Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Sheringham: Liverpool zostanie mistrzem

» 11 sierpnia 2009, 22:06 - Autor: misza - źródło: FourFourTwo
Były piłkarz Manchesteru United Teddy Sheringham jest przekonany, że w najbliższym sezonie 'Czerwone Diabły' stracą tytuł mistrzowski na rzecz Liverpoolu.
Sheringham: Liverpool zostanie mistrzem
» Anglik nie wierzy w swój były zespół
Drużyna sir Alexa Fergusona dzięki trzeciemu z rzędu zwycięstwu w lidze zrównała się z ekipą z miasta Beatlesów pod względem ilości tytułów na koncie - obecnie obie drużyny mają ich po 18. Sprawa zdobycia następnego mistrzostwa jest, więc bardzo prestiżowa.

Niespodziewanie były piłkarz Manchesteru United, który w barwach klubu z Old Trafford w latach 1997-2001 rozegrał 104 spotkania i strzelił bramkę w finale Ligi Mistrzów stwierdził, że większe szanse ma Liverpool.

- Wydaje mi się, że to Liverpool zdobędzie mistrzostwo. Pod koniec minionego sezonu prezentowali się bardzo dobrze i ciężko będzie ich pokonać. Jestem świadom, że fanom United moja wypowiedź może się nie podobać, ale taka jest prawda.

- Uważam, że to Fernando Torres zostanie królem strzelców. Benitez będzie go wykorzystywał w niemal każdym spotkaniu ligowym, bowiem wie jak ważny dla 'The Reds' jest tytuł. Natomiast inni trenerzy będą stosowali rotację - zakończył.


TAGI


« Poprzedni news
Giggs wzorem dla Walcotta
Następny news »
Neuer na celowniku United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (59)


bobsley: manutdfan92 ---> na tej stronie jestem pierwszy dzień ale dzięki za dodanie mnie do rady mędrców chociaż wolę określenie że realnie oceniam sytuacje, dyspozycję i przydatność określonego zawodnika :P
» 12 sierpnia 2009, 22:23 #55
manutdfan92: co do newsa to teddy nawet jeśli tak uważa to mógł tego głośno nie mówić. a według mnie najgroźniejszy rywal to chelsea i uważam też że błyśnie w końcu młodzież wengera. a co do komentarzy to:
adriann1986- carrick to jeden z naszych najlepszych graczy. chociaż osobiście wole fletchera, myśle że jest trochę lepszy.
rado mędrców(wizi,simonsimon,bobsley) - ostatnio trochę się do berbatova przekonałem i faktycznie to co mówicie jest po części prawdą. nawet widziałem w ostatnim meczu jak berba biega:-) jednak nadal uważam że berba to nie jest gracz na miarę MU. owszem on potrafi świetnie asystować, panować nad piłką, ale to nie są cechy napastnika tylko typowej "1o". jak SAF chce z niego zrobić użytek to niech ustawi tuż za napastnikami a na jego miejsce kupi konkretnego snajpera. ciekawe kto będzie strzelał gole jeśli berba lubi się cofnąć po piłkę a roo też chcę być wszędzie na boisku. i nie róbcie z berby na siłę wirtuoza bo nim nie jest.
» 12 sierpnia 2009, 16:40 #54
simonsimon: bobsley --> fakt - Kiko uratował United 2 razy, ale jakoś tak za bardzo mnie nie zachwyca - przynajmniej w meczach przedsezonowych jakoś tak za świetnie nie grał - i mam nadzieję, że sodówka mu do głowy nie uderzy - i dalej będzie zasuwał na treningach i czekał na swoja szansę gry w podstawowej jedenastce...
» 12 sierpnia 2009, 13:42 #53
Wizi: simonsimon jak zwykle piekny koment, w zasadzie nie ma co dopowiadac. A co do mojego pytania, a Twojej odpowiedzi, to wlasnie o takie ujecie sprawy mi chodzilo. Czyli skoro Ronaldo byl wychwalany pod niebiosa za to ze strzelal bramki jako skrzydlowy, to dlaczego Berba nie jest chwalony za 10 asyst... Mam nadzieje, ze to da niektorym cos do myslenia... Chociaz i tak znajda sie tacy, ktorzy nie przeczytaja kilku ostatnich komentow, bo sa za dlugie, i napisza ze berba to drewno.

simonsimon & bobsley i inni ceniacy intelegentna gre w pilke pozdro dla was :)
» 12 sierpnia 2009, 13:40 #52
bobsley: simonsimon ---. ja i tak większe nadzieje pokładam w Welbecku niż Macheda ... w moim odczuciu Kiko zacznie w pewnym momencie gwiazdorzyć jak swego czasu Rossi i odejdzie bo będzie chciał regularnej gry :P ... a szczerze to niczym specjalnym młody Włoch nie błysnął ... potencjał ma ale zobaczymy w jaki sposób go wykorzysta ... bardziej jakoś przekonuje mnie David Petrucci niż Federico Macheda :)

Co do Campbella to mam nadzieje że wróci kiedyś na OT!
» 12 sierpnia 2009, 13:36 #51
simonsimon: bobsley --> wiem, że toczysz podobne bitwy na ***.pl, bo też obserwuję tamtą stronę - choć udzielać mi się na niej nie chce - bo nie chce 2 razy tego samego pisać

też wolę drewniaka, na grę którego chce się patrzeć z przyjemnością, z zaciekawieniem pewnym nawet - bo nigdy nie wiadomo co Bułgar wymyśli, niż bieganie (przepraszam "waleczność") za piłką, z którego nic nie wynika za bardzo

i Campbella trochę szkoda jednak - wolałbym go chyba bardziej niż Kiko - w końcu to Anglik

i faktycznie - nawet jeśli Bułgar zagra dobrze (a w spotkaniach przedsezonowych pokazał, że jednak to zgranie z drużyną w okresie przygotowawczym było mu potrzebne) to i tak będą ciągle komentarze niepochlebne - bo przecież to drewno (i prawie nikt nie zauważa, że Berbatov ma skuteczny odbiór, że potrafi pobiec za piłką prawie pod linię naszej obrony i ją odzyskać)

i w sumie kiedyś na tej stronce odbyła się naprawdę fajna dyskusja na temat Bułgara - bez żadnych drewnianych określeń - tylko konkretne argumenty - ale to było raz, w większości przypadków jest tylko tyle, że to drewno, albo go nie lubię...

wizzi --> faktycznie - dobre ujęcie sprawy - bo ja właśnie cenię Bułgara za jego inteligencję na boisku, tak jak Wayne'a za determinację i wolę walki i bieganie z sensem

i w dzisiejszych czasach nie ma już prawie napastników, którzy są tylko napastnikami - rozgrywają, asystują, cofają się do obrony, ale w FIFIE czy PESie napastnik to ciągle napastnik, który jest zawsze z przodu formacji

i dzięki właśnie takiej wymienności pozycji w meczu o Tarczę Park mógł się znaleźć w dogodnych sytuacjach (choć z wykończeniem było gorzej - ale Cech też chciał się zrehabilitować za szmatę po strzale Naniego), bo przecież w pewnym momencie Berbatov grał jako skrzydłowy

"Zadam pytanie w druga strone, co to za skrzydlowy, ktory strzela ponad 40 goli, i gra na pozycji napastnika..." --> patrząc na zastrzeżenia niektórych co do Bułgara - to taki skrzydłowy to "drewno", bo nie spełniał podstawowej funkcji skrzydłowego, czy też pomocnika, jaką jest asystowanie :)

pozdrawiam
» 12 sierpnia 2009, 13:05 #50
mufa07: bobsley , wzii , simonsimon
» 12 sierpnia 2009, 12:52 #49
Wizi: simonsimon, mysle ze to wynika z czegos innego.

obecni tutaj "kibice" ktorzy nie pojmuja roli Berbatova, sa poprostu wychowani na grach komputerowych na poziomie "beginner" gdzie sa w stanie przebiec pol boiska, kiwajac 5-6 zawodnikow druzyny przeciwnej, wbiec w srodek pola, strzelic z 30 metrow, a mecz konczy sie wynikiem hokejowym 8-1. Namiastke tego im dawal Ronaldo, bo co trzeba mu oddac, to jest to ze jego gra byla widowiskowa (czesto rowniez marnowal okazje, ale wszyscy mu to wybaczali, bo za ktoryms razem sie udawalo) tak samo tevez, on tez biegal po calym boisku, szkoda ze bez pilki... Natomiast Berba to zawodnik zbyt inteligentny dla nich, bo co to za napastnik, ktory nie sepi w polu karnym, albo co to za napastnik, ktorym ma 10 asyst. Zadam pytanie w druga strone, co to za skrzydlowy, ktory strzela ponad 40 goli, i gra na pozycji napastnika...
» 12 sierpnia 2009, 12:46 #48
bobsley: wzii & simonsimon ---> ja toczę podobną bitwę na ***.pl a w sumie staram się udowodnić że Berbatow dawał daje i będzie dawał więcej United niż "waleczny" Tevez ... prawda taka wolę drewnianego Berbatowa niż "jeźdźca bez głowy" rodem z Argentyny i odejście Teveza jest wzmocnieniem United ... szkoda tylko że odszedł Campbell :/

Najbardziej śmiać mi się chciało zawsze po bardzo dobrym występie Bułgara mało komentarzy które chwaliłby poczynania Bułgara a wystarczył jeden gorszy mecz i najazd typu: "drewno", "30 mln w błoto", "SAF go faworyzuje omijając Teveza" hahaha

żal.pl

A najśmieszniejsze jest to że konkretnych argumentów nigdy nie dostałem dlaczego Berbatow uważany jest za "drewno i słabego zawodnika" :)

pozdro!
» 12 sierpnia 2009, 12:42 #47
simonsimon: Wizi --> wiem doskonale, ale mimo wszystko jest jeszcze we mnie chęć brania udziału w takich "dyskusjach" - choć poziom kontrargumentów spada - ale po prostu nie trawię tego, że jednego z najlepiej wyszkolonych technicznie zawodników United, i w ogóle - zawodnika United - niektórzy "kibice" potrafią nazywać drewnem czy gwiazdorem, któremu się nie chce biegać

to już chyba lepiej Lucasa traktują kibice LFC, niż Berbatova niektórzy kibice United - a poziomu tych obu piłkarzy nawet nie ma co porównywać...

i nie wiem czemu - czytając inne strony dotyczące United - szczególnie redcafe.net - nie dostrzegam żadnych takich tekstów - bo wątpię, żeby na tej stronie pojawił się np. temat pt. "Berbatov - najlepszy zawodnik United nadchodzącego sezonu", i żeby nie było w nim większości wpisów o bieganiu czy drewnie

może takie narzekanie na Berbatova jest teraz modne - bo najłatwiej napisać, że jest drewnem - i zakończyć dyskusję...
» 12 sierpnia 2009, 12:28 #46
Wizi: wracam z urlopu, otwieram devil page i co widze? spory na temat Berby.

Simonsimon, dobrze wiesz ile juz sprzeczek, rozmowe i faktow mielismy z osobami ktore nie lubia Berby i do nich nic nie trafi, szkoda strzepic jezyk.

jak czytam komenty adriana, to smiac mi sie chce, nie tylko dlatego ze nie widzi roli bulgara, ale daltego ze wedlug niego musimy sprowadzic kolejnych 3-4 zawodnikow, co stanowiloby 1/3 druzyny ;| idz lepiej pograc w pesa, albo cm'a ;|
» 12 sierpnia 2009, 12:08 #45
oldtrafford: Moim zdaniem Liverpool nie jest złym zespołem ale brakuje mu tego czegoś co ma Manchester United przez co zawsze będę kibicem Czerwonych diabłów nawet w tych najgorszym chwilach myślę że de reds będą co najwyżej na 3 lub 4 miejscu naszym największym rywalem jest Chelsea Londyn zawodnicy pod wodzą Włocha grają super futbol i dla tego ich szanuję lecz wieże w to że zdobędziemy 4 puchary z rzędu i będziemy najlepsi
» 12 sierpnia 2009, 11:59 #44
Chubo: Man Utd wygra a on się najprościej pomylił ;D
» 12 sierpnia 2009, 11:57 #43
simonsimon: adriann1986 --> tak - jestem wielbicielem spacerowania po boisku - bo lubię piłkarzy inteligentnych, którzy nie zapieprzają po całym boisku wzdłuż i wszerz - ale wiedzą gdzie się ustawić, którzy potrafią doskonale przyjąć jakąkolwiek piłkę, którzy mają nieszablonowy styl podań, którzy potrafią ściągnąć pół obrony przeciwnika i nie oddać piłki

i o jakich legendach United mówisz?

i dla Ciebie napastnik powinien tylko bramki strzelać? liczyć tylko na innych? bo przecież rozgrywać nie może - cytując Ciebie: "czyli wg Ciebie rolą napastnika jest kreowanie gry, asysty, spacerowanie po boisku i strzelanie okazyjnie bramki osmieszasz się na całej linii " - czyli prawdziwy napastnik ma tylko sępić na polu karnym, nie podawać piłki do lepiej ustawionych kolegów - tylko walić w bramkę z każdej pozycji - z kąta zerowego też? To polecam Ci AC Milan - tam mają znakomitego napastnika, który spełnia wszystkie Twoje wymagania...

bo wiesz co - dla mnie ogromną zaletą Berbatova jest właśnie to, że potrafi podać do lepiej ustawionych zawodników - a nie próbuje strzelać od razu - potrafi ocenić, czy lepsze będzie podanie czy strzał - ale przecież powinien jako prawdziwy napastnik nikomu nie podawać - tylko strzelać, strzelać i strzelać i biegać i biegać...

a co do oceny Carricka? Tak samo jak Fletcher - nie są to może zawodnicy tak efektowni jak Xavi czy Iniesta - ale są cholernie efektywni - i wolę taką efektywność, która przynosi rezultaty niż efektowność nazwisk...
» 12 sierpnia 2009, 11:27 #42
bobsley: andriann1986 ---> jakoś nie przypominam sobie newsa o tym że Berbatow został skrytykowany przez legendy United ... czytałem tylko że nie chce być porównywany do Cantony bo nim nie jest ... wiem wiem dla Ciebie i tego typu kibiców jak Ty nawet jak Berbatow strzelałby po 2 bramki co mecz to i tak czepialibyście się bo przecież coś by mu nie wyszło :P

Skoro SAF starał się o niego od 2 lat to chyba nie dlatego bo miał taki kaprys a dlatego ze Bułgar jest świetnym uzupełnieniem składu i mimo braku przebycia okresu przygotowawczego w tamtym roku to zaliczył 14 trafień i spokojnie z 10 asyst kiedy to była duża rotacja w ataku a Tevez gdyby nie bramki w CC i asysty Bułgara to miałby dorobek bramkowy zbliżony do Vidica więc nie pi**dol fleków bo żal Ciebie czytać ... zero argumentów tylko same zarzuty ;)
» 12 sierpnia 2009, 11:09 #41
PiterParker: Wku**iają mnie takie gadki - już on wie że ten a ten ma mistrzostwo. Takie gadanie to tylko niepotrzebne pompowanie ciśnienia przed sezonem i nie podoba mi się że taki piłkarz jak on próbuje albo namieszać w głowach piłkarzom. Od motywacji jest SAF i on w szatni zadziała doskonale wiedzą o co grają.
» 12 sierpnia 2009, 11:07 #40
bobsley: simonsimon ---> zgadza się ... pomieszało mi się


adriann1986 ---> Carrick słaby hahaha człowieku otwórz oczy jak oglądasz mecze ... obecnie Carrick-Fletchter to podstawowy środek ... Carrick nie gra jakoś mega efektownie ale zato jest kure.w.sko efektywny!
» 12 sierpnia 2009, 11:01 #39
adriann1986: simonsimon ---> a Ty wielbicielem spacerowania po boisku, to drewno dostało krytyke od legend był o tym nawet tu news, dla mnie zawsze będzie przeciętniakiem i nie miałem na myśli Teveza, bo wiadomo jak z nim było, co do Carricka tak się nim podniecacie a jakim jest piłkarzem kazdy wie, gra nie równo przez większosc czasu, niczym nie zachwyca, tym bardziej nie kreuje gry jak Scholes,
Cepeq-----> sam sie przerzuć na Sreal "Berbatov ma genialną technikę, a nowoczesny napastnik to nie tylko strzelanie bramek. to przede wszystkim wszechstonność." nowoczesny?? bo ***** ze śmiechu, to dziwne bo to chyba jedyny taki przypadek napastnika, czyli wg Ciebie rolą napastnika jest kreowanie gry, asysty, spacerowanie po boisku i strzelanie okazyjnie bramki osmieszasz się na całej linii
leito276 _____> Ty równiez powinieneś zamilczec raz na zawsze następny zawca sie znalazł dziecko neo
» 12 sierpnia 2009, 10:54 #38
simonsimon: bobsley --> przewrotka to była w finale Audi Cup ;) - w meczu o Tarczę Cech fenomenalnie wybronił jedną ręką strzał Bułgara

i wydaje mi się, że większość osób chyba meczy nie ogląda - tylko powtarza ciągle frazesy w stylu - Berbatov nie biegał, odbierali mu piłkę, stał cały czas na boisku - przecież mało który zawodnik United potrafi tak doskonale przyjąć piłkę podaną z połowy boiska, przejść z piłką pół boiska otoczony 3 czy 4 zawodnikami drużyny przeciwnej - i przecież Bulgar biega, cofa się do odbioru - tylko jakoś niektórzy nie chcą tego zauważyć...
» 12 sierpnia 2009, 10:34 #37
RamJam: Liverpool to wogole jak co roku idzie na mistrza wszyscy o tym dobrze wiemy. Jak The Reds chca cos ugrać to ja bym najpierw proponował Benitezowi bezpłatny staż u Fergusona, niech zacznie od podawania mu spluwaczki i szorowania kibli na OT.
GGMU!!
» 12 sierpnia 2009, 10:22 #36
bobsley: Patrząc na kadry to zdecydowany faworytem jest Chelsea ale patrząc na naszą niedzielną potyczkę z nimi to jestem mega optymistą a zarazem realistą że rzeczywistą walkę o mistrzostwo stoczymy z The Blues ...

Grunt to dobry start a mamy na to szansę bo na początek idzie dwóch beniaminków Wigan a dopiero w 4 kolejce gramy z "wymagającym" rywalem - Arsenal ale i tak twierdzę że bez problemu ich łykniemy ...

Mam nadzieje że Hull ukąsi coś CFC ;)

Widzę że na tym serwisie też są znawcy futbolu uważający Berbatowa za drewno hahaha - proponuje obejrzeć mecz i przyjrzeć się w jaki sposób panuje on nad piłką, w ilu atakują go rywale, w jak niekonwencjonalny sposób potrafi zagrać balle do innego zawodnika czy jak potrafi uderzyć na bramkę ... chociażby przewrotka w meczu z CFC o Tarczę ;)

Tak tak wiem Tevez jest lepszy bo biega ;) ale gówno z tego jego biegania wynikało a Hughes po kilku treningach zobaczy że pieniądze wydane na Argentyńczyka to zła inwestycja
» 12 sierpnia 2009, 10:13 #35
manooch: ja nadal twierdze ze bedzie to Chelsea, i powodu podałem wiec nie bede sie powtarzał.
Powiem tylko obudzcie sie bo chyba niektorzy nie widze co sie dzieje na boisku...
» 12 sierpnia 2009, 09:55 #34
talir: Zgadzam się, że Torres jest głownym kandydatem do króla strzelców. W MU zdobyte bramki bardziej sie rozłażą, tak jak mówił Sheringham bedzie to zwiazane z rotacja, Manchester ma 3 bardzo dobrych napastników i młodego Kiko, który świetnie sie rozwija. Jestem ciekaw co na temat sezonu 09/10 mysli Roy Kean... który zresztą 10 sierpnia miał urodziny... to był piłkarz...
» 12 sierpnia 2009, 09:18 #33
simonsimon: adriann1986 --> widzę, że jesteś kolejnym wielbicielem biegania za piłką od linii do linii

" gdyby nie to drewno zwane berbatov w United grałby znacznie młodszy, tanszy i o wiele lepszy napastnik.."

czyżbyś mówił o Carlosie? Fakt - młodszy, czy tańszy - niekoniecznie (chyba zapomniałeś już o kwocie, którą Manchester zapłacił za wypożyczenie), czy o wiele lepszy? Chyba w bieganiu tylko - bo z przyjęciem piłki to już Carlos miał problemy - i nie zapominaj, że to Carlos zrezygnował z United...

i jeszcze zapomniałeś przecież o kolejnych drewnianych piłkarzach United - przecież jak Carrick jest drewnem wg Ciebie - to gdzie Fletcher, O'Shea? I co - najlepiej byłoby wymienić wszystkich zawodników oprócz Wayne'a i linii obrony? Zastąpić ich gwiazdami?

I faktycznie - Carrick nie gra jeszcze tak dobrze jak potrafi - kilka meczy więcej i powinien odnaleźć swoją optymalną formę - i razem z Fletcherem (który został MOTM spotkania z Chelsea wg redcafe.net) i Andersonem, zaprezentują nam taką grę w środku jak w pierwszej połowie meczu o Tarczę - przecież podczas I połowy środek Chelsea nie istniał - kto widział Lamparda, Essiena?

a co do głównego tematu newsa...

ciężko prorokować teraz - zobaczymy po 38 spotkaniach, kto wygra - każdy zespół ma szanse -

nawet Arsenal, choć jak odejdzie Fabregas - może być im ciężko - bo na samej młodzieży (choć Wilshere doskonale pokazał się w meczach przedsezonowych) i Arshavinie długo raczej nie pociągną,

Chelsea się nie osłabiła jako jedyny zespół z wielkiej czwórki - ale z nowym trenerem może być różnie - pamiętamy jak było za Scolariego, ale także jak było za Hiddinka,

a co do Liverpoolu - wszystko zależy od formy Torresa i Gerrarda, jak i taktyki Beniteza - jeśli znowu zaczną grać tak jak po nowym roku - czyli ciągle remisy z zespołami z środka tabeli, zdejmowanie ofensywnych zawodników kiedy wygrywają 1:0 - to już nie mogą mieć takiej świetnej końcówki jak ostatnio,

i ciekawie też zapowiada się walka innych zespołów - ciekawi mnie bardzo jak zaprezentuje się Wigan (zmiana trenera, który wyciągnął przecież Swansea z League One do Championship), ciekawe czy Aston Villa zaprezentuje się tak dobrze jak na początku minionego sezonu, przecież jest jeszcze Everton, Tottenham czy City

i na pewno sezon zapowiada się ciekawie - zobaczymy pewną transformację United - grę bardziej zespołową - i mam nadzieję, że cały zespół będzie grał w każdym meczu na 120% - w końcu zawodnikom będącym w cieniu Ronaldo będzie zależało na pokazaniu się z jak najlepszej strony
» 12 sierpnia 2009, 08:26 #32
adamtr: Z tego właśnie względu, że Benitez w każdym meczu będzie stawiać na swój pierwszy skład a inni będą stosować rotację - NIE WYGRAJĄ! Liverpool ma bardzo silny skład (możliwe, że najlepszy), ale nie mają żadnych zmienników! Dlatego właśnie dostają bęcki od ligowych słabeuszy - bo nie jest możliwością rozegranie 38 meczów ligowych + puchary jednym składem... A gdyby jeszcze Torres lub Gerrard doznał kontuzji - cała taktyka Rafy pójdzie sie j****...
» 12 sierpnia 2009, 08:21 #31
magdalenaka8: Myślę, żę jednak United utrzyma tytuł, chociaż rzeczywiście będzie ciężko, ale nie z powodu braku Kryśka. To jest liga angielska i tu zawsze jest walka do końca, poza tym trudno jest utrzymać tytuł kilka razy z rzędu, a Manchesterowi się to udaje, Liverpool przynajmniej na starcie ma łatwiej, bo zawodnicy nie będą tak przemęczeni jak Diabły. Przykro mi tylko, że mówi to właśnie on, mógł inaczej ubrać swoje wątpliwości w słowa. Niezależnie czy wygrają Ligę w tym sezonie ja zawsze będę ich kochać i wiem, że nawet jeśli tym razem się nie uda (w co wątpię) to potem znowu wygramy 3 razy z rzędu;)
» 12 sierpnia 2009, 08:19 #30
MU4live: adriann1986


Carrick to jednej z najlepszych środkowych pomocników Ligi a ty mówisz że to drewno ??
» 12 sierpnia 2009, 05:09 #29
Cepeq: adriann1986 - jak ci się coś nie podoba, to przerzuć się na real -.-
w końcu tam gra teraz twój ukochany żeluś, którego przecież nikt już nigdy w Manchesterze nie zastąpi..

Bullshit!

drewniane to są takie wypowiedzi...

Cristiano Bogiem nie jest i nie jest niezastąpiony.

Berbatov ma genialną technikę, a nowoczesny napastnik to nie tylko strzelanie bramek. to przede wszystkim wszechstonność.

Carrick natomiast to pewniak do gry, jako przecinak, asekurujący tyły i pomagający w rozegraniu, o tą pozycję będzie z Hargo walczył. Ale przydałby się typowy ofensywny pomocnik, rozgrywający, mózg drużyny, ktoś pokroju Scholesa w optymalnej formie.

a co do Cristiano, to dodam, tak jak już kilka osób napisało: cała drużyna pracowała na niego i tylko dlatego miał tyle bramek... a skrzydłowym to on był, ale tylko i wyłącznie na papierze...

Zgodzę się z Tobą w jednym - Foster to parodia. Kuszczak powinien wreszcie dostać szansę na wykazanie się, a jeśli nie, to należało by sprowadzić klasowego bramkarza...
» 12 sierpnia 2009, 01:49 #28
sinedd91: adriann1986

Carrick to jeden z lepszych pomocników w zespole :) jest raczej pewniakiem do gry w 1. składzie ... jako jedyny z linii pomocy :)
Berbatov może łowcą goli nie jest i można mieć wiele z zastrzeżeń do jego stylu gry ... ale chyba żaden inny piłkarz w zespole nie posiada takiego przeglądu pola i nie potrafi tak asystować jak Bułgar więc nie narzekaj :)
zgodzę się co do Parka tylko :) mimo że jest solidny to nie jest to piłkarz tej klasy :) ale mamy tosicia, naniego, valencie, no i giggsa oraz rooneya w razie kłopotów kadrowych także tu również jest komplet :)
A bramkarz owszem przydałby się ... ja mam 3 kandydatów:
1. Akinfiejew
2. Neuer
3. Howard
» 31 lipca 2009, 11:34 #27
gryfu: skończcie już płakać za tym ronaldo, nie możecie zrozumieć, że taktyka była ułożona pod niego?, tzn on był odpowiedzialny za strzelanie, a reszta pracowała z tyłu (stąd tyle bramek), teraz powracamy do naszego najlepszego ustawienia 4-4-2 i za strzelanie będą odpowiedzialni napastnicy, a co do liverpoolu, nie sądzę, aby powtórzyli osiągnięcie z zeszłego sezonu, może i wygrają mecz z chelsea, arsenalem, może nawet broń boże z MU ale co z tego skoro potem zremisują ze stoke, przegrają z hull i z wolves, a taką grą chelsea (ballack w meczu o CS) mogą przypłacić kontuzjami :)
» 12 sierpnia 2009, 00:52 #26
leito276: adriann1986, fakt, jest wolność słowa... ale Ty jej mieć nie powinieneś ... Berbatov drewnem? Ty się człowieku zastanów co piszesz ;) Pokaż mi w MU lepiej wyszkolonego technicznie zawodnika niż bułgar to pogadamy.... A no i dla Twojej wiadomości technika to wbrew pozorom nie triczki także nie mów mi, że Rooney, Nani czy Evra są lepsi... Jedyne co się z Tobą zgodzę to kwestia jeżeli chodzi o Parka. Jest za słaby na ten zespół ale przynajmniej nie narzeka jak siedzi na ławie tak jak zdrajca zwany również Tevez... Także pomyśl 4 razy jak coś napiszesz, albo w ogóle nic nie pisz ;)
» 12 sierpnia 2009, 00:49 #25
sinedd91: adriann1986

Carrick to jeden z lepszych pomocników w zespole :) jest raczej pewniakiem do gry w 1. składzie ... jako jedyny z linii pomocy :)
Berbatov może łowcą goli nie jest i można mieć wiele z zastrzeżeń do jego stylu gry ... ale chyba żaden inny piłkarz w zespole nie posiada takiego przeglądu pola i nie potrafi tak asystować jak Bułgar więc nie narzekaj :)
zgodzę się co do Parka tylko :) mimo że jest solidny to nie jest to piłkarz tej klasy :) ale mamy tosicia, naniego, valencie, no i giggsa oraz rooneya w razie kłopotów kadrowych także tu również jest komplet :)
A bramkarz owszem przydałby się ... ja mam 3 kandydatów:
1. Akinfiejew
2. Neuer
3. Howard
» 12 sierpnia 2009, 00:29 #24
mickb: moja pomylka z tym hiddinkiem - mialem an mysli, ze ancelotti bedzie kierowal ta druzyna podobnie jak hiddink i napisalem hiddink :P

a co do ogrywania sie mlodych talentow to...w arsenalu juz sie ogrywaja kilka lat, rok temu grali pieknie, ale brak im doswiadczenia

a co do naszych pomocnikow to wg mnie carric jest ok, ale sam tez nie jest w stanie kreaowac calej gry, w barcelonie chwala xaviego i iniste, ale jest ich 2, do tego jeszcze messi ma olbrzymi wplyw na kreowanie gry, ale miejmy nadzieje ze anderson zacznie pokazywac co raz to lepsze zagrywki otwierajace droge do bramki, bo w nim upatruje tego ofensywnego pomocnika
» 12 sierpnia 2009, 00:19 #23
adriann1986: BerbatovFan ---> Ty fanie drewniaka owszem nie wypowiadaj się i poza tym jest wolnosc słowa, gdyby nie to drewno zwane berbatov w United grałby znacznie młodszy, tanszy i o wiele lepszy napastnik... bulgarskie dno, zawsze bedzie słabym napastnikiem który strzela jak na lekarstwo, co to ma być napastnik ? kolejny do odstrzału... w kazdej lepszej lidze znajde mase lepszych zdolniejszych napastników, hehhehehe
» 12 sierpnia 2009, 00:16 #22
BerbatovFan: adriann1986

lepiej sie nie wypowiadaj....
» 11 sierpnia 2009, 23:57 #21
adriann1986: po to żeby się zgrali z resztą druzyny i stanowili o jej sile ? i kto tu mówi o kilkunastu ? wystarczyłoby ze 3-4 z pola i jeden bramkarz
» 11 sierpnia 2009, 23:49 #20
Gozdal: po co siciagac po kilkunastu pilkazy jak nie beda zgrani ze soba??
» 11 sierpnia 2009, 23:47 #19
Quba18: elpajaco93 - Tak właśnie tak uważam! Każdy ma swoje zdanie i równie dobrze mogę powiedzieć, że to Ty nie masz pojęcia o futbolu! Zresztą nie mam ochoty i czasu się z Tobą spierać
» 11 sierpnia 2009, 23:47 #18
b90: Może i MU mistrza nie zdobędzie ale prędzej zdobędzie je Chelsea niż Liverpool i obstawiam że The Reds wypadną z pierwszej czwórki.
» 11 sierpnia 2009, 23:43 #17
adriann1986: wszystko przez to że Sir Alex skąpi na transfery i nie widzi tego że w drużynie jest sporo drewna (Park, Berbatov czy chociażby Carrick) nie ma także bramkarza (Fostera raczej bramkarzem nazwać nie można bo to istna pariodia), pomoc się sypie. Mówiło się że razem na transfery ma 100mln funtów, więc jakieś 80 się zostało. Mógłby solidnie wzmocnić skład zwłaszcza powinien obsadzić bramkę skoro nie chce dać szansy Kuszczakowi, sprowadzić środkowego pomocnika albo nawet dwóch, bo nie ma kto kreować gry Carrick ? nie sądzę jednak dobre mecze przeplata ze słabymi i to coraz częściej, przydałby się też defensywny bo nigdy nie wiadomo kiedy Hargo wróci do gry i skrzydłowego bo Park to co pokazuje to jawna kpina, nie ma w drużynie takiego zawodnika co tak traci piłke a co do Valenci to nie jestem przekonany. Jednym słowem jak odejdą WETERANI to będzie kaszana
» 11 sierpnia 2009, 23:14 #16
destroyer89: Lige wygra MANCHESTER UNITED a królem strzelców zostanie WAYNE ROONEY ....
» 11 sierpnia 2009, 23:13 #15
Adrianol1995xD: Wątpie, moim zdaniem Liverpool zajmie z 3-4 miejsce, ogladając mecz z Atletico Madryt przegrany przez drużyne Beniteza Liverpool niczego nie pokazał zresztą pożyjemy zobaczymy.

Glory Glory Man United
» 11 sierpnia 2009, 23:10 #14
Daminek8: Do mickb
Chelsea trenuje Carlo Ancelotti a nie Guus Hiddink.
» 11 sierpnia 2009, 23:07 #13
mickb: co tu duzo mowic, po czesci ma racje, na papierze tak to wyglada, zobaczymy co pokaze poczatek sezonu, wg mnie to mozemy przegrac w tym roku przez brak...edwina. bo foster jest cienki, pokazal jak swietnie broni karne w meczu z chelsea (tak sie nim zachwycali po tym finale ligi, co to niby nie broni karnych). poza tym nikt 4x pod rzad nie wygral i jakos nam tego tez nie wroze - graja dobrze, ale moze nei wystarczyc - wszyscy na nas sa cieci teraz, ja mam tylko nadzieje, ze nei wygra liverpool, co doc helsea to mysle, ze pod wodza hiddinka sie nei pogubia, moze rewelacji nie bedzie, ale raczej beda prezentowac rowny poziom, anizeli jakis wystrzal a potem cienizna, no i arsenal chyba juz wypadnie z top4, jesli odejdzie fabregas to bankowo - juz w tamtym sezonie niektore druzyny obnazyly ich brak doswiadczenia, a teraz to nie wiem - mozna stawiac an mlodziez, ale nie na dzieci...
» 11 sierpnia 2009, 22:59 #12
sinedd91: Ronaldo jest nominalnie skrzydłowym ... co nie zmienia faktu że miał zadanie raczej takie jak środkowy napastnik ... ale można zauważyć że było go zawsze pełno w okolicach pola karnego rywali czy to na skrzydle czy jako zawodnik wybiegający zza pleców napastników czy w końcu jako środkowy napastnik...
Ronaldo w początkowej fazie swojej gry w United był skrzydłowym i gdy zaczynał tam grę to wiele razy podkreślał że czuje się lepiej na skrzydle :)
» 11 sierpnia 2009, 22:54 #11
elpajaco93: Quba18----> po 1 spotkaniu z chesea sadzisz ze on jest najwiekszym faworytem, koles nie wiem czy ty masz jakies pojecie o footballu, sadze ze chesea pogubi sie w serodku sesoznu.
» 11 sierpnia 2009, 22:52 #10
Kaczor5454: jak o te skrawki murawy będą walczyć tak jak z Chelsea, tzn. strzelamy jednego gola i pi**dolimy resztę meczu, to sie mogą pożegnać z mistrzostwem
» 11 sierpnia 2009, 22:51 #9
elpajaco93: adriann1986 ---> po 1 Criss nie byl skrzydlowy tylko napastnikiem, na papirze moze bylo pkazane ze gral na skrzydle al e tak naprawde to on byl serodkowym napastnikiem, a po 2 lfc ma szanse na tytul ale my musimy grac solidnie i walczyc o kazdy skrawek murawy wtedy jestem pewien ze man utd bedzie mistrzem 4 raz!
» 11 sierpnia 2009, 22:44 #8
Quba18: Co to to nie! Wątpię aby Liverpool zdobył mistrzostwo w tym sezonie. Teraz głównym rywalem jest Chelsea.
» 11 sierpnia 2009, 22:42 #7
elpajaco93: nie powinnismy lekcewarzyc lfc. Liverpool ma takie same szanse na tytul jak chelsea czy MU, i nie powinnismy zapomniec o Torresie i Gerardzie, a my w tym okienku tylko oslabilismy swoje szregi tracac Ronaldo. Chociasz tak pisze to ja nie mowie ze man utd powinno sie poddac od poczatku sadze ze jestesmy w stanie wygrac dobra i solidna gra.
» 11 sierpnia 2009, 22:41 #6
adriann1986: Po tym jak się MU osłabiło a nie mocno wzmocniło Teddy chyba ma rację, wątpię żeby udało się tym razem obronić tytuł. W zasadzie 3 ostatnie tytuły to popis CR7 zwłaszcza sezon 2007/2008 pokazał jak skrzydłowy strzela 42 gole, do tego MU odczuje jego brak . Myślę że Man Utd zajmie góra 2-3 miejsce. Cudem będzie zdobycie kolejnego tytułu. Być może się mylę ale takie mam przeczucie. Obym się mylił.
» 11 sierpnia 2009, 22:38 #5
mufaneeek: Predzej Chelsea moze nam zagrozic imo..
» 11 sierpnia 2009, 22:32 #4
MU4live: Teddy Słaby z ciebie Bukmacher :D
» 11 sierpnia 2009, 22:29 #3
Marto: Typować to Ty Tedi nie umiesz :P
» 11 sierpnia 2009, 22:13 #2
urban7: Taaa...akurat Liverpool będzie mistrzem. Mógłby sobie Teddy odpuścić.
» 11 sierpnia 2009, 22:11 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.