Capello. Wygrywał tytuły w Hiszpanii i Włoszech, a także zrobiłby wszystko, aby zatrzymać Wayne’a Rooneya. Włoch chce jednak wypełnić swój kontrakt z reprezentacją Anglii, który wygasa w 2011 roku. Kiedy Ferguson odejdzie, będzie miał 65 lat.

Josep Guardiola. Młody trener, który dobrze włada językiem angielskim i wygrywa wszystko z Barceloną. Może mieć jednak problemy, aby się odnaleźć poza barcelońską rodziną.

Jose Mourinho. Wygrał sześć ważnych trofeów z Chelsea. Ma charakter, aby przechytrzyć nawet najlepszych. Z drugiej strony nie potrafi długo wytrzymać w jednym miejscu – dwa lata w Porto, trzy w Chelsea, a teraz chce odejść z Interu.

Arsene Wenger. Ma najlepszą reputację spośród wszystkich, umiejętności i talent. Pięć lat bez trofeum z Arsenalem, to jednak poważna skaza na CV Francuza. Wenger miał również swoje zatargi z Manchesterem United.

Martin O’Neill. Wymieniany w gronie kandydatów od dawna, przez wielu na Old Trafford podziwiany. Wydaje się jednak znudzony futbolem, bo nie jest w stanie awansować z Aston Villą do czołowej czwórki.

Guus Hiddink. Święcił triumfy z Realem Madryt i PSV. Zaimponował także podczas pobytu w Chelsea. Woli jednak pracować z reprezentacjami. Niedawno został selekcjonerem Turków.


TAGI


« Poprzedni news
Zoran Tosic chce zostać w FC Köln
Następny news »
Milan zaoferuje 20 mln za Berbatowa?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (228)


manutdfan92: Narazie wolę nie myśleć co będzie jak zabraknie SAFa bo to dla mnie niewyobrażalne, ale jeśli chcemy aby po odejściu Fergusona klub zachował ten sam styl i charakter to w gre wchodzą Moyes albo Blanc. Guardiola to zupełnie chory pomysł, a "The Special One" jest trenerem wybitnym ale nie pasuje do United.
» 21 kwietnia 2010, 23:31 #192
Tomek13: najlepiej żeby trenerem został ktoś kto był zawodnikiem MU i posmakował tradycji i zwyczajów jaki w klubie panują, myślę że dobrym kandydatem był by np:Laurent Blanc lub Ole Gunnar Solskjaer :)
» 21 kwietnia 2010, 17:30 #191
oti: Dla mnie kandydatem nr 1 jest Laurent Blanc, ewentualnie Martin O’Neill.
» 21 kwietnia 2010, 16:52 #190
wielkifanMU: Mati888 -- "Manchester nigdy nie będzie taki sam" widać że jesteś łasy na sukcesy !! Nie liczy się dla Ciebie tradycja tego genialnego klubu, szacunek do niego, tylko liczy się to by drużyna cały czas zdobywała trofea. Widać że jesteś sezonowcem.
» 21 kwietnia 2010, 14:48 #189
DrunkenBear: Fabio Capello: Możliwe, chociaż słyszałem, że po mistrzostwach ma wrócić na ławkę trenerską Realu. Jednak jakby został naszym trenerem, to nie sądzę, że na długo.

Josep Guardiola: Nie, nie i jeszcze raz nie. PL to nie liga hiszpańska. Tu się gra szybką piłkę. Nie wymienia się 60 podań przed strzałem na bramkę. Poza tym, nie sądzę, aby w drużynie bez gwiazd pokroju Messiego, czy Xaviego sobie poradził.

Jose Mourinho: Mój faworyt, darzy wielkim szacunkiem Fergusona. Wydaje mi się, że nawet sam SAF go wyznaczy na swojego następcę. Z tej listy chyba jako jedyny prócz Wengera sprawdził się w PL.

Arsene Wenger: Raczej nie opuści Arsenalu, więc nawet nie wiem skąd ta propozycja.

Martin O’Neill: Może być dobrym wyborem, naturalny następca. Tylko ma jeden mankament, brak dorobku trenerskiego. A niestety nam potrzeba sukcesów.

Guus Hiddink: Nie, on pójdzie tam gdzie mu więcej zapłacą...
» 21 kwietnia 2010, 12:59 #188
kosciak: Murinho to pasuje do chelsea, realu - polityka: nakupować piłkarz - żywy towar.. To zupełnie nie pasuje do UNITED. U nas wszystko jest poukładane, zupełnie inna polityka itp, poprostu UNITED!

L. Blanc jak narazie dla mnie jedyny godny kandydat.
Cantona nie bardzo ma pojęcie o trenowaniu, Guardiola.. no niewiem, z takim składem to i ja bym pewnie z Barca wygrał wszystko hehe ;)
Ciekawa natomiast jest jeszcze opcja - O'Neal, moim zdaniem, bardzo dobry trener, manager, ale czy aż na tyle? no niewiem...

A i żadne Hiddinki, Capella itd. Te chłopki tylko na forse leca, zrobią burdel w MU a jak poczują tylko $ to zaraz United sie im znudzi..

Wenger? nie ma szans, myślę że on sam nie byłby zainteresowany, a jakby takiego Baniteza zobaczył u nas na łace to by sie chyba śp. Best w grobie przewracał ..

Trzeba nam względnie młodego, utalentowanego managera z charakterem!
» 21 kwietnia 2010, 12:52 #187
DrunkenBear: Murinho? Jakoś w Porto bez wielkich gwiazd sobie świetnie radził. Myślę, że przy jego zmyśle taktycznym był by ciekawym kandydatem ;D
» 21 kwietnia 2010, 13:02 #186
kosciak: w porto nie było gwiazd? heheh dobre ;)
» 21 kwietnia 2010, 13:16 #185
DrunkenBear: Jakoś nie przypominam sobie wielomilionowych transferów do tego klubu. Porto raczej na młodych zdolnych piłkarza bazowało...
» 21 kwietnia 2010, 13:18 #184
barszczuxdd: ja bym chciał taką liste ;p :
-laurent blanc (nie wiem, jak doszedł z bordeaux do ćwierćfinału LM, zresztą był cenionym graczem w united)
-josep guardiola (młody, średnio doświadczony trener, wątpie aby przejął united)
-jose murinho (zawsze był dla mnie dobrym trenerem)

możecie sie ze mną nie zgodzić, ale wdg mnie nikt inny nie poradzi sobie w united
» 21 kwietnia 2010, 12:32 #183
kosciak: L Blanc. moim skromnym zdaniem, świetny piłkarz, świetny trener
» 21 kwietnia 2010, 12:27 #182
Prezes10: Ja mam trzech kandydatow:

1. Eric Cantona
2. Roy Keane
3. Laurent Blanc

Nie ma innej opcjii Panowie!
» 21 kwietnia 2010, 12:15 #181
WiernyKibic: kur*a sory to nie do ciebie tylko tego blade'a :D
» 21 kwietnia 2010, 13:55 #180
WiernyKibic: kur*a sory to nie do ciebie tylko tego blade'a :D
» 21 kwietnia 2010, 13:55 #179
WiernyKibic: brawo admini, glupie posty enzo oznaczacie ponizej poziomu a cos takiego jak ten koles i jego wypowiedzi widnieja i mnie, jak i wszystkich odrazu wyprowadzzaja z rownowagi...

ogarnij sie dzieciaku i odwiedz [link usunięty] tam cie przyjmą...
» 21 kwietnia 2010, 13:54 #178
DjBosiL: ja nie wyobrażam Sb United bez Fergusona. Nie wyobrażam...
No ale nic nie trwa wiecznie.
» 21 kwietnia 2010, 11:18 #177
KrolikMU: Onet donosi ze Fergie sam wskazal swojego nastepce, mianowicie Davida Moyesa :)
» 21 kwietnia 2010, 10:54 #176
krav3n: David Moyes

[link usunięty]

źr. ASInfo
» 21 kwietnia 2010, 10:45 #175
Picia: Moim zdaniem następnym menadżerem będzie Ole Gunar Solskjaer - tutaj pałeczka przechodzi z pokolenia na pokolenie :P
Jeszcze dokończy sezon z rezerwami, a nowy sezon zacznie jako asystent SAFa ;] I to byłoby idealne rozwiązanie ^^
» 21 kwietnia 2010, 09:44 #174
Elninio: Dla mczego nik nie podal Solskiera ktory radzi sobie swietnie z mlodzikami jeszcze zostal Cantona i Joze.Reszta byla by za slaba by prowzdzic nas
» 21 kwietnia 2010, 09:26 #173
Mati888: No cóż. Mimo, że należałby się tego spodziewać, jest to dla mnie zaskoczenie. Manchester już nigdy nie będzie taki sam. Co do zastępcy to może być ktoś z Anglii, albo Guardiola.
» 21 kwietnia 2010, 08:42 #172
wielkifanMU: Myślę że Martin O’Neill lub Jose Mourinho zostaną trenerami Man Utd za 2 lata. Mourinho wiadomo w miejscu nie może usiedzieć dłużej niż 4-5 lat i dla tego wolałbym O'Neill'a.
» 21 kwietnia 2010, 06:52 #171
Camrall: Guardiola stanowczo nie ... gubi się w trudnych momentach ..
» 21 kwietnia 2010, 00:01 #170
Johnyblaze: Po tym co wyprawiał ze zmianami Guardiola w meczu z Interem - stanowcze NIE! dla niego. Jak można przegrywając zrobic zmiane typu: ściaga z boiska Zlatana i wprowadza Abidala a Maxwell do ataku mając na ławce choćby Henrego i Bojana. Panikuje w trudnych momentach.
» 21 kwietnia 2010, 12:59 #169
juras1211: Mourihnio = defensywna piłka, nawet kosztem wyników nie che aby MU grał taką piłkę , Portugalczyk nie jest dobrym kandydatem , mu się łatwo pracuje jak ma niegraniczną władzę i nieograniczony budżet w MU nie miałby ani jednego ani drugiego , nie słyszałem o czymś takim, aby Portugalczyk stworzył jakiegoś piłkarz , zbudował gdzieś w jakimś klubie silne rezerwy, złożone z młodych piłkarzy, on zawsze posługuje się doświadczonymi piłkarzami bo jest łasy na sukcesy i nie lubi ciężko pracować , a z młodymi inaczej się można więc o czym my w ogóle mówimy
» 20 kwietnia 2010, 23:22 #168
barnaba1987: no nie przypominam sobie aby Jose mial nie ograniczony budrzet w Porto! pomysl zanim cos napiszesz

''nie słyszałem o czymś takim, aby Portugalczyk stworzył jakiegoś piłkarz''
a Deco, Carvalio itp itd ??
» 21 kwietnia 2010, 15:55 #167
leevy: Bez Ferugusona to może być lipa..Myśle ze w Tym meczu nie mielismy farta.. Ale bramka byla w Fartownej jak to powiem minucie..
Dziekujmy mu za To co zrobił dla Manu..Mysle ze to bardzo dobry Trener juz Jest trenerem od Ponad 15-stu lat.Nie był zadnym frajerem jak , nie umyty Guardiola.. Jedyne co mu moze zostać To przejscie na emeryture ;|.Mam taką nadzieje ze SAF jest na tyle madrym czlowiekiem
Jednak jego odejscie wskaże godnych jego zdaniem następców Jak to napisał mądrze ,, Pociera ''.Ja sobie poprostu nie moge wyobrazic Manu bez Fergusona , Niewiem co to bedzie ale napewno damy rade..Jose Murinho oraz Blanc moze nie byli by Źli ale to nie to samo co nasz Alex Feruguson :|.Nawet nie które Angielske drużyny mówia ze odejscie Alexa Fergusona To NonSens ! Jak to oni mowią !Miejmy nadzieje ze ta Informacja jest nie prawdziwa.Odejscie SAF niewiem kto wieee ? Czy nam pomoze czy nie.. Nie którzy mowia tak nie którzy nie..
Eric Cantona Ktos tu ma racje Mogłby być bardzo dobrym zastepca Alexa Fergusona..
» 20 kwietnia 2010, 23:21 #166
kilgor: szkoda ze SAF idze na emeryture ale i mu sie nalezy. według mnie Capello to najlepszy kandydat.
» 20 kwietnia 2010, 23:19 #165
Master123: Inter zagrał dzisiaj genialnie, właśnie taki styl gry niesamowicie mnie kręci . Doskonała organizacja w defensywie do tego szybka gra z kontry , to włośnie lubię w piłce . Messi jak zwykle z porządnymi defensorami sobie nie pograł , do tego chamuś ostro potraktował łokciem Maicona .
» 20 kwietnia 2010, 23:07 #164
masrzisz: no barca dzisiaj suche buly :) swietny wystep maicona i lucio ;)
» 20 kwietnia 2010, 22:55 #163
Fexo: Ja dalej mowie nie dla Jose bo potrzebujemy trenera ktory zostanie u nas na wiecej niz 3 sezony.
» 20 kwietnia 2010, 22:53 #162
Ordon: Dziecko, a skad wiesz ile zostanie Jose u nas (ewentualnie)? Jasnowidz kolejny?
» 20 kwietnia 2010, 22:56 #161
nelsonk: Jemu chodzi o to że każdy inny trener wyrobi max. 3 sezony a jedynie Wujek Jose jest w stanie dłużej trenować taki zespół jak United.
» 20 kwietnia 2010, 23:16 #160
ttlbtg: No nie powiem, żebym się cieszył z wygranej Interu, ale też nie jest mi smutno z porażki Barcelony;) Z dwojga złego, obiektywnie patrząc, właśnie tak jest dobrze. Barca pod presją, że to niby taki "najlepszy klub na świecie" w opinii wielu "znawców". Nie powiem, bo są dobrzy, ale każdy ma swój limit do wyczerpania:) Nie mieli pomysłu na grę, a już tym bardziej na bycie skuteczniejszą drużyną w tym meczu. Bez United, to takie mecze (nawet tych największych firm) ogląda się jak zwykły film w TV, bez dosłownie żadnych emocji. United w następnym sezonie sięgnie po mistrzostwo w Europie. Jestem o tym święcie przekonany:) No ale póki co, skupmy się na meczu w sobotę, bo on właśnie (w okolicznościach nagłego zwrotu akcji, na finiszu rozgrywek najlepszej i najsilniejszej ligi świata) urasta do rangi finału World Cup:)

W2G UTD!
» 20 kwietnia 2010, 22:49 #159
DevilxDevil: Ktoś ma jeszcze wątpliwości czy Mourinho posiada umiejętności trenerskie? Czy może jest tylko zarozumiałym cynikiem? Szacun dla Jose za to co zrobił z Barcelonką.
» 20 kwietnia 2010, 22:43 #158
mysticbounce: Ja mam wątpliwości. I z komentarzami wolę poczekać do zakończenia meczu na Camp Nou.
» 20 kwietnia 2010, 22:58 #157
Koryt: BRAvo Inter cos ta barcelonka slabiutko hahaha
» 20 kwietnia 2010, 22:41 #156
peter1992: Heh :D Barca przegrała 3:1 (znaki...)
» 20 kwietnia 2010, 22:40 #155
Camrall: Inter może sprawic niespodziankę ;D ładnie zagrali .. Messi kompletnie wyłączony i barca zaraz gorzej
» 20 kwietnia 2010, 22:38 #154
smash: dalej mowicie nie dla mourinho?to geniusz, wlaczcie mecz!
» 20 kwietnia 2010, 22:10 #153
piokrop: cenie Mourinho, mysle ze to swietny taktyk, wystarczy spojżeć na wynik 3 do 1 z barcelona jak na razie :)
» 20 kwietnia 2010, 22:09 #152
Gogo: The Special One, ewentualnie Guus Hiddink (ale to raczej nierealne). Jak dla mnie ta dwójka to najlepsi trenerzy na świecie. Byłbym bardzo zadowolony gdyby Jose zawędrował na OT.
» 20 kwietnia 2010, 22:06 #151
Camrall: najlepszym trenerem na świecie jest ktoś inny ;)
» 20 kwietnia 2010, 22:40 #150
ttlbtg: Jedno jest pewne. Wygrywając z Tottenhamem przynajmniej do niedzieli 18:45 będziemy liderem tabeli. Za tym idzie presja, która spocznie na Chelsea, że mecz trzeba wygrać, a jak wiadomo pod presją gra się nie układa tak jak by każdy tego chciał. Presja tłumi determinację i zmusza do popełniania błędów. Właśnie to będzie nasz atut - okoliczność, w której The Blues zaczną myśleć "muszę, ale czy potrafię?":) To oczywiście obniży ich morale znacząco. Jeśli wygrają okażą się odporną drużyną, jeśli nie to nic nowego, w końcu nie możemy się od nich spodziewać, aż takiego wyczynu, kiedy od ich braku kompletu punktów w tym meczu, zależeć będzie nasza obrona mistrzostwa:) No ale skupmy się na Kogutach, bo mecz sam się oczywiście nie wygra:) Będzie dobrze, już widzę 3 oczka więcej w tabeli przy MANCHESTER UNITED!

W2G UTD!!
» 20 kwietnia 2010, 22:05 #149
rooneyfan: Za żadnym z wymienionych wyżej nie przepadam, ale jak któryś z nich to zdecydowanie Jose Mourinho.
» 20 kwietnia 2010, 21:58 #148
Masaccio: The Sun i wszystko jasne...
za krótki
za krótki
» 20 kwietnia 2010, 21:49 #147
kiko76: ole gunnar solskjaer, pepe guardiola albo jose mourinho. osobiście twierdze, że ole ponieważ SAF będzie jeszcze miał duży wpływ na rozwój drużyny, a pepe i jose nie dadzą sobie w swoje karty zaglądać
» 20 kwietnia 2010, 21:46 #146
daw7: Manchester bez Fergiego ?? hmmm....kilka lat temu nie potrafilbym sobie tego wyobrazic no i dalej nie potrafie. Lecz jak to sie mówi wszystko co dobre kiedys sie konczy :(... szkoda ale wiem ze nic nie poradze jezeli z tym odejsciem to prawda SAF za wszystko co zrobiłes i zrobisz dla MU wielkie DZIEKUJE !! i mam nadzieje ze osoba ktora go zastapi, ktokolwiek by to byl, bedzie odnosic rownie czesto rownie wielkie sukcesy z najwspanialszym klubem jaki znam czyli MANCHESTEREM UNITED !!

GLORY, GLORY MAN UNITED !!
» 20 kwietnia 2010, 21:21 #145
Camrall: A ostatnio coraz częściej sprawdza się że w każdej plotce jest ziarnko prawdy ... więc napewno nie wymyślili sobie z powietrza tego ..
» 20 kwietnia 2010, 21:07 #144
WigdorDevil: Nie wiem dlaczego media zaczęły teraz spekulować czy SAF zakończy kariere trenerską.Nie mają co pisać to i do SAFa sie przyczepili i bzdury o nim wypisuja.
» 20 kwietnia 2010, 20:57 #143
Kingus661: Jak widać nie są to jednak informacje pewne na 100%
No tak SAF najlepszy trener serce United i długo by wymieniać, no ale wiadome było że zawsze trenerem nie będzie i prędzej czy później i tak odejdzie...Chyba każdy jest zdania że kto by go nie zastąpił to i tak nigdy nie będzie to samo... A może już niedługo będzie wypowiedz Fergusona i powie że np zostanie tyle ile tylko będzie mógł i będzie w stanie prowadzić Czerwonych Diabłów !
» 20 kwietnia 2010, 20:54 #142
jaqb05: Gratuluję osobom, które wierzą informacjom podawanym przez The Sun. Pamiętajcie, że The Sun to angielski ,,Fakt".

Ja nie wierzę w tą informację. Gdyby tą informację podała The Times lub BBC to można by to rozważać na poważnie.
» 20 kwietnia 2010, 20:48 #141
Adi88: Mam nadzieję, że to plota sądząc po źródle (The Sun). Moim zdaniem SAF jest w stanie spokojnie prowadzić zespół jeszcze przynajmniej przez 3 sezony, pytanie tylko czy chce to kontynuować... Co do następcy Sir Alexa to chciałbym widzieć Davida Moyesa bądź L. Blanca, nie zaś portugalskiego pyszałka i egocentryka.
» 20 kwietnia 2010, 20:43 #140
Devilson: dobre nazwiska podajesz. Moyes, Blanc to też moje typy.
» 20 kwietnia 2010, 21:16 #139
majkelSJZ: Wg mnie następcą Fergiego, powinien zostać Laurent Blanc. Kiedyś grał w United i zapowiada się na znakomitego trenera. W dodatku jest młody, więc mógłby prowadzić drużynę przez długie lata. Jednak mam nadzieję, że SAF zostanie jeszcze w United przez wiele wiele lat, nie wyobrażam sobie United bez niego, to trenerska legenda, geniusz :)
» 20 kwietnia 2010, 20:26 #138
szonpol: Zgadzam sie z kolegą bardzo mądry facet i utalentowany szkoleniowiec.W wywiadach mowie ze stosuje niektóre metody Fergusona Blanc byłby idealny
» 20 kwietnia 2010, 20:46 #137
bejbi: [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*]
» 20 kwietnia 2010, 20:21 #136
roki2008: "The Sun" to jest moze i brukowiec, ale co jak co to ferguson ma swoje lata. mam jednak nadzieje, ze w przyszlym roku zgarniemy wszystko i bedzie chcial zostac chocby ze 3 sezony. moim kandydatem jest Blanc, a nie niebieski Mourinho, ktory jakos mi nie pasuje do MU. Ewentualnie Roy Keane... :)
» 20 kwietnia 2010, 20:15 #135
uzi103: Manchester bez Fergusona to już nie ten sam Manchester. W historii Man Utd byli tylko dwaj trenerzy: Matt Busby oraz Alex Ferguson.
Trudno sobie wyobrazić co będzie po jego odejściu...
» 20 kwietnia 2010, 20:05 #134
Aro1989: Pewnie tak samo myśleli kibice gdy odchodził Sir Matt Busby;] i co?? i jest dobrze:) a trenerów to United miało więcej:P p.s. nie zdziwię się jeśli asystent SAFa zostanie managerem Diabłów:)
» 20 kwietnia 2010, 20:25 #133
DeeJay: Nie znam United bez Fergusona i mogę sobie w żaden sposób wyobrazić jak ta drużyna będzie bez niego funkcjonować...
Po za tym uważam że ci "kandydaci" są BARDZO mało prawdopodobni, zwłaszcza Mourinho i Wenger. Guardioli nie puszczą z Barcelony. Capello za pięć lat będzie miał tyle samo co Ferguson. Hiddink jakoś mnie nie przekonywuje. O’Neill wydaje mi się najprawdopodobniejszym następcą sir Alexa, żeby miał tylko tyle samo pasji.
Znając życie następcę powoła sam Pan Suszarka :)
» 20 kwietnia 2010, 20:04 #132
juras1211: blanc jest świetnym trenerem , ale myślę , że ma za małe powiązania w Anglii wiadomo , że o sile trenera nie decydują jedynie umiejętności , ale z drugiej strony wreszcie myślę , że mielibyśmy większy " dostęp " do francuskich talentów , Francja to kopalnia piłkarskiego złota
» 20 kwietnia 2010, 19:52 #131
Manutd777: Manchester United bez Alexa Fergusona...
Jakiś nonsens ,ale chcemy czy nie to go zabraknie i tak czy siak;(
Mój kandydat to Laurent Blanc
» 20 kwietnia 2010, 19:43 #130
juras1211: O’Neill naprawdę temu trenerowi robota pali się w rękach , jest idealnym kandydatem ze względu na wiek , na to ,że może się związać z klubem na lata , a talent ma ogromny nie tylko jeśli chodzi o zarządzanie klubem , ale i o pozyskiwanie nowych piłkarzy .
» 20 kwietnia 2010, 19:31 #129
psychiczny: tylko mourinho.Mialem zaszczyt byc za jego plecami w trakcie prowadzenia meczy,swietny strateg tylko za bardzo przereklamowany,ale jeden z najlepszych.Oby wrocil do EPL.
» 20 kwietnia 2010, 19:13 #128
DevilUnited: Wszystko ma swój koniec....uważam ze jego następcą Murinho/Redknapp
» 20 kwietnia 2010, 19:11 #127
PK17MUFC1878: Moim Zdaniem Najlepszy Trener w Historii Footballu ...

United Bez Niego...
Nie Moge Sobie Tego Wyobrazić....
Czy Ten Pociąg Dojeżdża Do Końca Swojej Drogi ....;(

Płakać Mi Sie Chce ....

On Był Sercem UTD Nadal Nim Jest I Na Zawsze Nim Zostanie ...

Czy Jest Jaki Kolwik Trener Który Będzie Potrafił Go Zastąpić...

Kiedy Mówi Sie United Myśli Sie Ferguson...

;(;(;(

pierwszym trenerem który mi przyszedł do głowy to Carlos Queiroz współpracował z SAF'em

Ciągle Nie Wierze W to Co Czytam ...

Mam Nadzieje Że To Tylko Plotki...

United4rever!!
» 20 kwietnia 2010, 19:04 #126
OnlyRedDevils: Dlatego mówię, że najlepiej go zastąpić jego synem Darrenem Fergusonem który już jest trenerem. Ojciec by mu wytłumaczył co i jak i nadal Manchesterem władał by Ferguson^^. Ale to tylko moje przemyślenia, narazie i jak najdłużej niech zostanie Sir Alex. Pozdro
» 20 kwietnia 2010, 19:14 #125
Sorata: OnlyRedDevils - w pełni się z Tobą zgadzam, napisałem to już też prędzej ;). Co 2 Fergusony to nie 1, a na pewno syn z ojcem podczas obiadków by taktykę obmyślali xD. Ale i tak myślę, że to jest tylko plotka - SAF w United zostanie aż do śmierci ;). Za bardzo jest związany z tym klubem :)
» 21 kwietnia 2010, 16:33 #124
MrKubinho: Moim zdaniem SAF powinien zostać jeszcze ze dwa lata ;)
» 20 kwietnia 2010, 19:00 #123
oldtrafford: Mam nadzieję że jeszcze w następnym sezonie go zobaczymy szkoda że chce już zakończyć współpracę z United to rewelacyjny trener uważam że jego godnym zastępcą mógłby być Jose Mourinho to też świetny strateg i rewelacyjny trener
» 20 kwietnia 2010, 18:47 #122
jack1066: Każdy ma swoje zdanie,dobrze powiedzianie.Ja tam nie przepadam za Jose,a Moysa cenię i uważam że ten gość ma dobrze poukładane w głowie.Ale co będzie za 2 lata-tego nie wie nikt.
» 20 kwietnia 2010, 18:47 #121
gwiazda2010: Jakby nie patrzec o tym trąbią od 5 lat ponad a dalej nic nie ma ... jak nowego trenera to tylko kogos zwiazanego z nami a nie jakiegos jose czy innego przychlasta !!
» 20 kwietnia 2010, 18:44 #120
slowak: bardzo szkoda ze dferguson juz nie bedzie menagerem mnchestru dzieki niemu menchester osiagnal tak wiele;( moim zdaniem napewno nie powinien byc jego zastepca mourinho i hiddink ale zgodze sie na wengera!
» 20 kwietnia 2010, 18:42 #119
Michal88: wenger to nie realne po 12 czy 13 latach mialby zostawic arsenal i przejac stery w United hehe bez kitu nie wyobrazam sobie tego
» 20 kwietnia 2010, 18:41 #118
gwiazda2010: no chyba kpicie !! jaki mourinho !! przeciez ten czlowiek nie nadaje sie na ławkę do nas !! zniszczyłby MU + trenował CHELSEA !!
Dla mnie kandydatami to
BLANC
Solskaer !!

nikt wiecej trzeba miec kogos z klubu a nie gwiazdeczki gwiazdy dalej trzeba isc tokiem myslenia alexa ktory kupuje mlodych za pol darmo aby pozniej ich wypromowac , a nie przyjdzie jose i zniszczy zespol !!
pozniej dodac do sztabu giggsa i scholsa !!
» 20 kwietnia 2010, 18:41 #117
barnaba1987: Gary Neville na trenera (30 znaczkow)
» 21 kwietnia 2010, 16:06 #116
piterlox94: Guus Hiddink powinien byc nastepca Alexa. Zobaczcie co on zrobil z chelsea gdzie ich doprowadzil a z reprezentaja Rosji ...!! Ta osoba jest godna podziwu on jest nr 1 !!
» 20 kwietnia 2010, 18:39 #115
barnaba1987: Mourinho- ''nie potrafi długo wytrzymać w jednym miejscu – dwa lata w Porto, trzy w Chelsea, a teraz chce odejść z Interu.''
Nonsens... 2 lata w porto i wygrywa LM ,kazdy by odszedl. Trzy lata w Chelsea i go wywalili! nie odszedl bo mu sie znudzilo. Chce odejsc z Interu?? Po meczu z Chelsea na Ned1 ogladalem wywiad z nim i mowil ze chce zostac do konca kontraktu czyli 2 lata jeszcze. Jesli Murinho ''''nie potrafi długo wytrzymać w jednym miejscu '' to co mozna powiedziec o Hiddinku ktory zmienia pracodawce co poltora roku od ladnych paru lat bierze klub i do tego reprezetacje ,puznie zostawia klub zmienia reprezetacje z ktorej puzniej rezygnuje na zecz Chelsea z ktorej rezygnuje na zecz reprezetacji. Mysle ze Mourinho zostal by u nas z 10 lat jak nie dluzej bo niby gdzie by mial isc do Realu?? Nigdy tam nie pujdzie z reszta jak kazdy klasowy trener z tego powodu ze wszystkie decyzje odnosnie graczy w Madrycie podejmuje Perez nie trener a na to nikt nie pojdzie ,proste.
» 20 kwietnia 2010, 18:11 #114
MartinMU: zdaje mi się że Jose Mourinho z tej listy jest najbardziej odpowiedni - jego charakter idealnie pasował by do United a chyba nikt nie wątpi że trenerem jest bardzo dobrym i na pewno byśmy nie obniżyli poziomu gry ,tylko właśnie problem że on raczej chyba by długo nie zabawił na OT

Arsene Wenger - wiadomo najbardziej utytułowany francuski trener i jeden z lepszych na świecie ,poznał się na światowym futbolu i myślę że byłby bardziej odpowiedni niż Martin O’Neill czy Guus Hiddink

Fabio Capello i Josep Guardiola , pierwszy ma na koncie Real, Juve, Rome czy Milan a z każdą z tych ekip zdobył trofea myślę więc że na OT dał by sobie doskonale rade , Josep - pierwszy zespól to Barcelona B potem 1 drużyna i no faktycznie sukcesy są piękna gra tez ale jakoś myślę ze w MAN UTD była by klapa

tak więc moim zdanie Wenger, Capello lub Mourinho by byli odpowiedni na następce SAF'a ale co z tego bedzie zobaczymy
» 20 kwietnia 2010, 17:55 #113
DevilUnited: Niektórzy z was nie myślą kompletnie...

Wenger nie opusci United a Hiddink to nie jest trener tej klasy !!

Guardiola racja może i nie opusci Barcelony ale tu chodzi 0 rok 2011 a nie o 2010 !! Myslicie ze Murinho do tej pory zostanie w Interze?Albo że Pojdzie gdzies do Realu na pare misiecy zeby isc do United?BZDURA!

Nie ma w tej chwili realnej opcji bo nei wiemy co bedzie.

Ja bym chciał zobaczyc Redknappa...
» 20 kwietnia 2010, 17:48 #112
barnaba1987: Ok kazdy ma swoje zdanie..
Odbudowal ten Everton to prawda ale nie zrobil czegos z niczego tylko konsekwetnie za pomoca kaski dokupil lepszych graczy i tyle.
Jesli Moyes wygral by z tym Evertonem chociaz Lige Europejska (SAF doszedl zdaje mi sie do finalu Pucharu UEFA z Aberdeen) to osobiscie pojade do Liverpoolu prosic go by zostal nastepca SAFa tyle
» 20 kwietnia 2010, 17:46 #111
devils18: Najlepiej żeby Ferguson został jak najdłużej, ale z tej listy wybrałbym Martina O 'Neill'a lub Davida Moyesa obydwaj prowadzą drużyny z PL i dobrze sobie radżą. Cechy wspólne tych managerów to, to, że obydwie drużyny grają ładną piłkę i cechują się przemyśl-onymi transferami. Za O'Neillem przemawia to, że jego zespół w większości składa się z anglików a za Moyesem to, że pracuje już w Evertonie 8 lat. Myślę, że to, któryś z nich powinien objąć Man UTD po Fergusonie.
» 20 kwietnia 2010, 17:25 #110
Sorata: A może syn SAFa? Darren on miał czy jakoś tak ;d
» 20 kwietnia 2010, 17:12 #109
jack1066: barnaba1987-Moyes miał z Evertonem 4 miejsce w Anglii i to jedyny który złamał wielką czwórkę(przynajmniej w ostatnich latach).Zresztą nie miał(i nie ma) tak silnej kadry jak drużyny co są przed nim w tabeli.To że ktoś nie zrobił jeszcze super rewelacyjnego wyniku to nie znaczy że nie poradzi sobie w United. Zobaczcie sobie jak gra Everton-gdyby nie kontuzje i "zaspany" początek sezonu to mogliby nawet walczyć o 4 pozycję.Moyes ma 47 lat,doświadczenie,więc to mógłby być dobry wybór. Większość kandydatów których tu wymieniacie to powoli będą emeryci-np.Hiddink,Capello,Murinho szuka ciągle nowych wyzwań.Pozostaje jeszcze Blanc albo Roy Keane,którego też bym nie skreślał.
» 20 kwietnia 2010, 17:10 #108
barnaba1987: No musze sie z toba nie zgodzic.. Nie powiedzial bym ze Everton ma gorszy sklad od Tottenhamu cz Aston Villi. Maja Howarda,Bainesa,Yobo,Distina,Artete,Goslinga,Pienaara,Fellainiego,
Rodwella,Sahe,Donovana,Yakubu
To nie sa goscie z ulicy albo pilkaze pokroju graczy Boltonu...

''To że ktoś nie zrobił jeszcze super rewelacyjnego wyniku to nie znaczy że nie poradzi sobie w United''
A co to twoim zdaniem oznacza?
'' "zaspany" początek sezonu '' ten poczatek sezonu obciaza tylko i wlacznie Moyesa. No chyba ze chcesz aby Manchester na inauguracje sezonu dostawal 4:1 w d*pe to prosze bardzo bierzmy Moyesa
» 20 kwietnia 2010, 17:31 #107
tiger363: Ale fantastyczna lista menadżerów ^^
Widać, że The Sun. Wenger, Guardiola, Capello? A to dobre.
Ja najchętniej na stanowisku trenera po Fergusonie widziałbym obecnego menadżera Bordeuax - Laurenta Blanca. Polecam tekst na redlogu "Moja wizja United jest lepsza od Twojej", mnie autor przekonał ;)
A oprócz niego to jeszcze Martin O'Neill, David Moyes i Steve Bruce.
» 20 kwietnia 2010, 17:09 #106
woj92: Panie Ferguson mam nadzieję że się jeszcze żarty pana trzymają. Coś mi się wydaje że jak już odejdzie to sam naznaczy swojego następce i myślę że wszystkich zaskoczy. Ciężko będzie zastąpić najlepszego trenera na świecie, ale myślę że znajdzie się ktoś taki.
» 20 kwietnia 2010, 17:03 #105
bojhaaker: Wenger , to on jest w stanie przejąć Man utd bez uszkodzenia wcześniejszej pracy klubu którą stworzył sir Aleks .Wenger ma oko do dobrych zawodników , ale ostatnio mu ich brakuje , ale mając takich zawodników jacy są w Man utd Wenger zdobywałby tyle trofeum co Ferguson , ale zawsze będzie mi brakowało gumy Fergusona .....ale to dopiero za jakieś 6 lat , nie wierzę że sir Aleks odejdzie , mówił tak już kiedyś i.....jest w Man utd :)
» 20 kwietnia 2010, 17:01 #104
Schokan: po pierwsze tego czlowieka nie da sie zastapic to jest legenda, nalezy mu sie pomnik przy OT i na pewno taki dostanie

a co do nowego trenera bedzie musial dzwigac historie i osiagniecia poprzednika ciagle bedzie do niego porownywany i jedyne czym moze sie wybic to tym ze bedzie jeszcze lepszy

a czy taki istnieje czy ktorys z wyzej wymienionych panow jest w stanie udzwignac az tak wielka i ciezka presje

zobaczymy w przyszlosci a narazie jeszcze jeszcze majster w tym sezonie i w nastepnym a potem SAF sie zastanowi i zostanie :D
» 20 kwietnia 2010, 16:55 #103
FanRooney: POMNIK MUSI MIEĆ heehhehhe:) (30 znaków)
» 20 kwietnia 2010, 17:04 #102
Xartula: Nie ma drugiego takiego Ferguson trudno ;/ trzeba sie pogodzić to wielki trener i niech United szuka kogoś kto będzie na dlugo w United a nie 2 cz y3 lata
» 20 kwietnia 2010, 16:54 #101
FanRooney: racja :) Mourinho jest bardzo dobry lecz nie jest tak przywiązany do 1-go klubu przez tak dużo lat,ale jemu dałbym tą posade
» 20 kwietnia 2010, 17:02 #100
wrooney: Moim zdaniem oczywiscie najlepszy bedzie Mourinho. Mysle ze ewentualnie dobym wyborem był by Matrin O,Neill
» 20 kwietnia 2010, 16:54 #99
b90: Żaden z wyżej wymienionych trenerów się nie nadaje. Jedynie Mourinho ale też wątpię. Drugiego takiego Fergusona już nie będzie ;/
» 20 kwietnia 2010, 16:44 #98
Elninio: Po co tyle zlosci wszyscy wiemy ze Liver nadaje sie na polsilwera tylko swoja cienizna i smetnym trenerem ktory was opusci.Anglia nalezy do NAS GLORY GLORY
» 20 kwietnia 2010, 16:44 #97
barnaba1987: Kto po SAFie? Oczywiste ze Mourinho:
1.SAF wielokrotnie powtarzal ze chce go na nastepce
2.Jest kure*sko dobry
3.Murinho wielokrotnie powtarzal ze jak anglia to tylko Manchester United ,a kluby z innych lig raczej nie wchodza w gre. Bo niby gdzie indziej by mial isc, do Realu? Bayernu? Lyonu?
Nie widze tego inaczej. Zaden Blanc ,Capello czy inny Hiddink. Oni nie sa nawet w polowie tak dobrzy jak Jose.
Blanc- Co on osiagnol? 1 mistrzostwo Francji z kadrowo bardzo silnym (jak na Francje i nie tylko) Bordeaux to bardzo malo...
Capello- Po pierwsze druzyny kierowane przez niego graja bardzo defensywna pilke na przyslowiowe 1:0, tak bylo gdy kierowal Real i Rome. To sie moze nie podobac. Po drugie to Manchester potrzebuje trenera na dlugie lata a Capello za 3 moze 4 latka emerytura
Hiddink- jest nawet niezly w PSV potrafial powymyslac naprawde dobre taktyki i graczy. Jedyny i nie podwazalny argument przeciw jemu to fakt ze Mourinho jest lepszy.
Cantona??- nie bo United nie gra w pilke plazowa , potrzebujemy pewniaka nie kota w worku.
Guardiola- NIE REALNE
Keane- Bez jaj! A moze Gary Neville??
Moyes- a kto to jest Moyes? Czy on cos wogule osiagnol? Bo 8 miejsce w PL to zaden sukces ,nie potrzebujemy sredniakow. Mourinho ktory wygral LM z Porto kontra Moyes ktorego najwiekrzym sukceserm jest 7 miejsce w PL z Evertonem...
O'Neil- jest bardzo dobry ,ale Mourinho jest duzo lepszy
» 20 kwietnia 2010, 16:33 #96
mysticbounce: Taki dobry, że w tym sezonie pewnie nie da rady stosunkowo słabej Romie. A argumenty w stylu: 'ale Mourinho jest dużo lepszy' pozostawię bez komentarza. W ogóle pisanie, że Capello i Hiddink nie są nawet w połowie dobrzy jak Mourinho - po prostu ręce opadają.
» 20 kwietnia 2010, 18:32 #95
barnaba1987: Argument w stylu '' w tym sezonie pewnie nie da rady stosunkowo słabej Romie'' jest jeszcze slabszy. Chyba ze jestes jasnowidzem?
A to ze Interem zloil d. Barcelonie to tez cie nie przekonuje?
Nie pisz do mnie prosze bo mi sie smiac chce z takich marnych wymian zdan
» 21 kwietnia 2010, 16:02 #94
malin0017: THE_REDS boli, że już niedługo to UNITED będzie niekwestionowanym mistrzem w Anglii :) . Jak dobrze pójdzie to nawet w tym sezonie buahaha.
A nasz biedny l'poolek walczy o LM :D .
» 20 kwietnia 2010, 16:32 #93
driffter128: dokładnie a zresztą live nawet już dużych szans niema na LM albo Tottenham lub City więc zostanie im liga Europejska to nie jest świetne
» 20 kwietnia 2010, 17:06 #92
PawcioMoron: o lige mistrzow?? Mysle, ze o LM moga zapomniec.. niech oni sie lepiej martwia czy wogole uda im sie zalapac do ligii europejskiej :D
» 20 kwietnia 2010, 17:31 #91
driffter128: Alexa ***** sorki podygało mi się
» 20 kwietnia 2010, 16:32 #90
driffter128: Martin O’Neill popieram mógł by zostać następcą Sir Aleksa Fergusona Murinnho to wogóle usunąć go ze strony ja za nim nie przepadam lekko mówiąc Josep Guardiola też mógł by być ale wątpię że odejdzie z Barcelony Claude Puel z Lyonu też dobry trener no i Laurent Blanc z Bordeaux też by pasował ale wole żeby SAF został jak najdłużej
» 20 kwietnia 2010, 16:29 #89
malin0017: "Wenger przypomina Fergusona stawia na młodzież, jego transfery są niezwykle trafne, Arsenal który gra praktycznie samą młodzieżą doskonale sobie radzi, dobry taktyk i świetnie motywuje zespół bardzo dobry szkoleniowiec, chce aktywnie uczestniczyć we wszystkich aspektach działania klubu, więc mógłby przy naszym budżecie transferowym święcić najwyższe trofea. "

Może to i do Wengera przylgnęło, ale nie przesadzajmy-już pare ładnych lat
Wenger nie gra samą młodzieżą...bo czy Sagna, Campbell, Silvestre, Rosicky, Arszawin, van Persie, Almunia, Clichy, Gallas, Eboue, Edualdo, Veermalen to taka znowu młodzież? Najmłodsi z nich mają chyba 25 lat.
Wenger ma wiele młodzieży w kadrze, lecz to nie znaczy, że gra praktycznie tylko nią.
» 20 kwietnia 2010, 16:29 #88
ttlbtg: Jeśli już na przyszłość to (dla mnie) Wenger bądź (i tu dla mnie człowiek, który umiejętnościami i przywiązaniem nie odstaje od Fergusona jest) Avram Grant.

No ale to moje oczywiście dwa najtrafniejsze typy, w odwrotnej do tej co wymieniłem kolejności.
» 20 kwietnia 2010, 16:28 #87
ttlbtg: Tak z ciekawości podstawowe pytanie:
- gdzie jest zakomunikowane (prócz tego, że wyłącznie - standard - media o tym spekulują), że Ferguson odejdzie?
Może by tak jego zapytał o zdanie?:)

Oczywiście "media wiedzą wszystko najlepiej", no tak, zapomniałem;)

Co do samego Fergusona to oczywiście nie będzie z nami wiecznie. Tylko informacje o jego rzekomym przejściu na emeryturę są stanowczo przedwczesne. Media kierują się swoimi prawami, dlatego to jak wiele innych informacji (co dzień to innych i nowszych) mnie jakoś nie dziwi:)

Co do tego newsa i jemu pokrewnych:
- gdzie tu racjonalne argumenty mówiące, że Ferguson odejdzie? Bo w moim rozumieniu fakt osiągnięcia przez SAFa pierwszej (i oczywiście ostatniej) wartości muzealnej jest dobrym pretekstem do tego, by wyolbrzymiać sprawę co do jego rzekomego odejścia w przyszłym sezonie.

Nikt, racjonalnie myślący (a za takiego uważam Fergusona, bo przecież nie media:)) nie odchodziłby w równą rocznicę swojej kadencji. Nie ma takiej możliwości, by na rok czy dwa, czy na pięć przed jubileuszem szkota, ktokolwiek żył już w przeświadczeniu, że właśnie po kolejnym sezonie zawiesi on swoją gumę na kołku;) Bajkowe te teksty pisane przez zagraniczne (nie tylko) brukowce.

Nie wiem jak będzie, ale jesteś święcie przekonany, że równe 30sezonów bierze Sir Aleks pod uwagę. Tylko on wie, czy czuje się na siłach pociągnąć to wszystko jeszcze dłużej. Jest w sumie tylko człowiekiem, a fakt bycia przez ćwierć wieku u sterów United jest wyczynem bezprecedensowym w futbolu na najwyższym światowym poziomie (i chociażby na każdym jego szczeblu).

Po przeczytaniu takiej informacji, nawet w jednym procencie moje przekonanie nie zostało zachwiane, bo tak jak przed przeczytaniem tak i teraz uważam, że 30-tka jest w zasięgu jego ręki. On doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Jako 75-latek jak najbardziej może bez słowa po prostu odejść, a przywiązanie, chęć zdobywania najwyższych laurów, sukcesów i stworzenia nowej historii drużyny, będzie pamiętany przez następne pokolenia. Każdego kto w przyszłości (dla mnie za 6lat) obejmie stery tego klubu, będzie się przez długie lata oceniać przez pryzmat geniuszu szkota. To jak najbardziej jest nieuniknione. Następca w przyszłości musi charakteryzować się podobnymi cechami jakie posiadał szkot, bo właśnie Ferguson stał się już spory czas temu ikoną trenerskiego fachu.

To prawda, nie ma ludzi nie zastąpionych, a są jedynie Ci wyjątkowi. Tylko, tylko, że na tą wyjątkowość Sir Alex pracował przez ćwierć wieku. Ktoś inny na zaufanie i stanowisko godnego następcy zacznie zasługiwać dopiero po dekadzie kierowania United. No nie muszę przypominać, że dekadzie bogatej w tryumfy jakich sam Fergie nie mogłby się powstydzić:)

Co do samego newsa na koniec, to żadnych argumentów uwierzytelniających podobne teksty! Bo przecież określenia typu: "...poinformował anonimowy informator", czy "...przecież prasa wie wszystko najlepiej" są bardziej niż żałosne;)

Pzdr
» 20 kwietnia 2010, 16:06 #86
kako777: Kurcze szkoda;( ManUtd już nie bedzie takie samo ale niestety to musiało kiedys nastąpić w sumie nie wiem kto byłby jego godnym następcą
poczekamy zobaczymy może to będzie ktoś zupełnie spoza tej listy
» 20 kwietnia 2010, 16:03 #85
bambusz: z podanych wyzej najbardziej odpowiadal bym mi capello ;d aczkolwiek chetnie zobaczyl bym tez na lawce trenerskiej Guardiole ;d no i wielka szkoda Fergusona;d on zawsze bedzie czescia United! GLORY UNITED
» 20 kwietnia 2010, 15:59 #84
DevilxDevil: O'neill
Mourinho
Moyes

Ci trzej panowie się nadają jak najbardziej. Mają dobrą reputację i umiejętności chyba również. Najbardziej pasują mi trenerzy z Wysp, bo są że tak powiem "zaszczepieni". A ocenę Mourinho pozostawię sobie po rywalizacji Interu z Barcą.
» 20 kwietnia 2010, 15:55 #83
Zaglebiak: Jednego Pana mi brakuje : Laurent Blanc.
» 20 kwietnia 2010, 15:55 #82
MUorzech: Łza się w oku kręci na myśl o braku Fergusona, na jego miejsce widzialbym Blanca
» 20 kwietnia 2010, 15:54 #81
matemufc: Blanc tylko i wyłacznie ale miejmy nadzieje ze fergie zoistanie jak najdłuzej
zaden murinho ! smierdziel z londynu
» 20 kwietnia 2010, 15:52 #80
Tennant: Wielka szkoda że trzeba się będzie żegnać z SAF.. Dla mnie Wenger lub Guus wchodzą w grę
Glory Glory MU
» 20 kwietnia 2010, 15:52 #79
siano89: Wenger przypomina Fergusona stawia na młodzież, jego transfery są niezwykle trafne, Arsenal który gra praktycznie samą młodzieżą doskonale sobie radzi, dobry taktyk i świetnie motywuje zespół bardzo dobry szkoleniowiec, chce aktywnie uczestniczyć we wszystkich aspektach działania klubu, więc mógłby przy naszym budżecie transferowym święcić najwyższe trofea.
» 20 kwietnia 2010, 15:49 #78
panek69: Myśle, że Mourinho byłby odpowiedni bo ma charyzmę i doświadczenie w prowadzeniu wielkich klubów. A jak nie to ktoś z czwórki Blanc/Moyes/O'Neill/Redknapp
» 20 kwietnia 2010, 15:48 #77
manutd666: Skąd to info??!! Nic nie widze na manutd.com
» 20 kwietnia 2010, 15:48 #76
Fenek: Wenger- nie zdradzi Arsenalu po za tym jego polityka transferowa jest dośc dziwna.
O Neill dobry angielski trener ale jakoś bez polotu , wydaje mi się że za słaby do ManUtd
Hiddink- nieee on się nie nadaję na trenera klubowego , dobrze sobie radzi ale jak już to zostało napisane jego żywioł to reprezentacje.


Osobiście może Blank dał by radę ale nie wiem;/
nikt nie zastąpi SAF ;(
» 20 kwietnia 2010, 15:32 #75
Rydlu7: Do czasu odejścia Ferguson może jeszcze zmienić decyzję np. gdy MU będzie w dużej potrzebie to sądze iż wtedy nas nie opuści :)

Chciałbym aby sir Alex Ferguson trenował Diabły jak najdłużej! :)
» 20 kwietnia 2010, 15:31 #74
RedDragon: Wydaje mi się że Pep i Wenger ze swoich klubów nigdzie się nie ruszą. Najlepszym kandydatem moim zdaniem byłby Guus, Moyes lub Blanc :)
» 20 kwietnia 2010, 15:30 #73
Fenek: Z powyżej wymienionych kandydatów to tylko Capello, co do reszty to :
Guardiola- nie opuści Barcy, po za tym, liga hiszpańska i angielska bardzo się różnią jeżeli chciał by wprowadzić jakieś nowinki w kadrze to mogło by to się dla nas źle skończyć.
Murinho- to sezonowiec kilka sezonów tu kilka tam po za tym nie jestem przekonany do jego "talentu" miał zawsze dobrych piłkarzy pod swoimi skrzydłami więc dawał sobie radę a Porto mu się udało.
» 20 kwietnia 2010, 15:30 #72
DevilUnited: Hiddink ? Nie bądzcie smieszni....
Wenger ? Boze przeciez to jest tener Arsenalu od ładnych 10 lat....
Moyes? Nie zaprzeczam...ale małe doswiadczenie
Capello ? idzcie mi z nim....
Murinho? Dlaczego nie...
Guardiola?j/w
to byc moze plotki ale sami wiecie ile on ma lat moze to są plotki ale i tak odejdzie SAF za rok

Guardiola to najlepszy wariant...

Jak nie on to Murinho...

W ostatecznosci Redknapp/Moyes
» 20 kwietnia 2010, 15:26 #71
czqu: w komentarzu do któregoś newsa podałem podobną listę, tyle, że bez Wengera i Guardioli - oni na 99,99999% nie zastąpią Fergusona. Dopisałem tam jeszcze Keane'a i Cantonę, bo kiedyś te nazwiska się pojawiały
» 20 kwietnia 2010, 15:25 #70
talir: Mourinho jest moim faworytem, trochę przesadzają z tym, że nie potrafi zagrzać dłużej miejsca w jednym miejscu. Z Porto każdy by odszedł gdyby miał trenować w Chelsea, z kolei stamtąd go Abramowicz wywalił, Mourinho zawsze powtarzał, że chce wrócić do Anglii. Pamiętam jak Mourinho powiedział, że ceni Fergusona. Kiedyś MU przegrało z Chelsea 3:0, a Ferguson podszedł do niego i umówił się na kawę żeby porozmawiać o meczu. Jose powiedział, że podziwia SAFa za to, bo on sam po takiej porażce nie zdobył się na to. Co do jego arogancji to jest z niej pożytek, media skupiają się na nim, a to zmniejsza presję na zawodnikach.

Oczywiście inne kandydatury są też ciekawe, ale ja jestem za Mourinho, to dobry trener i moim zdaniem przesadzone jest to, że nie potrafi zagrzać dłużej w jednym miejscu. Zresztą on sam się wypowiadał kiedyś, że chciałby trenować MU.

Pozdrawiam wszystkich kibiców MU, dziękuje Fergusonowi za te 24 lata i życzę mu powodzenia i sukcesów w tym 25-tym roku na OT.

Mam do niego sentyment. Trenuje ten klub praktycznie od moich urodzin.
» 20 kwietnia 2010, 15:23 #69
gently47: mysle ze BLANC z bordeaux bedzie dobrym wyborem, kiedys tez bylem sklonny uwierzyc w cantone moze on cos ciekawego by wymyslil:)
» 20 kwietnia 2010, 15:21 #68
witek: A ja proponuję... nie podawać newsów z The Sun! To co podaje ta bulwarówka to zawsze wymysły wyssane z palca. Ferguson zapewne wszystko zdementuje. Poza tym o przejściu na emeryturę przez Szkota uwierzę, ale tylko wtedy jeśli sam zainteresowany o tym powie. Tyle w tym temacie.

Ps. Nie podniecajcie się.
» 20 kwietnia 2010, 15:20 #67
Michal88: mourinho jest swietnym trenerem i mysle ze to jedyna sensowna postac jak mogla by zastapic sir Alexa ale nie zapominajcie o jednej istotnej sprawie portugalczyk delikatnie mowiac nie jest zbyt lubiany przez kibicow z Old Trafford VIVA UNITED
» 20 kwietnia 2010, 15:15 #66
pacino123: Laurent Blanc z Bordox albo David Moyes z Evertonu. Obaj są dobrzy, nawet Fregie chciał wziąść Moyesa na asystenta.

Albo syn Fergusona Darren!! Gdyby go wzioł na następny sezon jako asystenta to może byliby z niego ludzie!!

W/g mnie Murinho nie nadaje się na trenera United. On umie tylko kupic doświadczonych piłkarzy i złożyć z nich skład, który będzie "działał" kilka lat a potem jak już wszyscy sie tam zestarzeją wynosi sie gdzie indziej.
Guardiola zagrzał już sobie miejsce w Barcelonie i po co miałby przychodzić do MAN UTD
Arsene Wenger nie będzie chciał odejść z Arsenalu, bo tam mu dobrze, piłkarzy szkoli pod swój styl, szkółki pracują pod jego styl, a United ma inny styl.
Capello za stary...
O'Neil mógłby być ale jakoś go w United nie widze
Hiddik woli raczej trenować reprezentacje.
» 20 kwietnia 2010, 15:11 #65
Lukasz18mu: Darren Ferguson - młody, utalentowany a i ojciec by mu podpowiadał i na pewno by kontynuował jego prace w United !!
» 20 kwietnia 2010, 15:04 #64
Lukasz18mu: Darren Ferguson - młody utalentowany, a i ojciec by mógł mu podpowiadac, na pewno kontynuował by prace swojego ojca !!
» 20 kwietnia 2010, 15:03 #63
bideMU: moim zdaniem trenerem za te niby dwa lata powinien zostac giggs lub neville lub scholes o ile nie skoncza z fytbolem po drygie jak mial byc to juz inny trener to zdecydowanie martin o'neil on by byl dobrym nastepca a teraz po trzecie i najlepsze ferguson jeszcze z pare lat posiedzi na lawce treerskiej;]
» 20 kwietnia 2010, 14:59 #62
UnMishii: gdyby Jose dostał Man Utd, albo chociażby Barcelonę to byłby nie do pokonania. Z całym szacunkiem dla SAFa, ale wydaje mi się że Mourinho jest lepszym taktykiem, i w aktualnej sytuacji bylibyśmy pewnie na czele tabeli (Fergie podjął parę błędnych IMO decyzji), a Berbatov miał by za co wylecieć, bo narazie nie miał sposobności pokazać swoich umiejętności.
» 20 kwietnia 2010, 14:49 #61
OnlyRedDevils: Moim zdaniem najlepszym zastepcą Alexa Fergusona będzie jego syn który także jest trenerem mianowicie mowa tu oDarrenie Fergusonie. Tata podpowiadał by mu jak prowadzić drużynę, a kto inny by słuchał Alexa?^^
» 20 kwietnia 2010, 14:48 #60
bartek95: Gdy odejdzie SAF to pewno razem z nim i Scholes Giggs NEville i VDS....
PS:Dzisiaj za Inter kciuki trzymać;]
» 20 kwietnia 2010, 14:47 #59
Yoshiek: Jak juz ktos tu wspomnial, poczekajmy na oficjalna wypowiedz Fergiego a nie na pieprzenie glupot The Shit (Sun)..
» 20 kwietnia 2010, 14:40 #58
brk91: Mourinho raczej nie przyjdzie gdyż obecnie odnosi sukcesy z Interem. Zresztą nie ma co gdybać, to dopiero w przyszłym roku, jeszcze wiele w piłce się zmieni, zapewne dojdą w tym czasie nowi kandydaci.
» 20 kwietnia 2010, 14:37 #57
Jokerr: Prywatnie uważam, że Mourinho nie jest przereklamowany. I jest odważny, ma to co ma również Guardiola a brakuje czasem Fergiemu. Idealnie nałożyłoby się, gdyby Scholes, Giggs i Neville skończyli swe misje w Manchesterze. Grać grube kilkanaście lat z jednym trenerem i odejść wraz z nim - cudna sprawa.
» 20 kwietnia 2010, 14:33 #56
bartek95: Jose albo Hiddink bo Guradiola raczej nie przyjdzie.
» 20 kwietnia 2010, 14:30 #55
TMK: David Moyes. Innych kandydatów nie widzę.
» 20 kwietnia 2010, 14:30 #54
Jokerr: Możemy być prawie pewni, że jeśli ktoś zastąpi Fergusona to na pewno nie będzie to byle kto. Jest wielu kandydatów. Można podzielić ich na weteranów i na tych obiecujących, którzy mogliby też spędzić kilkanaście lat w Manchesterze.

Dla mnie najlepsza kandydatura to Mourinho...

Jest jak młody Ferguson.
Wiemy, że Sir Alex lubi krzyczeć, włączać "zimny prysznic" - Jose również preferuje taki styl. Sama chęć, że mógłby prowadzić Manchester już jest dla mnie plusem. Skoro chce to robić, to znaczy, że Manchester mu się podoba. Będzie się spełniał. Jest świadom, że Ferguson zostawi mu niezłą paczkę piłkarzy. A on pewien swoich możliwości będzie wiedział co z tym zrobić dalej.

Fajnie, że chciałby objąć tę posadę. Są trenerzy, których się wiąże z trenowaniem Manchesteru, ale może nawet sami o tym wcześniej nie myśleli. A Jose jest gotowy...

Wykluczyłbym kandydatów typu: Syn Fergusona...
Trzeba patrzeć realistycznie na tą sytuację. Legendy Manchesteru i Blanc też wydają się dobrymi kandydatami. Argumentem jest to, że rozumieją jak grają Diabły, ale co innego grać, a co innego trenować. Mam nadzieję, że kogo by nie wybrali, to wszystkie nasze argumenty przeciw - okażą się błędne.

I tak na koniec upierając się przy Mourinho - jest Królem Stamford Bridge co nie?:) On tam nie przegrywa!
» 20 kwietnia 2010, 14:29 #53
UnMishii: a w dodatku Fergie i Mourinho utrzymują mocno przyjacielskie stosunki - pewnie po sezonie SAF zadzwoni do Jose'a i zapyta: "cześć Jo, nie chciał byś prowadzić Manchesteru United? Było by wspaniale:.
» 20 kwietnia 2010, 14:43 #52
mk95: Szkoda, że Ferguson odchodzi na emeryturę. A z podanych kandydatów najbardziej cenię Mourinho.
» 20 kwietnia 2010, 14:29 #51
MUforever9: Moim zdaniem najlepszym zastępcą był by Jose Mourinho ;)
» 20 kwietnia 2010, 14:25 #50
Quba18: Ajj... Szok! Wchodzę na stronę patrze ten tytuł - myślę sobie: znów angielskie gazety zaczynają wypisywać swoje bzdury, a tu wiadomość, że Fergie sam zakomunikował to zarządowi. :( United prędko już takiego trenera mieć nie będzie, na pewno SAF na swojego zastępce nie wybierze byle kogo, ale to nie będzie już to samo! :(
» 20 kwietnia 2010, 14:22 #49
gitkolo: Sam trener Sunderalndu Steev Bruce powiedział cytuje:"Emerytura Fergusona?Nonsens!".I to prawda że jego sie nieda zastąpić bo to wybitny trener i to będzie koniec pewnej epoki.Guardiola?-Nie za słaby przejac zespół po Rijkardzie to żaden problem dla mnie nie jest on dobrym trenerem ale moze sie myle.Capello zaraz też na emerytiurke pójdzie.Wenger nie opuści Arsenalu na rzecz United.O'Nill-Tak,Moyes-Tak,Hidiink ale jezeli trenowałby długo,L.Blanc-TAK,Solskjear-moze,Queiroz-Tak,Cantona-bez doświadczenia,a Keana chyba nie lubią w ManU ale moze Fergie by sie z nim pogodził nie wykluczałbym też Vicente Del Bosque.Ale SAF i tak nie odejdzie
» 20 kwietnia 2010, 14:20 #48
EVANS: Josep Guardiola jego chce albo Blanca
» 20 kwietnia 2010, 14:16 #47
matdevil: ehhhh juz mi sie plakac chce bez Fergiego to nie bedzie to samo :( no i ten Fergie time :D
» 20 kwietnia 2010, 14:12 #46
rooney12: SAF szkoda szkoda.Ja chciałbym Guardiole!
» 20 kwietnia 2010, 14:11 #45
jack1066: 1-nie wierze w to co pisze The Sun i wątpie żeby emerytura Fergusona była tak blisko
2-jeżeli myśli się o następcach to najlepiej kogoś zatrudnić na długo-mój typ to David Moyes albo Laurent Blanc.
» 20 kwietnia 2010, 13:56 #44
m64: Mam nadzieję, że ta informacja okaże się nieprawdziwa, w końcu Ferguson już raz ogłaszał, że przechodzi na emeryturę. Nie potrafię sobie wyobrazić United bez sir Alexa, to nie będzie ten sam zespół. To będzie koniec pewnej epoki, wspaniałej dla United i jestem pewien, że chociażby nie wiem jak dobry trener go zastąpił, to nie będzie już ten sam Manchester United.
» 20 kwietnia 2010, 13:51 #43
Koryt: Antoni Piechniczek i jego myśl szkoleniowa idealnie by pasował haha :)
» 20 kwietnia 2010, 13:50 #42
kubala97: a gdzie Laurent Blanc??
(30 znaków)
» 20 kwietnia 2010, 13:43 #41
bbauza: David Moyes, on będzie długo na tym stanowisku. Z nim pewnie przyjdzie Rodwell
» 20 kwietnia 2010, 13:38 #40
mysticbounce: O'Neill, Moyes, może Blanc. Byle nie Mourinho.
» 20 kwietnia 2010, 13:25 #39
LUKI: Nie wzieli pod uwage najpowaniejszego kandydata czyli Jacka Gmocha. Napewno by wiele wniosl do zespolu rysujac wszystkim dobrze znane taktymi :p
» 20 kwietnia 2010, 13:24 #38
plecho94: Ja tez bede tesknil dziekujemy ci alex za wszystko co zrobiles dla manchesteru united!
» 20 kwietnia 2010, 13:22 #37
Jakubek722: Ja jakoś nie potrafię sobie wyobrazić United bez Fergusona, bez tych jego uwag ,suszarki i tej radości po bramkach :)
» 20 kwietnia 2010, 13:14 #36
DevilsPoland: Zobaczymy jak to będzie na razie nie ma co przesądzać ale w końcu SAF odejdzie to normalne ma już swój wiek ale to jest trener który w Manchesterze zrobił tak dużo że zawsze każdy kibic United będzie go doceniał i pamiętał o nim pozdrawiam serdecznie. Glory Glory Man United
» 20 kwietnia 2010, 13:05 #35
pablomu: Jose Mourinho lub Smuda, nie widzę innego kandydata.
» 20 kwietnia 2010, 13:00 #34
Mac1us91: a mnie dziś na Onecie rozbawił taki komentarz do artykułu, w którym pisali, że Ferguson odejdzie

"Sir Alex Ferguson przedłużył kontrakt z MU o kolejny rok. W odpowiedzi na te wiadomość kariery przedłużyli Ryan Giggs i Edvin van der Saar. Tomasz Kuszczak prawdopodobnie spędzi kolejny sezon na na ławce.
Jak powiedział rezerwowy bramkarz Realu Madryt Jerzy Dudek, nie dojdzie do transferu Wayne Ronney'a do Realu. Napastnik MU odrzucił ofertę klubu, który od 30 lat odpada w 1/8 finału LM.
Nick Heidfeld śrubuje rekord F1 w liczbie startów bez wygranej.
50-letni Paweł Brożek nie może się zdecydować na odejście z Wisły. Nadal liczy, że z tym klubem awansuje do LM.
Adam Małysz nadal bezkonkurencyjny wśród polskich skoczków.
Dziś nad ranem zmarł ostatni pamiętający mistrzostwo Anglii dla Liverpoolu fan The Reds[*]"

szczególnie końcówka powalająca ;D

Ja to bym widział najchętniej chyba O'Neila i Hiddinka z tych wymienionych wyżej. Myślę, że Guardiola mógłby nie podołać w tej lidze, gdzie nie gra się tak technicznie i pięknie jak w Hiszpanii.
» 20 kwietnia 2010, 12:59 #33
Mac1us91: ojoj, zapomniałem napisać, że w nagłówku był podany rok 2033
» 20 kwietnia 2010, 13:00 #32
Jakubek722: Hmm też to dzisiaj czytałem ,ale to chyba stare ,bo czytałem to nie raz.:)
» 20 kwietnia 2010, 13:13 #31
Koryt: Fakt w grudniu 2012 koniec świata wiec nie ma sensu prowadzić drużyny w sezonie 2012/2013 skoro i tak się nie dokończy tych rozgrywek :P
» 20 kwietnia 2010, 12:57 #30
Jakubek722: Jose Mourinho według mnie. Ale nie chce zeby SAF odchodził :(
» 20 kwietnia 2010, 12:28 #29
KrolikMU: mysle ze dobrym kandydatem byłby David Moyes lub O'Neil, moglby tez byc Rednapp chociaz nie jest juz mlody
» 20 kwietnia 2010, 12:27 #28
matprz52: najlepszy trener po fergusonie to Jose Mourinho on powinen prowadzic dalej mam utd
» 20 kwietnia 2010, 12:24 #27
gorzky: Jeśli faktycznie Fergie miałby na opuścić to na jego miejsce widziałbym Laurenta Blanca, lub Martina O'neilla, w ostateczności mógłby to być Roy lub Olle Solskyaer.
» 20 kwietnia 2010, 12:16 #26
ercraft: Roy? Roy Keane??
zdajesz sobie sprawę z tego co ty mówisz??
» 20 kwietnia 2010, 12:30 #25
Spikee: Przecierz to Juz nie bedzie ten sam Man ;( dlaczego on to na robi ?
» 20 kwietnia 2010, 12:14 #24
dominik19000: Dla mnie z tych prezentowanych powinny być tylko dwa nazwiska brane pod uwagę. Arsen Wenger, ale oczywiście jest to niemożliwe gdyż wydaje mi się że nigdy nie opuści Arsenalu i to jeszcze na rzecz Manchesteru United gdzie często kibice mu dawali w kość. Ale biorąc jego umiejętność i nos do młodych zawodników jest dość podobnym szkoleniowcem do Sir Alexa, ja bym był bardzo zadowolony jakby on znalazł się w MU, ale to marzenie ściętej głowy. Drugie nazwisko to wg mnie Guus Hiddink. Bardzo cenię tego trenera, potrafi z niczego zrobić coś na prawdę dobrego. I nie jest typem gwiazdy jak to było w przypadku i jest w sumie Jose M. który wg mnie jest pomyłką tak samo jak Guardiola. Capello odpada bo wg mnie zostanie w reprezentacji Anglii lub zgarnie go Real, a O'Neill? Nieeeeeee.... to tyle ode mnie.
» 20 kwietnia 2010, 12:10 #23
krajminho: Niestety ta chwila musiała nadejść. Na szczęście SAF będzie miał jeszcze jeden sezon żeby uzupełnić swoją kolekcję trofeów(potrójna korona na pożegnanie to byłby nie lada wyczyn).
» 20 kwietnia 2010, 12:08 #22
RobvanKlu5i: Manchester United bez Fergusona to jak osierocone dziecko. Nie może odejść!! Dopóki ma siłę, musi zostać!!
» 20 kwietnia 2010, 11:58 #21
ercraft: poza Capello żaden z nich mi nie leży, tylko że włoch już wiekowy trochę..
ciekawe dlaczego wśród kandydatów nikt nie wymienia Cantony..?:)
» 20 kwietnia 2010, 11:35 #20
jankes9031: ja bym nie zapominal o bylym asystencie SAF'a - Carlos Queiroz. Mysle ze on tez byl by dobrym wyborem. Zna United moglby kontynuowac dzielo Fergiego.
» 20 kwietnia 2010, 11:31 #19
foreveryoung: Jeżeli już niech to będzie O'neill ponieważ jest głodny sukcesów...
» 20 kwietnia 2010, 11:29 #18
kikson: On powiedział to według The Sun. A znając tą gazetę The Sun wie to od bardzo tajnego i oczywiście anonimowego informatora.
» 20 kwietnia 2010, 11:42 #17
Klimaa: przez długi czas nie będę mógł się przyzwyczaić do braku Szkota na ławce. Od kiedy jestem na tym świecie on zawsze tam był, dla mnie jest częścią tego zespołu i obojętnie kto go zastąpi, to nie będzie już to samo. Nikt w historii piłki nie będzie prowadzić tak długo jednego klubu który nosi się w sercu, Sir Alex jest jedyny..Chciałbym aby był to ktoś z "naszych" więc może Solskjaer? dobrze mu się powodzi z młodzieżą więc wie najlepiej kto w przyszłości mógłby stworzyć kolejną edycje wychowanków gdy zabraknie Giggsa, Neville i Scholes'a..a spoza United to widzę Blanca, jak przedmówca powiedział, młody trener z dużym talentem, ze średnim składem pokonał dominacje Lyonu we Francji. więc Ci dwaj są moimi faworytami, jednak chce aby szkot był jak najdłużej się da! Poza tym do The Sun..poczekajmy na oficjalne wypowiedzi
» 20 kwietnia 2010, 11:19 #16
pizdarek: Nie wiem kto, ale żaden z tych wymienionych, a juz napewnio nie przereklamowany Mourinho. Szczerze, to ja kompletnie nie wyobrażam sobie United bez Fergusona ;/ Wenger odpada, po tylu latach w Arsenalu nie wierzę, że on nawet sam chciałby odejśc do innego klubu i to do 'angielskiego' klubu, trza dodać. Chociaz trener wybitny.
Ktos niżej napisał, ze może David Moyes. Jak najbardziej popieram. Trzeba szukać kogoś kto zechciałby przejąc stery Fergusona na lata, oczywisćie moze wprowadzic jakiś swoj styl itd, ale by ciągnął to regularanie przez co najmniej dekadę, a nie Portugalczyk lub Holender, którym znudzi się po max 3 sezonach. Ja tym panom podziękuje w pierwszej kolejnosci. Capello, świetny trener, ale ma swoje lata i tez pewnie długo by nie zabawił. Józef Guardiola, hmm moim zdaniem dla niego za wczesnie. Zobaczymy czy cokolwiek obroni z tego co wygrali rok temu. Ma świetną druzynę od początku swojej kadencji, wiec jego umiejetnosci trenerskie są nie do końca obiektywnie oceniane. Zobaczymy jak sobie będzie radził chcociażby za 2 lata.
» 20 kwietnia 2010, 11:17 #15
przemo8891: Moim zdaniem powinien zostac trener z wysp- czyli albo O'Neill albo Moyes. Osobiscie wolalbym tego drugiego.
» 20 kwietnia 2010, 11:16 #14
Koryt: Polać temu panu dobrze pisze :)
» 20 kwietnia 2010, 12:28 #13
Koryt: Ja nie chce aby Fergi odchodził :/ dla mnie nie ma i nie było ważniejszej osoby w MU tak naprawdę to on jest największą gwiazdą w MU
» 20 kwietnia 2010, 11:11 #12
DEVILCR7: A Co Myslicie O Laurent Blanc
On Jest Bardzo B;yskotliwym Trenerem I Nawet SAF Kiedys Go Sciagnol Jako Obronce Zeby Mu Doradzal
Wiec Koles Musi Miec Lep I Nie Jest Za Stary
Wydaje Mi Sie Ze To Co Osiagnal Teraz Z Bordeaux To Jest Watre Uwagi
Ale Nie WYdaje Mi Sie Za SAF odejdzie przed przegonieniem LFC w liczbie tytolow
» 20 kwietnia 2010, 11:09 #11
cycuu89: Jeśli miałby ktos zastąpić Fergusona to chciałbym jakiegoś młodego trenera który mógłby spędzić na ławce trenerskiej tyle co Ferguson :)
Ale Guardiola to chyba nie realny pomysł bo wątpię żeby odszedł z barcy, do murinho jakoś przekonania nie mam mimo że trenerem jest wielkim to jakoś nie wyobrażam sobie go na ławce trenerskiej :P
» 20 kwietnia 2010, 11:04 #10
red666devil: Ja bym dodał do tej listy Davida Moyesa. Od lat Everton jest w czołówce i to głównie jego zasługa. Aż się prosi żeby dać mu lepszą drużynę do kierowania.
» 20 kwietnia 2010, 11:02 #9
kikson: A ja bym się wstrzymał z "wybieraniem" trenera do momentu aż Sir Alex powie kiedy odejdzie, a nie The Sun.
» 20 kwietnia 2010, 10:59 #8
serducho: Uważam, że Hiddink to chyba najlepszy z tych kandydatów. A jeśli idzie o Blanc'a chyba też nie najgorszy pomysł. Co do Mourinho, to jakoś go nie widzę w United, a Guardiola nie opuści Barcy, chyba że go zwolnia;)
» 20 kwietnia 2010, 10:58 #7
75th: Hiddink... on pokazał jak pokonać Barcelone. Niesamowity zmysł taktyczny.
» 20 kwietnia 2010, 10:52 #6
Rarian: Pokazał? Mi się wydaje, że 2 razy z nią zremisował :P 0-0 i 1-1.
» 20 kwietnia 2010, 19:06 #5
Rarian: Pokazał? Mi się wydaje, że 2 razy z nią zremisował :P 0-0 i 1-1.
» 20 kwietnia 2010, 19:06 #4
Rarian: Pokazał? Mi się wydaje, że 2 razy z nią zremisował :P 0-0 i 1-1.
» 20 kwietnia 2010, 19:07 #3
gaham1: Będzie na prawdę ciężko po odejściu Safa. Chciałbym aby został z nami bo to jest fantastyczny trener. Ale jężeli to prawda to uważam że powinniśmy zatrudnic Josepa Guardiole lub Jose Mourinho
» 20 kwietnia 2010, 10:49 #2
Bartoosh21: a Gdzie Blanc? to jest jedyny następca Fergusona za to Blanc wychowa sobie w naszej druzynie swojego następce którym może będzie jakiś obecny piłkarz naszej ukochanej drużyny ;]
» 20 kwietnia 2010, 10:47 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.