Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Solskjaer: Dzięki transferom możemy być kandydatami do tytułu

» 15 stycznia 2020, 09:58 - Autor: matheo - źródło: tribalfootball.com
Ole Gunnar Solskjaer przyznaje, że Manchester United stara się pozyskać zawodników, którzy pozwolą walczyć im o tytuł w najbliższych sezonach.
Solskjaer: Dzięki transferom możemy być kandydatami do tytułu
» Ole Gunnar Solskjaer przyznaje, że Manchester United potrzebuje transferów, aby walczyć o najwyższe cele w Anglii
Czerwone Diabły w obecnych rozgrywkach tracą do prowadzącego Liverpoolu aż 27 punktów. Solskjaer pytany przed pucharowym starciem z Wolves, czy Manchester United w przyszłym sezonie będzie liczył się w walce o najwyższe cele, stwierdza: – Taki jest nasz cel. Nie mówię natomiast, że jest to cel realistyczny.

– Jesteśmy z tyłu i to mocno za jednym z zespołów, z którym gramy teraz w niedzielę. Zobaczymy w jakim miejscu jesteśmy po spotkaniu z nimi.

– Dzięki kilku transferom, które poprawią grę, w ciągu kilku kolejnych lat chcemy tego dokonać.

– Jestem zachwycony zawodnikami, którzy pojawiają się na boisku. Ta grupa potrafi ze sobą pracować, daje z siebie wszystko. To podstawa tego, aby zespól ruszył naprzód.

– Przyglądamy się kilku zawodnikom, chcemy wzmocnić zespół tu i tam. Mamy natomiast rdzeń drużyny. Jest odpowiednie nastawienie i fizyczna bezwzględność – dodaje Solskjaer.


TAGI


« Poprzedni news
Lingard zamieni Manchester United na Inter Mediolan?
Następny news »
Solskjaer: Nie jestem przeciwnikiem powtórek w Pucharze Anglii

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (39)


WloskiDynamit: Chyba se jaja robi xD
» 16 stycznia 2020, 18:39 #34
AlexChapman1986: Tak na dobrą sprawę jakby nie frajerskie remisy i przegrane w ostatnich miesiącach to bylibyśmy przynajmniej w 4ce. No ale jak się nie potrafi wygrywać m.in ze spadkowiczami to tak jest. Spięli się na Live (no bo wiadomo, że mamy kosę), spięli się na City (bo odwieczny rywal), to samo na Koguty (coś udowodnić Mourinho)...ale Watford to można olać, A. Villę olać itd. itd. Jeśli wygrywasz z silniejszym, tym bardziej masz moc żeby dać radę słabszemu.
To pokazuje jaka jest tak naprawę mentalność drużyny i nie wiem, czy uleczą to transfery. Na pewno są potrzebne, ale prędzej czy później nowi zawodnicy zaczną równać do pewnych standardów, które moim zdaniem są dalekie od tych dających sukcesy i panujących tu przez ponad 26 lat .
» 16 stycznia 2020, 13:05 #33
BartoszP: Gdyby babcia miała wąsy to by była dziadkiem - z historią się nie gdyba
» 16 stycznia 2020, 21:39 #32
awe: Mi podpadlo zdanie "Zobaczymy w jakim miejscu jesteśmy po spotkaniu z nimi" to jeszcze nie wie? A po tym meczu nagle bedzie wiedziec ? Albo cos tlumacznie nie tak albo to takie gadanie zeby gadac.
» 15 stycznia 2020, 18:37 #31
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.01.2020 12:36

I o to chodzi.
Manchester United to wielki klub i powinien co roku mierzyć w mistrzostwo.
Niestety, ale od czasu odejścia sir Alexa kopiemy się po czole. Przyszedł OGS, który zna ten klub od podszewki, ma obok siebie dobrych doradców i ma wizję budowy zespołu na lata. Jest to plan wieloletni. A najlepszym tego dowodem są transfery minionego lata: Maguire (przymierzany na kapitana), Wan-Bissaka, James. Wszyscy młodzi (Maguire dopiero będzie wchodził w najlepszy okres dla defensorów) i perspektywiczni, głodni sukcesów.
Na dodatek czyszczenie szatni: Young, Lingard, Rojo. A przyjdzie kolej na następnych, jestem tego pewien.
Przez tyle lat nikt nawet nie powiedział słowa na temat wytransferowania tych graczy, a tymczasem mamy całkiem sporo informacji, że ich dni są policzone. Nie licząc powyżej wymienionych, najbardziej zagrożeni - zdaje się - są: Mata, Matić, Bailly i Jones. Z Pogbą to jest taka telenowela, że chyba mało kto się łudzi, że w następnym sezonie będzie reprezentować barwy MU. Nie wspomnę także o Sanchezie i Smallingu - kolejne czystki.

P.S: Nie wspomniałem o Darmianie, który wreszcie poleciał do Włoch. Oczywiście nie mówię, że takie przemeblowanie będzie miało miejsce w kilka miesięcy. Do tego potrzebne są minimum dwa letnie okienka.
» 15 stycznia 2020, 12:33 #30
Kempes: Jak dla mnie Smalling jest lepszy od Lindelofa, także w kwestii czystek wolałbym żeby to Szwed opuścił OT.
» 15 stycznia 2020, 16:15 #29
emilrutek: Czytam komentarze i nie wierze co widzę, udzielam się tu rzadko, ale dzis uznałem, że trzeba w końcu spojrzeć prawdzie w oczy.
Co niektórzy myślą, że zbudowanie drużyny kompletnej to proces jak w karierze Fify, masz kasę to robisz co chcesz, w sumie nawet w fifie zawodnik z overalem 95 nie musi być kompatybilny z zespołem. Uświadomcie sobie przygodni i wirtualni znawcy, że aby cos zadziałało to ktoś musi pasować do całości, jak klocek do klocka, puzel do puzla itp. Ole stara się o jak najlepszych zawodników pasujących do MU, a za dowód mamy Jamesa i Wan-Bissakę. Zawodnicy młodzi, energiczni z długą perspektywą gry na wysokim poziomie dla naszego ukochanego klubu. Przypomnijcie sobie ile największy w historii manager w dodatku, ktory prowadził nasz klub przeznakomity Sir Alex Ferguson czekał na pierwszy tytuł. Nie od razu jego drużyna była och i ach. Mądre zarzadzanie i jakaś wizja długoplanowa daje rację powodzenia, a gadanie że OGS poleci czy coś, mimo że przyjmijmy, że go zwolnia tylko dowiedzie, iż wlodarzom nie zależy na przywróceniu dawnego blasku The BIG MU tylko na kasie. Ja osobiście wierzę w Ole mimo, że serce krwawi jak się oglada nasze mecze. Zauważmy też to ile Ole pracuje w Man Utd. Niedawno minął rok, a przezajebiści fachowcy oczekują gruszek na wierzbie lub śliwek na sośnie. Jak tak go hejtujecie tzn. że przy kibicach tego klubu nie staliście i możecie kibicować "KULTYWATOROWI Nowosady"!!

Serdecznie pozdrawiam prawdziwych Red Devils, życzę Wam prawdziwe Diabły udanego nowego roku i oby w tym roku gra naszwgo zespołu była coraz efektywniejsza💪

A tym co tu tylko sieją zamęt oni wiedzą co i w co im życzę!!


GGMU ♥
» 15 stycznia 2020, 12:28 #28
ruffnecky: Fachowcy oczekują, że pilkarze, którzy przyszli w sierpniu, w październiku będą grali jak z nut, zwłaszcza w obronie ;)
Święta racja, także z tym kijkiem w oko ;)
» 15 stycznia 2020, 18:54 #27
dev13: Dokladnie tak moze za pare lat ale raczej niepredko ;)
» 15 stycznia 2020, 11:32 #26
ax1d: OMG, to jest najgłupsza wypowiedź Ole od czasu objęcia sterów w United.
» 15 stycznia 2020, 11:29 #25
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.01.2020 18:52

A to niby dlaczego? Bo w tym sezonie na boisku są zawodnicy, którzy po 60ej minucie meczu nadal są w stanie biegać? ;) Chyba już zapimniales, z czym borykał się Mourinho dzięki edkowemu tournee po Stanach...
» 15 stycznia 2020, 18:51 #24
ruffnecky: dodam, że dzisiaj w końcówce meczu to Wilki wyglądały na bardziej wyeksplatowanych
» 15 stycznia 2020, 23:26 #23
PrzemoIgor: Przyglądamy się, chcemy widzieć, w ciągu kilku lat...
Wszystko w temacie
» 15 stycznia 2020, 11:07 #22
Wazza1993: Było po SAF tyłu menagerow i nie rozumieli tego kto się nie nadaje do United i trzymali Lingardow i Jonesów na siłę, u Ole mi się podoba właśnie to że widzi kto się nie nadaje i pozbywa się szrotu. Jeżeli chodzi o taktykę w meczach i zachowania niektóre to jeszcze musi się sporo nauczyć ale jakby nie patrzył idzie w dobrym kierunku
» 15 stycznia 2020, 10:47 #21
DaredevilUtd: Ole mówił o tym na poczatku. Ten sezon jest po to, żeby zobaczyć kto się nadaje z Akademi i komu zależy i ma predyspozycje do gry z 1 składu. Według mnie w 100% wywiązuje się z założeń, które przedstawił na poczatku roku nam I klubowi.
» 15 stycznia 2020, 11:27 #20
Fenek: Kopnij partacza w cztery litery, żeby się w końcu wziął do roboty a nie tylko kasę liczy.
» 15 stycznia 2020, 10:23 #19
Niemiec: Ja jeste, madal za Ole. W tej chwili nie ma możliwości ludzkich by grać na poziomie. Ole robi porządki, sam mówił ostatnio o 6 zawodnikach którzy są potrzebni by czegokolwiek oczekiwać od tej drużyny mam podobne zdanie.

Spójrzcie jacy zawodnicy mają odejść: Lingard, Young, Matic. Czy to nie są nazwiska które wiekszość z nas nie chce widzieć z diabłem na piersi?

Tak to są te nazwiska ole to widzi, ze nie mają Ci zawodnicy jakości by reprezentować ten klub. Wiec robi porządki dajmy mu czas.
» 15 stycznia 2020, 10:20 #18
jaratkow: "Przyglądamy się... chcemy...". Czyli że jak będę się przyglądał różnym dietom i będę chciał schudnąć to schudnę?!
» 15 stycznia 2020, 10:07 #17
MikeMU: czyl jesteś grubasem? Nie ma to jak internetowy grubas uczący piłki nożnej. hahahaahahahh
» 15 stycznia 2020, 10:33 #16
Redevil99: i czego od Ole oczekujesz?
Że znajdzie zawodnika bedzie go sam ogladał przed 3 miesiące żeby sie upewnić że to jest zawodnik którego potrzebuje, potem bedzie sam negocjował kwotę odstępnego i jeszcze kontrakt z zawodnikiem a na koniec sam pokryje koszt transferu? Człowieku Ole może powiedzieć kogo chce kogo potrzebuje ale dopóki Ed nic nie zrobi to on moze chciec i sie przyglądać
» 15 stycznia 2020, 10:34 #15
smutny87: nie zrozumie
» 15 stycznia 2020, 10:38 #14
jaratkow: @MikeMU: Wiedziałem że mnie polubisz i zrozumiesz ;-)

@Redevil99: moje słowa to bardziej podkreślenie beznadziejnej sytuacji w jakiej znajduje się OGS i drużyna. Mimo fali hejtu z umiarem ale popieram kierunek w jakim zmierza Norweg. Jeśli chce osiągnąć powodzenie musi podjąć sporo również niepopularnych decyzji i to robi. Oby konsekwencji starczyło. Ale "por materii" zwłaszcza sprawność tych co odpowiadają za transfery powala.
» 15 stycznia 2020, 10:56 #13
MikeMU: Zgadzam się że jest rdzeń, dołożymy tylko trochę kreatywności i odpali jak ta lala
» 15 stycznia 2020, 10:00 #12
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.01.2020 10:01

Ole ciebie juz tu nie bedzie nie ludz sie ;)
Ponadto nie widze takiej mozliwosci w najblizszym czasie ;)
» 15 stycznia 2020, 09:59 #11
MikeMU: nie będzie to ciebie, jak to odpali to hejterzy tacy jak ty znikną z tej strony. Mądry człowiek widzi, że zmienia się wszystko na lepsze. Głupi będzie miał nierealne oczekiwanie.
» 15 stycznia 2020, 10:34 #10
trakol: Szkoda, ze Ty tu dalej jestes
» 15 stycznia 2020, 10:34 #9
Wiciubope: Zbyt ograniczony jesteś kolego by pojąć pewne sprawy.
» 15 stycznia 2020, 10:44 #8
manumik87: MikeMU - "Mądry człowiek widzi, że zmienia się wszystko na lepsze. Głupi będzie miał nierealne oczekiwanie." - zgadzam się z Tobą. Ole wykonuje dość niewdzięczną pracę bo bałagan z ostatnich kilku lat musi zacząć porządkować właśnie on. Ma przy tym ograniczoną kadrę, ale tacy co to przyzwyczajeni są do sukcesów Fergusona nie potrafią ocenić, że oczekiwanie na podobne sukcesy w obliczu realiów jakie są obecnie w klubie to absurdalne podejście. Takie osoby wymagają sukcesów natychmiast i już. Bo kiedyś tak było. A jak nie ma sukcesów to trener powinien być zwolniony. Bo kiedyś my wygrywali czyli można, a teraz nie to znaczy że trener zły. Brak realnej oceny sytuacji klubowej i przy tym wymaganie natychmiastowych wyników (i tym samym nie dawanie czasu na uporzadkowanie spraw) to nic innego jak lenistwo intelektualne.
» 15 stycznia 2020, 11:02 #7
Tomwk1988: Czy sie cos zmienilo na lepsze pokaza nam mecze w rundzie wiosennej. Narazie widzieliśmy ze często zdarzały się straty pkt zr słabymi drużynami ale i potrafilismy urwac punkty mocnym. Teraz jakby nieco lepiej gramy ze slabeuszami za to mecz z City pokazal ze mocni dwa razy na ten sam fortel sie nie nabiorą. Co będzie? Zobaczymy.
» 15 stycznia 2020, 11:34 #6
awe: MikeMU glupi pisze takie rzeczym na razie to najgorszy Manchester w historii to gdzie to "wszystko zmienia sie na lepsze" ? Co najwzyej mozna miec nadzieje, ze tak sie dzieje i ja ja mam, ale nie wyskoczylbym z takimi planami na przyslosc jak ty, trenera za rok moze juz tu nie byc i sa na to takie same szanse jak na to, ze zostanie na lata i on to wie, ale ty jestes przeciez ten "madry"
» 15 stycznia 2020, 18:35 #5
waletpl: awe... gorszy, niż w '74 jak spadł z ligi? Aż tak temu składowi czarnowidzisz?
» 15 stycznia 2020, 18:53 #4
awe: w historii, czyli od czasów Fergusona = Ferguson równa się historia heh ;)
» 15 stycznia 2020, 21:05 #3
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.01.2020 23:29

no nie awe, przeinaczasz fakty pod tezę ;)
» 15 stycznia 2020, 23:28 #2
AlexChapman1986: Do MikeMU:
Faktycznie nierealnym oczekiwaniem jest pokonanie np. Watfordu....
Obudź się chłopie, bo (poza niektórymi marzycielami może) nikt tu nie oczekuje mistrzostwa na wczoraj, ale większego zaangażowania zawodników i pomysłu na grę. Tu nie ma żadnych wymówek.

Czy ten klub upadł już tak nisko, że musimy kupować zawodników którzy potrafią podać, czy oddać celny strzał na bramkę?? Poza Rashfordem ktoś w ogóle potrafi stworzyć zagrożenie z rzutu wolnego?

Najlepiej sprzedać, a potem kupić i roztaczać aurę, że się sprząta. Szkoda, że nasz treneiro nie potrafi wykrzesać nic więcej z zawodników, którzy obecnie cieniują. Po tym poznaje się prawdziwego lidera.
» 16 stycznia 2020, 13:29 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.