Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mariaż z AIG potrwa jeszcze rok

» 26 marca 2009, 11:12 - Autor: matheo - źródło: The Sun, Reuters
Manchester United jeszcze przez jeden sezon będzie występował w koszulkach reklamujących światowego giganta ubezpieczeniowego – American International Group.
Mariaż z AIG potrwa jeszcze rok
» Manchester United jeszcze przez jeden sezon będzie występował w koszulkach reklamujących światowego giganta ubezpieczeniowego – American International Group. Umowa zostanie zatem dotrzymana do samego końca.
Włodarze „Czerwonych Diabłów” już rozpoczęli poszukiwanie strategicznego sponsora, gdyż obecna umowa z Amerykanami wygasa z końcem czerwca przyszłego roku. Przypomnijmy, że kontrakt z AIG opiewa na rekordową kwotę 56,5 miliona funtów.

Poszukiwania nowego sponsora mają trwać najpóźniej do jesieni, kiedy spodziewane jest podpisanie odpowiedniej umowy.

AIG w ostatnim czasie przeżywa trudne chwile. Wobec światowego kryzysu ubezpieczyciel nadużył zaufanie wielu swoich klientów. Amerykański rząd musiał ratować spółkę przed bankructwem pompując w nią ponad 170 miliardów dolarów. Wszystko to sprawia, iż szefowie myślą o zmianie nazwy spółki na AIU.

- Marka AIG została zszargana, więc prawdopodobnie będziemy musieli ją zmienić – mówi dyrektor wykonawczy spółki Edward Liddy.

Zmiana nazwy nie pociągnie najprawdopodobniej konsekwencji dla Manchesteru United. Piłkarze „Czerwonych Diabłów” w przyszłym sezonie nadal mają biegać w trykotach z logo AIG. Przypomnijmy, że przed startem rozgrywek klub zaprezentuje nowy domowy trykot na najbliższe dwa lata.

Wśród potencjalnych strategicznych sponsorów wymieniane są firmy indyjskie jak Tata Group i Sahara Group. Wcześniej angielskie media donosiły o poważnej kandydaturze malezyjskich linii lotniczych AirAsia. Włodarze „Czerwonych Diabłów” ofertę przedstawiły również Saudi Telecom a także brytyjskiemu ubezpieczycielowi Prudential.


TAGI


« Poprzedni news
Drobne problemy Ronaldo
Następny news »
Imponujący występ Drinkwatera

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (13)


ravvvv: ale wschodu kryzys nie zlapie, bo jest oparty glownie na ropie, na ktora zapotrzebowanie spasc nie moze. procz tego, jest jeszcze kupa innych ekonomicznych powodow. natomiast aig nie jest 'korporacja ubezpieczeniowa' . taką korporacja jest tylko w daleko posunietej teorii. na skraj upadku doprowadzily aig nie ubezpieczenia, tylko inny z trzech filarow, jakie prowadzi: sektor bankowy. ubezpieczenia poszly za kryzysem banku aig. nie jestem ekonomista, ale wschod ma, mial, i bedzie mial najwieksza finansowa plynnosc i gwarancje stalych zyskow. a kasa, jaka dysponuja jest porownywalna z ta, ktora maja srednie (wsrod najbogatszych) amerykanskie, czy rosyjskie korporacje. np, wszechbogaty w naszych oczach abramowicz posiada kase dziesieciotkrotnie mniejsza od tej w rekach szejkow, ktorzy przejeli man city. moze logo bedzie obciachowe i nieznane wiekszosci europejczykow, ale kroi sie kolejna najwieksza umowa finansowa w historii europejskiej pilki. tym logo bym sie tak nie przejmowal
» 27 marca 2009, 11:47 #7
mateusz198a: jak mam wrzucić avatara bo próbuje i nic
» 26 marca 2009, 17:13 #6
tomekolejniczak: jak skończy sie kontrakt z AIG to moze powinni spróbować jek barca unicef - pokazali by klasę
» 26 marca 2009, 15:04 #5
GuzioR: Zastanawia mnie jedna kwestia. Skoro logo AIG widnieć będzie do czerwca przyszłego roku, a w te wakacje zaprezentowane zostaną nowe wzory koszulek, to podczas 2 letniego okresu bez teoretycznej wymiany trykotów - taka wymiana będzie. Co prawda zmienią tylko logo, ale kibice, którzy będą chcieli mieć (czy to z sentymentu, czy ze skłonności kolekcjonerskich) nowy wzór, będą musieli kupić w ciągu 2óch lat - dwie koszulki, a nie jedną jak to było do tej pory :) Niefortunnie się tak złożyło. "Oby tylko FUNT spadł... Tak mu dopomóż Bóg."
» 26 marca 2009, 12:23 #4
ravvvv: AIG nie jest firma ubezpieczeniowa, tylko korporacja finansowa. i skladaja sie na nia 3 filary: Bank AIG, zakład ubezpieczeniowy AIG, weszlkie fundusze, ktorymi obraca AIG. i tak jest z ING, Z Allianz, etc. zminimalizowanie pojecia najwiekszej i najbogatszej do niedawna korporacja na swiecie do firemki ubezpieczeniowej jest nie fair ;). ciekawi, czy news jest bezposrednio wziety z oficjalnej str mu, ale pewnie tak.
» 26 marca 2009, 11:58 #3
maniek7: "będzie musiał" - to wcale nie pasuje,jak się podpisuje umowę na taką kwotę,to jaki to jest mus??
ktoś ich zmuszał,żeby podpisywali umowę? - Nie.
a te logo nawet mi się podoba i jakby nie było,mogą przez długi czas w nim biegać ;)
» 26 marca 2009, 11:32 #2
M4S73R: Nikt się chyba tym nie martwi że w następnym sezonie będziemy grać z AIG na koszulkach ? - na pewno nie ja :)

- jedynie co mnie bardzo ciekawi to nowe domowe stroje.
» 26 marca 2009, 11:18 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.