Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Berbatow: Wiem, że zawiodłem drużynę

» 19 kwietnia 2009, 22:25 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Dymitar Berbatow przyznał po spotkaniu z Evertonem Liverpool, że zawiódł zespół w decydującym momencie.
Berbatow: Wiem, że zawiodłem drużynę
» Bułgarski napastnik wie, że w niedzielę zawiódł swoich kolegów
Manchester United przegrał półfinałowe starcie Pucharu Anglii z „The Toffees” po rzutach karnych. Jedenastkę oprócz Dymitara Berbatowa zmarnował również Rio Ferdinand.

- Patrzyłem na bramkarza i w ostatnim momencie rzucił się tam, gdzie posłałem piłkę – powiedział bułgarski napastnik w rozmowie ze Sky Sports News.

Na rozpamiętywanie pucharowej porażki z Evertonem piłkarze „Czerwonych Diabłów” nie mają jednak zbyt wiele czasu. W środę czeka ich bowiem ligowe starcie z Portsmouth.

- W środę mamy mecz z Portsmouth, który jest dla nas bardzo ważny. Oczywiście dzisiejsza porażka nas bardzo boli, ale to już za nami. Teraz musimy skupić się na rozgrywkach Ligi Mistrzów i Premiership – przekonuje Berbatow.

- Nigdy nie jest łatwo, kiedy przegrywasz, a szczególnie, kiedy nie wykorzystujesz rzutu karnego i zawodzisz drużynę. Jesteśmy jednak profesjonalistami i musimy iść dalej – stwierdza Dymitar.

Zapraszamy do lektury komentarza MU_fana zatytułowanego 'No i po ptokach'.


TAGI


« Poprzedni news
Będzie ciężko, ale musimy się pozbierać
Następny news »
Ferdinand: Młodzi zasługują na pochwałę

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (40)


Mattys31: berbatov za tego karnego to powinien na kolanach wszystkich przepraszac, zgadzam sie z wypowiedzia
adriann1986
» 21 kwietnia 2009, 16:29 #28
Totti1212: Możecie nie lubiec Berbatova ale lepsego napastnika nie ma.Jak ktos powie ze Tevez to jest w bledzie dobra haruje na boisku ale brak techniki,a popatrzcie na berbatowa zawalil mecz ale jemu jest zawzwyczaj ciezko pilke odebrac i jest dobry w powietrzu ;p :) wiec niech sciagna;p Benzeme z lyonu to wtedy porozmawiac bedzie mozna
» 20 kwietnia 2009, 22:47 #27
BRV1243: Walczmy o LM i lige.! bo najlepsze trofea dla najlepszej druzyny
» 20 kwietnia 2009, 21:42 #26
axel52: ech już się nie chce pisać o tym leniu,znowu piszą co niektórzy że to inny typ napastnika itp itd.Tak niech idzie gdziekolwiek i tam sie realizuje.Najgorsze jest to że on jest pewniakiem na pozostałe mecze.Tragedia
» 20 kwietnia 2009, 19:32 #25
czerwonediablyy: No niestety Berbatov zawiodłeś United
» 20 kwietnia 2009, 18:09 #24
reir: jest za co prosze Pana... :/
» 20 kwietnia 2009, 18:04 #23
waddle: Berba może się w końcu ocknie! To dobry moment, bo teraz najważniejsze rozgrywki wkrozczyły w decydująca fazę. Nikt nigdy nie przekona mnie, że Berbatov to słaby gracz... On ma niesamowite możliwości. Przecież widać gołym okiem, że poruszą się z piłką po boisku jak profesor (momentami przypomina mi samego Zizou)... Jedyne co można mu zarzucić - to lenistwo! On zbyt mało pracuje na boisku! Może w końcu zabierze się do roboty Bułgar, bo możliwości ma ogromne! Pamiętam jaki wybiegany był w Leverkusen, potem w Spursach (już troszkę mniej). Teraz gdy osiągnął szczyt marzeń i zagrał na OT, jakby spoczął na laurach? Nie wierzę! Dajmy mu jeszcze jeden sezon na OT!

A co do Teveza? To świetny gracz, ale nie jest wart tych pieniędzy!
» 20 kwietnia 2009, 15:45 #22
MarcinKa: A spróbujcie tak. Lepiej wydać 30mln na Teveza, czy kupić jakiegoś dobrego bramkarza w przyszłym sezonie? Berbatov już nas nic nie będzie kosztował, a Tevez 30mln. On nie jest wart aż takich pieniędzy, mamy młodych zawodników w ataku którzy chętnie posiedzą na ławce i wejdą za Wazze bądź Berbe w ataku.
» 20 kwietnia 2009, 15:31 #21
welllone: Super statystyki ma Berba, ale nie wiem czy wiecie on jest napastnikiem. Ma strzelać bramki, a nie "wypuszczać" Roo Czy Ronaldo. Gra bardziej jak pomocnik, owszem taki ma styl, ale nie pasuje moim zdaniem tutaj. Potrzebny jest nam bramkostrzelny napastnik, a takiego już niestety nie mamy. Co do meczu nie widziałem, ale patrząc na nasze ostatnie wyniki to o ile obrona ma gorsze chwile tak nasz atak ma praktycznie cały sezon niedorobiony strasznie. Efektem tego jest ta porażka, bez bramek nie wygramy, a nasi napastnicy w tym sezonie nie strzelają. To że karnego zmarnował cóż zdarza się każdemu. Prawda jest taka że karnych nie powinno być ....
» 20 kwietnia 2009, 15:26 #20
witek: Czaplak - popieram cie, a twoje argumenty przemawiają za Berbatovem! Media znalazly sobie winowajce za porazke z Evertonem... To tak jakby Fostera zganić za to że się leniwie rzucał podczas karnych. Mógł strzelić mocniej owszem, ale nazywanie go kozłem ofiarnym to gruba przesada
» 20 kwietnia 2009, 15:25 #19
KrakusMU: Aha czyli wnioskuję, że nie mogę nazywać się fanem United, w ogóle jakiejkolwiek drużyny tylko dlatego że krytykuję styl gry i postawę jej zawodnika. Fajne myślenie. W sumie to nie mam ochoty na dalsze sprzeczanie. I nie winię tylko Berbatowa za tą porażkę, bo już prawie cała lista wybranych do karnych była śmieszna, począwszy od Berby (byłem w 90% przekonany że nie strzeli jak tylko zobaczyłem, że podchodzi do piłki) na wyborze obrońców kończąc. Jedynie Anderson był trafnym wyborem, ale on zawsze pewnie wykonuje jedenastki. To samo ze składem na mecz. Rozumiem, że SAF chciał dac odpocząć paru zawodnikom bo teraz czeka nas niezły zapi**dziel z ważnymi meczami, ale mimo wszystko chyba skład był zbyt rezerwowy. Ale cóż, stało się, wszystkiego nie da rady wygrać. A Berba niech zacznie się przykładać do gry, bo według mnie powinien znaleźć się na wylocie, jak tak dalej będzie grał i zlinczujcie mnie za to, że nie pasuje mi jego leniwy, nieudaczny styl gry.
» 20 kwietnia 2009, 14:02 #18
Czaplak: Berbatov mimo tego co tutaj piszecie to gracz z najrówniejszą formą z graczy ofensywnych w tym sezonie, widzi to Szkot i na niego stawia, proste, rozgrywa cofa się do połowy i wypuszcza piłkami szybkie torpedy - Ronaldo i Rooney, a pod bramką z kim ma grać na jeden kontakt ciagle??

Oj klapki na oczach macie.



Według statystyk Actim Berbatov przyczynił się do 0,74 zdobywanych przez nas bramek na każdy rozegrany mecz. Ronaldo ma 0,65, Rooney 0,70 (te statystyki są z marca).
Berbatov wygrał 0,82 wślizgów na każdy rozegrany mecz, 1,21 "przechwyta" na mecz.. Rooney przechwycił 1,16 piłek na mecz (w sensie odbiór), a wygranych wślizgów zaledwie 0,44 na mecz. Skuteczność wślizgów Darrena Fletchera to 75%, Dimitara Berbatova 86,4%.




a oto minut pomiędzy kolejnymi próbami wślizgów u naszych napadziorów.:Berbatov co 85... Rooney co 156... Tevez co 164


Już więcej nei mam zamiaru pisać.
» 20 kwietnia 2009, 13:56 #17
czerwo07: wielcy fani manchesteru.... żal tego portalu na takich użytkowników.
» 20 kwietnia 2009, 12:27 #16
manieq777: Berba trzymaj się! Twój karny przy strzale Vucinićia w meczu Roma - Arsenal to pikuś :D
» 20 kwietnia 2009, 11:54 #15
adriann1986: oglądałem mecz i jedynym pewniakiek co strzelił karnego był Anderson, Berbatov podszedł od niechcenia i po prostu strzelił jakby był ułomny czy coś, wczesniej takiego karnego nie widziałem
» 20 kwietnia 2009, 11:44 #14
cristiano9: Ty MaciejDevil zj**ał byś się a nie strzelił hahahah dobry żart.
» 20 kwietnia 2009, 11:21 #13
Aspanu: Meczu niestety nie widziałem ,bo nie miałem mozliwości.
Ale karne to loteria , w finale LM C.Ronaldo zmarnował karnego i nie było takiego oburzenia jak teraz. Pewnie dlatego ,ze LM wygraliśmy.
» 20 kwietnia 2009, 09:09 #12
KrakusMU: BerbatovFan, brawo, po prostu brawo za jakże błyskotliwą wypowiedź. Sam za wiele tych lat nie masz a wszelkich przeciwników Berby wyzywasz od dzieci. Lepiej poczytaj słownik ort. i popracuj nad stylem wypowiedzi i nad utrzymywaniem nerwów na wodzy, jeśli chcesz być taki dojrzały. I czy można się spodziewać obiektywnej oceny gry Bułgara od kogoś o nicku BerbatovFan? Nie chodzi tylko o tego przestRZelonego karnego. Owszem, ma taki swój styl gry, ale nie na zespół Diabłów. Swoim stylem niech "czaruje" zespoły z niższych lig. Może jeszcze kiedyś będę cofał te słowa, jeśli gra Berby się poprawi, ale póki co jest kaplica. A Ty otwórz oczy.
» 20 kwietnia 2009, 01:35 #11
adriann1986: do BerbatovFan==> Jak widze te twoje wypociny to mi zal takich jak Ty wiekszosc ma racje pisząc ze Berbatov to słaby leń i nic wiecej z niego nie ma. "szczela" co to takiego bo nie wiem...zenua, co do Teveza jest sto razy lepszy i wiekszy z niego pożytek niz z tej miernoty Berbatova drewniaka, a smiejecie sie z Rasiaka... pewnie juz Rasiak lepszy niz Berbatov
» 20 kwietnia 2009, 01:32 #10
BerbatovFan: Zamknoć Mordy k***a.! Nieszczelił karnego i odrazu krzywicie mordy ! Przeprosił,Każdemu Się Zdarza.A Drewno To Wy.Nieumicie tego pojąc ze ma taki styl.Ferguson Kupując go wiedział na czym stoi.Powiem wam więcej.pi**dOLE TEVEZA ! Biega Jak Żyd,a najlepsze jest to że niepodaje ciśnie sam,a jak szczela to w trybuny.Przepraszam Serwis Devilpage za wyrażenie,ale jak widze co niektóre dzieci piszą to aż żal to czytać

BERBATOV !!
» 20 kwietnia 2009, 01:11 #9
dens4me: Mówie wam on po prostu zaj**ał focha...
» 20 kwietnia 2009, 00:55 #8
KrakusMU: Ale widzisz, taka jest różnica między Berbą a wymienionymi przez Ciebie Torresem, Ibrą i Nisterloyem, że oni są szybcy, nie boją się wystawić nogi, mimo wszystko walczą o piłkę i zawsze w każdej sytuacji stwarzają zagrożenie, gdy obrońca przeciwnika ma piłkę, bo w kazdej chwili mogą doskoczyć, a Berbie się nie chce, a nawet jeśli wykona zryw to robi to strasznie ślamazarnie, od niechcenia. Jak widzę że piłka jest adresowana do Berby to już wiadomo, że nie ma szans na jakiś gwałtowny obrót i wyminięcie zawodnika który go pilnuje i zazwyczaj wtedy wykona pare kroków w tył i odda piłkę w srodek pola. I to nie jest zwykłe się czepianie, bo obejrzałem niemal wszystkie mecze naszych Diabłów w tym sezonie i mało kiedy grał na miare oczekiwań. Również nie chodzi mi o to aby był takim ciekasem jak Roo czy Tevez, ale przynajmniej tak zaangażowany w grę i szybki jak Torres. Nawet po gębie Bułgara widać, że jest znudzony, leniwy. Według mnie jest stanowczo za wolny. Oczywiście to moje zdanie.
» 20 kwietnia 2009, 00:37 #7
dens4me: W ostatnim momencie haha ;D on juz tam prawie leżał jak ty ja kopnąłeś drewniaku ;D no i z jaką siłą... prawie bramkarzowi ręce połamałeś... jakby wpadła to by siatke przerwało, nie ma co to do tego wątpliwości ;) BERBATOV na kapitana i na wykonawce rzutów wolnych. Strzał Ronaldo przy Berbatovie to muśnięcie piłki.
Powiedzcie mi czy on jest niepełnosprawny czy po prostu mu się biegać nie chce? W dupie mam to że to jego styl skoro jest zj**any i nieskuteczny jak widać. Najgorszy transfer od dłuższego czasu. TevezSuperKlejPrzyNodze już jest lepszy.
» 20 kwietnia 2009, 00:33 #6
mkoti6: juz sie tak go nie czepiajcie bo az krew zalewa to jest inny typ napastnika niz roo i tevez ze nie wraca sie i malo walczy a czy nalezy to do obowiazkow napastnika? popatrzcie sobie na inne czolowe kluby i zobaczcie jak tam graja napastnicy nistelrooy, ibrahimovic, torres itd. ze akurat nam sie trafilo 2 walczakow to i berba tez ma taki byc? swoja droga zeby roo i tevez tak nie harowali to moze strzelali by wiecej bramek a zwlaszcza teraz nam tego potrzeba.
» 19 kwietnia 2009, 23:34 #5
adriann1986: Berbatow to słabiak powinni go sprzedac - za leniwy jest nic nie wnosi do druzyny krzyz na droge miernoto
» 19 kwietnia 2009, 23:19 #4
Przemoo: Ale się usprawiedliwia! Ferdinand miał prawo nie trafić (nawet się nie zdziwiłem jak nietrafił) bo to obrońca. Noo ale Berbatov najlepszy na świecie napastnik?! No jak o mógł?! TEVEZ MUST STAY!
» 19 kwietnia 2009, 23:18 #3
KrakusMU: Ehhhh a tak strasznie cieszyłem się z przyjścia Bułgara do naszej drużyny. A tu niestety jest niewypałem. Jego dzisiejszego karnego i w ogóle samą postawę podczas jego wykonywania mogę porównać do karnego Anelki z finału LM w zeszłym sezonie. W oby dwóch sytuacjach gdy widziałem ich jak podchodzą do piłki wiedziałem, że nie strzelą. Różnica jest taka, że z Anelki się śmiałem jak faktycznie nie strzelił, tak strzał Bułgara przyprawił mnie o mdłości. Moim zdaniem Berbatow nie zaaklimatyzował się do drużyny a już na pewno nie jest wart tych pieniędzy jakie trzeba było za niego zapłacić. Miał przebłyski ze 2-3 miechy temu, kiedy naprawdę bardzo inteligentnie grał, ale to bardzo krótko trwało. Jest fatalny, zero przyśpieszenia, zrywu do piłki, totalna apatia w jego ruchach. Aż mnie nerwy biorą jak czytam teraz te jego słowa o profesjonalistach i ze trudno, trzeba iść dalej. Dał po prostu ciała po maksie.
» 19 kwietnia 2009, 22:59 #2
Marcindst13: fakt zwiodeles ale mam nadzieje ze odplacisz sie za to co zrobiles i jak wystopisz w meczu z arsenalem ( jesli ) to strzelisz co najmnie gola lub 2 :)
» 19 kwietnia 2009, 22:57 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.