Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Wayne Rooney demoluje Hull City!

» 23 stycznia 2010, 16:53 - Autor: badkins - źródło: własne
Manchester United pewnie pokonał ekipę Hull City aż 4:0! Bohaterem spotkania okazał się Wayne Rooney, który został autorem wszystkich trafień i umocnił się w klasyfikacji najlepszych strzelców Premier League!
Wayne Rooney demoluje Hull City!
» Manchester United pewnie pokonał ekipę Hull City aż 4:0! Bohaterem spotkania okazał się Wayne Rooney, który został autorem wszystkich trafień i umocnił się w klasyfikacji najlepszych strzelców Premier League!
Czerwone Diabły już od początku spotkania rzuciły się do ataku. Po pięciu minutach indywidualnej akcji szukał Michael Owen, lecz Anglik zatrzymał się na obrońcach Hull. Chwilę później dośrodkowania rzucał aktywny na prawym skrzydle Nani, lecz piłka została wybita na korner.

Już w 8. minucie United wychodzi na prowadzenie! Mocnym uderzeniem z dystansu popisał się Paul Scholes, a bramkarz gości Myhill sparował piłkę tuż przed siebie, gdzie czekał już Wayne Rooney, strzelając swojego szesnastego ligowego gola w sezonie!

W 15. minucie uderzenia piętką szukał powracający do zdrowia Rio Ferdinand, jednak futbolówka prześlizgnęła się tuż obok słupka. Dwie minuty później goście wypracowali sobie rzut wolny, lecz Geovanni trafił prosto w mur ustawiony przez Edwina van der Sara.

Sześć minut później Jonny Evans świetnie minął dwóch rywali, ale bariera w postaci Zayatte okazała się już nie do przejścia i Irlandczyk ostro potraktował swojego rywala. W 23. minucie fani na Old Trafford byli świadkami kontrowersyjnego zdarzenia, bowiem w polu karnym padł Luis Nani, który mógł zostać sfaulowany przez jednego z rywali, sędzia nie wskazał jednak na wapno.

Tuż na początku ostatniego kwadransa pierwszej połowy, tuż przed polem karnym gości faulowany był Park Ji-Sung. Do piłki podszedł Wayne Rooney i zabrakło centymetrów, aby uderzenie Anglika trafiło do siatki Myhilla.

W 40. minucie United ponownie atakowało zespół Phila Browna, a w zamieszaniu w polu karnym najbardziej przytomny okazał się Rooney, który świetnym obrotem zdołał wypracować sobie okazję do strzału, lecz piłka nie znalazła drogi do siatki. Chwilę później Anglik obejrzał żółty kartonik za faul na Huncie.

Tuż pod koniec pierwszej połowie Owen świetnie rozegrał piłkę z Rooneyem, jednak w niemal stuprocentowej sytuacji Michael zbyt delikatnie uderzył i Myhill nie miał problemów ze złapaniem tego strzału. Chwilę później sędzia zarządził przerwę i oba zespoły udały się do szatni, United do przerwy prowadziło z Hull 1:0!

Menedżerowie obu zespołów podczas przerwy nie zrobili żadnych zmian, zatem w niezmienionych składach piłkarze obu drużyn wybiegli na murawę Old Trafford. Pierwszy kwadrans po przerwie był dość spokojny i nie działo się wiele, na uwagę z pewnością zasługuje sytuacja, w której arbiter boczny został "powalony" na ziemię przez Fagana, jednak sztab medyczny United doprowadził sędziego do pełni sił.

W 61. minucie groźnie do swojego bramkarza odgrywał Rafael, lecz Edwin van der Sar zdołał zażegnać niebezpieczeństwo. Hull stopniowo dochodziło do głosu i prowadzenie United wisiało na włosku, kiedy to na kwadrans przed końcem Ghilas posłał piłkę tuż obok słupka! Chwilę wcześniej na murawie pojawili się Dymitar Berbatow oraz Darron Gibson, zmieniający kolejno Michaela Owena oraz Paula Scholesa.

W 82. minucie Gibson zagrywa do Rooneya, który pewnie posłał piłkę do siatki Myhilla. Gol można uznać za kontrowersyjny, bowiem leżał wówczas na boisku jeden z zawodników gości, lecz United nie przerwało gry i kontynuowało grę, czego efektem była bramka Anglika.

Zabójcza końcówka w wykonaniu Mistrzów Anglii! Trzy minuty później Rooney wykorzystał świetnego crossa Naniego i ustrzelił swojego hattricka. W doliczonym czasie gry Anglik ponownie wpisał się na listę strzelców, po doskonałej piłce "rzuconej" przez Dymitara Berbatowa, który słynie z takich niekonwencjonalnych zagrań. Hull na kolanach, podopieczni sir Alexa Fergusona wyszli na czterobramkowe prowadzenie!

Wynik spotkania się już nie zmienił, choć Hull miało swoją okazję w 95. minucie, jednak zawodnik gości trafił wprost w Edwina van der Sara, który po raz kolejny zachowuje czyste konto w ligowym spotkaniu.

Manchester United 4:0 Hull City

Bramki: Rooney (8', 82', 85', 90')

Manchester United: Van Der Sar, Rafael, Ferdinand, Evans, Evra (Fabio 86'), Nani, Fletcher, Scholes (Gibson 71'), Park, Owen (Berbatow 71'), Rooney

Hull City: Myhill, Dawson, Gardner, McShane, Zayatte, Barmby, Geovanni (Kilbane 77'), Hunt, Boateng, Fagan, Garcia (Ghilas 69').


TAGI


« Poprzedni news
Man United - Hull City: Znamy składy
Następny news »
SAF: O'Shea może zagrać w tym sezonie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (329)


m4ci3k: Czekam na pięć bramek z MAN CITY!:)
» 25 stycznia 2010, 14:58 #287
MUforever9: On maj już pewnego króla strzelców
» 25 stycznia 2010, 13:33 #286
m4ci3k: Marcin ROONEY zagra! Czytałem że, po 10 żółtych kartkach można nie zagrać...
» 25 stycznia 2010, 12:57 #285
marcin2c17a: no wlasnie 5 żółta kartka dla Rooneya. nie zagra z Arsenalem...
» 25 stycznia 2010, 09:55 #284
m4ci3k: Piękny mecz w wykonaniu całej drużyny Manchesteru United!
» 24 stycznia 2010, 20:22 #283
art20: niech sie odezwie ten kto uwazal zeby wymienic rooney'a na higuana czy jakos tak ...
» 24 stycznia 2010, 19:48 #282
misiek98: BRAWO ROO!!
» 24 stycznia 2010, 19:39 #281
sprinter07: i Arsenal pszegrał w środe czekam na brak punktów Chelsea i Glory Glory United!!
» 24 stycznia 2010, 19:20 #280
m4ci3k: Kto oglądapiłkę ręczną? 23 -19 dla Polaków

Z HISZPANAMI!
» 24 stycznia 2010, 19:18 #279
Polipek32: Brawo United! Tylko ta skutecznośc... Na szczęście mamy Rooneya :)
» 24 stycznia 2010, 19:02 #278
m4ci3k: HAHA! ARSENAL PRZEGRAŁ ZE STOKE 3-1!
» 24 stycznia 2010, 16:24 #277
bartek95: 3:1 dla Stoke...:D A kibice Milanu oglądali wczorajszy mecz MU z Hull i uważają że nas wyeliminują ponieważ u nas tylko Rooney gra.....
» 24 stycznia 2010, 16:17 #276
m4ci3k: Arsenal przegrywa do 87 minuty ze Stoke 2-1;)
» 24 stycznia 2010, 16:12 #275
MANfaner: Evra moim zdaniem miał mało do roboty,a Fletcher nie pokazał swoich wszystkich umiejętności :/ na pewno mogliśmy im wcisnąć z 7 goli xP te akcje Naniego,Owena były stuprocentowe przecież
» 24 stycznia 2010, 13:12 #274
Gonzo111: Rooney!! Rooney! IS THE BEST!! Swietnie Nani, swietnie Fletcher!! Glory Glory Man Utd!!
» 24 stycznia 2010, 12:28 #273
Roony92: Wszystko fajnie ale chyba zapomnieliśmy o tym, że Wayne dostał piątą żółtą kartke i nie zagra z arsenalem... chyba , że się mylę.
» 24 stycznia 2010, 12:26 #272
Karioks: Oby chelsea i arsenal przegrało :) brawo Rooney!
» 24 stycznia 2010, 11:06 #271
Tennant: oo Wow , niezły popis Wazzy , pokazał niedowiarkom ze potrafi strzelać. Mam nadziejęże powtórzy to z Milanem :)
Glory Glory MU!!
» 24 stycznia 2010, 11:02 #270
michal66333: Dobrze mówisz bardzo dobrze
» 24 stycznia 2010, 10:52 #269
Pitrek13: Szczególne słowa uznania dla Rooney'a i Naniego, fantastyczny mecz tych zawodników :)

Liczę na to, że rozbijemy City i Chelsea.
» 24 stycznia 2010, 09:54 #268
jacomanufan: narazie widziałem tylko bramki i za bardzo sie nie moge wypowiedzieć. ale z tego co czytam tutaj to była miazga:D

Może to juz jeste ten Manchester United, który znalismy w tamtym sezonie??
czas pokaze...
» 24 stycznia 2010, 09:02 #267
Pawlo: aha wielkie dzięki za informacje, świetna wiadomość!
» 24 stycznia 2010, 00:37 #266
kris9: Pawlo
Przepisy w Premier League zmieniły się od Nowego Roku. Wedle nowych zasad kara absencji jednego meczu obowiązywać będzie po zgromadzeniu 10 żółtych kartek, a nie jak wcześniej 5.
Pozdrawiam!
» 24 stycznia 2010, 00:30 #265
Pawlo: W końcu jak? Rooney będzie zawieszony za 5 żółtych i nie zagra z Arsenalem, czy jednak zagra??
» 24 stycznia 2010, 00:23 #264
mario8: no ja mam nadzieje że forma się utrzyma trzeba pokazać City kto rządzi w Manchesterze Nani ładna asysta dawno niepokazywał się z dobrej strony może forma wraca. Rooney niemoże opuścić Man UTD to nie będzie już drużyna która będzie liczyć się w walce o mistrzostwo
» 23 stycznia 2010, 23:52 #263
Zenek20082: zaczeło sie kur wa w tamtym sezonie Berbatov w tym kozlem ofiarnym Park.
» 23 stycznia 2010, 23:30 #262
kris9: Ja naprawdę nie wiem co mam napisać po tym meczu. Przez prawie całe spotkanie nasuwało mi się na myśl tylko jedno - mecz bez historii... Ale jak można meczem bez historii nazwać ten, w którym Rooney strzelił 4 gole!? Dodam tylko, że wynik końcowy powinien być od 5-0 w górę. Diabły zagrali dziś mało obciążający sparing, gra była tak spokojna, a tempo tak powolne, że wynudziłem się strasznie. Myślę, że taktyka była jasna - szybko strzelić gola, potem kontrolować przebieg gry, nie obciążać się przed prestiżowym meczem z Citizens, który odbędzie się w środę. Nie przepadam za takim United (z pewnością jak 99% kibiców), szczęście tylko, że Hull nie wbiło przypadkowego gola, bo byłoby bardzo nerwowo. Wprawdzie Diabły pokazali kilka bardzo fajnych zagrań i podań, lecz najbardziej cieszę się, że osiągnęliśmy zwycięstwo kilku bramkowe nad słabo spisującą się w tym sezonie drużyną, zrobiliśmy to co do nas należało. Troszkę dziwnie jest wspominać po 4-0, że MU ma problemy z wykańczaniem akcji, ale niestety jest to nasza główna bolączka tego sezonu, gdybyśmy wykorzystali gros sytuacji podbramkowych to mogło skończyć się nawet wynikiem dwucyfrowym. Niemniej podreperowaliśmy nieco bilans bramkowy co jest bardzo istotne i awansowaliśmy na fotel lidera.

Bohaterem meczu z pewnością jest Rooney, gratulacje za wykorzystanie tych sytuacji, nagana za drugiego gola - był bardzo nie fair. Nie mniej zasłużył by zabrać do domu futbolówkę, grał bardzo aktywnie, efektywnie, a to jeszcze nie jego pełen potencjał. Od pierwszej kolejki stawiam na króla strzelców, po tym meczu teza ta nabiera na sile.

Wreszcie Nani rozegrał kolejny z rzędu dobry mecz. Myślę, że nadszedł ten czas kiedy zrozumiał, że gra prostymi środkami przynosi większe korzyści zespołowi - brawa dla Fergusona za cierpliwość i postulat o regularne występy utalentowanego Portugalczyka.

Pochwały należą się Evansowi, dziś był prawdziwym liderem obrony, niezwykle skuteczny, opanowany, znów zapuszczał się pod pole karne rywala. Naprawdę dobry występ. Rio nieco w cieniu kolegi, ale po kontuzji zagrał na przyzwoitym poziomie. Evra jak zwykle dobra gra, Rafael też dobrze, jednak sztab powinien popracować nad jego niektórymi nieprzemyślanymi zagraniami.

Pozytywnie zaskoczył mnie dzisiaj nawet Park, robił więcej zamieszania niż zwykle i jakkolwiek wielu kibiców przywykło do tego, że Koreańczyk jest właśnie od takich zadań to teraz może każdy z nas oceniać w skali od 1-10 ile zamieszania wprowadzał, gdzie 1 to brak zamieszania, 10 bardzo dużo zamieszania ;) Nie mniej miał wkład w sytuacje bramkowe, jednak jeśli chodzi już o wkład do bramek Rooneya, fajna była asysta Naniego, dobra Berbatova, ale najlepsza Scholesa, ten rudy lis jak za dawnych lat wypracował sobie pozycją strzelecką i oddał taką bombę, że była nie do wyłapania, Scholesy trochę potem przygasł, ale zrobił swoje i kontrolował grę w środku pola, podobnie jak Fletcher który zagrał również przyzwoicie.

Myślę, że swojej szansy nie wykorzystał dzisiaj Owen, wg. mnie był cieniem zawodnika i poza kilkoma dwójkowymi zagraniami z Rooneyem nie pokazał nic szczególnego, a sytuacje które miał powinien wykorzystywać nawet napastnik o klasę gorszy. Berbatov dał dobrą zmianę, efektem były kolejne bramki, Gibson fatalną, a Fabio przez kilka minut pokazał, że jednak ma odrobinę inną aparycję niż Rafael ;)
Tak więc został tylko van der Saar - nie miał zbyt dużo roboty, a zachowanie zimnej krwi w takim meczu świadczy o dużej klasie Holendra, bowiem w końcówce było gorąco pod naszą bramką.

Nie wiedziałem co napisać, a jednak okazuje się, że nie był to mecz bez historii. Historię zostawmy i pomyślmy o przyszłości, jest kilku obiecujących, młodych zawodników, kilku doświadczonych, jeśli wszystko pójdzie szkoleniowo i mentalnie w dobrym kierunku to za dwa, trzy sezony będziemy mieć bardzo silny zespół, silniejszy na pewno niż teraz i nie pomijam w tej nazwijmy to "wizji przyszłości" United takich zawodników jak Nani, którego już wielu skreśliło, ale nie Ferguson, nie ja i tych kilku kibiców, którzy się ze mną zgodzą.

Pozdrawiam Wszystkich Fanów!

van der Saar - 6,5
Rafael - 6
Rio - 6
Evans - 7,5
Evra - 7
Nani - 8
Scholes - 7
Fletcher - 6,5
Park - 6,5
Rooney - 9
Owen - 5
Gibson - 4
Berbatov - 7
Fabio - 5
» 23 stycznia 2010, 23:22 #261
Yuki: Wtrakcie kiedy pisałem post powstał Twoj nowy, dlatego tak napisalem. W kazdym badz razie w inny sposob jest niedoceniany Park (bo nie ma za co) i inaczej byl niedoceniany Bergkamp(szara eminecja), chociaz w sumie nie wiem czemu mowisz o nim jako 'niedoceniany'
» 23 stycznia 2010, 22:43 #260
Elwibrator: No następny haloooo!! skąd wy to bierzecie ze ja porównuje Parka do Bergkampa ??
» 23 stycznia 2010, 22:31 #259
rvn10: Park nie zasługuje na grę w tym klubie,jego gra jest beznadziejna,w żaden sposób nie pomaga drużynie,i nie chodzi o to ,że jest niedoceniany,tylko po prostu za słaby na ten klub,a jego grę w ostatnich latach można podsumować jednym słowem PORAŻKA,jemu już dziękuje.
» 23 stycznia 2010, 22:31 #258
Yuki: Ja tez raczej zostane przy swoim i wciaz bede twierdzil, ze Park jest tu bardziej ze wzgledow PR'owskich niz czysto sportowych. Jednak mam nadzieje, ze w niedlugim czasie bede mogl zmienic swoje przekonania :)

P.S
Porownywanie Parka i Bergkampa jest tu przynajmniej nie na miejscu. Bramki tego pierwszego wciaz mozna policzyc na palcach u rąk a wystepuje w United juz 5 lat.
A co do zalozen taktycznych- to prawda tez duzo od tego zalezy, ale nie oszukujmy sie, skrzydlowy to jednak skrzydlowy a nie srodkowy czy defensywny pomocnik.
» 23 stycznia 2010, 22:27 #257
Elwibrator: Ale ja nie porównuje Parka do Bergkampa tylko napisałem ze przypomina mi się ze Bergkamp tez nie był docenianym zawodnikiem tak jak Park.
» 23 stycznia 2010, 22:23 #256
dawidlp92: No wreszcie jest ktoś w tej drużynie którego gra zachwyca
» 23 stycznia 2010, 22:22 #255
czerwonediablyy: Tak jak myślałem łatwe zwycięstwo a już myślałem, że mecz sie zakończy 1-0 ale jednak Wayne dał o sobie znak. Szkoda że Owen żdnej swojej sytuacji nie wykorzystał. Nani powinien wystąpić od 1 min z City, szkoda ze jego wolny nie wszedł bo należała mu się bramka. podobali mi sie jeszcze dziś Ferdinand i Rafael no i oczywiście Evra jak zwykle od początku sezonu gra na równym poziomie. teraz trzeba się bardzo dobrze przygotować na City

Glory Glory Man United
» 23 stycznia 2010, 22:20 #254
rvn10: Elwibrator 0 czyżby,mówisz ,ze pomocnik wspiera inne formacje,racja tylko powinien to robić umiejętnie,niestety Park do tego się nie nadaje,jest zbyt przeciętnym zawodnikiem jak na ten klub,biega bez powodu,jakby nie miał rozumu.Tak przy okazji nie wiem jak można porównywać Berkampa do Parka,mimo ,że mieli podobny styl gry to skośnooki to mógł mu buty czyścić,gdy ten pierwszy grał jeszcze w piłkę.Niestety Park u mnie jest nr 1 do wylotu z Old Trafford,najlepiej jak najszybciej.
» 23 stycznia 2010, 22:17 #253
Elwibrator: A to zależy od założeń taktycznych. Pomocnik to jest taki zawodnik który wspomaga i defensywie i ofensywie. Każdy ma swoje zdanie lecz ja swojego jak narazie nie zmienię. Przypomina mi się trochę taki zawodnik jak Bergkamp którego tez spora ilość kibiców piłki nożnej nie doceniała
» 23 stycznia 2010, 22:08 #252
Yuki: Z calym szacunkiem do Ciebie i do Parka elwibrator, ale ten zawodnik nie tylko odstawał od naniego ale i od calej reszty. Moim skromnym zdaniem nie pasuje do tej druzyny... Mowisz, ze duzo robi w defensywie, ze malo strzela, bo malo gra... Ok, zgadzam sie ale przeciez nie od skrzydlowego wymaga sie pomocy w defensywie. On ma byc wiatrem (boskim?) na skrzydle. Biegac, pokazywac sie dosrodkowywac. W tym meczu, a ogladalem go od polowy zauwazylem dwie rzucajace sie w oczy sytuacje: 1. nani zagrywa piekna pilke w pole karne, dochodzi ona do Parka a ten, fakt z pierwszej pilki, robi niewiadomo co. Stojac na 10 metrze nie wiem... Czy chcial zagrywac do rooneya- co byloby bezsensowne czy strzelac co jak bylo widac totalnie mu nie wyszlo. Druga sytuacja gdy United wychodzi z kontra Rooney podaje Parkowi i ten znowu zatrzymuje akcje i traci pilke... A co do gry w jego defensywie, pamietam jak gral kiedys za Rafaela ale tego juz nie bede komentowal, bo nie zostawilbym na nim suchej nitki- wszystkie akcje po jego stronie. Reasumujac nie ma dymu bez ognia, a Park zadko wystepuje nie bez kozery.
» 23 stycznia 2010, 21:45 #251
waddle: Pierwsza połowa już zapowiadała się ciekawie. Jeden gol, troszkę mało... W drugiej do momentu zdobycia drugiej bramki było bezbarwnie. Ba, nawet Hull był bliski zdobycia wyrównującego gola. Druga bramka Roo, a potem już poszło;)

VdS - 7 - pewnie! Ten bramkarz wprowadza pewien spokój do defensywy United

Rafael - 6,5 - całkiem przyzwoity występ Brazylijczyka. Bardzo cenię u niego ogromną wolę walki, chociaż umiejętności jeszcze nie z najwyższej półki bocznych obrońców

Evra - 7 - jak na niego, to zagrał dziś ekonomicznie. W sytuacji braku ogranego lewego obrońcy w United, pewnie Fergie nakazał Francuzowi mądrą ekonomiczną grę...

Ferdinand - 7 - spokój i jeszcze raz spokój. Gracze Hull nie postawili wysoko poprzeczki naszej defensywie.

Evans - 6,5 - solidnie, ale jeden mały klops w pierwszej połowie

Park - 6 - tradycyjnie zagrał na swoim miernym poziomie. Cały czas nie mogę pojąć, co w jego grze widzi Sir Alex?

Scholes - 7,5 - oj dawno nie widziałem w takiej formie Paula. Liderował w środku pola. Aktywny również w akcjach w polu karnym. To po jego "petardzie", Rooney zdobył first gola. Tak trzymać!

Fletcher - 6,5 - walka i nic więcej. Troszkę Szkot spuścił z tonu. Początek sezonu miał niezwykle obiecujący. Teraz raczej przeciętne występy. Pewnie znów zagra bdb z Arsenalem;)

Nani - 8,5 - zgadzam się z komentującym dziś w C+, edkiem durdą, że momentami Nani przypominał dziś Ronaldo. Naprawdę kapitalny występ Portugalczyka. W takiej formie chcielibyśmy oglądać go częściej. Moim zdaniem Fergie powinien postawić na skrzydła Valencia i Nani...

Owen - 7 - dziś o dziwo widoczny na boisku. Zmarnował setkę, ale jak na niego to całkiem dobry występ

Rooney - 9,5 - 4 gole, ale nie dam 10tki, bo stać go na więcej. Dziś przede wszystkim był piekielnie skuteczny. Odblokował się, bo w poprzednich sezonach ze skutecznością nie było wcale kolorowo....

Gibson - 6 - jak wszedł to katastrofa. Zaliczył asystę, ale ten gość mnie załamuje, gdy biega po murawie...

Berba - 6,5 - raczej anonimowo (asysta)

Fabio - bez oceny
» 23 stycznia 2010, 21:44 #250
Zenek20082: Manfaner masz całkowitą racje a co do Garego to ta FA kur wa przegina o wszystko sie do pier dala.
» 23 stycznia 2010, 21:29 #249
MANfaner: skt - prawda że jakby nie inni to by Roo nie strzelił tylu goli ale czy on nie grał za wszystkich? grał w ataku a można było go zobaczyć jak wybija piłki za obrońców...czy nie on się nabiegał za wszystkich i nie wykańczał większości akcji?
w tym zdaniu (Rooney 4 - 0 Hull) chciałem powiedzieć właśnie to co napisałem wyżej ale także trochę zażartować x]
» 23 stycznia 2010, 21:27 #248
Zenek20082: Macio ja też oprócz świetnego uderzenia Gibsona nic nie zauważyłem Ale może powiesz kim ty do ch uj a jestes żeby po nim jeździć??
» 23 stycznia 2010, 21:27 #247
sprinter07: Ja wiedziałem ze nani sie obudzi GLORY GLORY UNITED
» 23 stycznia 2010, 21:23 #246
Zenek20082: Elwibrator ja podziwiam twoje zdanie bo równierz uważam że nie docieniaja Parka niemal wszyscy na tej stronie, ale nie chcialem już sie kłocic i tlumaczyc dzieciom że Park jezeli gra to odgrywa wazna role w zespole bo to na nic oni musza miec kozla ofiarnego zeby sie poweyzywać. Pz
» 23 stycznia 2010, 21:18 #245
Mariushek1993: Brawo Roooooney ;D swietny mecz ;)
» 23 stycznia 2010, 21:17 #244
Elwibrator: Nie no kazdy zawodnik w ofensywie powinien strzelać bramki, ale mi nie oto chodzi. Chodziło mi o to ze nie powinno się oceniać zawodnika patrząc jak grał w innych meczach tylko w tym konkretnym fakt odstawał równo od Naniego, ale moim zdaniem dużo osób go nie docenia on na prawdę dobra robotę wykonuje i pracuje w defensywie no niestety nie strzela, ale tez dożo nie gra.
» 23 stycznia 2010, 21:15 #243
Zenek20082: właśnie life pomocnik nie jest od strzelania.
» 23 stycznia 2010, 21:10 #242
Elwibrator: life7
Ocenia zawodnika po meczu a nie to ze nie strzela
» 23 stycznia 2010, 21:07 #241
Zenek20082: jest jest. Strzelec wyborowy. Tylko musi grac w ataku jak za najlepszych lat w Evertonie w euro 2004 i poczatku w Manchesterze.
» 23 stycznia 2010, 21:07 #240
Zenek20082: Knetus on nie jest znowu wielki. On sie urodził wielki. Tylko jak już mówiłem on musi to poczuc ze jest wielki bo ma słabą psychikę i charakter, jakby poczuł sie pewny jak Cris to by nie było kozaka na świecie na Naniego. Mało ludzi na świecie Bóg tak obdarowuje Luisa, niestety Alex zamiast dać takiemu zawodnikowi do zrozumienia że jesteś kimś to on go dołuje choćby pomijaniem w składzie. Szkoda że w United nie ma ludzi którzy potrafili by podbudować zawodników.
» 23 stycznia 2010, 21:02 #239
Cudi123: Znakomity mecz Rooneya dawno tak dobrego meczu w jego wykonaniu nie pamiętam.Widac że wraca do formy,I wspaniale Manchester powraca na fotel lidera :-)
» 23 stycznia 2010, 21:01 #238
dawidlp92: Najlepsi gracze meczu Nani i Rooney świetni dobrze Ferdinand i Rafael
» 23 stycznia 2010, 20:59 #237
Knetus: No Ciekawy dzis ten mecz byl...Ladny wynik lecz mec rozstrzygna sie dopiero w 80 minucie...Do tej pory sporo sytuacji zmarnowali nasi chlopcy...Brava dla Rooneya to byl zdecydowanie jego popoludnie...Super Nani dzs naprawde mialem wrazenie iz naprawde wie co ma z pilka zrobic...Tylko jak juz wspomnieli poprzednicy nie popadajmy w euforie ze portugalczyyk znow jest wieki.Czekamy na potwierdzenie dobrej formy w kolejnych meczach...Wydaje mi sie iz w nastepnym meczu on i Valencia powinni zagrac na skrzydle(Parkowi ciagle daleko do formy z poprzedniego sezonu,a Obertan gdzies zatraci se po swoim wejsciu smoka)iadomo jest jeszcze Giggs tylko ze on przeplata wystepy albo ma bardzo dobre albo nie ma zadnego wplyu a gre tylko wiadomo ma juz swoje lata...Dobry powrot Rio do skladu.Odrazu to wplynelo na postawe Evansa ktory poza jednym bledem zagral rownez dobrze... Owen aktywny ale niestety nieskuteczny musi sie chlopak poprawic...kolejny mecz w lidze z Arsenalem wlascwie 0 6 pkt...Wazny mez to bedzie bo w trzeba odrabiac straty do druzyn z Londynu a w przypadku porazki tytul sie bardzo oddali...
Dziekujemy za dzis Glory Glory...
» 23 stycznia 2010, 20:56 #236
Jasmin: PaBBlo1228

Podporą Barcy jest obecnie Ibrahimović a nie messi ;]
» 23 stycznia 2010, 20:47 #235
Zenek20082: cr fan masz racje ale inne wielkie kluby jak ManC Liverpool czy Chelsea równierz by nie wybili i nie ma co sie oszukiwac.
» 23 stycznia 2010, 20:46 #234
CRfan: Zenek20082
Mam takie pytanko, czy uważasz MU i Hull za drużyny tego samego pokroju?
MU to jeden z najlepszych klubów na świecie, to nie my powinniśmy myśleć co by zrobiła inna drużyna, tylko sami dawać przykład, pamiętać o czymś takim jak fair-play. A porównanie MU do Hull jest już w ogóle śmieszne.
» 23 stycznia 2010, 20:45 #233
Zenek20082: Owen zagral świetnie brakuje mu tylko wykaczenia (a właściwie szczęścia).
» 23 stycznia 2010, 20:44 #232
wolfmanjack: ile goli ma teraz rooney?? 19?? tyle w poprzednim sezonie wystarczyło do korony króla strzelców
» 23 stycznia 2010, 20:38 #231
Roo10ney: Świetnie! MU na 1 miejscu, Rooney 4 bramki... czego chcieć więcej :)
» 23 stycznia 2010, 20:36 #230
FanaticMU: Nareszcie ;D może się wstrzeli i już w każdym meczu chociaż raz trafi do bramki :)
» 23 stycznia 2010, 20:28 #229
DevilxDevil: Jak ktoś uważa, że Owen zagrał słabo to chyba oglądał inny mecz. Oglądałem mecz na C+ i Owen zagrał w swoim stylu - na szpicy wysunięty i szukał sobie okazji...brakuje mu ogrania bo dawno nie grał ale do sytuacji dochodził.

Park - on w ogóle chodzi na treningi?
Gibson - porażka!
Berbatov - w swoim (dla mnie słabym) stylu, gorzej od Owena

Ciekaw jestem jakby wyglądała nasza gra, gdyby w ataku grali Owen - Roo, a na skrzydłach Nani - Valencia...:] Oczywiście chodzi mi o parę meczy z rzedu!

Dobry mecz, ale nie mogliśmy długo strzelić 2 - ej bramki i II połowa bez błysku do 80 minuty.

Fajnie się oglądało ten mecz!
» 23 stycznia 2010, 20:27 #228
Zenek20082: jacki a myślisz że hull by wibilo, oni nawet jak by Van Der Sar leżał to by nie wybili.
» 23 stycznia 2010, 20:20 #227
jack1066: Sorry ale musze wtrącic swoje 3 grosze:
1)Bramka na 2:0-niesmak pozostaje.Powinni wybić.Jesteśmy jedną z najlepszych drużyn na świecie i musimy podnosić standardy fair play-bez względu na to jak robią inni.
2)Wspomniana sytuacja była kluczowa-potem Hull stanęło i pozostałe 2 gole to była formalność.
3)Słaba gra mimo dobrego wyniku-gdyby nie ich bramkarz(miał udział w pierwszych dwóch golach) to byłoby kiepsko.Ogólnie to dobrze graliśmy przez mniejszą częśc meczu.Przy 1:0 Hull mogło wyrównać
4)Park-katastrofa,Owen i Gibbson-słabo.
5)Cieszy skuteczność Roo,powrót Rio no i Nani-palce lizać:D
6)Mimo wszystko jestem optymistą przed meczem z City i pesymistą przed starciem z Arsenalem.
Pozdro dla trzeźwo myślących.
» 23 stycznia 2010, 20:16 #226
MrKubinho: alter odp bedzie jak będzie rewanż
» 23 stycznia 2010, 20:14 #225
Sebigi: Rooney respect !!

P.S. Na white hart lane 2-2 :D w 90 minucie Backford swoja druga bramką daje powtorke spotkania w FA CUP :D
» 23 stycznia 2010, 20:14 #224
Camrall: Ciekawe co teraz by De Jong powiedział ;P
» 23 stycznia 2010, 20:14 #223
alter: najlepsza odpowiedź Rooneya na formę i gesty Teveza
» 23 stycznia 2010, 20:04 #222
PaBBlo1228: Niektórzy mówia ,ze rooney to święta krowa itd. ,bo ciagle gra od początku... popratrzcie co było od 2006 roku z Ronaldo... ile razy nie grał z woli Fergusona ? (nie licze kontuzji) może z 10 ,15... napewno nie wiecej ,teraz Rooney to siła napedowa manchesteru ,ktora przedtem był Portugalczyk.

W kazdym zespole musi być taki piłkarz ,ktory w kazdym meczu moze sam przechylic szale zwyciestwa .

W Liverpool'u jest nim Torres
W Barcelonie Messi

Itd.


Pozdro . !
» 23 stycznia 2010, 20:02 #221
anagaro: Meczu nie oglądałem, bo nie mogłem. Jak zagrać Berba i Owen ?
» 23 stycznia 2010, 19:58 #220
gambit: GastoNG7 jak juz poprawiasz to dorzuć jeszcze ze po strzale Owena piłka odbiła się jeszcze od obrońcy...
» 23 stycznia 2010, 19:54 #219
ManU241: Van Der Sar-kilka dobrych interwencji nie dał sobie gola wpuśćić 8
J.Evans Normalny mecz taki jak zawsze gra 7
Ferdinard-Dobry mecz dobre interwencje 7
Rafael-Był czujny na swojej pozycji czesto włanczał się do akcj 6,5
Evra-Świetny mecz Francuza 8
Nani-Dużo się kiwał i trikował może zaliczyć ten mecz do udanych 8
Fletcher-troche star w srdku boiska ale dobrze rozgrywał piłke 6
Scholes-Dobre strzały z dystansu i dobra gra-6
Park-Miał szanse ale nie mógł wykorzystać niezły mecz 6
Owen-pokazał na co go stać ale mógł dać z siebie więcej 6
Rooney Piękny mecz bardzo łąne akcje i dużo był przy piłcze harował od 1 min do końca 10
Zmiennicy:
Berbatov-dobre granie nie ma za co go oceniać bo nie grał zbyt długo 7
Gibson Maił straty piłki i mogło się to skończyć utrata bramki ale dobra asysta w kierunku Rooneya 5
Fabio-Zrobil to co do niego nalezało 6
» 23 stycznia 2010, 19:52 #218
Spikee: W końcu Rooney zaczął dobrze grac oby tak dalej
» 23 stycznia 2010, 19:46 #217
zborek07: uwazam ze pech manchesteru w tym sezonie juz sie wyczerpal.druga bramka pozostawia niesmak to prawda ale w dzisiejszych czasach nie ma miejsca w futbolu na sentymenty.pamietam taki mecz keidy scholes strzeli prawidlowego gola w rewanzu z porto.sedzia go nie uznal a potem wiemy co sie stalo.porto wyrownalo awansowalo,zdobylo puchar mistrzow i anstala era jose mourinho.gdyby bylo 1-1 oczywiscie mozna by ylo mowic o wypaczeniu wyniku ale tak napawde bramkarz hull wlasciwie sam sprokurowal ta sytuacje powalajac swojego obronce na ziemie.kto litowal sie nad united w ubiegla srode kiedy city dostalo rzut karny za darmo.a sytuacja w meczu zchelsea gdzie owen absolutnie nie byl na spalonym.wszyscy do tej pory mowili o przychylnosci sedziow wobec united.i ciesze sie z e teraz jest inaczej bo juz nikt nie bedzie sie uzalal nad soba.szczegolnie kibice chelsea.
» 23 stycznia 2010, 19:40 #216
mk95: Rooney był bezkonkurencyjny, dobrze zagrali też Nani i Owen. Portugalczyk zaliczył asystę i kilka razy nieźle zagrywał piłkę, a Owenowi zabrakło jedynie szczęścia.
» 23 stycznia 2010, 19:38 #215
barnaba1987: i Berbatow ladna asysta
» 23 stycznia 2010, 19:36 #214
Smoku: Oceny - "Sky": Van der Sar 7 - Rafael 7, Ferdinand 6, Evans 7, Evra 7 (Fabio 7) - Nani 9, Fletcher 7, Scholes 7 (Gibson 6), Park 6 - Rooney 10, Owen 6 (Berbatow 7).

Oceny - "MEN": Van der Sar 6 - Rafael 6, Ferdinand 6, Evans 5, Evra 6 (Fabio ) - Nani 8, Fletcher 6, Scholes 7 (Gibson 6), Park 5 - Rooney 9, Owen 6 (Berbatow 5).
» 23 stycznia 2010, 19:35 #213
MikeManU: no Rooney zagrał fantastycznie!! :) no i wreszcie podobał mi się gra Naniego oby tak dalej!! GG ManU!!
» 23 stycznia 2010, 19:32 #212
siona: Powiem wam ze ogladalem caly mecz i mozna sądzic po wyniku ze byla to gładka wygrana tak jednak nie było... Brakowalo mi czegos w naszej grze choc z bardzo dobrej strony pokazal sie nani no i bezkonkurencyjny rooney. Brawo dla chłopaków za mecz mimo przeciętnej gry taki wynik dobrze rokuje na derby :) choc rywal niecbyt wymagający.
Glory !
» 23 stycznia 2010, 19:31 #211
Elwibrator: lol
Fletcher 3/10

Park 3/10

Fletcher lepiej zagral od scholes! i park tak slabo tez nie gral
» 23 stycznia 2010, 19:30 #210
Zenek20082: Rarian jeżeli uważasz że wszyscy powinni grac dobrze to kto ma strzelac bramki??
» 23 stycznia 2010, 19:30 #209
MUFC123: Tylko zeby podpisali znim nowy kontrakt i dali mu tyle ile chce bo jak nie to Real i Barca juz czekaja
» 23 stycznia 2010, 19:24 #208
MANfaner: dino1410 "...niech jeszcze wróci hargo i vidic a będzie ok"

a O'shea to co?!
osobiście oceniłbym ten mecz tak:
Rooney 4 - 0 Hull xD
» 23 stycznia 2010, 19:18 #207
GastoNG7: Rooney po prosty świetny - walka = 4 bramki nic dodać nic ująć
Cieszy mnie, że Nani nareszcie zagrał bardzo ładny mecz.
Do autora artykułu
"Tuż pod koniec pierwszej połowie Owen świetnie rozegrał piłkę z Rooneyem, jednak w niemal stuprocentowej sytuacji Michael zbyt delikatnie uderzył i Myhill nie miał problemów ze złapaniem tego strzału. Chwilę później sędzia zarządził przerwę i oba zespoły udały się do szatni, United do przerwy prowadziło z Hull 1:0!" - To Nani podawał do Owena nie wiem jaki ty mecz oglądałeś ??
» 23 stycznia 2010, 19:12 #206
toffifee: teraz tylko czekać na City
» 23 stycznia 2010, 19:08 #205
Zenek20082: I co pajace jke bane (zwracam sie do tych wszystkich co jechali po Nanim) widzicie potencjał naniego. O ile lepiej wygladają akcje z Nanim i gra skrzydłami. Błazny jesteście i nie znacie sie na futbolu, bo ten zawodnik jest tak utalentowany że aby być jak Cristiano Ronaldo brakuje mu tylko pewności siebie. Niestety brakuje mu tej odwagi pewnego dryblingu jak Ronaldo bo potrafi to z pewnośią. Jakby on poczul się najlepszy, a czego Sir Alex do chu ja nie może w nim zaszczepić była by rzeźnia z rywalami.
» 23 stycznia 2010, 19:05 #204
Muszysko: Cudowny, fenomenalny, wspaniały jak zawsze Wayne Rooney!
» 23 stycznia 2010, 19:01 #203
Rarian: "No i jeszcze mam małą dygresję co do występu Rooneya. Gdyby nie te 4 bramki to wszyscy równali by go z błotem, bo dzisiaj oprócz bramek Anglik NIC nie pokazał."

Barcelona w meczu z Realem na Bernabeu w tamtym sezonie oprócz strzelenia 6 bramek też zupełnie NIC nie pokazała ;). Ten komentarz poziomem absurdu woła o pomstę do nieba. Co jeszcze można niby pokazać Oo?
» 23 stycznia 2010, 18:59 #202
dino1410: fajny mecz rooneya,ale osobiście mam nadzieję, że nani zacznie grać tak jak dzisiaj,gdyby zawsze tak grał to było by zaj**iście,takiego zawodnika nam potrzeba, niech jeszcze wróci hargo i vidic a będzie ok
» 23 stycznia 2010, 18:57 #201
MANfaner: Rarian dokładnie...Rooney powinien dostać 10 a nawet 11 ;P przecież grał w ataku i wracał się często do obrony i dużo się nabiegał...a poza tym to świetny mecz w jego wykonaniu ;)
a i cieszy również gra Naniego...lepiej niż w wykonaniu Ronaldo wrzucał i nie napalał się zbytnio tak jak on x)
» 23 stycznia 2010, 18:56 #200
aleex91: Rooney zagrał pięknie ale i tak Nani jest dla mnie najlepszy!!
» 23 stycznia 2010, 18:55 #199
Adi88: Plompa>>>> po to twoje gdybanie... gdyb to, gdyby tamto... Roo strzela bramę za bramą wiec wszystko w porządku. Pozdrawiam
» 23 stycznia 2010, 18:54 #198
Rarian: Moje oceny:

Van der Saar - 6, mało pracy, dwie ładne interwencje. Jedna przy stanie 1-0 po strzale z ostrego kąta, druga w końcówce spotkania.

Rafael - 6, mało widoczny w ataku, poprawny w obronie

Ferdninand - 6, poprawny występ naszego rekonwalescenta

Evans - 5+, dobry występ, nota obniżona o 0.5 noty za fatalny kiks, który mógł się skończyć bramką

Evra - 6, jak zwykle bezbłędny, jednak bez rewelacji

Scholes - 6, "asysta" przy pierwszej brace, potem mniej aktywny

Fletcher - 7, jak zwykle 'cichy bohater', bardzo poprawna i dobra gra w destrukcji, ładnie rozgrywał

Nani - 8+, gdyby nie Rooney byłby to bezapelacyjnie man of the match, czysty geniusz w zagraniach, asysty, sztuczki, dryblingi... niczym Ronaldo w formie. Mam tylko nadzieję, że to nie jednorazowy wyskok

Park - 5, tradycyjnie już najsłabszy na boisku. Koreańczyk zgubił formę, której na dobrą sprawę od opuszczenia PSV nigdy nie miał...

Rooney - 10, niestety i tak pewnie SkySports i inne media dadzą mu 9, ale co trzeba, do jasnej cholery zrobić, żeby dostać 10? Wg mnie Rooney zrobił wystarczająco dużo, żeby zasłużyć na maksymalną notę i znak jakości ;).

Owen - 5+, w cieniu Rooneya, ale momentami się pokazywał do gry, niestety najczęściej był widoczny, kiedy marnował stuprocentowe sytuacje.

Gibson - 5, dwie fatalne straty i jedno ładne podanie w uliczkę do Berbatova. Jednak raczej słabszy niż przeciętny.

Berbatov - 6+, asysta i parę ładnych zagrań. W niespełna 2 razy mniej czasu, zrobił w sumie więcej niż Owen.

Fabio - za krótko.

Ogólnie świetny mecz Diabłów :), oby tak wysoka forma utrzymała się co najmniej do meczu z Arsenalem, a najlepiej do końca sezonu ;).
Fabio - za krótko grał na ocenę
» 23 stycznia 2010, 18:49 #197
zapermu: Roooooney :D No pięknie :D GGMU :D
» 23 stycznia 2010, 18:48 #196
GrubyJp: Pozdro dla tych co pisali komentarze typu: "rooney powiniem zacząć mecz na ławce albo powiniem wcale nie grać w tym meczu" pod artykułem ze składem ;)
» 23 stycznia 2010, 18:45 #195
M4S73R: Nani jeżeli ma grać to na prawym skrzydle !. Za czasów gry w SL właśnie tam grał częściej, na tej pozycji. Lewe skrzydło nie dla niego !. Albo Obertan wyrośnie na klasowego skrzydłowego i będziemy mieli skrzydła Nani - Obertan, albo będzie sięgnąć po nowego lewo skrzydłowego.

Valencia - kałamuk nie nadaje się na prawe skrzydło w tym klubie !. To jest ograniczony gość.
» 23 stycznia 2010, 18:40 #194
celeborn23: Gdyby Rooney grał tak w każdym meczu to mielibyśmy wszystkie mecze wygrane :P ;]
» 23 stycznia 2010, 18:39 #193
shick: ma ktos link do akcji z sedzia
» 23 stycznia 2010, 18:38 #192
vanderToki: Druga bramka niefajna.
Wreszcie skutecznie, szkoda, że dopiero przeciwko Hull. Oby ten poziom się utrzymał.
» 23 stycznia 2010, 18:38 #191
Camrall: Tak po prawdzie to co innego powinien pokazać napastnik oprócz strzelenia gola ?
» 23 stycznia 2010, 18:38 #190
shick: @Plompa
Masz trochę racji. Roo gry z obroncami na plecach powinien sie uczyć od Ruuda.
» 23 stycznia 2010, 18:35 #189
Plompa: Spokojnie z tym Nanim. To czy się przebudził będzie można stwierdzić po meczu z bardziej wymagającym rywalem. Na razie zagrał z Burnley i Hull, a to są zespoły którym własnie trzeba łoić dupę po 3 czy 4 zero. Miejmy nadzieję, że jak przyjdzie grać z Arsenalem albo Milanem to Portugalczyk nie zawiedzie. Pozdro :)

No i jeszcze mam małą dygresję co do występu Rooneya. Gdyby nie te 4 bramki to wszyscy równali by go z błotem, bo dzisiaj oprócz bramek Anglik NIC nie pokazał. Największą jego wadą w ostatnim czasie jest to, że nie potrafi grać z obrońcą na plecach. Naprawdę często traci piłkę w takich sytuacjach. Zresztą nie tylko w takich. Wystarczy spojrzeć na to w jakich okolicznościach dostał dzisiaj żółtą kartkę. Od takiego zawodnika jak Rooney wymaga się lepszego panowania nad piłką.

Glory Glory Man Utd !
» 23 stycznia 2010, 18:31 #188
gazunited: No a kapitalne trafienia z Tottenhamem i Liverpoolem po świetnej grze ?
» 23 stycznia 2010, 18:31 #187
Adi88: Wynik na pewno cieszy, ale sama gra już nie tak bardzo. Przynajmniej do momentu strzelenia 2 bramki to było takie walenie głową w mur. Na wyróżnienie prócz Wazzy na pewno zasługują Evra i Nani. Wayne w tym sezonie po koronę króla strzelców.
Nie rozumiem tylko jednej decyzji Fergusona, mianowicie jak Park w takiej formie może grać od 1 minuty, prosiło się o skrzydła Nani - Valencia, wtedy wynik mógłby byc jeszcze bardziej okazały.
» 23 stycznia 2010, 18:29 #186
witek: United 4-0 Hull. Tak to ma wyglądać. Wprawdzie mogliśmy nastrzelać tych bramek dużo wcześniej to i tak trudno narzekać. Świetnie się stało że Rooney w końcu wziął na swoje barki strzelanie bramek, na prawdę Anglik jest obecnie w świetnej formie, choć może grać chyba nawet jeszcze lepiej. Nie będę się wysilał i wszystkiego ogółem analizował. Napiszę za to jak oceniam występ poszczególnych zawodników.

Van Der Sar - mało interwencji, ale dzięki Holendrowi w końcu mamy spokój w tyłach. Kuszczak umiejętnościami czysto bramkarskimi już prawie dorównuje Holendrowi, ale takie aspekty jak komunikacja czy gra nogami to wciąż domena "Latającego Holendra".

Rafael - poprawny występ, aktywny w przodzie, choć przydarzyło mu się też kilka strat.

Ferdinand - spokojny powrót Rio i pewna gra w tyle. Miał trochę na pieńku z tym cwaniaczkiem Faganem, miejmy nadzieję że FA nie wymyśli jakiejś kary dla Anglika.

Evans - kilka niepewnych zagrań, ale ogólnie zagrał poprawnie. Można powiedzieć, że na swoim poziomie. On ciągle zbiera doświadczenie.

Evra - to co znamy -> ofensywne wejścia i dobra gra w defensywie. Bez zastrzeżeń.

Nani - świetny występ. Brawo dla niego, że się nie poddał bo Fergie traktował/traktuje go bardzo surowo, nie wystawiając go często nawet na ławce. Myślę że takim występem powinien przekonać Szkota do siebie, inaczej powinien chyba sobie szukać nowego klubu, ponieważ taki potencjał nie powinien się marnować.

Scholes - pewna gra, bez błędów. Andersonowi do Scholesa brakuje bardzo bardzo dużo, a ci co tego nie widzą są śmieszni. Brazylijczyk to po prostu jeden wielki chaos, a Scholes to ciągle klasa. Klasa, która jednak czasami popełnia drobne lub większe błędy, ale nie wymagajmy od niego zbyt wiele, bo wiek to już ma sędziwy.

Fletcher - troszkę nie podoba mi się ostatnio gra Darrena jeśli chodzi o rozgrywanie piłki. Często niedokładne podania, albo brak pomysłu rozegrania akcji. Może się trochę wypala? Myślę że Fergie powinien dać mu odpocząć ze dwa tygodnie, na pewno wynikły by z tego same korzyści. Nie zmienia to jednak faktu że kilka jego dośrodkowań z prawej strony to była klasa.

Park - na swoim poziomie, choć na pewno 10000razy lepiej niż w meczu z Birmingham. Bez fajerwerków, ale aktywny i energiczny. Jakby jeszcze się nie bał uderzyć z dystansu byłoby ok.

Owen - zmarnował kilka okazji, szczególnie boli szansa z końcówki pierwszej połowy, ale ogółem rzecz biorąc - bardzo dobry występ. Owena Ferguson powinien wystawiać właśnie z rywalami od 10 miejsca w dół, bo taki zawodnik za wszelką cenę chce się wtedy pokazać. Dzisiaj się nie udało strzelić, ale następnym razem worek może się otworzyć. Tak czy siak, brawo!

Rooney - zespół wygrywa 4-0 a Rooney strzela 4 bramki... czy coś jeszcze trzeba pisać? Genialny występ, jego potencjał jest przeogromny. Rooney to jeden z najbardziej nieprzewidywalnych zawodników i przez to jeden z najgroźniejszych. Oby utrzymał formę i trafiał dalej! BRAWO!
» 23 stycznia 2010, 18:26 #185
shick: tak grajacego naniego to rozumiem ;D bramka Owena by się bardzo przydała...
» 23 stycznia 2010, 18:26 #184
gazunited: Alpinek -->
Z tego co pamiętam to Ronaldo też czarował ze średniakami a z wielkimi z PL często zawodził. Jego też chciałeś sprzedać ? Poza tym kiedy Nani ostatni raz miał ciągłość meczową, żeby pokazać prawdziwą wartość? Cały zeszły sezon stracony, połowa tego również. A dzisiaj pokazał jakie w nim drzemią umiejętności a to i tak nie jest wszystko co on potrafi!
» 23 stycznia 2010, 18:25 #183
DjBosiL: o kur** !
Kocham rooney'a !
» 23 stycznia 2010, 18:23 #182
Alpinek: Prawa jest taka ze Nani jest dobry na zespoły takie jak właśnie Hull, kiedy przychodzą takie mecz jak np z Chelsea czy Arsenalem gra Valencia - jest po prostu bardziej pożyteczny w meczach z dobrymi zespołami, a Nani sobie nie radzi jak wiele razy już udowadniał, wiec nie ma co się podniecać, tylko wykorzystać dobra formę Naniego i sprzedać go za jakaś ciekawą sumę.
» 23 stycznia 2010, 18:20 #181
kujawa: jestem ciekaw gdzie sa ci co skreslaja naniego co nie chca mu szans dawac bo nie warto. zagral drugi mecz pod rzad i od razu widac postęp. I dzisiaj bardzo druzynowo zagral. Duzo fajnych akcji, kilka niedokladnych pilek ale dobry jego mecz.
» 23 stycznia 2010, 18:20 #180
gazunited: wacha -->

Ja tego w żadnej z moich wypowiedzi nie kwestionowałem ;) Po prostu doceniam Valencię bo to nie był zły transfer. Ale podkreślam, dla mnie Nani dziś grał tak jak Ronaldo w dobrych czasach w MU :D
» 23 stycznia 2010, 18:20 #179
jutrenka: to to ja rozumiem. świetny mecz tylko szkoda, że do przerwy było 1 do o ale ważne, że jest wygrana oby tak delej
» 23 stycznia 2010, 18:20 #178
wielkifanMU: se7en --- jak na mój gust to trochę za dużo wystawiłeś naszym piłkarzą
» 23 stycznia 2010, 18:16 #177
Ronal: Gibson ! kocham cie xD hahahahha
» 23 stycznia 2010, 18:15 #176
kubusss: Evra najlepszym lewym obrońcą świata...
» 23 stycznia 2010, 18:15 #175
Marto: Nie bójcie się o absencje Rooneya w meczu z Arsenalem.. Ktoś już wcześniej wspomniał ,że zmienione zostały przepisy.. Komentatorzy C+ też to potwierdzili więc spokojna głowa :)
» 23 stycznia 2010, 18:13 #174
Quba18: CI KTÓRZY MYŚLĄ, ŻE ROONEY NIE ZAGRA Z ARSENALEM TO SIĘ MYLĄ PODOBNO ZMIENIŁY SIĘ PRZEPISY I TERAZ TRZEBA PAUZOWAĆ KIEDY MA SIĘ 10 KARTEK:)
» 23 stycznia 2010, 18:13 #173
Camrall: Przecież ten obrońca zderzył się z własnym bramkarzem ... Rooney dostał piłkę zapie****ił aż miło :D
» 23 stycznia 2010, 18:13 #172
gazunited: M4S73R -->
Trochę przesadzasz. Fakt, Valencia faktycznie operuje jednym prostym zwodem ale jednak jest skuteczny, drugi w United po Roo. Ma duże umiejętności ale przy takim Nanim jakiego dzisiaj widzieliśmy prezentuje się blado.
» 23 stycznia 2010, 18:13 #171
MrKubinho: i to się rozumie XD >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
» 23 stycznia 2010, 18:12 #170
miko29: elo widze że demolka ma ktoś link do bramek? bo nie widziałem meczu
» 23 stycznia 2010, 18:12 #169
Camrall: Przez błędy Gibsona mogły wpaść 2 bramki ...
» 23 stycznia 2010, 18:11 #168
se7en: Piękny mecz... troche nerwowości ok 60 minuty ale ogólnie w defensywie było OK. VDS spisał się jak należy :) Dobrze się spisał Ferdinand po powrocie. Rafael i Evra bardzo dobrze w ofensywie. Natomiast Evans ogólnie dobry mecz, poza tą sytuacją kiedy podawał głową do VDS i napastnik Hull mógł wpakować nam gola.

W pomocy należy pochwalić Fletchera za jego walkę, a na skrzydle oczywiście Naniego - tak dobrego meczu w jego wykonaniu dawno nie widziałem :) Jestem bardzo zadowolony z powodu jego dobrej gry. Scholes i Park dosyć solidnie, ten ostatni jednak seryjnie zawodzi.... Poza tym nie rozumiem dlaczego wszedł Gibson... Chwilę po wejściu stracił chyba 2 razy piłkę i była wówczas szansa dla Hull... Albo nabierze pewności, albo wypadka z Old Trafford...

No i atak... Rooney przeszedł samego siebie... 4 gole ! niesamowite . Owen trochę postraszył, w sumie należy mu się tak z 0,7 bramki ^^ Berba wszedł i pokazał swoją bajeczną technikę w zagraniu do Rooneya przy 4 bramce

moje oceny:
VDS - 7
Rafael - 6
Ferdinand - 7
Evans - 6
Evra - 6,5
Nani - 8
Fletcher - 7
Scholes - 6,5
Park - 5
Owen - 6
Rooney - 10 !!

zmiany:
Berbatov - 7 - szkoda, że nie grał dłużej
Gibson - 4 - nieporozumienie jakieś moim zdaniem...
Fabio - bez oceny - za krótko grał aby cokolwiek oceniać :)
» 23 stycznia 2010, 18:11 #167
pilsudczyk: -->wesol 77 teraz chyba zwiększyli liczbe żołtych kartek do 8 lub 10 i wtedy się pauzuje.
Najbardziej mi się podobała druga bramka. Będzie się mówiło że brak fair play ale piłkarze to takie przewrażliwione pipeczki, że jak któryś dostanie w pysia to od razu leży. Rooney i reszta pokazali, że mają w dupie czy ktoś leży czy nie i rozjechali frajerów.
Szkoda że Naniemu dosyć rzadko zdażają się tak dobrze rozegrane mecze. Van der Sar znowu pokazał klase a Majgi nawet pochasał w ataku. Najsłabiej według mnie Park wogóle niewidoczny. Reszta trzymała poziom.
Ave Marszałek!!
» 23 stycznia 2010, 18:11 #166
Elwibrator: Rooney 2 polowa maestro. Nani pięknie podobało mi się bardzo aż chciało mi się oglądać jego grę. Moim skromnym zdaniem powinien dostawać w tym momencie z lepszymi przeciwnikami szanse. Nie wiem jak wy ale ja uważam ze Nani zagrał lepiej na prawej stronie niż na lewej a nawet śmie napisać ze lepiej zagrał niż Valencia który ma już tyle występów i gra właśnie na tej pozycji!
» 23 stycznia 2010, 18:10 #165
M4S73R: Nani i Rooney zagrali rewelacyjnie. Skala ocen zapewne 9/10, dla Rooneya śmiało 10, pewnie Sky i Men tak ocenią.

Cieszy powrót Ferdinando, ładnie dzisiaj hamowali graczy HC w defensywie, brawa również dla wojownika Patrice, Rafael trochę niepewnie, ale podoba się to że włącza się w akcje ofensywne, czyli tak jak trzeba, tacy powinni być boczni obrońcy.

Pochwała również dla Fletchera, sporo odbiorów. Scholes nie wypadł dziś najlepiej.

Owen, słabo, bardzo. Skuteczność zerowa. Jak tak dalej będzie grał to chyba będzie jego THE END na OLD TRAFFORD.


Gibson, Park - kałamuków nie ma co oceniać, są nieudacznikami. Koreańczyk jest słaby, niby grał dziś jako skrzydłowy, swoją notę zawsze próbuje podwyższyć odbiorami w obronie itp. czyli tam gdzie go być nie powinno, a jak trzeba go tam gdzie być powinien to wiadomo.

Berbatov, dobra zmiana SAFA, piękna asysta.

VDS, nie miał sporo pracy, występ bez zarzutów.

Chciałbym zaznaczyć, dla tych którzy mniej się orientują że Nani w Sportingu grał częściej na prawym skrzydle, dziś dostał szansę gry właśnie na tej pozycji, widzimy jak wypadł. Chcę go tam oglądać cały czas.

Nie mogę patrzeć na kałamuka operującego jedną nogą, nieumiejętnego wykonać ani jednego zwodu, dryblingu, poza dobieganiem do linii końcowej i dośrodkowywaniem.



Oby Nani mocno przekonał Fergusona tym dzisiejszym występem ...
» 23 stycznia 2010, 18:08 #164
wielkifanMU: Jak z arsenalem bez Rooneya to jesteśmy w dupie !
» 23 stycznia 2010, 18:08 #163
wesol77: Nie zagra z city. Kara obejmuje rowniez Carling Cup
» 23 stycznia 2010, 18:07 #162
gazunited: vitteck -->
Popieram. Poza tym nawet jeśli, to kara obejmuje też Carling Cup więc nie zagrałby tylko z City. Z Arsenalem na 100% zagra ;)
» 23 stycznia 2010, 18:07 #161
Camrall: Rooney nie byłby chyba taki głupi żeby faulować na żółtą przy groźbie wykluczenia nie ?
» 23 stycznia 2010, 18:07 #160
Davids: Nani dziś pokazał że warto go wystawiać. Skrzydła Powinny być Nani - Valencia . W srodku bym próbował dać Giggsa i Fletchera, z tym że Giggs by się zmieniał z Andersonem/Carrickiem i Scholesem. Mamy naprawdę świetnych skrzydłowych i nie warto kupować Di Mari czy innych Silvów, tylko dawać wiecej szans Naniemu. Obertana bym na miejscu Fergiego wypożyczył.
Co do meczu, tak jak mówiłem Nani świetnie. Rooney też dobrze, jednak szkoda mi go bo nie ma z kim grać w ataku. Owen czasami ma przebłyski, jednak tylko czasami. Berbatov niewidoczny, i ogólnie styl jego jest masakryczny. Zero skuteczności. Powolny.... Ja bym próbował kupować Napastnika najlepiej jakiegoś bramkostrzelnego z Premiership. Najbardziej bym widział Defoe z Tottenhamu. No nic. Warto dodać że dobry mecz znów odnotował Evra. Brawo Red Devils. Oby tak dalej. Mamy LIDERA !
» 23 stycznia 2010, 18:06 #159
witek: OGŁASZAM WSZYSTKIM!

Po zmianie przepisów przez FA, zawodnicy pauzują dopiero po zgromadzeniu 10 żółtych kartek! Więc nie martwcie się :)
» 23 stycznia 2010, 18:06 #158
gambit: RedInfernal - nie mylisz sie to jego 5 kartka :/
» 23 stycznia 2010, 18:06 #157
ManUtdFun: No i to się nazywa Manchester United!
Brawo Brawo Brawo ! Świetny wynik, świetna gra ....ROONEY !
KLASA - ROONEY ! ROONEY - KLASA !
Jeżeli w tym roku Roni nie zostanie najlepszym piłkarzem świata to....!
GLORY GLORY MAN UNITED!
ROOOONEY !!
» 23 stycznia 2010, 18:06 #156
Quba18: CI KTÓRZY MYŚLĄ, ŻE ROONEY NIE ZAGRA Z ARSENALEM TO SIĘ MYLĄ PODOBNO ZMIENIŁY SIĘ PRZEPISY I TERAZ TRZEBA PAUZOWAĆ KIEDY MA SIĘ 10 KARTEK:)
» 23 stycznia 2010, 18:06 #155
wielkifanMU: Stawiałem przed meczem 4-0 i się wynik sprawdził
Moje Oceny:

VdS 6 mało pracy miał dziś Holenderski bramkarz

Ferdninand 6 bez większych błędów
Evans 5,5- jeden kiks w 17 minucie
Rafael 5,5- mało aktywyny w ataku
Evra-6 Więcej serca poświęcał w grze obronnej

Scholes 6,5- dobry mecz Anglika
Fletcher 6,5- świetnie rozgrywał piłkę w 2 części
Nani 7,5 - obok Rooneya Najlepszy na boisku asysta przy 3 golu mnóstwo świetnych zagrań
Park 5,5 - liczyłem na więcej

Rooney 9 - cztery gole (nic dodać nic ująć)gdy Berba i Owen w słabszej formie strzeleckiej on o gole umie zadbać
Owen-6 -Parę 100% okazij nie wykorzystanych

Gibson 6 - jedna bez sensowna decyzja o strzale gdzie Rooney był lepiej ustawiony !! ale po za tym dobry mecz asysta przy 2 golu Rooneya

Berbatov-6,5 asysta przy 4 golu Wayne'a kilka ładnych zagrań

Fabio - za krótko grał na ocenę
» 23 stycznia 2010, 18:06 #154
ercraft: wynik piękny choć raził brak skuteczności - zwłaszcza w pierwszej połowie..
Wazzy i Naniego nie trzeba komentować, kapitalny występ. szczególnie cieszy przebudzenie portugalczyka. Park się niestety już chyba wypala i - choć naprawdę chcę - nie umiem się przełamać co do drewniaka.
cieszy też perspektywa dwóch świetnych bocznych obrońców w postaci brazylijskich bliźniaków, rozwijają się i można mieć spore nadzieje względem tych chłopaków.
ogólnie -BRAWO!
» 23 stycznia 2010, 18:05 #153
cycuu89: Szkoda że tylko 4-0 mogło być więcej :P cieszy dobra gra naniego mam nadzieję że ferguson nie wpadnie na kolejny genialny pomysł żeby posadzić go na ławce ;/ Nani jest prawie jak nowy transfer, może nam uratować mistrzostwo :P
Chciałbym kiedyś doczekać momentu w którym nani anderson i valencia zagrają razem pełne 90 minut i jak się spisza ;p
» 23 stycznia 2010, 18:05 #152
Devil11: One Man Show. Rooney idzie na króla strzelców, nie ma co. Wygrywamy i to jest najważniejsze. Nani dziś zagrał świetne spotkanie, wierzę w tego zawodnika, jeśli tylko będzie dostawał szansę na grę, nasze skrzydła mogą wyglądać naprawdę imponująco. Co tu dużo mówić, bardzo dobry mecz United, oby tak dalej :)
» 23 stycznia 2010, 18:05 #151
m4ci3k: Rooney zagra z Arsenalem? bo piszą na stronie ARS że nie zagra...
» 23 stycznia 2010, 18:05 #150
Grzechu007: Park to największa niewiadoma. Mówi się że SAF trzyma go dla kasy w końcu reklama w Azji. Jest też solidnym zmiennikiem, ale jednak wolałbym za niego w tym meczu Obertana lub Tosicia, a może jeszcze jakiegoś utalentowanego zawodnika z rezerw, przeciesz wielu ich jest.
» 23 stycznia 2010, 18:04 #149
majkelSJZ: Nani zgrał wspaniałe zawody, świetne dryblingi i podania. Mam nadzieje, że utrzyma formę i przekona do siebie Fergiego. Rooney chyba pokazał wszystkim, którzy go krytykowali, że nie mieli racji, rozegrał swietne zawody :) Nasza obrona wciąż nie pewna, cieszy powrót Ferdinanda, który zaliczył kilka udanych interwencji. Słabszy mecz Evry, ale myślę, że to tylko wypadek przy pracy, słabszy dzień :) Nie zbyt dobry mecz Gibsona, mimo asysty. Fatalne zachowanie w sytuacji 2 na jednego, potem nie widoczny.
» 23 stycznia 2010, 18:04 #148
wesol77: hm. Piąta żółta Rooneya. I co teraz? Pauza z Arsenalem?
» 23 stycznia 2010, 18:04 #147
gambit: Nani świetnie, Rooney to samo, brak skuteczności Owena wynika moim zdaniem z braku ogrania - za mało gra chłopak po prostu za to Park zdecydowanie za dużo. Ma przyjęcie piłki na poziomie polskiej ligi, skuteczności zero itp itd. Pozdro
» 23 stycznia 2010, 18:04 #146
zaborca63: Rooney na króla strzelców ! :D
ps - trzeba też zauważyć b. ładną grę Naniego :)
» 23 stycznia 2010, 18:03 #145
m4ci3k: Rooney zagra z Arsenalem? bo piszą na stronie ARS że nie zagra...
» 23 stycznia 2010, 18:03 #144
wynk: I kto powiedział że Rooney NIE jest w formie....
» 23 stycznia 2010, 18:03 #143
SzYnA: no wyśmienity mecz :] głównie rooney'a naniego , dobry powrót Rio , dobra gra Owena i Berbatova i Rafaela. VdS spisał się świetnie :]
Rooney - 10/10 nie ma co mówić , gdyby jeszcze Owen miał jaja i wykończył dobrze te 2/3 sytuacje to bym mu dał z ósemke bo dzisiaj naprawde dobrze grał.
Własnie takie NANIEGO chce widzieć, już wiem czemu miała służyć długa przerwa w jego występach. musiał się nauczyć grac piłką i dzisiaj robił to wyśmienicie - kiedy mógł okiwać kogoś to to robił a gdy widział że nie da rady to podawał - bardzo dobry występ. Mówicie że Berba nie ma techniki ? to co powiecie o przyjęciu i asyście przy 4 bramce ?? :D
Gibbson - tego jak widziałem jak sie rozgrzewał to już się modliłem. chłop wchodzi i w pierwszych minutach robi 2 sytuacje dla przeciwnika a dla nas marnuje chcąc strzelicz daleka. jak zaczynał grać w tym sezonie mowilem ze jest słaby a dzieciak iz devilpage sie jarały ze świetne występy bo strzelił 2 bramki... ale oprócz bramek to kompletne zero. zero podań, zero myślenia, kreatywności. zresztą podobnie zagrał P.J.Sung tylko że troche dłużej niż Gibbson.

!! GLORY GLORY MAN UNITED !!
» 23 stycznia 2010, 18:03 #142
BartZrw: Pięknie Roo :D Nani pokazał mądry futbol ogólnie fajnie zagrał. Gibson i Park to jakies nie porozumienie...
» 23 stycznia 2010, 18:03 #141
tomaszmu7: Rooney i nie ma mocnych hehe
» 23 stycznia 2010, 18:01 #140
johnoshea: no i brawo chłopaki :)
» 23 stycznia 2010, 18:01 #139
Marto: Świetny występ Naniego coś cudownego zobaczyć Portugalczyka przedwcześnie spisanego na straty w dobrej formie ! LN17!
No i cóż 4 gole Rooneya. Majstersztyk ;> z Arsenalem będzie setne trafienie w Premiership a może nawet i więcej (oby)
Pozdrawiam wszystkich sympatyków Red Devils :)
» 23 stycznia 2010, 18:01 #138
gazunited: No tak, Rooney dzisiaj był fantastyczny, to nie ulega wątpliwości. 4 bramki w PL to jest wyczyn. Ale mi dzisiaj zaimponował kto inny. Mianowicie Nani. Nani grał dzisiaj naprawdę niczym Ronaldo za starych dobrach czasów w MU. Czarował, dryblingi przynosiły korzyści dla zespołu, asystował, prawie zdobył bramkę. Dziwi mnie dlaczego Ferguson nie stawia na niego częściej. Naprawdę trudno mu było zagrać lepiej niż dzisiaj. Nie zabierając nic Valencii, którego bardzo lubię i który dużo zrobił dla nas w tym sezonie nawet nie mógł się zbliżyć do poziomu, który dziś zaprezentował Nani. Wielu powie, że rywal słaby ale poza Roo to Nani był najlepszy.
» 23 stycznia 2010, 18:01 #137
keano89: Rooney i Nani dzisiaj najlepsi, cieszy też powrót Ferdinanda (było trochę pewniej w obronie niż ostatnio). Piękna asysta Berby przy 4 golu. Oby z City było jak dzisiaj ;)
» 23 stycznia 2010, 18:01 #136
Adrianol1995xD: Piękny mecz i znów pozycja numer 1 w lidze ale moim zdaniem mimo że nie zdobył bramki to Nani zasługuje na miano zawodnika meczu, bardzo mi sie podobała jego gra dzisiaj ale oczywiście Rooney też nie zawiódł!

GLORY GLORY MAN UNITED
» 23 stycznia 2010, 18:01 #135
DR47: piękny mecz Rooneya Naniego Owen tez się pokazał :D
» 23 stycznia 2010, 18:01 #134
marcin2c17a: dokładnie popieram, otwórzmy dyskusje na temat Parka...bo ten piłkarz nic nie wnosi jak gra, nawet nie jest juz tak szybki jak kiedyś nie potrafi ominąć piłkarza gdy ma 1 na 1, dośrodkował dzisiaj chociaż raz?
» 23 stycznia 2010, 18:01 #133
tarpan: to jest to Rooney!!
» 23 stycznia 2010, 18:00 #132
ManU241: Pięknie!!
Bardzo ladne granie szczególnie Naniego i Rooneya::D
I Rooney ma 5 goli przewagi:d
» 23 stycznia 2010, 17:59 #131
gazunited: No tak, Rooney dzisiaj był fantastyczny, to nie ulega wątpliwości. 4 bramki w PL to jest wyczyn. Ale mi dzisiaj zaimponował kto inny. Mianowicie Nani. Nani grał dzisiaj naprawdę niczym Ronaldo za starych dobrach czasów w MU. Czarował, dryblingi przynosiły korzyści dla zespołu, asystował, prawie zdobył bramkę. Dziwi mnie dlaczego Ferguson nie stawia na niego częściej. Naprawdę trudno mu było zagrać lepiej niż dzisiaj. Nie zabierając nic Valencii, którego bardzo lubię i który dużo zrobił dla nas w tym sezonie nawet nie mógł się zbliżyć do poziomu, który dziś zaprezentował Nani. Wielu powie, że rywal słaby ale poza Roo to Nani był najlepszy.
» 23 stycznia 2010, 17:59 #130
Grzechu007: Dobry mecz. ratulacje dla Rooneya. Nani zaj**iście w końcu sie przebudził :D Owen z przebłyskami, Fletcher ładne crossy, Scholes nienajgorzej. Obrona też dobrze. Ale jednak trzeba zauważyć gdy wszedł Berba rozerwał sie worek z bramkami :) Teraz czekać na City i podknięcia Arsenalu i Chelsea :)
» 23 stycznia 2010, 17:59 #129
mefiu85: 10 dla rooney'a poza tym nani super. berba ladna asysta po wejściu. Super. Tylko zeby te mam nadzieje plotki o masowych wyprzedazach zawodnikow sie nie sprawdzily...
» 23 stycznia 2010, 17:59 #128
mateusz12: Nie wierze wlasnym oczom.Rooney az 4 gole strzelil!
» 23 stycznia 2010, 17:59 #127
volgin: Nani elegancko dzisiaj:) Roo mistrzunio:)
» 23 stycznia 2010, 17:59 #126
pizdarek: Runi pogratulowac 4-ech bramek, aczkolwiek do wszystkich jadących po Owenie - spójrzcie na jego zgranie z Owenem (grali razem na Euro2004) - widac jak się świetnie rozumieją, sporo akcji miał jeden i drugi. Owen zmarnował tylko jedną setkę, a nie jak restza pisze że miał ich nie wiadomo ile (nie mówcie mi, ze te dośrodkowania w końcówce pierwszej połowy to były setki bo pier*** w pacan). Przykład wyraźny, przy drugiej bramce, Runi powinien zrozumieć ze Manchester United to drużyna i rzuty wolne spokojnie może pozostawić Naniemu. Efekty było widac - prawie brameczka, ale strzał na szczęście nie poszedł na marne bo po tym kiksie bramkarza Hull bylo 2-0. Nani - zdecydowanie aktualnie najlepszy zawodnik United. Jestem przekonany, że on chętnie pozostanie na Old Trafford. Pytanie tylko czy ManUtd się go nie będzie chciało pozbyć co by było czystym kretynizmem ze strony Manchesteru. Dobrze, że wysoka wygrana, trza gonić bilans.
» 23 stycznia 2010, 17:58 #125
kymani: Nani wraca do podstawowej 11 ! Zobaczycie że jak się rozegra to będzie drugi C.Ronaldo. Wracamy na zasłużone 1 miejsce w tabeli i miejmy nadzieję że za tydzień wygramy z Arsenalem, a Chelsea przegra lub zremisuje swoje spotkania.
» 23 stycznia 2010, 17:58 #124
m4ci3k: Rooney THE White Pele. ;)
» 23 stycznia 2010, 17:58 #123
cabrio77: simons, a ogladales ostatni mecz o tarcze wspolnoty ? jaka nam wtedy bramke strzelila chelsea? wykosili naszego zawodnika i przebiegli pol boiska zeby strzelic bramke, czy to bylo honorowe?
» 23 stycznia 2010, 17:57 #122
Camrall: Super mecz Naniego .. Robił to co Ronaldo .. potrafił ściągnąć obrońców na siebie albo minąć 3 i oddać strzał .. Z resztą wolnego też nieźle wykonał .. :) Ja już byłem za jego transferem ale teraz mam nadzieję że zostanie bo zagrał dobre zawody drugi raz z rzędu
» 23 stycznia 2010, 17:57 #121
WR8: rooney po prostu dzis ich zniszczyl ;>
» 23 stycznia 2010, 17:57 #120
bartonier: Haha a na typerze już pisało 3-0 :D
» 23 stycznia 2010, 17:57 #119
mufaneeek: Rooney show i tyle. A poza tym cieszy postawa Naniego, duzy + dla Portugalczyka. W koncu cos o nim dobrego moge powiedziec i niezmiernie sie z tego ciesze!
» 23 stycznia 2010, 17:57 #118
martaunited: on jest niesamowity.
» 23 stycznia 2010, 17:57 #117
WigdorDevil: 4 bramy Rooneya i 19 goli w lidze, na pewno ustrzeli jeszcze więcej
» 23 stycznia 2010, 17:56 #116
Smoku: Mecz rewelacyjny dla naszych diabłów.
Roony 4 goole i świetnie, Nani ładnie grał zespołowo, Owen strasznie słabo, VdS kilka świetnych interwencji. Mecz oceniam że był świetny pod nasze dyktando oraz byśmy prowadzili o wiele więcej, ale brak skuteczności
» 23 stycznia 2010, 17:56 #115
SwierQ7: KONIEC MANCHESTER UNITED 4 - 0 HULL CITY ROONEY '8 '83 '85 '93 :D NO I ROONEY PO KRÓLA STRZELCÓW JEDZIE :DDDDDDD

Teraz trzeba liczyć na potknięcia Chelsea i Arsenalu i trzeba pamiętać, że 1 mecz mamy do przodu !!
» 23 stycznia 2010, 17:55 #114
m4ci3k: BRAWO! Rooney!!
» 23 stycznia 2010, 17:55 #113
kolson: Roo Quattro puknął;]
» 23 stycznia 2010, 17:55 #112
SwierQ7: KONIEC MANCHESTER UNITED 4 - 0 HULL CITY ROONEY '8 '83 '85 '93 :D NO I ROONEY PO KRÓLA STRZELCÓW JEDZIE :DDDDDDD

Teraz trzeba liczyć na potknięcia Chelsea i Arsenalu i trzeba pamiętać, że 1 mecz mamy do przodu !!
» 23 stycznia 2010, 17:55 #111
wander11: koniec no Rooney pokazał dzisiaj klase ale Nani dzisiaja tez zagrał bardzo dobrze
» 23 stycznia 2010, 17:55 #110
kicorxD: koniec 4 : 0 dobry wynik
» 23 stycznia 2010, 17:55 #109
serro: Rooney-Hull 4-0.... tyle w tym temacie:)
» 23 stycznia 2010, 17:55 #108
m4ci3k: HHHHHHAHA ŚWWWWWWWWWWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEETTTTTTTNNNNNNNNNIEEEEEE
EEEEEEEEEEE!!1
» 23 stycznia 2010, 17:54 #107
Camrall: Ale Berba pokazał klasę w tym momencie ..
» 23 stycznia 2010, 17:54 #106
KubaDevil: Tak 4:0 znowu Rooney :)
» 23 stycznia 2010, 17:54 #105
daro2005: to jest nasz rooney! Diabeł !!
» 23 stycznia 2010, 17:53 #104
Smoku: Chciałbym aby na koniec jeszcze Nani trafił :D
» 23 stycznia 2010, 17:53 #103
majkelSJZ: ALEEZ JEST CZWARTY! Dobre zagranie Berby :D
» 23 stycznia 2010, 17:53 #102
Romcio17: ROOOOOONEYYYY !! On jest dziś niesamowity
» 23 stycznia 2010, 17:53 #101
CRfan: hehehe 4 brameczki Roo
» 23 stycznia 2010, 17:53 #100
kojot: Piękna asysta Berbatova : )!!
» 23 stycznia 2010, 17:53 #99
marcin2c17a: genialnie!!
» 23 stycznia 2010, 17:53 #98
SwierQ7: ROOOONEY i 4 :D
» 23 stycznia 2010, 17:53 #97
kicorxD: roony 4 !!
!!
» 23 stycznia 2010, 17:53 #96
wander11: i 4 gooo l Rooneya on jest niesamowity dzisiaj
» 23 stycznia 2010, 17:53 #95
davii: yeaaahhhhhhhhh!! super roo
» 23 stycznia 2010, 17:52 #94
Smoku: Roony 4 goolllllll!!
» 23 stycznia 2010, 17:52 #93
kymani: GOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLL 4:0 !!
» 23 stycznia 2010, 17:52 #92
ILoveMU: 4 bramka Rooneya HAHHAHAHAHAHHAA
» 23 stycznia 2010, 17:52 #91
kicorxD: niewiem jak w pierwszej polowie bo nieogladalem ale w drugiej berba jak zwykle nic niepokazal
» 23 stycznia 2010, 17:52 #90
Maxer: Skrzydła Nani i Valencia :)
» 23 stycznia 2010, 17:51 #89
samsungo00: Hehe Rooney z Hat-trick'iem xD taaak Glory ManUtd
» 23 stycznia 2010, 17:51 #88
marcin2c17a: Rooney i Nani dzisiaj bohaterami, na prawde cieszy taka gra portugalczyka, oby nie zwolnił , tylko włączył jeszcze wyzszy bieg:) .
Park gra nadal tragicznie niestety
» 23 stycznia 2010, 17:51 #87
SwierQ7: NO I DOBRZE ŻE 5 MIN MOŻE JESZCZE STRZELĄ :D
» 23 stycznia 2010, 17:50 #86
kicorxD: cooooo 5 min doliczone??co to ma byc??
» 23 stycznia 2010, 17:50 #85
SwierQ7: Nani zasługuje na grę w pierwszym składzie MU on można powiedzieć daję wiary tak Rooney czasem jak MU przegrywa
» 23 stycznia 2010, 17:49 #84
Gumikasia: simons, ja tylko podałam taki przykład ! A różnice doskonale widzę ! Nie próbuję bronić Roo, ale sam doskonale wiesz, że nie jeden piłkarz w jego sytuacji zachowałby się tak samo ! :)
» 23 stycznia 2010, 17:47 #83
zaborca63: Rooney mistrz ! hat trick!
» 23 stycznia 2010, 17:46 #82
KubaDevil: Tak goool Roney 3:0 Piekną asysta Naniego
» 23 stycznia 2010, 17:46 #81
CRfan: Gumikasia
Nie wiem jak Ty, ale ja widzę różnicę między Roo i Faganem oraz między MU i Hull. Roo hat-trick :D
» 23 stycznia 2010, 17:46 #80
WigdorDevil: Pięknie! hat-trick ROONEYA!
» 23 stycznia 2010, 17:46 #79
SwierQ7: ROOOOONYE TO POTRAFI ZACHOWAĆ ZIMNĄ KREW !!
» 23 stycznia 2010, 17:46 #78
majkelSJZ: ROONEYY ! HAT TRICK ! :) Nani asysta :>
» 23 stycznia 2010, 17:46 #77
kymani: JESZCZEEEEEEEE JEDENNNNNNNNNNNN !
» 23 stycznia 2010, 17:46 #76
ILoveMU: GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
» 23 stycznia 2010, 17:45 #75
davii: gooool :)
» 23 stycznia 2010, 17:45 #74
Yuki: HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT TRICKKKKKKKK
» 23 stycznia 2010, 17:45 #73
shick: niehonorowo- ja pi**dziele;D rozwalacie;D
» 23 stycznia 2010, 17:45 #72
SwierQ7: HAT TRICK ROOOOOOOOOOOOOO
» 23 stycznia 2010, 17:45 #71
wander11: goooooooollll hattrick Rooney
» 23 stycznia 2010, 17:45 #70
kymani: Nani uderzył tak jak Krystyna. Mówię wam On jeszcze będzie wymiatał :D
» 23 stycznia 2010, 17:45 #69
lukasz1143: Wstyd a nie gol kurde nie wiedziałem że Manchester musi się takimi golami ratować trochę mnie to denerwuje. Zwycięstwo cieszy , ale...
» 23 stycznia 2010, 17:45 #68
majkelSJZ: Zauważyłem, że Nani zaczął grać na prawdę bardzo zespołowo. Nie gra już jak jeździec bez głowy, widzi kolegów ma błyskotliwe zagrania co bardzo mnie cieszy :)
» 23 stycznia 2010, 17:45 #67
kicorxD: Goooooooooolllllllllllllllllll!!roony hat trick!!
» 23 stycznia 2010, 17:45 #66
wander11: ale popatrzcie lezał i po golu nagle juz normalnie nic mu nie jest oczywiscie po interwencjii lekarza ale wdług mnie dobrze ze grali
» 23 stycznia 2010, 17:45 #65
SiwyTSW: Jakby nie patrzeć gol po zderzeniu bramkarza z obrońcą więc nie z naszej winy on tam leżał ... no ale jednak niesmak mały jest że nie wybiliśmy

Chociaż mało kto wybiłby w tej sytuacji
» 23 stycznia 2010, 17:44 #64
zaborca63: Roooo... ney! Roooo....ney! ole, ole, ole :D
» 23 stycznia 2010, 17:44 #63
Gumikasia: A co simons, myślisz że np. Fagan, będąc w takiej samej sytuacji przerwałby akcję? Dobrze, że Roo strzelał :)
» 23 stycznia 2010, 17:44 #62
CRfan: Brama niehonorowa, myślę, że Roo nie powinien strzelać.
» 23 stycznia 2010, 17:44 #61
SwierQ7: NANI RZĄDZI PRZYSTAŁYCH FRAGMENTACH. No może rożne cienko, ale wolne to jego są !!
» 23 stycznia 2010, 17:44 #60
KubaDevil: GOoooooooooolll! Rooney! Piekną też bomba Naniego
» 23 stycznia 2010, 17:43 #59
SwierQ7: ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONEY PO KRÓLA STRZELÓW !!
» 23 stycznia 2010, 17:43 #58
wander11: gooooool Rooney ale nani z wolnego niezle uderzył
» 23 stycznia 2010, 17:43 #57
simons: Troche niehonorowy ten gol. Tamten leżął. To nie przystoi Rooneyowi i całemu United
» 23 stycznia 2010, 17:42 #56
SwierQ7: Nani poprzeczka z wolnego ale i tak goooooolllllllll
» 23 stycznia 2010, 17:42 #55
ILoveMU: GOOOOOOL ROONEY !!
» 23 stycznia 2010, 17:42 #54
kicorxD: nani co za udezenia ala ronaldo no i roony-bravo!!
» 23 stycznia 2010, 17:42 #53
DrunkenBear: Berbatov, to dopiero drewno wszedł w pole karne i stoi jak słup po oddaniu piłki...
» 23 stycznia 2010, 17:40 #52
wander11: niech valencia wejdzie za parka a scholsa bym zostawił
» 23 stycznia 2010, 17:39 #51
SiwyTSW: Gibson co za koleś ...
Najpierw przyjęcie piłki na poziomie trampkarza a potem jakiś śmieszny strzał zamiast się rozejrzeć
» 23 stycznia 2010, 17:38 #50
MUruleZ: gibbson mnie irytuje ... boze od meczu z tottenhamem 2-0 nie pokazal nic , tylko pogarsza gre ........................
» 23 stycznia 2010, 17:38 #49
kicorxD: aha ni8ewiedzialem,ogladam o d drugiej polowy dopiero mecz
» 23 stycznia 2010, 17:37 #48
CRfan: Ej co gibson w tym momencie próbował zrobić? Pokazać jakie to ma krzywe nogi? NIech on już gdzieś tam odejdzie.
» 23 stycznia 2010, 17:37 #47
majkelSJZ: Gibsooon drewnoo ; o
» 23 stycznia 2010, 17:37 #46
SwierQ7: Gibson teraz dobry zamiast sam na sam iść to kopnął w 30 metrów zal...;/
» 23 stycznia 2010, 17:37 #45
davii: lol mało braklo a ta zmiana byla by pechowa ;/
» 23 stycznia 2010, 17:36 #44
kicorxD: rooney naj**ie w szatni gibsona hehehe
» 23 stycznia 2010, 17:36 #43
daro2005: zaraz bedzie dupa jak sie za gre nie wezmiemy wkurza mnie to strzelimy jedna bramke i tak ciagniemy fartem ;/
» 23 stycznia 2010, 17:36 #42
wander11: po gówno terz strzelał ja pi**dziele on jest taki słaby
» 23 stycznia 2010, 17:36 #41
spOntan: kiciorxD
a widziałeś kadrę meczową ?
Diouf przecież nie może zagrać bo grał tym tygodniu w rezerwach, a nie można grac w jednym tygodniu w rezerwach i podstawowym składzie...
» 23 stycznia 2010, 17:36 #40
DrunkenBear: jak ma diouf wejść jak go na ławce nie ma?
» 23 stycznia 2010, 17:36 #39
CRfan: Ale fuks! Niech wraca Vida bo obrona trochę niepewna.
» 23 stycznia 2010, 17:35 #38
SwierQ7: ufffffff 10 cm od słupka
» 23 stycznia 2010, 17:35 #37
wander11: ale fart i zaczeło sie od staraty gibsona
» 23 stycznia 2010, 17:35 #36
kicorxD: chcialbym zeby zmienin owena...
» 23 stycznia 2010, 17:34 #35
SwierQ7: Raczej nie chociaż nigdy nie wiadomo ;]
» 23 stycznia 2010, 17:33 #34
kicorxD: ciekawe czy diouf wejdzie;p
» 23 stycznia 2010, 17:32 #33
SwierQ7: Scholes nad poprzeczką :( zmiana Darron Gibson za Paula Scholesa
» 23 stycznia 2010, 17:32 #32
wander11: po co gibson wchodzi ja go jakos nie trawie
» 23 stycznia 2010, 17:32 #31
kicorxD: kanciasty leb................
» 23 stycznia 2010, 17:29 #30
SwierQ7: A nikt przy nim nie był szkoda gadać ;/
» 23 stycznia 2010, 17:27 #29
kicorxD: haha park w pilke nie trafil.......
» 23 stycznia 2010, 17:26 #28
SwierQ7: Gibson się rozgrzewa...
» 23 stycznia 2010, 17:26 #27
SwierQ7: Jak by co to Hull w zeszłym sezonie miało najwyższą średnią zawodników we wzroście i wynosiło 1,86 m !! Na szczęście nie przenosi się to na wynik.
» 23 stycznia 2010, 17:22 #26
Fiskus10: szłyszeliscie co powiedział komentator nani jest lepszy od valencii ;d
» 23 stycznia 2010, 17:20 #25
augen: kurde co jest na tym rumunskim leci teraz mecz Bayernu
» 23 stycznia 2010, 17:17 #24
nessie: teraz zmienili i jest 10
» 23 stycznia 2010, 17:15 #23
augen: Czyli jak to jest? Trzeba mieć 5 czy 10 kartek
» 23 stycznia 2010, 17:14 #22
Quba18: augen, Rooney zagra ktoś napisał, że teraz jakoś trzeba mieć 10 kartek żeby pauzować!
» 23 stycznia 2010, 17:13 #21
nessie: hehe bidny sędzia xD
» 23 stycznia 2010, 17:10 #20
DrunkenBear: sędziego zabili.... ehhh żeby milan nie oglądał, bo jeszcze takie coś może wykorzystać jako grę na czas :P
» 23 stycznia 2010, 17:09 #19
Fiskus10: hahaha karambol ! ;d
» 23 stycznia 2010, 17:08 #18
augen: ROONEY NIE ZAGRA Z ARSENALEM
» 23 stycznia 2010, 17:07 #17
Jakubek722: Nani podobno dobrze gra;))
» 23 stycznia 2010, 17:06 #16
SwierQ7: No i II połowa ;P mam nadzieje, że będzie lepsza ;)
» 23 stycznia 2010, 17:06 #15
matdevil: Soryy nie zgodze sie z tym ze Park gra zle. Zle graja dzis Fletcher oraz Evra nie gra na swoim optymalnym poziomie. Owen gdyby lepiej strzelal to zasluzyl by na pochwale :D Najlepszy zawodnik to narazie Roo bez dwoch zdan Potem Scholes :D Dobrze gra rowniez Ferdinand ktry wrocil po kontuzji
» 23 stycznia 2010, 17:04 #14
witek: Dobrze gramy, trzeba to tylko jeszcze udokumentować strzeleniem kolejnych goli. Świetny Rooney, w obronie w końcu w miare spokojnie. Nieźle również Nani i Owen.
» 23 stycznia 2010, 17:04 #13
SwierQ7: Te rożne to porażka, no może jak Nani wrócił po kontuzji to jeszcze jakoś, ale i tak nie zamieniamy tego na bramki. Po I połowie było ich 9 i co zal...nie trenują te stałe fragmenty, bo narazie nic nie pokazują.
» 23 stycznia 2010, 17:02 #12
lukasz891989: dobra połowa Naniego ;)
» 23 stycznia 2010, 17:01 #11
Damian1991: Ładnie gramy ale jak zwykle brakuje skuteczności. A Owen jak dalej będzie tak strzelał to nawet niech nie myśli o wyjeździe na MŚ.
Jak na razie chyba Roo najlepszy ale niech sie opanuje i nie łapie takich głupich kartek bo przed nami bardzo ciężki mecz z Arsenalem.
» 23 stycznia 2010, 17:01 #10
xmilkaax: jak to komentatorzy mówili - United jeśli strzela pierwsze bramkę - wygrywa :D także czekam na więcej goli . na razie ładnie to wygląda . :)
» 23 stycznia 2010, 17:00 #9
NaniDevil17: nani narazie niezle... park masakra... rooney znowu nie skutecznie... owen daje rade...
» 23 stycznia 2010, 17:00 #8
Paps: Bardzo slabo Park i jak zwykle Owen.Reszta niezle,wyroznilbym Naniego i Rooneya(wylaczajac jego bezsensowny faul)

Ogolnie trzeba jeszcze wlozyc z 2 bramki i bedzie dobrze:)
» 23 stycznia 2010, 16:59 #7
valdrake: Owen strzelil by te okazje gdyby gral czesciej a nie wpuszcza go raz na miesiac i ma grac jak niewiadomo kto...
» 23 stycznia 2010, 16:58 #6
marcin2c17a: kurde ale Park gra słabo, po za tym wywalczonym rzutem wolnym i graniem piłek do tyłu do Evry to nic nie pokazuje, Owen tez mógł strzelic ale znowu chłopaki nie mają skuteczności...
» 23 stycznia 2010, 16:57 #5
Davids: Jak narazie napewno Nani na plus. Owen dość dobrze rozgrywa, jednak jego okazje.. to powinny być gole. Tak samo Rooney, 100 okazji - 1 gol...
Najlepiej narazie Evra i Nani.
» 23 stycznia 2010, 16:56 #4
Camrall: Powinno być co najmniej 2:0 .. szkoda .. oby się nie zemściło ..
» 23 stycznia 2010, 16:56 #3
MrKubinho: no brawo mam nadzieje że na tym się nie skonczy
» 23 stycznia 2010, 16:56 #2
Maxer: Dobrze jest tylko trzeba być skuteczniejszym.
» 23 stycznia 2010, 16:56 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.