Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Dlaczego Haaland odrzucił United? Ojciec piłkarza wyjaśnia

» 25 marca 2020, 14:45 - Autor: matheo - źródło: TV2
Alf-Inge Haaland zabrał głos na temat transferu swojego syna do Borussii Dortmund. Choć Norweg miał ofertę z Manchesteru United, to nie zdecydował się na przeprowadzkę na Old Trafford.
Dlaczego Haaland odrzucił United? Ojciec piłkarza wyjaśnia
» Erling Haaland w styczniu zamienił RB Salzburg na Borussię Dortmund
Erling Haaland znakomicie rozpoczął swoją przygodę z Borussią Dortmund. W pierwszych 11 meczach zdobył dla niemieckiego klubu 12 bramek.

Wielkim fanem talentu Haalanda jest Ole Gunnar Solskjaer. Norweg pracował z młodym zawodnikiem w Molde. Nie udało się mu natomiast przekonać swojego byłego podopiecznego do transferu.

– Nigdy nie wiadomo, jakby historia potoczyła się w innych klubach. Również mogło być dobrze, gdyby wybrał inną drogę – mówi Haaland senior na antenie TV2.

– Na to pytanie nigdy nie poznamy odpowiedzi. Ale jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych klubów, w których był Erling.

– Trzeba iść do klubu, który chce cię całym sobą, a nie tam, gdzie takie pragnienie wyraża tylko trener. To najważniejsza rzecz. Dodatkowo ważne jest też to jak klub radził sobie w ostatnich 5-10 latach i jaki kierunek obrał.

– Decydowanie się na transfer ze względu na trenera jest niebezpieczne, bo ten może zostać nagle wyrzucony z roboty – dodaje ojciec napastnika Borussii Dortmund, a w przeszłości gracz m.in. Manchesteru City.


TAGI


« Poprzedni news
Mata: Van Gaal momentami potrafił być przerażający
Następny news »
Manchester United liczy na transfer Bellinghama

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (18)


Miro: Jeżeli sam zawodnik odrzuca naszą ofertę to drzwi do MU powinny zostać zamknięte. Nie powinniśmy się rozdrabniać. Składamy ofertę, ewentualnie lekkie negocjacje i decyzja. Zawodnicy powinni wiedzieć że jak odrzuca naszą ofertę To MU drugi raz się nie zgłasza...
» 26 marca 2020, 07:49 #16
Klimaa: W jakiś sposób rozumiem jego wybór. Poszedł do Bundesligi - ligi która nie jest aż tak wymagająca jak angielska Premier League. Chłopak ma jeszcze sporo czasu aby spróbować swoich sił na wyspie.
» 25 marca 2020, 22:51 #15
Matcsu1: Ja tam jakoś nie żałuję, bo przy tym chłopaku kręcą się już tacy ludzie, że nic dobrego by z tego nie wyszło. Ma "genialnego" doradcę jakim jest jego ojciec i oczywiste, że chce dobrze dla swojego syna, ale sęk w tym, że nie musi się na tym znać. Do tego Raiola z którym najlepiej ograniczyć możliwe kontakty do minimum. Z tą dwójką za sterami ten chłopak będzie zmieniał kluby co 2/3 lata, nadal jest bardzo młody i może w każdej chwili zniknąć. Skoro ktoś nie chce przyjść do nas, to po co o tym ciągle rozmawiać? Wybrał to na co miał ochotę, albo to na co mieli ochotę inni. Za rok, dwa, będzie poszukiwanie nowego klubu, niezależnie od poziomu na jakim będzie grał.
Też uważam, że temat Haalanda powinien być zamknięty, bo trzeba budować drużynę opartą na zawodnikach, którym zależy, żeby być w naszym klubie. Nie za bardzo rozumiem stwierdzenia "Trzeba iść do klubu, który chce cię całym sobą, a nie tam, gdzie takie pragnienie wyraża tylko trener" - Oczywiście, że to dotyczy Manchesteru, ale ciekawe jak wyglądały kulisy tego spotkania i samego transferu. Jest tam gdzie jest i najlepiej warto już o tym zapomnieć, nadal Norweg może być wielkim niewypałem.
» 25 marca 2020, 20:19 #14
RedsFan: Jeszcze mlody pożałujesz, że słucha ojca i grubaska. Dla mnie temat Haalanda jest zamknięty doputy, do puki ma Włocha za agenta.
» 25 marca 2020, 19:38 #13
Devil156PL: Wszyscy tu patrzą jako kibice klubu, tymczasem nikt nie postawił się na jego miejscu . Chłopak jakby nie patrzeć wybrał dobrze . Borussia to klub w którym rozwinie swoje umiejętności, akurat Borussia umie rozwijać talenty . Za 2-3 sezony jakiś większy klub może go kupić za dobrą cenę i Borussia nie będzie go na siłę zatrzymywała ( taka polityka transferowa) . W tym czasie może zdobędzie jakieś trofeum w Niemczech . Borussia od kilku sezonów ma co sezon realne szanse na mistrzostwo jakby nie patrzeć, niezależnie od trenera . Tymczasem u nas od ponad 6 sezonów nie liczymy się w walce o mistrza, czy też europejskie puchary(raz wymęczona liga europy) , brak jakiejkolwiek stabilizacji w tym okresie ( no może trochę w 2 sezonie Mou) , wiele zawodników w tym okresie nie poczyniła znacznego postępu, a większość zaliczyła raczej regres (Mychitarian,Di Maria,Mata,Sanchez). Ok przyszedł nowy trener nowa wizja, kolejna .Klub zalicza najgorszy start w lidze od 20(chyba) lat . Nadal brak stabilizacji, gramy w kratkę, nie jesteśmy w stanie wygrać 3 meczy pod rząd . Choć transfery jak na razie udane, to nie jest to jakieś wielkie pocieszenie . Brak pewności, że za sezon lub dwa MU stanie się klubem walczącym o najwyższe cele . I teraz powiedzcie mi ,co było dla niego lepszym wyborem ? Jakbym był na jego miejscu i nie był wielkim fanem MU, a co najwyżej sympatykiem, to też bym nas nie wybrał .Ktoś powie, że powinien przyjść tu i walczyć o dawną chwałę MU, ale dlaczego miałby chcieć, chyba każdy wolałby iść do pewniejszego klubu i pomału rozwijać się, a nie od razu wskakiwać na poziom, w którym trzeba samemu ciągnąć zespół do zwycięstwa . Postawcie się najpierw w podobnej sytuacji, a potem dopiero oceniajcie .
» 25 marca 2020, 19:22 #12
Gallacher: Pewnie to odwet za poważną kontuzję na ojcu gdy Roy Keane się zemścił.
» 25 marca 2020, 18:09 #11
Dexter4: Bruno przyszedł do MU i mówi : "Musimy szybko odzyskać światową klasę. Zrobię w tym kierunku wszystko".
Ojciec Haalanda mówi : "Dodatkowo ważne jest też to jak klub radził sobie w ostatnich 5-10 latach i jaki kierunek obrał".
Chcę w klubie ,niezależnie od zdolności,zawodników zdecydowanych na odnowienie potęgi MU.
» 25 marca 2020, 17:30 #10
devilek777: Greenwood go zjada na śniadanie.
» 25 marca 2020, 17:06 #9
AstonMartin: Ludzie czemu Wy się tak spinacie? Nie uczycie się na błędach? Haaland w United - 3 x nie!!

1. Nie - Raolia. Już z nim wystarczy.

2. Nie - Ojciec. Już dosyć problematycznych ojców, matek, żon, braci w footballu.

3. Nie - kontrakt budowany pod kolejny transfer. Niezbyt wysoka kwota klauzula wykupu i już takie dziwne oczka do Realu Madryt.

Z tych 3 powodów bardzo dobrze, że Haaland nie trafił do United. To nie jest zawodnik na budowanie zespołu. Koło tego dzieciaka jest za dużo transferowego szumu, a on dopiero co podpisał w styczniu kontrakt! Już są do Hiszpanii puszczane oczka i nie na zasadzie - "Borussia to dobry klub", a na zasadzie "transfer do Hiszpanii nie w te wakacje, a w następne".

Rozumiecie? Szkoda czasu o tym pisać i rozmawiać.
» 25 marca 2020, 16:35 #8
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2020 17:17

pełna zgoda, świat jest pełen świetnych grajków, którzy nigdy nie zagrają w United. Poza tym z Ighalo mamy całkiem fajną ofensywną czwórkę, potrzebujemy wzmocnień na innych pozycjach.
» 25 marca 2020, 17:16 #7
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2020 15:35

Niech gra, zbiera expa, w Anglii tyle miejsca by nie miał na bicie do pustej.
Ighalo wszedł jak do siebie, skromny, dobry chłop i dobry napastnik więc po raz kolejny - PO CO NAM ZNOWU RAJOLA ?
» 25 marca 2020, 15:33 #6
HXDC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2020 15:59

Ja to jakos wgl nie przepadam za tym Haalandem. Jak dla mnie to może grać i strzelać bramki wszędzie tylko nie w United. Do tego ten śmieszny Raiola który fakt faktem wykonuje swoją pracę i próbuje to robić jak najlepiej i się na tym zna. Jednak jest to gość który potrafi narobić niepotrzebnego szumu i wbić nóż w plecy klubu i kibiców.
» 25 marca 2020, 15:59 #5
Magik1990MU: "Trzeba iść do klubu, który chce cię całym sobą, a nie tam, gdzie takie pragnienie wyraża tylko trener"

Nie bardzo rozumiem co ma oznaczać ta wypowiedź. Czyli co? Edek i jego wesoła gromadka nie chcieli Haalanda? Jeśli tak, to pretensji do naszej legendy nikt nie może mieć. Jeśli miał na myśli kibiców... to coś się staruszkowi w głowie poprzewracało, bo Haaland nie był i wciąż nie jest Brunem czy Sancho, aby kibice się go prosili o przenosiny na OT.

"Dodatkowo ważne jest też to jak klub radził sobie w ostatnich 5-10 latach i jaki kierunek obrał."

Tutaj akurat pełna zgoda. BVB to dużo lepsze miejsce dla nieopierzonego młokosa aniżeli United.

Natomiast ostatnie zdanie... zły moment sobie wybrali z synem. Teraz już nikt nie mówi o zwolnieniu Solszy.
» 25 marca 2020, 15:25 #4
Magik1990MU: też racja
» 25 marca 2020, 15:44 #3
Filiphs: Absolutnie zgadzam się z pierwszym punktem, co do tego "cały klub musi go chcieć" - to zawodnik musi chcieć to grać i swoim zaangażowaniem przekonać do siebie wszystkich. Natomiast nie zgadzam się z drugim punktem, że BVB to lepsze miejsce od United.

Biorąc pod uwagę ostatnie "5-10 lat" to mieliśmy ogrom zawodników akademii, którzy wchodzili do pierwszego składu. Głównie za van Gaala (może faktycznie częściej z konieczności niż woli menadżera; nie mniej debiutowało ich dużo), a nawet u Mourinho nastolatkowie grali ponad 1500 minut w sezonie (jeżeli dobrze pamiętam). Oczywiście nastawienie Mourinho do zawodników w ogóle nie było odpowiednie, ale np. taki Shaw i Martial przyznali pośrednio, że krytyka Mourinho skłaniała ich do cięższej pracy.

Teraz z kolei u OGSa, mamy najmłodszy skład w lidze, oraz świetne przykłady w osobach Masona, Brandona czy też McTominaya - że Ole stawia na nich często.

Moim zdaniem United to bardzo dobre miejsce dla młodych zawodników.
» 25 marca 2020, 15:45 #2
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2020 15:58

@Fliphs

Zgadzam się z pierwszym akapitem w 100%. W sumie to on powinien chcieć United, a nie United jego. Ojciec Haalanda ujął to w ten sposób, jakby jego syn już teraz był jakąś wielką gwiazdą, o której największe marki powinny marzyć.

Co do reszty Twojego komentarza: nie chodziło mi o to, że United jest złym miejscem dla młodych. Chodziło mi o to, że Borussia jest lepszym miejscem i to zwłaszcza dla Norwega. Dlaczego? Raz, że liga łatwiejsza od PL. Dwa, że przechodzi do klubu, w którym presja jest mniejsza. A trzy to konkurencja. Jak chemik wspominał, u nas mógłby mieć problemy, aby przebić się do podstawy, w BVB taki problem nie istniał.
» 25 marca 2020, 15:55 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.