Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

„Manchester United nie powinien sprowadzać Harry’ego Kane’a”

» 20 maja 2023, 10:46 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Harry Kane jest nieustannie łączony z transferem do Manchesteru United po zakończeniu sezonu 2022/2023. Nie wszyscy są jednak zwolennikami zakupu napastnika Tottenhamu Hotspur. Głos na temat Anglika zabrał Andy Cole, były snajper Czerwonych Diabłów.
„Manchester United nie powinien sprowadzać Harry’ego Kane’a”
» Harry Kane może latem opuścić szeregi Tottenhamu Hotspur | Fot. Press Focus
Czy Twoim zdaniem transfer Harry’ego Kane’a do Manchesteru United to dobry pomysł?
Manchester United musi przygotować się na długie negocjacje z Tottenhamem Hotspur i wydatek około 100 milionów funtów, jeśli chce mieć w swoich szeregach Harry’ego Kane’a. Zdaniem Andy’ego Cole’a sprowadzenie Anglika nie jest dobrym pomysłem.

– Manchester United nie może znów iść w rozwiązania krótkoterminowe – twierdzi Andy Cole, którego cytuje dziennik The Sun.

– Nie mogą wydać 80 czy 100 milionów funtów na Harry’ego Kane’a. Za dwa lata powiedzą sobie: „Kane ma 32 lata, musimy pozyskać kolejnego napastnika”. Nie mogą znów znaleźć się w takiej sytuacji.

– Gdy patrzymy na uznanych napastników, których miał Manchester United, to od razu przychodzi do głowy Robin van Persie. Szalone jest natomiast to, że został w klubie tylko dwa lata, a od tamtego czasu klub co dwa lata szukał nowego napastnika.

– Manchester United nie może wymieniać napastników co dwa lata, to niedorzeczne. Muszą sprowadzić kogoś, kto będzie tutaj występował przez przynajmniej pięć sezonów – dodaje Cole.


TAGI


« Poprzedni news
Ten Hag wskazał najładniejszą bramkę Manchesteru United w sezonie 2022/2023
Następny news »
Shaw przed meczem z Bournemouth: Zapowiada się bardzo trudne spotkanie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (19)


Klimaa: Napastnik jest potrzebny na gwałt. Czy będzie to Kane czy ktoś inny to i tak kupno zawodnika na tą pozycję jest najważniejszym punktem letniego okienka. Harry to gwarant bramek i każdy o tym wie.
» 21 maja 2023, 07:33 #19
lawoss: Harry Kane jest 5 lat młodszy od Lewandowskiego i 8 lat młodszy od Ronaldo. Nie widze lepszego zawodnika na pozycji nr 9 na rynku. I w sumie nie obchodzi mnie to za ile zostanie kupiony, bo to nie za moje pieniadze. Gdyby na rynku był dostępny napastnik o tej samej klasie co Kane ale mlodszy o 5-6 lat to super, ale ja takiego nie widze.
» 20 maja 2023, 19:51 #18
klusek0128: Zgadzam się. Za ten hajs musi być zawodnik dający bramki na 5 sezonow a nie 2.
» 20 maja 2023, 16:18 #17
uzio: niedorzeczne to są ceny, pierwszy lepszy grajek co strzelił kilka bramek w sezonie i identyfikują go jako napastnika, minimum 80 mln, trzeba panią Krysie ze stołówki przemianować na napastnika i może z marszu 20 mln się dostanie...
» 20 maja 2023, 14:40 #16
blanco1987: Levy wydoilby nas z kasy aż miło. Zastanówmy się czy przy obecnych właścicielach i podejściu do klubu wydanie kolejnej fortuny na 1 zawodnika ma sens. Ludzi, przecież są zawodnicy którzy umieją kopać. Czy dział skautingu to uposledzeni ludzie, którzy szukają tylko po "pudelkach piłkarskich".
» 20 maja 2023, 12:32 #15
pbskarpy: Najlepszym przykładem podobnego transferu był Lewandowski, który przeszedł do barsy. I przy 50 bańkach to był dobry strzał. Ale 80? 100? No tyle to nie. I dlatego jestem przeciwny takim transferom.
» 20 maja 2023, 12:27 #14
jayjay2: Jakoś nikomu nie przeszkadzało, że wydaliśmy 70 mln na 31-letniego Casemiro
» 20 maja 2023, 11:56 #13
Apocalypse: Tyle że innego dobrego pomocnika nie było dostępnego na rynku xD robiota mieliśmy wziąć? Czy dalej się łudzić że de Jong przyjdzie?
W tej sytuacji wygląda to całkiem inaczej, za tyle pieniędzy możesz mieć Ramosa z Benfiki który będzie na paręnaście lat.
Hojlunda do tego i masz napastników na 10 lat
» 20 maja 2023, 12:06 #12
Yaankes: Może dlatego, że to inna pozycja?
» 20 maja 2023, 12:09 #11
jayjay2: > za tyle pieniędzy możesz mieć Ramosa z Benfiki który będzie na paręnaście lat.
Hojlunda do tego i masz napastników na 10 lat

Nikt Ci nie da gwarancji, że dadzą nam jakość na paręnaście lat. Martial też miał być napastnikiem na 10 lat, Greenwood na 15, Januzaj miał być nowym Giggsem na kolejne 20 itd. a jak się sprawy potoczyły to wszyscy wiemy. Potrzebujemy klasowego napastnika na już, tu i teraz, a nie kolejnego "to jego pierwszy sezon", "musI sie zaaklimatyzować", "jest jeszcze młody, dajcie mu czas", "5 bramek 3 asysty to bardzo dobry wynik jak na pierwszy sezon w nowej lidze"
» 20 maja 2023, 12:12 #10
jayjay2: >Yaankes: Może dlatego, że to inna pozycja?

No, napastnicy są zawsze warci więcej, więc skoro 70 za Casemiro było spoko opcją, to nie widzę problemu dać 30 mln więcej za klasowego napastnika.
» 20 maja 2023, 12:13 #9
JajoJe: 70 a 100 to troszki różnicy jest chyba. Jakby Kane był za te 70 to gitara. Za te pozostałe 30 to już można wzmocnić inną pozycję...
» 20 maja 2023, 21:32 #8
kondzik: Kane zna ligę więc nie będzie musiał się aklimatyzować dwa gra w LM to też dla niego prestiż.Spokojnke nastuka 30 goli
» 20 maja 2023, 11:55 #7
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2023 13:06

Nie wiesz jak na niego podziała zmiana klubu i miejsca zamieszkania po tylu sezonach w Totkach . problemy rodzinne, jakiś włam i tyle będzie ze znajomości ligi
» 20 maja 2023, 13:05 #6
JahKowalski: Bruno jakoś nie znał ligi a wjechał w nią jak dzik w kartofle
» 20 maja 2023, 13:09 #5
blanco1987: Ja wcześniej mówiłem - on powinien przyjść z 4 lata temu do nas wolał siedzieć jego sprawa.
» 20 maja 2023, 11:53 #4
DevoMartinez: Nic dodać nic ująć. Gośc za 100 baniek na 2-3 sezony to niedorzeczność.
» 20 maja 2023, 11:41 #3
M4S73R: Kane to doświadczenie i gwarancja goli w tej lidze. Na pewno będzie drogi i jak wypowiedział się AC ma już swój wiek. Niestety jesteśmy pod ścianą bo obecnie nie ma dostępnych ciekawych napastników. Muani, Ramos, Oshimen ? Każdy z nich nie będzie tańszy od HK a jak by sobie poradzili w PL?
» 20 maja 2023, 11:27 #2
Pochmurny: Andy ma tu dużo racji. Z jednej strony każdy docenia umiejętności Kane'a, ale z drugiej młodszy nie będzie, nie wiadomo czy nagle nie pojawią się kontuzje itp. Tak, można to przypiąć każdemu zawodnikowi, ale gdy bierze się młodszych to mimo wszystko masz więcej czasu i możliwość odzyskania pieniędzy. Tu jeśli Harry nie wypali to będziemy uwięzieni z kolejnym graczem na kontrakcie czołówki świata, bez szans na sprzedaż. Z młodszym napastnikiem zawszę znajdzie się chętny, a i też nie trzeba mu płacić kwot z kosmosu.

Anglik to jest ciekawa opcja, ale jeśli reszta drużyny nie zacznie grać jak należy to nawet on nic nie pomoże bo zostaniemy z nim i Bruno, a reszta i tak będzie się przyglądać. Jest mnóstwo znaków zapytania i rzeczy do przeanalizowania. Mam nadzieję, że tym razem zostanie to wszystko bardzo dobrze sprawdzone, a nie skończy się na kolejnym zrytym okrążeniu karuzeli spitolenia.
» 20 maja 2023, 11:17 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.