Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Solskjaer o transferach: To będzie ważne lato

» 4 lipca 2020, 09:17 - Autor: matheo - źródło: goal.com
Ole Gunnar Solskjaer ma nadzieję, że w letnim oknie transferowym uda mu się wzmocnić skład Manchesteru United nowymi zawodnikami.
Solskjaer o transferach: To będzie ważne lato
» Ole Gunnar Solskjaer chciałby wzmocnić skład Manchesteru United w letnim oknie transferowym
Czerwone Diabły prezentują się obiecująco po wznowieniu sezonu 2019/2020. Aby jednak rywalizować z Liverpoolem i Manchesterem City w kolejnym sezonie potrzebne są poważne inwestycje.

Gary Neville pytany ostatnio o ruchy, które musi poczynić Manchester United, stwierdził, że klub potrzebuje 3-4 zawodników klasy Bruno Fernandesa. Solskjaer proszony o komentarz do tych słów odpowiada:

– Gary ma rację w wielu tematach, o których mówi. To jasne, że nie możemy myśleć, że już mamy skład gotowy do walki o tytuł. Jeśli spojrzycie na tabelę, to nie jesteśmy obecnie nawet blisko miejsca, w którym powinniśmy być. Musimy grać dużo bardziej konsekwentnie, musimy poprawić wiele aspektów naszej gry.

– Na pewno nie będzie żadnego samozadowolenia i myślenia: „rozgryźliśmy to”. Przed nami bardzo dużo pracy. Ale czeka nas przyjemna podróż.

– Widać poprawę w naszej grze, ale to jasne, że potrzebujemy jednej czy dwóch bardzo dobrych decyzji transferowych. To będzie ważne lato, zdecydowanie.

– Gdy grasz lub pracujesz dla Manchesteru United, to musisz mieć określone DNA i tożsamość. Nie ma znaczenia, czy pracujesz w klubowej kantynie, pralni, zarządzasz kimś czy jesteś na boisku, moim zdaniem musisz mieć odpowiedni charakter.

– Jestem bardzo staroświecki, jeśli chodzi o moje wartości. Nie będę krzyczał i narzekał na wszystko dookoła. Wolę raczej uchylić drzwi lub je zamknąć. Albo ktoś wchodzi, albo wychodzi.

– Piłkarzom, którzy chcieliby podpisać umowę, a nie są odpowiednimi kandydatami jako osoby, trzeba zamknąć drzwi. Zawodnikom, którzy są już w zespole, a nie czują się tu dobrze, nie chcą nic do niego wnosić, trzeba uchylić drzwi i pozwolić odejść.

– To nieustający proces. To co robisz każdego dnia decyduje o tym, czy będziesz częścią Manchesteru United czy nie. Mam nadzieję i wierzę w to, że zawsze będę trzymał się swoich zasad w tych kwestiach – dodaje Solskjaer.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United uzgodnił warunki kontraktu z Jadonem Sancho
Następny news »
Giggs: Daniel James będzie tylko lepszy

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (31)


bako1953: Uważam, że nie należy robić wielkich transferów tego lata. trzeba wzmocnić linię obrony, bo w tej chwili Bailly jest zbyt elektryczny i nigdy nie wiadomo co zrobi. Tak samo Rojo. więcej powinni grac Dalot, Fosu-Mensah i Wiliams tylko że jest za dużo ważnych meczów żeby się mogli ogrywać, może w pucharach ? Gdyby doszedł Grealish, to transfer Sancho, szczególnie za takie pieniądze jest zbędny. Coś mi mówi, że to może być drugi Sanchez. Ogólnie to mam całkowite zaufanie do nosa transferowego Solskiera tak jak do żadnego trenera po Fergusonie.
» 5 lipca 2020, 10:03 #30
Batigol222: W meczach z mocniejszymi rywalami United niemal zawsze grało głęboko ustawioną linią obrony, zaś Wan Bissaka a zwłaszcza Shaw praktycznie nie angażowali się w grę ofensywną. W niektórych spotkaniach to było nawet 3-5-2 z parą defensywnych pomocników przed linią obrony. Na początku sezonu, kiedy Wan Bissaka grał znacznie bardziej ofensywnie było widać, jak ogromne problemy stwarza dla defensywy United. Jeżeli zespół ma wejść na poziom mistrzowski, to boczni obrońcy będą musieli grać znacznie wyżej, co dla stoperów i defensywnego pomocnika często będzie oznaczać sytuacje 2 na 2 lub 3 na 3 plus konieczność częstego schodzenia do linii bocznej, tak jak robią to Van Dijk w Liverpoolu kiedy Roberston nie zdąży wrócić za akcją lub Soyuncu w Leicester kiedy za akcją nie wróci Chilwell. Liverpool i City grają w ten sposób praktycznie cały czas i dzięki temu zdobywają o wiele więcej bramek. Ole to rozumie, w odróżnieniu od niektórych komentatorów na DP. Zasadniczo uważam, że Lindelof to w miarę solidny stoper, ale pytanie brzmi: jak gość będzie wyglądał w meczach z mocnymi rywalami w przypadku ofensywnej gry skrajnych obrońców? Tym bardziej, że Maguire to nie Van Dijk i często będzie trzeba go asekurować zamiast liczyć na asekurację z jego strony. Upamecano to must have w tej chwili, zwłaszcza, że gość nie powinien być jako wybitnie drogi.
» 4 lipca 2020, 15:50 #29
manegarrincha: Bardzo ciekawy komentarz, z wieloma wnioskami się zgadzam, więcej napisze po meczu
» 4 lipca 2020, 15:57 #28
kamilllo777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2020 18:43

Dobrze prawisz i Upamecano tez bardzo mi sie podoba. Ja bym się zastanowił także nad Davidem Alaba bo nie podpisał kontraktu wiec można go wyrwać latem za jakieś 30mln. Gość może grać na każdej pozycji defensownej a nawet na skrzydle. Można nim załatać 6 pozycji w razie fali kontuzji i wszędzie zagra dobrze. Wersja Blind 3.0 i co ważne mimo 28lat niekontuzjogenny. 10 lat w Bawarii bez zjazdu formy mówi swoje. To moglby być taki element końca układanki po Sancho jak kiedyś Hargreaves.
» 4 lipca 2020, 18:42 #27
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2020 19:12

Zgadzam się że bez ofensywnie grających obrońców ciężej będzie o mistrza, choć na pewno jest to możliwe, zgadzam się że ktoś musi ich asekurować najczęściej stoper, ale może to też być środkowy obrońca czy w przypadku bardzo szybkiej kontry skrzydłowy.

Zgadzam się że Dayot to na pierwszy rzut oka najlepsza dostępna opcja na rynku, młody a już doświadczony z powodzeniem dyrygował całą obroną w meczach o najwyższą stawkę, na najwyższym poziomie. Ma świetne warunki fizyczne, fenomenalne jak na stopera przyśpieszenie (w którymś sezonie miał 9 miejsce w całej bundeslidze na 30 m).

Gdy przyjrzysz się dokładnie to dużym minusem jest jego kolano i poważna kontuzja z marca 2019 roku, nie ma pewnośći że się nie będzie odnawiać. W sumie od 2017 opuścił 226 dni ze względu na kontuzje. Jak na gościa w jego wieku to naprawdę sporo. Bardzo niepokojące dane.

Moim zdaniem nie powinniśmy podejmować takiego ryzyka. Tym bardziej że jak to z transferami nigdy nie wiadomo czy dany zawodnik wypali. Mamy w drużynie Harrego i Victora i myślę że na nich powinniśmy się skupić. Szwed ma na swoim koncie naprawdę bardzo dobre pół roku oczywiście nie takie jest tak dobry jak Holender ale gołym okiem widać że zrobił duży postęp i na pewno nie jest gorszy od takiego Soyuncu (dyskutowaliśmy już o Turku znasz moje zdanie)

Gdy spojrzeć na tabele tylko z tego roku to każdy wychwalałby naszą żelazną defensywę i w ogóle bylibyśmy cali w skowronkach. Dajmy im czas, kto powiedział że przyszłego sezonu nie zaczniemy tak jak tej rundy ?

Na tym etapie powinna się liczyć dla nas przede wszystkim jakość i jeśli mamy dokonywać transferów to muszą to być absolutnie topowi na swoich pozycjach zawodnicy, tacy jak np. Sancho. Nie ma sensu robić transferu kolesia który prezentuje podobny poziom co piłkarze z 11 no może przydałby się nam na łąwke jeden pomocnik mogący grać każdą ofensywną role. Lingard , Perreira i Juan to na dzień dzisiejszy niestety prezentują się zbyt słabo.

Rozumiem chęć wzmocnia drużyny ale jeśli zostanie Smoła to moim zdaniem nowy stoper to nie jest must have. No chyba że wystrzeli ktoś tak wyraźnie jak Van Dijk to brać bo może nas wnieść na wyższy poziom. Upamecano to jeszcze nie ta półka ale gdyby nie te kontuzje to na prawdę byłby świetnym wyborem ponieważ potencjał to on ma niesamowity. Moim zdaniem i tak najlepszy wybór. Podsumowując ja stawiam na Victora i Harrego, Eric i Smoła w rezerwie i jest git.

Odnośnie stoperów to oglądałeś może Rubena Diasa ? Ja niestety nie a ponoć kawał gracza.
» 4 lipca 2020, 19:11 #26
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2020 19:22

Kamillo

Mielibyśmy rozwiązany ból głowy odnośnie zmiennika do roli Matica, albo dałby nam więcej jakośći na lewej obronie, jako stoper też pewniak, w role Pogby spokojnie mógłby się wcielić. On nie zapomniał jak się gra w drugiej lini, w kadrze ciągle właśnie tam występuje

Ja już na początku kwietnia pisałem że warto ściągnąć Alabe bo to chodząca wszechstronna topowa jakość. To jeszcze było w czasach gdy Pogba był jedną nogą po za klubem więc wtedy jego kandydatura jawiła się jeszcze mocniej ale nie spotkało się to z optymizmem użytkowników DP

To nie tylko kwestia jednego roku kontraktu ale fakt że sam piłkarz chce w końcu grać też w pomocy (narazie nie przedłuża kontraktu ponoć własnie dlatego że Bayern nie wywiązał się z tej obietnicy). Martwi mnie tylko casus Schweinstaigera, nie ma pewnośći czy eksploatowany od 18 roku życia Alaba wytrzyma tempo i fizyczność bpl.
» 4 lipca 2020, 19:20 #25
Batigol222: Ojej, sam Ole mówi to, co pisałem tutaj ja i przez co niektórzy nazywali mnie zakamuflowanym kibicem Liverpoolu albo siewcą defetyzmu...
» 4 lipca 2020, 15:31 #24
manegarrincha: Siewca defetyzmu to nie taki straszny epitet. Hitler do końca był gotów zabijać za defetyzm i jak na tym wyszedł ? Ty wybrałeś sobie zły moment i tyle.
» 4 lipca 2020, 19:28 #23
levy181: Ole dobrze gada i mam nadzieję że te 2 transfery uda się pozyskać chociaż nam trzeba 3 transferów na bank SO oraz PP ciekawy jestem co z transferem Grealisha tylko pytanie gdzie on by grał. Wiem sezon długi ale za taką kasę nikt nie zechce siedzieć na ławie.
» 4 lipca 2020, 14:59 #22
SwanseMU: Proszę żeby Ole miał na myśli transfer partnera dla Harrego oraz Sancho. Z dwoma znakomitymi zawodnikami na tej pozycji możemy walczyć o najwyższe cele. Niestety ale jak oglądam mecze i widzę, że Lindelof ma jakiś duel albo piłkę przy nodzę to od razu jest mi niedobrze. Potrzebujemy pewnego zawodnika na tej pozycji. Kiedyś Vidic i Ferdinand dawali nam tę pewność dzisiaj jej niestety nie ma.
» 4 lipca 2020, 13:49 #21
kungfury: Podpisuje się rękami i nogami. Sancho to oczywistość, do tego solidny ŚO, bo Lindelof jest co najwyżej przeciętny, Tuanzebe / Bailly to ciągły szpital, Smallinga juz nie liczę a o Jonesie szkoda gadać.
Harry + nowy ŚO (Milenkovic? Ruben Dias? Inne pomysły?) w podstawie, na ławkę Lindelof plus któryś z dwójki Bailly / Tuanzebe. Resztę sprzedać.
» 4 lipca 2020, 14:16 #20
NoName: Wydaje mi sie, ze Harry popelnil w tym sezonie wiecej bledow prowadzacych bezposrednio do bramki i wiecej razy dal sie ograc niz Szwed. Wg mnie on jest co najmniej dobry, a opinie o przecietnosci sa mocno przesadzone.
» 4 lipca 2020, 14:23 #19
kungfury: Wg oficjalnej strony Premier League obaj mają po tyle samo, czyli po 0.
Najwięcej ma De Gea (3), potem ex aequo: Jones, McTominay, Tuanzebe - po 1.
Nie wiem jednak, jakimi kryteriami się kierują w tej statystyce.
» 4 lipca 2020, 14:27 #18
NoName: Jak dla mnie np takie gole jak z Totkami ostatnio sa wina bardziej obrony niz bramkarza.
» 4 lipca 2020, 15:19 #17
kungfury: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2020 15:39

Zgadzam się, natomiast ten konkretny gol nie został zaliczony do tej statystyki ("Errors leading to goals") nikomu, ani obronie, ani De Gei.
» 4 lipca 2020, 15:38 #16
NoName: No i sam widzisz, ze na tego typu statystyki trzeba patrzec z dystansem. O ile ilosc/celnosc strzalow czy podan, odbiory sa dosc jasne, to to czyj byl blad, czy wykreowane okazje/dobre okazje kuz sa uzaleznione od systemu ocen na danym portalu itp i moga dac nieco bledny obraz rzeczywistosci. Kazdy kto oglada mecze wie, ze obaj nasi stoperzy robili powazne bledy.
» 4 lipca 2020, 15:54 #15
pilchu: Myślę, że lista piłkarzy, którzy odejdą bądź powinni odejść jest długa. Dla Jessiego, Pereiry, Jonesa, Smallinga, Maty, Sancheza miejsca w tym zespole już nie ma, bądź za chwilę nie będzie. Fred też powinien zaglądać do tej kolejki, czy już jest miejsce. Niestety, ale nie można mieć sentymentów. Wymienieni zawodnicy nie wnoszą nic bądź nie wiele pozytywnego do gry. Jeśli chcemy zrobić kolejne kroki naprzód, trzeba wietrzyć szatnie i wymieniać kolejne elementy tej układanki.
» 4 lipca 2020, 13:48 #14
Ice: Garry dobrze mówi ŚO juz jest potrzebny DM bedzie potrzebny w nastepnym okienku na 100% PS już jest potrzebny ktos kt będzie mógl wejśc za Fernandesa przeciez nie bedzie mogl grac w Kazdym meczu po 90 min potrzebny jest zmiennik
» 4 lipca 2020, 13:35 #13
OldTrafford1988: Sancho i Grealish, do tego jakiś ŚO, bo pewnie pożegnamy się ze Smallingiem, Rojo i może Jonesem (choć jak zostanie to tak jakby go nie było). Bailly i Tuanzebe zbyt często łapią kontuzję, więc ŚO potrzebny będzie na pewno.
» 4 lipca 2020, 13:22 #12
kamilllo777: Najlepszym transferem tego lata będzie dla nas uchylenie drzwi dla Sancheza i Jessiego jeśli ktoś się nabierze i jeszcze za nich zapłaci nawet w ratach.
Dla Rojo, Johna i Maty pod względem sportowym też trudno szukać miejsca. Może mają serce do walki ale te ciągle kontuzje i coraz bardziej gasnacy Juan niczym nie przekonują. Może zebrało się z nich jakimś cudem z 70-80baniek co pozwala walnąć Borussia kasę za Sancho i reszte w bonusach. Dziękuję dobranoc
» 4 lipca 2020, 12:31 #11
devilek777: Śmialiście się z tego DNA i odpowiedniego charakteru itd itd, a teraz widać, że Ole wie doskonale o czym mówił, a przedwszystkim wie co robi. Jeśli tak bardzo chcą ściągnąć Sancho, to prawdopodobnie bardzo chce grać dla nas i będzie to kolejny trafiony transfer.
» 4 lipca 2020, 11:42 #10
Batigol222: ja polecam pooglądać analizy na YT, gdzie widać, jak Ole kapitalnie ustawiał taktycznie zespół na niektóre spotkania, np. z City lub z Liverpoolem na Old Trafford.
» 4 lipca 2020, 15:52 #9
devilek777: Nie wiem czy to piszesz ironicznie czy nie.
» 4 lipca 2020, 16:52 #8
Wazza1993: Współczuję dla Ole że tak często musi odnosić się do słów Garego gościu jest oderwany od rzeczywistości
» 4 lipca 2020, 11:21 #7
vieeeri: Mądrego to i przyjemnie posłuchać.

Jak to w neutralnych słowach można odnieść się jednocześnie do Sancho, Grealisha i Pogby.
» 4 lipca 2020, 09:19 #6
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2020 09:46

Też mi serce rosło jak to czytałem.

Nie zgadzam się jednak że tam były aluzje do poszczególnych graczy. Nie jesteśmy w stanie ocenić ich charakteru z naszej pozycji. Ostatnio Vuko mówił że kibice bardzo często się mylą pod tym względem.

To że ktoś się pucuje w mediach albo całuje herb nie znaczy że na treningach zap***dała i nie znaczy że jest życzliwy dla kolegów a jego nadrzędnym celem jest dobro klubu. Żeby to wiedzieć trzeba z nimi przebywać na codzień. Charakter człowieka jest bardzo złożony a czasami wystarczy nam jeden aspekt, jakaś wpadka albo zagranie pod publiczkę by wyrobić sobie mylną opinię.

Żeby nie było nie bronię Kante. Za mało się pokajał po tym co zrobił, no i nic nie słychać że dostał jakaś kare, np. Pomagać woznym czy coś
» 4 lipca 2020, 09:44 #5
piter100000: Ja tylko odniose się do całowania herbu. Moim zdaniem tak jak manegarrincha mówisz jest to często działanie pod publiczke. Jednak ja nie o tym. Na całowanie herbu to trzeba sobie zasłużyć. Po latach grania dla klubu, godnego reprezentowania go, walczenia za koszulke można zdobyć się na taki gest. Takie jest moje zdanie.
» 4 lipca 2020, 09:49 #4
manegarrincha: Popieram, wtedy ma to też dla Nas kibiców wartość.
» 4 lipca 2020, 10:02 #3
NoName: Piter
Nie zgodze sie z tym co mowisz. Jak ktos przez lata godnie reprezentuje klub, to jest bardziej wiarygodny i mozna sadzic, ze caluje herb szczerze, jednak moim zdaniem takie gesty powinno byc uwarunkowane wylacznie oddaniem dla klubu, a staz nie powinien miec znaczenia.
» 4 lipca 2020, 10:11 #2
manegarrincha: Wielu graczy splugawilo albo zdeprecjonowalo ten gest. Mnie rażą lekkoduchy którzy od razu po transferze caluja herb. Ciekawe czy Pjanic będzie to robił w Barcelonie skoro od zawsze jego ulubionym klubem był Real ?
» 4 lipca 2020, 10:29 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.