Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester City zawyża ceny zawodników?

» 14 lipca 2009, 12:25 - Autor: rogi - źródło: TribalFootball
Sir Alex Ferguson stwierdził, że Manchester City powoduje bałagan na rynku transferowym. Według Szkota The Citizens swoimi możliwościami finansowymi zawyżają ceny zawodników.
Manchester City zawyża ceny zawodników?
» Fergie o rozrzutności City
W zeszłym roku Manchester City został przejęty przez szejka Mansoura. Milioner zapowiedział od razu, że jest w stanie przeznaczyć nawet 500 milionów euro na transfery. Taka wypowiedź spowodowała, że kluby zaczęły żądać więcej pieniędzy za swe gwiazdy.

Ferguson stwierdził, że to przez Manchester City Czerwone Diabły nie mogą teraz wydać pieniędzy, jakie zarobili na sprzedaży Cristiano Ronaldo. Manager United uważa, że swą rozrzutnością Obywatele sprawili, że ceny nie odzwierciedlają prawdziwej wartości zawodników.

- Mówiłem, że tak będzie już rok temu, gdy Mansour przejmował klub – przyznał Ferguson. – Nie sądzę teraz, żeby jakikolwiek transfer odzwierciedlał prawdziwą wartość zawodnika.


TAGI


« Poprzedni news
Nowi chłopcy wychwalani
Następny news »
Ferguson ma żal do Liverpoolu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (33)


Kaczor5454: Co do wypowiedzi Eduardo to zgadzam sie po części. Najbardziej w tej o obsadzie bramki. VdS pociągnie jeszcze góra ten sezon, a jego następcy w zasadzie nie ma. Foster i Kuszczak są na tym samym poziomie, tyle że Foster jest faworyzowany przez angielskie media.SAF musi kogoś kupić na miejsce VdS juz teraz, żeby miał czas sie ograć itp. No chyba, że za wszelka cenę chce kogoś z dwójki Kuszczak-Foster. Tyle, że aby się przekonać czy naprawdę któryś z nich jest godny być następcą VdS musiałby dawać mu dużo szans w tym sezonie, co może wiązać ze strata większej ilości bramek.
Co nie zmienia faktu, że problem bramkarza, SAF musiałby rozwiązać jak najszybciej.
Co do ataku to właściwie też się zgadzam. Rooney,Berbatov i potem sama młodzież, nie ograna w poprzednim sezonie, to może być za mało. Dodatkowo Berbatov nie przekonał mnie w poprzednim sezonie. To, że zapłacono za niego 30 mln i to, że potrafi wyśmienicie kontrolować piłkę, nie czyni z niego świętej krowy. Obecny sezon, będzie dla niego decydujący, jeżeli w tym nic nie pokarze to sprzedać. Szkoda tylko, że poligonem testowym, będzie obecny sezon. Jeszcze odnośnie Berbatov'a, ktoś może powiedzieć, że w LM strzelił parę goli (chyba 4 o ile się nie mylę, jeżeli tak poprawcie mnie) szkoda tylko, że wszystkie w fazie grupowej i z takimi a nie innymi przeciwnikami.
W napadzie na papierze Real wygląda lepiej CR, Raul, (wyśmienity i według mnie najbardziej obiecujący i pewny napastnik Higuain) no i do tego Benzema (chociaż do nie go nie jestem w 100 % przekonany).
U nas jedynym takim napastnikiem jest Rooney. No bo co, Owen niby jest, ale nie wiadomo jak z nim będzie a reszta jak pisałem młoda i bez doświadczenia. Barca też ma lepszy atak od nas, jak nie Messi, to Henry lub Etoo ( tak wiem, że może odejść z Barcy, ale pewnie tylko wtedy,gdy Barca znajdzie na jego miejsce kogoś o podobnych umiejętnościach lub lepszego (jak Ibra) inaczej zostanie w klubie.
Co do obrony to nie ma co pisać, bo mamy najlepsza, do tego młody Evans, który już jest bardzo dobry (oby został w MU na zawsze), bo jak znam życie Real sie na niego ciepnie (właściwie już były ploty, że chcą go kupić).
Tutaj Real wypada o wiele słabiej, szczególnie za sprawa Ramos'a, który jest najbardziej przereklamowanym obrońcą na świecie.
Odnośnie transferów. No właśnie tutaj jest nie lada problem xD, bo Owen swoje lata już ma, więc musi przyjść i zacząć wymiatać, bo w innym wypadku będzie klops, dodatkowo poprzedni sezon miał jaki miał i nie wiadomo, jak będzie teraz. Obertan, no właśnie przyszedł i j** kontuzja, 3 miechy z głowy potem jeszcze czas na dojście do pełnej sprawności i ogranie, czyli coś kolo połowy listopada, będzie realnym wzmocnieniem.
Zostaje Valencia, który według mnie powinien być realnym wzmocnieniem, nie gra tak jak CR, jednak liczę na niego.
W transferach właśnie tkwi problem. Bo MU przydałyby się jeszcze jakieś 2 transfery, w tym jeden na pozycje bramkarza. Jednak tutaj dochodzimy do problemu, który jest opisany w powyższym temacie. Ceny zawodników są zawyżane i po prostu trzeba kupować" z głową". Niby MU dostało 100 mln e za CR, ale jednak przy obecnych cenach, nie jest to duża suma, a trzeba by kupić kogoś kto już teraz gra na światowym poziomie, a taki piłkarz kosztuje jakieś 50- 60 mln e. czyli właściwie biorąc pod uwagę obecne transfery i te przyszłe teoretyczne :D, cała kasa z CR poszłaby na transfery.
Co według mnie jest głupotą, bo część z tych 100 mln, można by przeznaczyć na spłatę długu.
Darwis62, Twoją wypowiedź traktuję jak prowokację, bo jej poziom jest tak niski, że nie mogę jej po prostu nigdzie indziej zakwalifikować.
» 18 lipca 2009, 13:12 #23
kamipl91: Nie tylko oni zawyżają. Robi to jeszcze Real Madryt z Perezem na czele. Kupili Ronaldo i Kake za rekordowe ceny to teraz Inter i Bayern chcą za swoje gwiazdy (Zlatan i Ribery) kosmiczne ceny.
Nadeszły złe czasy. Oby jak najlepsze dla Manchesteru United.
» 15 lipca 2009, 12:58 #22
thrall87: eduardo

w wiekszosci zgadzam sie z toba, ale sam troche namieszales

1. piszesz ze iker najlepszy a jako pierwszego dales valdesa, o co kaman? a pozatym cesar bylby na drugi miejscu napewno jest duzo lepszy niz cech ktory tez juz nie ma refeksu czy przecietny valdes...powinno byc tak iker, cesar vds i reszta obojetnie

2. Guti?!? ahaha to widze ze znasz perypetie realu:) guti gra na rezerwie bo jest tak slaby i wogole nie ma kondycji bo sam powiedzial ze on ledwo wytrzymuje jedna polowe w grze dlatego woli grac na rezerwie....a van der vaarta chca sprzedac bo mowia ze jest saby i jest jednym z pierwszych na wylocie.... a seider kontuzjogeny
i FLETCHER slaby!? winny mu jestes publiczne przeprosiny... jeden z lepszych u nas w srodku pola....

3. po kolejne Quaresma wrocil do interu, wiec widze ze tu z newsami tez nie na bierzaco:)

dlatego twoje raczej spociny nie sa do konca sluszne:) a reszta jest wmiare ok:)
» 15 lipca 2009, 09:33 #21
Ptyhu: edguaro ma rację MU ma mało dobrych zawodników w pomocy
uważam że powienien Manchester zostawić pieniądze za sprzedasz Crisa
i poczekać do następnego okna transferowego :)
chciał bym aby przeszedł do ManUtd Xavi albo Iniesta, lecz Barcelona tanio nie sprzeda swoich zawodników


Pozdro!
dla kibiców !!

Glory Glory !!
» 14 lipca 2009, 22:49 #20
mateyko44: On to ma łep do pilki
» 14 lipca 2009, 20:26 #19
MikoSh: mądrze goś mówi. widać że ma doswiadczenie.
» 14 lipca 2009, 19:22 #18
EricCantona77: święta racja... popieram Fergusona w 100%
» 14 lipca 2009, 19:19 #17
Bartoosh21: eduardo.... eeee... sry, ale dla mnie - kibica United to sa bzdety... szczególnie tekst o Fletcherze... WTF?!?!?!
» 14 lipca 2009, 18:13 #16
ax1d: jak sprzedawał ChR, to nie narzekał.
cóż za hipokryzja.

"citizens" nie powinno się tłumaczyć -
masz 100% racji, ravv.

eduardo, świetna analiza.
oprócz emocji związanych z Owenem,
z którymi się nie zgadzam (oprócz tego, że nie powinien dostać 7),
z całą resztą trudno się nie zgodzić.
ja myślę, że odpoczniemy sobie od tytułu,
a SAF (albo jego następca) wyciągnie wnioski zimą,
albo za rok, bo to okienko mogę nazwać tylko jednym słowem -
FAIL!
» 14 lipca 2009, 16:51 #15
ravvvv: 'Obywatele'? sa przydomki, ktorych chyba sie nie tlumaczy, ze wzgledu na brzmienie w naszym jezyku..
» 14 lipca 2009, 16:26 #14
plinert: eduardo zaprawde interesująca analiza...
» 14 lipca 2009, 14:59 #13
gruby872: eduardo

ale żeś sie rozpisał
» 14 lipca 2009, 14:54 #12
eduardo: Hmmm troche staremu odwala, pozbyl sie Ronaldo (ok chcial isc do Realu juz od kilku sezonow) i Teveza (rowniez ok, rozkapryszona gwiazdka niech spi**dala) czyli 2 swiatowej klasy zawodnikow a sprowadzil Valencie(pilkarz sredniak-moze cos z niego bedzie, MOZE)&Obertana(to samo co z Valencia tylko jeszcze gorzej bo Valencia chociaz cos pokazal i ogral sie w Anglii) za Ronaldo i Owena z Teveza(akurat Owen moze wypalic, ale wcale nie musi). Obraza sie na City, ze tyle wydaja, winduja ceny transferowe a sam co robi? Cena za Ronaldo nie wywindowala ceny np. za Riberiego? Sam Rummenige powiedzial, ze skoro Ronaldo poszedl za 96 to Riberi pojdzie za 80 bo nie jest duzo gorszy... Bardzo cenie Sir Alexa ale ostatnio strasznie glupio postepuje, w kazdym elemencie rzemiosla pilkarskiego, z obsada bramki wliczajac. Smiech na sali co sie dzieje, jezeli to faktycznie koniec transferow to miejsce 2-3 bede uwazal za sukces. Porownajmy skald z najlepszymi ekipami:

Bramka:
Barca-Valdes
Real-Casillas
Man Utd-VDS
Chelsea-Cech
Inter-Cesar
Tu wypadamy ok. wg mnie 3 miejsce (1 bezapelacyjnie Iker!, 2 Cech), VDS jest swietny ale juz nie ten refleks a u bramkarza to bardzo wazne.

Obrona:
Mamy najlepsza wiec nie ma co porownywac Realu z Barca itd bo mija sie to z celem;) sciagnalbym tylko na prawa Davida Santona z Interu a jako zmiennika dla Evry i Fabio wcisnalbym Oshea, ktory wszedzie radzi sobie swietnie.

Pomoc srodek:
Barca-Xavi, Iniesta-jest gdzies lepsza para pomocnikow?
Real-Kaka, Less-druga najlepsza para na swiecie do tego Gago, Mahamadou Diarra, van der Vaart i Guti !!
Man Utd-Carrick,Fletcher, Owen H, Anderson
Chelsea -Lampard, Ballack, Essien-3 najlepsza pomoc na swiecie
Inter-Muntari, Cambiasso
To wlasnie nasza bolaczka, Barca nam pokazala jak wazny jest srodek a zaden z naszych srodkowych nie jest nawet miedzynarodowy co dopiero swiato, ot taka klasa krajowa, z Andersona przy dobrych wiatrach da sie zrobic kota ale wcale nie musi, Carrick lepszy w destrukcji niz w kreowaniu akcji, Fletcher i Owen to samo tyle, ze Fletcher to slabiutki pilkarz wystawiany chyba, przez sentyment narodowy SAFa (obaj sa krajanami) a Owen non stop kontuzja... z czolowych druzyn mamy najgorszy srodek na swiece naet Juve (ktore sie dopiero odrazdza!!) ma lepszy, Diego, Melo, Marchisio a w srodku moze gra jeszcze Giovinco, choc to bardziej skrzydlowy.

Pomoc skrzydla:
Barca- tyle opcji, ze nie wiem co pisac, Henry-Messi; Henry-Iniesta, Iniesta-Messi; Etoo, Bojan itd.
Real-Sneijder, Robben, Ronaldo-starczy czy napisac kogos jeszcze?
Man Utd- Obertan, Tosic, Nani, Valencia + w styczniu Ljajic (oni wszycy sa w chwili obecnej slabi, za 2 sezony moze cos zagraja, procz Valenci ktory powinien odrazu grac na wysokim poziomie ale nigdy nic nie wiadomo)
Chelsea-Malouda, J.Cole i Quaresma (pamietajmy, ze Chelsea gra srodkiem)
Inter-Mancini i ... Dejan:) bo niby kto? ale Inter rowniez gra bardziej srodkiem
Najbardziej blado wypada Inter i Chelsea ale te ekipy maja silniejszy srodek ofensywy (Inter niekoniecznie) a zaraz za nimi my z bardzo niedoswiadczona linia pomocy (a doswiadczenie jest bardzo wazne co pokazl nam juz Milan).

Atak:
Barca- 100goli w tamtym sezonie+LM+mistrzostwo Hiszpani i puchar tego kraju wystawia najlepsza recenzje jaki atak posiada Barca i jakim skladem ogolnie dysponuja, czy trzeba tu wymieniac nazwiska? Prawdopodobnie dojdzie jeszcze Villa... David Villa...
Real-RVN, Raul, Negredo, Benzema, Huntelaar i Ronaldo ktory tam wlasnie bedzie ustawiany jak deklarowal Perez i Pellegrini
Man Utd-Owen, Berba, Rooney, Welbeck, Macheda
Chelsea-Anelka, Drogba, Di Santo, Kalou
Inter-Kerlon, Suazo, Zlatan, Milito, Balotelli
Z atakiem tez wygladamy blado nawet porownujac do Interu wystarczy kontuzja Berby i Rooneya i wchodzi kontuzjogenny Majkel i mlody Macheda albo Welbeck... slabo to widze

Reasumujac, stracilismy dwie gwiazdy a nie pozyskalismy zadnej, sprowadzeni zostali zwykli wyrobnicy z ktorych 2 moze cos osiagnac a 1 jest juz u progu swojej kariery. SAF dal numer 7 ( k***a numer 7 !!) legendzie Liverpoolu, wogole jak on mogl go sciagnac? Owen to szmata i nic tego nie zmieni, nawet cudowna gra i 40 bramek w sezonie to i tak bedzie dla mnie ch**em. Prawa obrona to wielka niewiadoma, atak tak samo, skrzydla odpadaja, pomoc srodek bieda z nedza a o obsade bramkarza to w przyszlym roku bedziemy srac pod siebie ze strachu! Jedyna pozycja o ktora jestem spokojny to srodek obrony Rio, Vidic, Evans + Brown, Oshea - jest GIT. Ale reszta to dno i mul, ostatnio jak stracilismy swoja gwiazde (Beckham) to mielismy 3 lata posuchy, teraz to wszystko wyglada jeszcze gorzej ale mam nadzieje, ze nie bedzie tak zle.

Dzieki za czytanie moich wypocin, pozdrawiam.
» 14 lipca 2009, 14:46 #11
gruby872: chciałbym żeby sszejkowie przejeli MU
» 14 lipca 2009, 14:33 #10
mufaneeek: MANmanyUTD --> to oni kiedys transmitowali jakis mecz? ;x
Z tym zawyzaniem to prawda, teraz za pilkarzy, ktorzy nic nie osiagneli trzeba placic conajmniej 20 mln euro (chociazby Costa). Tak samo cena Berbatova byla zawyzona przez rywalizacje z Citizens.
» 14 lipca 2009, 13:53 #9
Raven: MANmanyUTD, zaiste wielce odkrywcze
» 14 lipca 2009, 13:45 #8
lordpietro: City choćby wydało nawet 500 mln na transfery, to dalej będzie średniakiem i jedyne w czym będzie mogło wygrać to Carling Cup i Liga Europejska.
» 14 lipca 2009, 13:07 #7
kris9: zaczyna się wojna psychologiczna przed sezonem ;)
» 14 lipca 2009, 12:57 #6
wojt91: No to trzeba zrobic denominacje :D obciąc ze dwa zera i po robicie
» 14 lipca 2009, 12:55 #5
leito276: MANmanyUTD no no :D 500 000 000 mln Euro :D chciałbym tyle xD ale nawet City tyle na transfery nie daje :P Dobra nie łapię już za słówka.

Ogólnie całe zło na świecie to przez City :P
» 14 lipca 2009, 12:49 #4
bacalinho: NO tak bywa, wielka szkoda że nie ma zakazów kupowania klubów przez szejków.
» 14 lipca 2009, 12:43 #3
gruby872: i ma racje SAF słuszną racje bo kupić kake za 1000mln euro to troche przesada
» 14 lipca 2009, 12:34 #2
MANmanyUTD: Święte słowa . Jak by nie City to może Bayern by chcał mniej za FRANCUZIKA , AGUERO nie kosztował by 55 milionów , a Eto'o nie chciałby 150 tys. tygodniowo . I wiele innych . Zreszta City same sobie strzeliło gola gdyby sie nie chwalili że mogą dać na transfery do 500 000 000 mln Euro
to zawodnicy by ich mniej kosztowali i może zyskaliby NAPRAWDE ZAWODNIKÓW ŚWIATOWEJ KLASY a tak maja czego żałować . Nieźle namieszali .
» 14 lipca 2009, 12:34 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.