Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Vidić: Rooney najlepszy

» 5 stycznia 2010, 10:28 - Autor: ManUtdFun - źródło: tribalfootball.com
Obrońca Manchesteru United, Nemanja Vidić twierdzi, że należy uchronić Wayne'a Rooneya przed losem, który spotkał Cristiano Ronaldo.
Vidić: Rooney najlepszy
» Serb chwali Anglika
Serb zdaje sobie sprawę z tego, kim dla United jest Anglik. Jest zawodnikiem który potrafi poprowadzić drużynę do zwycięstwa, tak jak to uczynił w meczu z Hull City (3-1) czy z Wigan (5-0).

- Jeśli miałbym wybierać piłkarza, którego powinniśmy zatrzymać, to nie jest nic Cristiano Ronaldo, lecz Wayne Rooney – mówi Vidić.

- Nie zamierzam źle mówić o Ronaldo, jednak to Wazza jest najlepszym zawodnikiem z jakimkolwiek przyszło mi się mierzyć. Posiada umiejętności, które ma Ronaldo, ale na dodatek "Roni" jest wytrzymały i mocno pracuje na boisku.

- Cristiano to świetny piłkarz, ale bez niego nadal jesteśmy świetnym zespołem – zakończył Serb.


TAGI


« Poprzedni news
Zapowiedź spotkania: City vs United
Następny news »
OT100 #50: Remont

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (39)


DresikUnited: - Cristiano to świetny piłkarz, ale bez niego nadal jesteśmy świetnym zespołem – zakończył Serb.
No moze wyniki sa troche gorsze.
Moze C.Ronaldo jest lepszy od Rooney'a, ale moim zdaniem Rooney potrafi poprowadzic drużyne do zwyciestwa ;]
Pozdr.
» 6 stycznia 2010, 18:22 #31
2Fast4You: Jeśli nie twierdzicie jak nasz Serb to się mylicie Roo nadaje tempo gry jednym biegiem może wyprowadzić kontrę , po prostu ma umiejętność natchnienia drużyny . Co z tego że Ronaldo umie machać nogami nad piłką ? Albo Skakać na 2 metry po lekkim tchnięciu w nogi ? Ronaldo straci piłkę to stanie i tyle Roo za nią pobiegnie choćby do własnej lini 5 metrów... Gadajcie sobie ale ja jestem za Vidiciem ;] Pozdro jak takimi jesteście fanami Ronaldo samego a nie klubu to kibicujcie mu w realu a nie tutaj...
» 5 stycznia 2010, 20:28 #30
Number7: No wlasnie nie jest az tak potrzebny... widzieliscie jak sie zmienila gra bez Ronaldo?? Przegrywamy z byle kim... marnujemy 100% sytuacje... nie mozemy dojsc do strzalu ! ! ! To widac ! ! ! Nie gramy tak jak dawniej ! ! ! I nie wiem dlaczego Owen dostal koszulke z numerem 7.... Ten numer nosza tylko wielcy pilkarze a on zaraz zakonczy kariere i wogole nie gra . . .
» 5 stycznia 2010, 18:17 #29
kujawa: o jeny vidicowi chodzi o to ze roonej jest bardziej potrzebny ManU niż Ronaldo
» 5 stycznia 2010, 18:10 #28
Number7: Vidic lubialem cie ale teraz juz chyba nie... Jak mozesz mowic ze Rooney jest lepszy ?? I wcale nie gramy tak samo . Slepy jestes? Gramy coraz gorzej ! ! !
» 5 stycznia 2010, 18:03 #27
tazz001: Dyskutować o tym kto z tej dwójki jest lepszy można by chyba w nieskończoność i prawdopodobnie nie doszlibyśmy do niczego. Dla mnie nie ulega wątpliwości że jeśli weźmiemy pod uwagę umiejętności czysto piłkarskie to Ronaldo był i jest lepszym graczem. Znakomity przygotowany motoryczni, nogi, które „wiążą krawaty”, rzuty wolne nie z tej Ziemi ;] do tego z łatwością dochodzi do sytuacji strzeleckich i z taką samą łatwością je wykorzystuje. Prawa noga, lewa noga, głowa… po prostu atakujący doskonały.
Wszystko zdaje się przemawiać za CR7(9?), jedno za Rooney’em – serce.
Zapewne zauważyliście, że po stracie piłki Ronaldo ma zwyczaj poleżakowania na zielonej murawce i udawanie przewinienia na nim (ta mina oszukanego dziecka…), Roo zaś bez grymasu, błyskawicznie się podnosi i goni do upadłego przeciwnika choćby pod własne pole bramkowe. Rzecz dla mnie fenomenalna.

Kogo uważam za lepszego piłkarza?
- Ronaldo


Kogo bardziej podziwiam?
- Rooney’a


Myślę że jeśli Roo tylko poprawi swoją skuteczność (choć ostatnio jest już całkiem całkiem) i będzie regularnie przez cały sezon trafiał do siatki to zwycięzcą w tym pojedynką może być tylko 1 człowiek (bo nie chce mi się wierzyć że Cris może być jeszcze lepszy ;])

i wtedy Boże, mniej w opiece naszych przeciwników ;)
» 5 stycznia 2010, 17:57 #26
DevilxDevil: Nie rozumiem, po co te gadanie o Ronaldo i Rooneyu?? Przecież każdy piłkarz jest inny, ma inne atuty, inaczej lubi grać... ale każdy coś wnosi do zespołu ( nie mówie tu o średniakach ) .

A co do wypowiedzi wcześniej czytanych... odnoszę wrażenie, że niektórzy pragną tylko zwyciężać, to normalne...ale czy piłkarz to nie jest też człowiek?
Drużyna nie będzie wygrywała wszystkiego co się da...i tak będzie też z Barcą, oni też będą mieli swój koniec, a inna drużyna zacznie wygrywać.

Ja tam pretensji do piłkarzy ManUtd nie mam... jaki skład mamy, taki mamy, liczą się zwycięstwa. Z Ronaldo czy bez niego i tak Manchester jest wielki, choćby poprzez nazwę i swoją historię.

A co do Was kibiców... to nie rozumiem Waszych sprzeczek, każdy ma inny punkt widzenia na futbol i to trzeba szanować, i tak tego zmienicie.
» 5 stycznia 2010, 17:17 #25
DrMajk: wacha ...tak to pokaż mi kilka przykładów gdzie Ronaldo omija w pełnym biegu kilku przeciwników
» 5 stycznia 2010, 17:03 #24
CRfan: Czytając poprzednie komentarze, doszedłem do wniosku, że ktos albo CR bardzo ceni i lubi jego grę, albo go nienawidzi.
Ja należę do tych, którzy cenią go jako piłkarza, bo umiejętności ma bardzo ponadprzeciętne. Prawie we wszystkim zgodzę się z tasma1985, a we w niczym z Dieu.
Jeśli chodzi o to co CR potrafi a, czego nie. Raczej bym się zastanowił nad tym jakie miał zadanie i jak je wykonywał. Myślę, że swoje zadanie wykonywał w 100%. Strzelał ogrom bramek, grał efektywnie, ale i efektownie. Dieu napisał, że uderzyć z dystansu potrafi pół piłkarskiego świata. Owszem, zgodzę się z tym, ale jest tylko kilku, może kilkunastu zawodników, którzy potrafią uderzyć z dystansu 37m i jeszcze strzelić gola. Większość zawodników decydujących się na strzał z takiej odległości po prostu nie dokopuje do bramki. Idźmy dalej, rzuty wolne. Uważam, że CR wykonuje je najlepiej na świecie, co ostatnio w swojej książce potwierdził Dr(nie pamiętam nazwiska), że nadaje piłce rotacji przy której bramkarz głupieje.
Teraz porównajmy Roo oraz CR. Jeśli CR nie umie dryblować, nie wiem jak nazwać to co robi Roo, jeśli CR uderza przeciętnie z dystansu, to Roo uderza na poziomie Ekstraklasy, jeśli CR puszcza centry Panu Bogu w okno, to obejrzyjcie jak Roo podawał i uderzał w meczu z Leeds(sporo kibiców dostało pamiątkę). Racja, ze Roo zapieprza po boisku jak głupi, ale chyba nie z zapieprzania, podawania i gry defensywnej rozlicza się napastnika, nie? Jakby nie patrzeć Roo ma wiele do nadrobienia, jeśli chce grać na poziomie takim jak Ronaldo grał w MU.
» 5 stycznia 2010, 16:52 #23
kampi97: Dokładnie RONAL Rooney żądzi na zawsze .POZDRAWIAM
» 5 stycznia 2010, 16:50 #22
DrMajk: Number7....Przestańcie wierzyć w jakieś Marzenia ;/ co za dzieciak.. Prawie Każdy piłkarz tak mówi gdy przechodzi do innego klubu
» 5 stycznia 2010, 16:45 #21
DrMajk: tasma1985..Triki może i umie ale nie w pełnym biegu;/(chodzi o Ronaldo),Strzały?? Ile on miał karnych ;/.....jak dla mnie jeden miał jednego ładnego gola (z Porto)...Ja nie odczuwam jego straty,znów zaczełem na poważne kibicować Manchesterowi.Bo kiedyś to można było Kibicować Ronaldo...Nie Drużynie
» 5 stycznia 2010, 16:38 #20
tiger363: Rooney jest moim ulubionym Czerwonym Diabłem i aktualnie jest on bez wątpienia najważniejszą postacią w drużynie.
Ale gdy czasami oglądam jak marnuje 100% okazje tak jak ostatnio z Leeds i strzela gdzieś w trybuny to mnie krew zalewa.
Celność jest rzeczą którą musi zdecydowanie poprawić bo instynkt strzelecki ma.
» 5 stycznia 2010, 16:33 #19
siowy7: tasma1985 - zgadzam się z Tobą w 100 % ;) Pozdrawiam
» 5 stycznia 2010, 16:04 #18
MUforever9: No prawda ale myślę że te słowa też tyczą się Vidicia Rooney jest wyśmienity i nigdzie tak jak Vidic a Ronaldo głupi to odszedł i zmarnuje tam siebie i swoją karierę a United zawsze będzie najlepsze nawet bez wielkich gwiazd bo mają niesamowitą historię nie tak jak Chelsea lub Barca MU na zawsze..XD
GLORY GLORY MAN UNITED
» 5 stycznia 2010, 16:03 #17
siowy7: Dieu - to właśnie ty pi**d... głupoty bo tak się składa ze Rooney i Ronaldo są z tego samego rocznika czyli 85 !
» 5 stycznia 2010, 16:03 #16
20LEGEND: A mnie bardzo ucieszyła opinia na tą sprawę Vidica. Widać iż zależy mu na losie ManU i negatywnie ocenia odejście Ronaldo, co mnie cieszy w obliczu głupich plotek o jego odejściu. W porównaniu tych dwóch bodajże najlepszych piłkarzy na globie dostrzegam , że jedyne czego nam brakuje po odejściu CR to pewności siebie. Z nim w składzie Manu mógł w każdej chwili liczyć na jeden indywidualny popis Ronaldo zakończony rozstrzygającym mecz golem. Teraz widzę w naszym zespole bojażń o końcowy rezultat i nieśmiałość, ostrożność w grze w szczególności z dobrymi konkurentami, z którymi z Ronaldo w składzie graliśmy z polotem i z wiarą w końcowy sukces.
» 5 stycznia 2010, 15:44 #15
Dieu: tasma1985

nakleciłeś pi**dół po czym wielkomyślnie zakończyłeś pozdrawiając przy tym :o) - tacy fani jak Ty lub ten siowy7 czyli grupka Ronaldo lizów ma problem ze zrozumieniem jakiegokolwiek zdania o Cristiano które nie zaczyna się od przedrostka naj a kończy ohem lub ahem - w momencie kiedy spotykacie się z kimś kto ma niepochlebną ocenę tego piłkarza zarzucacie od razu brak logiki, bzdurną argumentację itp. sami natomiast wymyślacie największe banialuki aby poprzeć swoje rzężenie i co najgorsza zarzucacie oponentom rzeczy których nigdy nie popełnili.
no coż portugalska miłość to najwyraźniej taka zaraz co się na mózg rzuca.

taki rodzaj dyskusji to sobie możesz prowadzić na plenum PiS lub zlocie zbowidu jeśli jesteś ich przewodniczącym

po kolei Ci wypunktuje:
1)"Ponadto zaprzeczasz sam sobie...." i coś tam dalej naklecił
posłużę się przykładem mandarynki może załapiesz w ten sposób bo najwyraźniej inaczej Ci nie wychodzi
mandarynka jak wiadomo składa się z tych takich ząbków , podobnych kształtem do krewetek - wiesz o co chodzi mam nadzieję . i teraz sobie wyobraź, że mandarynka rosła sobie tak , że z jednej strony cały czas podało na nie słońce . przez co na 10 ząbków z których się składa 3 są kure... słodkie ale już pozostałe 4 lekko łykowate a ostatnie 3 zgniłe i co cała mandarynka to top 2 of the mandarynka's world?? łatwiej mi się nie da tego wytłumaczyć

2)Dalej - piszesz, że Ronaldo ma przeciętny drybling. Jak ty tego (aż zaklne) kur.... nie widzisz to znaczy , że jesteś tak samo wprawnym obserwatorem jak Stevie Wonder. facet w większości swych myków gubi piłkę a Ty (i jeszcze raz przeklnę ) pi**d... , że jest jednym z najlepszych na świecie BUHAHAHA . Się nabierasz człowieku na cyrkowe sztuczki z tą najsłynniejszą (machanie niuziami na piłką ) to jak tu Cię ratować ?? porównaj sobie drybling Ronaldo nr UNO Ronaldinho Giggsa Maradony Besta Zidana Figo Messiego i zobaczysz co to znaczy dobrze dryblować bo ewidentnie nie widziałeś jak takie bzdury piszesz no chyba , ze ty lubisz styl denilsona macham macham krece kostką zwijam kolano a obrońca sobie spokojnie zabiera piłkę , jesli tak to rozumiem inaczej nie potrafię pojąc Twojej opinie co do top quality of Ronaldo drybling

"wykorzystują w dryblingu zarówno umiejętności techniczne, jak i umiejętności fizyczne" kur... porównaj sobie jak "łatwo" było wywrócić Ronaldinho a jak "trudno" Ronaldo i skoń pier.. farmazony bo aż uszy więdną.

3)uderzenia z dystansu tez nie ma? W powietrzu też nie potrafi grać?
uderzenie ma silne jak cholera celne jak prawie każdy gracz na tej planecie (jeśli jest inaczej proszę o wymienienie bramek Ronaldo strzelonych z dystansu w ilość 3 przy czym proszę o ominięcie bramki z Porto no i oczywiście tych zdobytych z wolnych)
w powietrzu gra świetnie to fakt

4)Ronaldo wcale nie musi crossować, bo po co a co tam nie musi też wracać nie musi biegac co jeszcze nie musi ?? może w ogóle nie musi grać a i tak będzie allstar jak McGrady z Houston bo ma fanatyków a nie fanów na półce uwielbienia,
bo ma takie umiejętności, że bez problemu może minąć przeciwnika ehe bez problemu mijał Cole z Chelsea obrońców Barcelony typu Puyol czy innych czołowych świata - dlatego daje du... w ważnych meczach bo właśnie gra tak jednostronnie jak go obrońca kryje sposobem i nie daje się minąć to już koniec bo ani cross ani klepka , dlatego wtedy pozostawały płacze i błagania sędziego by zrozumiał by dał wolny bo on inaczej nie potrafi.
4) Podania przeciętne? Zapomniałeś napisać, że jeszcze auty słabo wyrzuca. Nie widziałeś żadnych asyst? Niektórzy widzą tylko to co chcą
jasne , że miał asysty ale tylko zobacz jakie ostatnie podanie do nieobstawionego napastnika , bo rozegraniu całego zespołu, gdy mu sie akurat nie chciało strzelać. Ja mówię o takich jak np ostanio Rooney zaserwował Valenci - no ale Ciebie najwyraźniej zadowala byle kupa byle by z buta Ronaldo pochodziła

co do gramatyki to nie myl jej ze stylem zdanie jest gramatycznie napisane to ze styl dla Cibie zbyt zagmatwany winą moją nie jest

wytłumacz co jest przyczyną tego , że nikt nie zdobył mistrza Anglii 4 razy pod rząd - coś takiego jak motywacja i jej spadek w sporcie to dla Ciebie nowość no coż może się kiedyś o tym dowiesz na razie radził by się nie śmiać z czegoś co się nie rozumie bo nie wygląda to najlepiej i o lotności, w ten sam sposób, świadczy

Końcówka Twojej wypowiedzi to stos pobożnych życzeń i hipotez bez pokrycia, więc szkoda nawet o nich pisać.
Każda Twoja wypowiedź marudzenie o tym jak było fajnie i jak jest źle i zeby Ronadlo był to by znowu było cudownie i ślicznie zamiast oglądać mecze MU walnij sobie ząbi Ronadlo jako tapetę monitora to radośniej sie zrobi może w sercu Twoim.
» 5 stycznia 2010, 15:37 #14
Number7: Hmmmm.... wasze niektore komentarze sa dosyc malo wyrozumiale i dziwne.
1. Ronaldo jest i byl owiele lepszy od Rooneya...
2. Jestescie dziecinni piszac Krystyna to zdrajca itd... Kazdy czlowiek ma marzenia i nie kazdy je realizuje... Cristiano Ronaldo zrealizowal to marzenie idac do Realu Madryt.
3. Rzeczywiscie gdyby Rooney opuscil Old Trafford to nie byl by ten sam Manchester ale bysmy z tego wyszli.
4. Znajac was wiekszosc skonczyla by kibicowac Manchesterowi po odejsciu Rooneya.
» 5 stycznia 2010, 15:12 #13
matdevil: Ronaldo byl tylko siwietnym pilkarzem. Rooney jest nie tylko fenomenalnym zawodnikiem ale rowniez przewodnikiem zespolu i czlowiekiem ktorego kocha cale Old Trafford :D a moze i cala Anglia. Rooney w Manchesterze znaczy wiecej niz 2 Ronaldow :)
» 5 stycznia 2010, 14:52 #12
tasma1985: Dieu
Drugi raz wchodzę z Tobą w dyskusję i jest to ostatni raz, bo Twoje argumenty są oderwane od świata, opierają się na pobożnych życzeniach, a nie faktach, a także są po prostu absurdalne i wręcz głupie.

Ponadto zaprzeczasz sam sobie. Z jednej strony piszesz, że Ronaldo ma niesamowity dar do strzelania bramek, potem jeszcze dodajesz, że jest to bardzo ważny element futbolu, aż kończysz absurdem, wedle którego poprzez ten (w końcu najważniejszy element w piłce nożnej) element zaciemniony (!) jest obraz gry Ronaldo. Gdzie tu logika? Ronaldo z dziecinną łatwością strzela bramki i dlatego jest fenomenalny. To co Rooneyowi i innymi przychodzi z trudem, jemu przychodzi jakby od niechcenia.

Dalej - piszesz, że Ronaldo ma przeciętny drybling. Brak słów... . To absurd wśród absurdów! Ronaldo obok Messiego to najlepiej dryblujący piłkarze świata, którzy idealnie wykorzystują w dryblingu zarówno umiejętności techniczne, jak i umiejętności fizyczne. Pisząc, że Ronaldo ma przeciętny drybling, dowodzisz, że po prostu nie znasz się na piłce. Kropka.

Jeśli Ronaldo ma drybling przeciętny, to Rooney nie ma dryblingu wcale... .

Idźmy dalej:
"podania przecietne, krosy niecelne , wizji praktycznie żadnej otwierającej asysty nie widziałem w jego wykonaniu chyba w ogóle" - uderzenia z dystansu tez nie ma? W powietrzu też nie potrafi grać?

Pisząc to ponownie się pogrążasz, bo wymieniasz element piłkarskiego rzemiosła, które akurat Ronaldo nie potrzebuje, aby byc fenomenalnym piłkarzem, Dlaczego?

Ronaldo wcale nie musi crossować, bo ma takie umiejętności, że bez problemu może minąć przeciwnika, zejść do środka i załadować bramę. Gdyby nieustannie wrzucał piłkę w pole karne, wówczas pozbawiłby się swoich największych atutów, jak błyskotliwość, drybling, potężne uderzenie. Podania przeciętne? Zapomniałeś napisać, że jeszcze auty słabo wyrzuca. Nie widziałeś żadnych asyst? Niektórzy widzą tylko to co chcą.

Piszesz: "co do obecnej formy MU myślisz, że to tak znikąd jest wzięte , że jeszcze żadna drużyna nie wygrała Mistrza Anglii 4 razy pod rząd?? to nie jest przypadek . wydaje Ci się , że z Ronaldo w składzie MU by grało lepiej niż teraz??"

Zdanie w ogóle niespójne gramatycznie, nie wiadomo o co w nim chodzi, dlatego odpowiem tylko na jedno pytanie to ostatnie -TAK, pamiętam bardzo dobrze jak grało United z Ronaldo w składzie i grało o niebo lepiej niż obecnie. Więc nic tu mi się wydawać nie musi - wystarczy zwykłe porównanie.

" i tak jest nieźle bo strata do lidera nie wielka" - a te 5 porażek to też nie jest źle? Jeśli utrzymamy tendencję, to na koniec sezonu możemy skończyć z ...10-ma porażkami. Ale pal licho, to nie dlatego, że gramy słabiej, tylko dlatego, bo....piłkarze sa nażarci sukcesami (!).

Końcówka Twojej wypowiedzi to stos pobożnych życzeń i hipotez bez pokrycia, więc szkoda nawet o nich pisać.

Zakończyłem dyskusje z Tobą Dieu, pozdrawiam.
» 5 stycznia 2010, 14:48 #11
crash: Nikt nie odmawia Ronaldo umiejętności, ale nie ma takiego zawzięcia i wytrwałości jaką posiada Wayne. Zdecydowanie bardziej lubię Rooneya ale nie można zapominać o tym co zrobił dal nas Cr7! W ogóle porównywanie tych zawodników jest wg mnie trochę bez sensu: grają na różnych pozycjach i mają różne zadania na boisku... Żałuję tylko że nie zagrają już razem w jednej drużynie... TEJ drużynie.
» 5 stycznia 2010, 14:19 #10
Ronal: Ronaldo poszedł za kasą.. Teraz ma buczących kibiców, a ligę skończą za Barcą..Cr teraz nic wielkiego nie gra, wiem bo oglądałem ich ostatni mecz. Rooney zostałby w United nawet za darmo..A gdy jest w formie, to maszyna do strzelania goli ;D Będzie grał dłużej niż Giggs !
» 5 stycznia 2010, 14:06 #9
ArtDeRue: Ogólnie to lubię C.R za to co zrobił dla United, ale prawda jest taka, że gdyby nie Rooney to strzelił by o połowę mniej bramek. Roo asystował mu praktycznie w każdym meczu, a to za sprawą tego, że bardzo się lubili i z tego co mi wiadomo to lubią się do teraz. A co do Vidicia to powiedział sama prawdę, bo z tego co było widać na boisku to Roo jest kondycyjnie lepszy od C.R chyba, że się mylę, a Cris jest leniem...
» 5 stycznia 2010, 13:39 #8
siowy7: Dieu - płaczką/cipką to ty jesteś ! Co już zapomniałeś ile dla nas zrobił Ronaldo ? ! Najlepiej kogoś besztać jak już go nie ma. Na drugi raz się zastanów zanim napiszesz jakieś pi**doły. Moim zdaniem Rooney nigdy nie będzie tak dobry jak Ronaldo , a są w tym samym wieku i widać kto jest lepszy. A to że Rooney biega i walczy to akurat to jest jego styl.Jakby poza bieganiem jeszcze strzelał bramki w ważnych meczach to by było super.

ManU Forever !
» 5 stycznia 2010, 13:04 #7
tasma1985: Z całym szacunkiem dla Rooneya, ale poziom Ronaldo wydaje się być dla niego nieosiągalny.

Zwolennicy Wayne`a już nie mają śmiesznych wymówek typu, Ronaldo blokował Rooneya, Rooney harował dla Ronaldo itd.

Rooney to zawodnik tylko bardzo dobry, Ronaldo - fenomenalny. A wypowiedzi Vidica, czy innych zawodników MU brzmiące w podobnym stylu, należy zakwalifikować to kategorii: "Poklepujmy się po tyłkach, niech wszyscy myślą, że jest dobrze".

A dobrze wcale nie jest - strata Ronaldo jest odczuwalna bardzo dotkliwie, a najlepszym dowodem na to jest (już) 5 ligowych porażek oraz haniebne odpadnięcie z Pucharu Anglii.
» 5 stycznia 2010, 13:01 #6
jacomanufan: Racja...bez Wazzy to juz nie byłby ten sam Manchester.
» 5 stycznia 2010, 13:00 #5
Dieu: no nareszcie ktoś to powiedział bez zawijania w bawełnę (ala Giggs) może się dzieci obudzą i przejrzą na oczęta swe. Rooney dla MU znaczy tyle co 30 Ronaldów to widać na każdym kroku , jak nie wierzycie to polecam wycieczkę na wyspy i rozmowę z kibicami. sprzedaż Ronaldo spłynęła po nich (w więszkość) jak po kaczce . często się dało słyszeć "finaly no more pussy at oldT." lub coś zdecydowanie bardziej wulgarnego , pojawienie się plotek o sprzedaży Rooneya przyjęto z niedowierzaniem lecz czuć duży niepokój - przy Ronaldo w ogóle go nie było. Wayne to diabeł i gracz nieporównywalny do Ronaldo który był raczej jest i (raczej pozostanie) piłkarską płaczką/cipką
» 5 stycznia 2010, 12:42 #4
crx6radziu: Heh co prawda to prawda :) Popieram Vidicia:)
» 5 stycznia 2010, 12:10 #3
siowy7: hmmm myślałem że jest inny no ale się myliłem...
» 5 stycznia 2010, 12:04 #2
krav3n: Tos mi podpadł Vidic..
» 5 stycznia 2010, 10:41 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.