Zapowiedź spotkania: Manchester United vs Chelsea

» 2 kwietnia 2010, 16:14 - Autor: JoJo - źródło: bbc.co.uk
W sobotę o godzinie 13.45 rozpocznie się piłkarska bitwa o Anglię. Na Old Trafford Manchester United podejmie londyńską Chelsea. Jak Czerwone Diabły poradzą sobie bez kontuzjowanego Wayne'a Rooneya?
Zapowiedź spotkania: Manchester United vs Chelsea
» Manchester United - Chelsea
Jak zakończy się sobotnie starci gigantów na OT?
Owen Hargreaves po 19 miesiącach przerwy zasiądzie najprawdopodobniej na ławce rezerwowych, gdyż nie ma u niego już najmniejszych śladów po kontuzji kolana. Podobnie jak Owen, John O’Shea może być do dyspozycji Fergusona w sobotnim meczu.

Niestety ze składu wypadł Rooney, którego z pewnością zastępować będzie osamotniony Berbatov.

Natomiast do składu Chelsea powraca Didier Drogba, który po jednym z treningów uskarżał się na drobne stłuczenie. Z pewnością wraz z Anelką będą stanowić o sile ataku zespołu gości.

Kłopoty w kadrze

Manchester United
Kontuzjowani: Anderson, (kolano), Owen (ścięgno udowe), Brown, Welbeck (śródstopie), Rooney (kostka)

Chelsea
Kontuzjowani: Bosingwa, Essien, Ivanovic (kolano), Carvalho, A. Cole (kostka)

Zapowiedź spotkania

Kwiecień z całą pewnością jest decydującym miesiącem w walce o tytuł mistrza kraju. Zarówno United, jak i Chelsea swoje najtrudniejsze mecze rozegrają właśnie w tym miesiącu. Pierwszy z tych pojedynków, który może dać wiele odpowiedzi na nurtujące nas pytania przed nami.

United po porażce z Bayernem Monachium w Lidze Mistrzów i stracie Rooneya na około 3 tygodnie musi wziąć się w garść. Ferguson z pewnością zrobi wszystko, aby każdy w zespole brał na siebie ciężar zdobywania bramek.

Przed spotkaniem na Old Trafford, Didier Droga naładował akumulatory i znając jego nieustępliwość napsuje wiele krwi defensorom United. Podobnie Frank Lampard pokazał, że celownik strzelecki ma wyregulowany idealnie, aplikując w ostatniej kolejce piłkarzom Aston Villi cztery gole.

Ancelotti uważa, że bez Rooneya United jest ogromnie osłabione i wizyta w Teatrze Marzeń to idealny czas na rewanż za porażkę z ubiegłego sezonu 0-3. Włoch w 2003 roku, kierując wówczas Milanem znalazł sposób na Diabły. Jak będzie tym razem?

Fakty meczowe

Bezpośrednie pojedynki
* Oba zespoły spotykały się ze sobą do tej pory 35 razy. Chelsea wygrała 11 z nich, United 10. 14 gier zakończyło się remisem.
* United nie przegrało na Old Trafford z Chelsea w ostatnich czterech pojedynkach, wygrywając trzy z nich. Ostatnie porażka to 1-3 z 10 maja 2005 roku.

Manchester United
* Czerwone Diabły wygrały ostatnie 9 z 11 spotkań, strzelając w tym czasie 30 bramek.
* Grając bez Rooneya w składzie od grudnia 2008 roku, Manchester wygrał 9 ostatnich spotkań.
* Grając na własnym stadionie, Diabły w 16 pojedynkach straciły tylko 9 bramek, co jest najlepszym wynikiem spośród wszystkich zespołów w tym sezonie.
* United w tym sezonie zdobył aż 11 bramek po trafieniach samobójczych swoich rywali.

Chelsea
* The Blues trafili w lidze w tym sezonie do bramki rywali aż 82 razy, co jest najlepszym wynikiem spośród wszystkich zespołów.
* Didier Drogba po powrocie z Pucharu Narodów Afryki zdobył 10 bramek w 8 meczach.
* Chelsea wygrała ostatnie 5 pojedynków z zespołami z Wielkiej Czwórki. W czterech z nich zachowując czyste konto.

Najlepsi strzelcy w zespołach

Manchester United
Rooney: 34 bramki (26 zdobytych w lidze)
Berbatow: 12 bramek (12 zdobytych w lidze)

Chelsea
Drogba: 30 bramek (24 zdobyte w lidze)
Lampard 21 bramek (17 zdobytych w lidze)

Sędziowie spotkania

Arbiter główny: Mike Dean
Asystenci: Simon Beck oraz Stephen Child
Sędzia techniczny: Chris Foy

Ostatnie ustawienie obu zespołów w ligowym spotkaniu

Bolton 0-4 Manchester United
Van der Sar, Neville, Vidic, Jonathan Evans, Evra, Fletcher (Gibson 80’), Scholes (Carrick 74’), Valencia, Giggs (Macheda 84’), Nani, Berbatov
Nie zagrali: Kuszczak, Park, Rafael Da Silva, De Laet

Chelsea 7-1 Aston Villa
Cech, Ferreira, Alex, Terry, Zhirkov (Van Aanholt 76’), Deco (Ballack 72’), Mikel, Lampard, Joe Cole (Kalou 76’), Anelka, Malouda
Nie zagrali: Turnbull, Drogba, Sturridge, Bruma

Ostatnie spotkanie między zespołami

Chelsea 1-0 Manchester United (8 listopad 2009)
Bramki dla CFC: J. Terry 76’


TAGI


« Poprzedni news
Wielkie zwycięstwa nad Chelsea
Następny news »
Ancelotti: To starcie nie jest decydujące

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (788)


ax1d: Biafra, WielkiFanMU i wreszcie specu tarantula1990, gdzie jesteście teraz?!? czemu siedzicie cicho, eksperci? jak tam wasza wiedza na temat piłki wyniesiona z gier komputerowych? gdzie to 3-1 dla United? i co? pochowaliście się pod kołdry, czy włączyliście FIFĘ, żeby sprawdzić, czy United bez Rooneya może wygrywać z każdym w pięknym stylu?

enzo, gdzie jesteś adwokacie? czemu nie napiszesz teraz, jaki to Berbinho jest wspaniały i poradzi sobie doskonale, a nawet MotM zostanie? jak tam dziś Twoje noty? 8? 9?

szczeniactwo.

United nie jest drużyną jednego zawodnika, ale bardzo złożoną maszyną, w której wszystkie trybiki muszą chodzić poprawnie, żeby działała. dziś brakowało nam jednego, bardzo ważnego trybika - napastnika. co z tego, że dochodziliśmy do ich pola karnego, a momentami z niego nie schodziliśmy? nic z tego, bo mieliśmy Berbatova z przodu. to tak, jakby złapać kapcia w samochodzie i zamiast koła, próbować przykręcić talerz, albo hulahop. cała drużyna dziś, oprócz Neville'a, zagrała bardzo dobrze, tylko nie miał kto strzelać na bramkę. i nie piszę nawet "strzelić", bo to inna sprawa, ale 3 strzały Berbinho, z czego dwa głową 5 metrów od bramki, to zakrawa na żart. mam nadzieję, że wreszcie pożegnamy się z tą gwiazdą, tym geniuszem futbolu, bo najwyższy czas, żeby przestał brać pieniądze za nic i zajmować miejsce w drużynie. dziś znów okazał się skrajnie bezużyteczny. to samo z Nevillem. ci panowie nie pierwszy już zresztą raz pokazali dziś, że najwyższy czas odejść z Old Trafford.
» 3 kwietnia 2010, 17:57 #190
Majek: Takich kibiców jak niektórzy z was to tylko po-banować i nie wpuszczać na stronę tak wielkiego klubu jakim jest Manchester United ! Nie jesteście kibicami, jesteście zwykłymi małolatami, które tylko potrafią pluć jadem na wszystko dookoła... Przez cały sezon potraficie jechać na Bogu winnego Parka, by następnie po kilku jego świetnych meczach wynosić pod niebiosa... Najlepsze jest to, że dziś już jest znów: "drewnem, patałachem itp" ? tak? cóż za przeobrażenie...

Berbatov może nie pokazał nic nadzwyczajnego, ale wcale nie zagrał źle... Dostawał mało piłek, od razu siadał na niego Terry albo Alex (czasem dwoch na raz). Chłopak robił co mógł... Na pewno nie przeszedł obok meczu. Widać, że się starał. A wy skończcie mu ubliżać tylko zauważcie jak niektórzy świetnie zagrali...

To co wyprawiali tacy weterani jak Neville i Scholes musi budzić podziw, a Flecher to już po prostu brak mi słów... znów to on rzucił hasło do natarcia... od początku drugiej połowy sam próbował ciągnąć ten wózek... natchnął tym innych... Park także był świetny, obijany niemiłosiernie przez Mikela i Lamparda i tak się przedzierał po pole karne, stwarzał zagrożenie... Evra szalał na lewym skrzydle... nasi stoperzy gdy praktycznie cały zespół atakował w zarodku kasowali wszelkie próby kontr ze strony Chelsea... według mnie słabiej zagrali jedynie Giggs i Valencia... Antonio sporo piłek stracił, ale i tak wracał dzielnie i próbował odzyskać... natomiast Ryan rozkręcał się w miarę upływu czasu... widać że miał trochę przerwy...

Wracając do was mądrale ! Jakim prawem wtrącacie się w politykę transferową Manchesteru United ! Nie ufacie Fergusonowi? Nie pamiętacie ile razy kibice się pukali w czoło jak Alex sprowadzał bądź sprzedawał jakiegoś gracza (no fakt możecie nie pamiętać skoro kibicujecie diabłom od 2-3 sezonów...). Odszedł Beckham, van Nistelrooy, Keane. Zawodnicy bez których jeszcze kilka lat temu nie wyobrażaliśmy sobie wyjściowej jedenastki... a MU co? 3 tytuły z rzędu, dwa finały LM z czego jeden wygrany, dwa Puchary Ligi... mało wam? Jeszcze macie czelność obrażać kogoś tak niewyobrażalnie wielkiego i zasłużonego dla naszego klubu jak sir ALEX FERGUSON ! ! ! Brak mi słów dla takich zer...

bez pozdrowień...
» 3 kwietnia 2010, 16:23 #189
Ave88: Koryt nie byłbym tego taki pewny. Juz wczesniej były głosy o tym że chcą kupować poprzez łapówki teraz ten artykuł. Przypadek? Nie mam dowodów dlatego nie mówie że to w 100% prawda ale nic nie bierze się z powietrza:)
» 3 kwietnia 2010, 15:59 #188
Ave88: [link usunięty]
» 3 kwietnia 2010, 15:52 #187
Ave88: To jest cała prawda o was Czelsi ^^ Grac umiecie ale w tym jestescie najlepsi:)
» 3 kwietnia 2010, 15:53 #186
rvn10: Moi drodzy sędzia piłkarski nie mógł odgwizdać ręki zawodnika Chelsea w polu karnym .Ponieważ,piłkarz nie spodziewał się ,że piłka dotknie w jego rękę była bardzo mała odległość,między nim ,a lecąca piłką,przy czym nie zwiększał również powierzchni ciała ręką ,czyli na myśl przepisów nie powinien gwizdnąć karnego.Jeśli chodzi o spalonego muszę zobaczyć go jeszcze raz na powtórce,bo go przeoczyłem. GLORY UNITED , 5 meczów do końca sezonu,liczę ,że Liverpool wygra z Chelsea na AR.
» 3 kwietnia 2010, 15:50 #185
Majek: Zamknąć mordy... taki Manchester jak w drugiej połowie chciałbym oglądać zawsze ! Zamknęli wielką Chelsea we własnym polu karnym jak jakichś kelnerów z 3 ligi ! Tam nie było gdzie się przecisnąć, a szła akcja za akcją... zabrakło szczęścia i wykończenia... trochę ta niesłuszna bramka dla Chelsea nam szyki pokrzyżowała... przegrali - trudno... ale ja jestem bardzo podbudowany ich postawą... Jestem optymistą przed rewanżem z Bayernem :) a liga się jeszcze nie skończyła !
» 3 kwietnia 2010, 15:49 #184
Majek: oj ignorancie... wszystko proste i łatwe... przyjąć i uderzyć na bramkę... czy Ty tylko widzisz jak gra United? nie widzisz jak przeciwnik gra? Chelsea w pierwszej połowie zagrała wyśmienicie, w drugiej bardzo się cofnęła ale i tak świetnie broniła... Widziałeś ofiarne interwencje Terryego, Alexa czy Mikela? tam nie było gdzie nogi postawić a Ty mi tu pieprzysz o... "przyjęciu piłki i pierd*** na bramkę". Nie wiem czy by i Roo coś wskórał... Trudno, przegraliśmy, ale nie ma co wszystkiego na Bułgara zwalać....
» 3 kwietnia 2010, 16:00 #183
Cinz: Sędzie liniowy odebrał nam szanse choć na 1 pkt w meczu, jest wnerw ale trzeba walczyć do końca !!
Chelsa gra 2 ciężkie pojedynki na wyjazdach z Liverpoool'em i Tottenham'em a są to zespoły którę walczą o puchary !
MU jeżeli chodzi o groźnego rywala to gra z M.City na wyjeździe więc mamy lepszą sytuacje od niebieskich. Oni juz odpadli w LM a my wciąż mamy szanse na 2 trofea
Głowa do góry, Glory !
» 3 kwietnia 2010, 15:49 #182
wielkifanMU: 25 minuta faulowany Park, 72 minuta ręka w polu karnym Maloudy. I 78 minuta błąd bocznego arbitra i gol z ewidentnego spalonego powtarzam ewidentnego jak jakiś kibic przyjdzie się tu śmiać to po prostu będzie to człowiek o nieco mniejszym rozumie.
» 3 kwietnia 2010, 15:47 #181
Szewc: Barbatov nie jest dobry na zmiennika bo wchodząc z ławki też bramek nie strzela. Nie daje rady udźwignąć presji gry w wielkim klubie. A przy bramce Machedy nie było ręki tylko piłka mu się gdzieś od brzucha odbiła. Sędzie nas okradł, ale prawda jest taka, że Man Utd zaczął grać w piłkę dopiero po godzinie gry. Jeszcze nic straconego bo wystarczy potknięcie Chelsea, nasza wygrana i znów 1 miejsce. Skupmy się teraz na meczu z Bayernem.
» 3 kwietnia 2010, 15:46 #180
Ave88: Wojtek powodzenia w LM:D:D:D:D:D
» 3 kwietnia 2010, 15:48 #179
sprinter07: Chelsea według mnie nie wygrała za słóżenie poniewarz seńdzia nie widział nawet spalonego przy golu Drogby a spalony był dwu metrowy według mnie powinien byc 1:1 a macheda jak widziałem na powturce stszelił klatką a nie ręką.
» 3 kwietnia 2010, 15:45 #178
Sorata: Ręki w polu karnym CFC też nie zauważył... powinno być kur.. 1-1 a idiota wypatrzył wynik.
» 3 kwietnia 2010, 15:44 #177
Ronal: Berbatov haha xD Chelsea grała lepiej i tyle.. Mieli lepszą ławkę rezerwowych .. Poza to nie można brać się do roboty w 2 części... a 1 przespać... Neville nie powinien brać się za dośrodkowania POZA TO LIPA BEZ ROONEYA
» 3 kwietnia 2010, 15:44 #176
manooch: smutno mi... czemu znowu nas okradli ; /
» 3 kwietnia 2010, 15:44 #175
zielony14: Zgadzam się zostało 5 kolejek do końca i trzeba walczyć do ostatniej kolejki!
» 3 kwietnia 2010, 15:42 #174
winnie78: tak tylko, że na WF-ie nie masz statusu zawodowca i nie dostajesz za bieganie na nim 100.000 funtów tygodniowo no nie?
» 3 kwietnia 2010, 15:45 #173
oldtrafford: Na i niestety Chelsea na prowadzeniu ale ten mecz niczego nie przesądza szanse na tytuł są takie same
» 3 kwietnia 2010, 15:41 #172
gaham1: smerfy SZMACIARZE !! tylko ze spalonego umieją strzelac
» 3 kwietnia 2010, 15:41 #171
Paps: Po prostu slaby mecz...zasluzone zwyciestwo gosci
Brakuje napastnika z prawdziwego zdarzenie gdy nie ma Rooneya
Taka jest prawda,niestety
» 3 kwietnia 2010, 15:41 #170
zielony14: Nie wiem czy chelsea była lepsza...ale niestety wygrała;/
» 3 kwietnia 2010, 15:40 #169
WigdorDevil: mogliśmy wyrównać , oczywiście los jak zawsze nie był po naszej stronie , piłkarze musieli wszystko robic sami!! :(
» 3 kwietnia 2010, 15:40 #168
lukep: sędzia boczny popełnił błąd przy 2 bramce ale przez 90 min. nie zagraliśmy praktycznie niczego więc przegraliśmy na własne życzenie prawdopodobnie mistrzostwo !!
» 3 kwietnia 2010, 15:40 #167
winnie78: uspokój się dzieciaku. to nie sędzie zawalił mecz tylko myśmy nic nie grali. Nie wiem jak można przegrywać tak ważny mecz i zacząć grać pressingiem dopiero od 80 minuty. A to co dzisiaj wyprawiali Giggs i Berbatov to normalnie wstyd. i dodałbym do tego dośrodkowania Nevilla
» 3 kwietnia 2010, 15:42 #166
rafijoza: koniec przegralismy ... niestety...
» 3 kwietnia 2010, 15:39 #165
zielony14: weź wyjdź stąd bo aż nie chce się czytać co piszesz...żal mi Cie!
» 3 kwietnia 2010, 15:39 #164
lukep: Berbatov mnie osłabił teraz...
» 3 kwietnia 2010, 15:36 #163
Ave88: 93 rocznik? Widac ze jestes dzieckiem neostrady i rozpusty. Zamiast kibicowac swoim Londynczykom obrażasz naszych graczy i Ty mi powiedz masz mózg? Wydaje mi sie że bedziesz miał jak wyjdziesz z szafy już na stałe i skończysz gimnazjum tyle:)
» 3 kwietnia 2010, 15:40 #162
DrunkenBear: oby doliczył 5 minut.... bo jak nie, to siwo to widzę
» 3 kwietnia 2010, 15:33 #161
welllone: Desperacja chyba z tym Gibsonem. Gdyby nie ten spalony byłby remis i mecz wyglądałby inaczej. Ehhh
» 3 kwietnia 2010, 15:31 #160
lukep: sędzia dał Chelsea drugą bramkę my odpowiadamy trafieniem Machedy ale co z tego skoro ciągle to mało nawet na remis....
» 3 kwietnia 2010, 15:29 #159
oldtrafford: Panowie ile do końca meczu zostało
» 3 kwietnia 2010, 15:28 #158
Snakus: Macheda pięknie! Nadzieje odżyły! To była ręka Boga! :D
» 3 kwietnia 2010, 15:27 #157
Mati888: GGGGGGOOOOOOLLLL!! jest jescze szansa na remis! Dalej United!!
» 3 kwietnia 2010, 15:26 #156
Jakubek722: Gramy do końca ! ! ! Szkoda ,że ten spalony...
» 3 kwietnia 2010, 15:26 #155
zielony14: 2;1 !! dziekuje NANI! mam nadzieje ze teraz cos sie zmieni!
» 3 kwietnia 2010, 15:25 #154
rafijoza: i mahceda mamy honorowa bramke
» 3 kwietnia 2010, 15:25 #153
Klimaa: wracamy!! Macheda;] przycisnąć ich!!
» 3 kwietnia 2010, 15:24 #152
fan11: czy na Stamford Bridge przegralismy zasluzenie?? Zadaj sobie to pytanie i na mysl nasunie ci sie ta sama mysl co w tym meczu: sedzia ...
» 3 kwietnia 2010, 15:27 #151
fan11: Piieeeeekny Gooool drogby oczywiscie kur*a ze spalonego jebani sedziowie jak tu mozna po nich nie jechac bo to sa ....... zal 3 karnych to kur nie dali a na chelsea to chyba oczy przymykaja
» 3 kwietnia 2010, 15:24 #150
Jakubek722: 2 zawodników chelsea na spalonym ,ale to nic ! ! !
» 3 kwietnia 2010, 15:24 #149
Mati888: K****!! 2:0!! Drogba!! po meczu!!
» 3 kwietnia 2010, 15:24 #148
zielony14: czy tam przypadkiem nie bylo spalonego?!
» 3 kwietnia 2010, 15:24 #147
Number7: Cudownie..... Poprostu bosko....
» 3 kwietnia 2010, 15:23 #146
WigdorDevil: niee 0:2 , spalony BYŁ!!
» 3 kwietnia 2010, 15:23 #145
rvn10: Po meczu obrona szaleje,my się męczymy,a Chelsea strzela porażka....
» 3 kwietnia 2010, 15:23 #144
rafijoza: i mowilem drogba 0-2 :/ zasrany murzyn
» 3 kwietnia 2010, 15:23 #143
Number7: Wszystko w "nogach" Naniego.... Jak on nic nie zdziala to juz koniec. Wszystko poszlo sie je**c dlatego ze Roo ma kontuzje.... jesli to przegramy to jest znak ze nie potrafimy grac bez czolowych zawodnikow.
» 3 kwietnia 2010, 15:21 #142
Number7: No nie placzcie... byscie tylko karne chcieli a gow*o robicie . . . tylko symulujecie... to nie jest Manchester United.... co wy odwalacie....
» 3 kwietnia 2010, 15:17 #141
rafijoza: prosze nani wszedl u juz wolny przed polem karnym
» 3 kwietnia 2010, 15:16 #140
Mati888: Zmiany!! Oby jeszcze nie było za późno!!
» 3 kwietnia 2010, 15:16 #139
Number7: No co oni wyczyniaja.... wezcie sie w garsc wkoncu.... nie gracie z Boltonem zeby se jaja robic.
» 3 kwietnia 2010, 15:16 #138
rafijoza: no i drogba nam napewno 1 ustrzeli z kontry...
» 3 kwietnia 2010, 15:14 #137
Mati888: Niestety, ale pewnie zaraz wejdzie Drogba. Oj, niedobrze...
» 3 kwietnia 2010, 15:13 #136
Number7: Drogba wchodzi..... hmmmm.... 3:0??
» 3 kwietnia 2010, 15:12 #135
Number7: Teraz gramy tak jak powinnismy grac od 1 sekudny meczu.... za pozno sie wzielismy do roboty ale wciaz mozemy wygrac.... tylo zeby Nani wlazl.
» 3 kwietnia 2010, 15:12 #134
rafijoza: ale berbatov ma ten leb krzywy ...
» 3 kwietnia 2010, 15:11 #133
Number7: No UNITED ! ! ! ! Co sie dzieje z nami.... nie ma Rooneya i lezymy... tak nie powinno byc....
» 3 kwietnia 2010, 15:11 #132
rvn10: Kiedy Berba nauczy się grac głową...
» 3 kwietnia 2010, 15:10 #131
Number7: SAF jest najlepszy... ostatnie 5 min bedzie i zacznie zmieniac wszystkich.... i jego slowa ( Mamy jeszcze duzo czasu... wszystko moze sie wydarzyc ).
» 3 kwietnia 2010, 15:07 #130
Number7: Szczerze.... dzisiaj Manchester jest beznadziejny...
» 3 kwietnia 2010, 15:05 #129
lukep: jedyne strzały które mieliśmy oddał... Evra.... to mówi samo za siebie jak obrońca strzela a pomocniy i napastnicy śpią.....
» 3 kwietnia 2010, 14:57 #128
Number7: No dawac panowie! ! ! Czerwone Diably graja do konca ! ! ! Musicie to wygrac ! ! !
» 3 kwietnia 2010, 14:56 #127
plus90: do cholery niech on wpusci naniego bo slabizna taka ze szok!!
» 3 kwietnia 2010, 14:56 #126
welllone: Bez pomysłu na grę...
Dzisiaj nic nie grają. To samo co z Bayernem. Środek dominuje przeciwnik.
» 3 kwietnia 2010, 14:55 #125
Number7: Kurde przegapilem 3 min 2 polowy...... Byly jakies zmiany?? Nadal gramy fatalnie?
» 3 kwietnia 2010, 14:53 #124
lukep: ale mieliśmy szczęście teraz !! Ferreira mógł zakończyć ten mecz tuż po przerwie....
» 3 kwietnia 2010, 14:52 #123
Paps: Nanimanutd:bycie kibicem nie polega na bezsensownym chwaleniu swojej druzyny;)
United gralo w 1 polowie fatalnie i nawet laik nie znajacy sie na pilce to wie:)niestety:(
Wierze ze pokazemy charakter i podobnie ja w meczu z AFC uda sie powrocic i wygrac to 2-1
» 3 kwietnia 2010, 14:51 #122
siwyzel: Wy już płaczecie jakbyście ligę przegrali, jeśli dzisiaj przegracie, to i tak Chelsea tylko 2 pkt. przewagi będzie miała czyli jeszcze macie szansę. C'mon Chelsea :)
» 3 kwietnia 2010, 14:50 #121
Paps: rvn10 ma racje,jedyny karny jaki "ewentualnie" moglby byc podyktowany to ten dla CFC po faulu Nevilla.
Trzeba wziac sie do pracy od pocztaku 2 polowy,wejscie Naniego moze cos dac,bo innego zmiennika nie widze..
» 3 kwietnia 2010, 14:48 #120
rvn10: NaNiManUtd - Przecież Berba nie był sfaulowany,obrońca Chelsea najpierw dotknął w piłke, jeśli chodzi o Parka owszem był faul ,ale przed linią pola karnego.Powtórka wszystko wyjaśnia,a może to ty jesteś ślepy,a nie ja ?
» 3 kwietnia 2010, 14:47 #119
Paps: Potrzeba kogos do ataku,mysle ze w tej chwili moze nam pomoc Nani i nasza wielka determinacja,ktorej poki co niestety nie widac
Fletcher jakby spal,mam nadzieje ze w 2 polowie w koncu zaczna grac bo nie da sie na to patrzec;/
» 3 kwietnia 2010, 14:45 #118
WigdorDevil: Nani koniecznie musi wejśc i zeby suszarka Fergusona pomogła , Macheda nie wiem czy by cos zmienil , ale jeśli SAF ma jakieś plany w tym meczu co do Machedy to niech je realizuje tylko żeby się udały.
» 3 kwietnia 2010, 14:44 #117
rvn10: Ludzie jakie rzuty karne ? Przecież Parka został sfaulowany na linii pola karnego,a o faulu na Berbie nie ma nawet mowy,prędzej karny należał się dla Chelsea ,gdzie Newville wręcz staranował Anelke.Ludzie trochę obiektywizmu...
» 3 kwietnia 2010, 14:44 #116
Paps: 2 karne?moze 3 od razu;>
Zejdz na ziemie koles,United zostalo w 1 polowie ograni jak dzieci,Malouda robi co chce i w ogole the Blues utrzymuja sie przy pilce i nie daja nam grac
cos jeszcze?
» 3 kwietnia 2010, 14:41 #115
winnie78: Ja proponuje po sezsonie wymienić Berbatova na Roberta Korzeniowskiego. Korzeniowski przynajmniej szybciej chodzi :)
» 3 kwietnia 2010, 14:40 #114
chodnik: Pytacie się co my mamy do Berby? To że jak ma sytuacje to nie wykorzystuje. Zamiast uderzać, na siłę się obraża i szuka karnego! Tak się zachowuje napastnik? Nie sądzę.
MACHEDA NA BOISKO!!
» 3 kwietnia 2010, 14:40 #113
chodnik: Valencia b.słaby? weź mnie nie rozśmieszaj. On się stara. Na skrzydle bynajmniej biega, nie to co Drewniakow. Widać braki Rooneya.:/
» 3 kwietnia 2010, 14:41 #112
soldier: Jak ma sie zmienić nasza gra, to musi wejść Nani zaraz po przerwie, a nie żaden Macheda nie wiadomo po co.
» 3 kwietnia 2010, 14:48 #111
Paps: Odczepcie sie od sedziego,gramy dramat i Chelsea jest poki co o klase lepsza chyba ze jestescie slepi;/
» 3 kwietnia 2010, 14:38 #110
piter100000: ja mam tylko pytanie czy mecz przegrywa Man Utd czy Berbatow bo mi sie wydaje że w piłke gra się w 11 ale może mi się tylko wydaje...
» 3 kwietnia 2010, 14:38 #109
chali2na: czano to widze poki co, przez cala pierwsze polowe naliczylem sie chyab tylko jednego strzalu i to niecelnego Berbatova.Nic nam nie idzie podobnie jak w meczu z bayernem, odziwo słabo gra Valencia, ogolnie cala pomoc strasznie kiepsko, na plus Rio i Evra.Na 2 polowe powinien wejsc Nani on powinien cos rozruszac i wpuscilbym jeszcze Machede na szpice, a za nim Berbatova, moze by co z tego wyszlo:) teraz suszarka i jedziemy z koksiwem ;)
» 3 kwietnia 2010, 14:37 #108
wielkifanMU: Za mało strzałów w pierwszej połowie na razie tylko Evra strzelał na bramkę Cecha. Moim zdaniem na drugie 45 minut powinien wejść Nani za Parka.
» 3 kwietnia 2010, 14:37 #107
rvn10: "Znafcy" się odzywają,co wy macie do Berby ?Popatrzcie lepiej na nasza obronę, która nic nie gra. Malounda robi rajd 30 metrowy,przecież tam już 3 zawodników mogło mu odebrać piłkę,a ten sobie pobiegł dośrodkował i bramka...beznadzieja.Berbatov nie gra tak źle,może jest trochę za wolny,ale jeśli w 2 połowie padnie bramka to jeszcze możemy wygrać ten mecz,strzelenie szybko bramki po przerwie będzie kluczowe.
» 3 kwietnia 2010, 14:37 #106
bar: Tak! zwalmy winę za to, że cały zespół gra fatalnie na Berbatova. A co!? użyjmy sobie. Jedynym zawodnikiem który 'coś' pokazuje jest Evra. Reszta nie gra zupełnie nic. Ale to przez Berbatova przegrywamy, bo to on zawalił bramkę, bo to on nie biega, bo to on się nie stara. Gra kiepsko, ale kiepsko gra ogólnie United. Widać po 1 polowiem że bez Rooneya idzie ciężko, nie mają pewności siebie.

Suszareczka i w 2 połowie bd lepiej:)
» 3 kwietnia 2010, 14:37 #105
Matiusekkk: czlowieku nevilla chcesz zmieniaC? to co wyprawia na prawej obronie przechodzi ludzkie pojęcie takiego nevilla mi brakowalo^^
» 3 kwietnia 2010, 14:36 #104
chodnik: Do fanów Berby:
Powiedzcie mi, co w w Nim widzicie?! Przecież on nic nie gra. W polu karnym zachowuje się jak turysta. Po boisko bardziej spaceruje niż biega. Moim zdaniem to On jest dzisiaj najsłabszym punktem United i jest on do zmiany.
» 3 kwietnia 2010, 14:36 #103
Paps: Jakie 2 karne?gramy narazie dno,albo inaczej nie gramy nic...
Fatalnie gra wlasciwie cala druzyna,nie wyroznil bym nikogo:(
Chelsea robi sobie co chce i gra fantastycznie podobnie jak my na stamford gralismy z tym ze oni trafili do bramki...
Malouda doslownie nas miazdzy,najlepszy na boisku
od 40 min cos sie dopiero zaczelo dziac,Nani na boisko
» 3 kwietnia 2010, 14:36 #102
Number7: Przegramy to.... mozemy sie pozegnac.
» 3 kwietnia 2010, 14:35 #101
gaham1: Nani i Macheda niech wejdą bo ktoś z młodych musi to pociągnąc
» 3 kwietnia 2010, 14:35 #100
DrunkenBear: Dimitar "Bułgarskie centrum chu**zy" Berbatov po tym sezonie powinien zostać zastąpiony wartościowym napastnikiem. Bo to masakra jest, co on wyrabia - 30 mln funtów spacerujących po boisku :/. Bo szkoda było wydać kasy na Teveza :/
» 3 kwietnia 2010, 14:33 #99
lukep: Neville teraz pięknie zaszalał z tym wejściem.... jak do przerwy będziemy przegrywać tylko tą jedną bramką to dobrze będzie.... Chelsea strzeliła i teraz pozwala atakować nam tylko że nasze ataki to się kończą w okolicach 20 metra od bramki Cech'a :(
» 3 kwietnia 2010, 14:32 #98
gorzky: niech SAF ściągnie Nevilla bo on raczej do końca nie dotrwa ;/
» 3 kwietnia 2010, 14:32 #97
fan11: o zal co ten berbatov robi!? dzisiaj nic mu nie idzie
» 3 kwietnia 2010, 14:31 #96
Cinz: fan11
Berbie nie tylko dzisiaj nic nie idzie, w większości meczów rąbie drzewo ;/
» 3 kwietnia 2010, 14:39 #95
zielony14: Ja wierze w zwycięstwo ! I żal mi sezonowców!
» 3 kwietnia 2010, 14:31 #94
plus90: BERBAAAAA!!:(((
co on zrobil
» 3 kwietnia 2010, 14:31 #93
Number7: life7
zagraj lepiej.... ty wez sie lecz... rooney nie jest bogiem... wez to zrozum dziecko. jak ma grac berba skoro nikt mu nie podaje... No czlowieku... przeciez Roo tez sam nie gra.... Nani musi wejsc i troche porobic na sytuacji.
» 3 kwietnia 2010, 14:30 #92
Number7: 40 minuta.... dalej nic. 0 gry z naszej strony... gramy u siebie i sie osmieszamy....
» 3 kwietnia 2010, 14:27 #91
Jakubek722: Gramy Manchester United ! Do końca! !!
» 3 kwietnia 2010, 14:26 #90
Number7: Na poczatku 2 polowy musi wejsc Nani...
» 3 kwietnia 2010, 14:25 #89
lukep: prawie 40 minut gry i bez żadnego celnego strzału grając u siebie... masakra....
» 3 kwietnia 2010, 14:24 #88
zielony14: Za takie coś kartka?? Przecież tam nawet kontaktu nie było! nawet to nie można podciągnąć pod niebezpieczne zagranie
» 3 kwietnia 2010, 14:23 #87
zielony14: w sumie tak ale scholes schował nogę żeby mu tylko nerwy nie pościły i drugiej nie dostał
» 3 kwietnia 2010, 14:27 #86
Number7: Odwalcie sie od Berbatova.... gra narazie najlepiej....
» 3 kwietnia 2010, 14:23 #85
Number7: Nie wygramy tego.... Nie ma szans... jak tak dalej bedziemy grac.
» 3 kwietnia 2010, 14:21 #84
rafijoza: tyle podan do VdS chyba licza ze on na jakis rajd sie pokusi... Kolejny mecz grany za bardzo w tyle i zero pomyslu na gre w przodzie
» 3 kwietnia 2010, 14:21 #83
diobeu: Widać brak zgrania Berbatova z resztą zespołu. Do tego nie ma kto dogrywać ostatnich piłek :| Valencia dość słabo dzisiaj.
» 3 kwietnia 2010, 14:20 #82
lukep: wiara w zespół jest.. ale akcji ofensywnych nie widać, strzałów brakuje i zwyczajnie się bronimy póki co...
» 3 kwietnia 2010, 14:18 #81
zielony14: Karniaczek powinien być! Brak Rooneya jest bardzo widoczny;/
» 3 kwietnia 2010, 14:15 #80
fan11: jeb sedzia karny byl brawo Park za ta indywidualna akcje
» 3 kwietnia 2010, 14:14 #79
lukep: ewidentny faul na Park'u był !!
» 3 kwietnia 2010, 14:13 #78
lukep: dobra mniejsza o to, nie było nic... sędzia się nie nabrał więc trzeba stworzyć coś w ofensywie bo póki co nie idzie...
» 3 kwietnia 2010, 14:16 #77
Number7: Niech wypieprzy Parka i Valencie.
» 3 kwietnia 2010, 14:12 #76
rvn10: Dlaczego w tym sezonie robimy takie głupie błędy w obronie,przecież zawodnik Chelsea zrobił rajd 30 metrowy i nikt go nawet nie chciał powstrzymać OMG GO UNITED !!
» 3 kwietnia 2010, 14:08 #75
rafijoza: no i po meczu chelsea juz nie odda prowadzenia
» 3 kwietnia 2010, 14:07 #74
fan11: ich stronki sa zalosne dlatego siedza na naszych
» 3 kwietnia 2010, 14:13 #73
lukep: no to nas pochwaliłem i taki błąd.... :(
» 3 kwietnia 2010, 14:06 #72
lukep: w ofensywie póki co nie istniejemy .... :/
w defensywie bez zarzutu ....
» 3 kwietnia 2010, 14:05 #71
Number7: Cos nam nie idzie ten mecz ;((((
» 3 kwietnia 2010, 14:04 #70
Number7: Statystyki nie po naszej stronie ;((((
» 3 kwietnia 2010, 13:57 #69
Number7: Lol... widzieliscie Berbatova.... dobrze dzisiaj gra.... xDDDDD
» 3 kwietnia 2010, 13:50 #68
Number7: Bylo groznie.... ale spokojnie... wygramy to ;P
» 3 kwietnia 2010, 13:49 #67
Number7: Kurde... macie jakas stronke z tym meczem?? dobra i sprawdzona??
» 3 kwietnia 2010, 13:44 #66
ziomboy777: dobrze jest SAF naniego oszczedza pewnie na bayern i wejdzie w koncowce na pomeczonych pilkarzy chelsea... SAF wie co robi.
» 3 kwietnia 2010, 13:14 #65
lukep: patrząc obiektywnie to możemy wygrać to spotkanie - wiem, że Chelsea nie grała w tygodniu tak jak my w Lidze Mistrzów więc odpoczywali dłużej, ale czuje że możemy przełamać się w tym meczu i pokazać grę o wiele skuteczniejszą i ładniejszą niż w meczu z Bayernem, mamy końcówkę sezonu pozostały już tylko ważne mecze, nie można żadnego z nich odpuścić, UDOWODNIMY, że zasługujemy na 4. z rzędu TYTUŁ ! :)
» 3 kwietnia 2010, 13:10 #64
lukep: Chelsea bez Drogby w wyjściowej 11 - chociaż tyle ;)

01 Cech
19 Ferreira
26 Terry
33 Alex
08 Lampard
10 J Cole
12 Mikel
15 Malouda
18 Zhirkov
20 Deco
39 Anelka
» 3 kwietnia 2010, 13:04 #63
Giggsy: Manchester United:
van der Sar - Neville (C), Vidić, Ferdinand, Evra - Valencia, Fletcher, Scholes, Park, Giggs - Berbatow
Rezerwa: Kuszczak, Rafael, De Laet, Carrick, Nani, Gibson, Macheda

Chelsea:
Cech - Ferreira, Alex, Terry, Żirkow - Deco, Lampard, Obi Mikel - Malouda, Anelka, J.Cole
Rezerwa: Turnbull, Belletti, Bruma, Ballack, Drogba, Kalou, Sturridge
» 3 kwietnia 2010, 13:03 #62
ax1d: wygrana przyjdzie ze skrzydeł.
bez Carvalho i Ivanovicha, tam jest luka, którą musimy wykorzystać!
Ferreira to nie jest zawodnik klasy Chelsea i przez niego musimy zagrać.
dobra, spadam do pubu! obym tu wrócił w szampańskim humorze :)


MAN UNITED WILL NEVER DIE!
» 3 kwietnia 2010, 12:44 #61
Pawlo: Oczekuje jedynie zwycięstwa.Mój typ 2-1, liczę na występ Hergravesa i Machedy
» 3 kwietnia 2010, 12:20 #60
ax1d: COME ON UNITED!
zwycięzca dziś nie ma jeszcze tytułu w ręku,
bo obie drużyny mają jeszcze ciekawe mecze,
ale zdecydowanie zaostrzy rywalizację,
jakikolwiek wynik nie padnie. choć oczywiście,
wciąż wierzę, że diabły dziś powetują sobie porażkę z niemcami!
UNITED WE STAND!
» 3 kwietnia 2010, 12:20 #59
fat1xd: Bez Wayne'a reszta drużyny musi wznieść się na wyżyny swoich umiejętności. Musimy liczyć na Dimitara... on potrafi strzelać gole więc niech dzisiaj to pokarze. Wierzę chociaż będzie cholernie ciężko. Mam nadzieję, że sir Alex nie będzie chciał dać Fosterowi prezentu urodzinowego w postaci występu :D Mimo wszystko najlepszego Ben, żebyś znalazł sobie nowy, dobry klub :)
P.S Smacznego jajka i mokrego dyngusa! :)
» 3 kwietnia 2010, 11:20 #58
trojka91: jabko1984 masz tutaj

[link usunięty]
» 3 kwietnia 2010, 11:03 #57
Jakubek722: Ja myślę ,że nie do końca ,bo Chelsea został mecz z Liverpoolem i Tottenhamem . A nam City ,Tottenham
» 3 kwietnia 2010, 10:59 #56
Paps: Mam wielka nadzieje,ze Manchester pokaze dzis swoj wielki charakter i siłe!!i pomimo braku Wayne'a wygramy ten mecz i utrzemy nosa wszystkim tym ktorzy twierdza,ze United bez Roo nie istnieje:)!!
» 3 kwietnia 2010, 10:50 #55
trojka91: wierze w MU niestety nie bede mogl ogladac meczu bo sam jade na mecz ;/ bardzo zaluje ze go nie ogladne ;/ musze sobie zamowic Relacje Live wie ktos moze jak to zrobic?
» 3 kwietnia 2010, 10:45 #54
Jakubek722: Kto wierzy w dzisiejsze zwycięstwo Manchesteru United niech dopisze się do mojego komentarza, niestety nie mamy okazji wspólnie zobaczyć tego meczu ,ale połączmy się wiarą z kibicami na OT i innymi na świecie. Pozdrawiam
» 3 kwietnia 2010, 10:36 #53
daw7: Ja głęboko wierzę w dzisiejszy tryumf United !! oni niejednokrotnie pokazywali że grać w piłkę potrafią jak mało kto i to samo zrobią dzisiaj na OT z cWelsea !! ja obstawiam 2-1 dla MU !!

GLORY, GLORY MAN UNITED !!
» 3 kwietnia 2010, 09:32 #52
Dantes86: 4h 40 min:)Już nie mogę się doczekać;)
» 3 kwietnia 2010, 09:06 #51
Dantes86: Odliczanie czas zacząć;)5h 20 min:)Co do meczu damy radę.Nani Valencia na skrzydłach i Berba na szpicy-oby to było diabelskie trio;)Mam nadzieje ze bedzie Scholes zamiast słebego w tym sezonie Carricka:)No i oczywiście Fletcher z Parkiem bo obrona to standard;)DO boju wygramy wygramy wygramy!!
» 3 kwietnia 2010, 08:24 #50
ax1d: mam nadzieję, że nie wypaczy wyniku meczu.
mam nadzieję, ale i przeczucie, że właśnie sędzia przegra dla kogoś to spotkanie:/
obym się mylił..
» 3 kwietnia 2010, 12:32 #49
TheGoldenBoy: To jest dla mnie najwazniejszy mecz w sezonie ... Jest tylko jeden minus. Sędziuje ten pajac Dean. Zobaczycie, ze ktoras z tych druzyn bedzie skrzywdzona.
» 3 kwietnia 2010, 01:05 #48
mateyko44: ONE LIFE ONE HEART ONE LOVE ONE CLUB ONE UNITED...MANCHESTER UNITE
» 3 kwietnia 2010, 01:02 #47
masrzisz: ja bym w jutrzejszym skladzie chetnie zobaczyl Diouf'a ale pewnie SAF mu nie da szansy a moze akurat on by pociagnal gre do przodu :)
» 3 kwietnia 2010, 00:40 #46
Mikez: To jest raczej zbyt ważny mecz żeby żeby wystawiać zawodnika, któremu "może akurat" coś by się udało :P
» 3 kwietnia 2010, 01:08 #45
Mikez: Na pewno zaczną 4-5-1, a jak mecz nie będzie się układał po naszej myśli to SAF pewnie sięgnie po naszą tajną broń z zeszłego sezonu... Machedę. Daj boże temu chłopakowi tyle szczęścia co w zeszłym sezonie! ;)
» 2 kwietnia 2010, 23:27 #44
wielkifanMU: Na stronie jak zawsze to samo. Jeden broni Berbatov'a drugi go krytykuje :

FrankyPalmeri ---- nie masz się czym cieszyć, fakt Berbatov zagrał bardzo dobrze z Boltonem (przeciętnym rywalem) zobaczymy jak sobie poradzi z Chel$ea i z Bayernem. Bardzo liczę na niego w tych meczach bo najprawdopodobniej zagra on jako osamotniony napastnik bez Rooney'a.

ax1d ---- już głowa mnie boli od tych twoich krytyk na temat Berbatov'a. Wstrzymaj się z tymi uwagami do jutrzejszego meczu, jutro wszystko się okarze czy Berbatov potrafi grać bez Rooney'a w ataku czy też nie.
Jestem optymistą i myślę że zagramy dobre spotkania pod nieobecność naszej gwiazdy Rooney'a.

Glory Glory Man Utd
» 2 kwietnia 2010, 21:55 #43
ax1d: to wyjdź na świeże powietrze. podobno pomaga na ból głowy. przecież nikt, w tym ja nie każę Ci czytać moich wypowiedzi. nie wiem, do kogo te pretensje.
» 2 kwietnia 2010, 22:09 #42
tarantula1990: axid - jesteś super fajny !! Ale mu dowaliłes - HAHAHA super joke naprawde szacun stary! wyśli mi może w PM pare takich hardkorowych tekstow prosze!! bede niezniszczalny i zawsze bede miał super riposty ! jesteś moim guru !

WielkiFanMU - nie bierz tego do siebie bo ja tylko ironizuje :D
» 2 kwietnia 2010, 22:23 #41
bar: Lament, nie ma Rooneya! Co teraz będzie?!

Spokojnie panowie Chelsea to nie Buka i nie ma co się tak bać:) Rooneya na 99% w ataku zastąpi Berbatov(Ty drewniany przepłacony złamasie, idź do Izolatora Boguchwała i nie niszcz mojego ukochanego klubu! Tevez wróć! Glory! Glory! LUHG!) - nie jest źle, chłopak jest w formie, strzela bramki(:O), gra fajny futbol, tutaj bym się nie martwił. Skrzydełka to pewnie Nani i Valencia - raczej na brak dośrodkowań i rajdów nie będziemy narzekać.

Nie zdziwiłbym się gdyby za Berbatovem(Ty drewniany przepłacony złamasie...) zagrał Park który w tym sezonie zadziwia chyba nie tylko mnie. Za Pareczkiem zapewne Fletcher też w formie. I teraz kto z Darrenem zagra w środku? Nie daj Boże Carrick. Chciałbym widzieć Rudego, zawsze powalczy, walnie z dystansu, może uspokoi.

Obrona pewnie standardowa.

Martwi mnie, że Chelsea rozniuniała AV aż 7:1. Niebiescy zaliczają wahania formy co nam zdarza się raczej sporadycznie. Jestem przekonany, że damy sobie radę i 3ptk zostaną na OT.

Bardziej martwi mnie Bayern który we wtorek zagrał niezłą piłkę, strasznie niewygodnie nam się z nimi grało. No, ale to temat na później:)

pzdr
» 2 kwietnia 2010, 21:52 #40
bar: Nie mamy nad czym się rozwodzić. Pierwsze czytanie ze zrozumieniem było na egzaminie w podstawówce, więc wypadałoby się już troszkę orientować. Widzę, że ciemne labirynty ironii nie zostały wszystkim odsłonięte:)
» 3 kwietnia 2010, 10:26 #39
ax1d: yo bar,
przegapiłem Twoją ostatnią odpowiedź do mnie, i zobaczyłem ją dopiero teraz, po wejściu w Twój profil. cieszę się, że potrafimy się zgodzić i przejść nad niektórymi rzeczami.
pozdrawiam
ax
» 3 kwietnia 2010, 12:17 #38
Mikez: Krzychu418, a Ty w ogóle oglądałeś mecze Chelsea z Interem albo Blackburn? Co z tego, że ostatnio wygrali 7-1 z Villą, trzy lata temu United bo zwycięstwie 7-1 z Romą przegrało niedługo potem 3-0 z Milanem. To o niczym nie świadczy, tym bardziej że Villa jest ostatnio w fatalnej formie, a Portsmouth to jest Portsmouth, samo sobie praktycznie te bramki wbijało. Jutro będzie inny dzień, z Bayernem zagrali słabo, ale co z tego? Jeden mecz o niczym nie świadczy.

Idź lamentować na stronę Chelsea, się ucieszą i Cię wyśmieją. No chyba, że Ty już jesteś kibicem naszym jutrzejszych rywali i przywiało Cię tu tylko po to, żeby pisać takie pierdoły i szukać poklasku.
» 2 kwietnia 2010, 23:24 #37
gaham1: Drażnią mnie teksty typu bez roo nie ma szans. Są tacy co twierdzą że MU jest drużyną jednego gracza, a tak z pewnością nie jest. Oglądnijcie że każdy zawodnik u nas ciężko pracuje żeby podac Roo jak najlepszą piłkę w pole karne. A nam ułatwia to że Roo nie potrzebuje dobrej piłki aby zamienic ją na bramkę ale w tym sezonie dostał już wiele piłek do których wystarczyło po prostu dostawic noge czy głowe, Berba też takie wykorzysta ale normalnie nie dostaje takich bo on nie gra na szpicy. Uwierzcie że czerwone diabły dadzą rade.


Glory Glory MAN UTD !!
» 2 kwietnia 2010, 21:40 #36
ax1d: masz rację, ale widzisz, kibice tu są, jak te przysłowiowe koguty z powiedzenia:
"kogut pieje nawet w ten ranek, kiedy idzie na rosół".
» 2 kwietnia 2010, 21:39 #35
tarantula1990: Axid... Nie mam na Ciebie słów... Myślisz że jak zapodasz pare pozornie mądrych słów i płomiennych mologów to wszyscy uwierzą w to że jesteś jakimś super znawcą piłki?
"kogut pieje nawet w ten ranek, kiedy idzie na rosół" -> to hasło to już wogole wymiata...
Jesteś osoba, która non stop wypowiada sie w tym temacie. Ja nie wiem szukasz kumpli, którzy bedą podzielali swoje zdanie? Chcesz być postrzegany przez innych uzytkownków jako EXPERT? oO
Daj spokój człowieku... Znamy Twoje zdanie na temat meczu - nie wierzysz w zespół to spoko - Twoja sprawa... jednak jeżeli jestes takim super expertem i jesteś pewny że ManUtd tego meczu nie wygra - to przynajmniej nie głoś co 3 posty swoich opini i daj NAM - biednym kogutom co ida na rosół żyć w złudnej nadziei że manchester WYGRA ten mecz. Nie potrzebuje czytać wypowiedzi "super obiektywnych kibiców" którzy nie wierzą w swój rzekomo ukochany klub!

GLORY GLORY MAN UNITED !!
» 2 kwietnia 2010, 22:18 #34
ax1d: chłopcze,
oszczędzaj język na "lizanie dupki".
i nie licz, że będę z Tobą dyskutował, bo nie masz nic do powiedzenia, co mogłoby mnie zainteresować. jak nie potrzebujesz czytać "wypowiedzi super obiektywnych kibiców", to nie czytaj. pewnie rankami też stajesz przed lustrem i sam sobie mówisz, jaki jesteś fajny i ładny, mądry i zabawny. nic w tym złego. póki poprawia Ci to humor i samoocenę, baw się dobrze. proponuję Ci też nagrać sobie może na dyktafon "United wygra" i puszczać co wieczór. może poskutkuje. obiektywizm jest dla ludzi myślących, a hurraoptymizm dla czarowników próbujących zaklinać rzeczywistość. to moje ostatnie słowa do Ciebie, zanim nie upomnę się o to "lizanie", tarantula, heh.
» 2 kwietnia 2010, 23:51 #33
tarantula1990: owned... odpowiadając na moj poprzedni post tylko pokazujesz jak wielkim hipokryta jestes :) (bo przeciez ze mna sie nie dyskutuje)
Przeciwko wszystkim wystawiasz te same działa... zawiodłem sie na Tobie bo oczekiwałem po Tobie bardziej bogatego wachlarzu cietego słownictwa :) czego jednak spodziewadź sie po człowieku który kocha United ale mimo wszystko nie wierzy w zwyciestwo swojego klubu (hipokryzja po raz 2gi)... Obietywizm tyczy ludzi myślacych, a hurraoptymizm czarowników... Pominąłeś jeszcze pare ważnych aspektów - wiara, nadzieja... Ale zapewno człowiek myślący nie może żyć nadzieją:) co jednak jeżeli Twój obiektywizm zawiedzie? Co zrobisz gdy United wygra? Cała filozofia Twojego życia zostanie obrócona w proch... Od razu uprzedze Twoje pytanie (jesteś zbyt przewidywalny jak na człowieka myślacego za którego sie uważasz) Co zrobie jak United przegra? Cóż:) oddam sie jakże ludzkim uczuciom zmartwienia i smutku, ciesząc sie jednocześnie, że mogłem napawać sie niczym "czarownik" nadzieja i wiarą w ukochany zespół :)

GLORY GLORY MAN UNITED !!
» 3 kwietnia 2010, 04:40 #32
ax1d: najpierw piszesz, że bardzo chcesz Hargo w składzie, a następnie o Chelsea piszesz, że powracający po kontuzji piłkarze są w średniej formie. brawo. z logiki nie zdałeś.
» 2 kwietnia 2010, 21:29 #31
ax1d: O QRVA!!
nie zauważyłem, że sędzią będzie Mike Dean!!
czy mogło nas spotkać coś gorszego?!?
oczywistym więc jest, że będzie przynajmniej jeden karny w meczu.
przeczucie podpowiada mi, że nie będzie to karny dla nas...
Chelsea w tym sezonie dostała już przynajmniej 4 karne, których nie było.
podejrzewam, że znając sędziego, znów zagrają na diving.

a nawet, jeśli karny będzie dla nas... kto strzeli?!?
w ogóle nie mam kandydata. oczywiście, Berba,
ale jak przypomnę sobie jego karnego z FA Cup semi przeciwko Evertonowi,
to strach mnie zdejmuje...
drugi kandydat to Giggsy, ale znów nie tak dawno były karne w Charity Shield.
Fletcher chyba nigdy nie strzelał karnego w meczu,
w zasadzie nawet przy karnym dla nas nie będę spokojny o bramkę...

CZEMU MIKE DEAN?!? gorszego sędziego nie mogliśmy dostać!
» 2 kwietnia 2010, 21:11 #30
barnaba1987: Nie placz ,bedzie dobrze...
''oczywistym więc jest, że będzie przynajmniej jeden karny w meczu.''
dla mnie to nie jest takie oczywiste no ale ok
wez sie w garsc chlopaku! lamentojesz caly dzien jak panienka.
» 3 kwietnia 2010, 10:47 #29
ax1d: co to za mecze były? powiedz mi...
i 4 razy MotM w statystykach Twoich i Tobie podobnych.
noty możesz sobie wsadzić w odbyt, albo zawiesić nad biurkiem
i się do nich uśmiechać przed pójściem spać. dla mnie nic nie znaczą.
w moim odczuciu od początku roku Berbatov zagrał dwa dobre mecze.
pisałem zresztą o nich na tej stronie, chwaląc Bułgara.
były to jednak mecze dobre - dobre to nie wyśmienite, wspaniałe,
genialne, super, zachwycające, niesamowite... dobre oznacza tyle, że wypełnił zadania, które ma na boisku i które powinien wypełniać ZAWSZE. jeśli robi to dwa razy na sezon, to mnie nie przekonuje. proste.
» 2 kwietnia 2010, 21:19 #28
Jakubek722: He he nie lubię dramatycznych końcówek ;D:)
» 2 kwietnia 2010, 19:57 #27
Jakubek722: Do administratorów ! Usunąć śmiecia ! Sorry za słowo
» 2 kwietnia 2010, 19:18 #26
Biafra: zrobione. już poszedł ban. ;)
» 2 kwietnia 2010, 19:20 #25
Jakubek722: Dziękuje i pozdrawiam . Go Go MU
» 2 kwietnia 2010, 19:40 #24
Jakubek722: Trochę kibice Chelsea mnie rozśmieszają , przecież brakuje nam Rooneya ,a nie VdS czy Vidicia razem z Ferdinandem ;] Myślicie ,że lekko wygracie 2 : 0 czy 3 : 1 ? Proszę cię nie rozśmieszaj mnie ,bo aż żal.pl :) Ja stawiam 2 : 0 ale dla United ,bo to co Nani i Valencia ( jak będą w 1 składzie ) będą robili z tak Fereirą ( nie wiem czy tak się pisze nie interesują mnie gracze Chelsea) to normalnie będzie pośmiewisko :P
» 2 kwietnia 2010, 19:04 #23
ax1d: tylko na przestawienie się po odejściu Ronaldo były całe wakacje, audi cup na przetrenowanie nowej gry i inni napastnicy. teraz mamy jednego gracza, który podobno jest napastnikiem, choć połowa kibiców w to nie wierzy, i drugiego młodzika wracającego po kontuzji...

a to, że United jest drużyną jednego zawodnika wynika ze sposobu gry tej drużyny. zawsze mamy jakiegoś walczaka z przodu, który kończy akcje. trudno, żeby było inaczej, skoro SAF z pasją gra 4-5-1. problem wcale nie polega na tym, że United opiera grę o jednego zawodnika - to samo robi bardzo dużo czołowych klubów. problem polega na tym, że teraz musi ją oprzeć o pół zawodnika, jakim w porównaniu z Rooneyem, czy Ronaldo jest Berbatov. biorę remis w ciemno i będę szczęśliwy, jak dziecko, jak uda się obronić jeden punkt na Old Trafford.

GLORY!
» 2 kwietnia 2010, 18:30 #22
Biafra: na przestawienie się czy przetrenowanie nowego systemu gry całe wakacje to potrzebują kluby z np. polskiej ligi. w przypadku takich klubów jak United, Chelsea, Barca czy wiele, wiele innych to wszystko dzieje się w trakcie. na tym m.in polega ich wielkość. zauważ, że mimo granie uparcie przez Fergiego 4-5-1 jesteśmy liderami, zdobyliśmy już jeden puchar, jesteśmy także w ćwierćfinale LM. i to wszystko w sezonie, który większość spisywała na straty, bo odszedł Cris. gramy 4-5-1, bo mamy pod ten system piłkarzy. teraz wobec kontuzji Wazzy, przypuszczalnie 4-5-1 zostanie, z tym wyjątkiem, że przed wysuniętymi napastnikiem (Berbą) zostaną postawione inne zadania.
A dla United zawsze liczy się tylko zwycięstwo. Zresztą ten sezon już jest jak dla mnie wygrany (patrz wyżej).
» 2 kwietnia 2010, 18:36 #21
ax1d: bzdury piszesz. co ma do tego, w jakiej lidze grają kluby? tu chodzi o personalia. gdyby obok Rooneya w składzie był napastnik o podobnych warunkach, stylu i sposobie gry, wtedy nie byłoby problemu. problem jest, bo mamy dwóch diametralnie różnych napastników i teraz cała drużyna musi w kilka dni "nauczyć się" grać pod Berbę, czyli zupełnie inaczej, niż do tej pory, kiedy wystarczyło pociągnąć akcję skrzydłem, wrzucić piłkę w pole karne i już była to okazja, z której mógł paść gol. Rooney walczy o każdą piłkę, póki stoi na nogach i, czego Berba nie potrafi i nigdy nie będzie, Anglik dostaje piłkę na 40-50 metr, SAM dostaje się w obręb strzału i pociąga za spust. teraz już tak nie będzie, przez te kilka meczów. teraz drużyna musi rozproszyć defensywę i wyłożyć Berbie piłkę praktycznie na setkę, albo na 5 metr. to zupełnie inny styl gry, zupełnie inny sposób i czy to liga angielska, polska czy białoruska, nie ma tu nic do rzeczy. zmienić strategię gry przez kilka dni to bardzo poważny wyczyn.

mamy piłkarzy pod 4-5-1? mi się właśnie wydaje, że jeśli chodzi o siłę ofensywną, mamy piłkarzy pod 4-4-2, bo Berbatov sam nie decyduje o losach meczu, lubi stać z boku i asystować. taki ma styl. powinien więc to robić, mając obok siebie bramkostrzelnego Rooneya, czy lisa pola karnego - Owena. wtedy widziałbym uzasadnienie dla tych piłkarzy. jest jednak inaczej - Roo jest zapaśnikiem, który walczy ze wszystkimi obrońcami na plecach, a Berbatov nawet nie uderza na bramkę, jeśli znajduje się od niej więcej, niż 15m., tylko zawsze oddaje piłkę komuś innemu.

argument meczu z Bolton (odniosę się ogólnie, bo Ty o tym akurat nie pisałeś) jest tak bzdurny, że nie da się obok niego przejść spokojnie. Bolton to przeciętna drużyna w lidze angielskiej, bardzo przeciętna i tylko fakt, że mieszkałem w tym mieście dość długi czas nie pozwala mi napisać "słaba". wygrana w takim meczu nie oznacza nic. tym bardziej, że nie graliśmy jakiejś wybitnej gry, a Berba udowodnił, że potrafi strzelić bramki, gdy dostanie je wypracowane na tacy, a przy akcji wymagającej nieco szybkości i zwinności się przewraca. nie będę wspominał o grze głową bo w przypadku Bułgara nie ma o czym pisać. nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie porównywał meczu z Bolton z meczem z Chelsea, bo przeciwników różnią przynajmniej dwie klasy piłkarskie...

oczywiście, że United zawsze liczy na zwycięstwo. ja też. jestem jednak realistą i jak ktoś mi mówi, że absencja Rooneya w meczach z Chelsea i Bayernem nie robi różnicy, w moich oczach ma pojęcie o piłce wyniesione z FIFy i FM. jednak jeśli ktoś zaproponowałby mi remis jutro, brałbym go w takich warunkach w ciemno, bo uważam, że w obecnej sytuacji dużo bardziej prawdopodobne jest przegrać, nawet przez przypadek, niż wygrać, nie mówiąc o zdominowaniu meczu. niestety. co innego z Niemcami - tam korzystny wynik jest dużo łatwiejszy do osiągnięcia, przynajmniej w moim odczuciu, i mam nadzieję, że United pokaże pazur.

GLORY!
» 2 kwietnia 2010, 20:19 #20
Biafra: Ten mecz pokaże, czy jesteśmy drużyną jednego zawodnika (jak było kiedyś, gdy grał jeszcze Cris i jak niestety trochę jest teraz) czy też o naszej sile stanowi cały zespół. Moim zdaniem mamy duże szanse, Berba nie tylko potrafi strzelać bramki, ale przede wszystkim potrafi rozgrywać piłkę i umiejętnie się zastawiać. W tej sytuacji ciężar zdobywania bramek spadnie nie na Bułgara, lecz na skrzydłowych. Takie moje zdanie ;]
» 2 kwietnia 2010, 18:20 #19
tarantula1990: Nadchodzą wielkie dni dla DB9... ma on niepowtarzalna szanse zamknąć usta wszystkim krytykom i mam nadzieje ze to zrobi !
Mam diabelska nadzieje, że DB9 zapewni nam zwyciestwa zarowno w meczu z Czelsi jak i Bayernem !! Chciałbym widziec tych wszystkich "narzekaczy" ,ktorzy mecz w mecz krytykuja Berbatova, jak bedą sie nim podniecac i lizać mu dupke bo zapewni nam 6 pkt w tych arcywaznych spotkaniach!!

glory glory man united !!
» 2 kwietnia 2010, 18:12 #18
ax1d: rozumiem, że jak nie zapewni, Ty będziesz "lizał dupkę" narzekaczom?
» 2 kwietnia 2010, 18:20 #17
dawid27154: ax1d mam nadzieję i pewnie ty tez taką masz że jednak zapewni te zwycięstwa i życzę mu tego choć ja nie jestem wielkim fanem Berbatova.
» 2 kwietnia 2010, 18:45 #16
ax1d: oczywiście, że mam nadzieję, ale to tylko nadzieja, niczym nie poparta, a tarantula pisze z taką pewnością, jakby to był już fakt. irytuje mnie patrzenie przez różowe okulary i pianie nad potencjałem United w momencie, kiedy jest on potężnie nadwyrężony. ja jestem fanem Berbatova ze Spurs, ale jestem totalnym przeciwnikiem Berbatova w United. nie zagrał ANI JEDNEGO meczu do tej pory, który by mnie przekonał, że nadaje się do tej drużyny, niestety. póki tego nie zrobi, nie zmienię zdania i nawet Enzo mnie nie przekona. nie zmienia to jednak faktu, że oczywiście liczę, że drużyna rozpracuje Chelsea i kopnie w stronę bramki Cecha, gdzie będzie stał Bułgar i odbije się od niego ;) to, że jestem przeciwnikiem Berbatova, nie znaczy, że jestem przeciwnikiem drużyny, bo ta jest najważniejsza i ma wygrywać, a jeśli przyczyni się do tego w jakimkolwiek stopniu Berbinho, też uczyni mnie szczęśliwym. niestety, jego gra z wielkimi drużynami do tej pory każe mi w to wątpić. obym się mylił. obstawiam, że bramkę strzeli jakiś 'dziadek' - Scholsey albo Giggsy (ewentualnie Vida po stałym fragmencie)..
» 2 kwietnia 2010, 20:28 #15
tarantula1990: nie chodzi o to czy patrze przez różowe okulary czy też jestem realista/pesymista :) wierze w DB9 i wierze w UNITED. Brak Rooneya bedzie odczuwalny ale potym własnie sie poznaje wielkie kluby - że mimo klopotów kadrowych potrafia sobie poradzic (juz raz w tym sezonie to udowodnilismy), a przy okazji licze na to że DB9 pokaże że jest godny by grać w MU, bo irytuje mnie to że 3/4 ludzi jest przeciwko niemu! a prawda jest taka (czy wam sie to podoba czy nie) że teraz wszystko w rekach DB9 :)
» 2 kwietnia 2010, 21:53 #14
Steckov: Występ mało prawdopodobny: Didier Drogba :P Opuścił ostatnie dwa treningi, więc jakaś mała nadzieja się tli :P
» 2 kwietnia 2010, 17:31 #13
wielkifanMU: Myślę że zagramy w tym meczu ustawieniem 4-5-1 na środku pomocy bez Carrick'a ale za to z Scholesem, Fletcherem i Giggsem. Na skrzydłach pewnie zobaczymy Naniego i Valencie.
Myślę że wygramy te spotkanie 2-0 !!

Glory Glory Man Utd Glory Glory Man Utd
» 2 kwietnia 2010, 17:19 #12
KNDaedX: Zenek,
a nie pomyślałeś, że kibice Chelsea też zaglądają na tą stronę ?
» 2 kwietnia 2010, 16:58 #11
barnaba1987: Nie ma co plakac. W ataku zagra Berba ,on tez potrafi strzelac bramki. Prawda ze potrzebuje 2 razy wiecej sytuacji niz Roo zeby cos trafic ale to da sie zrobic. Trzeba bedzie stwarzac duzo okazji by zdobyc gola.W meczu z Chelsea wiec wszystko bedzie zalezec od postawy naszych skrzydlowych bo wlasnie bokiem boiska idzie wiekrzosc bramkowych akcji Manchesteru. Jesli Nani zagra dobry mecz to wygramy. No ale liczyc na Naniego to tak jak by liczyc na to ze pociag lini PKP dojedzie na czas. Czasem sie zdarza ale nie ma co sobie robic nadziei...
Recepta na sukcess? atak ,atak i jeszcze raz atak
» 2 kwietnia 2010, 16:41 #10
Solaris: [link usunięty]

Ballack aka Benny Hill w meczu CFC - Barca xD
» 2 kwietnia 2010, 16:32 #9
Jakubek722: Ha ha doskonałe ! ! ! :) Pozdrawiam
» 2 kwietnia 2010, 16:34 #8
Dantes86: Na Canal+Sport pokazują meczyk;) Co do meczu to będzie ciężko bez Rooney'a ale teraz czas aby inni piłkarze MU godnie zastąpili Wazzy w strzelaniu bramek.Moim zdaniem będzie 2-1 dla nas po bardzo ciężkim i wyrównanym meczu.
» 2 kwietnia 2010, 16:34 #7
Jakubek722: Zawsze po porażce United grają dobry mecz , tym razem będzie to samo;)
» 2 kwietnia 2010, 16:24 #6
ax1d: to jest jedyny fakt, który pozwala mi wierzyć. tylko poddenerwowane diabły, które zawsze muszą się odgryźć, są moją nadzieją. stawiam na bramkę Scholesa, albo Giggsa, jeśli w ogóle jakąś strzelimy.
» 2 kwietnia 2010, 18:24 #5
Jakubek722: Hmm myślę ,że tak . Ale niektórzy z kibiców Chelsea piszą,że my będziemy po porażce pisać ,że gdyby był Rooney.
» 2 kwietnia 2010, 16:22 #4
Jakubek722: Nie oglądałem półfinałowego meczu Barca - Chelsea ,ale chyba w 1 meczu Barca powinna przechylić szalę na swoją korzyść. Kibice Chelsea pisali coś o karnych czy coś? Muszę przyznać ,że jest kilku spoko kibiców Chelsea , z którymi można mądrze popisać
» 2 kwietnia 2010, 16:28 #3
ax1d: a nie dziwi Cię, że SAF w co drugim meczu ma pretensje do sędziów?
» 2 kwietnia 2010, 18:25 #2
ax1d: tylko na przestawienie się po odejściu Ronaldo były całe wakacje, audi cup na przetrenowanie nowej gry i inni napastnicy. teraz mamy jednego gracza, który podobno jest napastnikiem, choć połowa kibiców w to nie wierzy, i drugiego młodzika wracającego po kontuzji...

a to, że United jest drużyną jednego zawodnika wynika ze sposobu gry tej drużyny. zawsze mamy jakiegoś walczaka z przodu, który kończy akcje. trudno, żeby było inaczej, skoro SAF z pasją gra 4-5-1. problem wcale nie polega na tym, że United opiera grę o jednego zawodnika - to samo robi bardzo dużo czołowych klubów. problem polega na tym, że teraz musi ją oprzeć o pół zawodnika, jakim w porównaniu z Rooneyem, czy Ronaldo jest Berbatov. biorę remis w ciemno i będę szczęśliwy, jak dziecko, jak uda się obronić jeden punkt na Old Trafford.

GLORY!
» 2 kwietnia 2010, 18:29 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.