Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

LM: Rewanż za 1999! Bayern ograł Manchester United

» 30 marca 2010, 20:41 - Autor: bar - źródło: Devilpage.pl
Manchester United przegrał z Bayernem Monachium na Allianz Arena 1:2. Prowadzenie już w 2. minucie dał Rooney, wyrównał Ribery. Wynik w doliczonym czasie gry ustalił Olic.
LM: Rewanż za 1999! Bayern ograł Manchester United
» Manchester United przegrał z Bayernem Monachium na Allianz Arena 1:2. Prowadzenie już w 2. minucie dał Wayne Rooney, wyrównał Franck Ribery. Wynik w doliczonym czasie gry ustalił Ivica Olić.
Manchester United standardowo rozpoczął spotkanie z jednym wysuniętym napastnikiem. Wayne Rooney powrócił do gry po krótkiej przerwie i to właśnie on miał nękać obrońców Bayernu Monachium. Nie dziwi nas obecność Wazzy w składzie, dziwić natomiast mogła nieobecność Dimitara Berbatowa oraz Antonio Valenci. Od początku oglądaliśmy natomiast Carricka i Scholesa.

Nie musieliśmy długo czekać na pierwszą bramkę. Już w drugiej minucie, po dośrodkowaniu Naniego z rzutu wolnego, piłkę do bramki wpakował Wayne Rooney. Była to jego 33 bramka w tym sezonie.

W 10. minucie oglądaliśmy ciekawą, kombinacyjną akcję United. Piłkę do Naniego wrzucił Fletcher, ten zagrał do Neville’a, jednak jego dośrodkowanie wylądowało w rękach Butta. Chwilę później kontrę przeprowadził Bayern. Strzał głową Demichelisa wylądował w trybunach.

Wspaniałą okazję na podwyższenie wyniku miał w 14. minucie Nani. Dostał ładną piłkę do Fletchera, wpadł w pole karne, minął zwodem Van Buytena, niestety jego strzał powędrował tuż obok lewego słupka bramki Butta.

W 21. minucie groźny strzał na bramkę oddał Ribery, na szczęście świetnie interweniował Edwin. Dwie minuty później wspaniałej szansy nie wykorzystał Altintop.

Niezwykle blisko wyrównania był Bayern w 28. minucie. Ribery z łatwością poradził sobie z Nevillem, jego dośrodkowanie okazało się być strzałem. Piłkę przed siebie wybił van den Sar, ta wpadła pod nogi Altintopa, który uderzył bardzo niecelnie. Blisko dobica był Ilic, jednak minął się z przeznaczeniem.

Bardzo nieoczekiwany strzał na bramkę oddał w 32. minucie Pranjic. Pewna interwencja Edwina zażegnała zagrożenie. Niedługo potem oglądaliśmy kontrę Czerwoncyh Diabłów. Piłkę do Neville’a podał Nani, ten dośrodkował w pole karne. Rooney został powalony na ziemię przez Van Buytena, sędzia nie reagował, a obrońcy Bayernu oddalili zagrożenie.

W 39. minucie powinno być 2:0 dla United. Fletcher wspaniale pociągnął lewą flanką, dośrodkował, piłka wpadła pod nogi Rooneya. Ten prawdę mówiąc mógł zapytać Butta w który róg ma uderzyć, wybrał jednak najgorsze rozwiązanie i przyłożył wprost w bramkarza gospodarzy.

Kilka chwil później po raz kolejny piłka trafiła pod nogi Wazzy. Nie zastanawiał się długo, zagrał w pole karne do Parka, ten rozsądnie wycofał do Carricka. Niestety jego strzał został pewnie obroniony przez Butta.

Od początku drugiej połowy oglądaliśmy istne oblężenie bramki Czerwonych Diabłów. Ribery zagrał prostopadłą piłkę do Olicia, ten od razu zdecydował się na uderzenie, ale piłkę na rzut rożny wybił Edwin van der Sar.

Chwilę później strzału z dystansu spróbował Muller. Piłka odbiła się jeszcze od Ferdinanda, Edwin wyciągnął się jak struna i z najwyższym trudem odbił futbolówkę przed siebie.

Ależ zakręcił obroną United Altintop. Jeden zwód, drugi zwód, w końcu potężny strzał, z wielkim wysiłkiem interweniował van den Sar. Niedługo potem zza szesnastki huknął Van Bommel, jednak uderzenie wylądowało w rękach golkipera United.

Przez dłuższy okres czasu zdecydowaną przewagę miał Bayern. Atakowali, próbowali możliwości Edwina, jednak z ich usilnych starań niewiele wychodziło. United przeprowadzało sporadyczne kontrataki.

Na uwagę zasłużyła akcja przeprowadzona przez gospodarzy w 71. minucie. Piłkę piętą do Olica wycofał Muller, ten bez przyjęcia uderzył po krótkim słupku. Na szczęście znalazł się tam w porę van den Sar i pewnie obronił.

77. minuta przyniosła wyrównanie. Piłkę tuż przed polem karnym ręką zagrał Neville. Z rzutu wolnego przyłożył Ribery, piłka odbiła się jeszcze od muru i wpadła do bramki.

W końcu w 81. minucie Czerwone Diabły zagroziły bramce Butta. Daleką piłkę do Rooneya posłał Fletcher. Wazza wychodził już na czystą pozycję, niestety w ostatniej chwili bezbłędnie interweniował Demichelis.

Dwie minuty później oglądaliśmy kolejną ciekawą akcję United. Z rzutu rożnego dośrodkował Giggs, piłkę głową łupnął Vidic, ta odbiła się od poprzeczki i wyleciała poza pole karne.

Po raz kolejny popis swoich umiejętności dał Edwin van den Sar. W 90. minucie indywidualną akcję przeprowadził Gomez, zwiódł Vidica, uderzył, jednak golkiper United był bezbłędny.

Niestety przewaga Bayernu była zbyt duża. Olic wykorzystał błąd Evry, uciekł bezradnej obronie United i bez problemu umieścił piłkę w siatce. Końcówka meczu, 91. minuta i reprezentant Chorwacji dał jakże cenne zwycięstwo Bayernowi Monachium.

Diabły nie zdołały przez 90 minut utrzymać prowadzenia wywalczonego przez Wayne'a Rooneya. Pozostaje nam czekać na rewanż na Old Trafford.

FT. Bayern Monachium 2:1 (0:1) Manchester United


Bramki: Wayne Rooney 2' - Franck Ribery 77', Ivica Olic 90+

Bayern Monachium: Butt - Van Buyten, Demichelis, Lahm, Holger - Badstuber, Ribery, Altintop (Klose 86'), Van Bommel, Pranjic (Tymoschuk 89') - Olic Muller (Gomez 73')

Manchester United:Van der Sar - Neville, Ferdinand, Vidić, Evra - Fletcher, Scholes, Carrick (Valencia 69') - Park (Berbatow 69'), Rooney, Nani (Giggs 82')


TAGI


« Poprzedni news
Diabłów potyczki w Niemczech
Następny news »
Fergie zaniepokojony urazem Rooneya

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (0)


talir: Do kibiców Bayernu: Prawdą jest, że MU nie zachwycił, a wręcz rozczarował i tylko dzięki temu wygraliście. Piłkarsko Bayern jest dużo słabszy. Błędy MU dały wam zwycięstwo, a nie wasza gra, która była przeciętna. Jednak na Old Trafford nie wierzę, żeby Bayern strzelił choćby jedną bramkę. Faworytem tego meczu pozostaje MU. Kiedyś kibice Romy cieszyli się po wyniku 2:1 w Rzymie, a potem zostali upokorzeni 7:1. Wygrać u siebie jest proste w porównaniu ugrania czegokolwiek na OT, Bayern przegra ten dwumecz.
» 31 marca 2010, 22:52 #110
barnaba1987: tak tak wszystkiemu jest winny Neville , i ciul ze zagral duzo lepiej niz Evra, to jego wina. Evrze potrzebny jest zmiennik i konkurencja , bo cos ostatnio obnizyl loty. Nevill oprocz tej reki naprawde dawal rade! A mial duzo trudniej niz Evra ktory zmagal sie z Altintopem. Mysdle ze nawet jak Gary odejdzie na emeryture to przy kazdej przegranej wielu z was bedzie pisac ze poracha jest z winy Nevilla....
» 31 marca 2010, 16:07 #109
WigdorDevil: Trzeba byc optymista w takiej sytuacji i byc zdeterminowanym wygrac te dwa ciezkie mecze z Chelsea i z Bayernem oba u siebie. A los może sie wtedy odwdzieczyc i Rooney szybciej wyzdrowieje.
» 31 marca 2010, 16:02 #108
aliant93: Szkoda Rooneya no ale ludzie bez przesady w końcu Manchester to nie tylko R10. Przecież mamy podobno po dwóch zawodników na jedno miejsce , więc...
» 31 marca 2010, 15:53 #107
fan11: no szkoda tego meczu ale pomyslmy jak oni sie czuli w 99 ;) wierze ze damy rade wygrac z bayernem bedzie arcy ciekawy mecz tak samo z chelsea ale tu remis bylby nawet korzystny a w LM trzeba bedzie placic za wine z ostatniej akcji w monachium. musimy to wygrac i zadne przesady nam w tym nie przeszkodza !!
DUMNI PO ZWYCIESTWIE WIERNI PO PORAZCE
Only United
» 31 marca 2010, 15:49 #106
Jakubek722: Nad Chelsea mamy punkt przewagi , nad Arsenalem 4 , więc nawet jak będzie remis z Chelsea ( musimy wygrać) to nic się nie stanie ,bo punkt nad Chelsea i w przypadku wygrania meczu przez Arsenal 2 pkt nad Arsenalem :)
» 31 marca 2010, 14:52 #105
piter100000: prawda jest taka że przegraliśmy na własne życzenie. jak się strzela tak szybko gola to nie można spocząć na laurach i do końca meczu grac padline. niby mamy doświadczonych zawodników a zachowują się jak dzieci. z Milanem poszliśmy za ciosem i każdy widział jak to się skończyło a tu 1-0 prowadzimy i nasi piłkarze myśleli że mecz sam się wygra a to jest gówno prawda bo Bayern zobaczył naszą nieporadność i to wykorzystał i moim zdaniem wygrał zasłużenie. pokazali charakter i gdybyśmy stracili z 2-3 bramki więcej to też do nikogo nie powinniśmy mieć pretensji. a najgorsze jest to że potwierdziło się że Carrick jest bez formy a Park jak już wielokrotnie pisałem mimo zwyżki formy w niektórych meczach nie jest zawodnikiem na tej klasy drużyne. a wszystkim zajaranym kibicom Bayernu proponuje poczekać na rewanż bo 2-1 u siebie to jest bardzo niepewny wynik i ciekawe czy będziecie się wpisywać jak wyłapiecie 3-0 albo więcej. i jeśli ktoś uważa że fartem zdobywa się 3 razy z rzędu mistrza Anglii 2 razy dochodzi do finału LM i raz wygrywa to ja tylko moge współczuć takim osobom.
» 31 marca 2010, 14:48 #104
piter100000: prawda jest taka że przegraliśmy na własne życzenie. jak się strzela tak szybko gola to nie można spocząć na laurach i do końca meczu grac padline. niby mamy doświadczonych zawodników a zachowują się jak dzieci. z Milanem poszliśmy za ciosem i każdy widział jak to się skończyło a tu 1-0 prowadzimy i nasi piłkarze myśleli że mecz sam się wygra a to jest gówno prawda bo Bayern zobaczył naszą nieporadność i to wykorzystał i moim zdaniem wygrał zasłużenie. pokazali charakter i gdybyśmy stracili z 2-3 bramki więcej to też do nikogo nie powinniśmy mieć pretensji. a najgorsze jest to że potwierdziło się że Carrick jest bez formy a Park jak już wielokrotnie pisałem mimo zwyżki formy w niektórych meczach nie jest zawodnikiem na tej klasy drużyne. a wszystkim zajaranym kibicom Bayernu proponuje poczekać na rewanż bo 2-1 u siebie to jest bardzo niepewny wynik i ciekawe czy będziecie się wpisywać jak wyłapiecie 3-0 albo więcej. i jeśli ktoś uważa że fartem zdobywa się 3 razy z rzędu mistrza Anglii 2 razy dochodzi do finału LM i raz wygrywa to ja tylko moge współczuć takim osobom.
» 31 marca 2010, 14:46 #103
oldtrafford: Jeśli chodzi o grę Manchesteru United nie było najgorzej po zdobyciu pierwszej bramki w 2 minucie diabły grały rozważnie mało razy gubili piłkę i w możliwy sposób to co lubią najbardziej czyli grali z kontry sprawiedliwszy wynik byłby 2-2 ponieważ bramki ze strony Bayernu były bardzo fartowne chociażby gol zdobyty z rzutu wolnego zaś druga bramka padła po winie obrońców gdybyśmy wykorzystali strzał Vidicia po dośrodkowaniu Giggsa byłby remis na pochwałę w tym meczu zasługuje szczególnie Van Der Sar bronił rewelacyjnie jeśli chodzi o Rooneya wina leży po stronie Sir Alexa Fergusona który postąpił źle wprowadzając na boisko drugiego napastnika powinien zdjąć Wayne a na jego miejscu wstawić Dimitara wiedział że czeka nas ciężki mecz z Chelsea powinien dać odpocząć Rooneyowi tak to jest kontuzja mam nadzieję że nie potrwa ona długo mimo wszystko liczę że w rewanżu United pokonają naszych rywali !!
» 31 marca 2010, 14:45 #102
gafciu7: =>bayernboss

padam i sie śmieje z tego komentarza....kurde niezły koleś.ty najpierw zobacz co ten bayern wygrał w ostatnich latach a jaka kasę wywalił na zawodników...

co do meczu to porażka zasłużona.jednak na OT powinniśmy ich pojechać.gdy ogladalem mecz miałem wrażenie ze piłkarze myślą o Chelsea już i miałem nieodparte wrażenie, że chyba buty źle dobrali bo ślizgali się strasznie.i wynik 2-1 nie jest zły,szczególnie, że United potrafią grać jak nikt na 1-0 xD
» 31 marca 2010, 13:35 #101
Hubert1992: bayernboss powiedz mi jaką ty dajesz opinie o kibicach bayernu? Nie byłbym dumny gdy by jakiś kibic United zrobił konto na stronie innego klubu i go obrażał. Jako anonim każdy jest mądry i ma tyle do powiedzenia. Zastanów sie gdy zrobisz sobie konto na stronie innego klubu!
» 31 marca 2010, 13:21 #100
siara93: No ktorko mowiac fatalnie. Niespodziewalem sie po tym klubie, ze tak sire zachowa po strzeleniu bramki. Tym razem Man U popelnil glupi blad zdobywajac szybko bramke i momentalnie podejmujac gre defensywna. Obrona wczoraj nie byla juz tak, pewna, szczelna i zorganizowana... Przegralismy w duzej mierze przez wlasna glupote. Szkoda, poniewaz wciaz uwazam ze Bayern to slaby zespol, jednak zanosi sie na to, iz nas wyeliminuje w LM, taka jest przykra prawda. W tym sezonie jestesmy bardziej uzaleznieni niz Roo niz od Ronaldo za czasow jego gry w ManU. Natomiast Berbatov nie ma najmniejszych szans nawet w 1/4 zastapic Wayne'a. Jedyna bardzo mala nadzieja jest VDS, ale jednak futbol przede wszystkim polega na zdobywaniu bramek, a nie im zapobieganiu, bo ja wiewmy wygrywa druzyna ktora strzeli wiecej bramek :]
Oceny:

VDS - Cos niesamowitego jak ten czlowiek broni. Jego sprawnosci fizycznej moze pozazdroscic nie jeden 20 latek. Edwin swoja gra przypomina mi gume czy plasteline, bardzo gietki, dlugi, a pilka sie do niego przykleja. Wielki skarb United. Mimo, iz stracil 2 bramki przy, ktorych nie mial szans to uratowal skore Man Utd. Jedyna nadzieja Manchesteru na rewanz. - 9

Neville - W jego przypadku wiek jednak robi swoje. To nie ta moc, nie ta szybkosc i dokladnosc. W pojedynkach 1:1 nie mial zadnych szans. Gdy jzu jednak otrzymywal wsparcie czy to od Nani czy fletchera spisywal sie duzo lepiej, jednak przy bardziej dynamicznych akcjach nie dawal sobie rady. W duzej mierze przyczynil sie do porazki bezmyslnie zagrywajac pilke reka. Po takim zagraniu dziwi mnie, ze ten zawodnik gra juz kilkanascie lat w pilke. Slabo. - 5.5

Vidic - W tym spotkaniu byl bardzo rozkojarzony. O maly wlos, a jego blad indywidualny spowodowalby utrate bramki jednak bodaj Altintop fatalnie spodlowal w sytuacji sam na sam po podaniu Riberyego z glebi pola. W defensywie byl niepewny jednak w ofensywie szlo mu duzo lepiej i gdyby mial wiecej szczescia to w pelni by sie zrehabilitowal za swoje bledy, niestety pilka po uderzeniu glowa trafila w poprzeczke. - 6

Ferdinand - Bardzo bojowo nastawiony do tego spotkania. Nie imponowal moze chirurgiczna precyzja w odbiorze, ale nie dawal sobie w kasze dmuchac i gral ostro. Rywalom ciezko bylo sie przez niego przebic. Potrafil rowniez uspokoic gre w obronie, w ktorej w tym spotkaniu byl raczej numerem 1. - 6.5

Evra - Ten zawodnik nie jest juz taki barwny, gdy rezygnuje z gry ofensywnej. Taktyka i okolicznosci sprawily, ze byl zmuszony do gry obronnej. Zagral ze 3 fajne pilki, ale nic po za tym. Dosc przecietny wystep jak wiekszosci zawodnikow. - 6

Park - Po raz kolejny biegal i walczyl, przede wszystkim skoncentrowany na grze w defensywie. Potrafil rowniez umiejetnie podlaczyc sie do szybkich akcji granych z 1 pilki, niestety brakowalo skutecznosci, wykonczenia. - 6.5

Carrick - Kilka razy precyzyjnie rozrzycal ciezar gry na skrzydla, ale momentami sprawial wrazenie rozkojarzonego. Zdolal oddac kilka naprawde groznych strzalow. Wiekszosc meczu byl zmuszony czynnie wspierac linie obrony. - 6

Scholes - Niezbyt widoczny w tym spotkaniu, nie mogl znalezc zbytnio sobie miejsca na boisku. Staral sie kreowac gre, ale niezawsze mu to wchodzilo. Zdolal popisac sie kilkoma bardzo ladnymi zagraniami, dzieki ktorymi Rooney mogl strzelic kolejne bramki. Po za tym nic szczegolnego. - 6.5

Fletcher - Jak dla mnie poraz kolejny najlepsza postac w drugiej lini. Warto podkreslic jego wszechstronnosc. W tym meczu, gdzie United dalo sie zepchnac na wlasna polowe i zostal zmuszony do gry defensywnej Fletcher stal sie wzorowym defensywnym pomocnikiem. Jego interwencje byly imponujace. Mimo to niejednokrotnie uczestniczyl w akcjach ofensywnych, probowal dosrodkowan. Widzielsmy go praktycznie wszedzie, jednak sam nic nie mogl zdzialac. - 7

Nani - Rywale mieli z nim spore problemy jednak nie byl wystarczajaco wspierany ze strony pomocnikow, czy skrzydlowego Nevilla. Wrecz przeciwnie czesto sam musial pomagac w defensywie Garryemu. Mimo to zdolal przeprowadzic kilka bardzo dobrych akcji. Niewiele brakowalo a strzelilby bramke. Wg. mnie zaliczyl udany wystep. - 7

Rooney - Szybko strzelona bramka nie wplynela za dobrze na niego. Za bardzo sie napalil i nie wychodzilo mu juz wykanczanie akcji. Mial kilka bardzio dogodnych sytuacji, ktorych nie zdolal wykorzystac. Jednak bez niego United praktycznie by nie istnielo. Jego zdobyl bardzo wazna bramke, ktora daje nam jeszcze nadzieje. Miejmy nadzieje, iz kontuzja nie okaze sie az tak grozna i wykuruje sie na rewanz. - 7

Berbatov - Zupelnie niewidoczny, nawet nie wiem czy dotknal choc raz pilke. Slabo. Byc moze mial za malo czasu. - 5

Valencia - Na pewno zaliczyl gorszy wystep od Naniego, ale trzeba mu oddac, iz mial na to mniej czasu. Niespowalnial gry, staral sie. - 5.5

Giggs - Rowniez nie zainponowal. Ciezko bylo mu cos wskorac w ostatnich 10 minutach. Zmiany, ktorych dokonal Ferguson lepiej nie komnentowac. - 5
» 31 marca 2010, 13:02 #99
Jakubek722: Panowie nie przejmujcie się dzieckiem neo :) Wiecie w świecie internetu zawsze się przy**** znajdą :) Pozdrawiam Kibiców MU
» 31 marca 2010, 14:49 #98
kptWiaderko: Nie ma co się dołować chłopaki:D...Hitlerowcą się w końcu coś udało...szkoda,że tylko jeden raz...bo teraz powitamy ich w piekle w naszym Teatrze Marzeń...}:->...GLORY GLORY MAN UNITED!!
» 31 marca 2010, 11:44 #97
ziomboy777: ludki nie ma co sie emocjonowac! bawarczycy ciesza sie jak by zdobyli lige mistrzow! mnie to cieszy bo w rewanzu na MU bedzie mniejsza presja i to bayern bedzie faworytem! a ja tylko przypomne.... kilka lat temu mecz z roma! pierwszy mecz przegralismy 2:1 na wyjezdzie! w rewanzu padl wynik 7:1 dla MU! blizszy przyklad.... mecz w tym sezonie z MC! na wyjezdzie dostalismy 2:1! w rewanzu wygralismy 3:1!.... wyniki mowia same za siebie a ja zawsze powtarzam wszystkim ze MU gra zupelnie inna pilke u siebie niz na wyjazdach! i nawet ciesze sie ze mecz skonczyl sie nasza przegrana w stosunku 2:1 niz remisem 1:1 bo jestem pewien ze w rewanzu MU wyjdzie na boisko i bez zadnych kalkulacji bedzie walczyl o zwyciestwo.... a badz co badz zdeterminowany i atakujacy MU malo kto kiedykolwiek potrafil powstrzymac zarowno w zeszlym... jak i w obecnym sezonie! tak wiec pozdro dla szalejacych kibicow bayernu ;);]
» 31 marca 2010, 11:37 #96
siona: Czekam na OT wtedy pokarzemy wam miejsce w szeregu :) wystarczy 1:0 dla nas więc nie wiem czym cię tak podnieciliście....
» 31 marca 2010, 11:27 #95
ermac: bayernboss
adi cos tam stul sie i rycz z kolegami ze strony bo was zgnioltiśmy totlanie gdyby nie ten dziad van der sar to byscie plakali i sie tneli a w rewaznu bedzie gral schweinsteiger a na deser robben wiec mozecie sie pozegnac z lm cieniaki.EINFACH BAYERN

z tego co widzę w profilu to masz 27 lat...a jednak Twoja wypowiedź to takie MAX 10-12

ryczeć z kolegami to możesz w lesie....
ten DZIAD przyćmił Wasz zespół i nie wiem czym tu się chwalić że nie potrafiliście wyorzystać tylu sytuacji??
płakali i tneli(co kolwiek to znaczy bo takiego słowa raczej nie ma) to się Wasi kibice po kolejnej zmarnowanej okazji....

I na koniec chciałbym Cię tu widzieć jak byście przegrali na OT ciekawe jaki wtedy byś był wyszczekany....
» 31 marca 2010, 10:45 #94
ermac: Powiem krótko jeśli United nie wymieni takich graczy jak Scholes Fletcher Carrick i Giggs na graczy szybkich zwinnych z lepszym dryblingiem to zawsze przegramy z druzynami które szybciej się poruszają na boisku tak jak z Barca i wczoraj z Bayernem...Bayern ciągle biegał cofał odbierał Nam piłkę...
Nie jestem fanem wypisywania kogo bym chciał u Nas itd. nie obchodzi mnie to ale nie podoba mi się już ta 4 strasznie zamulają grę i nie oszukujmy się....
» 31 marca 2010, 09:55 #93
talir: Zagrali jak frajerzy, przegrali mecz bo koniecznie chcieli dowieść te 0:1 do końca, Ferguson popełnił błąd wprowadzając drugiego napastnika w sytuacji gdy Manchester nie próbował nawet atakować. Byliśmy tak głęboko zepchnięci do obrony, że aż mnie serce bolało jak na to patrzyłem.
» 31 marca 2010, 09:53 #92
listek007: To był podobny mecz do tego z Romą 3 lata temu, też po pierwszym spotkaniu spazm a w drugim 7:1. Jakoś nie potrafię sobie wyobrazić Bayernu eliminującego Manchester United, nawet bez Rooneya. Gdybyśmy nie strzelili tego gola na początku, to byłoby nudne spotkanie na remis, a tak Bayern musiał gonić wynik. Z drugiej strony gdybyśmy strzelili drugą to by było po meczu. Nie ma co płakać, zobaczymy, co niemiaszki pokażą na Old Trafford!!
» 31 marca 2010, 09:38 #91
djgodzilla: jak można wygrać mecz kopiąc piłke do przodu do roneya licząc n to że on coś sam wskóra..beznadziejna taktyka..gdybyśmy troche piłką pograli to bayern nic nie miałby do powiedzenia ich obrońcy strasznie sie gubili jak nasi piłkarze tylko podbiegali pod pole karne..no ale jak już mówiłem meczu nie da sie wygrać wybjając piłke do przodu troche ta szybko strzelona bramka nas zwiodła
» 31 marca 2010, 09:38 #90
ax1d: rozumiem, że w tym roku według Ciebie Wy na nie zasłużyliście?
nie żartuj. kocham angielską piłkę, i oprócz Leeds i Scousers, kibicuję w mniejszym lub większym stopniu wszystkim drużynom, ale, zupełnie obiektywnie mówiąc, jeśli CFC po takim sezonie wygra mistrza, to wszystkie drużyny z EPL powinny się wstydzić, że taki skład wygrywa ligę. wasz sezon jest najbardziej szczęśliwy ze wszystkich. dziesiątki karnych, z czego połowy nie powinno być, to samo z wolnymi... oczywiście, mieliście też wyśmienite mecze, jak chociażby ostatni z Villą, żeby daleko nie szukać, ale sezon macie fatalny, a miejsce w tabeli w znacznym stopniu zawdzięczacie divingowi, niestety. i jak wygracie ligę, wcale wam nie pogratuluję, bo po prostu na to nie zasłużyliście w tym roku, zupełnie obiektywnie.
» 31 marca 2010, 10:20 #89
Johnyblaze: Jak można oceniać Nevilla tak wysoko?! Ribery robił z nim co chciał i w dodatku ta ręka od której wszystko sie zaczeło. Chyba nie wyobrazal sobie ze sędzia tego nie zauważy. A ogólnie co do meczu to dawno nie widzialem tak słabo grającego United. Brak pomysłu na gre - same długie piłki do Roo. Bardziej niż porażka martwił mnie widok schodzącego Rooneya, na powtórkach wyglądało to bardzo niedobrze, kolano wygieło sie w nienaturalny sposob i wątpie że występi z Chelsea.
» 31 marca 2010, 01:27 #88
PawelMily: Bez pierdo**nia Bayern zagrał z charakterem i jedyne co powinniśmy wyciągnąć z dzisiejszego meczu to, to że nie będzie tak łatwo jak nam się wcześniej zapowiadało i pomimo tego, że rewanż gramy u siebie i prawdopodobnie wygramy, to podejdźmy do przeciwnika z szacunkiem, bo po dzisiejszym meczu im się on bezwzględnie należy! Co do naszej gry nie chce mi się wypowiadać bo i tak pewnie mało kto przeczyta mój komentarz. Dodam tylko, to co każdy na pewno wie Van Der Sar pier***lone mistrzostwo świata! Rooney... wiadomo... smutek, strach i inne określenia jakie się cisną na usta ale nie mówmy tego, nie piszmy tego bo znowu będzie że Manchester United, to drużyna jednego piłkarza! Kiedyś mówiono, że bez Ronaldo jesteśmy niczym, teraz będzie że bez Wazzy. Jest on ważny, bardzo ważny, arcy ważny ale zespół taki jakim JESTEŚMY to ZESPÓŁ... nie piłkarz... ZESPÓŁ i naszym obowiązkiem jest umieć sobie radzić z kontuzjami, brakami, problemami, zawieszeniami bo to jeden z wielu elementów footballu... tak już jest, że raz ma się rykoszet na swoją korzyść, raz na korzyść przeciwnika, raz się człowiek cieszy z kontuzji przeciwnika (Robben), a innym razem przeciwnik cieszy się z kontuzji u naszych diabłów... ludzie pokory, szacunku, realizmu... i optymizmu... bo chociaż ja jestem dzisiaj bardzo smutny, to staram się być pełen wiary i optymizmu bo przecież nie można zawsze wygrywać, prawda? Zresztą Panowie i Panie... mamy bramkę na wyjeździe? mamy... nic nie muszę dodawać :) pozdrawiam
» 31 marca 2010, 00:29 #87
SzYnA: tevez oprócz biegania to wnosił niewiele. strzelał bramki jak inzaghi fartem i to czasem , teraz poszedł do słabszej druzyny i sie odblokował, coś jak gilardino z ac do fiory chyba, nie jestem pewien bo wloską sie nie interesuje tak jak PL. jak strzela niech strzela, to MU jest na 1 miejscu w tabeli a nie city. a co do berby dobry jest ale nie na miare united, zawsze go broniłem i bylem za nim ale jednak by sie nam przydał ktos szybszy i czesciej trafiający do bramki...
» 31 marca 2010, 00:25 #86
masrzisz: Qbaniec


napisalem to ironicznie
» 30 marca 2010, 23:46 #85
barnaba1987: sorry szefie STRZELIL a jak juz sie tak czepiasz to twoje oko super wypatujace bledy pominelo jeszcze PATRZYLEM
» 30 marca 2010, 23:48 #84
mateo13: Wg mnie zgubiła nas nonszalancja. Zasłużona wygrana Bayernu. W drugiej połowie zastanawiałem się czy oglądam MU. Berba i Neville to najsłabsze punkty MU, porażka szczególnie Berba, ale Neville tez już nie ta szybkość.
Jak tak zagrają z Chelsea to .... szkoda gadać. Jednak w lidze grają inaczej ( na szczęście).
» 30 marca 2010, 23:42 #83
mik99: Panowie trzeba przyznać, że dzisiaj Bayern grał po prostu lepiej od Diabłów. Cały mecz byli szybsi, bardziej kreatywni i grali pressingiem co zaowocowało takim a nie innym wynikiem. Fakt faktem nam wystarczy do awansu wynik 1:0, ale bądźmy realistami skoro Bayern jest bliższy półfinału to na pewno nie sprzeda tanio skóry i na OT będzie naprawdę ciężko. My sobie możemy gdybać, ale teraz trzeba pogodzić się z porażką i skupić się na wg. mnie najważniejszym meczu w całym kalendarium MU w obecnych rozgrywkach. Mowa tutaj o weekendowej potyczce z Chelsea. Fergie ma teraz trudny orzech do zgryzienia, ale bądźmy dobrej wiary, że nie połamie sobie na nim zębów.
» 30 marca 2010, 23:41 #82
karol70: ok. ...moglo byc lepiej...ale...za chwile wazny mecz ligowy ktory chyba gdzies tam w glowach chlopakom siedzi-troche sie oszczedzali...a rewanz bedzie na OT wiec cel (tak mysle) bedzie osiagniety...a o TO przeciez chodzi prawda?pozdrawiam:) C'MON UNITED!!
» 30 marca 2010, 23:40 #81
zizi89: Wiadomo że United u siebie to inna drużyna, więc oczekuję lepszej gry. Nigdy nie można powiedzieć zbyt dużo ciepłych słów o zespole jeżeli na najlepszy na boisku był bramkarz. Dlatego brawo Edwin !! a reszta kiepsko ...
» 30 marca 2010, 23:35 #80
belman: co mysle ? przede wszystkim slaby mecz diablow. pare okazji ale nic ciekawego. bayern zaslozyl na zwyciestwo ale nie po tych bledach. szkoda mi obijajacego sie berby i slabego dzis parka. nani przestan udawac zacznij grac. po co tak doswiadczony garry daje reke. brawo edwin. wazza trzymaj sie. czulem zeby nie gral rooney bo ten mecz nie jest tak dla nas wazny jak ten w niedziele . pozdro.
» 30 marca 2010, 23:26 #79
barnaba1987: Co do meczu powiem tyle: To sie musialo tak skonczyc. Gdy zobaczylem w drugiej odslonie ze sie cofneli to bylo dla mnie juz wszystko jasne.Wynik nie jest zly ,Na OT bedzie lepiej ,ale nie bedzie latwo!

VDS 9-bronil wszystko co lecialo w bramke. Przy bramce nr 1 bez szans ,przy bramce nr 2... gdy by to obronil to byla by to interwencja sezonu

Neville 6,5- w pierwszej polowie Ribery raz nim zakrecil ale powiecmy sobie szczeze kim on by nie zakrecil ,chwile puzniej jednak zrechabilitowal sie przerywajac grozna akcje Bayernu. W drugiej polowie radzil sobie niezle do tego mometu gdy zagral sobie w siatkowke ,Gary co ty odjebales!!

Ferdinand 7,5-dobry wystep ,nie ma sie do czego przyczepic ale nie ma tez czego chwalic

Vidic 7,5-tak jak Rio tylko ze Vida mial szanse zdobyc gola ,Ah szkoda

Evra 6-wcale nie gral lepiej niz Nevill, w pierwszej polowie nie upilnowal Altintopa co moglo skonczyc sie bramka na szczescie Rio uratowal , wogule Turecki pomocnik sprawial Evrze baaardzo duzo problemow

Nani 6-na prawde nie wiem za co mial bym pochwalic Naniego , przy jedynej bramce dla Manchesteru jego wrzutke szczesliwie stracil glowa gracz Bayernu wiec o asyscie nie ma mowy , duzo nie przemyslanych zagran.Pare razy udalo mu sie jakies ladne zagranie/kiwka ale bylo to bezproduktywne. AHA wypracowal sobie jedna akcje ale nie trafil w bramke...

Fletcher 7-niby wszystko ladnie pieknie ale nic z tego nie wyszlo ,w defensywie bylo dobrze a w ofensywie tez bylo prawie dobrze/niezle. To znaczy bylo go widac ,bylo wszystko ok ale bez skutecznie

Scholes 6,5-bez wiekszych bledow ,w ofensywie i defensywie ok. Troche za malo widoczny

Carrick 6-w defensywie gral dobrze, czesto schodzil na pozycje srodkowego obroncy. W ofensywie slabo

Park 6-w pierwszej polowie sporo sie nabiegal za Riberym, caly czas asekurowal akcje ofensywne Bayernu. Po 10 minutach drugiej polowy widac po nim bylo ze nie ma juz sily ,nie nadanzal za graczami Bayernu, akcja i pilka

Rooney 7-szczelil co prawda bramke ,ale przez caly mecz jak patrzalem na jego gre mialem wrazenie jak bym ogladal Roo w zwolnionym tepie.Nie dal rady sam zejsc z boiska... Ciekawe czy to przez bol czy chcial w ten sposob usprawiedliwic swoj slabszy mecz (pewnie jedno i drugie)NIE NO WIDAC BYLO ZE NIE BYL W TYM MECZU SOBA

Valencia ,Berbatov ,Giggs 5-nic nie wniesli do gry ,w sumie to nie powinienem im nawet dawac notki
» 30 marca 2010, 23:25 #78
scholes10: Strasznie mi pogodzić się z przegraną. Ciężko przyjmuje się takie porażki.
Krótko na temat meczu. Słabiuśko dzisiaj wyglądaliśmy. Trzeba było zbić bayern na dwa i trzy w pierwszej (rooney, nani) i nie bylo by tematu. Teraz pozytywy. Dobrze że to dzisiaj w dupę, bo jeszcze nic straconego.
Jest czas żeby się ogarnąć i pokazać prawdziwe United w meczu sobotnim z Chelsea, a pozniej rewanżu, zwyciężyć i zdobyć chwałę.
Glory Glory Man United!!
» 30 marca 2010, 23:23 #77
Cwiartek: 2:1 na wyjezdzie to jest dobry wynik a u siebie wygramy bez problemów.Glory Glory Man Utd!!
» 30 marca 2010, 23:23 #76
DevilFan: Ja wam powiem tak. Zgodzi sie z tym normalny kibic. Nam łatwo jest ich osądzać ..no bo co to za defensywa Evra co ty zrobiłeś no jak mogłeś mu oddać piłkę...tak mówicie. A stańcie na jego miejscu wśród tysięcy kibiców i co On ma sobie pomyśleć co powie Alex w szatni . Wystarczy określić grę 1 prostym zdaniem. Nie zachwycili wina leży w całej drużynie to że napastnik gra w przodzie i widzi że przeciwnik gra agresywnie to chyba by sie nic nie stało jeżeli by sie wrócił i może akurat to on by zatrzymał Ojera i uratował. Oczywiście van der Sar on dla mnie zawodnikiem meczu. Nam łatwo osądzać a w takiej sytuacji umysł głupieję i panika wkracza :)
» 30 marca 2010, 23:20 #75
ManUtdFun: Ty chcesz stawiać nas w syytuacji Evvry ale chłopie. To on gra w Manchesterze United, to on trzepie kase, to on jest jednym z najlepszych obrońców świata. Skoro nim jest w gra w takiem klubie to musim coś od niego wymagać. My byśmy też tę akcje spieprz*li, ale my nie jesteśmy ... Evrą. Wiem, że chcesz go bronić. Ja też bardzo lubie Evrę, ale dzisiaj za dobrze mu nie poszło. Zero ruchu w ofensywie :(
» 30 marca 2010, 23:25 #74
dandi900107: Zmiany pokazują kogo SAF wystawi w 1 składzie z chelsea (dziwie się,że nie zdjął Rooneya).Widać,że wielu z was straciło wiare ,że to już koniec i w premier i lm.Teraz Man utd musi pokazać charakter,Rooney nie jest całą drużyna,sam meczu nie wygra,więc nawet jeżeli nie zagra to i tak pokonamy chelsea !!
» 30 marca 2010, 23:17 #73
cris342: FLampard idioto śmiej się śmiej jak w sobote dostaniecie na old trafford to sie może nauczysz jak wielką druzyna jest ManU i że nie w chodzi się na strony innych klubów pisząc tak załosne komentarze a wy wylecieliscie juz runde wcześniej hahaha moze wejde na str. chealsy i troche sie pośmieje ;P
» 30 marca 2010, 23:17 #72
ManUtdFun: Z jednej strony to dobrze, bo zobaczymy ile tak naprawdę Manchester United jest wart bez Wayne`a Rooneya. Czasami tak się zdarza i Rooney wiecznie grał nie będzie. Jestem ciekawey czy bez Rooneya United to United czy też totalnie damy d-upy. Ja wierzę, mocno wierzę, że mimo jego braku będzie wszystko dobrze, ale nigdy nic nie wiadomo. Teraz właśnie United musi udoiwodnić, że umie grać w piłkę i, że nie jesteśmy zespołem apartym tylko na Wazzie.
» 30 marca 2010, 23:16 #71
dandi900107: Nie rozumiem was , nawet jak nie będzie Rooney'a to i tak poradzimy sobie z Chelsea.Z waszych wypowiedzi wynika ,że tylko Rooney potrafi strzelać w światło bramki.
Ok,stało się ,przegraliśmy w słabym stylu,ale wierzę , że to było dno i od tego dna się odbijemy w meczu z chelsea.
Dumni po zwycięstwie,wierni po porażce.
GLORY GLORY MAN UNITED!!
» 30 marca 2010, 23:09 #70
wsch: slaba dyspozycja MU pozwolila odniesc szczesliwe zwyciestwo Bayernowi,jednak w perspektywie rewanzu faworytem cwiercfinalu pozostaje Manchester Utd.
» 30 marca 2010, 23:08 #69
rvn10: Dzieci nie wyskakujcie tutaj z transferami:D To nie był nasz dzień ,nie zapominajmy ,że to dopiero 1 połowa MECZU rewanż mamy NA OT, i wbrew pozorom wynik lepszy od gry jest do odrobienia,spokojnie graliśmy na 10 % możliwości.Wygramy !

PS: Zauważyliście ,że kibice kanonierów maja chyba kompleks United komentują każde spotkanie United w tym sezonie,dzieci wojny :D
» 30 marca 2010, 23:08 #68
orion: Oy jak Rooneya zabraknie w rewanżu to slabo moze byc.....
ale z 2 strony United bedize gralo u siebie wiec szanse sa na pokonanie bawarczykow
» 30 marca 2010, 23:08 #67
Cinz: Moje pomeczowe przemyślenia:

* VDS jest zdecydowanie najlepszy, grał dzisiaj za wszystkich, żadna bramka nie obarcza jego konta i ona ma 40 lat ??!! ;]

* Nie odkryje ameryki jak powiem, że niemieckie drużyny grają do końca, szkoda, że MU o tym chyba dzisiaj zapomnieli

*Neville - raz gra fenomenalnie a raz totalna klapa, nast razem niech gra z przywiązanymi rękami

* Evra ostatnimi czasy zaobserwowałem, że nie gra tak kapitalnych akcji co choćby na poczatku i w połowie sezonu

* Rooney - sam meczu nie wygra, ale brawo za walke, oby ta kontuzja to nic powaznego

* Berba - Rasiak # 2 - choć nawet ten gra lepiej

* Pozostaje tylko jedno, rozstrzelać ich na OT i oby Rooney wyzdrowiał bo bez niego nie widze w dobrej perspektywie tego rewanżu.

Dzięki
Glory !
» 30 marca 2010, 23:07 #66
ManUtdFun: Jak to podał SZ.P. Syrgiusz Ryczel Wayne Rooney ma skręcony staw skokowy. Nie wiadomo w jakim stopniu ale Wazza na 90% nie zagra za tydzien w rewanżowym meczu na Old Trafford :(
» 30 marca 2010, 23:03 #65
Mr88: Boże, co z Rooneyem?? wynik jest do odrobienia, ale głupio się patrzy nie? tak już nas przyzwyczaili do wygranych i to wysokich a tu taki cios.... trudno trzeba walczyć, ale co z Rooneyem??
» 30 marca 2010, 23:01 #64
Shpongle: PEWNIE MAJĄ TERAZ NIEZLA SUUSZARKE W SZATNI ;D
ja mysle ze fergie nie pozostawi na obronie i pomocy suchej nitki, i dobrze, bo czekaja nas wazne mecze a ten co jak co o niczym nie decydowal
» 30 marca 2010, 23:00 #63
Igla89: nie wiem co pisac ! wierze ze i tak przejdziemy.... nie mozna dac strzelic sobie bramki na OT ! jedna bramka dla nich my musimy strzelic dwie zeby wyrownac a 3 zeby przejsc !! damy rade ! SAF pewnie ich teraz jedzie az smutno :D boje sie o roo ! w nastepnym meczu nie zdziwilby mnie wystep machedy lub dioufa !
» 30 marca 2010, 22:59 #62
DevilFan: powiedziałeś co wiedziałeś tak ? Sezonowcy tak napewno. Chcesz pobluźnić zapraszam na dwór a tu może sie opanuj bo to nikogo nie rusza . Sezonowcow tu nie ma zapewniam Cię. To jest umysł ludzki ktory daje sygnały do wyrażenia emocji które mina lada moment
» 30 marca 2010, 23:04 #61
cris342: niestety ale popieram subido manU dobrze zaczął i wszyscy chcieli dowieść to do końca po tej bramce roo niewiem czy były chociaż 2 dobre akcje poyem min. 77 i wolny riberiego dobra vds. bez szans ale i tak nic sie za bardzo nie zmieniło może trochę no bo niby tak remiz na wyjeżdzie wygrana u siebie i git ale całą 2 połowe grał bayern no z przebłyskami manU a i tak dobrze że tylko 2-1 pamiętacie akcje gomesa sam na sam lub wiele innych niestety manU spier*olił ten mecz a na old trafford będzie i tak ciężko no ale miejmy nadzieję że jakoś bedzie teraz trzeba zapomnieć o bayernie i skupić się na chealsy
» 30 marca 2010, 22:57 #60
zaborca63: obejrzyj jeszcze raz mecz i powtórki, to wtedy zobaczysz dlaczego Rooney utykał.. bo mylisz się. On po prostu gdy się zatrzymywał źle stanął..
» 30 marca 2010, 22:59 #59
DevilFan: no nie bardzo. Dobrze że przegraliśmy no nieźle podejście brawo. To jak z chelsea przegramy to tak ! Będzie niezła motywacja na następny sezon . Gratuluję pomyślunku
» 30 marca 2010, 23:06 #58
zaborca63: ogarnijcie się, bo niektóre wasze wypowiedzi są żałosne..

przegrana się należała, zagraliśmy słabiej, Bayern zagrał odważnie nie bojąc się atakować, ale to mniej ważne..

najgorsze jest to co się stało w 92 minucie z Rooneyem.. wygląda mi to na zwichnięcie kostki ( 2 tyg. pauzowania co najmniej)- w najgorszym przypadku, a w najlepszym to po prostu źle stanął i przejdzie mu za 2 dni.. a przed nami mecz z Chelsea...
» 30 marca 2010, 22:57 #57
Yoshiek: Ludziska spokojnie.. przegralismy mecz 2:1 i co do rewanzu na naszym boisku jest to dobry rezultat.. Wiem ze jestescie w szoku po tym co sie stalo ale taka jest pilka no ale nie wszystko stracone.. Pomyslcie sobie przez chwile co czuli kibice Bayernu ogladajac final w 99' no choc na chwilke o tym pomyslcie.. tu jest 1/4 finalu i rewanz przed nami a Wy panikujecie jak nie wiem.. Rooney nie mogl stanac na noge ale to nie oznacza ze jest wykluczony z gry.. poczekamy do jutra i oficjalna strona poda dokladnie co mu jest.. trzeba byc dobrej mysli.. pozdro dla PRAWDZIWYCH FANOW UNITED..
» 30 marca 2010, 22:56 #56
MatiMU10: Porażką sie nie przejmuje ale martwi mnie to, ze taki twardziel jak Rooney musiał zejść, bo tak to bym pomyslal, ze zle stanal po prostu a tu az musieli go sprowadzac
» 30 marca 2010, 22:53 #55
wielkifanMU: szmatrix --- obrona zaspała pała dla Vidićia, pała dla Ferdinand'a i pała dla Evry. A Olić znalazł się sam na sam i wykorzystał ten prezent.
» 30 marca 2010, 22:53 #54
Adih4sh: Nie ma co sie oszukiwac, zagralismy dzis jak rok temu z barca w finale, przestraszylismy sie czy co??!
Teraz u nas rewanz bedzie nerwowka od poczatku, ale znajac Man Utd to mysle ze przycisnom bo nie bedzie nic do stracenia, a kibicujac czerwonym od 95 roku wiem ze potrafia:)
» 30 marca 2010, 22:53 #53
Jakubek722: Uspokójcie się do cholery ! ! ! Jesteście za MU czy nie ?! No właśnie. Strzeliliśmy bramkę na wyjeździe i teraz tylko 1 : 0 . Nie wierzycie w MU? Ogarnijcie się ,bo zachowujecie się jak fani Chelsea ( niektórzy są spoko) , co zaraz ktoś będzie zwalniał Fergusona?! Chyba lepiej przegrać z Bayernem 2 : 1 a wygrać z Chelsea co nie ? Rewanż jest na OT więc spokojna głowa ! Ferguson ich zmotywuje !
» 30 marca 2010, 22:52 #52
DevilFan: Ohh te wasze proroctwa 4;0 3;1 2;1 United wygra ble ble ble . Bayern to nie Portsmouth to klasowy klub pilkarski A Ribery pokazal Co umial o Rooney gol 2 minuta meczu komentarz no to wygrana mamy jak w banku ta jasne pozostalo 88 minut poprostu dno dn0 niektorych ludzi opanujcie sie
» 30 marca 2010, 22:52 #51
hubdus: a ja powiem tak!
emocje już opadły - kubeł zimnej wody na głowę Czerwonych i teraz do roboty...Zbyt pewni siebie byliśmy.
Nie możemy zagrać u siebie takiego czegoś jak na Allianz. Trzeba się wziąć ostro w garść i zgotować Niemcom piekło!
GLORY GLORY MANCHESTER UNITED !
» 30 marca 2010, 22:52 #50
wielkifanMU: Teraz Old Trafford, piłkarze będą potrzebować dopingu kibiców !! strasznie zagrali

Park --- 4
Vidić----4
Ferdinand---5


Jak dla mnie 3 najgorszych piłkarzy meczu wyróżnić mogę

VdS ---- 7
Rooney -------6.5
Scholes -------6

Reszta przeciętnie. Masa niedokładnych podań strat, a obrońcy się nie spisali szczególnie przy tym ostatnim golu. Tak para najlepszych stoperów świata nie powinna się zachowywać, ale trzeba już o tym meczu zapomnieć i skupić się na spotkaniach z chel$ea i na rewanżu z Bayernem. Całe szczęście że gramy te 2 spotkania u siebie więc jestem optymistą przed tymi dwoma najważniejszymi meczami.
» 30 marca 2010, 22:49 #49
DiegoMUFC: Niech to ch** upali... Z góry sory za słownictwo, ale przecież to pech jak skur*****... Bayern lał jak nas chciał, obrona spała. Gdyby nie VDS to mamy jakieś 4-1. Jak jeszcze gdzieś przeczytam że Tomek po ograniu mógłby być tak dobry jak on to chyba mi się humor na tydzień poprawi. Bo wątpię aby przez następną dekadę na świecie znalazł się bramkarz tak stabilny jak VDS. To co ten człowiek dzisiaj wyprawiał to jakaś finezja. Ofensywa też gó*** robiła, atakowaliśmy może przez pierwsze 30 min. Po zdjęciu Parka i Naniego już atak siadł kompletnie. Osobiście uważam że Fergie się tu nie popisał. Chciał za wszelką cenę pokazać że ma lepszą drużynę, to pokazał... No ale cóż, mówi się trudno...
» 30 marca 2010, 22:50 #48
Adamczik: Ja coś czuje, że będą 2 super trudne mecze bez Rooneya i powiem szczerze, że tego nie widzę. Wielka szkoda, że Vida trafił w poprzeczkę no i ten Wayne, dlaczego on tak musiał stanąć;p
» 30 marca 2010, 22:49 #47
RobvanKlu5i: serro

Widze że sie ze mna zgadzasz.
Pewniactwo i teksty typu wygramy 0:4 , 1:5 itp. były żałosne

Teraz bedzie megaciężko
» 30 marca 2010, 22:49 #46
wander11: dzisiaj Mu grało jedną wielką kiche i mam nadzieje ze z Czelsi i rewanżu wygraja i oczywiscie mam nadzieje ze Roo zagra bo bez niego jestesmy w dupie .
» 30 marca 2010, 22:49 #45
Dantes86: Niestety Bayern wygral zasluzenie.Trzeba sie cieszyc ze tylko 2-1.W rewanzu musimy zagrac 2 napastnikami i na 100% bo dzisiaj nawet na 50 % nie graliśmy.Szkoda Rooney'a no i meczu przegranego na wlasne zyczenie...na OT pokazemy jak sie gra w pilke;)Dumni po zwycięstwie wierni po porażce!!
» 30 marca 2010, 22:48 #44
subido: Witam:/Jak oglądałem ten mecz to powiem tyle:żal,żal,żal:(Jak oni mogli to przegrać?!?!?!Dlaczego od początku spotkania nie był w składzie Valencia?!?!?Na cholerę sir Alex wpuścił Berbę?!?!?przecież tyle ile on miał szans na przejęcie piłki w polu karnym to się w pale nie mieści!!A Rooo?!?!?oki strzelił gola a potem podawał tak niecelnie,że aż szok:(Powiem tyle ,że jak tak zagramy na Old Trafford z Chelsea to Nas pożrą żywcem:(!!Jeśli Capello nadal ma zamiar powołać G>Neville do kadry na Mś w Afryce to ja współczuję Reprezentacji Anglii:/ps.Czy nie mieliście takiego wrażenia ,że po strzeleniu gola przez Roo nasi grali na czas?!?!a już wogóle jak doszło do remisu:(Dla mnie mecz -porażka i jeśli dziś sir Alex nie zrobi suszarki w zespole to boję się weekendu i "Spotkania Tytanów":(Narazie ,życzę wszystkim aby nerwy nam przeszły i aby na OF było znacznie lepiej:/pozdrawiam fanów Diabłów
» 30 marca 2010, 22:48 #43
Jakubek722: Dodam to iż mimo to ,że Milan w 1 meczu powinien zdobyć 3 bramki na początku meczu to w 2 nic nie zagrał i dostali baty. Tu różni się tym ,że przegraliśmy . 1 : 0 u siebie i goodbye :)
» 30 marca 2010, 22:48 #42
Klimaa: przed nami 2 super trudne mecze u siebie..ale wierze że w obu damy rade! oby tylko z Rooneyem było okey. I nie czepiajcie się Berby bo robił co mógł, nawet raz się cofnął ;p a tak na serio to po prostu nie miał dużo piłek. Już widzę suszarke Fergusona..obrońcy, jak i z resztą cała drużyna będą mieć ciężki powrót
» 30 marca 2010, 22:47 #41
Ronal: No i co ma zrobić Rooney.... 1vs3....... Bayern klepał jak Barcelona... Wiele niecelnych podań i głupich błędów... Fletcher fatalnie... Evra też nie ten dzień.. Przez Nevilla padła 1 bramka dla Bayernu... Maradony się naoglądał chyba... Ribery nieźle dryblował... No i ogólnie Bayern lepszy... Ale na OT to my wygramy, byleby Rooney nie doznał jakieś poważnej kontuzji.
» 30 marca 2010, 22:46 #40
winnie78: Powiem tylko tyle. Totalne dno. Oprócz VDS reszta to kicha totalna. Neville tragedia, Rooney wszystko sam. wkrótce będzie jeszcze piątki spod własnej bramki wybijał. Carrick wszystkie podania w tył. Scholes i Valencia przeszli obok meczu. nawet Evra i Park jacyś tacy zamuleni. jeszcze tylko Fletcher coś tam walczył ale on piłki nie rozegra. Berbatov też sobie pochodził po Alianz Arena. jak tak dalej to bedzie wyglądać to w tym roku skończy się na Carling Cup :(
» 30 marca 2010, 22:45 #39
serro: Tak rewanżuje się Bayern za 99'.... wszyszło lekceważenie Bayernu... 1-3..1-4 i inne kosmiczne wyniki. Bayern jedną nogą w 1/2finału, a przed nami ciężka walka z Chelsea... Oby nie było gorzej.
» 30 marca 2010, 22:45 #38
rafijoza: dzis zagrali fatalnie nawet ciezko zeswojej polowy mieli wyjsc katastrofa
» 30 marca 2010, 22:44 #37
RobvanKlu5i: No i co powiecie teraz?? Pisałem z dystansem do meczu a co jeden to lepszy pisał 0:4, 0:5, 1:3 itd. to teraz macie!

Trzeba sie nauczyć szacunku dla rywala, nienawidze pewniactwa, w moim sercu zawsze MU ale trzymać dystans to podstawa bo sie to moze zemscic...i sie zemscilo!

a na Old Trafford moga nas dobic, tego sie boje bo z Chelsea bedzie megaciezko!
» 30 marca 2010, 22:44 #36
chodnik: Według mnie, Berbatow jest dobry, ALE NA DRUŻYNY Z DOŁU TABELI!!
Mecz zawalony, tyle akcji, tyle szans na podwyższenie wyniku i NIC. Trzeba teraz im pokazać co znaczy Angielski Football.
Cel-> pokonać Chel$ea i rozgromić Bayern na Old Trafford.

DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE, WIERNI PO PORAŻCE.!!
» 30 marca 2010, 22:42 #35
Robi7: taaa... trzeba przyznac ze Bayern dzisiaj pokazal dobra gre. ale co nasz niezawodny Evra pokazal przy 2 bramce to katastrofa. Ogólnie nie jest zle bo o mecz na Old Trafford sie nie boje przy wyniku 2 : 1 na wyjezdzie, ale zaniepokoiła mnie kostka Rooneya.
» 30 marca 2010, 22:42 #34
chodnik: Dokładnie, ja teraz mam skręcony staw skokowy i co. 12.kwietnia się załatwiłem do maja nie mam prawa biegać. Jeżeli tak będzie, to mamy duży problem z ofensywą. Więc trzymajmy kciuki aby nic mu nie było.
» 30 marca 2010, 22:45 #33
wander11: zmiany berbatovv nic nie pokazał nic nie powalczył tylko stał stał tak samo valenciia a giggs jeszcze gorzej tak wiec chyba lepiej było zostawic pierwszą 11 moze by zdolali utrzymac wygraną a remis napewno
» 30 marca 2010, 22:42 #32
Koksu: czekaj czekaj...a gdzie jest ta twoja chelsea?? ah no tak zapomniałem...w domu jest...i gra w Lm na psp chyba....my jeszcze gramy wy już nie...a w niedziele zobaczymy kto się zaśmieje
» 30 marca 2010, 22:45 #31
wielkifanMU: Za tą akcję pała dla Vidić'ia, pała dla Ferdinand'a i pała dla Evry. Chwaliłem ich przed tym spotkaniem, ale niestety, dziś gorzej być nie mogło a teraz jeszcze na dodatek ta kontuzja Rooney'a :(
» 30 marca 2010, 22:42 #30
Steckov: Kurde oby Rooney'owi nic nie było, to mnie teraz najbardziej martwi, a nie wynik tego spotkania, w którym zagraliśmy tak, jakbyśmy czekali już na mecz z Chelsea.
» 30 marca 2010, 22:42 #29
Solaris: 2-1 szkoda, no ale czego można się spodziewać po słabym meczu w wykonaniu United. Dobrze, że rewanż gramy u nas, może coś się poprawi. Szkoda tej poprzeczki Vidica...

Zaraz będzie wysyp sezonowców jaki to Manchester słaby etc... xD

Nie poszło, możliwe że za szybko została strzelona bramka była tego powodem. SAF wszystko przeanalizuje w rewanżu niemiaszki dostaną wrzutkę.
» 30 marca 2010, 22:42 #28
Igla89: bayern byl niestety lepszy ! ale my bedziemy gromic na OT ! nie ma bata musimy przejsc dalej ! no i ROO .... akurat w najwazniejszym momencie sezonu ... na chelsea na bank go nie bedzie oby wrocil na rewanz z bayernem !
» 30 marca 2010, 22:41 #27
trance: Jak można przegrać wygrany mecz? Po co przy wyniku 1-0 wprowadzać drugiego napastnika? Berbatov miał piłkę może z 3 razy, śmiech na sali, po prostu SAF chciał i przegrał ten mecz, zamiast zmienić Rooneya,którego w dodatku znieśli...teraz sytuacja jest tak skomplikowana, że brak słów, ciekawe kto zagra w niedziele. Smutne to było.
» 30 marca 2010, 22:41 #26
Cinz: Aż raziło w oczy jak sie podniecali akcjami bayernu ;/
» 30 marca 2010, 22:58 #25
Erogal: słabo graliśmy w drugiej połowie no cóż szkoda tej poprzeczki Vidica ale i tak ten mecz wygrali szcześliwie zapraszamy na OT;)
» 30 marca 2010, 22:41 #24
DevilFan: Co Evra Co Evra ??!! CO mial zrobic patrzyl sie na pilke nie ma oczu z tylu glowy Co Evra?! Ty bys sie zesrał w takim zamieszaniu i bys zpanikowal zobacz co sie przed nim dzialo nie ail gdzie wybic Co Evra Jeszcze Rooney kontuzja porazka i tyle
» 30 marca 2010, 22:41 #23
gaham1: Jak można strzelic bramke na 1:0 a potem sie wycofac. porażka na własne życzenie, u nas będzie piekielnie ciężko no ale cóż trzeba wierzyc. to co zrobił Evra w ostatniej minucie to woła o pomste do nieba. Obrońca nie może się tak pogubic.
» 30 marca 2010, 22:40 #22
kingeric: gdzie te wszystkie buraki co mówili, że pojedziemy bayern ??

zobaczycie co zrobi z nami chelsea za kilka dni

dobranoc
» 30 marca 2010, 22:40 #21
kujawa: bedzei bardzo ciezko rooney skrecony staw jak sie potwierdzi nie zagra i nie ma kto go zastąpic
» 30 marca 2010, 22:40 #20
Klimaa: Panowie! ok, zagraliśmy słabe spotkanie, szczególnie słaby był Rooney, ale rewanż mamy na Old Trafford..musi być dobrze, wierze w magie Fergusona!
» 30 marca 2010, 22:39 #19
fan11: Bayern niesłusznie awansował i ma awansowac??!! Nie tym razem. W ostatniej akcji ewidentny blad obroncow
» 30 marca 2010, 22:39 #18
wander11: Evra i Nevill zawalili przy bramkach i to przez nich Mu przegrało a zmiany nic niewnoisły tylko pogorszyły nawet gre
» 30 marca 2010, 22:39 #17
MrKubinho: jutro w szkole ktoś dostanie ! mały typek coś powie że manutd grac nie umi to mu napier***
» 30 marca 2010, 22:38 #16
kujawa: porazka na wlasne zyczenie, bardzo komplikuje sie sytuacja
» 30 marca 2010, 22:37 #15
Jakubek722: No jaja...:) , Panowie ,nie martwcie się ! United to świetny zespół. Kurw* co z Rooneyem ?!!
» 30 marca 2010, 22:37 #14
Number7: Edwin jest zarabisty a reszta gra jak stare babcie ;(((
» 30 marca 2010, 22:34 #13
MrKubinho: VDS gra dzis za cały zespół
» 30 marca 2010, 22:34 #12
DrunkenBear: Lepiej było wpuścić Machede zamiast Berbatova, on kompletnie nic nie gra... :/
» 30 marca 2010, 22:29 #11
Mati888: Nie chcę was straszyć, ale w sobotę jest mecz z chelsea, a wszyscy wiemy, jak zagrali w ostatnich dwóch meczach... Mam nadzieję, że to przypadek (o ile można tak nazwać zwycięstwo 7:1 z bardzo silną drużyną. Jeżeli do tego czasu gra się nie poprawi to mamy prze****ne :(
» 30 marca 2010, 22:25 #10
Jakubek722: Uch teraz się zacznie ! :) 30 znaków........
» 30 marca 2010, 22:19 #9
zielony14: gol golem a sprawiedliwość i tak po naszej stronie! poczekamy zobaczymy, a jedna jaskółka wiosny nie czyni.
w rewanżu obstawiam ze bedzie 3:1 dla nas!
» 30 marca 2010, 22:46 #8
Jakubek722: Ferguson powinien ściągnąć Roo;/ ,ale to moje zdanie :)
» 30 marca 2010, 22:13 #7
wander11: fletcher kolejna strata i kolejna grożna akcja bayernu trzeba cos z tym zrobic
» 30 marca 2010, 22:10 #6
wander11: japierdziele co sie przewróc piłkarz bayernu to faul
» 30 marca 2010, 22:01 #5
wander11: środka pola nie ma wogóle normalnie masakra
» 30 marca 2010, 21:59 #4
MrKubinho: jak na razie bez zmian !! Mam nadzieje ze naniemu nic nie jest
» 30 marca 2010, 21:48 #3
MrKubinho: a z kąd ty to wiesz xD .........
» 30 marca 2010, 21:48 #2
MrKubinho: 2 połowa ma ładniej wyglądać ! oczywiście dla nas ;]
» 30 marca 2010, 21:41 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.