Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Rewolucja w składzie Manchesteru United

» 10 stycznia 2010, 01:33 - Autor: matheo - źródło: Mirror Football
W Manchesterze United szykuje się latem wielka wyprzedaż, a pierwszy do odstrzału pójdzie Dymitar Berbatow – przewiduje „Daily Mirror”.
Rewolucja w składzie Manchesteru United
» W Manchesterze United szykuje się latem wielka wyprzedaż, a pierwszy do odstrzału pójdzie Dymitar Berbatow – przewiduje „Daily Mirror”. Z klubu mają również odejść: Anderson, Nani, Nemanja Vidić i Zoran Tosić.
Czy Dymitar Berbatow powinien opuścić Manchester United?
Zdaniem angielskiej bulwarówki w letnim okienku transferowym może dojść do poważnych zmian kadrowych na Old Trafford. Oprócz Berbatowa zespół „Czerwonych Diabłów” opuszczą: Anderson, Nani, Nemanja Vidić i Zoran Tosić.

Tak znaczących zmian w Manchesterze United nie było od 1995 roku, kiedy to sir Alex Ferguson pozbył się za jednym zamachem Paula Ince’a, Andrieja Kanczelskisa i Marka Hughesa. Miejsce doświadczonych zawodników zajęli wówczas: David Beckham, Paul Scholes, Nicky Butt i bracia Neville’owie.

Komu zatem miejsca ustąpić miałby Dymitar Berbatow? Dziennikarze „Daily Mirror” są przekonani, że Ferguson dopnie wreszcie swego i do „Teatru Marzeń” sprowadzi Karima Benzemę.

– Ludzie mówią, że Berbatow ma świetną kontrolę nad piłkę, czego nikt nie kwestionuje. W futbolu chodzi jednak jeszcze o głód gry i ciężką pracę. Mówiąc krótko, Berbatow nie biega w czasie meczów wystarczająco, jak na zespół pokroju Manchesteru United. To nie przechodzi bez echa – mówi dziennikowi osoba zbliżona do klubu.

„Ze Scholesem sugerującym przejście na emerytuję i wahającym się Edwinem van der Sarem, czeka nas bardzo pracowite lato w Manchesterze United” – podsumowuje swój artykuł „Daily Mirror”.


TAGI


« Poprzedni news
Birmingham - MU: Oceny pomeczowe
Następny news »
Foster wystawiony na sprzedaż

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (297)


tasma1985: Jeszcze jedno zakończenie:), bo Enzo daje co rusz nowe powody do dodawania komentarzy:).

"Poza tym nie potrafie zrozumiec dlaczego Tevez dysponujacy podobnym jak nie gorszym bilansem (bramka + asysty) do Berbatova jest wychwalany "

To bardzo proste: Ponieważ każdy kibic MU widział, że Tevez w każdym meczu, w jakim uczestniczył, dawał z siebie wszystko, co miał w danym momencie najlepsze, dawał z siebie 100%, nie kalkulował, tylko WALCZYŁ o jak najlepszy wynik swojej drużyny. Nawet, gdy mecz zakończył się porażką, można było czuć dumę z tego powodu, że przegraliśmy po walce, której Tevez był uosobieniem.

O Berbatovie tego powiedzieć nie można... .
» 12 stycznia 2010, 13:09 #206
tasma1985: Tak na zakończenie Enzo.

Cantoną to sobie, za przeproszeniem, gęby nie wycieraj. Wejdź na Youtube i pooglądaj sobie najlepsze akcje, bramki w barwach United w wykonaniu Cantony.

Ostatnia kwestia: Jakakolwiek próba porównywania Berbatova z Cantoną jest gwałtem na zdrowym rozsądku. Może i techniką dysponowali podobną, ale Cantona to piłkarz z innej bajki.
» 12 stycznia 2010, 12:54 #205
tasma1985: Enigmatyk

To ja dodam jedna perełkę autorstwa Enzo dotyczącą asyst:)

"Serio 22 gole i 30 astyst (w rzeczywistości ok. 15 za statystykami ESPN -przyp. autora) w 60 spotkaniach to az tak slaby rezultat zeby wywalac Berbe i zabierac sie za jakiegos przecietniaka ?!?"
» 12 stycznia 2010, 12:45 #204
enigmatyk: Panie i Panowie - cytaty z "klasyka" enzo :

""La Liga mnie nie przekonuje graja tam ogorkowi obroncy w anglii Villa nie strzelilby 60% tylu goli co tam"""

"" Biorac pod uwage jego technike uzytkowa (berbatova- przyp. autora) na poziomie wiekszym niż CR7 u ktorego bezproduktywne machanie girkami nad pilka nic nie dawalo i ktorego udane dryblingi z zeszlego sezonu mozna by policzyc na placach 1 reki. """

""Taaaak kupmy bramkostrzelnego Benzeme , ktory w hiszpani
w pol roku zrobil 5 goli grajac wiecej minut od Berby, albo Ville ,ktory w koncy jest mlodszy od "dziadka Berbatova" o cale pol roku!! """

tymczasem parę postów później...

"""Zaj**isty z ciebie matematyk :D Policz wszystkie na boisku w tym sezonie i wyjdzie ci mniej wuiecej po rowno miedzy Bulgarem ,a Francuzikiem. """
hmmm...nagle z wiekszej ilosci minut zrobiło się po równo...dziwne nie?
jedźmy dalej...

"""Masz swoja taktyke 4-4-2 z małpiszonem w przodzie. """"

no i na sam koniec...perełka :D

""""Dlaczego nie pijesz do Rooneya ktory na 120 rzutow roznych 120 wykonał zle?""""

Nie wiem jak reszta, ale ten ostatni fragment jest moim ulubionym. Czekamy na więcej enzo.Od dziś jestem twoim fanem...:D
» 12 stycznia 2010, 12:38 #203
tasma1985: Enzo

"Masz swoja taktyke 4-4-2 z małpiszonem w przodzie. "

Ta Twoja wypowiedź wskazuje jednoznacznie, że jesteś sfrustrowanym fanem Berbatova. Nie chcę już dalej wchodzić z Tobą w polemikę, bo...to nie ma sensu.

Właśnie z tym małpiszonem w składzie graliśmy najlepszy futbol w tym wieku, z tym małpiszonem w składzie wygraliśmy LM, a sam małpiszon zapierniczał jak szalony w meczu finałowym przez 120 minut, dając powody do dumy kibicom MU na całym świecie. Ten małpiszon strzelał w tamtym sezonie (07/08) bramki, mające kluczowe znaczenie dla pojedynków, dla walki w Premiership oraz dla samej LM.

Aż nagle przyszedł Berbatov.... .I z drużyną, która wspaniale funkcjonowała,stało się coś niewytłumaczalnego. Zaczęła tracić swój styl, kluczowy napastnik wylądował na ławce i nawet strzelenie 4 goli w jednym meczu nie przybliżyło go do pierwszej 11-stki. To są fakty.

Berbatov może i ma wielki potencjał, ale nie jest zawodnikiem, który pasuje do MU. Jego styl gry nie odpowiada stylowi gry MU, temu stylowi gry, który zapewnił nam triumf w LM. Nie sprawdza się u nas i to tyle w tym temacie. Powinien zostać sprzedany... .
Dziękuję.
» 12 stycznia 2010, 12:22 #202
tasma1985: Enzo

Dlaczego przypisujesz mi wypowiedzi, które nie są moje i tym samym dopuszczasz się manipulacji?

Nigdzie i nigdy nie napisałem, że 4-5-1 to dobra taktyka. A ty mi to przypisałeś w swoim komentarzu? Ponownie interpretujesz rzeczywistość, wypowiedzi na swój użytek. Napisałem, że słuszną decyzją było posadzenie Berby na ławce w końcówce poprzedniego sezonu, ale NIE NAPISAŁEM, ŻE SŁUSZNĄ DECYZJĄ BYŁO GRANIE JEDNYM NAPASTNIKIEM.

Chcesz poznać ukrytą treść wypowiedzi odnośnie posadzenia Berby na ławce. Proszę bardzo - nasz atak powinien tworzyć Rooney i Tevez. W sezonie, gdy wygraliśmy LM, ta opcja sprawdziła się doskonale.

Tak, Tevez w meczach z czołówka był jeszcze gorszy niz Rooney, ponieważ Tevez w zeszłym sezonie to nie wiem czy zagrał 3 mecze w podstawowym składzie z drużynami z Topu.

"Nie ma takiej opcji zeby Berba odszedl. A jesli tak sie stanie to witaj pucharze intertoto." - zdziwisz się niebawem. Jeśli to prawda, że teraz Berba ma kontuzję, to jego kariera na OT własnie dobiega końca.
» 12 stycznia 2010, 11:25 #201
enigmatyk: enzo

Tak się składa, że w zeszłym sezonie Berba rozegrał więcej spotkań od Teveza ( 31>29) wiec to twoje urojenie nr 1.

Benzema gra w Realu kilka miesięcy i do tego w 80%spotkań wchodzi z ławki, wiec chyba tylko w twoim chorym umyśle wykluł się pomysł aby napisać, że Drewniio grał mniej minut od Francuza - TOTALNE UROJENIE nr 2!!

Dla twojej informacji - Villa ma najlepszy współczynnik strzelania bramek na świecie w ostatnich 5 latach , wiec porównując do niego Drewninio tylko się ośmieszasz.

Co do Teveza - z pewnością ze swoimi urojeniami nie dałbyś ""10 mln""za Argentyńczyka , który jest najlepszym napastnikiem w PL jak na razie , ale to nic dziwnego....teraz kiedy obaj mają taką samą ilość szans na grę widać kto jest wart wydanych pieniędzy.
» 12 stycznia 2010, 11:24 #200
tasma1985: Witaj Enzo ponownie:)

Zadałeś sobie wielki trud znajdując te wszystkie statystyki i występy Berby, z tego powodu wielkie wyrazy szacunku dla Ciebie, bo mi by się nie chciało aż tak skrupulatnie wypisywać jego występy.

Zanim przejdę do sedna sprawy, to od razu zaznaczam, że Rooney moim bożkiem nie jest i nigdy nie był. Dla mnie to bardzo przereklamowany gracz, na którym obecnie spoczywa zbyt wiele obowiązków i presji.

Wracając do Berbatova. Twoje statystyki są bardzo pomocne do oceny jego występów z drużynami z Topu. Tak się składa, że wszystkie te mecze miałem okazję oglądać i:
-Berba z L`poolem zaliczył asystę, ale dodając, że Tevez jedynie dołożył nogę znowu zmieniasz fakty na swój pożytek. Asysta ładna, wykończenie ładne - ale dlaczego nie dodasz, że w meczu Chelsea Berba ...także jedynie dołożył nogę po rzucie wolnym? Skoro już tak skrupulatnie odnosisz się do jego występów, asyst, bramek, to rób to skrupulatnie do końca.

Więc podsumowując, na plus:
- Niezły (tylko niezły, bo to nie był wybitny, b.dobry, czy nawet dobry mecz) występ z L`poolem, w którym MU zaprezentował się fatalnie.
- Dobry występ z Chelsea i gol w tym meczu (pamiętam mecz i nie wmówisz mi, że w tym meczu różnicę zrobił Berbatov, ale ok - zagrał dobrze).
- i w sumie tyle... .W żadnym z pozostałych meczów Berba "nie zrobił różnicy".

Teraz może małe sprostowanie do Twoich krótkich, lecz bardzo subiektywnych, a zarazem nieobiektywnych krótkich komentarzy do jego występów:

"Inter (w) 0-0 i niezly mecz calej druzyny , brakowalo tylko skutecznosci innym po dodograniach Berby (Giggs!)." - Z Twojej wypowiedzi wynika, jakby w MU dogrywał tylko Berba. Litości! Dogrywa on, dogrywają i jemu. podsumowując - w tym meczu Berba nie zagrał na 8, a więc różnicy nie zrobił.

Kolejny cytat, który wypacza rzeczywistość:
"Arsenal (w) wchodzi na 20 minut wygrywamy 3-1" - Sorry, ale powinieneś może dodać - skoro tak dokładnie analizujesz jego występy - że wygrywamy bez pomocy Berby i że Berba nie miał wpływu na przebieg meczu oraz wynik. Podobnie jest w kilku innych przykładach"

"City (d) 4-3 nareszcie z berba w skladzie 4-4-2 i wygrana" - Czemu nie dodałeś, że był najsłabszym zawodnikiem w ofensywie i został zmieniony? Mecz wygrany bezsprzecznie nie dzięki temu, że był w składzie Berba, który zagrał b. słabo.

Jak więc widać Berba nie był w żadnym z przytoczonych meczów "zawodnikiem kluczowym". W 3 meczach zaprezentował się poprawnie (i zachowajmy umiar - to, że zaliczył asystę, nie oznacza od razu, że zagrał wspaniały mecz!), W pozostałych albo słabo, albo w ogóle się nie załapał do składu (a akurat to, że nie grał w końcówce poprzedniego sezonu, było posunięciem trafnym, bo po prostu nie zasłużył wcześniejszymi meczami i słaba formą).

Teraz sam sobie odpowiedz na pytanie i niech fanatycy (bo to chyba dobre określenia) Berbatova również to zrobią, dlaczego Berba nie łapał się do meczów z najlepszymi drużynami oraz czego oczekuje się po zawodniku kupionym za grube pieniądze, który ma być zawodnikiem kluczowym w zespole?

Powyższe statystyki kładą także cień, na przytoczone przez Ciebie statystyki dotyczące meczów z Berbą w składzie i bez Berby w składzie. Otóż:

Mamy b. dobry bilans meczów, gdy występował w nich Berbatov, bo...TO BYŁY MECZE ZE SŁABYMI PRZECIWNIKAMI.
W najtrudniejszych meczach, w których ryzyko porażki jest o wiele wiele większe, Berbatov się często nie łapał, albo grał ochłapy. I tu kryje sie cała tajemnica tego słynnego "z Berbą w składzie mamy świetne rezultaty".

Oczywiście nie można wykluczyć, że gdyby zagrał w tych meczach, to wynik byłby inny, ale to tylko przypuszczenia.

Podsumowując: Berbatov przeważnie błyszczał grając przeciwko drużynom słabym, a gdy przychodzi do meczów najważniejszych, przestaje odgrywać rolę pierwszoplanową. A od niego - ze względu na pozycję, jak ma na boisku - oczekuje się, by "robił różnicę" w meczach z najlepszymi.
» 12 stycznia 2010, 10:58 #199
enigmatyk: enzo

Co ty bredzisz człowieku?
Tevez był do wykupienia za 23-25 mln funtów zimą , ale SAF przedłużał rozmowy o kontrakcie w nieskończoność a sam zawodnik więcej siedział u niego na ławie niż grał w meczach ligowych. Teraz jak dostaje szansę regularnej gry pokazuje swoje możliwości. Nie podniecaj się statystyką gier Apacza, bo pełnych spotkań w lidze rozegrał może 15 jak by sumować liczbę minut.
Nie ma co ukrywać , że SAF popełnił wielki błąd pozbywając się Argentyńczyka ( podobnie jak np. Pique czy Rossiego, który teraz świetnie gra w Villarealu) a zostawiając Bułgara, który po odejściu CR zwyczajnie nie wytrzymuje presji gry w United. Tyle.
» 12 stycznia 2010, 10:28 #198
Kam69: life7 ---> też chciałem odnieść się do tego filmiku ale mnie wyprzedziłeś. ktoś dodając ten filmik chyba chciał go obronić tyle, że chyba mu nie wyszło bo jak już zauważyłeś na 10min flimu jest moze ze 2-3 jego akcje z koszulka junajted na plecach, reszta to totenham i inne gady. co do samego berby to jestem Twojego zdania, nie pasuje mi ten zawodnik i już. albo inaczej, nie chce mi sie przytaczac tych wszystkich argumentow ktorych uzyli chlopaki pode mna.

aha, i zapomniałbym. enzo---> prosze Cię nie nazywaj wszystkich nie lubiących berbatova ''sezonowcami'' gdyż jest to bardzo krzywdzące. Np. dla mnie ;D pozdro ;*
» 12 stycznia 2010, 09:31 #197
tasma1985: Enzo - po raz trzeci zadam Ci pytanie, hipotezę, na którą nie raczyłeś konkretnie odpowiedzieć. Powtarzam się, ale wciąż czekam na odpowiedź na pytanie:

W których meczach w BARWACH MANCHESTERU UNITED z najlepszymi drużynami, meczach z drużynami z Top4, a także z czołowymi drużynami europy, w których załapał się do składu Berbatov, zagrał powyżej przeciętniej?

Na odpowiedź na to pytanie czekam od ponad 24 godzin. Czekam wciąż, ponieważ - moim zdaniem - Berbatov nie potrafi grać na wysokim poziomie (ot taka 8 w skali 10-stopniowej) w meczach z w/w drużynami. Czekam na odpowiedź i radzę dwa razy zastanowić się, gdy będziesz przytaczać jego mecz z L`poolem na Anfield... .
» 11 stycznia 2010, 23:25 #196
Master123: Jak ktos widzial dzisiejszy mecz city z Blackburn moze sobie porownac jak gra napastnik z prawdziwego zdarzenia mam na mysli Teveza w poprwnaniu do naszego stacza z Bułgarii . Tevez pokazal doslownie wszystko czego oczekuje sie od napastnika swiatowej klasy . Genialne wykonczenie z przed pola karnego, dobre ustawienie w polu karnym , drybling oraz rozprowadzanie akcji ze srodka pola . NIe zabralko rowniez pietek i innych tego typu sztuczek ktore jesli raz na 3 mecze pokaze drewniatow wprawiaja jego wyznawcow w orgazm :p Facet gdy został obdarzony zaufaniem przez managera wyprzedza o lata swietlne drewnika i taka jest prawda choc z plecami mial Barego i de jonga ktorzy wcale od Carricka i Fletchera nie sa lepsi . (pomijam fakt ze przy Bellamy,Robinho czy nawet Petrov'ie taki park wyglada jak poganiacz bydla z polskiej okregowki ).
» 11 stycznia 2010, 23:09 #195
ErooMUFC: Stary... Doszedłem do wniosku, że nie ma sensu tłumaczyć tego wszystkiego tym 'znawcom'.
Oni i tak 'wiedzą lepiej'.
Szkoda Twojego wysiłku.
I oczywiście jak najbardziej popieram każde Twoje słowo.
GGMU
» 11 stycznia 2010, 22:04 #194
ErooMUFC: Enzo, powtórze jeszcze raz, kocham Cie !!
» 11 stycznia 2010, 21:31 #193
atq: Jak czytam te newsy to aż mnie głowa boli.. Nie wiem co niektórzy z Was mają do Berbatova, jest to fantastyczny napastnik, zauważcie jak on potrafi wypatrzeć kolegę z drużyny, genialna technika, czego chcieć więcej? Bramek nie strzela, ale ma więcej asyst niż którykolwiek z naszych pomocników.
» 11 stycznia 2010, 20:32 #192
slowak: nie kurde wszyscy jeszcze odejda ;/ jak nie kupi nikogo dobrego w okienku transferowym to manu bedzie bardzo slabe ;/
» 11 stycznia 2010, 19:29 #191
WR8: enzo - zauwaz ze benzema nie gra w realu madryt 2 lata tylko pare miesiecy , nie wychodzi w kazdym meczu w 1 skladzie, ostatni raz w 1 skladzie zagral w listopadzie z valencia, a po tym wchodzil ciagle z lawki to na 20 to na 10 minut i tyle z jego gry. Real zrobil w letnimokienku wiele transferow wiec nie sa jeszcze tak zgrani, nie wszyscy sie zaaklimatyzowali w nowym otoczeniu (czyt. benzema) on w ogole nie rozumie jezyka hiszpanskiego, wiec to bardzo komplikuje komunikacje na boisku, skoro jestes taki madry to zagraj w jakims hiszpanskim klubie nie znajac hiszpanskiego i kontaktuj sie z innymi zawodnikami ktorzy sa hiszpanami nie znajac tego jezyka. Pozdrawiam
» 11 stycznia 2010, 19:26 #190
sinedd91: Twój argument że koleś nie zostanie sprzedany po dwoch latach bo zostalo na niego wydane 30 baniek troche pada... bo dla przykładu Veron również został kupiony za niespełna 30 baniek (bo było ich 28) i przez 2 lata się nie sprawdził i co?? po 2 latach out...
» 11 stycznia 2010, 18:49 #189
OnlyRedDevils: Jeszcze Rooneya niech sprzeda do realu za 60 mln i bedziemy mieli szanse sie odegrac leeds united w coca-cola...
» 11 stycznia 2010, 18:47 #188
Predator: Vidic ! /ich chyba powaliło , kluczowego obrońce chcą sprzedać !
» 11 stycznia 2010, 18:32 #187
Kalu1920: Berba to napastnik i nie wazne ile ma asyst jak doklandie potrafi zagrac pile, wazne ile ma bramek i jak biega po polu karnym przeciwniki a niestety on nie biega tylko chodzi. Zabiegali o niego bo to co gral w Totenhami i ile strzela bramek to duzo, niestety nie odnalazl sie w MU. Nie gra u nas tego co u nich, Mu ma inna taktyke inaczje gra a on do tego stylu nie pasuje, wiec nara. Ciekawe czy teraz by tak inne kluby go bd chcialy..
» 11 stycznia 2010, 17:27 #186
enigmatyk: enzo

Znakomicie przychodzi ci przekłamywanie rzeczywistości , bo pewnie zakładasz, że większość użytkowników nie interesuje się liga hiszpańską.
Piszesz, że Benzema strzelił tylko 5 bramek - prawda, ale w 80% procent spotkań wchodził z ławki na ostatnie 20-30 min. Do tego 6 asyst.
Aguero miał z kolei długą kontuzję więc 8 bramek na bodajże 11 spotkań to chyba nie najgorzej, co?Widziałeś jego grę w pierwszym meczu po powrocie?Drużyna od razu wygrała 4:0.

Co do Drewna z Bułgarii , to nie tylko ty ale i masa innych jego "wyznawców"( nie można ich nazwać inaczej jak fanatycy) szuka na siłę pozytywów w jego grze - a to niby rozgrywa, a to ma świetna technikę, wprawdzie nie gra pressingiem i nie biega, ale za to gra niebanalnie i jest inteligentnym graczem.
Odpowiem krótko - takie bzdury to tylko na onecie...
To tak jak Foster puszczał szmaty, ale SAF go bronił bo ponoć jest utalentowany i ma charakter. Co to za pie****enie?!?
Bułgar ma strzelać bramki i z tego jest rozliczany! Kogo to obchodzi ile on potrafi zrobić kapek czy zagrać piłkę w szerz boiska??
Natomiast argument , że trzeba go zostawić w zespole, bo SAF ileś tam lat o niego zabiegał to czysta głupota. Zawodnik jest do bani i trzeba go odstrzelić.Tyle. Nie sprawdził się...a jego statystyki z poprzednich zespołów można o kant du*y rozbić.
» 11 stycznia 2010, 17:08 #185
sinedd91: jak brakuje już lepszych argumentów to się porównuje piłkarzy do innych ktorzy są w słabszej dyspozycji albo z jakiegos innego powodu cos im nie wychodzi...
» 11 stycznia 2010, 17:02 #184
WR8: enzo widziales jak atletico gralo na poczatku sezonu ? aguero nie mial praktycznie z kim tam pykac. byl cieniem samego siebie ? hmm remis z chelsea 2-2 (2 gole aguero) dal im awans do PE o ile sie nie myle
» 11 stycznia 2010, 17:01 #183
gienio02: Co do tej rewolucji to sraja muchy ...
» 11 stycznia 2010, 17:01 #182
rvn10: enzo - ty siebie słyszysz,10 bramek w Premierleague do dużo jak na napastnika :),no to powiedź specu jak on gra głową,ile strzelił bramek główką...,jest takim odmieńcem ,że strzela wbrew logice więcej bramek w cyrkowej figurze,jako napastnik jest zerem,każdy wie jaką ma skuteczność,niewymagana tego komentarza.To prawda,że Ferguson ubiegał się o niego,ale jak głupi wyłożył 30 baniek za takiego przeciętniaka,teraz wszyscy z niego śmieją,Chelsea i reszta PO PROSTU POMYLIŁ SIĘ CO DO TEGO TRANSFERU,a teraz tego ci nie powie,za 10 lat uzna Berbe za najgorszy swój transfer do United.
» 11 stycznia 2010, 17:00 #181
WR8: enzo benzema wystapil tylko wkilku spotkaniach lub czasam ipogrywal sobie w nich tylko po 20 / 10 min, co ty gadasz ze given jakies parady odwalal skoro to berba strzelal w srodek bramki, moze jakis inny mecz ogladales?
» 11 stycznia 2010, 16:58 #180
rvn10: enzo - Jesteś śmieszny,10 bramek w Premierleague to dużo,co mnie obchodzi Tottenham mógł sobie tam strzelić nawet 50 bramek,CO MNIE TO,Uderzenie piłkę w środek bramki nazywasz parada bramkarską?WTF obrona strzału w środku bramki to parada bramkarska haha,dziecko nie pisz bzdur ,bo zmysły tracę.Berba to porażka,a z biegiem czasu będzie jeszcze gorszy ,bo do 30-stki już niedługo ,a na dodatek 30 baniek za takiego piłkarza ,jednym słowem PORAŻKA
» 11 stycznia 2010, 16:43 #179
rvn10: Kalu1920 - piszesz dużo prawdy,zostawiłbym natomiast z twojej listy Owena H (za długie nazwisko;) i Browna ,bo jest niezły,ale nie na środku obrona,a na bocznej,reszta zgoda,sprzedać Berbatova za 20 baniek i kupić za niego 2 piłkarzy do wzmocnienia składu.
» 11 stycznia 2010, 16:26 #178
WR8: lol, nie wiem jakim prawem uwazacie dlaczego anderson mialby odejsc, mysliscie ze w wieku 21 lat lampard , xavi czy nie wiem, chociazby scholes byli jakimis magikami ? heh pewnie nawet wtedy nie wiedzieliscie ze tacy pilkarze w ogole istnieja, ten chlopak posiada ogromny potencjal i juz nie raz pokazal ze stac go na wiele. Bardzo bym chcial zeby berbatov odszedl z manutd a na jego miejsce wskoczyl jakis rasowy snajper, pokroju Aguero czy Benzemy. Odejscie Vidica ? pff niezly zart ;] . Nani ? wg mnie slusznie, marna namiaska ( podrobka jak niektorzy mowia ) cristiano ronaldo. Tosic - nie widzialem go zbyt czesto podczas jakichs ligowych meczow
» 11 stycznia 2010, 16:20 #177
Kalu1920: Nie za czesto daje komentarze ale wypowiem sie choc moze i tak bd mial ktos w dup**e moja wypowiedz. Co do tych transferow :
Vidic- choc jest najlepszym obronca w lidze ,gra super niestety mysle ze odejdzie do barcy albo do realu. WIELKA SZKODA;/ bd duza kasa za niego wiec moze kupi sie jakiegos dobrwgo obronce na jego miejsce
Nani- jest bardzo przeciwny by odszedl z niego naprawde moga byc ludzie tylko wiecej szans
Anderson-nie strzela bramek ale to co robi na boisku walecznosc szybkosc ,nie odpuszcza ,jest mlodziutki, nie chce by odchodzil bd z niego dobry zawodnik
Tosic-Moze popre swoj argument glupota bo niestety nigdzie nie widzialem jak gra. W PES10 ten zawodnik jest wspanialy, jest szybki ,mlody i ma silna lewa noge, Oprocz braci silva,andersona chyba najwiekszy talent w MU w grze. Dac szanse i sprawdzic go.
Berba- powiem brzydko spi**d***j z OT , nie lubie go i jego gry, to nie jest zawodnik do naszego zespolu ktory biega walczy i widac go wszedzie , gdzie u niego zaangazowanie w gre, walka,szybkosc, nie podoba mi sie w goole jego gra w ogole! 30mln to mega duzo za niego k tore dalismy
powinien odejsc
Park
Berba
Foster
Hargreaves
Gibson
Brown albo Oshea
W tych zawodnickah powyzej nic nie widze a za pieniedze mozna kupic mlodych albo juz doswiadczonych graczy
Giggs,Scholes,VDS i Gary to i tak ostatni sezon,jak nie ten to nastepny
Chcialbym zeby kupili Ville albo Aguero
Silve moze tego Da Coste
jest naprawde wielu zawodnikow ktorych moze Saf kupic tylko trzeba wylozyc kase jak inne kluby

Teraz mozecie mnie jechac:) Pozdro :P
» 11 stycznia 2010, 16:18 #176
rvn10: enzo - o czym ty mówisz ,jakie parady Givena,Berba dwa razy źle uderzył w tamtym meczu z City głową,nawet główką nie potrafi strzelić (cały czas leci w środek bramki),jest leniem,nie ma charakteru tego klubu,,10 bramek na sezon to u niego MAX i na dodatek ma żenująca skuteczność JEDNYM SŁOWEM BERBA TO PORAŻKA NA DZIEŃ DZISIEJSZY
» 11 stycznia 2010, 15:57 #175
gembus: Po pierwsze Berba jest za delikatny jak dla mnie,choć ma dużo lepszą technikę od Roo.
Za Roo przemawia szybkość,wytrzymałość i upór.Wolę tak jak SAF walczaków piłkarskich,takich co gryzą trawę,co zesra się a nie da się.
Poprostu trzeba dokupić Roo piłkarza który trafia do siatki,Roo będzie podawał tamten strzelał.Innej możliwości nie widzę.
» 11 stycznia 2010, 15:56 #174
rvn10: Szkoda ,że te plotki „Daily Mirror”nie objęły Parka,niektórzy piszą tutaj,że Rooney jest święta krową,a Park to niby kim jest,najgorszy piłkarz United od lat nadal w składzie, to jest dopiero paranoja,pewnie jakby Tosic dostał szanse gry,biłby na głowę skośnookiego...
» 11 stycznia 2010, 15:51 #173
bouli777: Berabtov nie jest słabym zawodnikiem, ale niestety nie może się odnaleźć w czerwonej rzeczywistości tym bardziej w ustawieniu jakie forsuje od dawna SAF nie ma zbyt wielu szans gry. Tym bardziej, że do takiego typu gracza pomocnicy nie mogą grać tak jak u nas, czyli tylko w destrukcji, ale próbować kreować napastników. Jako cofnięty napastnik z lepszą linią pomocy powinien sobie lepiej radzić. Wniosek więc jest prosty. Albo kupić pomocnika lepszego od naszych z inklinacjami do gry ofensywnej, lub kupić napastnika zamiast Bułgara, który lepiej by się sprawdzał w tego typu ustawieniu.
» 11 stycznia 2010, 15:44 #172
rvn10: enzo - Wierz mi ,Berbatov tyle sytuacji zmarnował bramkowych ,że szkoda gadać,Mówisz 1 na 4 sytuacji zmarnował,tyle szans to miał z City,w całym sezonie więcej.Berbatov to porażka,albo brać go na pomoc ,albo niech spiern***,zresztą sonda mówi wszystko jest kontrowersyjny ,czyli kibice nie mają do niego sympatii za swoją grę.
» 11 stycznia 2010, 15:30 #171
Koksu: oczywiście że tak ;) sprzedamy cały squad xD pier*dolą od żeczy...nie wierze i nie uwierze w te transfery,tyle w temacie
» 11 stycznia 2010, 14:30 #170
FanaticMU: No Berbatow, Anderson, Nani, Nemanja Vidić i Zoran Tosić.

Berbatow- kilka razy ładnie strzelił brameczki, ma zgranie z kilkoma piłkarzami MU...potrafi dobrze podać -->bardziej na to żeby NIE odszedł

Anderson- szybki, tylko strzelać nie potrafi...może gdyby sie tego nauczył to by lepiej grał - jest mnie OBOJĘTNE czy zostanie czy odejdzie

Nani- miał kilka przebłysków, szans nie wykorzystywał choc dużo ich też nie dostawała - myślę że mógłby jeszcze ZOSTAĆ

Vidic - on i odejscie?? jedno wielkie nieporozumienie to by było ;/ przecież to jest filar naszej obrony! - definitywnie PRZECIW jego odejściu

Tosic - mało o tym piłakrzu wiem więc BEZ KOMENTARZA
» 11 stycznia 2010, 14:23 #169
marasisonlyone: ja w ogole nie wiem jak mozna myslec o sprzedaniu Vidica... to jest podstawa skladu United.. zobaczcie ostanie mecze jak gral Vidic to wygyrwamy jak nie gra to remis albo przegrana ..
» 11 stycznia 2010, 14:08 #168
Keeper123: Panowie (i Panie) ja ososbiście sądze iż berba może stąd spi**dalać ale Nani, Anderson, Vidić, i Tosić powinni zostać bo to są osoby które mogą stworzyć w przyszłości zespół i mają dosyć podobny styl gry a napewno Nani i Anderson
» 11 stycznia 2010, 13:50 #167
rvn10: enzo - a może Berba po prostu nie pasuje do United,nie chodzi o to ,że leży taktyka,Berbatov miał nieraz dobrą sytuacje do strzelenia bramki ,a w większości ich nie wykorzystuje,leń jeden,ja temu panu już podziękuję
» 11 stycznia 2010, 13:41 #166
marasisonlyone: ci co pisza ze anderson ma odejsc nie maja mozgu .. zobaczcie ile on ma lat.. myslicie ze srodkowki obroncy jak np xavi lampard scholes itp w jego wieku tak grali jak anderson? On jest jedna z ostatnich osob ktore powinny odejsc z MU bo to jest zawodnik ktory ma papiery na bycie wielkim rozgrywajacym .. a co do tego kto powienien odejsc to dla mnie Gary ktory ostaniio nic nie gra oraz park ale to juz wiadomo jak tyle lat zostaje a nic szczegolnego nie pokazuje to pewno i po tym roku zostanie jako zmiennik skrzydlowych a berbatow sam nie wiem to jest zawdonik chyba do innej druzyny w hiszpanii by sie bardziej sprawdzil ale nie na wyspach
» 11 stycznia 2010, 13:07 #165
psychiczny: czym ty sie przejmujesz widzialem co pisac jednym slowem zel betonowy kloc.dziecko manche$$$$$teru
» 11 stycznia 2010, 12:39 #164
Grzelka: Co do wyprzedaży zgadzam się tylko co do Berbatova :)
» 11 stycznia 2010, 12:04 #163
elpajaco93: kilku zawodnikow juz tego lata bym sprzedal. Berbatow byl calkowicie nie udanym transferem czegos innego sie po nim spodziewalem ale nie stety trzeba liczyc zeby jakis inny napastnik przyszedl naj lepiej villa. nie rozumiem dlaczego vidic chca sprzedac ;/ moim zdanie powinien zostac moze ostatno mu nie idzie ale sadzeze wruc do swoiej wysokiej formy ale man utd nie powinien ich sprzedac. Jak man utd sprzedaje zawodnikow to powinien tez sciagnac. man utd powinien sciagnac ville, silve, aguerro.
zawodnicy ktorzy powinni odejsc z man utd to:
berba
foster
anderson
park
ale nani powinien zostac na 100% tylko ze musi grac jak, a nie grac 4/5 meczow na sezon nie rozumiem tego dlamnie jezeli toche zacznie mysles to bedzie lepszy od CR9, bo on jest bardzo podobny do CR9 wiec niech najpierw zastanowi zanim bedo chcieli kogos sprzedac
» 11 stycznia 2010, 12:03 #162
bouli777: Witam,

Dawno nic nie pisałem na tej stronie, ale w tej kwestii podłącze się do rozmowy i dorzucę swoje 3 grosze. Według mnie głównym powodem naszej słabości jest nieustanne przywiązanie Fergussona do taktyki 4 - 5 -1, która nie ma szans powodzenia, z prostej przyczyny, ponieważ nie mamy graczy do gry tym systemem. W takim ustawieniu pomocnicy ciągle muszą wspomagać napastnika i wymieniać się z nim pozycjami. Niestety my takich pomocników nie posiadamy. Valencia mimo iż bardzo się stara nie jest pomocnikiem mogącym zrobić różnicę. W żadnym elemencie nie jest graczem wybitnym ot. typowy rzemieślnik. Na drugim skrzydle nie mamy niestety nikogo. Sam Rooney w ataku również nic nie zdziała a każdy następny jego mecz pogłębia w nim frustrację, bo coś idzie nie tak. Odnoszą się do Rooneya to mimo że nie można mu odmówić chęci do gry, to widać u niego braki w wyszkoleniu. Nie najlepsze przyjęcie piłki, częste marnowanie sytuacji sam na sam i nonszalancja w wykorzystywaniu sytuacji działa na jego niekorzyść. Na drugim skrzydle mamy posuchę, bo Carrick, Fletcher, czy Anderson nie są i nigdy nie będą skrzydłowymi. Jest jeszcze Nani, ale to jest chyba jego ostatnie półrocze na OT. Na Giggsa z racji wieku też nie ma co liczyć, bo nie jest już zawodnikiem mogącym w każdym meczu gracz po 90 minut. Co do partnera Roo w ataku to Berbatov jest dobrym rozwiązaniem po warunkiem, że będą grali w każdym meczu razem. Na początku sezonu słychać było głosy, że dominującym ustawieniem będzie 4-4-2, ale okazało się to pustym stwierdzeniem. Fakt jest również taki, że od Berbatova z racji ceny jaką za niego zapłaciliśmy wymaga się więcej a po dzień dzisiejszy przekonuje chyba nikogo. Jeżeli mielibyśmy się go pozbyć, to duuuużo na tym zakupie stracimy. Co do obrony to też powinno się wyciągnąć odpowiednie wnioski i kogoś dokupić, żeby para naszych środkowych obrońców nie mogła spać spokojnie . Klub powinni opuścić:
Neville - już o rok za długo w klubie, a szkoda blokować miejsca Rafaelowi
Brown - mógł kiedyś odejść do Srok, szkoda że nie odszedł, teraz co mecz klopsy.
Nani - w ostatnich latach w cieniu Ronaldo, teraz miał zabłysnąć i nic z tego nie wyszło.
Gibson - powinien lepiej grać w Sunderlandzie lub Hull.
Tosić - skoro przez tyle lat nie powąchał trawy ciężko w niego wierzyć
Berbatov - jeżeli ktoś da dobrą cenę to nie widzę przeciwwskazań, żeby odszedł.
» 11 stycznia 2010, 11:14 #161
SzYmMANU: Nieźle się ubawiłem czytając ten artykuł. Kibicujecie Manchesterowi United, a nie znacie jeszcze angielskiej prasy? Jedni z najlepszych piłkarzy Manchesteru United (oprócz Tosicia) mają odejść? Zgodzę się, że Nani i Anderson są bez formy, ale to dopiero pół roku i to nie powód by ich sprzedać. Tosić jak coś to pójdzie na wypożyczenie. Ale Berbatow napewno nie odejdzie. On ma taki lekceważący styl gry, lecz umiejętności techniczne przy jego wzroście ma nieziemskie. Sir Alex Ferguson dobrze wiedział jaki jest jego styl. Bez przyczyny tyle kasy na niego nie wydał i napewno go teraz nie sprzeda. Zresztą Eric Cantona grał bardzo podobnie i dziś jest jedną z legend United.
» 11 stycznia 2010, 10:56 #160
Lil: *Anderson - Ferguson pokłada w nim wielkie nadzieje, na zastąpienie w środku pomocy Scholesa.
*Nani - już wcześniej (przed sezonem) była mowa, że Nani nie jest na sprzedaż i ma zagościć na długie lata na lewej stronie ustawienia United.
*Berbatov - Zastanówcie się po co SAF miał by go wysyłać na operację jak by chciał go sprzedać? Poprostu widzi w nim drugiego Cantone... i nie ma co Bułgar jest świetnym piłkarzem.
*Vidic - Duże prawdopodobieństwo odejścia. Nakłaniany przez żonę, może odejść do jednej z czołowych Hiszpańskich drużyn, ale jak znamy SAF'a i Gill'a, to za 30 minilonów funtów, najlepszego obrońcy ligi nie sprzedadzą.
*Tosic - Nie dostał szansy na grę.. Niby grał w Azji ale to nie to samo co liga... jak dla mnie ukryty talent, ale jak widać nie jest w stanie się przebić do składu.
--------
Odejście:
Anderson - 5%
Nani - 5%
Barbatov - 5%
Vidic - 25%
Tosic - 80%
» 11 stycznia 2010, 10:31 #159
kubostan86: ja uważam że andy i vida powinni zostać
nawet jeśli vida chce to 100tys to w czym na boisku jest gorszy od ferdinanda który dostaje 110-120 tys bo ja bym powiedział że lepszy nawet
oni obaj mają serce do gry , andiemu może i w ofensywie wszystko nie wychodzi ale odbiory i walke w środku pola ma opanowane świetnie i powinien zostać bo jeszcze wiele może dać zespołowi.
» 11 stycznia 2010, 08:56 #158
Roo10ney: Dlaczego wy tak jedziecie na tego Berbatova? Fakt, ponad 30 milionów to dużo, ale jest b.dobrym zawodnikiem, tylko według mnie coś Ferguson ostatnio kombinuje z formacją i taktyką ;/ Chciałbym żeby Nani i Berbatov zostali, tylko Tosić i Foster na wylot ;]
» 11 stycznia 2010, 07:22 #157
piterlox94: haha Vidic, Anderson i Nani oni sa zaje*isci ;p Tosic jest slaby jak i Berbatov;p
» 11 stycznia 2010, 06:53 #156
mrowaacmg: ja powiem tak: nie jestem zwolennikiem berbatova myśle ze lepszym rozwiazaniem bedzie to jezeli o fergi sprzeda i kupi napastnika typu villa czy di maria! benzema takze mysle ze sie nie przyjmie do zespolu!! oczywiscie to jest moje zdanie co do tej sprawy!mysle ze jednak najwazniejszym wzocnieniem powinen byc srodek pola i tutaj wartoo by kogos kupic! zawodnikow jest wielu np gourcuff !! moim marzeniem jest miec w ManU davida ville i gourcufa!!to sa tylko moje mysli:):)
» 11 stycznia 2010, 00:04 #155
Michalxd90: Ferguson nawet jakby ich sprzedał to by żałował kasy która i tak nie jest jego a pojdzie do Glazerów jeśli jej nie wyda :) i nic nie kupi
» 10 stycznia 2010, 23:52 #154
Kompan: Wszytskim malkontentom chciałbym przypomnieć bramkę Berbatova z Sunderlandem ;) . A ludzi dodających news'y chciałbym prosić żeby nie opierali sie o Daily Mirror bo to sie ociera o śmieszność i zdecydowanie zaniża poziom .
» 10 stycznia 2010, 23:40 #153
Elwibrator: Dobrze maja wywalic tych zawodnikow ktorzy sie nie nadaja Mu to nie klub w ktorym graja zawodnicy ktorych sie lubi za nic tylko zawodnicy ktorzy prowadza zespol na szczyt a wymienienie gracze nic nie robia oprocz Vidica ja plakac nie bede bo nie mam zamiaru ogladac meczy w ktorych przegrywamy i nie mamy pomyslu na gre!
» 10 stycznia 2010, 23:38 #152
novak: Wedlug mnie jesli mamy kogos sciagac to tylko 1 napastnika oraz 1 dobrego ofensywnego pomocnika. Ostatnie slabe mecze to nawet nie jest wina pilkarzy co Fergusona. Mam do niego ogromny szacunek ale to co robi w tym sezonie to naprawde nie wiem kto mu takie pomysly daje. Zaczynac od finalu lm z tamtego roku gdzie wystawil Ronaldo jako napastnika na srodku. Idac dalej mamy sprzedarz Tevez'a i brak jakich kolwiek wzmocnien na jego miejsce (Owen'owi nie daje nic grac , juz woli bic glowa o mur grajac samym Rooney'em). No i na koniec mamy dziwny pomysl grania 4-3-3 lub jak dla mnie 4-5-1. Powinien trzymac sie zelaznego ustawienia 4-4-2 , ktorym manchester gra najlepiej. No i w letnim okienku powinien sie pozbyc kilku pilkarzy takich jak Nani(grzeje lawe) , Foster , Park (niestety Park w klubie znajduje sie tylko z powodu pochodzenia ) i Berbatow. No przykro mi ale co mi z tego ze wychodza mu czasem podania , ma swietna kontole na pilka ale w koncu dali za niego 30mln funtowi , jest tu juz od 2008 a strzelil dopiero 13 bramek. Albo niech gra jako ofensywny pomocnik albo niech zmieni klub.
» 10 stycznia 2010, 23:37 #151
DeeJay: Na szczęście to tylko Daily Mirror, wiadome że w lustrze wszystko jest "na opak" :)
» 10 stycznia 2010, 23:05 #150
Rarian: Jeśli narzekacie na Berbatova, to chyba nie widzieliście w akcji Benzemy... Francuz w Realu zwykł marnować akcję za akcją, gra fatalnie, jest nieskuteczny, słaby technicznie i bezproduktywny na boisku. Dobry był na ligę francuską, w la liga pokazał, że jego umiejętności były mocno przeceniane.
» 10 stycznia 2010, 23:00 #149
psychiczny: z tej calej ekipy zawodnikow co jest wymieniona to drewniatow t6o jest nie wypal MU.jak sie siedzi na trybunie i sie patrzy na jego gre to az glowa boli.
» 10 stycznia 2010, 22:52 #148
karol1417: moim skromnym zdaniem Berba zrobił wiele dla United a jeśli miałby już opuścić OT to najlepszym wyjściem byłby zakup Sergio Aguero. Vidić i Anderson naprawdę sporo wnoszą do gry zespołu i nie powinni zmieniać klubu. poprostu muszą zostać!
» 10 stycznia 2010, 22:50 #147
kujawa: a milan rozwalil juve
» 10 stycznia 2010, 22:48 #146
Kordrian10: Moim zdaniem SAF powinien sprzedać Berbatova i Andersona ... Funduszy może starczy na Benzeme albo Ville . Nie ma , nie ma , nie ma ... napewno ma trochę pieniędzy na transfery . Nic się nie stanie jak Manchester tym razem nic ważnego nie zdobędzie bo już to robi od trzech lat . Oczywiście wierzę w to, że Manchester będzie miał pierwsze miejsce w Premiership i w lidze mistrzów :) Ale jednak wydaje mi się, że na następny sezon Rooney i nowy napastnik się zgrają i podbijemy świat !!
Liczę również na postęp Rafaela ponieważ brakuję nam prawego obrońcy :)

P.S: Nani powinien zostać bo chłopak ma talent i nie długo nam pokaże na co go stać

GLORY :)
» 10 stycznia 2010, 22:44 #145
Roo10ney: bujdy na resorach... Berbatov, Vidić, Anderson, Nani i Tosić??! o_O
Chyba chcą nas nastraszyć, jak narazie udało im się (mnie) ;/ oby to był fake..
» 10 stycznia 2010, 22:24 #144
Pizmejk: Nie wiem dlaczego Vidić ma odejść jest kluczowym zawodnikiem obrony MU, Nani jest nie w formie ale na pewno zasługuje na drugą szanse.. Berbatov nie spisuje się rozumiem, Benzema lub Villa do Rooney'a i będzie pięknie;)
» 10 stycznia 2010, 22:23 #143
Camrall: Nie przesadzaj z tym "znów" bo to sprowadzania zawodników on ma dryg. Chociaż wiadomo że nie zawsze sprowadzi przyszłego zdobywce złotej piłki ..
» 10 stycznia 2010, 22:22 #142
skwara1993: Moim zdaniem żadnej rewolucji nie bedzie bo Ferguson nie ma pieniędzy chodzi zapewnia ze ma. Prędzej sprzedamy kolejne nasze gwiazdy niz kupimy a powud tego jest prosty nasz długi. Kas z transferu CR7 poszł na spłate długów a ferguson dostał te 25mln na odczepnego i stara sie sklepac jakis skład na miare MU ale mu to nie wychodzi bo nie ma odpowiedniach zawodników do tego. Wątpie ze w letnim okienu ktos bardzo dobry do ans trafi typu Silva, Villa znajac życie ferguson kupi znów jakich młodych nie znanych zawodników którzy sie nie sprawdza;/
» 10 stycznia 2010, 22:18 #141
Kuba08: Moim zdaniem Ferguson napewno nie sprzeda Vidica oraz Andersona.Oni są zbyt ważni w naszym zespole i dość młodzi i napewno Ferguson ich nie sprzeda.Berbatowa być może sprzeda, bo napastnik powinien strzelać bramki,a on strzela raz na ruski rok:P
Nani już od dawna miał odejść więc to jest pewne,że odjdzie.Tak moim zdaniem zakończą się "transfery" :P
» 10 stycznia 2010, 22:17 #140
Kuba08: Moim zdaniem Ferguson napewno nie sprzeda Vidica oraz Andersona.Oni są zbyt ważni w naszym zespole i dość młodzi i napewno Ferguson ich nie sprzeda.Berbatowa być może sprzeda, bo napastnik powinien strzelać bramki,a on strzela raz na ruski rok:P
Nani już od dawna miał odejść więc to jest pewne,że odjdzie.Tak moim zdaniem zakończą się "transfery" :P
» 10 stycznia 2010, 22:16 #139
KubaDevil: OK zgodzę się że Berbatov z powalnia grę, możemy go sprzedać...... o ile przyjdzie ktoś typu Benzema, ale na cholerę tu Vidić i Anderson, no i Tosić chłopak który nie pokazał swojego prawdziwego ja. Mam nadzieje że to tylko głupi wymysł prasy bo zremisowanym meczu, tylko że już nikt się nie pamięta że ten beniaminek od "x" spotkań jest nie pokonany i stawia wszystkim wysoką poprzeczkę.
» 10 stycznia 2010, 22:11 #138
orion: Czy ja tam widzialem Nemanja Vidić??
To jest chyba jakis zart bo to jeden z najlepszych obroncow na wyspach
Anderson tez raczej zostanie. co do reszty to bardzo prawdopodobne.

Ps czasy kiedy United moglo zastapic zawodnikow z podstawowej 11 sie dawno skonczyly wiec bez szalenstw.
» 10 stycznia 2010, 22:11 #137
pajta: A ja uważam, że Ferguson nie ma gwiazdy wokół której mógłby zbudować zespół.
Kiedyś Cantona, potem Beckham, potem van Nisterloy, po którym była epoka Rooney'a i Ronaldo a potem epoka tylko Ronaldo. Teraz Rooney nie spełnia oczekiwań zawodzi jako napastnik, nie umie zagrać klasycznej 11 tylko walczy i walczy i ewentualnie strzela karne. Czasami ma przebłyski, ale powinien mieć je ciągle!
Ferguson stoi przed trudnym zadaniem. Musi ułożyć grę, znaleźć wspólny mianownik dla tylu piłkarzy.
Zdecydować się w końcu na jakiś rodzaj gry.
To nie ten stary dobry Manchester, który miał w sobie 11 piłkarzy i na każdej pozycji choć jedną gwiazdę.
Przyszły ciężkie czasy. Ale wierzę, że Ferguson coś wymyśli.
Myślę że dobry sposób to wykorzystanie szybkości Valencii, który mógłby zagrać obok Rooney i tylko mu piłki do środka po szybkich kontrach dorzucać a ten dostawiałby nogę.
Lub atak pozycyjny, w pomocy aż roi się od pomocników. Spokojnie rozegrać piłkę i jednym niekonwencjonalnym zagraniem otworzyć drogę do bramki, tak jak zawodnicy Barcelony.
Odnośnie zmian w składzie to myślę, że nikogo nie sprzedamy z zyskiem, tylko stratą (Nani, Anderson, Berba) Należy nastawić się na młodzież ale z wysp brytyjskich a nie mieszać różne mentalności i style gry, jak to ostatnimi czasami zaczął robić Ferguson.
Osobiście widziałbym w Manchesterze dobrego rozgrywającego (jednego mamy Fletcher) człowieka który jest wytrzymały, dużo podaje w prosty ale szybki sposób, na tym poziomie wszyscy są wyszkoleni technicznie więc niekonwencjonalne podanie otwierające drogę do bramki to oczywistość.
Dodatkowo napastnik, albo zacząć dawać szansę młodym, albo sprowadzić dobrego klasowego napastnika. Który wykorzysta chociaż połowę sytuacji strzeleckich jakie będzie stwarzała drużyna. Nie oszukujmy się już dłużej, Rooney lepszy nie będzie, Berbatow za wolny, a Owen dostaje za mało szans.
Personalnie to do pomocy Moutinho, Toulalan, de Rossi, a do ataku to nie widzę zawodnika którego kupisz za mniej niż 20 mln, więc może można by się jednak postarać o Villę?

Ciężkie czasy!
» 10 stycznia 2010, 22:09 #136
UnMishii: ta jasne, już im uwierzę. Jak to prawda, to jestem księdzem
» 10 stycznia 2010, 22:09 #135
sinedd91: dawidlp92

Ty jesteś niepoważny... O'Shea przeciętnym graczem... jest dobrym zmiennikiem... kiedy trzeba może zagrać na wysokim poziomie w pierwszym zespole... nigdy nie narzeka... jakby wszyscy tak potrafili to byłoby cudownie...

a z Hargreavesem to może poczekaj aż wróci do tego składu... i wbije sie w rytm meczowy lub nie ;] i dopiero wtedy oceniaj czy bedzie przydatny ;]
» 10 stycznia 2010, 22:05 #134
Rydlu7: Lubie Berbatowa, ale słabo się prezentuje :( ja daje mu jeszcze jedną szanse. Vidić? Mam nadzieje że to kolejna plotka jakich wiele na jego temat. Tosić miał być już zimą sprzedany, a Anderson i Nani mogą odejść pod warunkiem że będziemy mieli godnych zastępców na skrzydła.
» 10 stycznia 2010, 21:58 #133
Camrall: A może planują tak jak kiedyś zastąpić zawodników wychowankami ? ale to byłby skrajnie głupi pomysł .
» 10 stycznia 2010, 21:52 #132
Camrall: Nam pozostaje tylko śledzić sytuacje ..
» 10 stycznia 2010, 21:48 #131
Gozdal: Masaccio zgodzę się z tobą w 101%, ale co my możemy poradzić? Nic ;)
Od Fergusona wszystko zależy ;/
» 10 stycznia 2010, 21:46 #130
Camrall: Oczywiście miało być "Anderson" ;] Może jeszcze Nani bo on jest naprawdę dobry technicznie i jeszcze całkiem młody.
» 10 stycznia 2010, 21:42 #129
Camrall: Vidic i Andersona muszą zostać !
» 10 stycznia 2010, 21:38 #128
VLD: Berba ze ma odejsc - rozumiem, ale nani?? vidic?? nie wierze chociaz nani nie jest ulubiencem alexa wraz z tosicem.
Ilu juz takich bylo co odeszlo z MU i grali lub graja bardzo dobra pilke w innym teamie, u nas jest presja i cisnienie ktory nie kazdy potrafi zniesc.
ELO!
» 10 stycznia 2010, 21:33 #127
czerwonediablyy: Tosic i Nani niech odchodzą za ich Di Maris by widzial
» 10 stycznia 2010, 21:29 #126
jacomanufan: odejść powinien tylko tosic bo nie jest zlym piłkarzem a w manu za bardzo nie pogra... a co do reszty to nie wiem co saf ma na myśli...berba strzela sporo decydujących bramek własnie przez to ze stoi tam gdzie ma stac.
» 10 stycznia 2010, 21:28 #125
Camrall: Nie wierzę w sprzedaż Andersona .. chłopak ma 22 lata i wcale nie gra źle. Co do Vidicia też raczej nie. Reszta nie wiem.
» 10 stycznia 2010, 21:24 #124
Kolejorz: haha... Wy w to wierzcycie ? Osoba zbliżona do klubu... równie dobrze może być to Bronek spod monopolowego. BZDURY i to tyle w tym temacie.
» 10 stycznia 2010, 21:15 #123
Masaccio: Barbatova nie lubie, baaaaardzo...
Ale piłke rozprowadza znakomicie - to jest fakt, dlatego tez może lepiej jakby grał ofensywnego pomocnika, albo wysuniętego rozgrywającego/wchodzącego napastnika.
Nani, na sprzedaż. Anderson sam sie ostatnio wypowiadał ,ze nie nadaje się do takiego klubu jak ManUtd - taki drugi Kleberson, dużo nadziei, w efekcie klapa. fakt faktem, Fletcher tez musiał czekać długo na swoją formę i ciężko pracować, ale tez Fletch nigdy nie był uważany za talent, za jaki uważa się Andersona. Tosić jest zbędny, przykro mi. Szans na gre w pierwszym składzie mało, szkoda, żeby sie marnował u nas. Vidić to najwyraźniej plota, bo nie wierze, żeby SAF sprzedał swój wynalazek. No chyba, że mamy problemy finansowe i Vida pójdzie do Barcy, czy Realu za grubą kasę. Trudno mówić o tym w połowie, sezonu, ale na przyszły to ja to widzę tak:
Bramka:
Kuszczak - wierzę w Tomka, mam nadzieję, ze jego marzenia się spełnią. Poćwiczy gre na przedpolu, wyprowadzenia, i będzie nie zły bramkarz z niego. Zresztą, P.S. też wybitnie nogami nie grał, a stał się legendą.
Obrona:
Rafael - prawa obrona, choć myślę, że to właśnie tutaj potrzeba nam wzmocnień, kogoś jak Patrice na lewej obronie, bo Rafael ma straszny ciąg do przodu. Nie wiem, czy dla niego nie byłaby bardziej odpowiednia pozycja skrzydłowego...
Vidić, Ferdinand, Evans, Brown - zawodnicy środka obrony, tutaj akurat mamy względny spokój, kiedy nie ma kontuzji, ale nawet wtedy warto stawiać na młodzież. Przecież jest Corry Evans, Craig Cathcart, Joe Dudgeon.
Evra na lewej obronie, to oczywiście bezsprzecznie najlepszy obrońca na swojej pozycji na świecie. Ale nie jest przecież wieczny i kiedyś będzie musiał zawiesić buty na kołku. Mam nadzieję, że rozwinie się Fabio, bo początek kariery na OT utrudniły mu kontuzję. A nawet jeśli nie, to mamy O'Shea, który może grać na każdej pozycji, czy David Gray'a, który podobno nieźle sobie radzi nie tylko w obronie, ale także grając na skrzydłach.
Pomoc:
Fergie chyba przygotowuje nas już od kilku sezonów do przejścia od 4-4-2 do 4-3-3, lub przynajmniej do 4-3-1-2, z wchodzącym napastnikiem.
Tylko możliwe bardzo, że w przyszłości Manchester odejdzie od gry skrzydłowymi, których zastąpią środkowi pomocnicy, grający nieco bliżej lini bocznej, a więc albo będziemy grac albo fałszywymi skrzydłowymi z jednym raczej defensywnie usposobionym pomocnikiem na środku, podłączającym się czasem do akcji ofensywnych (bezsprzecznie Fletcher, który świetnie odbiera piłkę, i jest bardzo wytrzymały, ale ma problemy z kreatywnością), albo ten sam wariant, tylko, że z fałszywymi środkowymi pełniącymi w rzeczywistości funkcję skrzydłowych (Obertan, Hargreaves, Valencia, Cleverley, Carrick, Gibson czy dobrze grający w rezerwach James Stewart, można też przesunąć któregokolwiek z nich na środek, a rolę fałszywego skrzydłowego może pełnić Fletcher, który na prawej pomocy grał już z niezłym skutkiem. Nie wiem co z JS Parkiem. Cenię go za to ile serca zostawia na boisku, ale jednocześnie wydaje mi się, że jest on u nas w celach głównie marketingowych...
Atak:
Ofensywna pomoc/Przejście pomiędzy pomocą, a atakiem. Jeżeli się nie mylę, to jest to odpowiednia pozycja dla Berby, który nie lubi dużo biegać, ale za to dobrze rozgrywa. Jeżeli dostałby do pomocy środkowego pomocnika pokroju Fletchera, który odwalał by czarną robotę w postaci biegania za niego, to mogłoby to przynieść efekt. Fajnie by było, gdyby Berbatov nauc zył się strzelać bomby z dystansu, jakie czasem się udaja Carrickowi lub Gibssnowi. Zamiast Berbatova można wstawić kreatywnego ofensywnego pomocnika, którym miejmy nadzieję możne zostać Obertan lub chociażby Magnys Eikrem. Pewną ewentualnością jest także Rooney, który IMO w manchesterze nie umie grać na szpicy. CO innego reprezentacja. No i napastnicy. Najlepiej typowi łowcy bramek potrafiący grać z przodu i umiejący zachować się w polu karnym i do tego żeby byli skuteczni. Jest Owen, Welbeck, Macheda, Diouff, King, jednak wydaje mi się, że połowa z nich niestety nie spełni oczekiwań kibiców. Potrzebny nam jest ktoś pokroju Cantony, człowiek z charyzmą. Ja mimo wszystko widze w tej roli Benzemę. Dla mnie wielkim błędem jest to, że Pellegrini nie wystawia go w pierwszym składzie. 9 bramek w 13 meczach to jednak jest coś. Jestem przeciwny sprowadzaniu wszelkiej maści Aguero i w ogóle Argentyńczyków - jakoś nie sprawdzają się w Manchesterze.
Taka jest moja wizja przyszłości. Nie potrzeba nam żadnych zakupów - po co? Czy gdyby ktoś kiedyś nie postawił na Neuville'a, Scholesa, Giggsa, Beckhama, to byliby tymi, kim są obecnie? Odpowiedź: NIE. Trzeba dać szansę młodym, jeżeli miałoby to nawet oznaczać kilka sezonów bez sukcesów. W roli następcy SAFa widzę właściwie dwie osoby: Blanca, albo Solskjaera. Guardiola nie jest dobrym trenerem. Popatrzcie jakim skaldem dysponuje i jakim budżetem. Już lepszy byłby ktoś z dwójki McLeish, Moyes. Obydwah prowadza drużyny nie tylko ze słabym budżetem, ale także bez jakichś wielkich gwiazd i pokazują, ze można (no, może Moyes ma coś słabszy okres, ale poprzednie sezony pokazały jak trudnym przeciwnikiem może być Everton).
Największe pomyłki SAFa ostatnich lat to wydaje mi się sprzedaż Rossiego i Pique - obydwaj pełnią w swoich klubach ważne role, żeby nie powiedzieć - rosną na liderów swoich formacji. To chyba tyle. Mam nadzieję, że wytrwali, którzy to przeczytali nie będą żałować.
» 10 stycznia 2010, 20:46 #122
jari13: Jak bedzie pomocnik, ktory rozegra pilke to Berbatov bedzie mogl czekac w polu karnym na pilke. Niestety sam musi ja rozgrywac dlatego ma malo trafien. Ale generalnie to bardzo produktywny pilkarz. A to, ze SAF sprzedal CR sprawilo, ze nasza taktyka sie zmienila.
» 10 stycznia 2010, 20:44 #121
alter: ta to jest tabloid, co się podniecacie i snujecie swoje teorie transferowe
» 10 stycznia 2010, 20:42 #120
RedManDevil: jeśli mamy sprzedać Berbe to latem i przynajmniej za 15 mln choć nie byłbym zadowolony z tego transferu;/ dajmy troche więcej szans dla Tosicia.....a sprzedaż Naniego i Andersona to by była głupota....żebyśmy nie zrobili głupiej sprzedaży jak w przypadku Pique który teraz jest podstawowym obrońcą w Barcelonie a u nas nie miał czasem miejsca na ławce ;/
» 10 stycznia 2010, 20:39 #119
Marson: jak liverpool nie skonczy sezonu w pierszej 4 to benitez chce gerrarda sprzedac i torresa moze warto sprobowac kupic torresa wiem ze mowil ze nigdy nie bedzie grac w mu ale bylby wrecz zaje..sty do pary z rooneyem
» 10 stycznia 2010, 20:38 #118
Wookie: Nie no kurde tylko nie Vidica. Moim zdaniem nie powinniśmy rozbijać najlepszej pary stoperów świata. Vidic gra bardzo dobrze i nie powinniśmy go sprzedawać.

Berbatov to bardziej skomplikowana kwestia. Jest to klasowy zawodnik o posiadający wspaniałe umiejętności, ale strzela zdecydowanie za mało bramek.

Nani, Anderson i Tosic niestety zawodzą. Strasznie mi ich szkoda, szczególnie Naniego, ale prawda jest taka, że w takim klubie jak Man United nie można tyle czasu trzymać bezproduktywnych graczy. Kto nie spełnia oczekiwań jest wymieniany na lepszego i jak widać po naszej grze w tym sezonie, ten czas nadszedł.

Ja ze swojej strony podziękowałbym także Van der Sarowi i Nevillowi. Z całym szacunkiem dla ich dorobku i zasług, ale nam potrzebni są gracze którzy więcej czasu spędzą na boisku niż poza nim. Inna sprawa, że obaj są już wiekowi, a my już teraz mamy młodszych na ich miejsce. VdS jest genialnym bramkarzem, ale ostatnio ciągle jest kontuzjowany, a Neville od swojego urazu z sezonu 2006/2007 gra zwyczajnie słabo...

Bardzo podoba mi się gra Rafaela i Fabio, a także Evansa (ale to już od nieco dłuższego czasu). Bardzo trafiony okazał się transfer Valencii co do którego byłem sceptycznie nastawiony. Kuszczak chyba nawet największych swoich fanów zaskakuje znakomitą formą. Rooney jak to Rooney, zawsze można na niego liczyć. Evra, Vidic i Ferdinand to czysta klasa w obronie, a Carrick, Fletcher, Park to bardzo dobrzy wyrobnicy którzy są potrzebni zespołowi. Z Owenem, Giggsem i Scholesem jako jokerami właśnie na tych zawodnikach powinniśmy opierać przyszły skład. Dać jeszcze szansę Welbeckowi bo to zdolny zawodnik, ale brak mu doświadczenia.

Jako potencjalne transfery widziałbym Davida Silvę, Micah Richardsa i Benzemę. Myślę, że tyle by wystarczyło.
» 10 stycznia 2010, 20:36 #117
Adi88: Pieprzenie po słabszym meczu United. Nikt znaczący nie odejdzie, już na pewno nie Berbatov, który kosztował ponad 30 mln funtów i o ktorego SAF zabiegał 3 lata. Poza tym Anderson który ma dopiero 22 lata i też nie był tani... Bzdury totalne. Jeśli juz w lecie ma ktoś odejść to będzie to Nani, Foster lub Tosic. Poza tym karierę może zakończyć VDS lub Neville.
» 10 stycznia 2010, 20:35 #116
dawidlp92: United to nie klub dla przeciętnych graczy a O`Shea taki jest a Hargreaves
za długo nie grał żeby był dobry a na rozwój to już troche za późno
» 10 stycznia 2010, 20:33 #115
sinedd91: dawidlp92

a jest ktoś kto powinien zostać w klubie??

bo umieszczenie Hargreavesa na liście transferowej to troche przegięcie ... nie wspominając już o O'Shea
» 10 stycznia 2010, 20:30 #114
dawidlp92: Na sprzedaż powinni być:
1.Ben Foster
2.Ron-Robert Zieler
3.John O'Shea
4.Ritchie De Laet
5.Corry Evans
6.Joe Dudgeon
7.Owen Hargreaves
8.Ji-sung Park
9.Magnus Eikrem
10.Matthew James
11.Cameron Stewart
12.Oliver Norwood
13.Danny Welbeck
14.Joshua King
» 10 stycznia 2010, 20:23 #113
Romcio17: Coś mi się nie chce wierzyć że Vidic odejdzie z United.co do Berby to jestem za tym żeby odszedł ale dopiero latem.Teraz nie jest na to pora,może chłopak sie przełamie.Na jego miejsce najlepiej Benzema lub inny młody utalentowany zawodnik taki jak Higuain czy Suarez
» 10 stycznia 2010, 20:22 #112
mario8: powinni wymienic calom bramke i obronsow kupic a napad i pomoc sa cacy
» 10 stycznia 2010, 20:21 #111
SimonHarrison: skwara1993 a ja mam dla ciebie inną propozycję.

Zacznijmy rozliczać napastników ze zmarnowanych szans na bramkę i zobaczmy w tedy jak, a w zasadzie kto w rankingu by się uplasował, no i gdzie rzecz jasna.
» 10 stycznia 2010, 20:19 #110
RaveDave: Berba ok niech sie go pozbeda jak najszybciej bo za taka kase co go kupili to moze by bylo zrobic co innego ale co z zreszta ? no bez przesady....wybaczyl bym jeszcze tego vidica ale nie andersona i naniego ;/
» 10 stycznia 2010, 20:13 #109
DevilFan: Vidic ??
Taaa Jasne Plata jak nie wiem co
» 10 stycznia 2010, 20:12 #108
Or1n: skwara1993---> wiesz czemu oni strzelają po tyle bramek, bo oni są zawodnikami którzy grają w klubach gdzie w sumie tylko oni strzelają seriami. A w MU jest inaczej, rok temu 4 zawodników miało dużą ilość bramek i to się mniej więcej rozkładało po równo poza CR7, a tak to Berba, Roo i wtedy Tevez mieli po około 15 bramek, już dokładnie nie pamiętam, ale coś koło tego, a teraz Roo ma 14 bramek i jest królem strzelców póki co, więc Ty mi nie mów że oni strzelają po 10 bramek więcej, do tego Wazza pauzował kilka meczy o ile się nie mylę. A drogba bez żadnej kontuzji, grając prawie w każdym meczu ma tyle samo bramek, więc Roo strzela te bramki, nie ważne jak, strzela i to się liczy.

A co do transferów według mnie SAF nie powinien robić żadnych ruchów transferowych, mamy genialną młodzież, która za rok będzie już aspirowała do pierwszego składu, Berbatov jak ktoś już to napisał wcześniej będzie podporą drużyny.
» 10 stycznia 2010, 20:12 #107
DresikUnited: o Żal... Chyba tylko spekulacja prasy ;] chca osłabić tylko słownie Man Utd ;D Buhaha...
» 10 stycznia 2010, 20:00 #106
MisiekUtd: Ja w to nie wierze. To nie jest w stylu Fergusona. Anderson zbyt dużo go kosztował i zbyt dużo pokłada si w nim nadziei żeby go sprzedać. Wątpię też że przyszedłby do nas Kraim Benzema bo dopiero co kupiono go do Madrytu, wolałbym żeby Ferguson kupił np.: Davida Silvę czy Villę.
» 10 stycznia 2010, 19:51 #105
skwara1993: Co do rooney dlamnie ten gosci niema nic z klasowego piłkarza i nigdy nie zastąpi CR z strzelaniem bramek a tylko tego sie od rooneya wymaga.
NIeraz czytam na tej stronie że rooney to jest pierwsz trójk najlepszych napastników a ja twierdze ze on jest na końcu 10 albo i poza nia. A to moja zdaniem pierwsza 10 najlepszych napastników bo każdy z nich zapewnai klubowi prawie 30 bramek co sezon.
1.David Villa
2. Fernando Torres
3.Samuel Eto'o
4. Zlatan Ibrahimović
5.Diego Forlán
6.Didier Drogba
7.Sergio "Kun" Agüero
8.Gonzalo Higuaín
9.Thierry Henry
10.Luis Alberto Suárez
Każdy z nich strzela conajmniej 10bramek więcej od rooney więc niech mi nikt nei pisze ze rooney jest w pierwszej 3 najlepszych napastników na świecie bo to żal on w żadnym aspekcie no moze prucz walki na boisku nie jest lepszy od nich strzela mniej bramek i ma gorsza technike od większosci z nich. I nie rubmy z rooney świętej krowy bo teraz jest bez formy a i tak gra w pierwszym składzie.
» 10 stycznia 2010, 19:46 #104
Bartoosh21: jak dla mnie może być wielka wyprzedaż byle nie Anderson i Vidić... bo pierwszy będzie genialnym piłkarzem a drugi już jest....
» 10 stycznia 2010, 19:18 #103
Elwibrator: no i gitara tylko czemu vidic'a?? wiedzialem ze w lato zrobimy duze transfery ale bardziej myslalem ze to beda zakupy ktore mialy by zastapis VDS, Neville, Scholes, Giggs. Mam nadzieje ze nie jezeli to bedzie prawda to nie sprowadzimy samych mlodych zawodnikow. Jestem ciekawy kogo zakupimy bo lista jest dluga tych ktorymi sie interesujemy ja chcial bym Chamakh'a w szczegulnosci ze konczy mu sie kontrakt z Bordeoux za berbe.
» 10 stycznia 2010, 19:04 #102
sinedd91: haha... zagorzali fani i obrońcy berbatova zaczynaja to samo...

jak był Tevez to on był tym słabym który głupio biegał a Berba mądrze stał... teraz nie ma Teveza wiec to samo jest z Rooneyem ... rooney jest zły bo za dużo walczy a do zespołu nie wnosi praktycznie nic...

to samo zagorzali przeciwnicy Berbatova...
Berba jest zły bo tylko stoi... nie strzela bramek... nie ma techniki... w ogole po co nam takie drewno...

dla tych co mowia ze berba nie ma techniki to chyba go mało oglądali... ma dobry przeglad pola... potrafi ładnie przyjąć piłkę i dobrze ją wyłożyć partnerowi... smiem powiedziec ze nawet Ronaldo nie umiał sobie tak dobrze przyjąć piłki jak Berbatov...

dla tych co mówią że Berbatov jest zaj**istym napastnikiem z wyżej wymienionych powodow... to powiem wam ze większość ludzi którzy maja o tym pojecie powiedziałaby wam że nie wie z jakiego drzewa spadliscie ale musieliscie wysoko na nie wejsc... napastnik ma strzelac gole... a nie sadze by bylo dobra statystyka 6 goli w przekroju połowy sezonu jak na napastnika... co z tego że asystuje skoro w strzelaniu goli ma statystykę podobną co środkowy pomocnik... skoro w tym jest lepszy to może powinien zmienic pozycje na ktorej wystepuje... chociaż z drugiej strony tam wymaga sie od zawodnikow zeby biegali wiec berbatov raczej by sie nie sprawdził

a co do Rooneya to on chyba za bardzo sie poczul... mógłby się trochę za siebie wziąć... bo jak na kogoś kto miał wziąć po Ronaldo ciężar gry i zdobywania goli na swoje barki to nie do konca mu to wychodzi ;)

z drugiej strony piłkarz taki jak Ronaldo rodzi się raz na 50 lat...
» 10 stycznia 2010, 18:28 #101
bobsley: enzo

nie tłumacz im bo to bez sensu ... dla nich jak Roo zj**ie sam na sam z bramkarzem Leeds czy Birmingham to luz bo walczy, jak źle przyjmie piłkę to też luz bo przecież jest człowiekiem a od Berbatowa jest wymagana perfekcja a jak nie to mieszanie z błotem mimo tego,ze nie gra bo ma iść na operacje kolana!
» 10 stycznia 2010, 18:09 #100
enigmatyk: tasma1985

enzo zaraz ci poda statystyki Drewna z okresu gry w juniorach...będziesz pod wrażeniem :)

enzo

Ty chyba nie wiesz o czym mówisz.Wyszkolenie techniczne to min. : umiejętność przyjęcia piłki noga, klatka piersiową , dryblingu, umiejętności gry obiema nogami, gra głową, balans ciałem, dokładność i technika podań oraz strzałów, nadanie rotacji podaniom i strzałom, itd., itd., itd ., można wymieniać i wymieniać poszczególne elementy wyszkolenia technicznego.Jeżeli dla ciebie Beckham potrafiący co do milimetra wykonać 60 metrowe podanie i perfekcyjnie uderzyć w róg bramki z 30 metrów,ponad murem z ostrego kąta jest słaby technicznie to masz chyba nie po kolei w mózgownicy. Solskjaera chyba też grającego nie widziałeś...
» 10 stycznia 2010, 17:52 #99
JakubT: Enzo dobrze mówi. Fakt, że po Berbatovie spodziewaliśmy się czegoś więcej, tych genialnych indywidualnych akcji jak w Tottenhamie, ale i teraz podobne przebłyski ratują nam nieraz dupę! Kto wyrównał na 1:1 w trudnym meczu z Sunderlandem, strzelając z przewrotki piłkę, którą wielu innych by odpuściło? Kto przerwał niemoc strzelecką przeciwko Blackburn, podrzucając sobie piłkę podaną od Evry, obracając się w powietrzu i pakując ją z woleja do siatki, kogo stać było na taki przebłysk geniuszu w trudnym momencie? No bo chyba nawet Ronaldo tak by tego nie wykombinował.

Mówi się, że United przeżywa kryzys. Na Boga, jeśli odejdzie Berbatov, a zostaną tacy gracze jak Foster, to dopiero będzie kryzys!
» 10 stycznia 2010, 17:15 #98
masrzisz: a bylo oddawac teveza ??
» 10 stycznia 2010, 17:04 #97
enigmatyk: enzo

""""Napisze to z pełną odpowiedzialnością : Berbatov to najlepiej wyszkolony technicznie pilkarz jakiego widzialem w koszulce United""""

Jeżeli dla ciebie dreptanie w miejscu, zagrywanie piętką i słynne już "rozgrywanie piłki pod kryciem" ( tak przynajmniej argumentują to jego wyznawcy) jest wyznacznikiem techniki, to w takim razie Beckham, Veron, Solskjaer czy Giggs są gatunkami etiopskich arbuzów....
» 10 stycznia 2010, 17:00 #96
tasma1985: Enzo - skoro tak bronisz Berbatova, to zechciej obalić argumentami moją hipotezę, mianowicie:

Berbatov zawodzi w meczach z najlepszymi drużynami, w żadnym meczu z drużynami z Top4 a także z czołowymi drużynami europy, w których załapał się do składu, nie zagrał powyżej przeciętniej. Co za tym idzie - Berbatov nie potrafi grać na wysokim poziomie przeciwko dobrym przeciwnikom.
» 10 stycznia 2010, 16:38 #95
ErooMUFC: ENZO :

Lepiej stac madrze (Berba) niz biegac bezmyslnie na pałe (Rooney)

Stary KOCHAM CIĘ !
Nareszcie trafiłem na człowieka, który zna się choć trochę na piłce nożnej, a nie patrzy tylko na ilość bramek...
Nie bd pisał tego, że Berba bierze się za rozgrywanie bo nie ma kto rozgrywać, ponieważ Ty to już napisałeś...

Powtórze jeszcze raz, KOCHAM CIĘ.




Zapomnijcie o sprzedaży Berbatova ! SAF nigdy się na to nie zgodzi.
» 10 stycznia 2010, 16:37 #94
Steckov: enzo:
Hehe Ty nie jesteś fanem MU tylko Berbatova. Wszystko co robi Berba dla Ciebie jest genialne. Mam nadzieję, że właściwi ludzie zauważyli już dawno, że Berba to niewypał i w wakacje się z nim pożegnają.

P.S Nie chce mi się już dyskutować, bo Ty wyprowadzasz jakieś dziwne równania... Odejmujesz bramki Rooney'owi z karnych (mimo, że Berbatov np. z Evertonem w FA CUP pokazał jak się je strzela, a raczej jak nie powinno się strzelać), a co do patelni to ja np. przypominam sobie, że to ostatnio Rooney dograł genialnie do Berbatova, a nie odwrotnie.
» 10 stycznia 2010, 16:21 #93
przemx8: Vidic musi zostać bo ciężko będzie znaleźć zastępce za Serba, w końcu on sam długo musiał się wtapiać w drużynę, Vidic musi zostać nie ma gadania :P

Nie rozumiem tylko dlaczego Nani został odstawiony na boczny tor ;/ przciesz chłopak ma wszystko to co jest potrzebne by stać się świetnym skrzydłowym, przyspieszenie, szybkośc, technika, drybling, potrafi wziąć grę na siebie ominąć jednego drugiego i oddać strzał. Wystarczy żeby popracował nad swoją psychiką i zachował zimną krew i mamy świetnego skrzydlowego w końcu on ma zaledwie 22 lata.

Anderson- hmmm skąd te plotki się wzieły to też nie mam pojecia, Andi na pewno stanie się ważnym zawodnikeim gdy Paulo opusci United. Też jak i Nani jest młody i nie na darmo wywalilismy na niego tyle kasy by się go teraz pozbywać, trzeba mu dawać wiecej szans a on w końcu wystrzeli z formą.

Tosic i Berbatow od początku były to dla mnie nie wypały i nie będę płakał po ich stracie... teraz Fergi powinien strzelić się w głowe z ręki i pomyśleć po co wydawał 31mln F na Berbe. Za te pieniadze mogliśmy mieć Huntera i jeszcze by zostało z 12mln ;P

Za przejsciem Benzemy do United też nie jestem, ponieważ sam ten zawodnik wypowiadał się że jego wymarzonym klubem jest Real więc on do nas nie przejdzie, może skusili byśmy Suareza (z Ajaxu) albo Dzeko (o ile nie przejdzie do Milanu) lub Chamaka (też niezłą formę prezentuje) a jak nie to Defoe ? no nie wiem Ferguson na pewno lepiej orientuje się na rynku transferowym

Czas pokaże.
» 10 stycznia 2010, 16:11 #92
kojot: 100% zgodzę się z enzo ,ma całkowitą racje
» 10 stycznia 2010, 16:04 #91
tasma1985: Enzo -podaje Ci link do statystyk ESPN . Swoją drogą to naprawdę imponująca skarbnica wiedzy, np. statystyki takiego Parka w tym sezonie: 12 meczów (w tym 9 od początku) - o asyst, 0 goli. Przydatność Parka dla drużyny jest w ofensywie niemalże równa zeru.

Oto ten okrojony link:
soccernet.espn.go.com/team/squad?teamId=360&season=2009&cat=goalA
ssists&cc=5739&leagueId=0
» 10 stycznia 2010, 15:04 #90
Jakubek722: haha miliard się zapłaci i Ronaldo znowu u nas he he ;)
» 10 stycznia 2010, 14:58 #89
Steckov: enzo:
Twoim zdaniem Rooney głupio biega, a Berba mądrze stoi? Hehehe. Podaj mi liczbe bramek Berby i Rooney'a. Nawet Owen ma więcej bramek od Berbatova w tym sezonie. Nie ośmieszaj się.
» 10 stycznia 2010, 14:55 #88
tasma1985: Enzo - wybacz ale raz jeszcze odniosę się do Twojej wypowiedzi i przytoczonych w niej statystyk. Znalazłem dokładne dane odnośnie bramek i asyst Berbatova. Według statystyk ESPN, Berbatov we wszystkich rozgrywkach, w jakich brał udział zanotował:

Sezon 2008/2009: 14 goli i 9 asyst.
Sezon 2009/2010: 6 goli i ... 3 asysty (rozbieżności między liczba podana przeze mnie w poprzednim komentarzu zapewne wynikają stąd, że ESPN kieruje się być może nieco innymi kryteriami w odniesieniu do "asysty", poprzednio kierowałem się statystykami z mufc).

Według ESPN Berbatov w dotychczasowych występach w barwach MU zaliczył więc 20 goli i 12 asyst. Niestety, ale przytoczone przeze mnie ukazują Twoją PERFIDNĄ PRÓBĘ MANIPULACJI dla własnych celów (w tym przypadku obrona Berbatova) w jeszcze gorszym świetle. Wybacz, że odnoszę sie do Ciebię w tym komentarzach, ale wychodzę z założenia, że Prawdy należy bronic nawet kosztem ośmieszenie drugiej osoby. Przykro mi. Pozdrawiam
» 10 stycznia 2010, 14:40 #87
parasite: Jak lubię manchester, tak berby niecierpię. Owszem, podania ma całkiem niezłe i zastawić się potrafi, ale na litość boską - on nie biega. Jest wolny, często odpuszcza walkę o piłkę. Od września 2008 kiedy przyszedł na old trafford strzelił ... 20 bramek ... - przyznacie, że to kiepski wynik jak na napastnika i to w takim klubie jak manutd. Co do rooney'a to pewnie więcej pożytku z jego biegania byłoby, gdyby był pomocnikiem, a nie napastnikiem ( niejednokrotnie wracającym się pod własną bramkę ). Podania ma może niecelne, ale błędów nie popełnia ten, co nic nie robi; a że biega jak "głupi" ;) to kontakt z piłką ma częstszy od choćby takiego berbatova, więc siłą rzeczy ma prawo popełniać więcej błędów. Nani i Anderson to młodziaki, może się jeszcze wyrobią do końca sezonu, bo potencjał mają całkiem niezły, jeśli nie zrobią wyraźnego postępu to sprzedać jak najbardziej. Póki co dla Vidicia alternatywy nie widzę, a Tosica oglądałem w kilku występach przed sezonem i gra bardzo średnio- sprzedać :)
» 10 stycznia 2010, 14:37 #86
Jakubek722: No ,ale trochę trzeba odświeżyć skład , niech poszukają sobie nowego klubu
- Niestety NANI - szkoda że dostaje mało szans na grę;/
- Park j - jak go widzę jak ma piłkę przy nodze to mnie krew zalewa ;/
- Berbatov ? - sam już nie wiem co z nim..;/
A w miejsce ich kupić :
- Silva lub Young
Villa lub Chamakh a nawet Suareza
» 10 stycznia 2010, 14:33 #85
dawid27154: enzo ----------> uważasz że Berbatov to świetny piłkarz... morze ma technikę i potrafi dograć piłkę ale on prawie nic nie strzela a jeżeli już to z 5 metrów (mecz z Wigan lub Hull City podanie od Rooney na pustą bramke dziecko by strzeliło)
» 10 stycznia 2010, 14:19 #84
Marson: bez jaj ze chce andersona i naniego sprzedac ciekawe czy to plotka czy jakies realne zrodlo ale vidica ?! moze dla kasy do barcy czy do realu jak kiedys byla o tym mowa
» 10 stycznia 2010, 14:14 #83
diobeu: Sprzedajmy Berbatova, Naniego, Owena, Andersona, Gibsona, Tosica. Skończą karierę Neville, Giggs, Scholes i zostaniemy w czarnej dupie bez żadnej możliwości manewru.

Co do Berbatova - może i się nie sprawdza ale np Rooney przez połowę meczu zamiast stać na przedpolu rywala biega gdzieś po całym boisku. Skoro jest jedynym napastnikiem to niech się nauczy tak zachowywać.
» 10 stycznia 2010, 14:14 #82
tasma1985: Enzo - tak czytam te Twoje rozpaczliwe teksty mające na celu obronę Berbatova i zauważyłem jedno perfidne KŁAMSTWO jakiego się dopuściłeś i w moich oczach poprzez tę próbę manipulacji - jesteś zdyskwalifikowany.

Mianowicie: Berbatov nie zaliczył 30 asyst w 60 meczach, lecz... w sezonie 2008/2009 w PL - asysty 9, a w tym sezonie - asyst 5. Wynika z tego jasno że zaliczył asyst 14 w Premiership + kilka w LM i innych meczach pucharowych (pewnie coś w granicach 3-8). Więc podanie liczby 30 (nawet gdybyś zaokrąglał) jest próbą BEZCZELNEJ MANIPULACJI
» 10 stycznia 2010, 14:14 #81
bejbi: zgadzam sie w 100% z enzo, berbatov to świetny piłkarz nie moze odejść tak samo jak vidić , on już wielokrotnie dementował te plotyy muśle , tak samo anderson będzie świetnym piłkarzem, zresztą teraz już jest dobry . uważam ze do odstrzału jest tosić , nani (ferguson nie chce sie do niego przekonać) , tak poza tematem ostatnio bardzo zawodzi mnie rooney.
» 10 stycznia 2010, 14:11 #80
canto: W koncu :-)
Pozbyc sie tego lenia czym predzej :-)
Szkoda ze az tyle czasu trzeba bylo aby wlodarze klubu i sir Alex przejrzeli...
Ale tez nikt nie bedzie mial pretensji ze Bulgar nie dostawal swoich szans.
To jest pilka nozna, liga angielska a nie podworkowa kopanina.
Kamien z serca :-)
» 10 stycznia 2010, 13:51 #79
pilsudczyk: jestem za rewolucją w składzie. Są pieniądze za Ronaldo, dodajmy do tego dochody ze sprzedaży Naniego, Fostera, Andersona i właśnie Berbatova i można razem z obecnymi piłkarzami(Rooney, Evra, Kuszczak, Rafael, Rio, Fletcher i Carrick) ułożyć całkiem silną ekipę. Nie jestem zwolennikiem sprzedaży Vidica. No i nie ma mowy żeby Ferguson odchodził na emeryturę. Można by jednak już teraz sprowadzić jakiegoś trenera typu Morinho lub Guardiola, żeby pod okiem Sir Alexa szykowali się do przejęcia Man U.
Ave Piłsudski!!
» 10 stycznia 2010, 13:36 #78
7mati7: Berbatov do odstrzału i nie brać tego Benzemy bo to cienias jak nic...jak coś to D.Silva,H.Ben Arfa,napastnik(Villa) Villa pociągnie to sobie z Rooneyem a stary nie jest bo tyle mniej więcej co Cantona
» 10 stycznia 2010, 13:33 #77
Laq: enzo - z klawiatury mi to wszystko wyjąłeś :) Berba musi zostać i grać jak najwięcej. w tym sezonie mamy dwa kłopoty. z obroną i pomocą.
1. obrona wiadomo. kontuzje i nie ma komu grać a jak sie wyleczy to słabo z forma.
2. pomoc. nie ma rozgrywajacego. Fletch, Carrick, Anderson, Scholes to wszystko bardziej defensyni gracze. Do przodu z jakims pożytkiem gra tylko i wyłącznie Valencia. Giggs bez stabilnej formy. Przebłyski zdecydowanie za żadko. Park nigdy nie robił różnicy. Obertan jak na razie bez głowy.
» 10 stycznia 2010, 13:30 #76
Steckov: To prawda, Berbatov zero zaangażowania, mało biegania, niechlujność. Mam nadzieję, że w wakacje MU zamieni go na napastnika o wiele bardziej wartościowego, który oddaje serce, a nie gra na stojąco i strzela mało bramek.
» 10 stycznia 2010, 13:23 #75
Jakubek722: Park to jest dopiero porażka co on w ogóle tu robi;/ ch** że biega jak ma piłkę przy nodze to się wywróci ;/ on się sam zabije ;/
» 10 stycznia 2010, 13:17 #74
Bartekp8: Co wy w ogóle gadacie? "Co ten Ferguson wyrabia", przecież ten głupi artykuł napisało DM, póki sam Ferguson nie podejmie jakichś kroków póty ci zawodnicy są bezpieczni w MUFC
» 10 stycznia 2010, 13:11 #73
michal66333: niech sobie kupią obrońce, pomocnika a Dimitara niech zostawią w spokoju
» 10 stycznia 2010, 12:49 #72
Jarszo: NO nie NIE!!
Tylko nie Berba, lubię tego zawodnika, Vidić też jest jednym z moich ulubionych, a z Andersona jeszcze będą ludzie :(

Co ten SAF wyrabia! Przecież ma taki budżet po CR... Ehhhhh...
» 10 stycznia 2010, 12:45 #71
Marcindst13: Jak dla mnie to powini odejsc Foster , Nani , Tosic , Berba , napewno powini odejsc co do Ji-sung Park jest dobry ale cosraz starszy i coraz mniej sie za niego mozna dostac ... wiec moim zdaniem moze zostac u nas
Gibson -? po co moim zdaniem jest swietnym zmienikiem ...
Anderson - to jest bol glowy !! Nemanja Vidić jest swietny ale coraz starszy i jesli dadza za niego 50 mil to go sprzedac nie ma co i kupic 2 srodkowych obroncow jakos se bysmy poradzili co mamy jeszcze Ferdinand i Evansa i bracia silva noi odejdzie po tym sezonie G.N szkoda ale coraz gorzej gra kogo scignac ... max 1 napsatnika ... mamy Rooney , Owena , Machede , Mame Biram Diouf - Joshua King - Danny Welbeck po co nam wiecej ja bym propomowal za te pieniadze Ronalo i latem jesli odejda to kupic Benzeme - Silve 2 obroncow i nik mi nie powie ze nie sa potrzebni ...
» 10 stycznia 2010, 12:41 #70
dejvis: mysle ze Andreson i Nemanja u nas zostaną.
» 10 stycznia 2010, 12:38 #69
miko29: ludzie nie piszcie tu bzdur typu "nani i berbatov sie jeszcze rozkręcą. juz się tyle rozkręcają że mnie mało nie trafi... my potrzebujemy walczaków a nie ludzi takich jak choćby berba jak widze go biegnącego na boisku od razu przypomina mi się rasiak.
» 10 stycznia 2010, 12:23 #68
Master123: Genialna wiadomośc bedaca niestety tylko plotka . Ale co tam pofantazjować czasami mozna . Zatem:

Drevniatow - jak juz mowielm niejednokrotnie magicznej granicy 10 bramek w sezonie na bank nie przekroczy , a jak na NAPASTNIKA(taka pozycja na ktorej strzela sie bramki) za 30 baniek mamy niewypal transferowy pierwszej klasy. Zatem definitywnie out moze ktos da 12 mln.

Parkinson- kawal drewna ktore nie umie przyjac pilki ani czysta ja uderzyć. Szybkosci i dryblingu rownież brak zatem out. 5-7 mln.

Nani - szkoda kolesia ale niestety na wlasne życzenie swoimi glupimi gadkami zgotowal sobie swoj los 15 mln.

Foster - jak w newsie wyzej 3mln za niudacznika to i tak duzo .

Anderson - sam nie wiem narazie ma problemy z celnym podaniem do przodu , dlugim przerzutem ,że o strzale nie wspomne . Nie mniej jednak rokuje nadzieje na przyszlosc jak bym zostawil .

Tosic - nie dostal szansy ale chyba IMO slusznie skoro w przedsezonowych spotkaniach kitajce go przepychaly . Niestety Angia to nie mijece dla niego . 3-4 mln


Daje nam to calkiem niezla sumke 40 mln na transfery dorzucamy 20 baniek z Ronaldo mamy 60 . W sam raz na napastnika i skrzydlowego z prawdziwego zdarzenia . Nie bede juz podawal propozycji ale od wyzej wymienionych jest na peczki lepszych grajkow .
» 10 stycznia 2010, 12:20 #67
Jakubek722: Prawdę mówiąc nikt w tym klubie nie ma takiej techniki jak Berbra i nad nim trzeba się zastanowić
» 10 stycznia 2010, 12:17 #66
manutdfan92: w końcu się na berbatovie poznali. ale chciałbym żeby vidić jeszcze został
» 10 stycznia 2010, 12:15 #65
kojot: Jak jak bym chciał żeby to były plotki .... .Przecież nie można sprzedać Berbatova ,nawet jeśli wejdzie z ławki da ożywienie na boisku (patrz mecz przeciwko fulham mimo przegranej nasi się ożywili właśnie po jego wejściu!)już bardziej był bym za sprzedaniem Michael'a Owena i do tego jeszcze Vidic ..... szkoda słów ,na niego zawsze mogę liczyć na 100% !
» 10 stycznia 2010, 12:12 #64
Nani1236: Real ma skład mażeń to fakt ale wyników brak.
» 10 stycznia 2010, 11:42 #63
trupp99: taaa... o co jeszcze? ploty to som...
» 10 stycznia 2010, 11:41 #62
Nani1236: Dymitar Berbatow napastnik Tottenham Hotspur £ 30,75 mln
» 10 stycznia 2010, 11:39 #61
Agusssia: Jak tak czytam niektórych komentarze to poprostu aż mi się niedobrze robi. Czy wy macie dobrze w głowie.? Najlepiej to wszystkich wypier*** ze składu kupić Benzeme, Silve, Ville i chu** co tam nam po Waynie on jest cienki przecież, Anderson też do kitu.. Tak się zastanawiam dlaczego wy nie kibicujecie jeszcze Realowi.? Przecież oni mają taki z***** skład, skład marzeń poprostu.! Chcecie udawać prawdziwych kibiców tak.? Tylko szkoda że wam to nie wychodzi.. Naprawdę żal mi takich ludzi jak tutaj co niektórzy..

Sorry za słowa, ale nie mogłam się powstrzymać
» 10 stycznia 2010, 11:36 #60
Nani1236: Najdroższym kupionym przez Utd był właśnie Berbatow 30,5miliona
» 10 stycznia 2010, 11:36 #59
Maxer: Nani, Vidic i Anderosn powinni zostać.
» 10 stycznia 2010, 11:34 #58
Grzechu007: Za Aguero co najmniej 40 mln. trzeba zapłacić i tak samo za Pato. Wyobrażacie sobie by SAF dał tyle za zawodnika? Najdroższy zawodnik czyli Ferdinand został kupiony za 30 mln. A dlatego tak mówicie o tych transferach żeby wygrywać. Jakoś 4 lata temu bądź 5 nasi nic nie grali. A kogo kupilismy przed sezonem? 3 zawodników, którzy weszli do pierwszego składu. Jak dla mnie żadne transfery niesą potrzebne. Za 2,3 lata Da Silva, Obertan, Macheda, Welbeck to będą gwiazdy i będziecie dziękować bossowi za to ze niekupił nikogo na ich miejsce.
» 10 stycznia 2010, 11:30 #57
lukasz1143: Wiecie co ja tam nawet cieszę się z chwilowych słabszych wyników Manchesteru. Przynajmniej pozbędziemy się sezonowców dla których właśnie takie newsy są najlepszą informacją gdyż przybliżają manchester do stania się jak Real Madrid
» 10 stycznia 2010, 11:28 #56
Nani1236: Karim Benzema chyba ich pogieło on ma 4 letni kontrakt z Realem Madryt.Według mnie wogule transfer Berbatowa był wielką porażką.Z tych wymienionych do odejścia zostawił bym tylko Vidića.Ja tam był chciał żeby do Manchesteru United przyszedł Pato albo Aguero.
» 10 stycznia 2010, 11:24 #55
trupp99: taaa... o co jeszcze? ploty to som...
» 10 stycznia 2010, 11:24 #54
Grzechu007: Nierouzmiem o co wam chodzi z tym Berbatovem. Mówicie że przeplata dobre mecze ze słabszymi. A może Rooney we wszystkich meczach gra zarąbiście?! Nie biega? A Ibrahimović biega? van Nistlerooy biegał? Pomyślcie sobie. Berbatov jest jak narazie najlepszy, rozgrywającym w naszym zespole. I jego sprzedaż bardzo by ManUtd osłabiła bo niemamy żadnego innego takiego typu gracza. A dlatego nuiestrzela bo Rooney jest tym wysuniętym napastnikiem. Jak dla mnie nani niech zostanie. On potrzebuję kilka meczów, a nie wpuszczanie na 15 min. i strzel bramkę. Oczekujecie od niego, że będzie drugim CR9 i to właśnie przez to sobie nie radzi bo ma na sobie presje. W sprawie Andersona to tutaj troszkę SAF zawinił bo z ofensywnego zawodnika pełnego polotu i fantazji zmienił na typowego walczaka.
» 10 stycznia 2010, 11:22 #53
misiek98: Tak głupiej ploty jeszcze nie słyszałem hehe

Pomyślcie

United remisuje z birmingham a fergie ma sprzedawać najlepszych graczy?? Krótko hahahahhahaha
» 10 stycznia 2010, 11:19 #52
Or1n: To są tylko spekulacje, więc wątpię, żeby SAF robił jakieś wielkie ruchy transferowe. Najpierw mówi że ma świetną drużynę tylko po to żeby ich wyprzedać, dajcie spokój. A pro po Berby, on był w Tottenhamie świetnym napastnikiem, bo dostawał inne zadanie, dlatego tak mało strzela, ale gdyby nie on kilku zawodników nie miało by takiej ilości bramek.
» 10 stycznia 2010, 11:10 #51
pptomek: Tak dzieci, uczcie fergusona co ma robic :)
» 10 stycznia 2010, 11:05 #50
Cudi123: Według mnie do odejścia Berbatov i Nani a na ich miejsce Villa lub Pato a za Naniego Silva lub Angel di Maria.Anderson powinien zostac bo chłopak w Porto grał na Lewym skrzydle a Ferguson na hama go przerobił na środkowego pomocnika gdyby Anderson grał na lewej pomocy mógł by o wiele lepiej się prezentowac.A Zoran Tosic także powinien zostac bo w rezerwach w każdym meczu odgrywa role pierwszoplanową podaje rozgrywa strzela.A SAF nie chcę dac mu szansy dziwne.
» 10 stycznia 2010, 10:54 #49
devils18: kto jak kto, ale Nemanja Vidic nie powinien odchodzić. Strata trzech zawodników decydujących o grze Man Utd przez ostatnie dwa lata to zrujnuje nasz kochany klub. Przed sezonem straciliśmy Ronaldo i Teveza a po sezonie mamy stracić Vidicia to są deb**ne żarty.

Jestem za tym, żeby Old Trafford opuścili Nani, Foster, Berbatov i Hargreavas

Berbatov może odejść, ale pod warunkiem jakby udało się sprowadzić jakiegoś napastnika np. Bent (Sunderland), Defoe (Tottenham), Cole (West Ham), Zarate (Lazio) lub Higuain (Real Madyt). Ja sam osobiście najchętniej w trykicie diabłów widziałbym Higuaina lub Benta.

Andersonowi i Tosiciowi dajmy jeszcze szanse przecież Tosic nie dostał nawet szansy zaprezentowania swoich umiejętności niech zagra z 5 meczy w pełnym wymiarze czasowym w tedy niech SAF podejmie decyzję.

Strata Van Der Sara, Neville"a, Vidicia i Scholesa może mieć przykre skutki w następnym sezonie>
» 10 stycznia 2010, 10:46 #48
MUFC123: Moim zdaniem lepiej sciągnąc Davida Ville z Valenci a zostawil bym Vidica i Naniego
» 10 stycznia 2010, 10:42 #47
piterlox94: moim zdaniem Pato lub Valencia powinni dojsc no i oczywiscie Silva ;p
Benzema jest dobry ale Pato moim zdaniem lepszy ;p a Valenia to pogromca bramek z Silva
» 10 stycznia 2010, 10:35 #46
gafciu7: Berba i Nanie ok.Ale Anderson i Vidic zostają
» 10 stycznia 2010, 10:34 #45
majkelSJZ: Pewniakami do odejścia są Nani i Tosic co do pozostałych transferów to tylko plotki. Chociaż dobrze by było gdyby odszedł Berba, a w jego miejsce został kupiony waleczny i zaangażowany w grę napastnik, a nie człapiący po boisku przez 90 % czasu przebywania na boisku. Co do Vidicia chyba każdy z nas nie chce żeby odchodził.. Anderson, hm jeśli nie odnajdzie formy z Porto do konca sezonu chyba też czeka go transfer. Wg mnie odejść powinien przede wszystkim PARK, kompletnie nie nadaje się do tego zespołu.. jest po prostu zbyt słaby. Ale jego transfer jest raczej nie możliwy, przez wpływ popularności United w Azji.. Potrzebny nam rozgrywający, klasowy napastnik i ktoś na lewe skrzydło bo w ostatnich meczach Evra gra tam praktycznie sam ..
» 10 stycznia 2010, 10:33 #44
mufaneeek: enigmatyk --> jesli nie slyszales to przykro mi. To , ze dzis wyjdzie w podstawowym skladzie nie oznacza ,ze sie nie klocil. Tak samo jak z powolaniami od Domenech'a tak nie jest. Czemu tyle chcial dac? Nie wiem , spytaj go.
» 10 stycznia 2010, 10:24 #43
enigmatyk: mufaneeek

Nie słyszałem o jego kłótniach w Lyonie . Spory z Pellegrinim to twój kolejny wymysł ( ps - dzisiaj zagra od pierwszej minuty najprawdopodobniej) natomiast Domenech powołuje go regularnie. Masz jeszcze jakieś fantazje?

PS: skoro jak napisałeś Benzema jest "kłótliwym zerem" i ma "umiejętnosci zero", to czemu SAF oferował za niego 40 mln euro w lecie?
» 10 stycznia 2010, 10:16 #42
Drenus: Wg mnie Anderson i Vidic nie odejdą. Chociaż z tym ostatnim, kto wie jak jest. Nagła kontuzja przed meczem z Leeds... Mam nadzieję, że SAF przemówi mu do rozsądku, jeśli jest taka potrzeba.
Anderson nie pokazał jeszcze pełni swoich możliwości. Jeśli ustabilizuje formę, może stać się świetnym rozgrywającym.

Berbatov - Dobre mecze przeplata słabymi, jeśli do końca sezonu nadal będzie zawodzić, sprzedałbym go.
Nani - skoro nie dostaje szansy w meczach, na treningach musi prezentować się naprawdę słabo. Myślę, że po sezonie odejdzie, a szkoda, bo ma możliwości.
Tosić - podobnie jak z Nanim.
Gibsona wypożyczyć.

Kupiłbym klasowego rozgrywającego, bo Fletcher, Hargreaves, Carrick i Scholes są raczej defensywnymi pomocnikami. Co do ostatniego, pewnie niedługo odejdzie. Może Van der Vaart...
Do tego potrzebny napastnik, bramkostrzelny napastnik. Jeśli odejdzie Berba, zostanie Rooney, kontuzjogenny Owen i młodzież... Welbeck , Macheda mnie nie przekonują. A Diouf ... jeszcze nic z nim nie wiadomo.
No i - jeśli odejdzie Foster - jakiś bramkarz. O ile Kuszczak nadal będzie prezentował się jak do tej pory, to przyda się solidny rezerwowy, bo VDS niedługo zawiesi buty na kołku. Ale, jeśli (w co wątpię) Tomek zgubi formę, będziemy potrzebowali klasowego bramkarza.
Mam nadzieję, że SAF sprowadzi odpowiednich zawodników, o ile będzie trzeba.
» 10 stycznia 2010, 10:10 #41
bartonier: Zobaczymy co z tego bedzie ;/ ale Anderson i Vidic nie odejdą tak mi sie wydaje ale pewny nie jestem bo co ja wiem co SAF ma w głowie :) Ale to narazie plotki ...
» 10 stycznia 2010, 10:09 #40
mufaneeek: enigmatyk --> Hm pomyslmy : W Lyoni z Puelem, w Madrycie z Pellegrinim, we Francji z Domenech'em. Wiecej opcji nie mial, wiec i tak bije wszelkie rekordy ;]

Wracajac do newsa :
To , ze Nani odchodzi pewne jest juz bodajze od pazdziernika. Facet nie gra, a jak wchodzi to gra piach.
Berbatov - mam nadzieje, ze to plotka bo bez niego brakuje niekonwencjonalnych pilek.
Anderson - nie sprawdza sie, ale watpie zeby odszedl. No chyba, ze SAF zarzuci forsa na kreatywnego pomocnika.
Tosic - widzialem go tylko w meczach przedsezonowych, wiec ciezko mi cokolwiek o nim powiedziec. Tylko dziwne, ze nie dostal ZADNEJ szansy.
» 10 stycznia 2010, 10:08 #39
enigmatyk: mufaneeek

""""Benzema to klotliwe zero i tyle w temacie.""""

Niby gdzie się kłócił? W Lyonie? Może w Madrycie? Czy u ciebie na osiedlu?
» 10 stycznia 2010, 10:05 #38
mufaneeek: enigmatyk --> Benzema to klotliwe zero i tyle w temacie. Umiejetnosci zero, za to morda niewyparzona. Co do Berbatova to mi sie nawet nie chce z toba gadac , bo znow nie raczysz odpisac tylko ciagle bedziesz umieszczal swoje haha i inne pro elo emoty z usmiechem.
» 10 stycznia 2010, 10:02 #37
enigmatyk: jari13


"""Berbatov jest potrzebny, bo potrafi zastawic pilke i ja rozegrac. A to, ze nie ma komu podac to inna sprawa.""""

Nie ma komu podać , bo to on powinien wykańczać ostatnie podania...niestety nie otrzymuje ich zbyt wiele, bo akurat jest zajęty odgrywanie piętką albo bieganiem na 40-tym metrze :D
» 10 stycznia 2010, 10:00 #36
jari13: Anderson powinien zostac, bo to talent i moze jeszcze uda sie go oszlifowac. Tosci gral niezle w sparingach i na pewno jest bardziej wartosciowy niz Nani. A jak juz kiedys pisalem, wolicie Teveza bo jego gra byla rzucala sie w oczy. A to, ze nie mogl opanowac pilki i ja tracil to macie gdzies. Berbatov jest potrzebny, bo potrafi zastawic pilke i ja rozegrac. A to, ze nie ma komu podac to inna sprawa.
» 10 stycznia 2010, 09:54 #35
enigmatyk: gacthx

Benzema po prostu by strzelał bramki :D
» 10 stycznia 2010, 09:53 #34
spOntan: CALM DOWN! Przecież to są zwykłe insynuacje jakichś pismaków.
» 10 stycznia 2010, 09:50 #33
cycuu89: Może coś w tym być to się tak nie oburzajcie ;p skoro fostera wystawili na listę to mogą i wyprzedaż zrobić :P ale jak dla mnie skoro robimy już taka wyprzedaż to przydała by się gruntowna przebudowa czyli pozbyć się
parka, tosica, bebratova, owena, naniego(chyba że ferguson w tej części sezonu da mu szanse i pokaże że warto na niego stawiać )


Filciu95 ---> Ferguson nie miał nic do powiedzenia w temacie gdzie tevez odejdzie. A pozwolił mu odejśc może dlatego że jego wyporzyczenie kosztowało nas ponad 10 mln a jeśli chcielibyśmy go sprowadzić to trzeba by było dac jeszcze 35 mln a to chyba troche za dużo
» 10 stycznia 2010, 09:47 #32
MU4live: Vidić i Anderson powinni zostać...Berbatov,Nani i Tosić odejść...
» 10 stycznia 2010, 09:46 #31
aleex91: proste jak to takie pier***dolenie że szok... Wku**...iają mnie już dziennikarze tymi głupimi plotkami
» 10 stycznia 2010, 09:37 #30
Matek5: Według mnie sprzedaż andersona i vidicia to spekulacie orzeciesz oni są bardzo potrzebni i ferguson ich nie sprzeda ale odejscie berbatova i naniego to raczej pewne
» 10 stycznia 2010, 09:35 #29
qba1323: zadnej rewolucji nie bedzie....prasa wymysla bo united zremisowalo....ale nikt nie wezmie pod uwage ze z druzyna ktora jest rewlacja 11 spotkan bez porazki...jeszcze na ich klepisku:) zaraz pojawi sie wywiad z Fergusonem i on wszystkiemu zaprzeczy:) ani berba ani vidic ani anderson nikt:)
» 10 stycznia 2010, 09:31 #28
MUforever9: Co poje*ało SAF'A sprzedać Andersona i Vidicia no berbe, naniego i tosicia to tak ale nie Vidicia i Andersona ! jak to zrobi to go znienawidzę do końca życia Vidic to filar naszej obrony niech ino go spróbuje sprzedać ! ;/
» 10 stycznia 2010, 09:30 #27
bobsley: z tych wymienionych to jedynie Tosić!

Najlepiej zostańmy z samym Roo który jest tak świetny,że drugi mecz z rzędu nie wykorzystuje sam na sam ... poza tym dośrodkowania kiedy jest Roo na szpicy mają tyle samo sensu co od razu wybicie piłki za linię końcową... rzuty rożne zero zagrożenia z naszej strony...

jak do tego dojdzie to dopiero będą jaja United bez Vidica,Andersona,Naniego i Berbatowa hahaha no jasne lepiej stawiac na Scholesa i spółkę niż na młodych zawodników

stek bzdur !
» 10 stycznia 2010, 09:30 #26
azi1: żałosne ploty żałosnych brukowców...
» 10 stycznia 2010, 09:29 #25
wrooney: Nie sprzedawac Vidic'ia ani Anderson'a ani Tosic'ia !! Anderson jest naprwade dobry trzeba mu jezcze dac szanse to samo Tosic, gral bardzo dobrze w przygotowaniach przedsezonowych a w lidze nie dostal ani raz szansy gry !! No o Nemanje juz nawet nie wspomne, jak zespol pokroju Manchester United moze sie pozbywac najlepszego stopera na swiecie ??!! To jest dla mnie chore...
» 10 stycznia 2010, 09:28 #24
SzmuLik: Vidić? Chyba jednak pytajmy o transfery SAF'a, a nie wierzmy brukowcowi. Oni to przewidują, to jeszcze nie jest pewne.

Na pewno zamiast Naniego i Andersona przydaliby się Silva i Aguero. Jednak musimy stać się drugim Realem jeśli chcemy powrócić na szczyt, bo narazie z niego spadamy.

Berbatov? Myślę, że powinien odejść. A gdyby zamiast niego udało się sprowadzić Davida Villę... Ehhh, marzenia.

SAF nie lubi szastać kasą, nie rozumiem go, przecież widzi z bliska jak grają nasi obecni zawodnicy. Są 2 wyjścia: albo SAF odejdzie i zamiast niego jakiś świeży szkoleniowiec, albo niech nauczy się wydawać pieniądze, bo przecież od tego one są ;p

Pozdrawiam.
» 10 stycznia 2010, 09:27 #23
wrobel1992: Jak ch**j sprzeda Vidicia, bez jaj ale Evans nie jest keszcze na tyle dobry by go zastapic długoterminowo a po za tym Anderson mógłby zostać...
» 10 stycznia 2010, 09:22 #22
kalek: Ja bym zostawił Berbe i Vidicia a Naniego Andersona i Tosicia sprzedał. Anderson moze nie jest zlym pilkarzem ale wpieniaja mnie jego długie podania zawsze sa za mocne
» 10 stycznia 2010, 09:17 #21
gembus: A ja mam nadzieję,że to prawda bo zakupy SAFa ostatnie to klęska.
Andersona mogliby jeszcze z sezon potrzymać na przeczekanie możę błyśnie.
Sprzedać:Nani,Tosić,Berba, Michael Owen, Owen Hargreaves(i nie piszcie że jest dobry zawodnik- DOBRY W ŁAPANIU KONTUZJI), Foster,
Kupić młodych niekoniecznie znanych zawodników.Agbonlahor móię ten chłopak ma potencjał stać się drugim Roo
» 10 stycznia 2010, 08:57 #20
Sheep: Chyba ich po j** alo ze Vidic i Anderson odejdzie
» 10 stycznia 2010, 08:55 #19
75th: A ja tylko mam nadzieję, że Hargo wróci....
» 10 stycznia 2010, 08:52 #18
Dominik1234: Filciu95 SAF namawiał Teveza aby został ale on powiedział że chce odejśc
» 10 stycznia 2010, 08:44 #17
wojt91: Nie dość że nie biega to jeszcze pali papierochy, co z niego za piłkarz...
a do tego drewno
» 10 stycznia 2010, 08:43 #16
olochu: Filciu95
Dla twojej informacji SAF nie sprzedał Teveza, bo on był tylko wyporzyczony do MU
» 10 stycznia 2010, 08:37 #15
zapermu: Tevez teraz w Ci(o)ty pyka jak za dawnych lat w MU, a Berba, to śmiech na sali :P Jak dla mnie:D Wątpie, żeby SAF chciał sprzedać Andersona i Vidica. Pozdro.
» 10 stycznia 2010, 08:36 #14
Filciu95: Ja jestem ciekawy po co SAF sprzedał do MU CIty Teveza skoro jesr o klase lespszy niż ten ... Berbatov to był błąd bo teraz mamy tylko 1 napastnika Roneya
» 10 stycznia 2010, 08:27 #13
enigmatyk: Pisałem o tym wielokrotnie, ale dzieci przypinające sobie łatkę "prawdziwych kibiców" zawsze podnosiły larum, jaki to Bułgar magicznym technikiem jest, jaki to Nani utalentowany...tylko dajmy mu jeszcze ze 3 sezony, a na pewno pokaże co potrafi. Anderson - miał być drugim R10, a skończył jak Kleberson.
Prawda wygląda boleśnie - SAF nakupował przeciętniaków ( Nani-25 mln euro, Anderson - 32 mln euro, Berba - 38 mln euro, Valencia - 20 mln euro) zamiast zainwestować w 2, 3 porządnych graczy klasy światowej. Teraz mamy tego skutki. Jeżeli prawdą jest , że MU pozbędzie się Vidica ( Barcą bądź Real) to zostaniemy w głębokiej dupie.
Boję się , że prawdziwe piekło rozpęta się po dwumeczu z Milanem, ponieważ Włosi są w ostatnich tygodniach w znakomitej dyspozycji.Oby MU przeszedł do dalszej fazy.
PS: pozdro dla logicznie myślących.
» 10 stycznia 2010, 03:18 #12
tasma1985: Widzisz Aj89, bo jeśli chodzi o Gibsona i Welbecka to podzielam Twoją opinię - to zawodnicy z potencjałem na Burnley, może Sunderland, ale o Tosicu tego nie mogę powiedzieć, bo... w pierwszej drużynie rozegrał może do kupy ze 150 minut.
Skoro takie beztalencia jak w/w wychowankowie dostają swoje szanse, to i Tosic powinien swoja dostać - nie sprawdzi się, ok, można sprzedać, ale żeby nie dać mu nawet szansy zwłaszcza, że w drużynie nie ma żadnego lewoskrzydłowego na poziomie? Dla mnie idiotyzm... .

A Ferguson? Bezdyskusyjnie wielki trenerem jest, ale każda passa się kiedys kończy. Ten sezon i jego niezrozumiałe transfery i decyzje przejawiają pierwsze oznaki "zatracenie zdrowych zmysłów". Czy odbuduje wielka drużynę bez wielkich transferów? Moim zdaniem NIE - bo obecny potencjał drużyny nie napawa optymizmem. Transfery i to te z pierwszej półki moga uratować ten sezon. Na to czekam... .
» 10 stycznia 2010, 02:17 #11
AJ89: No nie tak od razu była ta potrójna korona, bo w 99 a to dobre 4 lata.
Ja nie wiem skąd te spekulacje się biorą, że Vidic odchodzi. Sądzę, że odejdzie tylko jak sam będzie chciał odejść, MU nie będzie go przecież na siłę wyrzucać. Z Ronaldo było tak samo. Jakby chciał, toby dalej był u nas

Wiesz, Taśma ja tam się na rezerwach za bardzo nie znam, udawać eksperta nie będę. Meczy rezerw nie oglądam. Ufam Fergusonowi bo nic innego mi nie zostało. a Welbecka może włącza do składu gdyż nie ma u nas graczy na ławkę na atak. W pomocy jest zdecydowanie większa konkurencja. Anyway, ja nie wierzę, że z takiego Tosica (23 lata rocznikowo), czy z Gibsona (23) coś będzie. Tak samo Welbeck. Oni wszyscy będą biegać za niedługo w Hull, Stoke czy Boro. A kupa dopiero będzie jak Giggs i Scholes zakończą kariery bo wtedy to już nikt tej gry nie pociągnie.
Gdzie ten Carrick sprzed 2, 3 sezonów??
» 10 stycznia 2010, 02:10 #10
jahu: Berba na 100% zastani, a Vidić zostanie bądźby Real miał dać za niego sto miliardów kolmbijskich pesos w czystej wódce. To tylko wiadomość z „Daily Mirror”, więc się dzieci nie przyjmujcie, aczkolwiek warto, że ten artykuł został dodany. bo warto wiedzieć co brytyjski superekspres wypisuje.
» 10 stycznia 2010, 02:03 #9
tasma1985: AJ89

A taki Welbeck to w rezerwach błyszczy? Oczywiście, że nie! Gra tam słabiej, od Tosica, który chyba dla ratowania swojej kariery powinien zrobić to, co Rossi, czyli odejść. Bo decyzje Fergusona wraz z jego wiekiem stają sie coraz bardziej niewytłumaczalne... .
» 10 stycznia 2010, 02:02 #8
Quba18: Hmm... nie zgodzę się tu tylko ze sprzedażą Vidića, a pamiętacie co niedługo po tej rewolucji kadrowej w 95 zdobył Manchester United?
Potrójną koronę!:)
Mam nadzieję, że w końcu się coś zmieni, na chwilę obecną nie jestem za robieniem transferów, ale jeżeli w tym sezonie nie osiągniemy zbyt dużo to będzie trzeba odświeżyć skład i w tedy będzie znów pogrom ze strony United przez wiele lat:)
» 10 stycznia 2010, 01:57 #7
Ronal: Haha..
Vidić !! ? bez niego niema nic ! xD
Myślę że Anderson jest dobrym zawodnikiem i powinien zostać.
Tak samo Nani.. Naprawdę jak mu mecz wyjdzie to gra super. < Szkoda że rzadko mu wychodzi... Ale powinien dostać szanse..
Reszta ?
Berbatova na pierwszy odstrzał !
Gibson..
» 10 stycznia 2010, 01:55 #6
BroneK1878: I gówno tych transferach zyskamy Berba dalismy 35 mln sprzedamy go za 13 ? tosic 3 mln i koniec Anderson 20 mln Nani 10 mln i Vidic jego Saf jak sprzeda to za dobra cene.
» 10 stycznia 2010, 01:51 #5
tasma1985: Jak w ogóle można rozważać pozbycie się takiego gracza jak Vidic? Dla mnie to najlepszy obrońca świata, a taki Evans to nigdy nie osiągnie poziomu Serba. A o Parku, to już nie mam nawet siły dyskutować - tak nędzny zawodnik nie powinien przywdziewać koszulki MU, a jeśli kasa taka ważna, to kupmy od razu jakiegoś Hindusa - w końcu tych też miliard na świecie, więc i koszulki sie będą sprzedawać.
» 10 stycznia 2010, 01:47 #4
AJ89: Skoro Tosic nie dostał szansy to pewnie w rezerwach nie błyszczy to i po co go sprawdzać w pierwszej drużynie. Słabo gramy i boli mnie to, ale co ja na to poradzę... Posprzedajemy tych co wypisaliście, ale już nie za taką cenę za jaką przyszli niestety...
» 10 stycznia 2010, 01:44 #3
Gozdal: tasma1985
Owen raczej nie odejdzie :)
Park też nie bo kasa z niego jest :)
co do reszty to się zgodzę :)
» 10 stycznia 2010, 01:42 #2
tasma1985: Tosic? hmm ciekawe, pozbywać się zawodnika, który nie dostał nawet szansy, aby pokazać swe umiejętności... .

Jeśli odejdzie Vidic, to chyba stracę wiarę w tą drużynę... . Ronaldo, Tevez, a niewykluczone, że Neville i Scholes, a gdy dodamy do tego kolejnego prawdziwego diabła, jakim jest Nemanja - to może być za wiele.

Do odstrzału powinni pójść (jeśli już mowa o radykalnych zmianach) Berbatov, Owen, Nani, Gibson, Park.
» 10 stycznia 2010, 01:40 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.