Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Wilkins: Brak Ronaldo osłabi United

» 2 sierpnia 2009, 17:50 - Autor: misza - źródło: TriballFootball
Ray Wilkins, który jest asystentem Carlo Ancelottiego w Chelsea, jest przekonany, że odejście Cristiano Ronaldo poważnie osłabi Manchester United.
Wilkins: Brak Ronaldo osłabi United
» Ronaldo strzela już bramki dla Realu Madryt
- Walka o mistrzostwo Anglii będzie ekstremalnie interesująca - powiedział były zawodnik zespołu z Old Trafford.

- Manchester United stracił Ronaldo, który gwarantował wiele bramek i co stworzyło pewną lukę. Warto pamiętać jednak, że w United wciąż grają świetni piłkarze.

- Jestem przekonany, że z dobrej strony pokarze się Spurs, a i Aston Villa nie odpuści łatwo walki o Ligę Mistrzów. Na ten moment ciężko powiedzieć, kiedy transferować zawodników przestanie Manchester City i nikt też nie wie jakie będą końcowe efekty ich polityki.

- Naszym celem jest wygrywanie wielu trofeów. Nasz skład jest tak samo silny - jeżeli nawet nie i silniejszy - jak czołowych drużyn w Europie. Nasi zawodnicy to urodzeni zwycięzcy. Carlo Ancelotti miał takie założenia w Milanie, a teraz kontynuuje je w Chelsea - zakończył Wilkins.


TAGI


« Poprzedni news
Charlton składa hołd sir Bobby'emu
Następny news »
Foster: Nie chcę być rezerwowym

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (23)


magdalenaka8: CHELSEAFC: Sam wypowiedziales sie wlasnie o mnie, choc wcale mnie nie znasz. Kibicuje MUnited od wielu lat, niezaleznie od tego czy zwyciezali czy przegrywali. Przez te lata nauczylam sie jednego:wielki klub zawsze w koncu zwyciezy (jak United), nawet jesli nie lozy tyle kasy na transfery, co kluby ktore maja bogatych wlascicieli. Zwyciestwa sa wspaniale, ale zeby je docenic trzeba czasem przegrac. Uwazam, ze bez takich klubow jak arsenal, chelsea czy nawet liverpool i mancity zabrakloby Premier League tego piekna i emocji. Ale jak widac pieniadze to nie wszystko i o to mi chodzilo kiedy pisalam o chelsea, kiedys cenilam go bardzo jako przeciwnika, lecz wraz z nadejsciem ery Abramowicza zaczelamtracic szacunek. Dla mnie to co robi real czy robila chelsea(troche sie juz opamietali) to duza przesada. Wiem, ze United tez wydaje kase i tez kupuje zawodnikow,nie rozumiem jednak jak mozna z pilki robic tylko i wylacznie biznes, bardzo mnie to smuci. Nie watpie, ze Abramowicz kocha pilke nozna-zapewne tak jest, bo w przeciwnym razie zainwestowalby w siatke albo F1, ale czy kocha chelsea?OK,byc moze,ale moim zdaniem raczej nie bardzo. Pieniadze nie powinny rzadzic pilka i dlatego bardzo cieszy mnie to, na ktorym miejscu w tym sezonie znalazla sie chelsea..to lekcja. Manchester United zajmuje stale miejsce w moim sercu na dobre i na zle, nawet cieszy mnie to, ze sa gorsze i lepsze momenty, bo choc dla mnie Diably sa na pierwszym miejscu ,to gdyby nie zacieta walka o mistrzostwo-nie byloby sensu ogladanie tej ligi. Podobnie jak kiedys Bayern dominowal Bundeslige-wiem ze naprawde byli najlepsi, ale bylo to troche monotonne jak rok w rok zostawali mistrzem jeszcze przed koncem sezonu, a tak na dobra sprawe to zanim sie jeszcze rozpoczal. Co do polskich fanow chelsea to niestety wiekszosc z nich jest teraz fanami MU, co wcale mnie nie cieszy. Jezeli jestes prawdziwym fanem to naprawde dziwi mnie stwierdzenie, ze zal nam dupe sciska, bo wasz pan jest bogaty- to raczej nie jest powod do dumy.
» 3 sierpnia 2009, 21:16 #14
magdalenaka8: CHESLEAFC: HA HA HA...od razu widac, ze jestes zalosnym ignorantem jezeli chodzi o fanow MU. Myslisz, ze ktos z nas chcialby miec za wlasciciela kogos, kto ma kase i dla ktorego klub-spojrzmy prawdzie w oczy-jest tylko interesem? Cofnij sie troche i ogarnij jaka byla reakcja kibicow United na Glazera-taka sama bylaby w przypadku kogos innego, my nie chcielismy zeby cokolwiek sie zmienialo. Poza tym United to nie chelsea-ten klub sam na siebie zarabia. Ronaldo to dobry zawodnik, ale dobry byl tez Beckham i Keane (bardzo mi go brak) , Manchester United poradzi sobie bez niego, tak samo jak dal rade bez nich. Nie ma pilarza niezastapionego. Nie rozumiem jak mozna tak wynosic na piedestal jednego zawodnika, patrz co sie stalo z Ronaldo(1), Ronaldinho...i przyjrzyj sie dobrze jaka forme zaprezentowal ostatnio Krysiek... Czy Ci to czegos nie przypomina? A teraz najwazniejsza konkluzja: poznaj naprawde dobrze jakiegos prawdziwego fana MU-wtedy ewentualnie wypowiadaj sie na tej stronie, choc najlepiej poprostu zamilknij i patrz jak chelsea po raz kolejny podziwia kunszt United z 3-go (lub nizej) miejsca w lidze..
» 3 sierpnia 2009, 10:29 #13
gruby872: no trudno nie ma takiego dobrego zawodnika jak ronaldo i naprawde może być trudno
» 3 sierpnia 2009, 09:55 #12
oldtrafford: Masz racje Premiership było by po prostu nudne gdyby nie te potyczki
» 3 sierpnia 2009, 09:38 #11
jazzu: Do CHELSEAFC. Mam nadzieję, że Twój komentarz nie obejdzie się bez echa. Jestem fanem Man Utd o lat a stronę odwiedzam odkąd powstała i przez ten długi czas namnożyło się "fanów" Manchesteru i nie tylko, którzy bardziej przypominają kiboli lokalnych drużyn. Jedni szczekają na drugich nie brakuje wulgaryzmów pod adresem piłkarzy i kibiców, a coraz mniej obiektywnych ocen sytuacji panujących na angielskich boiskach.

Możecie różnie mówić o przeciwnikach, ale szacunek powinien być zawsze. Wyobraźcie sobie ileż uboższa byłaby Premiership gdyby nie pojedynki Manchesteru z Arsenalem, potyczki słowne na lini Ferguson-Benitez, rywalizacja o tytuł z Chesea w której walka toczy się do ostatniej kolejki. Doceńcie to zamiast nawzajem skakać sobie do gardeł.
» 3 sierpnia 2009, 09:34 #10
oldtrafford: Myślę że Ronaldo dla United zrobił bardzo dużo lecz to chyba nie jest osłabienie dla Manchesteru są zawodnicy którzy go mogą godnie zastąpić
» 3 sierpnia 2009, 09:19 #9
Elwibrator: aren kolejni skrzydłowi ?? Wiadomo to jeszcze nie sezon wiec nie wiadomo jak będziemy grali ale murze przyznać ze dawno tak sie nie balem jeżeli chodzi o nowy sezon. Napastników mamy super. Owen to wielkie wzmocnienie, ale mi się wydaje ze brakuje właśnie takiego jednego zawodnika jak Ronaldo który podrybluje, asystuje, strzela i bierze ciężar gry na siebie. ja wątpię aby to np. był któryś z naszych nowych nabytków (chodzi mi o Obertana, Valencie). Nom ale to się wszystko okaże w czasie sezonu czy Man Utd zrobił dobre ruchy na rynku transferowym czy tez nie.
» 2 sierpnia 2009, 22:13 #8
aren: Pan Ray Wilkins Ameryki nie odkrył;-) odejście kryśki z United to poważne osłabienie ale od '86 ManUtd to nie jeden zawodnik a kolektyw jest siłą United(tak było za Hughesa, Cantony, Beckhama,van Nisterlooya, C.Ronaldo) , Ferguson wie co robi, osobiście się cieszę bo zmanierowane zachowanie C.Ronaldo mnie czasem już irytowałem (choć piłkarzem był/jest doskonałym). Do rozpoczęcia sezonu 3 tyg, sądzę że ktoś jeszcze zawita na Old Trafford. Sam SAF widzi że United to nie ten sam zespoł co rok czy dwa lata temu.
Aguero, Silva, Young, Ribery czy Lenon? Jak już wcześniej pisałem wolałbym dwóch anglików ale to Ferguson jest geniuszem.
» 2 sierpnia 2009, 22:01 #7
gienio02: Elwibrator
Moze jednego nie ale zadanie Ronaldo rozlozy sie na kilku zawodnikow
» 2 sierpnia 2009, 21:28 #6
Elwibrator: gienio02

Uwierz mi nie mamy takiego zawodnika który by mógł zastąpić CR w końcu to najlepszy piłkarz na globie.
» 2 sierpnia 2009, 20:00 #5
FiFlaK: Wilkins jest prawdziwym geniuszem
To było wiadome od dawna, że odejście Ronaldo osłabi drużynę Sir Alexa Fergusona. Nawet dziecko wie, że gdy klub opuszcza najlepszy piłkarz świata, wnet klub staje się słabszy. Możecie mówić, że nie i nie i nie ;) Jednak bądźmy szczerzy, Cristiano dużo wnosił do zespołu.

Irytujecie mnie, "nie osłabi zespołu bo za niego kupi się następnych." Ale nie będzie już Ronaldo i to jest fakt. I bez niego United jest wielkie, według mnie najlepszym zespołem na świecie.

Krótko, Ronnie opuścił zespół co go osłabiło, ale nie na tyle by pogrążyć United. Byliśmy wielcy przed przed przyjściem Ronaldo i zostaniemy wielcy po jego odejściu ;)

Ronnie, my favour ;D

Pozdrawiam fanów United.
» 2 sierpnia 2009, 19:46 #4
wodar14: M4S73R Nani jest dobry? Nie dorosn ie chyba nigdy do porfesjonalnej pilki! On nie mysli na boisku...a co do gory twojego komentarza zgadzam sie z toba!
» 2 sierpnia 2009, 19:36 #3
gienio02: Nie oslabi bo w United sa gracze ktorzy godnie potrafia zastapic nawet takich graczy jak Cris
» 2 sierpnia 2009, 19:33 #2
M4S73R: Ameryki nie odkrył, że brak C. Ronaldo nas osłabi - w końcu to najlepszy piłkarz świata, któremu zawdzięczamy m.in. 3 mistrzostwa, Puchar Ligi Mistrzów, dojście do finału LM z Barceloną. Zrobił dla nas baaardzo dużo.


Ferguson obsadził nasze skrzydła. Musi ta maszyneria się dobrze zazębić, a na pewno będzie dobrze. Nani to świetny zawodnik - możemy liczyć na niego. W meczu z Bayernem (przykładowo) pokazał nie raz na co go stać. Valencia zaliczył dobry debiut, zobaczymy jak z nim będzie. W październiku wraca Obertan, również dostanie swoją szansę.
» 2 sierpnia 2009, 17:55 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.