Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Agent: Vidić marzy o Barcelonie

» 17 sierpnia 2009, 23:06 - Autor: Red7Devil - źródło: soccernet.espn.go.com
Stoper Manchesteru United Nemanja Vidic jest na celowniku FC Barcelony i zdaniem swojego agenta chciałby w niej grać. Serb jest jedną z najwiekszych gwiazd Premier League, a także kluczowym zawodnikiem drużyny Sir Alexa Fergusona.
Agent: Vidić marzy o Barcelonie
» Jak potoczą się losy Serba?
Czy Vidic latem opuści United?
Wciąż slychać plotki na temat transferu 27- letniego Serba, który dołączył do United w styczniu 2006 roku. Włodarze Czerwonych Diabłów nie chcą jednak o tym słyszeć, natomiast agent obrońcy twierdzi, że jego klient może zdeterminowany by odejść.

- Vidić byłby zachwycony grą dla Barcelony gdyż jego marzeniem jest gra w lidze hiszpańskiej - powiedział Paolo Fabbri RAC1.

- Musimy przeanalizować sytuacje, ale szczerze mówiąc to skomplikowana sprawa.

- Zespół stracił Cristiano Ronaldo i Carlosa Teveza i nie będą chcieli stracić kolejnego zawodnika podstawowej jedenastki – zakończył Fabbri.


TAGI


« Poprzedni news
McInally: Ferguson był pewny Benzemy
Następny news »
Rooney zadowolony ze swojej roli

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (110)


BerbatovFan: Nieważne, co Berba robi przez cały mecz. Wystarczy chwila, błysk geniuszu i Bułgar odwraca szalę zwycięstwa na naszą korzyść. Został kupiony po to, aby dać trochę kreatywności i magii w ataku. Ten piłkarz robi różnicę. To piłkarski geniusz.

Berbatov jest niezwykłym zawodnikiem, który potrzebuje trochę czasu. Ciągle robi miejsce dla innych zawodników w polu karnym.

Sir Alex Ferguson
» 19 sierpnia 2009, 13:19 #92
bobsley: Master123 ---->

jeżeli mówisz o meczu o Tarczę to spieprzył go głownie Giggs i Evra nonszalanckim sposobem wykonywania rzutu karnego w stylu a'la Ronaldo :P ... Park to przyzwoity zawodnik a przy odrobinie szczęścia wpisałby się na listę strzelców a w moim odczuciu jest tak samo nie doceniany jak swego czasu Fletcher!

Twój argument co do porównania Bułgara do 120 tys nie jest trafiony bo z tego co się orientuje zarabia on w granicach 90-100 tys na tydzień :P

Co do tekstu odnośnie trofeów w tym sezonie to może być różnie ale zrozum jedno United od 3 lat wiedzie prym w Anglii, Europie i świecie ... 3 mistrzostwa Anglii, zwycięstwo w LM i finał, tryumf w KMŚ! Mało Ci ... odszedł Ronaldo i styl gry został zmieniony i widać to już i uważam że będzie to z korzyścią dla United bo gra nie będzie uzależniona od jednego zawodnika tak jak to było po odejściu Ruuda kiedy to odblokowali się Ronaldo czy Rooney ... teraz czas na Naniego i na to aby Roo grał jako napastnik a nie jako skrzydłowy :/

Co do strzelania Ronaldo to proszę Cię przelicz wszystkie wolne, karne i akcje sytuacyjne które zamienił na bramki ... bez kitu Ronaldo walił wszystko w bramkę szkoda że 30% trafiało w światło a 20% zamieniane było na bramki ... wolę aby United zdobywało bramki jako drużyna niż jak za Ruuda sam Holender w ch** bramek a United jako ekipa mizerne efekty :P nie zależy mi na nagrodach indywidualnych zawodników United tylko na tytułach drużyny bo to drużyna Manchesteru United wypromowała Ronaldo a nie Ronaldo United ?? ;)

Twojego pisania o tym ze zawodnicy Chelsea dwoili krycie jak Nani był przy piłce a nikt nie stał przy Bułgarze jak tan stał wolny na drugiej stronie jest oczywiste przecież nikt nie atakuje przeciwnika kiedy ten jest wyłączony z gry bo jest na drugiej stronie boiska czyli srakie to Twoje porównanie w tym przypadku ... Berbatow słaba technika strzału ?? Oki bez komentarz :)

"W okienku w ktorym kupowalismy baletnice byli dostepni inni za normalna kase."

tylko że baletnica jest zaj**iście doświadczonym zawodnikiem i SAF obserwował go wielokrotnie i starał się go wcześniej już sprowadzić tylko na początku Jol blokował transfer ... chyba że też zarzucasz SAFowi złą politykę transferową ... ciekaw jestem co powiesz na koniec sezon jak baletnica zagra jedną z głównych ról w dramacie pt. "Barclays Premier League 2009/2010" :P
» 19 sierpnia 2009, 13:05 #91
Master123: simonsimon --->

"i tak na marginesie - "Dwa spiepszone finaly niczego was nie nauczyly ?" Z tego co mi wiadomo to Park zagrał w ostatnim finale LM, bo w poprzednim na ławce siedział przez cały mecz - więc nie wiem co mógł w meczu z Chelsea spieprzyć..."

Nie zrozumiales mnie chodzilo mi o ostatni mecz o tarcze .


"Ja wiem, kto mówił, że kocha klub i kibiców ponad życie - i wybrał te 20 tysięcy tygodniówki więcej..."

Mnie nie interesuje Tevez i nie ma on nic do rzeczy w prowadzonej dyskusji . Nadal na sile szukasz argumentow odbiegajac od tematu .

"Czyli drewniani Park i Berbatov sprawią, że nie mamy szans na żadne trofea?..."

Tak na wszystkie o zdobyciu ktorych decyduje mecz z klasowa ekipa. W takich meczach decyduja szczegoly i bardzo dobra gra calego zespolu. Niestety w meczach w ktorych gra Park gramy praktycznie w 10 bo ten koles prezentuje poziom Stoke czy innego Burnley i do gry z takimi ekipami jest choc troche przydatny . Pozatym w sytuacji gdy jest w naszej kadrze jest duze prawdopodobienstwo ze niestety wystapi w meczach o duza stawke . SAF jak kazdy czlowiek popelnia bledy niestety jak narazie sie na nich nie nauczyl .


"I dla mnie United w tym roku nie musi nic wygrać ..."

Ja natomiast jestem troche inny i lubie jak United zdobywa trofea . Zaczolem kibicowac jak dostawalismy niezle baty zwlaszcza w LM i jakos mi sie to nie podobalo . Grali wtedy ludzie pokroju Parka nie bede wymienial nazwisk bo wiesz o kim mowie. Znowu piszesz dalej nie na temat o wychowankach i tp. Ja powiem krotko jestem za ale niech prezentuja odpowiedni poziom jesli nie prezentuja takiego niestety do widzenia.


bobsley ---> no niestety ktos musi umiec walic na ta bramke zeby gole padaly , wczesniej walil Ronaldo i bylo calkiem ok IMO ;) . Teraz zostal nam tylko Rooney i Owen (ktory niestety nie gra bo 30 baniek musi grac). Z twoich argumentow wynika ze skoro Tevez był slaby to znaczy ze Bebatov jest swietny ? Jesli tak to gratuluje tokurozumowania :p


"Bułgar ma najlepszą technikę w całęj naszej drużynie zauważ (jak oglądasz w ogóle mecze) że jak jest Bułgar przy piłce to zaraz krycie jest co najmniej podwajane ..."

Moze ma ale napewno nie technike strzlu . Umie przyjac pilke toż to szok ! Właśnie widze jak go podwajali w meczy z chel$ea 2-3 przy Nanim a po drugiej stronie wolny berbatov .

"Aguero w United ... hahaha mało Ci Argentyńczyków było w United jakby zależało Ci na klubie to byś nie chciał nigdy już zawodnika z tego kraju bo na dwóch United się sparzyło"

Nastepny mądry wmawia mi cos czego nie napisalem znajdz mi moja wypowiedz gdzie chce Aguero w United a ja ci znajde 5 w ktorych pisalem co innego . W tym okienku to ja nikogo nie chcialem bo wszyscy byli by przeplaceni no moze poza Benzema . W okienku w ktorym kupowalismy baletnice byli dostepni inni za normalna kase.
» 19 sierpnia 2009, 12:27 #90
bobsley: lukasz ---> źle zrozumiałeś bo ja simona rozumiem od pierwszego mojego komentarza na dp.pl bo podobną "bitwę" toczyłem na innym serwisie
» 19 sierpnia 2009, 12:24 #89
Przemoo: Nie było czym się podniecać...i tak zostanie:)
» 19 sierpnia 2009, 12:07 #88
lukasz1143: Pewnie poprostu źle zrozumieliśmy twoje komentarze. :)
» 19 sierpnia 2009, 12:03 #87
simonsimon: bobsley --> mi tego mówić nie musisz - bo dla mnie United to cały zespół - i każdy zawodnik zasługuje na uznanie i szacunek, dlatego właśnie, że gra z takim a nie innym herbem na piersi

pozdrawiam
» 19 sierpnia 2009, 11:57 #86
bobsley: simonsimon ---> nie ważne jest jakich lubisz zawodników bo w drużynie są potrzebni tak samo szybcy i waleczni (Roo) jak i wolniejsi i bardziej statyczni (Berbatov) a najbardziej potrzebny ejst mózg który potrafi to idealnie zgrać (SAF) i to całe United które jest przemyślaną układanką Szkota i nie ma tu zawodników przypadkowych ... przypomnij sobie ilu skreśliło Fletchera a jak dla mnie z Carrickiem tworzą podstawową parę środkowych ... Darren nie gra efektownie ale efektywnie bo szczerze w dupie mam sztuczki techniczne które narażają na kontrę rywala.

Nani będzie lepszy od Ronaldo i przekonacie się o tym w ciagu 2 lat
» 19 sierpnia 2009, 11:31 #85
simonsimon: lukasz1143 --> trzydzieści lat będę mieć w przyszłym roku :)

i nie wiem czy dobrze się wczytałeś w całą dyskusję, bo chyba zauważyłbyś ironię w moim komentarzu - bo wolnych i drewnianych piłkarzy to ja uwielbiam - tak samo jak szybkich i nie drewnianych - bo są zawodnikami United

pozdrawiam serdecznie
» 19 sierpnia 2009, 11:16 #84
lukasz1143: simonsimon life itp itd - WON do realu. Tam buduje się skład z samych gwiazd szybkich i nie drewnianych. A jak wam się nie podoba nawet Nani bo jak to napisał simonsimon -nie robi takich trików jak Cristiano to ja już naprawdę nie wieże w to że macie po 25-30 lat.
» 19 sierpnia 2009, 11:07 #83
bobsley: simonsimon ---> "Dumni po zwycięstwie, wierni po porażce" ;)
» 19 sierpnia 2009, 10:22 #82
simonsimon: Master123 --> zauważ jedno - ja o Tobie ani słowem nie wspomniałem - i nawet prawdę mówiąc nie zauważyłem Twojej wypowiedzi o Parku

i tak na marginesie - "Dwa spiepszone finaly niczego was nie nauczyly ?" Z tego co mi wiadomo to Park zagrał w ostatnim finale LM, bo w poprzednim na ławce siedział przez cały mecz - więc nie wiem co mógł w meczu z Chelsea spieprzyć...

"Myslicie ze ten bułgar kocha klub ? To chyba jestescie smieszni w city by dostal 140 tys/tydzien, u nas dostal 120tys/ tydzien niewielka roznica a cala druzyna charujac na niego daje mu szanse sukcesow sportowych jasne ze wybral nas"

Ja wiem, kto mówił, że kocha klub i kibiców ponad życie - i wybrał te 20 tysięcy tygodniówki więcej...
I mi się wydaje, że cała drużyna haruje na sukcesy - a jeśli już tak ujmujesz sprawę - to w ubiegłych sezonach wszyscy harowali dla Ronaldo, bo gra ustawiona była w większości przypadków pod niego

"Mowie wam juz poraz setny chyba, ze mamy znikome szanse na trofea z takimi grajkami w skladzie ale do was to chyba nie dotrze nigdy . Wasza sprawa żyjcie sobie w urojonym swiecie zapatrzeni w swoje ulubione drewno ."

Czyli drewniani Park i Berbatov sprawią, że nie mamy szans na żadne trofea? To niesamowity wpływ muszą mieć na zespół, bo przecież to ja wyjeżdżam "z jakimis bzdurami jakoby nam nie pasowala polowa skladu"

I dla mnie United w tym roku nie musi nic wygrać - świat się nie zawali - trofea nie są najważniejsze w piłce - bo gdyby tak było, to kibice byliby podzieleni na ileś tam obozów (np. Real, Barcelona, United), z drużyną jest się kiedy wygrywa i kiedy przegrywa - i najlepiej byłoby zmienić United w coś pokroju Realu - wywalić wychowanków, bo są tylko "grajkami", a nie "gwiazdami"? Manchester nigdy taki nie był - i mam nadzieję, że taki nie będzie - to United kreuje gwiazdy, a nie je kupuje...

"PS. Ja kibicuje kulbowi a nie pilkarzom i jest mi poprostu przykro gdy w moim ulubionym klubie graja miernoty"

Wiesz - ja też kibicuję klubowi, a nie piłkarzom - i nie jest mi przykro, że w moim ulubionym klubie grają miernoty...
» 19 sierpnia 2009, 10:18 #81
bobsley: Master ---> miernota ta w pierwszym sezonie kiedy byłą silna rywalizacja o grę strzeliła dla United 14 bramek i zaliczyła spokojnie 10 asyst w mniejszej liczbie spotkań niż grał boski Tevez któy zaliczył 1 trafienie więcej a wszystko to głównie dzięki przebłyskowi w meczu z Rovers a przypomnę ci że miernota też spokojnie z 2-3 razy asystowała przy bramkach jakie strzelał Apacz ... kibicuje United nie Berbatowowi ale drażni mnie jak ktoś nie potrafi dostrzec tego że teraz napastnik nie stoi tylko na 16 metrze i wali wszystko w światło bramki i jak wejdzie to wejdzie ... Berbatow owszem był za mało samolubny bo przeważnie odgrywał lepiej ustawionym kolegom niż sam strzelał ... Bułgar ma najlepszą technikę w całęj naszej drużynie zauważ (jak oglądasz w ogóle mecze) że jak jest Bułgar przy piłce to zaraz krycie jest co najmniej podwajane ...


" Mowie wam juz poraz setny chyba, ze mamy znikome szanse na trofea z takimi grajkami w skladzie ale do was to chyba nie dotrze nigdy " ... ciekawe jak głośno będziesz deklarował swoją ciagłą wiarę w United na koniec sezonu jak po raz 4 obronimy tytuł!

Aguero w United ... hahaha mało Ci Argentyńczyków było w United jakby zależało Ci na klubie to byś nie chciał nigdy już zawodnika z tego kraju bo na dwóch United się sparzyło

OKI TERAZ Z INNEJ BECZKI I NA TEMAT:

Paolo Fabbri zaprzeczył, że Nemanja Vidić chce opuścić szeregi Manchesteru United na rzecz Barcelony. Reprezentant obrońcy przyznał również, że jego klient czuje się szcześliwy w Anglii.

Fabbri przyznał również, że zamierza udać się do Anglii razem z innym reprezentantem Serba, Silvano Martinim, by prowadzić rozmowy z władzami klubu z Old Trafford na temat jego klienta. "The Times" sugeruje, że sir Alex Ferguson chce zaoferować Serbowi nowy kontrakt, który zapewni obrońcy podwyżkę i pozostanie on w klubie do 2012 roku.

:]
» 19 sierpnia 2009, 09:36 #80
Master123: simonsimon ---> dalaczego ty caly czas dorabiasz sobei na sile argumentow o ktorych nikt nigdzie nie wspomnial ? Ja pisalem o parku a koledzy niżej o berbatowie a ty wyjerzdzasz z jakimis bzdurami jakoby nam nie pasowala polowa skladu .


Pamietam pare lat temu pol strony cieszylo miche jak gralo drewno Smith i gdzie on jest teraz ? To samo stalo by sie z Parkiem nie wiem dlaczego niekturzy nie moga tego pojac ze to grajek pokroju łobodzinskiego i tp. "gwiazd" swiatowego futbolu. Przeciez to truchlo nie potrafi przyjac pilki przodem do przeciwnika, strzlu tez nie ma dryblingu ani szybkosci sami sie oslabiamy jak ta pardia wybiega na boisko . Dwa spiepszone finaly niczego was nie nauczyly ?

Barbatov natomiast jak przekroczy barjere 12 bramek w sezonie to i tak bedzie dobrze on oddal 1 strzal na bramke w ostatnim meczu. Czy tak gra napastnik ? Za 30 mln to byli do wyjecia najemnicy typu Adebayor, Villa, Lisandro Lopez i wielu innych ktorzy zapewne strzelali by bramki ? Myslicie ze ten bułgar kocha klub ? To chyba jestescie smieszni w city by dostal 140 tys/tydzien, u nas dostal 120tys/ tydzien niewielka roznica a cala druzyna charujac na niego daje mu szanse sukcesow sportowych jasne ze wybral nas. Taki Owen wchodzac na 15 min ma wiecej okazji bramkowych (co prawda je marnuje jak narazie) niz truchlo przez cale spotkanie (ktore rowniez marnuje ) . To jest byla gwiazdeczka ligi niemieckiej w stylu Voronina, Pizarro ( tam duzo strzelali bo tam jest zalosny poziom) . Mowie wam juz poraz setny chyba, ze mamy znikome szanse na trofea z takimi grajkami w skladzie ale do was to chyba nie dotrze nigdy . Wasza sprawa żyjcie sobie w urojonym swiecie zapatrzeni w swoje ulubione drewno .

PS. Ja kibicuje kulbowi a nie pilkarzom i jest mi poprostu przykro gdy w moim ulubionym klubie graja miernoty .
» 19 sierpnia 2009, 09:07 #79
Adam11: adriann1986 ----> dobry wieczór, abstrah**ąc na moment od sprawy Berbatova możesz mi wyjaśnić co znaczy dla Ciebie patrzenie na piłkę w sposób obiektywny? Jestem ciekaw...
» 19 sierpnia 2009, 02:22 #78
lukasz1143: Dobra wypierniczmy wszystkich piłkarzy którzy nie dorównują szybkością Rooneyowi czy Ronaldo. Zróbmy za ponad 400 mln transfery samych szybkich i zwinnych piłkarzy a technikę zostawmy daleko w du... . To jest wasza propozycja. Brawo dal wielkich znawców piłki.
» 19 sierpnia 2009, 01:37 #77
adriann1986: life7___ masz racje, nie ma co się kłócić bo niektórzy nie potrafią obiektywnie spojrzeć na piłke i poszczególnych piłkarzy. Poza tym ubzdurali sobie że jakiś przeciętny drewniakov to bożyszcze, czy Wam sie to podoba czy nie On był, jest i będzie miernotą niewartą 31,75 mln funtów, i nie jest godzien by nosić koszulke z Diabełkiem na piersi. piona :P
» 19 sierpnia 2009, 01:30 #76
bobsley: life7 ---> no przybij z nim piąteczkę bo nie ma ani jednego jak was dwóch a poza tym czemu nie widać cię już na ms??
» 19 sierpnia 2009, 00:51 #75
DaniooO: Zgadzam sie... ploty, nic wiecej
» 18 sierpnia 2009, 23:37 #74
matekw99: łeh, Man U man united man utd czy jak kolwiek inaczej, mi tam bez róznicy, i domniemam,że kazdy ktory uzywa tych skrotów jest normalny i nie robi tego złoślwie, a po prostu uzywa skrotu, i po co te spinki i napinianie sie.wiekszosc ktora ma jakies pretensje to pewnie under 15, dajcie na looz ;)

Vida (moge użyc takiego skrotu? :P ) nigdzie nie odejdzie :) zwykła plota na podgrzanie końcówki okienka transferowego :)
» 18 sierpnia 2009, 22:57 #73
bobsley: adriann1986 ---> k***a mac bo inaczej nie potrafię do tak pustego łba dotrzeć ... nie rozumiesz że napisałem moje obiekcje co do skrótu M A N U a nie M A N UTD! a nie moja wina ze redakcja sama w sobie przerabia komentarze!

jak nie wierzysz to prześledź komentarze a znajdzie ziomka o nicku L O V E M A N U (specjalnie literuje żeby przypadkiem ktoś nie poprawił na Man Utd)

a jak k***a nie wierzysz to zobacz kto o jakim nicku napisał komentarz numer 57 a wtedy sap :/

Ps. A poza tym czemu redakcja sama przerabia komentarze??
» 18 sierpnia 2009, 22:50 #72
Szymkov7: Uważacie się za kibiców Manchester? Manchesteru UNITED?
Proszę was, wyluzujcie trochę, szanujcie zdanie innych. Żeby być prawdziwym kibicem Czerwonych Diabłów nie trzeba jeździć na mecze. Wystarczy mieć w sercu wyryty napis U N I T E D. Naprawdę tak trudno?
» 18 sierpnia 2009, 22:49 #71
adriann1986: bobsley własnie zal mi takich internetowych napinaczy jak TY, skoro nawet takiej rzeczy nie wiesz, do tego twierdzisz ze nie pisze sie Man Utd weź człowieku puknij się w ten pusty łeb moze wtedy cos do Ciebie dotrze. Piszesz "żal to Twój nick bo żaden kibic United nie używa skrótu Man Utd:/ bo to jest obraźliwe dla podopiecznych Szkota!" wyraźnie jest mowa o Man Utd nie o Man_U widocznie jesteś slepy i zanim cos napiszesz pomysl dwa razy.
» 18 sierpnia 2009, 22:29 #70
manooch: niemozliwe by zostal sprzedany bo poki co nie jest taki stary bo ma bodajrze 28 lat wiec jeszcze na najwyzszym poziomie troche pogra a rio jest 3 lata starszy i niedlugo starosc tez go dopadnie i nie bedzie mogl grac wtedy wejdzie johny evans i nie kto inny a Serb ma bronic naszej bramki w przyszlosci razem z Evansem dlatego malo prawdopodnym jest by zostal sprzedany ;)
» 18 sierpnia 2009, 22:23 #69
Owen14: Była By Duża Strata Dla ManUtd. W Parze w Rio Pokazuja Jak Się Broni Bramki :D
» 18 sierpnia 2009, 21:29 #68
aron8manutd: JAK to mozliwe ze chce odejsc skoro nie raz przekonywal wszystkich, ze w United jest mu bardzo dobrze, pozatym gdy nie ma Ferdinanda czy G.Nevilla to Vidic nosi opaske Diablów i to on jest kapitanem, watpie zeby tak wazna osoba w ManUtd by odeszla, a zreszta Vidic zagral najlepszy sezon w zyciu.
Denerwuja mnie takie plotki. Jesli Vida odejdzie to napewno nie w tym roku !!
» 18 sierpnia 2009, 20:57 #67
danielo17: A ja lubi skrót manu
» 18 sierpnia 2009, 20:29 #66
bobsley: adriann1986 ---> to zobacz na nick tego ziomka ma napisane Manu! czytać potrafię widocznie w komentarzach redakcja poprawia bo w jego nicku nie jest to poprawione i do tego zwróciłem uwagę!

A poza tym nie błysnąłeś kopiując tekst viroosa od nośnie skrótów Manchesteru United :)

żal mi ciebie
» 18 sierpnia 2009, 19:37 #65
Hefasto: Zaczyna się robić nieciekawie jeżeli Vidić naprawde odejdzie.Zwłaszcza,że Giggs,Van der Sar czy Scholes mają już swoje lata i niebawem ich kariera zapewne dobiegnie końca.Jeżeli młodzież w MU się nie wyrobi to będzie.Jeżeli w czasie każdego okienka transferowego będziemy tracić Asa każdej linii ( jakim był C.Ronaldo w pomocy) to będzie ciężko...
» 18 sierpnia 2009, 19:34 #64
MU4live: life7

24 lata a jak Kid sie zachowuje...
» 18 sierpnia 2009, 18:47 #63
lukasz1143: life7 mam do ciebie małą prośbę. Jeżeli kiedykolwiek w tym twoim sklepanym i pewnie bardzo przykrym dzieciństwie osiągniesz taką technikę jaką ma Berbatov to mi napisz. Nie wiem czemu wszyscy zwracają uwagę na szybkość. Dla wielu jeśli zawodnik jest szybko to jest dobry. Gdyby nie Berbatov to w zeszłym sezonie mogło by nie wpaść wiele bramek. Bardzo dobrze rozgrywał on piłki. Moim zdaniem nie oglądałeś tourne po Azji. Zauważyłbyś jakie podania wykonywał. A co do Vidica to widziałem wiele podobnych komentarzy o innych piłkarzach i może sprawdzały się one w 15 %.
» 18 sierpnia 2009, 17:53 #62
krav3n: Bedzie chciał to pójdzie, kasa normalna rzecz

szkoda że zabija to piękno piłki nożnej..
» 18 sierpnia 2009, 17:08 #61
adriann1986: Macie i sobie przeczytajcie dlaczego obraźliwe jest MAN_U :

Kwestia skrótu nazwy Manchesteru United wzbudza wśród kibiców wiele dyskucji. Jedni mówią Man Utd, drudzy MU, jeszcze inni używają ascetycznej formy United. Złośliwi i najbardziej wtajemniczeni posługują się również skrótem Man U, który z różnych względów jest obraźliwy zarówno dla fanów, jak i piłkarzy Czerwonych Diabłów. Futbol.pl wyjaśnia dlaczego.

Duncan Edwards to jeden z piłkarzy zaliczany do legendarnych dzieciaków Busby'ego. Ale zanim tworzył legendę Manchesteru, był świetnie zapowiadającym się juniorem, który uczęszczał do szkoły w Dudely - sferze wpływów West Bromwich Albion. Ale wielki talent zwrócił uwagę szperaczy MU równie szybko i między obydwoma klubami rozgorzała wojna o piłkarza. Doszło do niespotykanej jak na lata 50. sytuacji, gdy lokalne gazety prowadziły kampanię na rzecz przejścia gracza do WBA. Jednak ku zgorszeniu wszystkich Edwards wybrał Manchester i od tamtej pory w starciach z West Browmich miał zawsze pod górkę. Z trybun pod jego adresem padało najczęściej słowo "traitor" (zdrajca). W końcu po roku 1958 kibice WBA ułożyli piosenkę na "cześć" piłkarza, która brzmiała: "Duncan Edwards is manure, rotting in his grave, man you are manure—rotting in your grave".

Słowo "manure" (czytamy manju:r) znaczy ni mniej, ni więcej: gnój bądź obornik. A przywodzi na myśl właśnie drużynę United członem Man U. Całość można przetłumaczyć jako: Duncan Edwards to gnój gnijący w grobie. Człowieku, jesteś zwykłym gnojem i gnijesz w grobie" Niezbyt wyszukane, prawda? Szczególnie, że słowo manure oraz grave nabrały upiornego wrażenia (bo były pisane, by je wywołać) po monachijskiej katastrofie 6 lutego 1958 r., która pochłonęła życie ośmiu piłkarzy MU, w tym samego Duncana Edwardsa. Fanów WBA spotkała za to zasłużona kara. Po meczu w sezonie 1964-65 doszło do bitwy między fanami obu drużyn. Na Scoreboard End kibice WBA musieli salwować się ucieczką. Ale upiorna piosenka dopiero rozpoczynała swoją karierę...

Przyśpiewka ulegała doskonaleniu. Fani WBA, niepomni nieprzyjemnych doświadczeń, często dodawali przed nią: "Who's that lying in the aircraft" ("Kto tam leży w samolocie?"), aby nawiązanie do monachijskiej tragedii było jeszcze bardziej czytelne. Kibice krzyczeli tak, aby slogan do złudzenia przypominał element dopingu Red Devils: "Who's that team we call United".

Okrzyk podchwycili w szczególności fani Milwall. Mecze między ich klubem a MU ogłoszono w angielskiej prasie jako "wojnę stulecia". Godziny spotkań wyznaczano na 11:00 przed południem, a policja próbowała zapobiec próbom kupowania... biletów kolejowych przez kibiców obu drużyn, którzy zamierzali udać się na mecz wyjazdowy. Oczywiście w ramach obelgi kibice Milwall często używali Man U, co w tamtym okresie było stosowane przez większość fanów drużyn przyjezdnych. Sformułowanie to doprowadzało fanów do białej gorączki. Po jednym z meczów doszło do prawdziwej eskalacji konfliktu - w zamieszkach brało udział kilkanaście tysięcy fanów.

Podobne działanie na fanów Man Utd miała przyśpiewka wymyślona przez fanów Leeds United i Liverpoolu. Tutaj sympatycy rywali również nie znali litości i podczas meczów z Czerwonymi Diabłami śpiewali: Man U Never Intended Coming Home, co nawiązywało wprost do tragedii monachijskiej (pierwsze litery sloganu tworzą wyraz MUNICH - po angielsku Monachium). Inna wersja to: Man U Man U went on a plane, Man U Man U never came back again. Obecnie sformułowanie "Man U" w sensie negatywnym wyszła już właściwie z użycia.

Chociaż niektórych drażni aż do teraz. Kiedy Teddy Sheringham trafiał do Manchesteru i przypadkiem użył w oficjalnej wypowiedzi nieszczęsnego "Man U", spotkał się z reprymendą Aleksa Fergusona. Ale obecnie większość kibiców Man U, pardon Manchester United vel Man Utd vel MU vel United, zdaje się o tym nie pamiętać...
» 18 sierpnia 2009, 16:57 #60
valentine83: Po pierwsze Man Utd jest calkowicie ok to raczej wersja Man U jest obrazliwa takie male sprostowanie.
» 18 sierpnia 2009, 16:39 #59
matekw99: jakie wy macie smieszne problemy heheh ...,,bo żaden kibic United nie używa skrótu Man Utd:/ bo to jest obraźliwe dla podopiecznych Szkota!"
buheheheheh to nawet nie wymaga kometarza....a co do newsa, to plotka ;)
» 18 sierpnia 2009, 15:59 #58
funManUtd17: "bobsley_______ Ciebie również pogieło... żaden nie używa skrótu Man Utd ? bo je*ne ze śmiechu. Obraźliwe dla podopiecznych Szkota byłoby Man Utd"

buahahaha jak to komicznie wyszło.
Na tej stronie nie da się napisać Man_U bo automatycznie zmienia na Man Utd.
» 18 sierpnia 2009, 15:25 #57
juras1211: tak hahah walka o lepszą kasę , może o podwyżkę , ja wierze tylko w to co powiedzą sami piłkarze Vidic zawsze mówił , że jest mu tu bardzo dobrze i nigdzie się stąd nie rusza więc nie ma się co martwic
» 18 sierpnia 2009, 15:16 #56
bobsley: LoveManU ---> żal to Twój nick bo żaden kibic United nie używa skrótu Manu :/ bo to jest obraźliwe dla podopiecznych Szkota!




pynduryndu ---> zgadzam się ale jestem pewien że jak nawet Vidic będzie chciał odejść to SAF pozwoli mu ale na pewno nie w tym roku ;) dlatego jestem spokojny! pozdro ;)
» 18 sierpnia 2009, 14:31 #55
Mati888: Jak Vidić się wypowie będzie więcej wiadomo. Mam nadzieję, że nic z trdgo nie będzie.

Wkurza mnie, że Ferguson się przymierza do transferów, a inni kupują. SAF składa oferty za rozważne ceny, a teraz tak nie kupi się piłkarza, który ma załatać dziurę po CR i Tevezie
» 18 sierpnia 2009, 14:30 #54
mufclover: Vidic nigdzie nie idzie, nie pozwalam mu :P
» 18 sierpnia 2009, 13:52 #53
Manutd777: Mam nadzieję że to tylko plotka napisana aby coś było bo jak on odejdzie....Oj ciężkie te lata lata się szykują dla Diabłów jak tak każdy będzie odchodził,ale w sumie to może już na wskutek tych podatków co od kwietnia mają wejsc?? :/
» 18 sierpnia 2009, 13:46 #52
Rydlu7: Moim zdaniem zimą raczej nie odejdzie, najprędzej w przyszłym letnim okienku, ale oby nie bo to moj ulubiony obrońca ;] a z resztą szkoda stracić tak świetnego piłkarza
» 18 sierpnia 2009, 13:41 #51
Camrall: Jak jeszcze Vidic odejdzie to juz bedzie pozamiatane ..
» 18 sierpnia 2009, 13:36 #50
pynduryndu: @bobsley: "Aha czyli uważasz że nowy lukratywny kontrakt pozwoli znowu Vidic'owi kochać United i jego marzenia prysną?? Żenada!" proszę, czytaj ze zrozumieniem. "pozwoli znów Vidic'owi kochać United..." już w pierwszym zdaniu napisałem, że moim zdaniem Vidic nigdy nie kochał i nie kocha United. Owszem, uważam, że nowy lukratywny kontrakt 'zamknie buzie' Serbowi i będzie dalej godnie swoją grą reprezentował Manchester United. Zgadzam się z Tobą, każdy jest do zastąpienia ale żeby takiego następcę znaleźć niekiedy potrzeba dość dużo czasu. Przepraszam, że znów biorę na przykład naszego ligowego przeciwnika ale idealnym przykładem wydaje się być Arsenal, jeszcze kilka sezonów temu byli naszym zdecydowanie największym konkurentem w walce o tytuł, mieli żelazną linię defensywną- Campbell, Cole czy Martin Keown. Żadnego już w Arsenalu nie ma i przynajmniej moim zdaniem do tej pory nie udało się im ich zastąpić. W ostatnich trzech sezonach z niemałym trudem utrzymali się w pierwszej czwórce. Oczywiście nie chcę żebyś zrozumiał, że moim zdaniem tylko to spowodowało, że Arsenal nie jest tak mocny jak kiedyś ale sądzę, że właśnie od rozpadu linii defensywnej wszystko zaczęło się tam powoli sypać. Dlatego myślę, że Ferguson powinien za wszelką cenę starać się jednak zatrzymać Vidica bo jest świetnym zawodnikiem i z dnia na dzień Evans nie będzie w stanie go zastąpić. Rzeczywiście jeśli się uprze i sam zacznie otwarcie mówić o tym, że chce opuścić klub to faktycznie nie będzie sensu go trzymać na siłę i trzeba będzie pozwolić mu odejść ale wtedy będzie to ogromna strata. Takie jest przynajmniej moje zdanie
» 18 sierpnia 2009, 13:33 #49
BerbatovFan: life7

Drewnem to cię tata zapina w nocy :)

TO jakiego "bohatera" wybrałem,powinno cię gówno obchodzić.
I ty jesteś kibicem United ?? Żaden Prawdziwy Kibic Nienazwał by tak piłkarza grającego na codzień w druzynie której sie naprawde kibicuje.No ale jak ma się 10 lat to trudno o tym pisać...W Komentarzach Podemną dokładnie pisze co "KIBICE UNITED" myślą o takich kibicach jak ty ;]

Berbatov, Superstar,
Came to Old Trafford in Fergies car.
Red Delight, Blue Dismay,
Came home to the Champions on deadline day.
Saw the blues, made them cry,
He’s keeping our red flag flying high.
Dimitar, Berbatov,
Went to Man City and said fuck off.


Berba-tov, tov, tov,
He told City to f*ck off.
Berba-tov, tov, tov,
He showed Spurs he was the boss,
30 Mill? We don't mind,
He's now wears number 9,
Berba-tov, tov, tov he told City to f*ck off'.
» 18 sierpnia 2009, 13:28 #48
rooneywarrior: No to super, niech nam Vidica jeszcze zabiorą i koniec...

Oby to była nie prawda.
» 18 sierpnia 2009, 13:03 #47
mufaneeek: life7 --> ja bym chcial z nim grac :) a zadaj sobie pytanie kto by chcial grac z toba?:)
» 18 sierpnia 2009, 12:57 #46
bobsley: pynduryndu ---> dlatego właśnie jak ktoś chce hajsu to niech odchodzi a nie całuje herb United! I nie przesadzajmy z tym zarabianiem bo nikt mi nie powie że SAF nie odzwierciedla umiejętności w funtach a jak ktoś patrzy tylko na hajs to pa pa ... dlatego też uważam że teraz jest świetny czas aby postawić na młodzież i wychowanków

Aha czyli uważasz że nowy lukratywny kontrakt pozwoli znowu Vidic'owi kochać United i jego marzenia prysną?? Żenada!
Każdy jest do zastąpienia a poza tym Vidic jest zbyt siłowy na ligę hiszpańską i może sprawdzać się tam tak "dobrze" jak Canavaro w Realu :P


life7 ---> ty jesteś jednak ograniczony ... szkoda z Tobą pisać ... najlepiej przejdź za "waleczny jeźdzcem bez głowy" na drugą stronę Manchesteru :P ... przecież miał być podstawowym zawodnikiem i o to mu chodziło odchodząc z United ciekawe czemu grzeje ławę w City ... tygodniówka zmieniła jego zdanie :P

żal mi Ciebie!
» 18 sierpnia 2009, 12:49 #45
RamJam: On juz w tamtym sezonie cos gadał ze mu pogoda na Wyspach nie odpowiada...ciekawe ile w tym wszystkim prawdy... jeśli chce odejść to mnie to osobiscie lata.

1_W MUFC idealny moment na zmiany
2_ nie potrzebujemy pilkarzy ktorzy tu nie chca grać
3_Po takich koszmarnych bledach jakie mu sie przytrafialy w tamtym sezonie,to ja za nim na pewno płakal nie bedę
» 18 sierpnia 2009, 12:24 #44
dominik19000: Powiem tyle: Nie wierzę!
» 18 sierpnia 2009, 12:21 #43
lukasz1143: Oj kurde NO COMENT co te media robią w dzisiejszym świecie
» 18 sierpnia 2009, 12:16 #42
funManUtd17: pynduryndu dobrze prawi. Co by nie mówić, to Vidic jest teraz naszą największą gwiazdą razem z Roo. Powinien zarabiać tyle co Wayne, albo i więcej. Kasa jest więc nie widzę problemu. Nowy kontrakt na 5 lat i około 130tys funtów na tyzdień a jak wejdzie podatek 50% to i 160 dla tej dwójki.
» 18 sierpnia 2009, 12:15 #41
Alpinek: Dziwi mnie wasza pewnośc, jakbyście znali go osobiście, jak bedzie chciał to przejdzie jak nie to nie, nie wiem czym sie tak podniecacie tak samo bylo z Ronaldo, śmiać mi sie chciało jak przez dlugi czas czytalem komentarze ze na pewno nie odejdzie, nie którzy podchodzą do tego jak dzieci w w wieku przedszkolnym tak chcą to tak musi byc, kocha klub ? a skąd ta pewność ? Vidic to mój ulubiony obrońca ale skoro bedzie chcial odejsc to nie mozna go trzymac na siłe.
» 18 sierpnia 2009, 12:11 #40
pynduryndu: czy ktoś z Was naprawdę myśli, że ci piłkarze kochają swoje kluby?! popatrzmy na takiego Johna Terrego proszę bardzo "niebieskie serce", "za chelsea odda życie" bla bla i takie inne pi**doły. Tu wszystko kręci się wokół pieniądza. Terry jednak grał kilka dobrych lat w chelsea, na pewno się przywiązał ale gdy tylko pojawiła się świetna oferta z city zaostrzył się apetyt na pieniądze. Gdyby abramowicz nie zrobił z niego najlepiej zarabiającego piłkarza chelsea z pewnością teraz grałby dla city. Tutaj zawsze chodzi o pieniądze! Przecież to jest praca. Więc nie miejcie ogromnych pretensji do Vidica, jest świetnym piłkarzem, zna swoją wartość, ma 27 co jest idealnym wiekiem jak na obrońce. Ferguson powinien bez wahania zaoferować mu nowy kontrakt z podwyżką. Nie oszukujmy się, w meczu z birmingham nasza obrona zagrała mizernie, brak Ferdinanda który ma już 30 lat i coraz częściej łapie kontuzje a przez to na najwyższym poziomie nie pogra już pewnie za długo i Vidica o mało nie doprowadziło do podziału punktów. Mam nadzieje, że Fergie nie będzie mówił o perspektywicznym Evansie który poradzi sobie z zastąpieniem Nemanji bo to bzdura! Ten chłopak jest jeszcze bardzo młody i nie ma tego doświadczenia, które na pozycji obrońcy jest niezbędne! Zresztą niestety umiejętnościami także odstaje od Serba. Jeśli Vidic odejdzie to będzie to przynajmniej moim zdaniem dużo większe osłabienie niż odejście najlepszego piłkarza świata. Co chwile pojawiają się jakieś nowe, wielkie talenty na pozycji skrzydłowych, rozgrywających nie mówiąc już o napastnikach. A o pojawieniu się jakichś fantastycznych obrońców słyszy się niezwykle rzadko. Bo dobry obrońca to doświadczony obrońca. Dlatego mogą też dziwić te kosmiczne ceny zawodników ofensywnych w porównaniu do ceny za klasowego obrońcę. Przecież to głównie dzięki tej wspaniałej serii meczów bez straconej bramki jesteśmy mistrzami Anglii. Dlatego moim zdaniem Ferguson powinien bezzwłocznie zaoferować Nemanji nowy kontrakt i uciszyć tym wszelkie plotki bo bez dobrego bloku defensywnego na obronę mistrzostwa (moi zdaniem) szans nie mamy
» 18 sierpnia 2009, 11:56 #39
piodnl: skonczylny jak Cannavari w Realu
» 18 sierpnia 2009, 11:34 #38
kikson: Myślę, że reakcje niektórych są przesadzone. Vidić pewnie zostanie.
» 18 sierpnia 2009, 11:06 #37
Przemoo: HaHaHa!! Dobre:D Ciekawe co jeszcze wymyślą...?!
» 18 sierpnia 2009, 10:58 #36
adriann1986: I tak o to powoli Wielkie MU powoli się wykrusza. Odszedł Cristiano Ronaldo, Tevez a teraz jeśli to prawda Vidic marzy o Farselonie co jest prawdopodobne bo jego durna żona go męczy... jeszcze troche i ktoś się zgłosi po Naniego, Evansa, wykupią cały zespół i skończymy jak Leeds United
» 18 sierpnia 2009, 10:57 #35
FcManU: nie no kur**a jak jeszcze Vidic odejdzie to już h*j co ich tak ciągnie do barcy albo realu to takie zje***e drużyny że głowa boli a poza tym gdyby nie ManU to wydaje mi się że świat by o nich nich nie słyszał
» 18 sierpnia 2009, 10:52 #34
Dawid7MU: On nigdzie nie idzie! Zostaje z Diabłami :D
» 18 sierpnia 2009, 10:36 #33
FiFlaK: Jak to skomentował jeden z użytkowników ze strony fcbarca.com



*
Dodano: 2009-08-17 22:11:40, autor: rudzik

bdb gracz ale transfer nierealny ;]
» 18 sierpnia 2009, 10:30 #32
Bartoosh21: jak już Vidić odejdzie to ja nie wiem...dlaczego nikt nie chce grać dla United?? wszyscy tylko, Real... Barcelona... no żal dupę ściska... najpierw ktoś mówi że MU wymarzonym klubem a potem wędruje do hiszpańskiej ligi....
» 18 sierpnia 2009, 10:28 #31
FiFlaK: Z tego co wiem zdanie agenta i piłkarza są podzielone. Zapewne to plotki, lecz Vidić zapewniał, że tu jest jego miejsce na świecie. O żadnej barcelonie nie wspominał. Albo jego agent szuka rozgłosu by jego piłkarz lepiej zarabiał i w końcu on sam dostał podwyżkę albo jakiś dzieciak z Barcelony zrobił sobie konto by dodać taki artykuł ^^ Nie ma się czym martwić, naprawdę.
» 18 sierpnia 2009, 10:28 #30
Master123: No w tym okienku nie odejdzie na bank ale za rok dwa bardzo mozliwe co nie zmienia faktu ze bedzie mial juz wtedy 30 lat wiec forma raczej nie bedzie rosla a kase z pewnoscia dostaniemy w granicach 20 mln .
» 18 sierpnia 2009, 10:25 #29
marcin2c17a: nie przezywajcie tego, Vidić jest rozsądnym i dojrzałym piłkarzem, nie ejst to ROnaldo, mozna ufać jego wypowiedziom, sam w wywiadzie przed rozpoczęciem okienka mowił, że nigdzie się nie wybierze wiec póki nie będzie oficjalnych wywiadów to nie popadajcie w paranoje, tyle mówiło sie o tym, że Ribery chce odejść z Bayernu, a Tu nagle Franc sam zabrał głos i powiedział to to wszysctko były wymysły pras, że chciał odejść,
» 18 sierpnia 2009, 10:00 #28
Mariushek1993: Czyli nie jest prawdziwym diablem... szkoda...
» 18 sierpnia 2009, 09:59 #27
mufaneeek: Dlatego jestem za tym, aby sklad United w duzej mierze budowac na Anglikach. Im nie bedzie przeszkadzala pogoda a i pewnie do Hiszpanii nie bedzie im spieszno. Choc jest mozliwe, ze to tylko plotki to i tak wielu pilkarzy chce sie tutaj tylko wybic do Barcelony czy Realu.
» 18 sierpnia 2009, 09:56 #26
wodar14: Niech S P I E R D A L A!! Jak Tevez i Ronaldo! GWIAZDKI LECACE NA KASE NIE ZNAJDA MIEJSCA W UNITED! DA SIE GO ZASTAPIC MLODZIKIEM. POWIEM WIECEJ ZA 2 LATA SIE NAM TO OPLACI I OBSTAWIAM ZE W 2013 ROKU LIGA MISTRZOW JEST NASZA!
» 18 sierpnia 2009, 09:44 #25
waddle: Vidic odejdzie! Jak nie teraz to za rok!

Zaczyna mnie męczyć ten brak profesjonalizmu u piłkarzy. Podpisują kontrakt z klubem na 2-3 lata, deklarujesz grę w tym klubie na ten okres. Jak można w trakcie kontraktu deklarować chęć odejścia? Vidic czuje "pismo nosem" odnośnie zainteresowania Barceloną, bo w innym przypadku nie klepałby historii o marzeniach gry w Hiszpanii...

Inna sprawa gdybyś grał w Wigan. Mając ważny kontrakt, składa Ci Barcelona ofertę, wtedy można zrozumieć chęć odejscia... Ale Manchester United to "topowy" team w Europie! Panowie! Trochę lojalności i szacunku do klubu! Przecież Manchester Utd wypromował Vidica na gwiazdę! Szacunku trochę by się przydało Panie Nemanja!

A druga sprawa - żyj sobie w szarym Manchesterze, a żyj w słonecznej przepięknej Hiszpanii;)
» 18 sierpnia 2009, 09:40 #24
Roo10ney: Mam nadzieje że to tylko plotki... Jak odejdzie jeszcze Vidić to nie będzie szans na jakieś większe osiągnięcie w tej Lidze Mistrzów... ;/
» 18 sierpnia 2009, 09:35 #23
wrooney: -->bobsley
No to sie nie zawali ale tak czy tak mnie to wkurzy bo teraz wszyscy tlyko barcelona i real i to mnie strasznie wkur... jak my trenujemy i wychowujemy najlepszych a oni spier... do hiszpani .... bylo tak i z RVN i Becks'em i Cris'em, nie mowie ze to tragedia ale mnie to denerwuje
» 18 sierpnia 2009, 09:34 #22
Master123: Gadka szmatka tu nie chodzi ani o zone ani o pogode czy tam inne sprawy. Trzeba poprostu zrozumiec ze chodzi o kase w Hiszpanii sa niskie podatki w Anglii sa wyzsze a mja jescze wzrosnac praktycznie polowe pensji gracze beda musieli oddawac do skarbu panstwa . Musicie zrozumiec ze 90 % poiłkarzy to najemnicy a kopanie pilki to ich praca co za tym idzie pójdą tam gdzie wiecej zarobia . Jak chcemy miec super wiernych graczy to niestety pozostaja tylko brytyjczycy i to nie wszyscy (sa wyjatki od reguly ale naprawde rzadkie) .
» 18 sierpnia 2009, 09:30 #21
materna: Mam nadzieje ze nikt więcej z old trafford tego lata już nie odejdzie. Choć rzeczywiście importowani piłkarze emocjonalnie nie związani z klubem który reprezentują coraz któcej wytrzymują grę w jego barwach. Co do Vidic'a mam trochę inne zdanie. Oby został.
» 18 sierpnia 2009, 09:30 #20
gryfu: Vidic się przecież niedawno zarzekał że nie opuści United nawet mimo próśb jego żony, której się znudziło życie w Anglii, więc myślę, że to tylko głupie plotki....oby
» 18 sierpnia 2009, 09:26 #19
szym09: ciekawe, niedawno pojawił się news ,że Barcelona interesuje sie nim, teraz on nagle interesuje się Barceloną... nie podobają mi się takie zaloty, ale prawie pewne ,że Ferguson go teraz nigdzie nie puści.
» 18 sierpnia 2009, 09:15 #18
bobsley: wrooney ---> ale co my do tego mamy gdyby Vidic szanował United za to jak go wypromowali to by nawet został w nim jak Del Piero czy inni którzy zostali z Juvenstusem nawet jak został zdegradowany ... cóż odejdzie to trudno świat się nie zawali
» 18 sierpnia 2009, 09:14 #17
wrooney: Jesli znowu pilkarz odejdzie od nas z powodu dupy to mnie chyba szlak trafi, to bylby trzeci pilkarz z podstawowej jedenastki, a przypomnijmy ze odszedl od nas najlepszy pilkarz swiata, a Vidic to moim zdaniem najlepszy obranca swiata. Z tego co mi sie wydaje to on ma kontrakt do 2012 wiec jak Fergi chce go zatrzymac to go zatrzyma. Denerwuje mnie to ze kazdy pilkarz teraz chce isc do Barcy albo Real'u, to mnie strasznie wku....
» 18 sierpnia 2009, 09:08 #16
kikson: Ta plota z żoną pojawia się cyklicznie od marca. Zobaczymy co na to sam Vidić.
» 18 sierpnia 2009, 09:06 #15
Red7Devil: @goghetta
SAF ma kupować gwiazdy? Co my jesteśmy Real? Po za tym nikt nie powiedział, że on chce go puścić, ale z niewolnika nie ma pracownika.
Zobaczymy jak się sprawa rozwinie i co na to sam zainteresowany.
» 18 sierpnia 2009, 09:02 #14
Elwibrator: Vidic marzy o Barcelonie ?? co to ma być?? Boze to by byl chyba policzek dla nas jak by odszedł
» 18 sierpnia 2009, 08:59 #13
kk8191: gowno prawda:D, Vidic zostanie na OT, a barca moze sie w dupe pocalowac:D
» 18 sierpnia 2009, 08:52 #12
bobsley: Coś w tym może być :P w końcu SAF chce powrotu Shawcrossa ... niech odchodzi ... droga wolna ... 30 mln na stół i good bye! Za 2 góra lata usiądzie na dupę poza tym ostatnio często nękają go kontuzję a Evans jest bardzo dobry ... czekam na rozwój sytuacji!
» 18 sierpnia 2009, 08:51 #11
kikson: Żona Vidica nie jest Hiszpanką chyba.
To byłaby wielka strata, ale ta wiadomość jest tak niespójna (nazwisko agenta i nie są to słowa samego Vidica), że na razie nie warto się przejmować.
» 18 sierpnia 2009, 08:47 #10
goghetta: p-i-e-r-d-o-l-o-n-a barcelona !! nienawidze tych oszołomów jak Vidić tam przejdzie to bedzie dla mnie skonczony !! niech SAF zacznie kupować gwiazdy a nie sprzedawać !!
» 18 sierpnia 2009, 08:46 #9
bobsley: Jak chce odejść niech odejdzie ... nikogo nawet Vidica nie chce aby trzymano na siłę ... czytałem że żona jego jest za Hiszpanią ... k***a jak nie matka (Ronaldo) to żona (Vidic) ... niedługo to teściowa będzie decydowała a tym kto gdzie będzie grał ... Vidicowi podobała się gra Barcelony w finale no a co ma powiedzieć jak to był jego najgorszy występ w tamtym sezonie zaraz po meczu z Liverpoolem :P

Liczę że Vidic szybko to zdementuje ale jak nie to droga wolna! Stam też odszedł i United dalej grało :P
» 18 sierpnia 2009, 08:44 #8
kikson: Myślę, że to bzdura, która teraz będzie powtarzana przez wszystkie media. Niech to okienko się w kocu zamknie.
» 18 sierpnia 2009, 07:57 #7
BerbatovFan: life7

synek weź sie niewypowiadaj bo jak czytam twój komentarz to zastanawiam się co to jest dziecko upośledzone.co to wogóle za tekst "kto by chciał grac z berbatovem" ? Dużo jest takich zawodników,jak widac jest też dużo półmózgów takich jak ty.
» 18 sierpnia 2009, 00:45 #6
b90: kolejne bzdury wyssane z palca przez media. Vidic sam w wywiadzie podkreślał że niechce grać gdzie indziej niż w Anglii ale durne pismaki zawsze muszą sobie coś znaleźć do tematu
» 18 sierpnia 2009, 00:42 #5
Szymkov7: Pfff... pieprzenie... każdy wie, że Vidic kocha Manchester, a to że agent chciałby na transferze zarobić, to już co innego. Media sprzedały go już do Włoch to teraz przyszła pora na Hiszpanię... co będzie jutro? Majorka?
» 18 sierpnia 2009, 00:10 #4
destroyer89: hehe niewierze w to że chciałby grac w Barcelonie
» 17 sierpnia 2009, 23:41 #3
Maxer: Plotki, plotki... już nie wiem co o tym myśleć...

Ps. Nie wyobrażam sobie naszej obrony bez Vidica.
» 17 sierpnia 2009, 23:17 #2
misza: ESPN pieprzy głupoty i ma informację z dupy wzięte, bowiem agentem Vidicia jest Silvano Martina, a nie Paolo Fabbri. Tak sytuacja jeszcze się miała 2 tygodnie temu, więc nie sądzę, aby coś miało ulec zmianie.
» 17 sierpnia 2009, 23:10 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.