Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Dunne: Strata Ronaldo odbiła się na United

» 14 grudnia 2009, 14:39 - Autor: Bart - źródło: goal.com
Richard Dunne, który grał przeciwko Manchesterowi United w ostatnim ligowym meczu na Old Trafford uważa, że odejście Cristiano Ronaldo bardzo osłabiło klub sir Alexa Fergusona.
Dunne: Strata Ronaldo odbiła się na United
» Dunne uważa, że kłopoty United wiążą się głównie z odejściem Ronaldo
- Strata takiego piłkarza jak Ronaldo odbiła by się na każdej drużynie – mówił Dunne po wygranym sensacyjnie 1:0 meczu z United.

- Manchester United stworzył wiele akcji i dominował na boisku przez długi czas, jednak Brad Freidel nie miał zbyt wiele do roboty. Jednak kiedy musiał już interweniować, robił to znakomicie.

- Cieszyliśmy się, gdy zobaczyliśmy formację United z jednym napastnikiem na szpicy. Wiedzieliśmy również, że kiedy się zmęczymy, oni ruszą do ataku kolejnymi dwoma snajperami.

- Osiągnęliśmy świetny wynik, jednak trzeba być ostrożnym. Kiedy zaczynasz bronić własnej połowy, wszystko może się źle skończyć – zakończył Dunner.

Dzięki tej wygranej Aston Villa awansowała na 4. Lokatę w Premier League. Do Chelsea, która również uległa The Villans, zawodnicy Martina O’Neilla tracą 8 punktów, zostawiając w tyle takie zespoły jak Tottenham, Manchester City oraz Liverpool FC.


TAGI


« Poprzedni news
Ryan Giggs Sportową Osobowością Roku
Następny news »
Zapowiedź spotkania: United vs Wolverhampton

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (36)


m4ci3k: FAKT TROCHĘ brakuje Ronaldo ale,to nie koniec świata i tak jesteśmy najlepsi na świecie
» 16 grudnia 2009, 11:37 #28
Mercus7: Wcale nie ma takiej dużej zmiany w stylu gry ManU. Dobrze się trzymają ale o tytuł będzie trudno :D
» 15 grudnia 2009, 23:00 #27
Deluxe: Zgadzam się z opinią, ze strata piłkarza takiego pokroju jak Ronaldo musiała się odbić na zawodnikach. Przez lata, kiedy wiedzieli, że mają Cristiano w składzie, zgrali się odpowiednio i wiedzieli, jak mają budować akcje - dlatego były efekty. Pamiętacie pewnie, że Ronaldo był jednym z głównych strzelców w meczach, a kiedy go nie ma pozostali muszą budować swoją taktykę niemal od zera. Uda im się, trzeba tylko czasu. Moim zdaniem w meczu z A.Villą wcale nie grali źle, jednak dlaczego mieli tylko jednego napastnika na własnym boisku? Tej decyzji SAF'a nie rozumiem.
» 15 grudnia 2009, 17:59 #26
enigmatyk: Gogo

Zgadzam się z twoją wypowiedzią.Zdecydowanie w tym sezonie drużyna gra bardziej zespołowo, natomiast tej magii i finezji , połączonej z zabójcza skutecznością Ronaldo, próżno szukać u Valencii czy Naniego.

tomytomy

To jest w ogóle ciekawe zagadnienie. Wiadomo , że Rooney pracuje na boisku za dwóch , ale w moim odczuciu on potrzebuje wartościowego partnera w ataku , który będzie koncentrował się tylko i wyłącznie na strzelaniu bramek( kogoś pokroju Eto'o, Dżeko, Higuaina czy F.Torresa ), bo wtedy Wayne będzie mógł grac w sposób jaki lubi( Owen ma genialne mecze...niestety rzadko, natomiast Berba tak sie nadaje na szpicę jak Lepper do Europarlamentu...sorry , ale to tylko moje zdanie). Może też częściowo zjada go presja, bo w tym sezonie to od niego oczekuje się najwięcej...i słusznie zresztą.
Natomiast dziwne dla mnie jest jedno - dlaczego z AV u siebie, MU zagrał tylko jednym napastnikiem? Jeżeli na OT zespól wychodzi w ustawieniu defensywnym...to jak ma zdobywać gole? Nie sądzicie , że taktycznie SAF trochę zawiódł?
» 15 grudnia 2009, 11:37 #25
michalaniol: oj odbiła się bo tylko zespoły z Anglii (oczywiście te słabsze ) miały okazję zobaczyć jak ronaldo strzela po 2 bramki w meczu :/ niestety ronaldo był bezuzyteczny w meczach o większa stawkę jak np: z barceloną , z chelsea itd on umiał grać ze słabszymi a kiedy przychodziło wielkie granie i wszyscy liczyli na niego to Zawsze się palił , poprostu grał jakby go nie było i nic mu nie wychodziło , co nie znaczy że nie mam do niego szacunku.... podziwiam jego talent ale wiem że jeżeli Rouud Van Nisterlooy miałby troszeczke więcej szczęścia to pobiłby rekord nie tylko ronaldo a także słynny rekordzik Dannisa Law`a
» 14 grudnia 2009, 21:22 #24
WigdorDevil: Może nie ma takiej gry bez Ronaldo jaka byla wczesniej ale, taki Real przegrywa z trzecioligowcem(niby tam sa takie gwiazdy) 0:4 bez Ronaldo a United sobie bez niego niezle radzi.
United ma wspaniałych graczy i mysle,że mogliby trzeci raz z rzędu dojsc do finalu Ligi Mistrzów!
» 14 grudnia 2009, 20:53 #23
JakubT: cyt."Ten gosciu te zmnie obrazil a ja go nie obrazalem. Potem sie zcepil mnie wiec mu oddalem."

I co Eggman, cieszysz się?
» 14 grudnia 2009, 20:51 #22
Number7: Ma racje bez Ronaldo to nie jest ten sam zespol.
» 14 grudnia 2009, 20:03 #21
Kam69: Eggman1992 ---> i pomyśleć cioto, że jesteś tylko dwa lata młodszy ode mnie. żal mi Cie k*rwa strasznie, ale gorzej jest mi żal Twoich starych bo zbyt rozgarnięci to oni nie są i nawet podstawowych ludzkich zachowań Cię nie potrafią nauczyć. jedna jak i druga Twoja wypowiedź świadczy też tylko o Twoim braku jakiejkolwiek inteligencji (tak, tak) - żeby napisać jakąś ciętą riposte trzeba troche ruszyć mózgownicą a Ty potrafisz tylko życzyć drugiemu nieszczęścia. nie odpisuj mi już. nie mam w zwyczaju wdawać się w dluższe konwersacje z idiotami Twojego pokroju. bez poważania. Kamil :*
» 14 grudnia 2009, 19:43 #20
DiegoMUFC: Ameryki to Dunne nie odkrył. Tego że strata Ronaldo osłabi nasz zespół można było się domyślić jeszcze przed początkiem sezonu.. Jeszcze tak poza tematem nawiążę do wypowiedzi pana M4S73R - mianowicie zadałeś pytanie "co tu robi Park" to ja też zadam pytanie - myślisz, że należy go zwolnić bo ma słaby sezon? Po jednym słabym sezonie nie wyrzuca się zawodników. A nie można Parkowi zarzucić, że poprzednie sezony miał kiepskie. Może nie błyszczał, ale grał równo, jest od dosyć szybki i co ważne, myśli na boisku, więc nie wiem co się go tak wszyscy uczepili...
» 14 grudnia 2009, 19:42 #19
Gogo: Moim zdaniem Dunne ma rację, strata Ronaldo wyraźnie odbiła się na grze United w tym sezonie. Brakuje już trochę finezji w akcjach, United zdobywa znacznie mniej bramek, nie ma kogoś na kogo można zawsze liczyć.

Rooney ma tylko przebłyski w tym sezonie, Owen strzela tylko jak ktoś mu idealnie wypracuje akcję choć wiele 100% akcji już zmarnował co jest niesamowicie wkurzające, Giggs gra dobrze ale jeżeli chodzi o wykończenie akcji to lipa. Obecność Ronaldo wprowadzała pewną magię do gry United, inni zawodnicy czuli się pewniej gdy był na boisku.

Myślę, że wielu z nas nie mówi otwarcie, że strata Ronaldo jest czymś poważnym, bo trochę boją się do tego przyznać i nie chcą w to wierzyć. Ale taka jest niestety prawda. Póki zarząd nie sięgnie po jakiegoś klasowego gracza będzie lipa ze strzelaniem bramek.

Śmieszne jest dla mnie również porównywanie przez kogoś zawodników jak Valencia albo Nani do Ronaldo. Oni sami też głupoty gadają, że nie chcą być do niego porównywani bo mają inny styl, są innym typem zawodników. Gówno prawda- oni po prostu nie dorastają Ronaldo do pięt...
» 14 grudnia 2009, 19:11 #18
Eggman1992: Damian90

Ten gosciu te zmnie obrazil a ja go nie obrazalem. Potem sie zcepil mnie wiec mu oddalem.
» 14 grudnia 2009, 19:03 #17
parada: Dunne to jeden z najlepszych obroncow grających w PL!
Nie ma sensu sprzeczać sie z neokidami ktore i tak za rok lub dwa beda kibicowac Barcy czy Realowi...
» 14 grudnia 2009, 17:27 #16
jari13: Sklad trzeba bylo wzmocnic, a nie oslabic wiec strata Ronaldo odbila sie na potencjale tego zespolu.
» 14 grudnia 2009, 17:25 #15
pawlik09: jedna ma racje musimy sie wzmocnic zima ale pewnie tak nie bedzie
» 14 grudnia 2009, 17:24 #14
Eggman1992: Kam69

zyzce ci wypadku samochodowego
» 14 grudnia 2009, 16:56 #13
M4S73R: Po części ma rację. Daliśmy równo dupy już kilka razy w tym sezonie, aż wstyd. Ronaldo to wiadomo, maszyna do zdobywania goli.

Potrzeba transferów. Tylko k***a nie przypadkowych !. Co tu w ogóle robi Park ?.

Rooney daje ciała równo w roli napastnika, niech się weźmie w garść gość !.
» 14 grudnia 2009, 16:49 #12
Kam69: Eggman1992 ---> a ja Twojemu ojcu życze żeby już nigdy nie pękł mu kondon bo efekty widać są nie za ciekawe. bez poważania.
» 14 grudnia 2009, 16:07 #11
Eggman1992: Dunne zycze ci abys zlapal kontuzje i zebys zakonczyl kariere.
» 14 grudnia 2009, 15:52 #10
tomytomy: Nie tyle brak Ronaldo jest widoczny, co brak ofensywnego pomocnika przy ustawieniu jakim teraz gramy. Nie ma kto kreować gry pod polem karnym przeciwnika. Poza tym w meczu z Villa dziwiło mnie zachowanie Roo. Wychodzimy z jednym napastnikiem w składzie i ten zamiast naprawdę grać jak prawdziwy snajper cofa się do tyłu, bierze za rozgrywanie. Wiem, że Rooney lubi tak grać ale skoro jest jedynym napastnikiem to czemu nie robi tego za co jest odpowiedzialny, po drugie skoro Fergie wie w jaki sposób gra Rooney dlaczego tylko go wystawia w napadzie i gra jak dla mnie jakimś trochę dziwnym ustawieniem.
pozdrawiam.
» 14 grudnia 2009, 15:37 #9
JakubT: No tak, a wy gracie co tydzień przeciwko Manchesterowi United, więc w przeciwieństwie do graczy Aston Villi lepiej potraficie wyczuć mniejsze bądź większe zagrożenie ze strony drużyny Czerwonych Diabłów?

To chyba oczywiste że brak Ronaldo musiał się odbić na sile rażenia zespołu.

Plusem jest to, że przestaliśmy grać na jednego zawodnika i teraz więcej zawodników zdobywa bramki (m.in. Anderson-dwa lata bez gola a tu od razu trzy - jeden w Audi Cup, jeden w rezerwach i jeden w lidze z TH).

Minusem - Ronaldo to geniusz, najlepszy zawodnik na świecie, i brakuje nam czasem tego indywidualnego błysku; który pomógł w zeszłym sezonie pokonać Aston Villę na Old Trafford, a też była bliska wygranej.

Więc choć lista strzelców poszerza się, to ewidentnie brak kogoś kto potrafi wziąć ciężar gry na siebie i zaryzykować; Rooney jakby się tego obawiał, a potencjalni liderzy - np. Obertan są jeszcze nieopierzeni.

Trzeba cierpliwie czekać aż wyłoni się nowy maestro i modlić się, by był mądrzejszy i wierniejszy klubowi niż Ronaldo.
» 14 grudnia 2009, 15:27 #8
augen: mesiu matikkk itp

Co ma wspólnego drewno z jego wypowiedzią? Jeżeli uważacie, że strata CR to żadna strata to was chyba poj**ało...
» 14 grudnia 2009, 15:14 #7
leito276: @mesiu: Uważasz, że jesteś od niego lepszy? ;>

Dunne ma rację. Strata Ronaldo poważnie odbiła się na występach MU. Aczkolwiek co do meczu mam inne zdanie... "Jednak kiedy musiał już interweniować, robił to znakomicie." tak... Strzał w poprzeczkę po czym piłka prawie wpadła do bramki... nawet się nie ruszył... I było tak wielokrotnie ;)

Pozdrawiam.
» 14 grudnia 2009, 15:05 #6
Marcindst13: ah szkoda ze nie zdobylismy tych 3 puk ... mam nadzieje ze w styczniu kupimy jakis 2 graczy ... :D a konkretnie chodzi mi o Phila Lama , i Silve lub ville :D
» 14 grudnia 2009, 15:05 #5
MU4live: Moim zdaniem ma rację...ale nie do końca
» 14 grudnia 2009, 15:00 #4
mesiu: Dunne to drewno. Zawsze był i będzie.
» 14 grudnia 2009, 14:57 #3
MUforever9: Ma racje ale w każdym klubie by była widoczna luka po stracie takiego piłkarza ale też brakowało nam paru podstawowych zawodników więc odbiło się to na meczu prawda mieliśmy znaczną przewage ale nie mogliśmy znaleść drogi do bramki...
» 14 grudnia 2009, 14:56 #2
SzYnA: brakowało nam jedynie składku który obecnie leczy kontuzje panno Dunne...
» 14 grudnia 2009, 14:48 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.