Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Pomeczowa konferencja prasowa Ole Gunnara Solskjaera

» 15 grudnia 2019, 19:01 - Autor: Rio5fan - źródło: MUTV
Ole Gunnar Solskjaer spotkał się z dziennikarzami na konferencji prasowej zorganizowanej po zakończeniu niedzielnego spotkania Manchesteru United z Evertonem (1:1).
Pomeczowa konferencja prasowa Ole Gunnara Solskjaera
» Następnym przeciwnikiem Manchesteru United będzie ekipa Colchester
Norweski szkoleniowiec wypowiedział się między innymi na temat postawy Masona Greenwooda oraz napiętego terminarza w okresie świąteczno-noworocznym.

Powiedziałeś, że twojej drużynie brakowało pomysłu na zdobycie zwycięskiej bramki. Co chciałbyś zatem zobaczyć na boisku?

– Łatwo jest oglądać spotkanie z większej odległości i mówić, co powinniśmy zrobić. Zabrakło nam chłodnej głowy, którą zyskujesz z doświadczeniem. Młodzi zawodnicy się starają i chcą spisywać się jak najlepiej. Zabrakło nam odrobiny opanowania. Staraliśmy się dostarczyć piłkę do Masona, który potrafi zachować spokój w polu karnym. Wywarliśmy presję na Evertonie, ale zabrakło nam czasu.

Mason spisuje się znakomicie jak na swój wiek.

– Wszystko przychodzi mu naturalnie. Mason po prostu wie, co ma robić. W futbolu marnuje się wiele sytuacji, w której napastnik stara się nadmiernie wszystko przyspieszyć. Najlepsi potrafią się zatrzymać na dodatkowe pół sekundy, co cechuje Masona.

Jak oceniasz decyzję podjętą przez system VAR?

– To był oczywisty faul. Teraz nie ma jednak sensu narzekać. Jestem przekonany, że analizy wideo będą działały lepiej w przyszłym roku. To było oczywiste przewinienie.

Dlaczego notujecie dużo lepsze wyniki w spotkaniach z wyżej notowanymi przeciwnikami?

– Czasem po prostu tak układają się poszczególne spotkania. Na początku meczu wyglądało na to, że uda nam się zdobyć szybką bramkę. Rozpoczęliśmy bardzo dobrze i oddaliśmy ponad dwadzieścia strzałów, więc mogliśmy się spodziewać wyjścia na prowadzenie. Everton zdobył bramkę i miał się czego trzymać. Nie zgadzam się z waszym stwierdzeniem, że zawsze mamy problemy w meczu z drużynami, które głębiej się bronią. Pierwsza połowa dzisiejszej rywalizacji była podobna do pierwszej połowy konfrontacji z Tottenhamem. Stworzyliśmy sobie jednak całkiem sporo sytuacji. Nasza praca trwa, a młodzi piłkarze cały czas się uczą. Nie można winić żadnego z nich, ponieważ nieźle się dzisiaj spisali. Everton to mocny zespół, który będzie walczył o czołową szóstkę.

Czy drużyny, które głęboko się bronią, zbyt łatwo potrafią was powstrzymać?

– Dzisiaj graliśmy zbyt wolno. Będziemy musieli to poprawić. Piłka musi krążyć po boisku szybciej. Musimy grać na jeden lub dwa kontakty zamiast dotykać piłkę trzy lub cztery razy. To wielka różnica. Ci gracze się tego nauczą.

Niedługo minie rok twojej pracy z Manchesterem United. Jak oceniasz ten okres?

– Naprawdę się nim cieszyłem. Jesteśmy na właściwych torach. Dzisiaj rozegraliśmy naprawdę słabe dziesięć minut, tuż przed stratą bramki. Nie będę więc zmieniał swojego nastawienia sprzed weekendu. Nie mogę się doczekać jutrzejszego wyjścia do pracy. Piłkarze chcą się uczyć, a dzisiaj są tak samo rozczarowani jak ja.

Czy ten remis może niekorzystnie wpłynąć na waszą formę?

– Zawsze chcesz wygrywać i utrzymywać dobrą dyspozycję. Od momentu remisu z Aston Villą wygraliśmy trzy kolejne mecze. Teraz będziemy mieli szansę wrócić do zwyciężania w starciach z Colchester i Watfordem. Wykonaliśmy kilka kroków naprzód, a dzisiaj się zatrzymaliśmy. Jako grupa idziemy jednak naprzód.

Co możesz powiedzieć o plotkach dotyczących Erlinga Haalanda?

– Nie chcę ich komentować. To tyle.

Czy doradziłbyś Haalandowi zimowy transfer do Manchesteru United?

– On wie, czego chce i wie, co zrobi. Nie muszę nikomu dawać żadnych wskazówek.

Czy ostatnie wyniki udowadniają, że walka o miejsce w czołowej czwórce będzie trwała do samego końca sezonu?

– Zanotowaliśmy okres dobrych wyników. Oczywiście, nie możemy być zadowoleni z remisu. Musimy popracować nad zmianą tych remisów na zwycięstwa. Czasem chodzi o szczęście, czasem o decyzję sędziego, a innym razem decyduje brak jakości. Dzisiaj wszystkie te czynniki wystąpiły jednocześnie.


TAGI


« Poprzedni news
Mason Greenwood najlepszy w spotkaniu z Evertonem
Następny news »
Man Utd - Everton 1:1. Reakcje piłkarzy w social media

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (40)


smutny87: Dzieciaki nie telepcue się tak bo w tym sezonie jeszcze nie raz będziemy to przerabiać. Kto ogląda mecze widzi, że brakuje kreatywnego środka, że atak prezycyjny kuleje i ciężko gra się z ekipa i nastawionym na obronę. Brakuje takiego Pogby któremu by się chciało grać no ale minimum do okienka trzeba wytrzymać i liczyć, że da radę kogoś wyciągnąć albo nagle paniczowi się zechce grać. Ci co przyjazd Evertonu traktowali jako pewne punkty chyba mało angielskiej piłki oglądają. Oczywiście można było strzelić już w pierwszej minucie, var mógł zadziałać inaczej itd. W meczu przeważaliśmy ale niestety się nie udało, życie.
» 16 grudnia 2019, 09:31 #39
ziomboy777: Polać koledze!
» 16 grudnia 2019, 09:29 #38
grzesiek984: Ja piszę do Kandydat
Popieram Cię w 100%
Ja się dziwię się kibicom co chcą nowego trenera. Co to ma być? Do wszystkich takich kibiców.
Uważam że Ci co krytykują Ole i chcą innego trenera to są: rozpuszczenia i rozkapryszeni. To zarząd ma teraz kupić nowego trenera. Zaraz 5 zawodników i to wszystkich z Topu! Zespol musi wygrywac i to długimi seriami. Bo jak nie to co znow zmiana. Wyrzucicie wszystkich i wszystko i do marketu po nowe. To nie jest gra na PC tylko życie!
Ludzie każdy dobry trener gdzieś zaczynał! Gdzieś zrobił sukces! Mou zrobił to w Porto. A może Ole zrobi w Manchsterze!
Trzeba byś ślepy żeby nie widzieć że świetnie ogarnia temat. Pozbył się Alexisa co ile zarabiał? Zatrzymał Dawida.
Buduje mądrze zespół. Od tylu. Zmocnil obrone. Jego transfery wypalily. Duzo mozna bylo by pisac.

Ale jeszcze jedno najlepiej nie widzieć plusów tylko to że jest zle.
Lepiej zwalniać i zatrudniać

Juz Arsenal pokazal jakiego mila fachowca.
I nie chodzi mi że Ole to legenda to akurat dlamnie nie ma wiekszego znaczenia. Ale pomysł na Manchester i mi sie podoba. Stawianie na mlodych szybkich. Itd.
Ale oczywiscie mozna co chwile probowac isc na skroty z nowymi trenerami ale nikomu to sie chyba nie oplaca.
» 16 grudnia 2019, 00:27 #37
Tomwk1988: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.12.2019 03:43

Alexisa pozbył się tak że nie jest dostępny wcale dla nas A jednak płacimy mu lwia część tygodniowki... A obrona "zmocniona" tak że mamy rekord braku czystych kont z rzędu.
» 16 grudnia 2019, 03:41 #36
RedsFan: Alexis podpisal mega niekorzystny dla nas kontrakt przed przyjściem Ole i nikt go nie chcial kupic, ani wypożyczyć. Za to odpowiada Edd Woodward nauczcie sie wkoncu. Zreszta lepiej placic mu połowę niz całość za to że znowu leży w szpitalu z urazemco nie? Mamnadzieje ze te 88 to nie rok twojego urodzenia :/
» 16 grudnia 2019, 07:03 #35
Tomwk1988: To jest rok mojego urodzenia, wolałbym mieć Alexisa u nas skoro i tak płacimy mu 60% wynagrodzenia, kontuzja złapana we Włoszech wcale nie musiałaby się stać tutaj. Za to dzieki swietnym roszadom kadrowym w momencie gdy wypada Martial ze składu( raz już się to stało na starcie sezonu) to pozostajemy bez zadnego nominalnego napastnika na lawce, a to bardzo słaba opcja. Mam nadzieje ze "wkoncu" bylo tylko przypadkowe i nauczysz się że "w końcu" piszemy oddzielnie.
» 17 grudnia 2019, 14:15 #34
uzio: szkoda tylko, że wiekszość bramek strzelamy z dystansu, co poniekąd dowodzi brak kreatywności i przedostawanie się w 16 rywala, brakuje ofensywnego pomocnika, taki Mata z okresu gry w Chelsea.
» 15 grudnia 2019, 22:18 #33
Qcu91: Bramki z dystansu dowodzą braku kreatywności? A może dowodzą,że drużyna przeciwna broni się prawie całą 11 w polu karnym? Dlaczego lepiej idzie nam w meczach z TOP - bo grają otwarty football, a nie murowanie bramki. Wczoraj było widać, że brakuje nam właśnie mocnych i celnych strzałów z dystansu, ale takich z pierwszej piłki, wyłożyć piłkę ze skrzydła na środek przed pole karne. To co powiedział Ole, mniej kontaktów z piłką,a więcej podań z pierwszej. Widać,że chce grać football totalny, czyli atak i obrona całym zespołem.
» 16 grudnia 2019, 08:25 #32
Czarny82r: Szkoda że tracimy punkty w meczach które powinniśmy rozstrzygnąć na swoją korzyść, natomiast z tych w których jesteśmy skazani na porażkę wychodzimy zwycięsko.
» 15 grudnia 2019, 21:59 #31
Hames: Twarz Olka na tym zdjęciu mówi wszystko. Chłop nie ma pojęcia co tutaj robi.
» 15 grudnia 2019, 21:56 #30
FetraiNarrator: Ma większe pojęcie od kiedy przejął stery jak ty od kiedy się urodziłeś !
» 15 grudnia 2019, 22:50 #29
p41N: No pewnie, że ma. Przecież uczył sie na Football Manager. Jak może nie mieć?
» 16 grudnia 2019, 13:59 #28
DevoMartinez: Niczego innego nie można się spodziewać po tak młodym zespole. Do tego brak wysokiej jakości na paru pozycjach w pomocy, deficyt dobrych podań do napastników i wyniki w kratkę. Jak przewinik się odkryje to potrafimy ukąsić, z klepaniem piłką różnie. Raz gramy wolno, z totkami za to świetnie potrafilismy na jeden kontakt pograć. Za to wygląda na to, ze faktycznie duża szansa na tego Haalanda. Byc moze zakup zimą z pozostawieniem w macierzystym klubie do lata? Ja mam nadzieje, że powalczymy o kogoś do srodka pomocy chociaz będzie cięzko kogoś z ligi wyciągnąć na półmetku rozgrywek. Srodek obrony znowu kuleje, serio imo Lindelof powinnien odpocząć pare meczy.
» 15 grudnia 2019, 20:45 #27
Domelo: Jak mnie irytują te wieczne remisy na Old Trafford, ile można?
» 15 grudnia 2019, 20:01 #26
LearningtoFly: Jeszcze nie dawno mówiono na nas Drawchester, a Old Trafford kojarzyło się z największa ilością remisów w lidze, a było to raptem 3 sezony temu xD
» 15 grudnia 2019, 20:09 #25
Domelo: Raz się remisuje raz się remisuje
» 15 grudnia 2019, 21:23 #24
lukJakubowski: Bez paniki. Ten sam Everton rozbił genialną Chelsea, genialnego Franka. Pokonaliśmy ekipę Mou (efekt nowej miotly) i zremisowalismy z drużyną Fergusona. Tragedii nie ma.
Wróciliśmy do walki o top 4.
» 15 grudnia 2019, 19:45 #23
LearningtoFly: Chelsea jest genialna?
Na ostatnie 5 meczów w lidze 4 porażki, jedno zwycięstwo. Genialny to jest Liverpool Kloppa, czy City Pepa. Chelsea gra na tyle ile kadry ma. Nie wiem czy nie zauważyłeś, ale Lampard gra kadrą opartą w większości na wychowankach,stąd wyniki ich będą falować. I tak robi bardzo dobra robotę, bo stawiałem jednak pierwszy sezon, bardzo ciężki dla nich, a bana im w zimę zdejmą, więc pewnie wzmocnią kadrę, ciekawymi piłkarzami.
Everton nie zagrał dziś kompletnie nic, poza wybijaniem na pałę i szczelną defensywą (Coleman MoTM), z taką dalszą grą to Fergusona, za niedługo w Evertonie nie będzie -bo jeśli tak ma wyglądać nowa miotła, to nie wróże im za dobrze, a przypominam o ich długiej ławce kontuzjowanych.
» 15 grudnia 2019, 19:53 #22
Diabelski97: To była szydera, Chelsea od jakiegoś czasu to dno.
» 15 grudnia 2019, 20:00 #21
LearningtoFly: Gosc sie cieszy z samego trenowania tego klubu, a co tam ze ucieka nam znow top4, kolejne sezony.
Tu sobie zremisuje tu sobie przegram, grunt ze wciaz jestem trenerem Manchesteru. Ten rok spędzony jako trener Ole traktuje jako świetne przeżycie, bo wie ze po ewentualnym wylocie, zaden powazny klub nie zatrudni goscia, ktory potrafi wpoić tylko swoim piłkarzom lagę do przodu. Szkoda ze cierpią na tym najbardziej kibice , ktorzy juz 6 rok z rzedu sa mamieni ta sama beznadziejna gadka i nie doświadczają tego Olka entuzjazmu - przez co obserwujemy obecnie najslabszy Manchester XXI wieku.
Zeby nie bylo Olka ani zarzad ani kadra nie rozpieszcza - współpracuje z grupa, ktora nie wiem czy znalazła by miejsce w PL. Jednak mecze United od dluzszego czasu to po prostu udręka.
Nie widze postępu, przeplatamy niezle mecze słabymi. Brak w tym regularności. Odnosze wrazenie ze po 3 zwycięstwach nastepne 3 zremisujemy, moze przegramy. Jak w jakims przeciętniaku i ten cykl sie powtarza i powtarza. To przykre co z tego klubu zrobila mafia Glazerow z Woodwardem. Ole to fajny gosc, uśmiechnięty, legenda klubowa. Jednak po prostu obserwując jego podejscie, ogladajac mecze za niego odnosze wrazenie, ze to za wysoka półka trenerska, aby gosc, ktorego szczytem trenerskim jest Mistrzostwo Norwegii, mial byc zbawca glinianego kolosa, ktorego juz wielu próbowało przywrócić na właściwe tory.
Tu musi przyjsc absolutnie top trenerski w postaci Kloppa czy Pepa obecnie absolutnie nie do wyciagnięcia, aby ten syf postawic na nogi.
» 15 grudnia 2019, 19:24 #20
Strzelec: Przecież nadrobiliśmy po tym meczu. 1 punkt, ale nadrobiliśmy, więce nie opowiadaj głupot, że tracimy.
» 15 grudnia 2019, 19:29 #19
Kicek999: Zaczyna się hejt masakra. Siedzieć cicho jak drużyna wygrywa a odzywać się jak coś nie pójdzie tak robi kibic? Chyba wręcz przeciwnie
» 15 grudnia 2019, 19:32 #18
Himself: LearningtoFly@dokladnie ,nic dodać nic ująć
» 15 grudnia 2019, 19:41 #17
LearningtoFly: @Kicek999, gdzie tu jest hejt?
@Strzelec okej dziś tak - tylko, że ta dzisiejsza strata punktów, oddala nas od 4 w perspektywie całego sezonu.
» 15 grudnia 2019, 19:48 #16
artifex: @Learnington Fly - zaraz Cię dojadą za nieprawomyślność i szkalowanie legendy klubu. Przecież Ole potrzebuje CZASu i dysponuje kadrą na poziomie Ekstraklasy więc prawie za zasługi trzeba poczytywać mu obecną pozycję w tabeli. Cieszyły dwa ostatnie zwycięstwa i myślałem, że może coś się odmieni ale jest jak do tej pory - nie ma gry z kontry to nie istniejemy. I nie trzeba być magikiem Pogbą by umieć zagrać jedno otwierajce prostopadłe podanie. Nawet jak przyjdą dobrzy piłkarze do środka to śmiem wątpić czy Ole będzie potrafił ich dobrze wykorzystać.
» 15 grudnia 2019, 20:00 #15
Kandydat: Nie no nie mogę.. o czym Ty piszesz ? Czego Ty nie rozumiesz, mamy bardzo młody skład najmłodszy w PL do tego masakryczna pomocą a mimo to on i tak ma 5plac i tylko 4pkt do top4.. człowieku ogarnij się piszesz o 6 latach ale przez te 6lat było jeszcze trzech innych trenerów.. już po odejściu SAF'A skald był mierny, tak wiem SAF zdobył mistrzostwo z tym składem ale to była jego gwardia zresztą wtedy PL nie była aż tak mocna nie ujmując nic oczywiście ;) mamy mierny zarząd ale mimo to trener którego mamy zrobił 3transfery i każdy z nich gra... Stara się jak może ale i Ty i wszyscy widzą że ma słaba kadrę ale co ma mówić to za każdym razem ??!! On to wie a mimo to stara się poukłada i wychodzi mu to!! Mamy skład na środek a jest na 5miejscu daj mu czas i nie pisz głupot!! Kibicuj i trzymaj kciuki, każdą drużyna przeżywa kryzys nasz też to trafiło.. ale daj mu czas bo jest odpowiedni co widać po tym co robi i z kim!! Ostatni raz napiszę daj czas albo wróć za 2 lata i jak będzie tak samo to wtedy pisz ale jeśli będziemy na szczycie to usuń to konto bo to jest żałosne jak oceniasz go nie widząc innych problemów!! Pozdrawiam
» 15 grudnia 2019, 20:03 #14
LearningtoFly: Kandydat - wolniej, spokojniej i więcej interpunkcji.
"Mamy skład na środek a jest na 5miejscu" - no jak do tego doszło? Rozumiem, że jak byśmy byli koło 13/14 miejsca na którym nie tak dawno byliśmy, to by było w porządku, bo mamy najmłodszy skład w PL?
Przepraszam, ale my jesteśmy jakąś szkółką wychowującą piłkarzy, że samo granie w Elicie ma powodować uśmiech na twarzy :D?
" każdą drużyna przeżywa kryzys nasz też to trafiło.." - przeżywamy go już 6 rok, a na horyzoncie widać już kolejne.
" daj czas albo wróć za 2 lata " - myślisz, że za 2 lata z taką grą i takimi wynikami Olek będzie trenerem?, szczerze wątpię. Pierwsza jakaś żałosna seria porażek i gość leci, bo nie jesteśmy Bournmeouth, żeby cieszyć się grą w elicie, tylko aspirujemy nieco wyżej, a ogrywanie raz na jakiś czas lepszego zespołu nie przysporzy Olkowi pktów wśród zarządu. Pamietaj ze United to firma, więc wyniki jako takie muszą być, 9,11 miejsce w tabeli jest nie akceptowalne i tyle.
» 15 grudnia 2019, 20:17 #13
Kandydat: Nie wyjeżdżaj mi tu z gramatyką bo Tobie też wiele brakuje ;) nie jesteśmy szkółka masz rację, aczkolwiek kim ma grać ? Człowieku zrozum, że potrzebuje czasu na przebudowę całego składu. Popatrz na inne drużyny ile przeżywały kryzys.. lepiej dał Ciebie będzie dalej zmiana trenera? Było 3 nic nie dało.. zostaw w spokoju go i daj pracować..
» 15 grudnia 2019, 20:21 #12
Kandydat: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2019 20:23

I jeszcze jedno. Ole zrobił 3 transfery, Śo, PO i Lp i jakąś potrafi wykorzystać ich, więc dlaczego nie poradzi sobie z dobrej jakości Śp?
» 15 grudnia 2019, 20:23 #11
mleko: LearningtoFly - uważaj bo jeżeli nie myślisz tak jak większość, że Ole super, czas, słaby skład, 10 transferow bla bla bla to nie masz prawa się wypowiadać. Ludzie nie rozumieją różnicy między krytyką a hejtem więc nie oczekuj zbyt wiele.
» 15 grudnia 2019, 21:04 #10
Kandydat: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2019 21:33

Nie to Wy jesteście dziwni.. artiflex po wygranej z City pisze .. "Ole chyba ukończył ten AWF z wyróżnieniem :D" a teraz już mu nie pasuje. A Pan/Pani LearningtoFly ani jednego pozytywnego komentarza ale krytykować to każdy potrafi.. ;/ dziś się zalogowałem ale śledzę tą stronę bardzo długo ;) i widzę że ludzie są jak chorągiewki.. przykro to że po roku chcecie nadal zwalniać trenera ale za cholere nie potraficie zauważyć innych czynników tej gry ;((
» 15 grudnia 2019, 21:32 #9
Pawlo: Lagę do przodu? Czy Ty w ogóle oglądasz mecze United?
» 15 grudnia 2019, 21:38 #8
Kandydat: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2019 21:41

Tego nawet nie skomentuje bo szkoda ;) dla twoje wiadomości oglądam wszystkie mecze ;) proszę idź oglądać tiki take Barcelony jeżeli widzisz u nas tylko lage do przodu ;) pozdrawiam
» 15 grudnia 2019, 21:40 #7
artifex: Kandydat - dokładnie, jest tak jak piszesz. Doceniłem grę z kontry i uznałem że OGS potrafi ich do tego poukładać. Co dalej nie chroni go przed krytyką jak traci punkty z leszczami i nie potrafi wtoczyć piłki do bramki bronionej przez drwali rodem z Championship. Nie piszę Ole OUT tylko dalej utyskuję na słabości które wszyscy widzimy. Zamykasz usta ludziom z którymi się nie zgadzasz poprzez nazywanie ich chorągiewkami albo wiecznymi malkontentami zamiast podawać realne argumenty. Kibicowanie nie oznacza ślepej czołobitności dla każdego managera i mówienia że nieźle pachnie i w ogóle widać światełko jak znowu lądujemy w szambie.
» 15 grudnia 2019, 21:42 #6
piotreek87: Przede wszystkim brak kreatywnego pomocnika sprawia, że gubimy punkty. McT miał jedno fajne podanie do Jamesa na początku meczu a potem to już bylo klepanie Twoja-moja bez pomyslu bo bylo za gęsto w obronie. Lingard gdyby miał formę sprzed dwóch lat z grudnia dałby parę punktów ale jeśli w obecnej predyspozycji wychodzi w pierwszym składzie to myślę, że więcej nie potrzeba dodawać i widać czarno na bialym jaką silną mamy kadrę. Potrzeba więcej transferów takich jak w letnim oknie. Pomocnik przede wszystkim, a do tego napastnik, stoper i skrzydłowy do rotacji. Można się czepiać że Ole wypuścił zawodników i nie kupił zastępców ale widać że wydaje pieniądze z glową i mam nadzieję, że to zaprocentuje.
» 15 grudnia 2019, 21:52 #5
Kandydat: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2019 21:57

artifex- jak pisałem wyżej, bardzo długo śledzę tą stronę i wiem, że niestety większość użytkowników tylko wychodzi po takich meczach.. ciężko się gra atak pozycyjny bez dobrego środka, a takowego nie mamy.. jedyny piłkarz wyszkolony bardzo dobrym przeglądam pola i wizją gry, chce odejść. Trener robi wszystko co może dlatego dziwne jest to że kibice, nie nie tyle Manchesteru co samej piłki nożnej tego nie widzą.. zrobił bardzo dobre i ważne transfery bloku defensywy, plus gościa na którego mało kto liczył przed przyjęciem do klubu, a teraz jest ważna postacią zespołu. Jako kibic Man Utd wychowany na samych zwycięstwach, również bardzo bym chciał tego teraz... Niestety rzeczywistość jest taka że mamy tragiczny skład a mimo to walczymy.. pamiętajcie obrona a później pomoc to najważniejsze pozycję w piłce.. obrony już prawie mamy poczekajmy na pomoc.. damy czas na zbudowanie tego zespołu.. o atak się nie boje wiem że każdy z chłopaków będzie lepiej grał z przodu, jeśli będzie miał kreatywnego pomocnika bądź pomocników za plecami ;) dodam jeszcze tylko że czasem i tak ładnie gramy piłka na jeden kontakt bądź dwa.. docenimy choć trochę a nie wiecznie krytyka. ;) Zaczną wygrywać i atakiem pozycyjnym ale bez transferów nie możemy oczekiwać cudów ..
» 15 grudnia 2019, 21:56 #4
artifex: Kandydat - masz sporo racji w kwestii wzmocnień, potrzebujemy ich jak tlenu jak również konsekwentnego punktowania. Na koniec obaj kibicujemy temu samemu klubowi i chcę się cieszyć razem z Tobą za tydzień zwycięstwem i nie musieć wspólnie analizować naszych braków :D
Oby w styczniu Ole z Edkiem kogoś ogarnęli.
» 15 grudnia 2019, 22:12 #3
Kandydat: Zgadzam się w 100% ! I również liczę na jakiś 1/2 transfery już w styczniu;) Pozdrawiam i dobrej nocy ! ;)
» 15 grudnia 2019, 22:25 #2
damian3chrosto: Zenada...
» 15 grudnia 2019, 23:02 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.