Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Alejandro Garnacho ma preferowany kierunek transferu

» 22 czerwca 2025, 10:40 - Autor: matheo - źródło: Football Insider
Alejandro Garnacho w letnim oknie transferowym może opuścić szeregi Manchesteru United. Argentyński skrzydłowy nie planuje jednak przenosić się daleko i chciałby kontynuować swoją karierę w Premier League.
Alejandro Garnacho ma preferowany kierunek transferu
» Alejandro Garnacho chciałby kontynuować swoją karierę w Premier League | Fot. Press Focus
Czy Twoim zdaniem Manchester United powinien zatrzymać Alejandro Garnacho na kolejny sezon?
Media od dawna spekulują na temat przyszłości Garnacho. Anglik już w zimowym oknie transferowym był przymierzany do Chelsea, Napoli i Atletico Madryt. Czerwone Diabły nie zdecydowały się wówczas na sprzedaż swojego zawodnika, ale teraz są otwarte na takie rozwiązanie.

O Garnacho było głośno pod koniec sezonu 2024/2025, kiedy to piłkarz wyraził publicznie swoje niezadowolenie z małej liczby minut otrzymanych na boisku w finale Ligi Europy. Argentyńczyk miał następnie usłyszeć od Rubena Amorima, aby latem szukał sobie nowego klubu.

Portal Football Insider twierdzi, że otoczenie piłkarza rozgląda się za nowym klubem dla Garnacho. Argentyńczyk najchętniej kontynuowałby swoją karierę w Anglii.

Sytuację Garnacho w Manchesterze United uważnie śledzą przedstawiciele Chelsea, Tottenhamu Hotspur i Aston Villi. Czerwone Diabły liczą, że za swojego zawodnika otrzymają przynajmniej 50 milionów funtów.

Kontrakt Garnacho z Manchesterem United obowiązuje do czerwca 2028 roku i zawiera opcję przedłużenia o dodatkowy rok.


TAGI


« Poprzedni news
Nie tylko Inter Mediolan. Drugi klub włącza się do gry o Hojlunda
Następny news »
Ile zarobi Manchesteru United na transferze Carrerasa do Realu Madryt?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (15)


jesse: Chłopak ma umiejętności i może odnosić sukcesy. Tylko potrzebuje twardej ręki. Bardzo twardej ręki i indywidualnej pracy z nim, ponieważ mental jest jego największym problem. Ma 21 lat i już zdążył podjąć decyzję o "ozdobieniu" dużej powierzchni ciała na resztę życia. To jest mentalne dziecko, które po negatywnym komentarzu kibica nie świętowało gola. Jeżeli ktoś go umiejętnie poprowadzi to ma szansę na duże osiągnięcia. Jeżeli nie to szybko dołączy do panteonu zmarnowanych wielkich potencjałów. Najważniejsze jest jednak to, że United w takim kryzysie ma inne priorytety niż niańczenie i wychowywanie jednego rozkapryszonego bachora.
» 23 czerwca 2025, 11:45 #15
ElBicho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2025 20:14

Co do mentalu to masz połowicznie rację, ale połowicznie, bo trochę przesadzasz z tymi tatuażami. Mnóstwo sławnych ludzi, nie tylko piłkarzy, a także normalnych ludzi, starych i młodych, ma dzisiaj wszędzie tatuaże, bo taka jest moda. Sam jej nie podzielam, ale to, że ktoś lubi tatuaże, nie czyni z niego mentalnego dziecka czy bachora. To zwykły indywidualny wybór estetyczny, i tyle. Za dużo znaczenia nadajecie błahostkom - tak samo jak nie cierpię takich sztampowych wywodów, jak narzekanie, że rzekomo z powodu wymyślnej fryzury czy częstych zmian fryzury, piłkarz źle gra i jest rozkapryszony. No bez jaj. To jest osobisty wybór co do stylu i wyglądu, nic więcej, i każdy ma do tego prawo, a na pewno 21 latek.

Natomiast Garnacho ma problemy z emocjami, z kontrolą tych emocji, i tutaj objawia się jego infantylizm i niedojrzałość, to fakt, ale jeszcze w tym wieku mózg intensywnie się rozwija, i człowiek w tym wieku tak naprawdę dopiero uczy się w pełni, dojrzale, panować nad swoimi emocjami, więc to też nie jest tak, że Argentyńczyk odbiega tu jakoś od normy. Zobacz jak wielu facetów, wszystkich zawodów, w ogóle dojrzewa mentalnie bardzo późno, i często jeszcze dłużej zachowuje się gorzej niż Garnacho. Więc nie przesadzałbym tutaj. To kobiety wcześniej dojrzewają psychicznie. Mężczyźni generalnie dość późno. Jestem pewien, że Ty też jeszcze czasem robiłeś czy mówiłeś głupoty kiedy miałeś 20 czy 21 lat.

Zgadzam się, że Garnacho potrzebuje mocnej, ale jednocześnie mądrej ręki trenerskiej, idealny byłby taki Ferguson, który był świetnym psychologiem, no ale takich trenerów/managerów już nie ma.

I masz rację, że chłopak talent ma, dlatego dla obydwu stron będzie lepiej jeśli odejdzie. United musi mieć wyniki szybko, i aktualnie, jak słusznie zauważyłeś, nie ma tutaj czasu na powolne i cierpliwe układanie takich nieopierzonych młodziaków, a Garnacho właśnie także nie znajdzie tu warunków do rozwoju i po prostu kompletnie się w nim cofnie, bo za dużo problemów się w tym klubie piętrzy, a chłop potencjał ma.

Dlatego zgadzam się, że najlepsze rozwiązanie to sprzedać go, wyjdzie to na dobre wszystkim stronom.
» 26 czerwca 2025, 20:10 #14
Gerwant: Jak już odejdzie to powinni mu postawić pomnik. Nie wiem za co, ale niech ma. Według niektórych co drugi powinien mieć pomnik przed Old Trafford to niby dlaczego nie Partaczo ?
» 22 czerwca 2025, 18:49 #13
Pawlak: Za to że ze swojej hojności zwolnili pensje i dali odetchnąć kominkowi płac??
» 22 czerwca 2025, 19:43 #12
DevoMartinez: Da odetchnąć kominkowi płac? Lol. Ty wiesz w ogóle ile on zarabia czy tak tylko pitolisz bez sensu?
» 22 czerwca 2025, 23:50 #11
Pawlak: Chodzi o drugie zdanie u Gerwant...
"Według niektórych co drugi powinien mieć pomnik przed Old Trafford" ??
Ale siara trochę z tą sytuacją, kiedyś pomnik stawiało się legendom a teraz pomnik dla tych szoł-mątów że zechciał chociaż jeden pójść w swoją stronę, powiem że niech idą nawet i do niższej ligi, byle nie bulić takim bo to nawet nie piąte koło u wozu a raczej wygięte w kształcie L i z takimi się daleko nie zajdzie w lidze. Mam wrażenie że będą trzymać się do końca kontraktu rękami, nogami i zębami byle kasa wpływała na konto
» 24 czerwca 2025, 03:20 #10
Czarny82r: Zbyt dużo sytuacji marnował i gubił się w dryblingach. Czas odejść.
» 22 czerwca 2025, 13:55 #9
Michal12371: Tylko że on wciąż jest młody, ma dopiero 21lat.. Pytanie gdzie był taki Cunha w jego wieku? za którego klub płaci teraz 70mln..
» 22 czerwca 2025, 14:16 #8
4uKrychu: Jak Amad miał kontuzję, to tylko Garnacho pchał grę do przodu. Raz mu wychodziło, raz nie , ale robił co mógł. Chłopak ma 21 lat jak napisał powyżej Michał, a ludzie oczekują od niego cudów. No to stracimy świetnego młodego gracza i nie zdziwię się jak za 2-3 lata on będzie w topce światowej. Skoro taki Antony w Betisie odżył, to nikt nie może przewidzieć, czy Garnacho nagle nie zacznie walić gola za golem.
» 22 czerwca 2025, 15:16 #7
Gintoki: "Zbyt dużo sytuacji marnował i gubił się w dryblingach. Czas odejść." Lepiej zostawic tych co ich nie tworza woogole :D
» 22 czerwca 2025, 16:51 #6
Karmoviron: Tu mimo wszystko chyba głównie chodzi o charakter piłkarza. Nie gra może wybitnie, ale na tle drużyny zazwyczaj był wartością dodaną. Natomiast kawał jest z niego pajaca. Ego ma jakby był CR7, problem jest tylko taki, że umiejętności nie te same.
» 23 czerwca 2025, 08:21 #5
ElBicho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2025 20:28

Karmoviron - mylisz ego z dojrzewaniem. Garnacho po prostu jest jeszcze młody, dojrzewa, uczy się życia pod presją na najwyższym poziomie, to też popełnia głupoty, jak każdy młody. I tyle.

A CR może ma ego, ale jest to ego elitarnego sportowca, i bardziej chodzi tu o wiarę we własne siły i umiejętności, a tacy wielcy sportowcy tego typu ego zawsze mają duże, tylko niektórzy z nich je lepiej ukrywają. Generalnie ci ludzie są po prostu mentalnie tak zbudowani, i właśnie to, między innymi, czyni ich wielkimi, bo gdyby nie mieli takiej niezachwianej wiary w to, że są najlepsi, to by nie robili na boisku połowy 'outrageous' -jak to się mówi po angielsku, i zarazem genialnych rzeczy, i nie byliby tym, kim są.

Cristiano mentalnie jest identyczny jak Michael Jordan, którego też przez dekady oskarżano o to, że jest egotystą i egoistą, ale tacy krytycy, po prostu w ogóle nie rozumieją psychologii sportu, i psychiki tych największych sportowców. Bo jak pisałem, tu chodzi o niezachwianą wiarę w siebie, która pozwala ci robić takie rzeczy, jak na przykład strzelać idealnego, pięknego wolnego w ostatnich sekundach meczu przeciwko Hiszpanii na Mundialu w 2018 roku, wyrównując tym samym wynik, i dając swojej drużynie cenne punkty, jak to zrobił Cristiano. To jest właśnie to 'ego', ten typ ego, czyli pewność siebie, która ucisza nie tylko krytyków, ale i trybuny, i pozwala takiemu atlecie osiągać niesamowite rzeczy, i łamać rekordy w sporcie.

Nie ma wielkich sportowców bez dużego ego, czy bez totalnej wiary w siebie, w historii sportu.

A Garnacho to po prostu jeszcze emocjonalnie dojrzewa, i tyle.
» 26 czerwca 2025, 20:23 #4
vieeeri: Ja bym to rozegrał jak za starych czasów- za granicę za 50M, do PL za 70M
» 22 czerwca 2025, 13:39 #3
mancunian: No i tu jest poważny problem, bo nie ma drugiego Manchesteru United, który odkupił by od nas Garnacho za 70 mln.
» 22 czerwca 2025, 14:41 #2
waletpl: Widziałeś jakieś oferty za niego, że tak piszesz? Równie dobrze ja mógłbym napisać, że oczekuje za swoje Mondeo z 2018r 120 tysi,ale tak nie powiem bo nie jest warte połowy tego (przy dobrych wiatrach te 60k może ktoś żygnie za to, bo stan igła, ale nie liczyłbym na to). Tak samo jest z naszymi wycenami naszych gwiazd.
» 22 czerwca 2025, 20:14 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.