Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Nie będzie transferów w zimie

» 15 listopada 2009, 12:28 - Autor: matheo - źródło: Sky Sport
Sir Alex Ferguson nie planuje wielkich zakupów w zimowym okienku transferowym. Manchester United jest łączony z wieloma zawodnikami, ale żaden z nich nie trafi na Old Trafford w styczniu.
Nie będzie transferów w zimie
» Sir Alex Ferguson nie planuje wielkich zakupów w zimowym okienku transferowym. Manchester United jest łączony z wieloma zawodnikami, ale żaden z nich nie trafi na Old Trafford w styczniu.
Angielskie media pisały ostatnio, że zespół "Czerwonych Diabłów" zimą mogą wzmocnić Carlton Cole (West Ham) i Edin Dzeko (Wolfsburg).

Ferguson zamierza trzymać się swojej polityki transferowej i nie dokonywać wielkich zakupów w styczniu. Zdaniem Szkota ceny za zawodników są wówczas zbyt wysokie.

– Chciałbym dobić targu, ale tylko za odpowiednią cenę. W styczniu może być z tym problem – powiedział Ferguson w rozmowie z Mail on Sunday.

Przypomnijmy, że Manchester United wciąż dysponuje olbrzymim budżetem transferowym po sprzedaży Cristiano Ronaldo do Realu Madryt za 80 milionów funtów. W letnim okienku transferowym Ferguson sprowadził tylko Antonio Valencię i Gabriela Obertana, a Michaela Owena pozyskał za darmo.


TAGI


« Poprzedni news
Kuszczak: Gol był przypadkowy
Następny news »
OT100 #2: Finał FA Cup

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (80)


asik: a Real zamierza zimą ściągnąć Davida Silvę, a my znowu nic...
» 17 listopada 2009, 11:02 #63
EVANS: ejjjjj no kurde a jakaś gwiazdeczka w MU na pomoc do środka oooooooo masz
» 16 listopada 2009, 21:29 #62
bejbi: na środku to mamy andersona carricka i fletchera no i jeszcze hargraves wraca x] jak już wcześniej mówiłem to wydaje mi sie że tylko skrzydło. i idelny wg mnie byłby david silva no ale jak ferguson nie chce to moze nam świetny piłkarz uciec ;p
» 16 listopada 2009, 21:24 #61
toffifee: Niektórzy z was to już by 1/4 składu przewietrzyło i pokupowało pół piłkarskiej Europy, Park w tym sezonie tak naprawdę jeszcze nie zagrał w pierwszym składzie, później kontuzja, a wy już wcisnelibyście go byle komu, Nani - przy nim można postawić znak zapytania, może to będzie jego ostatni sezon. Osobiście to widziałbym Davida Silve bo to co on robi z piłką to poezja no i prawego/środkowego obrońcę który zaostrzył by konkurencję w defensywie
» 16 listopada 2009, 20:07 #60
m4ci3k: Kurcze przydałoby się nam jakieś wzmocnienie
» 16 listopada 2009, 18:14 #59
Leoma8: nie 'w zimie', a 'zimą'!

aż odechciało się czytać reszty newsa...
» 16 listopada 2009, 17:04 #58
fan11: pathon >>> a mnie wkurza to ze Ferguson nie uniknal kary za mecz z Sunderlandem a chelsea ma anulowana kare w sprawie transferow
» 16 listopada 2009, 16:58 #57
jacomanufan: Cinz z atakiem i obroną na upartego masz racje...ale ze środkiem pola ostatnio coś chyba nie tak...myśle ze dobry środkowy by sie przydał. Scholes juz nie pogra bardzo długo...a rotacja jednak musi byc. Pozdro:)
» 16 listopada 2009, 16:52 #56
Cinz: Ja dla Mnie MU ma bogatą pomoc, dobrą obronę i atak też jest zbędny.
Może latem Sir Alex kogoś sciągnie na OT.
Pzdr
» 16 listopada 2009, 15:10 #55
pathon: Castway-->wszystko pięknie, tylko ciekawe czy byś tak śpiewał gdyby to Drogba potraktował tak Evans'a ! I kto tu ślepo broni zespołu ?? :)
Pozdro !
» 16 listopada 2009, 13:27 #54
kafal139: Kolejna ściema SAFA , zobaczycie że kogoś kupią!!
» 16 listopada 2009, 12:26 #53
piter100000: moim zdaniem bardzo dobrze że nie bedzie transferów bo zima to nie jest najlepszy okres na jakieś zdecydowane wzmocnienia. zanim zawodnik dopasowałby się do stylu gry to sezon by się skończył ;p ale to nie zmienia faktu że jakieś wzmocnienia są potrzebne bo tak prawde mówiąc to jak obiektywnym okiem się na to patrzy to momentami mamy skład baaardzo przeciętny. dla nas tacy zawodnicy jak anderson czy nani może są ważni ale w porównaniu do fabregasa czy ribery to niestety wypadają nędznie. o ile u andersona zauważyłem małe postępy (chociaż zdecydowanie za małe) tyle nani mnie rozczarowuje kompletnie, chłop ma talent niesamowity ale nie potrafi go odpowiednio wykorzystać a szkoda. jeśli chodzi o obrone to nie jest źle chociaż widać w tym sezonie że jak jest dużo kontuzji to niestety jest lipa, zwłaszcza prawa obrona. neville z całym szacunkiem ale to już nie ten poziom, mam nadzieje że rafael będzie w niedalekiej przyszłości naszym danim alvesem, takie moje skromne marzenie ;p no atak wygląda bardzo dobrze, no i wspomniana już pomoc to niestety mamy za dużo pracusiów a za mało kreatorów gry. podziwiam fletchera za to co robi na boisku ale rozgrywać piłki na najwyższym poziomie to on nie potrafi za bardzo. także podsumowując mój wywód to w następnym okienku powinien pojawić się u nas bramkarz, rozgrywający pomocnik i skrzydłowy. oczywiście należy pozbyć się fostera lub kuszczaka bo jeden na zmaine musi być, no i zobaczymy co dalej z andersonem nanim no i naszym wiecznie kontuzjowanym hargreavesie. dlatego jakbym nie był kibicem united to w życiu nie postawiłbym pieniędzy na to że wygrają lige w tym sezonie. ale że nim jestem to wiem że wygrają :D
» 16 listopada 2009, 11:11 #52
Elwibrator: Nie będzie transferów i koniec ja czekam na Hargraves i Ljalic :)
» 16 listopada 2009, 09:33 #51
Adam11: pathon ---> w 100% Cię rozumiem. Ale zaufaj mi, że po meczu z Chelsea na tej stronie pojawiły się może dwa głupie komentarze, w stylu: "Drogbie się należało" ... Zdecydowana większość krytycznie wypowiadała się na temat tego zajścia. Osobieście po meczu pisałem, że zachowanie Evansa było haniebne i dalej tak uważam. Bardzo lubie tego obrońcę i widze w nim przyszłość lini defensywnej United. Ale takie rzeczy nie mają prawa mieć miejsca.

Nie chcę go w usprawiedliwiać, ale wydaje mi się, że mimo iż zrobił to specjalnie to był to jednorazowy wyskok młodziaka. On nie jest typem boiskowego zabijaki.

Mimo, że Drogba jest jednym z najbadziej nie lubianych przeze mnie piłkarzy ( jeśli Ronaldo ludzie nazywali nurkiem to Drogba z całą pewnością mógłby być jego instruktorem) to w tym przypadku ubolewam nad jego stanem zdrowia. Mam nadzieję, że szybko dojdzie do siebie.


Pozdro!
» 15 listopada 2009, 23:08 #50
pathon: Trochę nie na temat ale, przed chwilą oficjalna strona Chelsea podała, że Drogba wypada ze składu na co najmniej 3 tygodnie, z powodu złamanie żebra po kopniaku od Evans'a.
Wielkie brawa dla tego Pana.....żenujące jest to, że do tej pory nie został on za to ukarany !
Sorki że takie rzeczy wypisuje na Waszej stronie, ale wkurzony tym faktem jestem niemiłosiernie !
» 15 listopada 2009, 22:21 #49
Master123: A gdzie wy te wszystkie wasze cele transferowe chcecie upchac ? Na poczatek by pasowalo przewietrzyc sklad (Park out,Foster out, moze Nani po sezonie jak sie nie weźmie do roboty). Potem mozna myslec o kupowaniu .
» 15 listopada 2009, 22:15 #48
waddle: Lahm + David Silva:)
» 15 listopada 2009, 22:04 #47
DevilFan: Gerwaz ty glupi jestes??
O'Shea wywalic?
Browna
No teraz zes zablysnol inteligencja
» 15 listopada 2009, 21:31 #46
foreveryoung: Powiem tak: Kocham Manchester United i wszystko i wszystkich co jest i są z tym wspaniałym klubem związani ale myślę że pora na zmiany, trzeba kupić jakąś gwiazdę,kogoś kto będzie potrafił w pojedynkę przesądzić o losach spotkania,bo jak na razie to drużyna nie gra źle ale brakuje strzelania bramek i skuteczności..(to dawał Cristiano Ronaldo)
» 15 listopada 2009, 20:34 #45
tiger363: Czy Ferguson naprawdę uważa, że będzie menadżerem Manchesteru przez wieczność? Wkrótce jego koniec niestety będzie musiał nadejść, a jeśli nadal będzie czekał aż ceny piłkarzy będą adekwatne do ich umiejętności to może się to stać już nie za jego kadencji.
Szanuję jego decyzję, ale jeśli nasza gra się nie poprawi to transfery będą potrzebne.
» 15 listopada 2009, 19:50 #44
Mikez: @ElGuaje94, brawo, na podstawie pięciu meczy, z czego trzech wygranych, stwierdzasz że United jest w takiej koszmarnej formie? Poza tym idąc Twoim tokiem rozumowania to Chelsea wygrała 1-0 po golu ze spalonego, czyli mecz na plus dla United, na tej samej zasadzie na której mecze z Arsenalem czy City uważasz za słabe...

Weźcie sobie zainstalujcie Football Managera i kupujcie kogo chcecie, a prowadzenie prawdziwego United zostawcie SAF-owi, bo ten koleś i bez wielkich transferów osiągnął tyle, że wręcz nie wypada w taki chamski sposób kwestionować jego decyzji...
» 15 listopada 2009, 19:45 #43
cris342: szanuje decyzje fergusona ale kasa jest po to żeby ją wykorzystać mamy 80 milionów więc możemy sobie pozwolić na kupno chociażby jednego dobrego zawodnika bramka lub obrona a zawodnicy będą cały czas drożeć więc nie ma na co czekać
» 15 listopada 2009, 18:56 #42
bobsley: ElGuaje94

a co mają oznaczać te mecze które dodałeś?? nie kumam

Zaczniemy wygrywać to tak samo jak pismaki będziecie siedzieć cicho i mówić jak to nie wierzyliście w SAFa itd :P

żal
» 15 listopada 2009, 18:50 #41
NaniDevil17: heh no zuo to co mowisz to rzeczywiscie dziwne xDD 3 sezony temu to Nani grał w sportingu....
» 15 listopada 2009, 18:50 #40
Cwiartek: zuo...w dupie byłes gowno widziałes.Nie znasz sie na piłce tylko za duzo grałes w fife.Ja bym zakupił silve suarez.
» 15 listopada 2009, 18:08 #39
bejbi: a i chciałęm jeszcze dodać że w zeszłym sezonie nikt nie nażekał jak transferów nie było bo nie sprzedał najlepszego piłkarza i nie odszedło tamten frajer drugi ;]
» 15 listopada 2009, 17:43 #38
golinek3: Według mnie SAF powinien zacząć porządnie oglądać się za jakimś dobrym bramkarzem... Już niedługo VDS idzie na emeryturę, a Kuszczak nie poradzi sobie...
» 15 listopada 2009, 17:43 #37
bejbi: ja mam 16 lat i myśle że patrze na to obiektywnie a kibicem jest od 2 klasy podstawówki, nie obrażam fergusona ale go poprostu nie rozumiem, dostał tyle kasy ile chciał a sam gada że piłkarze są za drodzy i skąąąpi, niech on sie obudzi bo naprawdę nie chciał bym zebyśmy w tym sezonie byli 3 albo 4 i żebyś odpadli w ćwierć finale ligi mistrzów, uważam że powninien ściągnąć młodego chłopaka ale tak koło 20 lat. myśle że c.cole byłby idealny (jeszcze anglik w dodatku) lub suarez z ajaxu.
» 15 listopada 2009, 17:33 #36
Steckov: dominik19000:

No ja tak samo, oglądam mecze z obawą i z przerażeniem patrze na akcje przeciwników przy stykowym wyniku. Heh, tylko, że ja tak miałem zawsze... Sezon temu zdzierałem gardło nawet przy wyniku, który wydawał się w miarę pewny.

A co do obrony... To masz rację Rio to tragedia jak na razie.

Jeśli chodzi o transfer widziałbym u nas Akinfiejeva. Co ten człowiek wyprawia w bramce to jest poezja.
» 15 listopada 2009, 17:18 #35
bobsley: dominik

ta najlepiej jeszcze rachunki za C+ i N :P
» 15 listopada 2009, 17:14 #34
dominik19000: Steckov Pamiętam poprzedni sezon. Tyle, że mnie i chyba tylko mnie jak widzę czegoś brakuje w grze MU... pewności? Moze. Ty mówisz że mecz z Chelsea był dobry tylko brakło szczęścia... zgadzam się z 10000% tyle że na tym jednym meczu nie mozemy budować opinii że MU od tej pory bedzie grało w kazdym meczu tak ambitnie i składnie. Ja osobiście bym chciał mieć pewność że zespół zagra dobre zawody w następnej kolejce, żeby nie było że kibic siedzacy przed TV czy też na stadionie robi w pory jak zbliża się akcja przeciwnej drużyny. Ja tak mam często, że denerwuje się gdy widzę nacierającego przeciwnika bo nie wiem co sie stanie. Widzisz po pewnym czasie wrócili Rio i Vidić i co? Nie grali na zadowalającym poziomie... ba Rio grał tragicznie, popełnia głupie błędy... widzisz powrót nawet najlepszych nie gwarantuje w miarę podkreślam w miarę spokojnego oglądania meczu bez obawy że coś się stanie złego.

bobsley Czytać nie umiesz? Przecież pisałem że oglądam... mam Ci wysłac zdjęcie moje jak siedzę przed TV? hehe OH nie wiadomo jak bedzie się spisywał, Gibson widać nie jest na tyle dobry by grać w pierwszej 11, Diouf i Ljajić wg mnie wylądują w rezerwach na razie... tak więc bez transferów zimą nic poważnego nie wzmocni naszej drużyny.
» 15 listopada 2009, 17:07 #33
bobsley: dominik19000

a Ty oglądasz?? Zła gra, mamy lepsza pozycję od ubiegłego sezonu czy nawet sprzed 2 lat ... SAF ciągle rotuje składem kiedy CFC gra ciągle jednym ... mecze z Big4 mamy za sobą ... do zdrowia wraca OH, w ogóle nie wykorzystywany jest Gibson. Zimą dojdą Ljajić i Diouf i kadra zaś będzie dopełniona

SAF ma rację że nikogo nie chce kupić ... ewentualnie zaklepałbym Igora i nic więcej

Silva - bez komentarza, nie wiem co się na niego tak napaliliście ale wątpię aby sobie poradził w Anglii

Dla mnie najpierw trzeba poukładać wszystko w United - ocenić przydatność części zawodników i albo stawiać na nich albo sprzedać a pozyskać kogoś w ich miejsce ...

Dla mnie do odstrzału:

Kuszczak lub Foster - wolę aby odszedł Polak
Simpson - pewnie zostanie już w NU i dobrze bo u nas nie ma co szukać
Scholes - dzięki za wszystko ale nie przedłużałbym mu kontraktu
Neville - jak wyżej
Tosić - wypożyczenie na drugą cześć sezonu i ocenienie czy dawać szansę czy nie

Zagadki jak dla mnie:
Nani i Gibson - niby wielkie talenty ale póki co na tym się kończy i albo stawiać na nich albo sprzedać
Possebon - wypożyczenie mu nie służy i jak nie radzi sobie w Bradze to trudno aby podołał w United
Macheda - wypożyczyć i ocenić co i jak - najlepiej do Włoch go wypożyczyć i sprawdzić zarazem czy nie będzie zachowywał się jak Rossi a jak tak to już go sprzedać bo po co marnować czas a zdecydowanie więcej szans dawać Welbeckowi
» 15 listopada 2009, 16:54 #32
Steckov: dominik1900:

Oglądam każdy mecz MU, czy to liga angielska, czy Liga Mistrzów, czy puchar Anglii, czy puchar ligi angielskiej oglądam i to nie przez internet, lecz w TV (nawet puchary). I widze dokładnie jak gra MU. Nie ma tragedii. Nie wiem, czy pamiętasz, ale sezon temu MU wygrali niezliczoną ilość meczów wynikiem 1:0. I wcale nie żyło się pewnością wygranej, bo w każdym meczu była walka. Męczyli się u siebie z Sunderlandem, Blackburn, z Hull City były problemy. Na wyjazdach przegrywali z Liverpoolem, Arsenalem, remis z Chelsea. Przegrywali ze słabym Fulham na wyjeździe, gdzie w FA CUP wygrali wcześniej z nimi 4-0. I co? Zdobyli mistrzostwo Anglii. A teraz jest wielce panika, bo co? Bo przegraliśmy dwa wyjazdowe mecze z Liverpoolem i Chelsea? Z Chelsea graliśmy jak profesorzy, zabrakło szczęścia. Na wyjeździe z Tottenhamem, czy ze Stoke City miażdzyliśmy rywala. Wygraliśmy z Arsenalem i Man City ważne mecze, więc w czym problem? W stylu gry? Po ostatnim meczu Chelsea - MU wcale nie powiedziałbym, że to o styl gry chodzi tylko o brak szczęścia.
» 15 listopada 2009, 16:53 #31
Matiusekkk: noo.... macie racje powinnismy sciagnac jakies gwiazdy.. Mowicie napastnika skutcznego? noo pokusiłbym się na Grzesia Rasiaka. Niedosc ze tani to jeszcze skuteczny :). A na poważnie skład mamy dobry nawet pokusze się o stwierdzenie,że bardzo dobry tylko zawodnicy muszą uwierzyc w siebie i my musimy uwierzyc w SAFA on nie ściągnał tych zawodników, aby coś kupic tylko on ma z nimi związane jakieś plany. Zaufajmy Fergiemu on wie co robi wkońcu to on jest managerem największego klubu na świecie, a nie żaden z nas:)
» 15 listopada 2009, 16:52 #30
dominik19000: Steckov - oglądasz ty mecze MU? Przecież widać jak na dłoni że gra naszej drużyny jest niesatysfakcjonująca. Nie ważne ile mieliśmy wtedy punktów liczy się to co jest teraz. Skąd wiesz że później MU bedzie grało tak samo albo lepiej... Kurde cały czas wierzę ze zdobędziemy mistrza ale oglądając mecze a widziałem jak na razie wszystkie w tym sezonie odnoszę wrażenie że gramy od meczu do meczu... nie ma gwarancji że MU zagra za np dwa tygodnie dobre zawody, prawie w każdym meczu gra naszego zespołu wygląda inaczej, i to nie zawsze jest pozytywne.
» 15 listopada 2009, 16:23 #29
Bartoosh21: eee te słowa zaprzeczają wcześniejszym doniesieniom że ceny zawodników spadną właśnie w zimie... w lecie może nie być tania bo niektórzy zawodnicy moga ostro podrożeć raz że będą MŚ dwa że Real znowu będzie szalał, jestem tego pewniem... Aguero w zimie będzie warty nie więcej niż 30 mln euro bo formą nie imponuje a Atletico jest w beznadziejnej formie.... Silva czy Villa prawdopodobnie będą musieli odejść z Valencii ze względów finansowych moim zdaniem kilku piłkarzy mogłoby odejść i 2-3 mogłoby przyjść do klubu... no ale wiadomo.. będzie jak sobie w United wymyślą...
» 15 listopada 2009, 16:21 #28
Steckov: Teraz Ferguson może sobie mówić, że żadne transfery nie bedą miały miejsca. Jestem pewien, że jak przyjdzie taka konieczność i okazja kupić kogoś w styczniu to Ferguson może się na to zdecydować.

I przestańcie gadać głupoty, że MU w tym sezonie gorzej gra, bo transfery były skromne itd. Chciałbym przypomnieć, że rok temu mieliśmy w tym momencie sezonu mniej pkt w lidze niż mamy teraz. A co do Ligi Mistrzów to już jesteśmy w dalszej fazie, więc skąd te zmartwienia?

A co do Cheslea i ich przewagi. Grają jeszcze na wyjeździe zarówno z Arsenalem i Man City. W styczniu są mistrzostwa Afryki i pojadą Drogba, Kalou, Essien, Obi Mikel i wtedy dodatkowo Chelsea straci trochę punktów.

KTO NIE WIERZY W KOLEJNY TYTUŁ NIECH SIĘ NIE WYPOWIADA.
» 15 listopada 2009, 16:16 #27
kerdupyn: bravo Ferguson, damy rade bez transferow.

mateyko44
do 5mln? co ty chcesz drugiego dj djembe?:D
» 15 listopada 2009, 16:02 #26
mateyko44: mogby przyjsc ktos ale pomocnik ale zeby bylo male pieniadze tak do ok 5 mln szkoda kase wydawac
» 15 listopada 2009, 15:59 #25
OWEN7: moze tez grac na bokach.... kurna alex mnie denerwuje potrzeba zowdnikow a jemu szkoda kasy jak mamy 80 z crisa :/ ehhh
» 15 listopada 2009, 15:55 #24
dominik19000: vego4 - chyba regułą jest a nie renomą ...

A poza tym Krasic byłby dobrym zawodnikiem ale środek pola to mam akurat dobry a z tego co pamiętam Krasic jest środkowym pomocnikiem, no chyba że się mylę to mnie poprawcie.
» 15 listopada 2009, 15:50 #23
Adrianol1995xD: Ja uważam że powinien ściągnąć Krasica z CSKA Moskwa
» 15 listopada 2009, 15:43 #22
alter: przecież te 80 milonów jest płacone w ratach
» 15 listopada 2009, 15:36 #21
vego4: Renomą jest, że jak zbliża się okres transferów to do każdego klubu kilku graczy jest przymierzanych, nie inaczej jest teraz. Znam jednak na tyle dobrze Fergusona, że z tych nastu graczy może jeden trfi na Old Trafford i to nie będzie wielka gwiazda. United nigdy nie uprawiali polityki a'la Real Madryt czy Chelsea Londyn.
» 15 listopada 2009, 15:22 #20
misiek98: Napewno kogoś ściągnie albo silve albo ville albo oby dwóch. SAFa nudzą te plotki ronaldinho do UNITED itp.itd
» 15 listopada 2009, 15:15 #19
dominik19000: To żeby nie było, jestem kibicem MU od 1998 roku i cały czas śledzę to co się dzieje z klubem, tak aby nikt mi nie zarzucił że jestem jakimś post-realowym fanem... ale uważam że Ferguson troszkę przesadza z tym swoim skąpstwem, nie mówię aby kupować Silvę i Villę z Valencji czy Aguero z Athletico, ale wydanie ok 30 mln na dwóch trzech dobrych zawodników to wg mnie nie zbrodnia. Wydaje mi się że taki C. Cole kosztowałby ok 16-18 mln to wcale nie jest dużo a jak widzimy na meczach jakiś 100% "skuteczny" napastnik by nam się przydał, poza tym wzmocniłbym skrzydła obrony jakimś dobrym zawodnikiem... nie mówię tu o takich nazwiskach jak S. Ramos o którym to już było dużo wspominane w lecie, ale o np takim Taiwo który wg mnie jest dobrym zawodnikiem i solidnym. Uważam także że nowy środkowy obrońca też ni byłby złym rozwiązaniem bo jak widać, brakło Vidica i Rio i czasami było kiepsko choć i Ci najlepszych zawodów ostatnio nie grali, a Brown, no nie oszukujmy się nie jest już (i nigdy tak na prawdę nie był) siłą naszej defensywy. Tak mi się wydaje. Ja na miejscu SAF'a bym się rozglądał za tymi pozycjami na rynku transferowym bo wg mnie patrząc na mecze naszego klubu nie jest najlepiej mimo iż utrzymujemy się w czołówce ligi.
» 15 listopada 2009, 15:08 #18
Cwienkol: Pytanie do większości: Od jak dawna obserwujecie to co się dzieje wokół Czerwonych Diabłów? Banda dzieci idealnie nadająca się na kibiców Realu Madryt. Chcielibyście kupować ile się da i nie wiadomo kogo byle uwierzyć, że United będą mogli konkurować z najlepszymi. Przykro mi, ale my konkurujemy z najlepszymi bez tych super transferów. Co z was za kibice skoro natychmiast przestajecie wierzyć w drużynę gdy usłyszycie, że nie będzie wielkich transferów? Dajecie się kręcić dziennikarzom, którzy z kosmosu wymyślają potencjalne transfery i wierzycie, że ten a ten koleś będzie wielkim zbawcą. W United nie potrzebny zbawca, bo jakbyście zapomnieli, to właśnie zdobyliśmy 18. mistrzostwo Anglii i graliśmy w finale Ligi Mistrzów. Bez tych "tak potrzebnych" Silvów, Villów i innych przereklamowanych Benzemów. Jesteście beznadziejni tym bardziej, że przestaliście wierzyć w człowieka, który zbudował potęgę United i jesteście gotowi go obrażać, bo nie kupi jakiegoś tam faceta za wielkie pieniądze. Wstyd ! Gdybyście się rzeczywiście interesowali klubem, to doskonale wiedzielibyście jak wygląda polityka transferowa Sir Alexa Fergusona i po prostu byście się zamknęli a news by was nie zdziwił.
» 15 listopada 2009, 14:51 #17
kocisz191: Moim zdaniem po prostu trzeba zaufać SAF'owi, chociaż myśle, że potrzeba jakiegoś piłkarza typu Silva, Young...
» 15 listopada 2009, 14:37 #16
Mikez: @MUforever9 , to co Ty tu jeszcze robisz? Strona fanów Chelsea czeka na Ciebie :P

W tamtym sezonie też wszyscy SAFa krytykowali że za mało transferów, że to, że tamto, a skończyło sie na trzecim z rzędu Mistrzostwie Anglii i finale LM...
» 15 listopada 2009, 14:34 #15
pawius: sprowadzil tylko valencie,owena i obertana tylko?
» 15 listopada 2009, 14:28 #14
MUforever9: w tym sezonie nie wygramy nic czym się robi starszy tym głupszy do stycznia to już będziemy mieli ze 20 pkt straty do chelsea
» 15 listopada 2009, 13:59 #13
pacino123: MU17Nani - o to mu chodzi, że Real I Man City robi zamieszanie, wydaje duuuużo więcej niż trzeba bo niczym innym nie są w stanie przekonać do siebie dobrych piłkarzy niż kasą.

Nie chce nikogo kupować bo skład już jest szeroki i ledwo nie pęka, a dojdzie jeszcze Liaić (sorry za błędy w imieniu) Diouf i niejeden jest na wypożyczeniu. Po co marnować pieniądze skoro wszystko ma się pod ręką
» 15 listopada 2009, 13:57 #12
bobsley: bejbi

to zmień upodobania na Real

Bardzo dobrze, że nie będzie transferów ... w końcu dołączą jeszcze Ljajić i Diouf a powrót Hargo będzie jak kolejne wzmocnienie ... osobiście marzy mi się zakontraktowanie zimą już Igora
» 15 listopada 2009, 13:38 #11
bejbi: nie rozumiem tego gościa ;] juz mają 5 pkt. straty ja nie wiem czy on chce zrobic z mojego ulubionego klubu drużyne na max ćwierć finały i tacy piłkarze jak villa i sliva to są potrzebni ;p
» 15 listopada 2009, 13:24 #10
bartonier: No niewiem czy w tym sezonie coś wygramy ... Może w następnym,SAF chciałby kogoś kupić ale jak mówi ceny są zbyt wygórowane no i ma racje ... Szkoda że nie udało się kupić Benzemy ... :(
» 15 listopada 2009, 13:23 #9
parada: nie bedzie WIELKICH transferow, czyli moim zdaniem odcina sie od sprowadzenia kogos z Valencii czy Wolfsburga...
SAF chcial wydac ponad 30 baniek w ostatnim czasie na 2 zawodnikow:
Riberiego i Benzeme a ze niestety sie nie udalo to trudno, ale moim zdaniem zaden z tych medialnych wymyslow transferowych (Aguero, Villa, Silva, Dzeko, Jovetic itp.) nie jest wart wiecej niz 25 mln.
» 15 listopada 2009, 13:12 #8
mally: @
OnlyManUtd: o naszej polityce transferowej najlepiej świadczą transfery Rio, Berbatova czy Rooneya, nie mówiąc oczywiście o kupionych za sporą kasę młodzikach takich jak Ronaldo, Nani czy Anderson.
» 15 listopada 2009, 13:05 #7
Mariushek1993: To ciekawe czy pozostaniemy w "wielkiej czworce"...

Rooney mial byc wielkim filarem i bardzo mial bramki zdobywac , jak narazie tego nie widac...
» 15 listopada 2009, 13:04 #6
Sigo: Potrzebne sa wzomcenia, Man Utd potrzebuje zawodnika ktory potrafi grac indywidualnie...
» 15 listopada 2009, 12:56 #5
NaniDevil17: SAF wie co robi akurat polityke transferową to on ma dobrą :) ale nie wydaje mi sie zeby jakis goalie nie doszedł do nas....
» 15 listopada 2009, 12:56 #4
Roo10ney: Ja myślę że Ferguson chce to załatwić po cichu, bez żadnego rozgłosu i może sprowadzi jakiegoś bramkarza/pomocnika ;)
» 15 listopada 2009, 12:38 #3
niedziel: Tak oczywiście zawsze jest za drogo i szkoda pieniążków... jak sie nie ruszy to nam ich zwiną inni i dla nich nie bedzie za drogo a dla nas znowu pozostaną młodzi, którzy będą potem kopać w rezerwach... Kupić raz a porządnie jednego dobrego skrzydłowego/napadziora za 30 baniek i bedzie ok a tu nie bo to bo tamto bo siamto i tak kasa z Ronaldo pójdzie na dług w lecie pewnie odejdzie Roo mimo tego że kocha klub ale jak ktoś złoży oferte to nie będziemy mieli nic przeciwko i też pójdzie na dług i poczekamy następne 5 lat na wyniki... jak Ci młodzi dostaną sie do pierwszego składu...
» 15 listopada 2009, 12:33 #2
Marto: Szkoda ,że nie będzie transferów. Ale myślę ,że to takie gadanie tylko a na pewno SAF po kogoś sięgnie.
» 15 listopada 2009, 12:31 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.