Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mark Anderson opuszcza Manchester United

» 14 października 2020, 16:59 - Autor: Rio5fan - źródło: Manchester Evening News
Jeden ze skautów Manchesteru United, Mark Anderson, ogłosił swoje rozstanie z klubem po czterech latach pracy na Old Trafford. Taką informację przekazali dziennikarze Manchester Evening News.
Mark Anderson opuszcza Manchester United
» Mark Anderson przez cztery lata pracował dla Manchesteru United
Anderson dołączył do ekipy Czerwonych Diabłów z Brighton w styczniu 2017 roku. Miał za zadanie wyszukiwanie talentów na południu Anglii.

W przeszłości Anderson miał okazję pracować dla Liverpoolu. To właśnie jemu przypisuje się zasługi związane z transferem Raheema Sterlinga.

Anglik zamierza teraz odpocząć od obowiązków zawodowych i poszukać nowego wyzwania w 2021 roku.


TAGI


« Poprzedni news
Shaw: Wszyscy musimy dać z siebie odrobinę więcej
Następny news »
Facundo Pellistri po raz pierwszy trenował z Manchesterem United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (26)


Fenek: Uznał, że może faktycznie lwpiej rzucić to wszystko w ... i wyjechać w Bieszczady.
» 15 października 2020, 10:19 #25
SYSTEM: Szkoda że nie Glazer razem z Woodwardem
» 15 października 2020, 08:45 #24
MaciejusManUtd1: Jak United zatrudnia ludzi z Liverpoolu to się nie dziwię ze tyle pieniędzy zostało wywalone w błoto.
» 14 października 2020, 20:22 #23
Paps: To tutaj pracuja jacys skauci?Od dawna nie przypominam sobie mlodego talentu spoza akademii,ktory by zostal oszlifowany i stanowilby o sile United,badz zostalby sprzedany z ogromnym zyskiem.
» 14 października 2020, 17:01 #22
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.10.2020 17:16

Od kiedy skali są odpowiedzialni za oszlifowanie zawodnika? Owoce jego pracy zobaczymy za kilka lat, jak ci których sprowadziliśmy wejdą do pierwszej 11stki. Ps skauci ściągają te talenty do akademia mało to poprzejmowalismy graczy, z Realu, Barcelony i innych klubów ostatnimi laty?
» 14 października 2020, 17:15 #21
Paps: Nie,ale mają sprowadzić dobry materiał ku temu.To gdzie są te talenty,z tego co widzę to na żadnym szczeblu specjalnie nikt nie błyszczy.Poprzejmowane talenty,a od 10 lat nikt się nie wybił.Strasznie dużo ich,cała masa tych piłkarzy się nie sprawdza,odchodzi gdzie indziej itd.Moze wymienisz te wielkie gwiazdy wychowane przez United na przestrzeni ostatnich 10-15 lat szczególnie tych przejętych albo obecnych.
» 14 października 2020, 19:40 #20
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.10.2020 19:49

póki co Rashford, Greenwood, McTominay, Henderson
- kojarzysz może któregoś z nich? ;)
» 14 października 2020, 19:49 #19
uzio: jakby nie patrzeć nasz mistrz świata Pogbinho i jego kumpel od dabu Lingardinho

poza tym skauci sprowadzają kogoś kto ma potencjał, czy go wykorzysta czy nie zależy od wielu czynników nie zależnych od skauta...
» 14 października 2020, 20:01 #18
Paps: Rzeczywiście,mega gwiazdy,wszyscy się zabijają żeby ich mieć,takie osiągnięcia.Jak na tyle lat to naprawdę niezwykły dorobek.
» 14 października 2020, 21:38 #17
Paps: Czekam jeszcze na te nazwiska z Realu i Barcy,bo coś nie kojarzę.
» 14 października 2020, 21:39 #16
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.10.2020 07:17

Ty to w ogóle oglądasz ten Manchester? Od 10 lat nikt się nie wybił? Zreszta piszesz takie bzdury, a ten gość o którym jest artykuł był z nami i sprowadzał graczy przez 4 lata. Ps Marcus'a chciało dużo mocnych klubów, powiedział, że chce zostać u nas przed przedłużeniem kontraktu. Widac, że totalnie nic się nie interesujesz i nie wiesz co się dzieje w klubie.
» 15 października 2020, 07:15 #15
Paps: Hehe typ mi mówi,że mam się doinformowac,a sam nie kojarzy.Nic już mnie nie zdziwi.Nikt się nie ciska,potrenuj na bieżąco ortografię.
» 15 października 2020, 07:17 #14
Paps: Oglądam od ponad 20 lat,więc pewnie dłużej niż jakieś 90 % użytkowników tej stronki.Zreszta,nieważne.Na razie to Ty nie podajesz żadnych konkretów.Wymien ta plejadę gwiazd i tyle.Moze i masz rację,ale na razie oprócz wjazdów personalnych nic nie powiedziałeś ciekawego.
» 15 października 2020, 07:20 #13
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.10.2020 07:35

Wystarczy sobie wyszukać. To że oglądasz nie znaczy, że wiesz co się dzieje, bo widocznie nic poza meczami nie czytasz o klubie.

devilpage.pl/index/news/komentarze/65835/oficjalnie-trzy-nowe-nabytki-akademii-manchesteru-united/2/Barcelony
News z przed miesiąca!

Dodatkowo mamy Hannibal Mejbri, którego podkradlismy Monaco 2 lata temu, mówi się, że wejdzie do pierwszego skladu. Od przyjścia Ole do składu weszło mnóstwo dzieciaków z rezerw najlepszym przykładem jest Greenwood, który wszedł z buta i wyrównał rekord najlepszych najmłodszych strzelców United. Też go każda drużyna na świecie z chęcią od nas wykupiła. Jak chcesz więcej informacji to rusz 4 litery i poszukaj sobie, a nie wmawiaj innym, że to Ty masz rację... bez odbioru.
» 15 października 2020, 07:34 #12
Paps: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.10.2020 07:44

Przeczytaj jeszcze raz moj post na samej gorze.Ja nie twierdze,ze nikogo nie sciagamy z akademii albo spoza akademii.Tylko o ilosc klasowych zawodnikow,ktorzy juz wiele potrafia i zostali tu wychowani badz tez sciagnieci.Jak na tyle lat niby tej super zdolnej mlodziezy United,to moim zdaniem jest bardzo skromnie.Rashford (dobry zawodnik,ale moim zdaniem daleko mu do takich gwiazd jakie tu byly),McT (niezly,ale bez szalu) , Greenwood (dopiero co sie pokazal,melodia przyszlosci),Henderson (1 dobry sezon w SHU,rowniez melodia przyszlosci).Jakis tam Mejbri,ktorego pewnie co 2 osoba nawet na oczy nie widziala.Zreszta,skoro sa wszyscy tacy swietni to po co sciagamy jakiegos nonema z Penarolu czy placimy srogi hajs za mlodzika z Bergamo?
» 15 października 2020, 07:43 #11
Paps: Ps. Nikomu nie wmawiam,ze mam racje.Nie chcesz dyskutowac to nie musisz ;)
» 15 października 2020, 07:45 #10
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.10.2020 11:43

niedawno padła informacja, że bodajże 7u zawodników United grało w reprezentacjach, ale "oglądasz od 20 lat i nikt się nie wybił".
Jakbyś oglądał do 20 lat to byś wiedział, że United nigdy nie było galaktycznym zespołem, obok Cristiano biegał taki Alan Smith.
Był też taki 17olatek Gerard Pique, którego się pozbyliśmy bo się nie sprawdzał - taki no-name, pewnie nie kojarzysz ;)
» 15 października 2020, 11:38 #9
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.10.2020 11:47

PS. po co nam młodzik z Atalanty - no pozamiatałeś ;D
» 15 października 2020, 11:47 #8
Paps: Pique odszedl z United 12 lat temu,a ten to wyciaga teraz haha :D.Alan Smith akurat za wiele w United nie pogral,mial ciezkie kontuzje niestety :).A wlasnie,ze United byl galaktycznym zespolem,mial swietnych mlodych wychowankow,lub takich ktorzy w mlodym wieku przyszli i zostali tutaj oszilfowani.Byli na przestrzeni lat za Fergusona tacy zawodnicy jak : RvN,RvP,Tevez,Ronaldo,Rooney,Giggs,Park,Scholes,Stam i wielu innych.Roznica polega na tym,ze wtedy scuting dzialal dobrze,transfery w wiekszosci byly znakomite (wpadki tez byly jak np z Veronem).Teraz jako gwiazdy i autorytety sa uznawani Rashford,Greenwood,McT czy Martial.Co oni osiagneli,jaki poziom prezentuja?To jest ta roznica subtelna.Fatalna polityka transferowa i slabiutki scouting.Kwintesencja dzialan to obecnosc takich graczy jak Fred,Pereira i kilku innych leszczy.Dodatkowo sprowadzamy mlodzika na gwalt z Atalanty za spora kase,a te wielkie "talenty" jak chocby Angel Gomes sobie ida gdzies indziej.
» 15 października 2020, 14:28 #7
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.10.2020 18:31

"Moze wymienisz te wielkie gwiazdy wychowane przez United na przestrzeni ostatnich 10-15 lat szczególnie tych przejętych albo obecnych."

No to masz Pique sprzed 12 lat - coś się nie spina?

Patrząc na ten galaktyczny skład sprzed 15u lat, zwłaszcza 4ech ostatnich piłkarzy mnie urzekło ;)
en.wikipedia.org/wiki/2005%E2%80%9306_Manchester_United_F.C._season#Squad_statistics

Biadolisz jak to drzewiej bywało lepiej, a pewnie za kilka lat będziesz biadolić jak to za Olego było "perspektywicznie" ;D
» 15 października 2020, 18:29 #6
Paps: Wiadomo,ze calej 50tki zawodnikow nie bedziesz mial samych gwiazd,ale patrzac na nazwiska,ktore sie tam znajduja,a obecnie to jest to przepasc jakosciowa.Takie jest moje zdanie i nie,nie bede tesknil za obecna ekipa,przyniesli malo jakosci i radosci wiec nie ma za kim tesknic.
» 15 października 2020, 19:04 #5
ruffnecky: no tacy kibice jak ty to motywują fest do poświęceń dla herbu ;)
» 15 października 2020, 22:08 #4
Paps: To nie jest tak do konca.Ja kibicuje im i wciaz ogladam wszystkie mecze jesli tylko moge.Prawda jest jednak taka,ze swoimi slabymi spotkaniami nie wywoluja juz takich emocji i radosci,bo gra jest nijaka.To troche jak z filmem czy inna rozrywka,jest slaby film,czy kiepski rezyser to szkoda sie czasami katowac marna jakoscia i za to placic i tracic czas.Chodzi o to,ze do tych pilkarzy nie czuje takiej sympatii,bo nie widze z ich strony tej milosci i checi gry,wiec trudno za nimi tak tesknic jak za Giggsem czy Scholesem.
» 15 października 2020, 22:29 #3
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.10.2020 14:47

Weź pod uwagę, że młodszy też się nie robisz. To też może mieć znaczenie, że już się tak nie jarasz jak za młodziaka 20 lat temu. Ja to widzę u siebie oglądając NBA, a poziom jest obecnie wyższy niż 20 lat temu
» 16 października 2020, 14:46 #2
Paps: Cos w tym jest,chyba poziom ekscytacji jednak maleje z wiekiem :)
» 16 października 2020, 15:49 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.