Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Neville: Jeden transfer i United mogą walczyć o mistrzostwo

» 28 czerwca 2020, 11:37 - Autor: matheo - źródło: goal.com
Phil Neville jest przekonany, że Manchesterowi United nie brakuje wiele, aby znów liczyć się w walce o tytuł mistrza Anglii. Były defensor Czerwonych Diabłów uważa, że klub z Old Trafford potrzebuje jednego solidnego wzmocnienia.
Neville: Jeden transfer i United mogą walczyć o mistrzostwo
» Ole Gunnar Solskjaer jest chwalony za swoje dotychczasowe transfery w Manchesterze United
Manchester United na tytuł mistrza Anglii czeka od 2013 roku. Był to ostatni rok pracy sir Alexa Fergusona w Teatrze Marzeń. Próbę zbudowania mistrzowskiej drużyny podjęli następnie David Moyes, Louis van Gaal i Jose Mourinho. Żaden z nich nie był natomiast bliski wygrania Premier League z Czerwonymi Diabłami.

Z ambitnym wyzwaniem mierzy się teraz Ole Gunnar Solskjaer. Norweg jest chwalony za swoją dotychczasową pracę i przemyślane transfery. Na Old Trafford za jego kadencji trafili Daniel James, Harry Maguire, Aaron Wan-Bissaka i Bruno Fernandes. Klub wypożyczył także Odiona Ighalo.

Phil Neville pytany o to, ilu nowych piłkarzy potrzeba, aby Manchester United walczył o tytuł, odpowiada: – Myślę, że jednego transferu.

– Przypomnijcie sobie transfery Virgila van Dijka i Alissona do Liverpoolu. Mówimy tutaj o jednym lub dwóch transferach albo o Paulu Pogbie zostającym w klubie i jednym zawodniku grającym na absolutnie najwyższym poziomie. Myślę, że United mogą się zbliżyć do reszty stawki.

Neville proszony o doprecyzowanie w jakiej formacji Manchester United powinien przeprowadzić ten jeden transfer, stwierdza: – Środek obrony. Spójrzcie jaki wpływ miał Van Dijk. Maguire również ma bardzo duży wpływ na grę United, lecz potrzebują jeszcze jednego silnego i konkretnego środkowego obrońcy.

– W defensywie muszą być bez zarzutów. Jeden transfer i Manchester United może walczyć o tytuł – dodaje Neville.


TAGI


« Poprzedni news
Solskjaer musi poświęcić kilku piłkarzy na rzecz Sancho
Następny news »
Yorke: United powinni zainteresować się Leroyem Sané

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (18)


Pady: Potrzeba nam Sancho i ŚO ale kogo? Napastnika bym nie sprowadzał nawet jak odejdzie Ighalo mamy Martial/Rashford/Greenwood każdy z nich może grać na skrzydle lub w ataku wiem brakuje wam prawdziwej 9 ale zobaczcie sobie na LFC czy Liverpool grają też i sobie radzą, jak byśmy mieli Rashford/Martial/Sancho to też by sobie radzili jest w obwodzie Greenwood i James dalibyśmy radę w walce o mistrzostwo, ewentualnie Aubameyang jak z Sancho nie da rady, a teraz pytanie jakiego ŚO, bo nie potrzeba nam przyzwoitego takich już mamy, a ja nie widzę w obwodzie lepszego, Van Dijk jest tylko jeden Ramos stary odejdzie do MLS ciężko o dobrego ŚO, jedyne nazwisko to Milan Skriniar Inter go nie będzie chciał oddać ale może nasze ostatnie transfery pomogły by w rozmowach.
» 1 lipca 2020, 08:03 #16
Batigol222: Zgadzam się co do ŚO, ale tylko jeden transfer? Neville wymienia jedynie Van Dijka i Alissona, a przecież Liverpool to też Robertson, kapitalnie zgrane trio ofensywne a w tym sezonie jeszcze Fabinho. City potrzebuje ŚO i LO, poza Sane raczej nikt od nich odejdzie, więc trzeba będzie walczyć z 2 naprawdę silnymi zespołami. Nawet pomijając obronę to City i Liverpool w tym sezonie- 77 i 70 bramek, United- 48. To jest ogromna różnica siły ofensywnej a sprawa jest bardziej złożona, ponieważ w Liverpoolu ciężar zdobywania bramek i asystowania rozkłada się na niemal cały zespół, za to City ma mocarną ofensywę, która może być jeszcze mocniejsza, jeżeli przyjdzie do nich Chilwell, bo w tym sezonie widocznie brakuje im ofensywnego wkładu bocznych obrońców. Moim zdaniem pożądane transfery do United to Upamecano, Alex Telles, Sancho i Auba. Wtedy zespół faktycznie byłby na miarę mistrzostwa.
» 28 czerwca 2020, 15:18 #15
MaciejusManUtd1: W skrócie. Przychodzi szyszka na środek obrony i Sancho xD Wtedy można się szarpać o mistrza. 1 transfer niezależnie od pozycji ale zajebisty też by Nas wynisosl do możliwości rywalizacji. Jest to najlepszy czas dla Eda, aby pokazał muskuły i walnął by 2 szyskami.
Pozdro
» 28 czerwca 2020, 14:39 #14
Zannah: Phil chyba potrzebuje nowych okularów, bo patrząc po ostanim meczy z Norwich to wystarczą 2-3 kontuzje kluczowych zawodników i będziemy mieli problemy z walką o top 4.

Wiadomo, że potrzebujemy Sancho, prawe skrzydłu kuleje od lat. Jeśli nie kupią jego to jedna alternatywa która mi przychodzi do głowy to Gabriel Veron, ale on ma dopiero 17 lat. Tak czy siak powinniśmy skupić się na Sancho.

JEŚLI bylibyśmy pewni, Matić utrzyma poziom przez cały rok, to można by pominąć DMa, ale raz, widząc , ile wnosi solidny wyspecjalizowany DM oraz dwa, znając jego wiek, nie wiadomo, czy jest w stanie zagrać cały sezon na DMie, na wysokim poziomie i bez kontuzji. Moje marzenie to Ndidi, ale prawdopodobieństwo jest małe. W każdym razie uważam, że DM bardzo potrzebujemy. Przypominam, że Fred i McTominay to nie wyspecjalizowani defensywni pomocnicy. Tutaj chodzi o to, aby jeden zawodnik zabezpieczył tyły i dał pewność rozegrania Pogbie i Bruno. Fred gra bardzo dobrze, ale jeśli gra on, to drugi zawodnik musi grać defensywnie, Scott, lub Pogba, i wtedy to wygląda jakbyśmy grali w 10.

Szybki środkowy obrońca to mus, może Bailly się rozegra, może nie, a my nie możemy mieć dziury na środku bo zarówno Harremy jaki Victorowi brakuje szybkości. Ostatnio przyglądam się zawodnikowi RB Leipzeig, Ibrahima Konate, szybki wysoki, świetnie by uzupełnił grę Maguire'a.

Potrzebny jest jeszcze Ofensywny pomocnik, dlaczego? bo jak Bruno będzie musiał odpocząć, bądź złape kontuzję, odpukać w niemalowane, to będziemy grać bez 10-tki i znów będzie grał tam Lingard na poziome ekstraklasy. Jak wiemy tutaj Solskjaer ma ochotę na Grelisha. Alternatywnie można spróbować van de Beeka, i wystawić Pogbę bardziej ofensywnie. Ja osobiście preferuję pierwsze rozwiązanie.

Później można kombinaować z napastnikiem, żeby mieć więcej opcji, i kogoś świetnie grającego głową, Jak pisałam wielokrotnie, Victor Osimhen pasuje świetnie. Bardzo szybki, świetie gra głową, ale nie jest statycznym napastnikem, gra także na skrzydłach, więc mógłby wymieniać się pozycjami z Rashfordem, Martialem, Sancho, Grenwoodem , czy którzy z nich by grali, i zapewniłby zabezpieczenie w razie kontucji na wszytkie 3 pozycje. Ale dopiero po odejściu Ighalo.

Z naszym zarządem nie da rady zrobić potrzebnych zmian w trakcie jednego okienka, ale dwóch zawodników w lato, może jeden w zimę, wicemistorzostwo, jakiś puchar, 1/16 lub 1/8 ligi mistrzów dwa transfery w kolejne lato i możemy walczyć na wszytkich frontach. Dodatkowo wprowadzać młodych, ja nie potrafię pojąć dlaczego nie zagrało więcej młodzieży zamiast Lingarda i Pereiery, gorzej niż ta dwójka by nie zagrali. Tak czy siak jeden transfer to zdecydowanie za mało.
» 28 czerwca 2020, 14:35 #13
Alibaba: Ja jestem pewien ze losverool nie powtórzy mistrzostwa. W pełni się zgadzam ze potrzebujemy SO bo lindelof jest zdecydowanie za slaby i nie zgadzam się ze potrzebujemy PP bo z takim środkiem pola możemy grać w diamencie i jak wachadlowi nogi brać AWB i shaw albo Williams.
» 28 czerwca 2020, 14:00 #12
Pezet: Nie potrzebujemy PP? Potrzebujemy i to od ładnych kilku lat . To może być ostatni element układanki
» 28 czerwca 2020, 14:07 #11
sinedd91: co do Lindelofa to na niego cały czas wylewa się wiadro pomyj za błędy na poczatku sezonu, gdzie ktoś słusznie zauważył nasza linai obrony dopiero się zgrywała...

Po drugie .... niepotrzebny PP i gra z wahadłowymi... pomijajac Luke'a i Brandona to AWB jest mniej więcej takim samym jeżeli nie gorszym wahadłowym niż Valencia.... z całym szacunkiem i sympatią do umiejętności obydwu panów... ale cały świat wie co oni będą robić na skrzydle... to świetni zawodnicy do gry na obieg w ofensywie... ale bardzo przecietni do gry jako wahadłowi....
Prawy skrzydłowy to priorytet, żebyśmy w końcu mogli solidnie zaskakiwać i na prawym skrzydle a nie tworzyć akcję przez środek a jak nie idzie to do lewej strony liczac ze Rash z Martialem cos wykręcą... bo to sprawia ze jestesmy przewidywalnie i cała premier league wie co zrobimy....
» 28 czerwca 2020, 14:14 #10
wiulk: Oceniając po meczu z Norwich 1 transfer zdecydowanie za mało... Bailly nie jest bezbłędny. Lindelof tez ma swoje słabe więc może jakiś młody CB z potencjałem na klasę światową zrobiłby robotę.
Prawe skrzydło to niepodważalny priorytet. Napad? Póki co jest dobry balans, Martial się zaraz rozkręci na dobre, ale Ighalo będzie musiał odejść więc zdecydowanie kogoś trzeba sprowadzić.
» 28 czerwca 2020, 13:51 #9
manegarrincha: Albo to zagrywki pod Borussie żeby nie była tak pewna przy stole.
» 28 czerwca 2020, 12:59 #8
MiSt: Jeden PP i mamy pierwszy skład godny walki o mistrza. Niestety tylko pierwszy skład. Do zwycięstwa potrzeba jeszcze silnej ławki. Dopóki zasiadają tam zawodnicy pokroju Pereiry i Lingarda to nie ma szans na coś więcej niż wygrana w pomniejszych pucharach.
Przyszły sezon to walka z Chelsea o top3. No chyba, że Liverpool i City spuchną, w co szczerze wątpię.
» 28 czerwca 2020, 12:33 #7
tomekwietniu: Andreas czy Jesse to teraz trzeci slot na ławce, bo ławkę będziemy mieli solidną. Jest Romero, jest Bailly, dwójka z trzech Fred/McTominay/Matić, Mata, zdolni Williams czy perełka Greenwood, a w obwodzie silni i skuteczny Ighalo, dodatkowo jakby pojawił się Sancho to na ławce wyląduje James...
Wiadomo nie jest to ławka jak City, ale wcale ta ławka nie byłaby gorsza od tej Liverpoolu, dla mnie nawet lepsza
» 28 czerwca 2020, 13:50 #6
Tomek19950307: od kiedy w tym roku zaczyna się okienko ?
» 28 czerwca 2020, 12:32 #5
kckMU: Gary już w Papui Nowej Gwinei, to Phil musi robić za eksperta :D
» 28 czerwca 2020, 12:15 #4
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2020 12:15

Jeden transfer, ale prawego napastnika. Myślę, że ma on tutaj trochę racji, ale trzeba wziąć pod uwagę to, że Liverpool po zrobieniu 2 transferow zdobył mistrzostwo i my też byśmy mogli, ale tylko pod warunkiem braku kontuzji tak jak i ich omijały w tym roku. Z naszym szczęściem do łamania się co chwile musimy mieć silna ławkę rezerwowych. Niestety, ale przy kontuzji zmiennicy jak Jones, Lingard, Pereira czy Mata mistrzostw nam nie zapewnia. Także potrzebujemy 1 prawego napastnika do pierwszej 11 i z 2 lub 3 rezerwowych.
» 28 czerwca 2020, 12:12 #3
manegarrincha: Tak mi się czasem wydaje że większość tych wypowiedzi to jest element jakieś gry.

Chyba człowiek który jest w futbolu od 40 lat musi dostrzegać te wyrwe u nas na prawym skrzydle..

No chyba że dla Phila ta pozycja ma należeć się Masonowi.
» 28 czerwca 2020, 12:07 #2
Puszek2100PL: trochę go poniosło. 2-3 transfery i wtedy można mówić pomału o jakiejś rywalizacji. Na pewno skrzydłowy, i napadzior. Myślę że Sancho w tym okienku to musi być. Ighalo powinien zostać wykupiony już w tym okienku.
» 28 czerwca 2020, 12:06 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.