W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.
Manchester United rozgląda się za sponsorem strategicznym
» 11 marca 2020, 10:56 - Autor: matheo - źródło: MEN
Manchester United prowadzi intensywne poszukiwania nowego sponsora strategicznego. Obecna umowa z Chevroletem wygasa po zakończeniu sezonu 2020/2021.
» Logo Chevroleta będzie widnieć na koszulkach Manchesteru United do końca sezonu 2020/2021
Jak informuje Manchester Evening News, klub z Old Trafford jest przekonany, że uda mu się podpisać lukratywną umowę sponsorską. W najbliższym czasie raczej nie należy jednak spodziewać się ogłoszenia ze strony Czerwonych Diabłów.
Dla Manchesteru United będzie to już szósty sponsor, którego logo pojawi się na koszulkach. Pierwszym był Sharp, a później klub współpracował z Vodafone, AIG, Aon i obecnie z Chevroletem.
Według informacji Manchester Evening News, Manchester United prowadzi rozmowy z przyszłymi partnerami. Czerwone Diabły do potencjalnych sponsorów wysyłają repliki swoich koszulek z różnymi logotypami marek.
Manchester United pierwsze rozmowy z nowymi sponsorami zaczął w październiku ubiegłego roku. Negocjacje od tamtego czasu mocno posunęły się do przodu, ale umowy nie są jeszcze bliskie finalizacji.
W artykule Manchester Evening News nie pada nazwa nowego potencjalnego sponsora. Wiadomo natomiast, że będzie to globalna marka.
BartekMU10: Najbardziej podobał mi się komplet domowy i wyjazdowy z sezonu 2009/10 z tym "V", logo AIG było fajne w swojej prostocie. Ale oczywiście najważniejsza jest profitów umowa, a nie to jak wygląda koszulka. Mam nadzieję tylko że to nie będzie coś w stylu Tindera :)
uzio: Jak na koszulkach zamiast logo Chevroleta będzie podobizna Pogby to może ten wtedy łaskawie zostanie i może nawet nie będzie strzelał fochów, Edek powinien to rozważyć.
A tak swoją drogą to pewnie Edkowi marzy się teraz gra w LM, która ułatwiła by negocjacje.
PogbaPaul: Jak czytam wasze komentarze to chyba jestem w gronie nielicznych którym podoba się obecnie herb w koszulce domowej. Oczywiście zadecydują pieniądze i nie ma to większego znaczenia, ale mi z jakiegoś powodu marzy się by na naszych koszulkach widniało logo LEGO. Może być tez McDonalds, Shell, Google, Pringles lub Apple. Coś wesołego po prostu
devilek777: A co do herbu to przynajmniej na domowej koszulce powinien być w naszej oryginalnej formie. Ten jest nawet niewidoczny. Mam nadzieję, że już nie popełnia tego błędu.
Mucha1470: Vodafone super wyglądało. Ale dla mnie to przede wszystkim nostalgia, bo wtedy zacząłem kibicować United, sezon 2002/03. Ogólnie od czasów AON nie podoba mi się, ale to kwestie estetyczne
Lechovskyy: Załamują mnie komentarze typu "Chevrolet wyglada brzydko na koszulce " , "Ja wolałem AIG" . Ludzie to nie jest wybieg , tu sie ma liczyć pieniądz a nie jak wyglada logo na koszulce , litości .
devilek777: A czym przeszkadza jedno drugiemu. Pieniądze i tak będą, a koszulka ma wyglądać, bo nie powiesz mi, że herb na domowym wygląda dobrze. Nie bez powodu projektanci pracują nad koszulką. Im ładniejsza tym więcej zarobią.
Lechovskyy: Fakt herb nie wyglada dobrze ktoś popełnił błąd , ale przy wyborze sponsora powinno patrzeć sie w 1 kolejnosci na finanse a nie na to czy dobrze wyglada . No dobra najlepiej wspomina ale to pewniak ze chodziło mu o to jak AIG prezentowało sie na koszulkach ..
adi0220: Akurat z AIG chodziło mi o okres gry drużyny, bo to wtedy wygraliśmy ligę mistrzów itd. A wygląd mnie nie za bardzo interesuje, nawet chevrolete mi nie przeszkadza.
JessePereira: Fajnie jakby sponsorem, chociażby nawet jakimś minimalnym została marka Prymat. Wyobrażacie sobie na kanale YT United program "kuchenne rewolucje" z Gesslerową i np. Shawem jak kucharzą?
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.