Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Antonio Valencia zawodnikiem Manchesteru United?!

» 28 czerwca 2009, 15:08 - Autor: misza - źródło: The People
Po długich negocjacjach, które odbyły się w nocy z soboty na niedzielę, Manchester United doszedł do porozumienia z Wigan Athletic, na mocy, którego Antonio Valencia od przyszłego sezonu będzie piłkarzem Manchesteru United - dowiedział się dziennik The Peopole.
Antonio Valencia zawodnikiem Manchesteru United?!
» Po długich negocjacjach, które odbyły się w nocy z soboty na niedzielę, Manchester United doszedł do porozumienia z Wigan Athletic, na mocy, którego Antonio Valencia od przyszłego sezonu będzie piłkarzem United.
Za ekwadorskiego piłkarza władze klubu z Old Trafford będą musiały zapłacić 15,25 miliona funtów. Gazeta jest przekonana, że w ciągu najbliższych dni Czerwone Diabły sfinalizują jeszcze dwa inne transfery. Mowa tu o Karimie Benzemie, który z francuskiego Lyonu ma przyjść za 40 milionów funtów oraz o Alexisie Sanchezie z Udinese. Cena odstępnego za Chilijczyka wynosi 15 milionów funtów.

Jednak zdecydowanie najważniejszą informacją dnia jest fakt, że od przyszłego sezonu Antonio Valencia będzie piłkarzem Manchesteru United. Ekwadorczyk będzie pierwszym piłkarzem, który zasili klub z Old Trafford tego lata.

Informacji tej jeszcze nie potwierdziły oficjalne strony internetowe obu klubów.


TAGI


« Poprzedni news
Pele: Ronaldo jak Best
Następny news »
Yaya Toure na celowniku?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (168)


Kyniu93: Jak dla mnie transfer Valenci jest dobrym pomysłem.
» 30 czerwca 2009, 15:05 #120
Master123: przemuch88 ---> weź sie czlowieku nie osmieszaj nie znam pilkarza z ekwadoru ktory byl gwiazda swiatowego formatu i ciagnal gre swojej druzyny, ty zapewne tez nie poniewaz takiego nie bylo i taka jest prawda . Mecze ligi meksykanskiej moze jeszcze tybetanskiej smiechuwarte . Byl taki pseudo kozak castillo czy jakos tak, napastnik z meksyku nawet strzelal bramki brazylii na mstrzostwach ameryki południowej przeszedl to City za Eriksona zagral 3 mecze i słuch o nim zaginol .

Przestańcie sie ludzi glupio jarac tym transferem w tym okienku stracilismy 1/3 jak nie wiecej naszej sily ofensywnej a wy myslicie ze nas zbawi przecietniak z Wigan dawac jesze w takim razie Gutiereza i Downinga LM mamy w kieszeni . Połowa z was kibicije od 3 sezonow i nawet nie pamieta jak odpadalismy z LM w grupie byly 4-5 sezonow w ktorych nic nie ugralismy grały drewna typu Smith djemba klebersony belliony i inne ch** wie co ktorych nazwisk nawet nie potrafie poprawnie napisac . Zacznijcie używac mózgu a nie żyć chorymi nadziejami z których nic nie wynika marzyć o sukcesach bedzie mozna jak sciagniemy choc jednego grajka z prawdziwego zdarzenia w co nadal głęboko wierze .
» 30 czerwca 2009, 12:34 #119
przemuch88: a 10 letnie dzieciaczki-kibice manchesteru united od razu skazują Antonio na porazkę,że będzie niewypałem....żal mi Was bo oceniacie piłkarza nie po tym jak gra tylko dlatego ze zapewne nigdy o nim nie słyszeliście...wg mnie jest dobry,SAF obserwował go jakis czas i nie chciałby go na OT jesli byłby słaby.ktoś napisał że w ekwadorze nie moze byc dobrych piłkarzy..hahaha myślisz że tylko europa i brazylia ma dobrych piłkarzy??
to obejrzyj sobie kilka meczy ligi meksykańskiej...a co do transferów to zyczyłbym sobie jeszcze napastnika,myslę że styknąłby huntelaar jesli nie on to jakiś mocniejszy kaliber,koniecznie pełnowartościowy zmiennik Owena i o prawy obrońca z aspiracjami ofensywnymi jak niegdyś Gary:)
no,to na tyle,PZDR
» 30 czerwca 2009, 12:13 #118
seba13051996: @as7

12 ich tam jest
» 29 czerwca 2009, 20:27 #117
seba13051996: @blakely

Ja sie z toba nie zgadzam bo wedlug mnie powinno byc tak:

-----------------------VDS--------------------------
Rafael---------Vidic---------Ferdinand-------Evra
Valencia-------Anderson-----Carrick----Nani
Aguero
Rooney
» 29 czerwca 2009, 19:11 #116
Master123: kempekk ---> tez mam nadzieje ze sie myle niestety zdrowy rozsadek i wiedza podpowiada inaczej ;(
» 29 czerwca 2009, 17:24 #115
kempekk: Boje sie ze bedzie to nie wypał.Szkoda ze z Riberym nie wypaliło.Czego SAF nie zainteresuje sie Ashlayem Youngiem ? Aaronem Lenonem ?
Mam nadzieje ze sie myle co do Valenci
» 29 czerwca 2009, 16:49 #114
Master123: Djembe verona klebersona richardsona smitha i jeszcze kilku tym podobnych tez chcal co sie okazalo nie bylo sukcesow pare ladnych lat .
» 29 czerwca 2009, 15:54 #113
bad15: 19adisss71 ----> Ty jesteś poważny? Huntelaar lepszy od Hiquaina? Po pierwsze nie mów na Raul tak jak mówisz bo to już jest symbol, piłkarz na wymierającym gatunku -legenda. To tak jakbyś mówił o Giggsie. Po drugie Hiquain jest lepszy nie tylko od Raula czy Huntelaara ale też od Benzemy. Ile strzelił Karim bramek w tym sezonie? 17! A Hiquain? - 22! I to w jakiej lidze... francuska odstaje od hiszpańskiej I do tego Argentyńczyk zaliczył około 10 asyst. A Benzema jest już troszkę przereklamowany bo ludzie się nim podniecają a co on grał w tym sezonie? No może i zdobył 17 bramek ale to tylko ze względu na to jakie dostawał podania. Hiquain ma bramek nie dość że więcej to jeszcze ciągnał caly Real gdy im nie szło. A Maradona powołuje sobie Aguero i nic sobie nie robi z tego że ma obok siebie 22 zaledwie letniego Hiquaina który może być nawet lepszy od Aguero.
» 29 czerwca 2009, 15:53 #112
pawlak0908: Nie siejcie tak paniki, kto powiedział że najlepsi piłkarze są portugalczykami, brazylijczykami lub anglikami itp... Zobaczymy jak będzie grać, a jak Ferguson chciał go w składzie to znaczy że jednak coś tam potrafi :P
» 29 czerwca 2009, 14:53 #111
18kamil78: Jeśli bankowo jest Diabłem to z całym szacunkiem dla jego niewatpliwie ciekawych umiejętnosci on NIE powinien dostać tego magicznego numeru "7"
» 29 czerwca 2009, 14:19 #110
M4S73R: Trudno mi uwierzyć w to żeby jakiś Ewkadorczyk (Valencia) lub Chilijczyk (Sanchez) osiągnął choć podobny poziom do Ronaldo, Beckhama ...
- w Ekwadorze i Chile nigdy nie było ''wielkich'' piłkarzy, którzy byliby ''wielkimi'' w wielkich klubach.
- z Reprezentacji Chile takim wyróżniającym piłkarzem był Ivan Zamorano, ale to też nie jest ten ''wielki'' piłkarz.
- w Ekwadorze nie ma i nie było takich piłkarzy.


- wg. mnie powinniśmy szukać skrzydłowych pochodzących z: Anglii, takich którzy by nie tęsknili za gorącym słońcem ... no ale ciężko jest znaleźć takiego piłkarza, pomijając Younga, Lennona.
- drugim krajem którym powinniśmy się zainteresować jest Hiszpania. Mają świetnych graczy, oczywiście nie wszyscy są do wzięcia ... najlepiej szukać wychowanków Atletico M. lub Barcelony, takich którzy nie odejdą do Realu - heh smile.gif
- zazdroszczę Barcelonie tylu świetnych wychowanków ...
- trzeci kraj Francja ... Ribery, ciężko go byłoby wyciągnąć, ale jest jeszcze wielu, wielu innych, przykład: Ben Arfa itd. itd.



Zobaczymy jak będzie z tym A. Valencią, ja osobiście nie będę zadowolony z tego transferu. Wg. mnie będzie niewypałem.
» 29 czerwca 2009, 13:37 #109
jed: @lukasz1143...

A teraz są?
» 29 czerwca 2009, 13:03 #108
Matiz1993: Ja bym tam tego nawet nie czytał gdyby nie ciekawość. Ale poczekajmy na oficjalne potwierdzenie.
» 29 czerwca 2009, 13:00 #107
Przemoo: The Peopole??!!... 20 znaków
» 29 czerwca 2009, 11:54 #106
lukasz1143: Porównajcie sobie baze treningową itp itd w wigan a w Manchesterze. Daren Fltecher czy Carrick też nie byli od razu gwiazdami .
» 29 czerwca 2009, 11:06 #105
lukasz1143: Podobno przeszedł testy medyczne :) Teraz czekam na Kuna :)
» 29 czerwca 2009, 10:09 #104
robert1976: witajcie jeżeli transfer okaże się faktem to trzeba przyznać że to dobry ruch ten zawodnik potrzebuję tylko szlifu który to u Fergusona dostanie zdrowa rywalizacja i ambicja bo talent posiada i będziemy mieć kolejny diament dobry ruch Sir Alexa oby tak dalej
» 29 czerwca 2009, 09:26 #103
nani166: Nie jest to transfer marzenie i jakoś w niego nie wierze, chociaż bym chciał. Będę zadowolony jak puknie min 4 bramki albo z 10 asyst zaliczy. Czekam na transfer Kuna albo Karima
» 29 czerwca 2009, 09:21 #102
19adisss71: no Huntelaar zagral 20 meczy ale jest lepszy od starego gnoja Raula czy jakiegos Higuaina
» 29 czerwca 2009, 09:04 #101
gryfu: Verony, Klebersony, Djemby-Djemby itd po prostu nie sprawdziły się w Angli, a Valencja tak
» 29 czerwca 2009, 08:54 #100
jed: Verony, Klebersony, Djemby-Djemby itd też nie były przypadkowymi transferami, a jak się kończyły wszyscy wiemy. Nie wierzę w tego Valencie tak samo jak w Tosica. Obaj mogą być solidnymi skrzydłowymi na miarę Portsmouth.

Poza tym jak możecie pisać bzdury o tym, że potrzebujemy głównie napastnika? Rooney, Berbatov to klasa światowa, a do tego mamy masę utalentowanych młodzików na czele z Welbeckiem, który w przyszłym sezonie może trochę namieszać w linii napadu. Przede wszystkim to my potrzebujemy właśnie skrzydłowego... Giggs gra w środku, Park jest solidnym rzemieślnikiem, Nani ma potencjał, ale niestety nie wykorzystuje go, Welbeck jest świetny, ale na szpicy, a nie na skrzydle, Tosic i Valencia to przeciętniacy, a Fletcher na skrzydle to patałach.

Powinniśmy kupić kogoś naprawdę bardzo dobrego. Drugiego Ronaldo nie znajdziemy, Ribery nie przejdzie, ale nawet taki Lennon albo Arteta byliby w porządku. Oni w przeciwieństwie do Valenci wyróżniają się w swoich zespołach, a Tottenham i Everton to 2 klasy wyżej niż Wigan.

Co do Tima Howarda... Amerykanin po prostu genialnie grał w Pucharze Konfederacji. Przecierałem oczy ze zdumienia na widok niektórych piłek, które wyciągał. W dużej mierze sukces USA jest jego zasługą, także pomysł nie najgorszy. :]
» 29 czerwca 2009, 03:02 #99
Zed: b90
czego chcesz od Berbatova x.x
» 29 czerwca 2009, 00:46 #98
Elwibrator: damian889xx

A co ma byc kolejne mistrzostwo i walka o puchar LM :D Manchester zawsze daje sobie rade :) W koncu mamy boss'a od tego jest trenerem u nas od tylu lat tak wiec wie co robi :) a jak by ten transfer byl niewypalem no to co sie bedziemy przejmowac spojrzmy na Verona byl niewypalem ale teraz nikt tym sie juz nie przejmuje :)
» 28 czerwca 2009, 23:12 #97
b90: Howard byłby najlepszy, pokazał klasę na Pucharze Konfederacji.

A Luis Fabiano królem strzelców PK i aż się prosi żeby go wykupić z Sevilli, a kosztuje tylko 30mln i jest z pewnością o wiele lepszy niż Berbatov.
» 28 czerwca 2009, 23:06 #96
funManUtd17: A co byście powiedzieli na to, że za rok powróciłby do nas Tim Howard? Skoro nie Ben i nie Tomek to myśle, ze Howard to najlepszy kandydat. W United miał ciężki start i w zasadzie przez 1 błąd wyleciał. A teraz nabrał doswiadcznie, dojrzał piłkarsko i ma najlpeze lata przed sobą. Broni to co ma bronić. Może czasem zdarza mu się błąd ale kazdemu to się zdarza.
» 28 czerwca 2009, 22:56 #95
kondziormucr7: witam! wie ktos moze co za muza leci w filmiku z dzialu interaktywne na tym serwisie "Zachowanie Ronaldo w meczu z City" ? Przepraszam za off topic... a co do przebuowy druzyny to jestem za Sanchezem oraz Aguero.pozdrawiam
» 28 czerwca 2009, 22:31 #94
ManUTD1878: Trzeba ufać Fergusonowi , to nie jest przypadek że go kupił !
» 28 czerwca 2009, 22:14 #93
lukaszosiny: Ej chłopaki, dajcie szanse temu zawodnikowi. Może to było dobre posunięcie aby kupić tego piłkarza zobaczymy niebawem :)
» 28 czerwca 2009, 21:48 #92
Totti1212: Jak mu się przyglądałem na meczach to ;/ tak szczerze to jest za słaby do tej drużyny
» 28 czerwca 2009, 21:41 #91
PawcioMoron: przemuch88.. podoba mi sie to co napisales.. jest w tym sporo prawdy i mam nadzieje, ze sie sprawdzi :)
» 28 czerwca 2009, 21:37 #90
spartakus1987: Osobiście uważam, że ten transfer jest pewny :) SAF wie co robi i kogo potrzebuje do tworzenia Wielkiego Manchesteru :D Zresztą widać, że powoli przygotowuje się do odejścia i chce swojemu następcy pozostawić samych młodych i perspektywicznych graczy, którzy jeszcze przez kilka sezonów podszlifują swoje umiejętności pod okiem naszego Wielkiego Trenera! Myślę, że z Valencią będzie na początku jak z Carrickiem, Berbatovem (zobaczycie, że w tym sezonie pokaże dlaczego jest u nas) czy Andersonem. Wierzmy wszyscy w doświadczenie i nosa Sir Alexa, bo On siedzi w tym interesie naprawdę masę czasu i odnajduje ludzi pasujących do stylu Manchesteru nie od dziś ;)
» 28 czerwca 2009, 21:34 #89
przemuch88: ej co Wy chcecie od Valencji??
wg mnie moze nie jest świetny,ale napewno dobry:)
a jak wiadomo SAF z dobrych zawodników robi ŚWIETNYCH ZAWODNIKÓW tak jak np w przypadku Crisa,przychodził do nas z Portugalii jako dobry a został sprzedany do realu jak najlepszy piłkarz świata...
to samo Vidić....czy ktoś o nim mówił że jest jednym z najlepszych stoperów na świecie gdy grał w Rosji?? NIE,NIE,NIE!!
Większość pod czujnym okiem Alexa wyrasta na świetnych zawodników i wierzę że z Antonio będzie tak samo:)
» 28 czerwca 2009, 21:33 #88
piotrz7: Troche duzo kasy, ale zobaczymy jak bedzie gral
» 28 czerwca 2009, 21:26 #87
PiterParker: Naprawdę tak powiedział? Wątpię SAF chyba szanuje swoich zawodników.
» 28 czerwca 2009, 21:14 #86
serro: Eeeeeeeh Wariat patrze na te komentarze i wydaje mi się że wielu z was nie docenia składu który mamy wymieniacie nazwiska pilkarzy a na dobra sprawe jest nam potrzebny jeszcze tylko napastnik Czy bedzie to Benzema czy Huntellar czy Brożek niech tylko strzela bramki dla United reszta jest naprawde elegancka powoli stery moga opawnowywac mlodzi jak Wellbeck Gibson Macheda czego życze tym mlodym chlopakom pozatym miejmy nadziej ze wroca Possebon i Hergraves wtedy SAF bedzie mial kolejne warianty taktyczne ktore miejmy nadziej beda zaskakiwac rywali niech klase pokaze wreszcie Nani forme ustbilizuje Anderson i wypada zyczyc tylko zdrowia Fabio da Silva aby Evra nie czul sie tak pewnie na lewj obronie jesli transfer Valenci zostanie potwierdzony bedziemy mieli niezlego skrzydlowego i to by bylo na tyle po co szastac milionami w stylu Realu skoro posiadamy juz dobry sklad..... Pozdrowionka :)
» 28 czerwca 2009, 21:03 #85
Elwibrator: SAF wie co robi skoro chce go to znaczy ze cos w nim jest. Poczekamy zobaczymy w nowym sezonie mam nadzieje ze to nie koniec transferow :)
» 28 czerwca 2009, 20:55 #84
elpajaco93: rvn1993----- SAF nie jest bogiem, J.S. Verona to pomysl SAF i co dalj tyle sopy i go* wno mieli
» 28 czerwca 2009, 20:45 #83
PiterParker: Jurekdata a ty niby też masz wtyki w przyszłości że wiesz kto pasuje do United a kto nie?
» 28 czerwca 2009, 20:40 #82
Mixek: ok to jeden cel transferowy został zrealizowany :)
Teraz czekam na drugi czyli na Benzeme
A trzecim będzie Douglas i na tym okienko transferowe się dla nas skończy
» 28 czerwca 2009, 20:26 #81
rvn1993: elpajaco93 -------Huntelar w MU by sie odrodził jestem pewien a benzema poszukuje nowych wyzwan lyon zdobył 7 razy z rzedu mistzrostwo i tyle jezlei SAF chce go sprowadzic to znaczy ze wierzy w niego i jest przekonany ze bedzie strzelał bramy dla MU jak by nie był przekonany nie gdy by nie dał 40 mln tak samo jak wierzył w Dobry transfer RVN czy Ronalda Aguero dobry ale ale na przyszłosc 21 lat i moze sie spalic w MU bo nie udzwignie tej presji ale masz racje lepiej kupic go juz teraz niz nam ktos sprzatnie go z pod nosa
» 28 czerwca 2009, 20:13 #80
jed: Ronaldo miał 17 lat jak go ściągaliśmy, a Sporting jest dużo lepszym klubem od Wigan - wielokrotny mistrz Portugalii, gra w LM itd. Poza tym nie chodzi o to, że Valencia jest słaby, bo Wigan jest słabe, tylko w takim klubie dużo łatwiej jest zabłysnąć.

Widzieliście chociaż jak on gra? Jak dla mnie nie jest to nic nadzwyczajnego. Gość jest na pewno gorszy od Lennona, a ten też zawodnikiem formatu Ronaldo nie jest. Ślepo wierzycie, że każdy kto przyjdzie na Old Trafford musi być genialnym zawodnikiem.

Nie przeczę, że Valencia jest dobrym, solidnym skrzydłowym i jakieś tam umiejętności posiada, ale zastanówcie się, czy Manchester United powinien zadowalać się jedynie tymi solidnymi?
» 28 czerwca 2009, 20:09 #79
plocio7: "Sir Alex Ferguson finally stepped into the transfer market last night after clinching the £15.25million signing of Antonio Valencia from Wigan."

Artykuł -

[link usunięty]
-on-fergie-wishlist%26method=full%26objectid=21478297%26siteid=93
463-name_page.html
» 28 czerwca 2009, 20:06 #78
7mati7: lulinha juz znam jego nazwisko od roku .w fifie zrobili z niego gwiazde na boisku tez potrafi sie pokazac jest wysmienity ale coz manchester go nie kupi
» 28 czerwca 2009, 19:59 #77
elpajaco93: mam ja racje bo inni sadza ze to sa super gwiazdy,a alexis sanchez to zawodnik z przyszloscia tak samo jak aguero tez mug by sie przydac jakis prawy obronca bo rafael jest za mlody a neville za stary ;/ to taki maico mugl by byc dobrym transferem ;p
» 28 czerwca 2009, 19:59 #76
Rusek93: Ktoś podsunął nazwisko Lulinha! Sprawdziłem typa i 19 latek gra... jak z nut! Kapitalny młody zawodnik. Jednak ma wysoką klauzę;/ 30 mln...
macie rację co do Benzemy i Hunteleara, są to zawdnicy typowo ligowi;x Aguero jest młodziutki i bardzo utalentowany. Najchętniej widziałbym go w MU
» 28 czerwca 2009, 19:56 #75
elpajaco93: rvn1993 --- badzmy realistami valencia praktyczne nie gral z wielkimi klubami pa za premier benzema to strzela tylko bramki w lige tam gdzie OL zdobywal lige praktyczne co rok (tylko im teraz nie wyszlo) huntenar jest juz leprzy ale w tym sezonie zadko gral w Realu. Sadze ze jak przyjdzie aguerro to wtedy MU pokaze na co go stac, aguerro ma 21 lat i jest przyszlosciowym zawodnikiem i chciaz nie pokazal nic wielkiego w tym sezonie bo przycimil go calkowicie forlan ale w poprzednich byl fantastyczny
» 28 czerwca 2009, 19:46 #74
kondik4: Na innych stronach poświęconym Manchesterowi nie ma takiej informacji więc radzę jeszcze poczekac na potwierdzenie tego transferu ;)
» 28 czerwca 2009, 19:28 #73
19adisss71: Jesli chodzi o atak to federico ma 100% racji Huntelaar byłby najlepszy do ataku no i jest tanszy od benzemy, bo aguero raczej nie przejdzie...
» 28 czerwca 2009, 19:23 #72
Master123: matifernandez ---> a moze cos mądrego napiszesz albo raczej udowodnisz mi że sie nie znam :p

czesty1 ---> tak polowicznie masz racje w pewnym momencie w Wigan bylo komu strzelac bramki oczywiscie jak na realia Wigan do polowy sezonu gral Heskey czlowiek ktory praktycznie tylko nadaje sie do dopychania pilki do siatki . Na poczatku dobrze grał Zaki potem doszedł Mido . Jest również ten smieszny Rodallega wiec troche napastnikow mieli . Za duzo oni co prawda nie nastrzelali wiec moze jednak te jego "podania" do nich nie byly za dobre .
Jak tam szczerze mowiac tych "świetnych" jego podan nie widzialem za duzo .
Statystyka bodaj 3 asyst raczej również nie klamie .

Bartekp8 ---> jesli chodzi o kluczowe podania Valencji to przeczytaj to co napisalem do kolegi wyżej . Dodam z innej beczeki ze niewiedziec czemu moge wymienic przynajmniej paru skrzydlowych którzy sie faktycznie wyroznili swoja gra . Bylo widac ze odstaja w jakis sposob od swojej drużyny czyms sie wyrozniaja. Natomiast ten Valencja zwykly wyrobnik jakich masa na swiecie nie tylko w EPL niby potrafi przyjac pilke cos tam podac do najblizszego kolegi, kopnac pilke w pole karne, w miare szybki, ale niczym nie zaskakuje ani bramkostrzelny, brak charakterystycznego dryblingu, jakiegos wielkiego ciagu na bramke brak taki w sam raz na Wigan NIE NA MU ! Konćząć Arteta, Lenon, Young, nawet Pieenar bądz Milner w niczym nie sa gorsi a niektrzy zwlaszcza 3 pierwszych o niebo lepsi od ulubienca tutejszej publicznosci valencji :p I nawet jak 200 osob bedzie powtarzac jedna po drugiej nie mogac poprzec tego wiedza z autopsji ze valencja jest swietny nikt mi tego nie wmowi bo wiem co widze na wlasne oczy .
» 28 czerwca 2009, 19:20 #71
Ciesiel91: Mascherano nie przejdzie z Liverpoolu do United ;p Nie skreślajmy Valencii, będzie miał okazje pokazać na co go stać. Wydaje mi się, że gorszym transferem był Tosic i nie wydaje mi się, żeby na stałe zagościł w pierwszym składzie.
» 28 czerwca 2009, 19:17 #70
rvn1993: elpajaco93 -----Ribery nie chce garc w MU i nie bedzie jak juz przejdzie to Hiszpania kupic tak:Benzema albo Huntelar wole tego drugiego i do tego Aguero i Liczymy ze Nani pokaze na co go stac do tego swietny Rooney w ataku z Benzema albo huntelaem i bramy padaja a w pomocy okazuje sie ze swietnia gra po kontuzji Owen Hergrews i znow swietny sezon rozgrywa Carick . Valencia poakzuje ze jest warty Grania w MU i ma swietne mecze MU jest na ustach wszystkich a SAf jest wielbiony i MU zgrania wszytsko
» 28 czerwca 2009, 19:16 #69
elpajaco93: moim zdaniem valencia nie bedzie dobrym transferem leprzym na miejsce ronaldo byl by ribery albo aguero ktory za pare latbedzie najleprzym pilkazem swiata!!
» 28 czerwca 2009, 19:09 #68
seba13051996: LUDZIE CO WY NA STRONIE THE PEOPLE JEST WYRAZNIE NAPISANE O TRANSFERZE VALENCI. WEZCIE MORE FOOTBALL.
» 28 czerwca 2009, 19:06 #67
onet66: No nie tylko nie Valencia
Moim osobistym marzeniem jest transfer mascherano
» 28 czerwca 2009, 19:00 #66
RapGame: pfff... na stronie The People nawet słowem nie ma wspomniane o transferze wiec głowy do zimnej wody panowie...
» 28 czerwca 2009, 18:53 #65
bbauza: ja bym jeszcze schłodził troszkę głowy koledzy, bo to nic potwierdzonego. Jednak, Valencia to dobry zawodnik, taki, który będzie pracował na boisku. Odszedł Tevez - szkoda, walczak na miarę MU. Odszedł Ronaldo...miał jeden sezon gdzie na poważnie podszedł do sprawy z grą defensywną. Walczak to z niego nie był i mi go nie szkoda.
Nani...jeśli zostanie, to może będzie więcej grał - dobry początek kariery na Old Trafford nie przełożył się na dalszą grę. Anderson miał na odwrót, teraz gra bardzo dobrze i z pomysłem.
A więc, jeśli Valencia przyjdzie do nas, to kolejnego skrzydłowego nie ma sensu kupować. Do środka pomocy myślę, że SAF nie kupi nikogo...we wrześniu wraca Owen, to nam wystarczy.
Napastników doświadczonych mamy 2! może jeden by się przydał fajnie byłby zobaczyć szweda Marcusa Berga. Po co nam kolejny wielki napastnik, skoro mamy Berbę i Rooney'a!?
» 28 czerwca 2009, 18:42 #64
kamipl91: No to nieźle. 15mln to nie taka wysoka cena za takiego zawodnika. Ciekawe jaki będzie następny transfer?
» 28 czerwca 2009, 18:27 #63
Jasmin: ManUtd4Ever twierdzisz ze Sporting Lizbona jest słaby? proszę cię, jeśli dla ciebie czołowy i jeden z najlepszych klubów w portugalii to słabiak to weź lepiej zmień zainteresowania bo na piłce się nie znasz...
» 28 czerwca 2009, 18:19 #62
Ciesiel91: Teraz tak sobie myślę, że prawie każdy domaga się sprowadzenia jakiegoś napastnika, żeby zastąpić Teveza. Zakładając, że do Man Utd przeszedłby Benzema albo Aguero to ktoś znowu będzie musiał siedzieć na ławce. Berbatov wart 30 mln? Benzema wart minimum 40 mln a może Rooney?
Wiem, że jakiś napastnik się przyda, bo przecież dwie osoby nie będą w stanie grać w każdym meczu, do tego dochodzą jeszcze kontuzje itp. A młodych napastników mamy tylko, że brak im doświadczenia.
» 28 czerwca 2009, 18:12 #61
mervel: powtarzam po raz kolejny- nie ma nigdzie żadnego oficjalnego info! więc autor trochę się chyba zagalopował....
kolego jojo jako jeden z nie wielu potrafi zachować zdrowy rozsądek... ;]
nawet na podanym źródle nie piszą o tym transferze, więc nie zdziwię się jeśli to jeszcze nic pewnego.
chłodniejszych głów koledzy....
» 28 czerwca 2009, 18:11 #60
Krystian1224: Zaskoczyli mnie torszku jest on dobrym zawodnikiem ale obawiam sie że w Manchesterze moze sobie ie poradzić ale ufam że Ferguson wie co robi :D
» 28 czerwca 2009, 18:08 #59
ManUtd4ever: Ja osobiście bardzo się ciesze z tego transferu ze względu na to że Valencia jest obiecującym zawodnikiem.

jed
Czemu oceniasz Antonio przez to w jakim klubie gra? Przecież CR7 grał w sałbym Sportingu Lizbona i patrz, wszystkie kluby się teraz o niego biły.
» 28 czerwca 2009, 18:08 #58
RapGame: na oficjalnej stronie nadal nie widac potwierdzenia;/
» 28 czerwca 2009, 18:05 #57
jed: Mnie on nie przekonuje... Jaki zawodnik może grać w Wigan? Co najwyżej solidny... Za takiego na pewno nie należy się 15 mln funtów. To żadne zastępstwo dla Ronaldo. Zobaczymy jak się sprawdzi. Mam nadzieję, że pozytywnie mnie zaskoczy.
» 28 czerwca 2009, 17:59 #56
Manutd94: Villa na 100 % nie przejdzie to MU.Po za tym nie widze go jakos u nas. Chetnie zobaczylbym Benzeme w koszulce United , bo jest mlody , a juz bardzo dobry i bramkostrzelny czego brakuje naszym napastnikom. Jezeli nie wypalilo by z Benzemą to Aguero bylby dobrym zakupem.
» 28 czerwca 2009, 17:58 #55
Jasmin: No więc tak:

VDS
Evra-Vidić-Rio-Owen
Nani-Carrick-Anderson-Valencia
Rooney-Aguero

Zmiennicy: Foster, O'shea, Evans, Fletcher, Park, Giggs, Berbatov
» 28 czerwca 2009, 17:57 #54
piter100000: nikoto76. spójrz na trzeźwo na całą sytuacje. Scholes ma swoje lata tak samo jak Giggs. żaden z nich nie będzie w stanie unieść trudów całego i ciężkiego sezonu jaki jest w Anglii.środek pomocy to nie jest naturalna pozycja Giggs'a. obydwaj na pewno są nam bardzo potrzebni ale mogą zagrać ledwie kilka meczy na najwyższym poziomie. ich rola pewnie sprowadzi się do tego że będą ostoją dla młodych piłkarzy i w kilku meczach na pewno sir Alex ich wykorzysta. Carrick nie jest tak jak mówiłem typowym rozgrywającym chociaż ma naprawde niezłe zagrania i jest troche niedoceniany. mi chodzi o zawodników pokroju Moutinho ze Sportingu czy Xavi albo Iniesta bo takich nam brakuje.
» 28 czerwca 2009, 17:56 #53
Adam11: Ja co do tego środkowego się nie zgadzam. Fakt Scholes był dla mnie chyba nawiększym rozczarowaniem ubiegłego sezonu, ale przypominam, że sezon 2006/2007 miał re-we-la-cy-jny! przynajmniej według mnie ale nie tylko! Na tą chwilę widać gołym okiem, że Carrick z sezonu na sezon gra corac lepiej a w ostatnim piłeczki rozdawał piękniusie. Anderson natomiast bardzo dobrze gra w destrukcji. Obaj Anderson i Carrick są dla mnie połączeniem najlepszych cech Scholesa mimo że żaden z nich nie dysponuje taką torpedą w stopie. Jeśli ktoś napisze, że potrzeba nam zawodnika, który będzie miał cechy i Carricka i Andersona to może i się zgodze z tym że na tą chwilę funkcje zespołu pełnione wcześniej przez jednego Scholesa pełnione są przed dwóch zawodników. Co innego jest na lewym skrzydle tu uważam jak coś potrzebne są zmiany Giggs (mój ulubiony zawodnik united) niestety nie jest wstanie tak zapieprzać po skrzydle jak kiedyś, Nani to puki co wielka niewiadoma potencjał ma ale może okazać się niewypałem. Reasumując na środkowego bym nie wydawał kasy.
» 28 czerwca 2009, 17:56 #52
witek: W końcu :) Wprawdzie info nie zostało jeszcze oficjalnie potwierdzone to nie wyobrażam sobie żeby ten transfer nie doszedł do skutku. Fergie obserwuje Valencie już od kilku sezonów i doskonale wie, że Ekwadorczyk wpasuje się do United. Piłkarz ograny w Premier League, szybki, praktycznie nie tracący piłek, ponieważ gra bardzo inteligentnie. Po prostu materiał na gwiazde światowego formatu! W dodatku cena - nieco ponad 15 mln funtów, uchodzi w tych czasach za promocyjną.

Kto będzie następny? Myślę że całkiem realne są transfery Benzemy ( jego jestem pewny na 90% ) i Alexisa Sancheza. Najrozsądniej byłoby nie kupować kolejnego skrzydłowego by nie doszło do marnowania się takich talentów jak Tosic, czy ciągle Nani. Sir Alex jednak wie co robi...
» 28 czerwca 2009, 17:49 #51
JoJo: nie ma potwierdzenia - nie ma transferu - czegoś takiego nawet nie powinno się takiego pisać
» 28 czerwca 2009, 17:48 #50
aroo7: nikoto76 Giggs i Scholes prawdopodobnie zagrają swój ostatni sezon. A Carrick... do najlepszych sporo mu brakuje.
» 28 czerwca 2009, 17:47 #49
czesty1: ---->nikoto76
buhhaha ciekawe ile jeszcze pogra Scholes i Giggs na wysokim poziomie i czy wytrzymaja tyle meczy w sezonie Carrick to przecinak chociaz na jego miejscu bardziej mi pasuje Fletcher lub Owen(jak bedzie w pełni sił)
.A nam potrzeba kogos takiego jak Diego kreatywny technik z wizja pola dokładnym podniem ktory potrafi wziasc ciezar gry na siebie i z dominowac srodek pola.
Na ta chwile nie mamy takiego zwodnika!
» 28 czerwca 2009, 17:47 #48
Bartekp8: Master123
A Ty widziałeś? Oglądam większość meczy oraz skrótów EPL Valencia jak dla mnie pasuje na skrzydło w United. Nie będzie grał tak egoistycznie jak Ronaldo, więcej podań (które w wykonaniu Antonio są niezłe) przyspieszy grę MU.
Teraz potrzebny nam Benzema na przód albo Aguero i tak jak napisał
piter100000 środkowy pomocnik, ktoś jak Xavi lub Fabregas, jeśli wszyscy by się zgrali to gra Manchesteru wyglądała by nieziemsko ;]
» 28 czerwca 2009, 17:39 #47
rvn1993: Proszę dajcie mu szansę Mysle ze bedzie z niego pozytek dajcie mu szanase Jeszce Benzema i i sachez i jestesmy najlepsi na swiecie sory juz jestesmy ale sie unocnimy
» 28 czerwca 2009, 17:38 #46
nikoto76: piter100000
nie pisz głupot, środkowych pomocników jest aż za dużo, do kreowania gry jest aż 3 zawodników - Carrick, Scholes, Giggs, a Ty chcesz jeszcze jednego??
» 28 czerwca 2009, 17:34 #45
przemuch88: hmm..?napiszę tak,GIT!!:)
większosc piłkarzy na których saf zwraca uwagę jest dobrych,dopiero gdy przechodzą na OT stają się najlepsi,i w 100% wierzę,że z Walencją będzie tak samo:)
» 28 czerwca 2009, 17:32 #44
kikson: Ferguson bardzo naciska na ten transfer, a ja Fergusonowi ufam. Cieszę się z jego przybycia. Ale jak na razie nie ma oficjalnego komunikatu.
» 28 czerwca 2009, 17:29 #43
M4S73R: Nie widzę tego gościa na Old Trafford, wg. mnie będzie to wielki niewypał.
- no ale zobaczymy
» 28 czerwca 2009, 17:27 #42
CSI: jeszcze Aguero ma do nas dojsc
» 28 czerwca 2009, 17:26 #41
mervel: hmmm ciekawy zawodnik i myślę że by się nam przydał... ALE skąd to info?! na stronie podanego źródła (the people) nie ma ani słowa o tym transferze! jedynie parę plotek...
a więc skąd ta pewność??
» 28 czerwca 2009, 17:13 #40
czesty1: --->piter100000
popieram
---->Master123
nie gadaj jak nie wiedziales Valenci w akcji w Wigan nie miał kto wykorzystac jego podan w Man U sie tacy znajda:D
Zaj**isty zakup.
» 28 czerwca 2009, 17:12 #39
gruby872: no w końcy jakiś transwer
» 28 czerwca 2009, 17:05 #38
orion: No nie tylko nie Valencia......
» 28 czerwca 2009, 16:58 #37
piter100000: każdy tylko o napastnikach i obrońcach a ja myśle że przydałby by się nam środkowy pomocnik z prawdziwego zdarzenia. Scholes ma już swoje lata, Anderson póki co to jeździeć bez głowy bardzo szarpana jest ta jego gra, a Carrick, Fletcher czy Owen to nie są zawodnicy od kreowania gry tylko od czarnej roboty na boisku. dlatego ja bym się rozejrzał za jakimś do brym rozgrywającym
» 28 czerwca 2009, 16:49 #36
Smiksu: Zdolny, młody skrzydłowy - takich nam trzeba
» 28 czerwca 2009, 16:46 #35
mateyko44: Jeszcze Benzema i mozna rozpoczac nowy sezon pozdrawiam
» 28 czerwca 2009, 16:45 #34
chodnik: według mnie transfer Valencji to dobry pomysł. widziałem kilka meczy w jego wykonaniu i powiem że zapowiada się dobrze. ale nie ma jeszcze potwierdzenia na oficjalnej stornie MU. jak będzie potwierdzenie to będzie też i radość. bynajmniej z mojej strony.;]

Pozdro

GLORY GLORY MAN UNITED
» 28 czerwca 2009, 16:44 #33
Marcindst13: Nie bylem zwolenikiem jego transfery do nas ale moze cod dobre bendzie
» 28 czerwca 2009, 16:40 #32
MarcinKa: matifernandez;
Jak zna się na piłce tak, jak na ortografii, to wiemy czemu wygaduje takie głupoty. ;)

Poczekajmy na oficjalny komunikat. Jak oglądałem mecze Valencii, to rzucało się w oczy to, że Valencia nie traci piłek.
» 28 czerwca 2009, 16:37 #31
b90: Fabiano kosztuje 30mln Euro. Milanu podobno nie stać więc niech MU bierze, to świetny napastnik no i Brazylijczyk, którego brakuje w wielkim klubie.
» 28 czerwca 2009, 16:37 #30
Adam11: Co wy z tym prawym obrońcom? pamiętacie kogoś takiego jak Brown? Rafael jak tu kiedyś już ktoś napisał jest wręcz objawieniem ostatniego sezonu a w razie czego to Hargreaves może grać na prawej obronie między innymi dlatego SAF go tak chciał bo jest na tyle uniwwrsalny że może grać w lini pomocy jak i w obronie. Wydawanie teraz pieniędzy na prawego obrońce to moim zdaniem wyrzucanie pieniędzy. lewe skrzydłowy ok, bramkarz ok, napastnik - oczywiście! ale prawy obrońca bez przesady!
» 28 czerwca 2009, 16:34 #29
Ciesiel91: Też nie jestem do końca przekonany, co do tego transferu, ale Ferguson chyba wie, co robi. Mam nadzieje, że Valencia nie zawiedzie oczekiwań kibiców. Faktycznie przydałby się jeszcze jakiś prawy obrońca. Gary już nie będzie grał na takim poziomie jak kiedyś, Rafael za młody i brak mu jeszcze doświadczenia. O'Shea solidny zawodnik, ale to chyba za mało.
» 28 czerwca 2009, 16:28 #28
bar: Jeśli SaF sprowadzi tych 3 zawodników bd świetnie:P

mam nadzieje że sprowadzeni zawodnicy sprawią że nie odczujemy braku Krystyny...

Paradoksalnie najbardziej ucieszył by mnie transfer Sancheza:P przygladnąłem mu sie dokładniej obejrzałem pare meczy i jak dla mnie to idealny zawodnik do takiej drużyny jak MUFC...

co do Benzemy-jak dla mnie odrobinke przereklamowany ale godny następca Apacza

Valencia-nie jestem do niego przekonany(może dlatego ze widziałem 3 mecze w jego wykonaniu) ale ciesze sie z tego transferu...

pzdr
» 28 czerwca 2009, 16:24 #27
juras1211: ty oczywiście widziałeś wszystkie spotkania :) i pewnie masz 12 lat i chciałbyś , żeby na Old Trafford trafił Aguero , Silva , Villa, Benzema :) czyli wszyscy piłkarze ,o których cokolwiek słyszałeś prawda jest taka , że SAF sprowadza Valencie dlatego , że ma dość bezsensownych strat piłki , po których traciliśmy tyle bramek i zawodników , którzy pragnę być przez 90 minut główna atrakcją spotkania , ja widziałem tylko 2 spotkania może z udziałem tego piłkarza , i to na pewno nie jest zawodnik typu Ronaldo , on lubi grę kombinacyjną częstą wymianę piłki , no i te dośrodkowania idealne w punkt
» 28 czerwca 2009, 16:16 #26
burza1916592: witamy ! Maicon i Benzema i LM nasze !:D

Sar
Maicon Rio Vidić Evra
Valencia Anderson(Scholles) Carrick Giggs
Benzema(Berbatov) Rooney

:d
» 28 czerwca 2009, 16:13 #25
xdxd: BaxCrow tak Lulinha to jest prze koles :D ogladam tez jego mecze i to co robi to sie w glowie nie miesic ;D

PS.Witamy Valencia jeszcze tylko Sanchez i klasowy napastnik i sklad pelny :D
» 28 czerwca 2009, 16:06 #24
Adam11: aha jeszcze jedno kogokolwiek byśmy teraz nie kupili to nie chce słyszeć żadnych usprawiedliwień gdy ten ktoś nie będzie strzelał bramek, nie chce słyszeć o tym że ktoś ma technikę czy może zostawić serce na boisku - osobiście bardzo byłem za transferem Berbatova ale było to spowodowane tym że była osoba w zespole która regularnie trafiała, przy całym moim uwielbieniu np Roooneya ona bardzo często się zacina mimo że jego wkład w mecze jest wręcz niewobrażalny - mimo to teraz już nie chce słyszeć o waleczności czy innych atrybutach piłkarza- jesli nie bedzie strzelał to jest do dupy transfer w takiej sytuacji - zaznaczam że nie mówie tu o Valencji sam proponowałem Lennona do zakupu mimo że byłem przekonany że nie gwarantuje bramek - mówie tu cały czas o potencjalnym napastniku którego zakupimy - ma strzelać i kropka!
» 28 czerwca 2009, 16:04 #23
Master123: No i mamy kolejnego Djembe w najlepszym wypadku cos porownywalnego z Parkiem czyli popadamy w przecietnosc kupujac za 15 banek kolesia ktory jak dobrze pujdzie strzeli 5 bramek w sezonie i dorzuci do tego 3 asysty . Nie wiem z czego sie cieszycie jak 85 % z was nie widzialo chociaż 3 całych spotkan Wigan .
» 28 czerwca 2009, 16:00 #22
misza: Z tego co można przeczytać w brytyjskiej prasie to transfer ma być potwierdzony już jutro. Mało tego! Sir Alex chce sfinalizować transfer jeszcze jednego piłkarza. Mowa to o Sergio Aguero. To jednak jeszcze nie koniec. We francuskiej prasie możemy przeczytać, iż tamtejsze radio podało informację, iż agent Benzemy ma być w Manchesterze. A jak wiemy po wakacjach jest już Ferguson. Będzie się działo :).
» 28 czerwca 2009, 15:59 #21
Jasmin: Jakie wogóle Valencia ma atrybuty? Podania? Stałe fragmenty? Technike? Drybling? Czy może zostawia serce na boisku? wie ktos moze ?
» 28 czerwca 2009, 15:56 #20
piter100000: idealną maszynką do strzelania goli byłby Huntelar. zwłaszcz teraz kiedy w Realu źle się dzieje SAF ma okazje naprawdę sprowadzić wybitnego napastnika.
» 28 czerwca 2009, 15:55 #19
Adam11: AnteQ --- co do Ibry to mogę się już wypowiedzieć bo często oglądam ligę włoską i powiem Ci że on gra bardzo często wielką kupę. Za żadne skarby nie chciałbym go w United. To jest ten typ zawodnika, który potrafi błysnąć że wszystkim kopary opadają ale zazwyczaj gra naprawdę przeciętnie. Co do Benzemy to już tu kiedyś pisałem, że bardzo byłem za tym transferem ale dwa sezony temu. W ostatnim sezonie Benzema strzelił około 14 bramek w lidze jeśli dobrze pamiętam, to nie jest oszałamiająco dużo jak na tą ligę. Do tego cena za niego jest jakaś kosmiczna. Osobiście bardzo lubie Francuza i uważam że wpasowałby się idealnie stylem gry i swoją zadziornością do gry diabłów. Jednak on nie gwarantuje strzelania regularnie bramek. Wiec nie wiem sam...
» 28 czerwca 2009, 15:51 #18
nyczu7: extra ze Valencia doszedł;)))))) jeszcze tylko Benzema ;) a co do Sancheza to nie jestem przekonany;/ wolałbym D.Silve;))!!
» 28 czerwca 2009, 15:48 #17
tomekolejniczak: Jeżeli ten news znajdzie swe potwierdzenie na oficialnej stronie Manchesteru United to Vaencia będzie bardzo dużym wzmocnieniem dal "Diabłów"! Miejmy nadzieję, że to prawda!
» 28 czerwca 2009, 15:47 #16
Aro1989: Całkiem przyjemny news:) I kolejne transfery nawet fajnie się zapowiadają:) Chociaż ja też podzielam opinię, że Aguero bądź Villa byliby lepsi od Benzemy:P Po za tym z tego co wiem on też zajarał się realem, a sytuacja taka jak z Ronaldo nie jest nam potrzebna;]
» 28 czerwca 2009, 15:46 #15
rafalk17: Po co nam benzema walczcie lepiej o aguero
» 28 czerwca 2009, 15:36 #14
piter100000: myślę że wart jest tej ceny ;p niech tylko nani zacznie się właściwie rozwijać i ze skrzydłami będzie dobrze. co do Benzemy to jest troche przereklamowany moim zdanie, zdecydowanie bardziej wolałbym Aguero. ale sir Alex nie raz już udowodnił że wie co robi
» 28 czerwca 2009, 15:33 #13
RapGame: Ja osobiscie powalczyłbym o Aguero... Benzeme bym sobie odpuscil skoro chce jeszcze zostac w OL... No i oczywiscie David Silva lub David Villa by nie zaszkodzil :D

A jesli ten news okazuje sie byc prawdziwy to calkiem dobry transfer :D
» 28 czerwca 2009, 15:33 #12
crx6radziu: Tylko SAF wrocil z wakacji i juz konkrety sa, jest dobrze Valencia z nami teraz czekamy na kolejne transfery :)
» 28 czerwca 2009, 15:31 #11
RapGame: BaxCrow

Bez przesady chłopie...
» 28 czerwca 2009, 15:29 #10
Adam11: Czy jest tu ktoś kto ogląda mecze Wigan? Ja przyznaje, że nie oglądam i w zasadzie nic nie wiem o tym zawodniku. Mam co do niego raczej kiepskie przeczucia (ale pewnie jest to spowodowane właśnie tym, że mało na jego temat wiem - przynajmniej mam taką nadzieję) więc bardzo proszę jeśli jest ktoś kto się zna na rzeczy i ogląda mecze z jego udziałem niech mnie uspokoi ok?
» 28 czerwca 2009, 15:25 #9
Elwibrator: Lol i te 3 transfery mi sie podobaja :) tylko ta suma za benzeme i valencie nie za bardzo. 40 mln duntow za benzeme to stanowczo za duzo to juz za gwiazdy swiatowego formatu sie placi w okolicach 30 mln a nie za karima tyle :/ gora 25 bym dal a jak nie to niech wy... :)
» 28 czerwca 2009, 15:24 #8
RapGame: nie podniecałbym sie... na oficjalnej stronie Man Utd nic nie jest napisane.
» 28 czerwca 2009, 15:17 #7
kafal139: Zaj**iście :))))! Witaj w krainie Czerwonych Diabłów! Kiedy będzie oficjalna prezentacja zawodnika? :>)
» 28 czerwca 2009, 15:15 #6
Rusek93: No to pustka po Ronaldo jako tako załatana . Nie mogę się odczekać aż zobaczę Go w trykocie MU:) Oby się chłopak zaaklimatyzował na Old Trafford;] Myślicie, że teraz sprowadzony zostanie Aguero czy Benzema? Czy ten Sanchez?
» 28 czerwca 2009, 15:13 #5
Jasmin: Sanchez powinien przejsc jesli SAF go chce ale co do Benzemy to nie mam pewnosci czy go sprzedadza...
» 28 czerwca 2009, 15:12 #4
Maxer: Ile on ma lat?

Ps. Bardzo dobrze ;) SAF wie co robi.
» 28 czerwca 2009, 15:12 #3
RedDevil90: Bardzo dobrze ... Valencia będzie się ogrywał pod odkiem SAF'a ... Glory Glory Man Utd !
» 28 czerwca 2009, 15:11 #2
alter: Super :) czas wzmocnień nadszedł! Glory!
» 28 czerwca 2009, 15:10 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.