Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Szwedzkie marzenie Sir Alexa

» 9 lipca 2009, 10:24 - Autor: mufaneeek - źródło: manutd.com
Zlatan Ibrahimovic może być następnym celem transferowym Manchesteru United.
Szwedzkie marzenie Sir Alexa
» To może Zlatan...
Czy uważasz, że zakpu Ibrahimovica to dobry pomysł?
Sir Alex Ferguson pracuje nad ściągnięciem z San Siro szwedzkiego napastnika. Boss United, który wczoraj sfinalizował transakcje skrzydłowego Bordeaux Gabriela Obertana za 3,5 mln funtów dalej poszukuje zastępcy Ronaldo. Były napastnik Lyonu Karim Benzema wybrał Real Madryt podczas gdy Franck Ribery woli grac w hiszpańskiej La Liga.

Fergie tracąc swoje potencjalne cele transferowe, sprowadził na zasadzie wolnego transferu Micheala Owena. Teraz celem Sir Alexa jest podobno kupienie Ibrahimovica, którego skauci Szkota niejednokrotnie obserwowali w minionym sezonie.

Mówi się, że Inter sprzedałby Szweda dwukrotnie wybranego najlepszym piłkarzem Serie A za około 30 mln funtów, ale źródła w Italii sądzą, że cena może być wyższa.


TAGI


« Poprzedni news
Eckersley w Queens Park?
Następny news »
Van Persie: Tylko Arsenal

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (118)


eduardo01: berba OUT, ibra welcome !!
» 10 lipca 2009, 00:02 #94
mufaneeek: Pomylka. Mamy Rooneya, Berbe, Owena, Welbecka i Machede ;)
» 9 lipca 2009, 22:51 #93
GyMan: Wtf? Mamy Roo, Owena i Berbatova. Do tego jeszcze Zlatan i Huntelaar?

Edwin
O'Shea-Vidić-Ferdinand-Evra
Carrick-Fletcher
Owen-Berba-Zlatan-Rooney

Masakra Team :D
» 9 lipca 2009, 22:14 #92
Totti1212: Sorrry ale sczerze to on mi sie nie dziwi Juz 1 berbatov jest sczerze to wolalbym Huntelara zeby był i moze mnie ktos zjechac ale przydaloby sie wzmocnienie na prawej strony obrony i w srodku pola ktos taki jak np Xavi albo Iniesta
» 9 lipca 2009, 21:49 #91
Orkwisz14: na pewno Ibra się przyda. Zdecydowanie byłby najbardziej bramkostrzelną maszyną Czerwonych Diabłów.
» 9 lipca 2009, 20:51 #90
HB7: Ibra proszę pomóż...
» 9 lipca 2009, 20:46 #89
pyton19640: dla mnia zlatan to jeden z najlepszych napastnikow swiata.duzo by pomogl jakby gral w MU.
» 9 lipca 2009, 20:30 #88
Kyniu93: Myślę że SAF nie zgodzi się na ten transfer choćby ze względu na zarobki Ibry który w tamtym sezonie był najlepiej zarabiającym piłkarzem
» 9 lipca 2009, 20:24 #87
MikoSh: e tam, myśle że taki doświadczony gracz nie był by zły. no chyba ze by się udało zciągnąć KJH to wtedy nie był by nam potrzebny, ale w obecvnej sytułacji by sie nam przydał.

gloty MU!
» 9 lipca 2009, 20:11 #86
badbrains89: zapomnijcie za stary jest na MU nie wiem ile ma dokladnie lat ale wiem napewno ze ma wiecej niz 25 :d wiec odpada , sadze ze to juz koniec transferow w wykonaniu safa no moze jeszcze hunti zobaczymy.
» 9 lipca 2009, 20:02 #85
felix: panowie po co te kłótnie, wiadomo ze Szwed jest przedniej klasy napastnikiem, żeby nie powiedzieć jednym z najlepszych ale po co nam Rooney, Owen, Berbatov, Huntelar i Ibra...
» 9 lipca 2009, 19:15 #84
Piter17: Powiem tylko tak : Oby to marzenie sie spełniło i Ibra trafił do Nas . Na pewno by sie przydał .
» 9 lipca 2009, 18:26 #83
siwy1602: Moze i jest chamski!! ale bylby lepszym napastnikiem niz huntelar :-)
» 9 lipca 2009, 18:11 #82
Paps: Ibra to chamski zawodnik i arogant i ja bym go nie chcial w United chcocby z tych powodow,bo go zwyczajnie nie lubie:),poza tym umiejetnosci nawet ma,ale raczej w waznych momentach zawodzi,odksakuje mu pilka i jest bardzo niemrawy,to tyle ode mnie:)
» 9 lipca 2009, 16:29 #81
ManUnited1878: Chciałbym żeby IBRA zagrał dla Manchesteru :D
» 9 lipca 2009, 16:26 #80
MaciasDevil: Pakusta : "Zlatan to bardzo chamski zawodnik coś pokroju Cantony i Roya Keena."
Oni(Eric i Roy) nie byli chamscy, to złe określenie, oni mieli PRAWDZIWE serce do gry :D
Dla mnie typowy boiskowy cham to Marco Materazzi, widze tego faceta to mnie czyści ;P
» 9 lipca 2009, 16:25 #79
kamipl91: To powienien być w tej chwili priorytet Fergusona.
Trzeba sprowadzić Ibrę. Jak narazie mamy tylko Ronney'a z tych lepszych. Berba jeszcze troche podchodzi, ale to jeszcze się okaże co pokaże w przyszłym sezonie.
» 9 lipca 2009, 15:44 #78
swiety1: moim zdaniem huntelaar jest lepszym pomysłem i tanszym jezeli w realu na 20 meczów strzelił 8 bramek nie wspominając o lidze holenderskiej to lepszy wybór i tańszy real go sprzeda bez problemu a za zlatana pewnie trzeba by było wydac 2 razy wiecej pewnie ok 50 mln euro
» 9 lipca 2009, 15:27 #77
pizdarek: Nie przepadam za nim ale myślę, ze zakup Ibrahimovicia w obecnej sytuacji, gdy odszedł Tevez i Ronaldo to bardzo dobre posunięcie i to nie tylko w kwestii samej gry na boisku bo w tej na 100% by pomógł, ale równiez potrzebny jest ktoś taki co przyciągnie teraz wielu fanów na stadiony, tak jakby bardziej zainteresuje kibiców no i przyćmi transfer płaczka do srealu. Moim zdaniem to byłby zdecydowanie teransfer roku niż odejście Portugalskiej szuji z Old Trafford. Czekam, mam nadzieję, ze sie uda. Tylko czy Jose go puści ... ;D
» 9 lipca 2009, 14:11 #76
sinedd91: zlatan by się przydał ale nie sądzę że akurat ten transfer jest konieczny :) za duża kasa za zawodnika w tym wieku :) nie opłaca się po prostu :) zwłaszcza że jak dla mnie te 30 baniek to bujda ... bo gdzieś niedawno czytałem że Inter wycenił go na 70 baniek € :)
chociaż napastnik by się przydał :) bo niby mamy Berbatova ale on jest jakiś taki nijaki :| ze stylu gry to bardziej rozgrywający niby... i teoretycznie mógłby zagrać na środku pomocy ... ale żeby tam zagrać to jest za mało waleczny i za mało biega ...
» 9 lipca 2009, 13:48 #75
MANmanyUTD: Ibrachimovic potrafi strzelać bramki z bardzo trudnych pozycji...to naprawde świetny napastnik i do tego ma doswiadczenie , jestem pewien że bardzo by nam pomógł taki zawodnik . Bardzo bym się ucieszył widząc go w koszulce UNITED .
» 9 lipca 2009, 13:39 #74
Elninio: My tu piszemy i piszemy a na stronie Rossiego kibic barsy jedze na po rantach
» 9 lipca 2009, 13:39 #73
mickb: na bank SAF nie wyda 80mln na jednego gracza, jesli wyda 40-50 to bede b zdziwiony - przeciez nie ma sensu pozbywac sie najlepszego zawodnika swiata i za taka sama kase kupowac kogos innego - raz, ze musi zgrac sie z druzyna, dwa to nie wiadomo czy sie przystosuje do gry, a trzy to z def i tak jest gorszy...sami mlodzi nie moga grac, ale widelki 23-27 to wcale nie sa juz tacy mlodzi gracze jak na dzisiejsza pilke - rooney, ronaldo, messi lapia sie od dolu do tego przedzialu, a na boisku zachowuja nieraz wiecej spokoju i zimnej krwi niz kolesie ok 30...
» 9 lipca 2009, 13:37 #72
sinedd91: co do tego że kadra nie może składać się z ludzi młodych i niedoświadczonych to się zgadzam :) możemy mieć taki problem jak arsenal :) mnóstwo dobrych i młodych zawodników ale kilka lat bez trofeów ... zawodnicy starsi też są potrzebni ...

co do drugiej części Twojej wypowiedzi MANmanyUTD to może to wywołać również odwrotny efekt :) że poziom ataku się obniży :) bo ciężko się gra na boisku wiedząc że jeśli popełni się jakikolwiek błąd to na ławce i na trybunach czekają zawodnicy właśnie na Twoje błędy żeby zająć Twoje miejsce w pierwszej 11 :)
moim zdaniem powinno być góra 6 napastników :) 4 starszych :) i 2 młodszych :) którzy uczyli by się od starszych i w razie potrzeby lub w mniej ważnych meczach zagrali od 1 minuty :)
» 9 lipca 2009, 13:23 #71
Elninio: Jasne ze tak a zwlaszcza ze Zlatan wniesie troszke finezji w atak bo tak naprawde zawsze od odejscia Van Nisteroya nie mielismy juz dawno takiego lisa na polu karnym gdzie pilka znajdowala go sama
» 9 lipca 2009, 13:20 #70
MANmanyUTD: piszecie że woleli byście młodych zawodników , oczywiście młodzież jes ważna ale cała 11-stka nie może być bez doświadczenia , musimy mieć jakiś doświadczonych graczy a SAF na pewno wie co robi i nawet jeżeli kupi Zlatana to jakiegos młodego napastnika majacego talent również powinien . Po za tym SAF chyba wie najlepiej .

A to ze napastników będziemy mieli wielu mnie nie martwi...bedzie w czym wybierać a napastnicy będą rywalizować co podniesie ich ambicje i zachęci do większej pracy :D
» 9 lipca 2009, 13:09 #69
2Fast4You: Gruby ty tylko myślisz że Ferguson kupi tego tamtego itd. Dobra rada dla ciebie nie myśl.Pozdro dla tych Normalnych :]
» 9 lipca 2009, 13:02 #68
Pakusta: Zlatan to bardzo chamski zawodnik coś pokroju Cantony i Roya Keena. Jego umiejętności są zdumiewające i jak najbardziej nadawał by się do Diabłów :) A wtedy skład bym widział tak :

VDS
Rafael Rio Vidic Evra
Valencia Carric Giggs/Tosic/Nani/ Obertan
Zlatan Rooney
» 9 lipca 2009, 13:01 #67
Krystian1224: Dobrze by bylo go widzec w szeregach Man Utd :D
» 9 lipca 2009, 12:53 #66
eSeN: Dodger

chyba żartujesz uważając, że Zlatan jest słaby fizycznie. Prędzej to Aguero nie dałby rady sobie na wyspach.
» 9 lipca 2009, 12:36 #65
crash: fanbrcyjest -> typowy sezonowy kibic, który o piłce wie tyle co nic... pewnie co roku zmienia klub któremu kibicuje (albo raczej przynosi wstyd) na ten, który wygrał ligę mistrzów ;)
» 9 lipca 2009, 12:32 #64
eSeN: Ale nie powiecie mi, że Zlatan nie pasuje wam jako diabeł:) Z jego charakterem.. ehhh :D xDxD Rooney---Zlatan, atak marzeń xD
» 9 lipca 2009, 12:32 #63
Bartoosh21: pewnie nie ma juz tego zj**a mówię o "fanbrcyjest" (nie umie napisać nazwy własnego ulubionego klubu xD) jak widze cos takiego to mnie ogarnia wszechobecny żal i smutek... oraz nasuwają mi się słowa twoja stara to twój stary :p jednak związki homo jak przykład poniżej ukazuje nie są zdrowe dla tych biednych dzieci...
» 9 lipca 2009, 12:31 #62
MaciasDevil: Przestancie karmic trolla do jasnej cholery...
Swoja drogą, widac ze Barca wygrala LM, bo po tym wlasnie takich "kibiców" jest tam najwiecej :)
» 9 lipca 2009, 12:27 #61
Gozdal: zal, gdzie sie rodza takie dzieci jak ty?
» 9 lipca 2009, 12:20 #60
gruby872: b90 masz rację kasa w sejfie jest ale SAF nie może kupywać np. gogoś z czwartej ligi za 3mln bo kasa zawsze idzie w dół myślę że SAF w letnim okienku kupi zlatana i tourea w zimowym będzie się starał o silve albo o innego znanaego i dobredo piłkarza
» 9 lipca 2009, 12:20 #59
manutdfan: Śmiech na sali znalazł się wioskowy analfabeta i nazywa się Katalończykiem chociaż jest z Polski wytłumaczę ci kretynie nazywasz to nacja a może ty nie jesteś Katalończykiem tylko Kurdem albo Hindusem
» 9 lipca 2009, 12:20 #58
b90: To by był zdecydowanie najlepszy transfer w całym okienku transferowym MU. Niektórzy chyba nie rozumieją że SAF i tak kupi napastnika bo tam jest dziura. Trzeba czymś zastąpić Ronaldo, a chyba nie myśleliście że po to ściągnięto Valencie czy Owena? Któryś z dwójki Berbatov-Owen na pewno będzie grzał ławkę jak nie obaj. Chyba że to będzie wyglądać podobnie jak w zeszłym sezonie:

Owen/Berba ----- Rooney
---------- Ibrahimović ---

Trzeba ściągnąć światowej klasy napastnika i pomocnika. Kasa w sejfie jest :)
» 9 lipca 2009, 12:14 #57
Hairdryer: Ibra jak najbardziej, pod jednym warunkiem Berba out. Bo nie daj Boże SAFowi przyjdzie do głowy wystawiać ich razem w podstawowym składzie bez rooneya. A tego nikt chyba nie przeżyje...


United-> Kids-> Wife in that order
» 9 lipca 2009, 12:12 #56
Gozdal: bedzie mial za wysokie wymagania finansowe ;/
» 9 lipca 2009, 12:07 #55
MANmanyUTD: Jestem za...i co z tego że ma 28 lat czy coś koło tego do 32-34 lat mu brakuje 4-6 latek . po za tym odrzył by grając w United...piszecie że woleli byście młodych zawodników , oczywiście młodzież jes ważna ale cała 11-stka nie może być bez doświadczenia , musimy mieć jakiś doświadczonych graczy a SAF na pewno wie co robi i nawet jeżeli kupi Zlatana to jakiegos młodego napastnika majacego talent również powinien . Po za tym SAF chyba wie najlepiej .

A to ze napastników będziemy mieli wielu mnie nie martwi...bedzie w czym wybierać a napastnicy będą rywalizować co podniesie ich ambicje i zachęci do większej pracy :D
» 9 lipca 2009, 11:57 #54
Master123: Wizi ---> szkoda Twojego czasu dzieciakow nie zreformujesz juz mase razy probowałem ale dzieci niestety sa w przewadze liczebnej, każde napisze 2 zdania bez zastanowienia i syf w komentarzach gotowy .
» 9 lipca 2009, 11:56 #53
Jojooo: jest bardzo utalentowany doswiadczony ale po za tym jest chimeryczny,
przereklamowany, a na dodatek zawodzi gdy jest
pod presją to tyle
» 9 lipca 2009, 11:55 #52
Mazak: ty sie katalończyku najpierw chu.j naucz poprawnie pisać a potem pogadamy ;)
» 9 lipca 2009, 11:51 #51
borys88: Tylko nie on. Po roku pokłóci się ze wszystkimi i obrazi a w meczach które będziemy przegrywać to on jako pierwszy odpuści i pewnie jeszcze kartkę dostane. Super. Poza tym na co kolejny napastnik, drugi real lub chelsea robimy?
» 9 lipca 2009, 11:49 #50
Jojooo: w LM rzeczywiscie miazdzy Berbe i Roo..... ahaaa
» 9 lipca 2009, 11:48 #49
hbs369: bartek1234, oby ci starzy zdechli...
» 9 lipca 2009, 11:47 #48
avo23: starym to ty sie nie udałeś ;)
» 9 lipca 2009, 11:46 #47
gruby872: Mazak

inter puści zlatana bo imbra od 2 tygodni jest na liście transwerowej
» 9 lipca 2009, 11:45 #46
ManUTD1878: bartek idź do toalety i załatw to sam na sam jednorącz , bo tutaj twoja obecność jest nie mile widziana !
Jakbyś wiedział Barca nie ma nic do United a ty dziecko nie żyj tym meczem [finał] tylko zobacz co robie wasz wróg Real . OK ? A propo finału to ci cwelu przypomnę że tam ta twoja Barca nie powinna się znaleźć tylko Chelsea . I kto tu komu ładuje ??
PS . Taka mała rada niedorozwoju nie pisz tutaj i się nie napinaj , zajmij sie swoim podwórkiem przychlaście
PS2. Ibra ?? TAK ! TAK ! TAK ! Było by zaj**is... !
» 9 lipca 2009, 11:44 #45
Mazak: Inter nie puści zlatana za 30mln nie ma opcji. Jeszcze po jajach jakie zrobił Perez to bankowo nie ma szans. 45mln to najmarniej beda krzyczec. A zlatan juz za stary na taką cene jest. Aguero moze pograć u nas 10 lata nawet i więcej. Wiec co sie bardziej opłaca?
» 9 lipca 2009, 11:42 #44
luxios: po co nam Zlatan, zdecydowanie wolałbym Agbonlahora za mniejszą kasętym bardziej, że ten koleś mógłby z powodzeniem grać również na skrzydle, choc po zakupach Valenci i Obertana skrzydła mamy obsadzone. Do ataku też już raczej nikogo nie potrzeba, choć wiadomo, że Owen to ryzykowna transakcja i jeszcze jeden napastnik się przyda właśnie Agbonlahor.
» 9 lipca 2009, 11:41 #43
Wizi: A mi sie ten transfer nie podoba. A czytajac wasze komentarze, to mi sie poprostu chce:

1) smiac
2) zygac
3) znowu smiac

Co rusz nowa plotka, o sprowadzeniu nowej gwiazdki, co rusz chcecie wydawac grube miliony na sprowadzenie zawodnikow, ktorych nazwisk dobrze nie potraficie przepisac, a na dodatek nie wiecie nawet jak one graja (NIE! NIE! NIE! YouTube sie nie liczy, bo tam to nawet przecietniak z ekstraklasy przy odpowiednim montażu i chwytliwej muzyczce bylby przez was rozchwytywany)

Chcecie miec w ataku Rooney + jakas nowa gwiazdeczka, a co z Berba? Odsylam was do artykulu ktory ukazal sie jakis czas temu na devilpage, porownanie Berba vs Tevez.

[link usunięty]
tevez_/

spojrzcie na liczby, i sie zastanowcie czy potrzebujemy kolejnego napastnika w stylu Zlatana, albo jeszcze kogo tam sobie wymarzyliscie. Rooney, Berba, Owen + Zlatan? A co z mlodzikami? Wiekszosc z was trzesie portkami za Macheda, ale kiedy on mialby szanse gry? A co z Danym? Spojrzcie na naszego boss'a mial budzet w granicy £100 mln. Ile z tego wydal? ~£17 mln Valencia i £3 mln Obertan + wolny transfer Owena. Swietne transfery za mala kase. Wcale nie trzeba wydawac grubych milionow, zeby zespol gral swietnie.

Powtarzam jeszcze raz, chcecie spektakularnych transferow za grube miliony i United ze wszystkimi gwiazdkami? Odpalcie sobie CMa! Pozdro dla prawdziwych kibicow United.
» 9 lipca 2009, 11:36 #42
MANmanyUTD: bartek1234
:D JAKI C*UL :D hahahahahaha
» 9 lipca 2009, 11:35 #41
mickb: wg mnie wymysl prasy

nie rozumiem was po czesci jak piszecie, ze potrzebny napastnik ejszcze (bo tych nigdy za wiele...a potem sie dzieje tak jak z tevezem...), prawy obronca (ok, ale jest brown, ktory mysle ze bedzie gral w tym sezonie, rafael sie bedzie ogrywal, od czasu do czasu moze i neville zagrac), srodkowy pomocnik (ale jct ofensywny - cos pokroju kaki, fabregasa, iniesty/xaviego, gerrarda, lamparda/ballacka, pirlo...sneijdera/van der vaarta?), ale mam nadzieje, ze anderson sie wykreuje na tekiego typowo ofensywnego pomocnika

wg mnie mozna, a nawet wypadaloby kupic jakiegos dobrego skrzydlowego - young moze byc dobrym rozwiazaniem, ribery cholernie drogi i nie chce grac na wyspach niby, ale obawiam sie, ze to moze byc nasz problem, bo valencia jako gwiazda nie przychodzi, a reszta to dobry/solidny poziom prezentuje co najwyzej
» 9 lipca 2009, 11:29 #40
federicoo: hmm może być. Ale gdyby nie wyszło to chciałbym zobaczyć Aguero albo ... Agbonlahor'a (szybki, młody, świetny technicznie, snajper). I jeszcze Ashley'a Young'a chciałbym zobaczyć na OT :D
» 9 lipca 2009, 11:28 #39
MANmanyUTD: Jestem za...i co z tego że ma 28 lat czy coś koło tego do 32-34 lat mu brakuje 4-6 latek . po za tym odrzył by grając w United...piszecie że woleli byście młodych zawodników , oczywiście młodzież jes ważna ale cała 11-stka nie może być bez doświadczenia , musimy mieć jakiś doświadczonych graczy a SAF na pewno wie co robi i nawet jeżeli kupi Zlatana to jakiegos młodego napastnika majacego talent również powinien . Po za tym SAF chyba wie najlepiej .

A to ze napastników będziemy mieli wielu mnie nie martwi...bedzie w czym wybierać a napastnicy będą rywalizować co podniesie ich ambicje i zachęci do większej pracy :D
» 9 lipca 2009, 11:27 #38
oldtrafford: jeśli si uda fergusonowi nawiązać kontakt z Interem w sprawie transferu to tylko trzeba będzie dostać podpis od zlatana lecz nie wiem czy się zgodzi
» 9 lipca 2009, 11:27 #37
Master123: gruby872 ---> a moim marzeniem jest żebys przestał wypisywać pod każdym newsem te swoje kretynizmy niestety prawdopodobnie upominanie ciebie dziala jak woda na mlyn lub raczej landrynki na dziecko neo . Nie chce mi sie tlumaczyc dlaczego Ibrahimovic jest nam zbedny, dlaczego nie przejdzie i dlaczego cena podana w artykule jest zdecydownie za niska w stosunku do rzeczywiestej .
» 9 lipca 2009, 11:26 #36
cypek: Ja odrazu bym brał Zlatana do ManU i myśle że to się uda Fergusonowi...
» 9 lipca 2009, 11:23 #35
oldtrafford: inter hamuje jego możliwości ale nie wiem czy zlatan dostosuje się do szybkiej i twardej gry United
» 9 lipca 2009, 11:22 #34
gruby872: Jojooo i co z tego że to kolejny napastnik porównaj sobie lkasę berby i owena z klasą imbry i to jeszcze za taką cenę SAF da za niego więcej niż 30mln bo mu na nim zależy i nie widzę konkurenta także trzymam kciuki i chcę żeby był taki artykół na DP:

OFICJALNIE: ZLATAN IMBRAHIMOWIĆ W MANCHESTERZE UNITED !
» 9 lipca 2009, 11:21 #33
Jojooo: Za 30 nie mozliwe a po za tym to kolejny napastnik

nie pasuje wiekiem
a do tego to rozkapryszona gwiazdeczka zadecydowanie NIE!
» 9 lipca 2009, 11:16 #32
Elninio: Zlatan sie marnuje juz w Inter a unas moze pokazac klase moze bedzie 2 Cantona
» 9 lipca 2009, 11:15 #31
gruby872: karol1714

zupełnie się z tobą zgadzam bo ja też wolę imbre pozatym z aguero ta sama klasa i zlatan jest tańszy co nam pozwoli za resztę pieniędzy wzmocnić pomoc jakąś gwiazdą
» 9 lipca 2009, 11:15 #30
oldtrafford: ja też wybrał bym zlatana
» 9 lipca 2009, 11:14 #29
karol1417: jeśli miałbym wybierać pomiędzy aguero a zlatanem to ja wole zlatana moim zdaniem było by to najlepsze transferowe posunięcie SAF-a w tym oknie transferowym. ale jeszcze przydałby się jakiś obrońca i środkowy pomocnik:)
» 9 lipca 2009, 11:10 #28
mickb: wiekszosc z was widzi atak marzen: Rooney+nowa gwiazda, tyklo ta nowa gwiazda moze Rooneya na skrzydlo przesunac i bedzie kiszka...

fenomen gry MU ostatnimi czasy polegal na tym, ze Rooney z Ronaldo zamieniali sie pozycjami prawie caly czas - chociazby mecz z Tott. kiedy przegrywalismy 2:0 i sie skonczylo 5:2 - Rooney mial 2 asysyt ze skrzydla zdaje sie...tylko oni obydwaj byli niesamowicie dynamiczni i ciezko ich bylo kryc na boisku - jesli berba zejdzie na skrzydlo to juz nie ma tego efektu, bo on jest wolniejszy znacznie...
» 9 lipca 2009, 11:10 #27
misiek98: ja tam wole Aguro.Jest młodszy i bardziej nadawałby się na OT.Z drugiej strony duet Rooney - Ibra bardzo mi się podoba ponieważ po sprzedaży C.Ronaldo mamy dużo pieniędzy i na taki transfer możemy sobie pozwolić!
» 9 lipca 2009, 11:07 #26
lordpietro: "c) nani to goraca glowa, za duzo gra samolubnie i mota sie w dryblingu, "

A czy C.Ronaldo w pierwszych sezonach na Old Trafford taki właśnie nie był? Nani ma świetną technikę i szybkość, jak Ferguson z nim skończy to może być ciekawie! I wtedy Perez znów będzie kusił:)
» 9 lipca 2009, 11:07 #25
misiek98: ja tam wole Aguro.Jest młodszy i bardziej nadawałby się na OT.Z drugiej strony duet Rooney - Ibra bardzo mi się podoba ponieważ po sprzedaży C.Ronaldo mamy dużo pieniędzy i na taki transfer możemy sobie pozwolić!
» 9 lipca 2009, 11:05 #24
gruby872: mi się wydaje że prędzej imba trafi niż aguero porównaj sobie 60mln a 30-33mln a o ribberym to nie ma co myślęć SAF nie wyłoży takiej kasy bo bayern chce zarobić i możliwe że trafi toure bo barcy koniecznie jest potrzebna kasa na cesca i mascherano także możliwe że trafi Zlatan i Toure bardzo bym tego chciał
» 9 lipca 2009, 11:05 #23
oldtrafford: zlatan to dobry zawodnik najważniejszy z Interu ale jego strzelectwo ostatnio szwankowało
» 9 lipca 2009, 11:02 #22
wojt91: Berbatov kosztował 30 i zlatan tez 30? ciekawe który z nich jest tyle wart
odp nasuwa sie sama
» 9 lipca 2009, 11:01 #21
mickb: zlatan to dziwny przypadek jesli chodzi o gre w LM: zdaje sie ponad 30 bramek w rozgrywkach grupowych i chyba zadnej w fazie pucharowej...rocznikowo jak berbatov, w pewnym sensie tez podobni do siebie - nei tylko posture chodzi, ale zlatan tez sie czasem cofie i rozgrywa. wg mnie za stary, zeby go sciagac i za drogi jak na swoj wiek

ogolnie to napastnikow juz raczej nie potrzebujemy, raczej dobrego skrzydlowego...z 2 powodow:

1. ronaldo byl najlepszym skrzydlowym an swiecie, ale oprocz niego to w MU nie bylo nikogo kto by tak ciagnal skrzydlem (giggs, ale on teraz jest ustawiany w srodku), do tego:
a) nie wiadomo jak sie wkomponuje valencia,
b) park to pracus, nie schodzi ponizej pewnego poziomu, ale bez jakichs wybitnych przeblyskow,
c) nani to goraca glowa, za duzo gra samolubnie i mota sie w dryblingu,
d) tosic to melodia przyszlosci...
e) giggs jest juz legenda i to juz nie te lata na skrzydlo, do tego za czesto nie moze grac bo nie wydoli, do tego jak juz ma grac to w srodku sie bdb spisuje - swieci przykladem dla mlokosow, mimo iz zostal przemianowany do gry na tej pozycji

na tym tak naprawde koncza sie nasi skrzydlowi, bo fletcher czy owen h. to nominalni defensywni pomocnicy

2. z powodu braku skrzydlowych SAF widzi na lewej (jak bedzie trzeba to pewnie i na prawej zobaczy) Rooney'a, a to wg mnie nie jest dobry pomysl, zeby np berbatov z owenem (czy jakas kupiona gwiazdka) grali z przodu, a Rooney harowal na skrzydle zamiast spelniac sie na swojej nominalnej pozycji czyli w ataku...trzeba sobie uswiadomic, ze sciagniecie kolejnego napastnika przesuwa tak naprawde Rooney'a na skrzydlo z prostego powodu - jest lepszy od pozostalych skrzydlowych - mam nadzieje, ze valencia sie przebije i bedzie naszym najlepszym skrzydlowym, ale od naniego Rooney jest lepszy i pewniejszy, a park to podobnie gra, ale nie potrafi nagle zagrac w ataku - Rooney bezproblemowo - jego pozycja
» 9 lipca 2009, 11:00 #20
oldtrafford: a aguero oprócz tego w ataku mógł by zagrać ribery jeśli by go kupili
» 9 lipca 2009, 10:58 #19
Elninio: Napastnikow nigdy nie jest malo odlicz Owena bo moze zagra 2 mecze i kontuzje zlapie i znow przesiedzi na trybunach na Berbatova niema co liczyc wiec zostaje 3 ;)
» 9 lipca 2009, 10:55 #18
oldtrafford: myślę że transfer zlatana do czerwonych diabłów byłby dobrym pomysłem grał by z Rooneyem bądź z berbatovem
» 9 lipca 2009, 10:55 #17
avo23: jesli 30 mln to brac

By zostalo jeszcze okolo 40 mln starczylo by na Younga i albo Sancheza albo COste :)
» 9 lipca 2009, 10:54 #16
gruby872: bardziej jest możliwe że trafi do nas bo barca najprawdopodobniej sprzeda eto i kupi fabregasa i chcą mascherano z liverpoolu to nam będą mogli sprzedać yaya bo za cesca chcą wyłożyć 46 mln euro także jest duża szansa na pozyskanie imbry i bardzo tego chce i jeszcze za taką kase
» 9 lipca 2009, 10:53 #15
sinedd91: lipinho89

a co Twoim zdaniem jest nie tak ze środkiem obrony ??
mamy Vidic'a i Ferdinanda ... prawdopodobnie najlepszą parę stoperów na świecie :) do tego na ławce mamy Jonny'ego Evansa, który radził sobie w tym sezonie bardzo dobrze :) jest jeszcze Wes Brown który także jest nominalnie środkowym obrońcą :) i jak grał na środku w sezonie 2007/2008 to również spisywał się conajmniej nieźle :) do tego mamy O'Shea, który również w razie potrzeby mógłby zagrać na środku obrony :) jest wysoki i nieźle gra głową :) na lewej obronie mamy Evrę a w razie kontuzji może go zastąpić właśnie O'Shea :) więc tylko prawa strona wymaga wzmocnienia :) bo jak Evra bd kontuzjowany to John się nie rozdwoi przecież :)

pozdro :)
» 9 lipca 2009, 10:51 #14
Michalxd90: Roney i Zlatan wymarzony atak lepszego nie moge sobie wyobrazic :) ewentualnie w trio z Torresem ;p Berbatov zmiennik lub troszke cofniety za nimi z tylu ;)

Roney Zlatan

Berbatov

Valencia NaniTosic ( lub jakis nowy skrzydłowy)
Carrick ( zmiennik Anderson)

Evra/Vidic/Ferdinand/Silva

Vds
» 9 lipca 2009, 10:51 #13
Kyniu93: Jeśli za 30 mln funtów to brać z zamkniętymi oczami.
» 9 lipca 2009, 10:51 #12
Agusssia: Niestety to raczej następna plotka wymyślona przez media.. Ciekawe co wymyślą jeszcze? '' Messi w Manchesterze United'' nigdy nie wiadomo heh.. Fajnie by było gdyby Zlatan dołączył do składu ale to raczej nie możliwe
» 9 lipca 2009, 10:47 #11
Mazak: Tak, gratuluje, i będziemy mieli 5-ciu napastników z pierwszego składu. 3 będzie musiało grzać ławe. I co teraz? Skoro przy 3 napastnikach były jaja z Tevezem bo musiał siedziec na ławie to co by bylo teraz. Pomyśl troche zanim coś napiszesz. Bo narazie płakać to mi sie chce...
» 9 lipca 2009, 10:46 #10
Elninio: Zlatan to Zloty Chlopak czsa zebysmy go kupili moze na mieszac w ataku
» 9 lipca 2009, 10:46 #9
lipinho89: no rozumiem ale jak kupimy tego prawego to oshea może grać i na prawej i na lewej z tego co wiem, a lewego się nie opłaca kupować bo jest dobrze obstawiona tamta pozycja :) no a co do środka to zgadzam się też trzeba by było zasilić tą pozycje jakimś dobrym transferem :)
» 9 lipca 2009, 10:39 #8
nyczu7: lipinho89 - po co ci prawy obronca jak mamy młodzitkiego i bardzo dobrego Rafaela i oczywicie Oshea wiec niewiem po co nam prawyobronca ja bym wolal kupic kogos jeszcez na srodek pomocy bo Hergreaves jest kuntuzjowany np : Yaya Toure z BArcy;))!!
» 9 lipca 2009, 10:34 #7
oldtrafford: Rooney i zlatan w ataku to może być hit
» 9 lipca 2009, 10:31 #6
nyczu7: fajnie by bylo gdyby Zlatan był Diabłem ale wydaje mi sie ze to tylko plota ;/
» 9 lipca 2009, 10:31 #5
lipinho89: Zlatan jest typowym napastnikiem, i jestem za tym transferem ale moim zdaniem przydałoby się kupić jeszcze jednego obrońce na prawą stronę... :)
» 9 lipca 2009, 10:30 #4
Azian: 30 mln? Jak najbardziej :P
» 9 lipca 2009, 10:29 #3
gruby872: ja też trzymam kciuki pozatym fajnie by było widzieć duet rooney zlatan
» 9 lipca 2009, 10:28 #2
eSeN: Trzymam kciuki aby się powiodło ściągnięcie Zlatana :D
» 9 lipca 2009, 10:26 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.