Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson: Nowy Scholes znaleziony

» 14 kwietnia 2010, 21:47 - Autor: JoJo - źródło: givemefootball.com
Sir Alex Ferguson głęboko wierzy, że Darron Gibson będzie idealnym następcą Paula Scholesa, gdy ten postanowi pożegnać się z profesjonalną piłką nożną i zakończy piłkarską karierę.
Ferguson: Nowy Scholes znaleziony
» Czy Darron jest gotowy do regularnej gry w pierwszym składzie?
Gibson w tym sezonie z każdym kolejnym spotkaniem pokazuje, że warto na niego stawiać, a jego atomowe uderzenia przypominają piękne bramki Scholesa sprzed lat.

Młody Irlandczyk w tym sezonie we wszystkich rozgrywkach zdobył łącznie 6 bramek co jest dobrym wynikiem. Gibson jest również przez wielu upatrywany jako zmiennik popularnego Hargo.

- Widzieliście występ Darrona w meczu z Bayernem - zapytał uśmiechnięty Ferguson.

- W tym sezonie zdobył dla nas już 6 bramek i nikt tego nie neguje. Czuję, że będzie z niego drugi Scholes. Grając regularnie w linii pomocy może w każdym sezonie zdobyć 12-14 bramek.

- Przyszła pora, aby zaczął powoli udowadniać swoją wartość. Ma on nam naprawdę wiele do zaprezentowania - zakończył Alex.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson: Owen nie zagra w tym sezonie
Następny news »
Benzema wyceniony przez Pereza?!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (39)


Quba18: Oj tak! W końcu Alex da pograć młodzieży!
» 16 kwietnia 2010, 20:39 #35
oti: Od dawna w niego wierzę. Może wreszcie nie będzie tracił wielu piłek i będzie się harmonijnie rozwijał. Z Bayernem zagrał jeden z lepszych meczy, był jednym z lepszych na boisku.
» 16 kwietnia 2010, 16:30 #34
IceBox: Gibson to się jeszcze okaże czy zastąpi godnie ale raczej nie chociaż nigdy nic nie wiadomo
» 16 kwietnia 2010, 15:39 #33
Adamczik: W jego wieku Scholes wymiatał aż miło. Gibsonowi daaaaaleko do Scholesa, nigdy nie osiągnie jego poziomu.
» 15 kwietnia 2010, 23:42 #32
devils18: Ja jestem z jego gry zadowolony tylko mógłby popracować nad dryblingiem.
» 15 kwietnia 2010, 18:38 #31
2Fast4You: Dokładnie tak jak inni niektórzy pisali. On w życiu nie będzie miał nawet 40 % Scholes'a przecież dysponuje TYLKO mocnym strzałem z dystansu a Scholsey potrafi z bardzo dużej odległości posłać takie dokładne podanie wręcz co do centymetra ! a on tylko huknąć potrafi a w większości przypadków robi to zbyt pochopnie...
» 15 kwietnia 2010, 18:03 #30
Fenek: No i super lubię tego chłopaka, młody utalentowany, zaangażowany w grę, potrzeba mu tylko jeszcze ogrania i doświadczenia, bo czasami gra z byt nerwowo ale po za tym to świetna wiadomość. Zwłaszcza że nasi środkowi grają w kratkę.
» 15 kwietnia 2010, 12:01 #29
etcan123: jak dla mnie to ma duże szanse żeby go zastąpić.... kto wie może w przyszłości będzie lepszy od niego
» 15 kwietnia 2010, 09:30 #28
kris9: Jeśli chodzi o atomowe uderzenie, precyzyjne strzały i umiejętność zdobywania bramek zgadzam się, ale patrząc na umiejętność rozgrywania piłki przez Rudzielca, jego fantastyczne podania, niekonwencjonalne zagrania i grę w destrukcji to Gibsonowi jeszcze wiele brakuje. Poza tym Darron powinien umieć zdobywać gole ręką ;) i regularnie otrzymywać kartki różnego koloru ;) Scholes i Gibson dwaj różni zawodnicy, ale kibicuję Darronowi, aby chociaż w części był kiedyś zawodnikiem pokroju Paula Scholesa.
» 15 kwietnia 2010, 03:19 #27
kris9: Jeśli chodzi o atomowe uderzenie, precyzyjne strzały i umiejętność zdobywania bramek zgadzam się, ale patrząc na umiejętność rozgrywania piłki przez Rudzielca, jego fantastyczne podania, niekonwencjonalne zagrania i grę w destrukcji to Gibsonowi jeszcze wiele brakuje. Poza tym Darron powinien umieć zdobywać gole ręką ;) i regularnie otrzymywać kartki różnego koloru ;) Scholes i Gibson dwaj różni zawodnicy, ale kibicuję Darronowi, aby chociaż w części był kiedyś zawodnikiem pokroju Paula Scholesa.
» 15 kwietnia 2010, 03:17 #26
Cepeq: kurcze, jak zobaczyłem tytuł newsa to już miałem nadzieję, że chodzi o jakiś interesujący transfer, bo co jak co, ale rozgrywający z prawdziwego zdarzenia by się przydał...
» 15 kwietnia 2010, 00:44 #25
RobvanKlu5i: Gibsona bym nie skreślał bo widac ze cos tam w nim drzemie a Alex potrafi z zawodnika wyciągnąć wszystko :)
» 14 kwietnia 2010, 23:42 #24
Adi88: Ma potencjał Gibson bez wątpienia. W przeciwieństwie do Andersona nie boi się kropnąć z dystansu i to wychodzi całkiem nieźle Gibsonowi. W tym sezonie zagrał 21 meczów, głównie ogony i strzelił 6 oli, wspomniany Andi 23/1, choć mam nadzieję że Brazylijczyk się przebudzi. Aha Gibson nie powinien zostać skreślony zbyt wcześnie, patrz D.Fletcher, J.O'Shea.
» 14 kwietnia 2010, 23:27 #23
MUorzech: Dużo mu brakuje, a już ma 22 lata. Jakby był 2 lata młodszy można było by tak mówić
» 14 kwietnia 2010, 22:55 #22
jankes9031: no nie wiem czy z niego drugi rudy bedzie. moze kopnac pilke potrafi ale wg mnie nic po za tym. nie widzialem zadnego dobrego zagrania Gibsona. a Scholes ma tak wielki przeglad pola ze watpie ze kiedy kolwiek irlandyczk sie zblizy do tego poziomu bardziej bym upatrywal juz zmiennika w Andersonie , tylko zeby ten przestal sie bac grac.
» 14 kwietnia 2010, 22:44 #21
blejd7: tez tak mysle. ale Anderson tez wydaje sie byc przeplaconym trasferem a przynajmniej przed wczesnym. gdyby sobie wiecej pogral w porto teraz bylby zupelnie innym pilkarzem
» 14 kwietnia 2010, 23:09 #20
DevilFan: On jest świetny te jego atomowe uderzenia cos pieknego tylko troszke bardziej celnie ;p
» 14 kwietnia 2010, 22:25 #19
blejd7: atomowe uderzenia to ma nie jeden pilkarz. a jemu brak kreatywnosci. za bardzo uwierzyl w swoje strzaly i teraz chce konczyc tak wiekszosc akcji.
» 14 kwietnia 2010, 23:07 #18
DevilsPoland: No ale patrzcie przecież to młody chłopak może na razie nie Cesc ani Nasri ale może z biegiem czasu....
» 14 kwietnia 2010, 22:20 #17
blejd7: tylko ze ten czas zbyt szybko ucieka. wiele od nich mlodszy nie jest a brakuje mu bardzo duzo. az boje sie porownywac. to nie przyszla gwiazda. maximum solidny rezerwowy jesli bedzie duzo trenowal
» 14 kwietnia 2010, 23:06 #16
kubusss: Kupiłbym Toma Huddlestonea z Tottenhamu. Jest młody, potrafi pięknie podać, przegląd pola też nie najgorszy. W naszym klubie grałby jeszcze lepiej.
» 14 kwietnia 2010, 22:11 #15
Kam69: a co? drużyne robisz? nie no jak tak to kupuj, KUPUJ NA ZDROWIE! :D
» 14 kwietnia 2010, 22:45 #14
talir: Gibson to dobry chłopak, ale nie przypisujmy talentu więcej niż go ma. Jeżeli on ma być następcą Scholesa to niedługo MU nie będzie walczyć o mistrzostwo Anglii, a o wejście do LM...
» 14 kwietnia 2010, 22:10 #13
blejd7: nigdy nie bylem za sprzedaza naniego. zawsze uwazalem ze z Roo bedzie wielki pilkarz. od poczatku Antonio na OT wiedzialem ze bedzie sporym wzmocnieniem po odejsciu Cristiano. wiesz Foster tez mial byc wedlug Alexa wielkim bramkarzem a jakos tego nie widac juz. wielokrotnie SAF sie mylil w swojej ocenie i tym razem mysle ze jest podobnie. co do fletchera to nie napewno juz 3 lata temu mial lepszy przeglad pola od gibsona i mial tylu glupich strat i strzalow co gibson. jesli gibson chce grac na OT to czeka go jeszcze bardzo dlugaaaaaaa droga :)
» 14 kwietnia 2010, 23:01 #12
DevilsPoland: Powiem tyle nie macie racji Gibson jest znakomitym młodym piłkarzem.
» 14 kwietnia 2010, 22:09 #11
blejd7: znakomity i mlody to jest Cesc albo Nasri. a on nie ma potencjalu by im kiedykolwiek dorownac :P
» 14 kwietnia 2010, 22:14 #10
Kam69: a ja powiem tyle, że to Ty nie masz racji!! Darron nie jest znakomitym, młodym piłkarzem! moje argumenty są mocniejsze! racja jest po mojej stronie! :D
» 14 kwietnia 2010, 22:43 #9
wodar14: Słabiutki news.......duzo bledow(30 znakow)
» 14 kwietnia 2010, 22:04 #8
kefas: Nie wiem kto pisal tego newsa... nie chodzi tu o tresc bo darze szacunkiem Darrona... ale od kiedy Scholes jest "popularnym Hargo"? xD
» 14 kwietnia 2010, 22:01 #7
ax1d: następcĄ, panie redaktorze...
do tego Gibson, nie Gibbson,

a co do contentu, nie wierzę.
albo Gibson ma mega tremę,
albo nic wielkiego z niego nie będzie,
nie wspominając o zbliżeniu się chociażby do Scholesa.
nie ma przeglądu pola, nie umie rozrzucać piłek,
takich rzeczy nie da się nauczyć - to trzeba mieć w krwi.
może będzie strzelał te 12-14 bramek, ale bramki
to zdecydowanie nie najmocniejsza strona Paula.
» 14 kwietnia 2010, 22:01 #6
blejd7: moze strzelac 12-14 bramek ale do tego miec max 2-3 asysty :) a scholes jest swietnym asystentem oraz rozgrywajacym a to jest wazniejsze u srodkowego pomocnika niz jakies strzaly z dystansu.
» 14 kwietnia 2010, 22:05 #5
wilku02: najlepiej by było gdyby skupił sie na grze.....te porównania moga troche zamieszać w jego karierze, teraz tylko musi to udowodnić, ale z każdym meczem pokazuje na co go stac :)
» 14 kwietnia 2010, 21:58 #4
mervel: czy dziś jest prima-aprillis czy jakieś inne święto lasu żeby jaja sobie robić ?!
przecież Gibson prócz wymienionego strzału nie ma NIC !
śmiech na sali, gość nie ma ani dynamiki, ani podania... co on robi na boisku ?
nie wnosi nic do gry a jak daje zmianę to tylko się szlaja po boisku.
to jest żadne nowy Scholes. do rozegrania niezbędny jest nowy zawodnik- Silva, Gourcouff itp
» 14 kwietnia 2010, 21:57 #3
blejd7: zapomniales o jednym co wnosi na boisko oprocz strzalu z dystansu...

2 razy wiecej glupic strat w srodkowej strefie! wedlug mnie nigdy nie bedzie wystarczajaco dobry by grac w pierwszej 11. dlatego musimy sprowadzic kogos mlodego i ze swietnym podaniem i kreatywnoscia bo tego gibsonowi wyraznie brak
» 14 kwietnia 2010, 22:03 #2
CzaroMU: "następcom" proszę poprawcie to dla własnego dobra... na wizerunek już za późno.
» 14 kwietnia 2010, 21:57 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.