Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United gotowy wyłożyć 80 milionów funtów za Maguire’a

» 1 sierpnia 2019, 09:06 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports News
Manchester United jest skłonny zapłacić za Harry’ego Maguire’a nawet 80 milionów funtów. Anglik zostałby tym samym najdroższym obrońcą w historii futbolu – informuje Sky Sports News.
Manchester United gotowy wyłożyć 80 milionów funtów za Maguire’a
» Harry Maguire jest transferowym celem Manchesteru United
Obecny rekord należy do Virgila van Dijka, za którego Liverpool zapłacił Southampton 75 milionów funtów.

Leicester City od początku letniego okna transferowego utrzymuje, że nie chce pozbywać się swojego zawodnika. Maguire jest natomiast na szczycie transferowej listy życzeń Ole Gunnara Solskjaera.

Czerwone Diabły na początku lipca złożyły już jedną ofertę za Maguire’a. Propozycja w wysokości 70 milionów funtów nie spotkała się z uznaniem działaczy Leicester.

Manchester United ma coraz mniej czasu na finalizację transferu. Letnie okno transferowe zamyka się w Anglii 8 sierpnia.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United zapłaci 9 milionów funtów za nastolatka z AS Monaco
Następny news »
Solskjaer: Wkrótce ogłosimy nazwisko kapitana

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (46)


memphis7: Cena masakryczna, biorąc pod uwagę że taki De Ligt który jest dużo młodszy i dużo lepszy poszedł (szkoda że nie do nas) za dużo mniejsze pieniądze i jest inwestycją w przyszłość.
» 1 sierpnia 2019, 23:08 #46
szymc11: Było brać za darmo w ubiegłym roku de Vrija.
Rugani grzeje ławę, to może jego taniej by można wyczesać. Romagnoli czy johnnatan tah też byliby tańsza opcja. Niewiadoma jest Umtiti ale pewnie już jest za późno i Barca już go nie sprzeda.
» 1 sierpnia 2019, 19:02 #45
slaff: dawać go w koncu!!
» 1 sierpnia 2019, 15:15 #44
WizjaMANUTD: Cena wysoka, ale jak musisz wymienic opony w samochodzie, a jutro jedziesz z rodzina na wakacje i tylko 1 zaklad w miescie ma taki komplet to wymieniasz te opony bez wzgledu na cene. A jesli aprzedawca wie, ze nie masz alternatywy to da cene wygorowana. Tak jest z tym transferem. Potrzebujemy solidnego, aprawdzonego, ogranego ma wysokim poziomie obroncy, a Maguire jest praktycznie jedynym mozliwym transferem. Reszta albo w nowych klubach, albo nie do wyjecia.
Najchetniej bym chcial Varana ale to marzenie scietej glowy, nie odejdzie z Realu, Real go nie pusci, a jakby chcial zmienic klub to raczej nie na MU.
» 1 sierpnia 2019, 12:49 #43
WizjaMANUTD: + jesli zarzad chce dac za niego 70 mln, to wg mnie 10 czy 15 nie powinno zrobic wielkiej roznicy.
» 1 sierpnia 2019, 12:50 #42
toporminator: No tak, 15-20% kwoty to żadna różnica
Ciekaw jestem jakbyś chciał kupić samochód za 70 tys ale sprzedawca żądałby 80 tys. Rozumiem że też nie robiłoby Ci różnicy? :)
» 1 sierpnia 2019, 13:59 #41
mycka86: Przedwczoraj już jechał do nas na testy. Wczoraj rozmowy zostały zerwane. Dzisiaj jest blisko, jutro będzie daleko... Dopóki nie będzie jakiejś oficjalki, to przestaje klikać w te doniesienia transferowe.
» 1 sierpnia 2019, 12:26 #40
CastorTroy79: On trafi do nas napewno. Nie wierzę, że Edek zostawi Solskjera bez obrońcy. Tym bardziej, że kontuzje ma Bailly. Pytanie kto jeszcze . Ponoć Dybala blisko. Pytanie co z Bruno. Jak trafi cała trójka to będzie to wręcz idealne okienko. Oczywiście nie wszystkie braki zostaną uzupełnione. Pi zdobyciu 4 można kupować dalej na LM
» 1 sierpnia 2019, 12:02 #39
HardenToUnited: Ja bede sie cieszyl jak przyjdzie ostatecznie ten Maguire a Dybala to taki transfer nagle ale tez wydaje sie dobry.
» 1 sierpnia 2019, 12:13 #38
mycka86: Na pewno ? Pójdziesz do bukmachera obstawić na to kasę ? :)

Wymiana Lukaku na Dybalę to nonsens. Zamienilibyśmy naszego jedynego klasowego napastnika, gościa który idealnie pasuje do ligi, strzelił tu już ponad 100 bramek i jest wciąż młody. Na kogoś, kto ostatnio zaliczył spory zjazd, jest słaby fizycznie i nie wiadomo czy się w ogóle odnajdzie na wyspach. Do tego sam nie ukrywa, że nie chce tu przychodzić. Powiedzieć, że ta wymiana jest idiotyczna to jak nie powiedzieć nic.
» 1 sierpnia 2019, 12:31 #37
dareknt: @mycka86 i masz i nie masz racji. To że Lukaku jest bardzo dobrym napastnikiem nie ulega wątpliwości ale żeby napastnik był dobry to trener musi na niego stawiać, musi pasować trenerowi do stylu gry jaki chce narzucić drużynie. Widocznie Ole ma inny pomysł i Lukaku nie pasuje do jego koncepcji. Lukaku ma pewne atuty ale ma też wady, widocznie wady przeważają i musi odejsc. To że kiedyś pasował do Evertonu czy nawet do nas na początku nie znaczy że tak będzie cały czas. Inna wizja inni wykonawcy potrzebni.
» 1 sierpnia 2019, 12:56 #36
Czerwony123: Lisy oczekuja 90 mln... ale jest juz blisko!
» 1 sierpnia 2019, 11:53 #35
HardenToUnited: Chciałbym sie obudzic jeden dzien po zakonczeniu okienka transferowego zeby to oczekiwanie sie skonczylo i zeby wszystko sobie podsumowac a nie, ze codziennie inny pilkarz do United.
» 1 sierpnia 2019, 11:52 #34
trikos: No to się zgrały te nowe gwiazdy na 7 dni przed startem ligi...
» 1 sierpnia 2019, 11:46 #33
DevoMartinez: Jamesi AWB to nie gwazdy XD
» 1 sierpnia 2019, 12:13 #32
donbartolo: Oby do końca okienka...ile można.
» 1 sierpnia 2019, 11:26 #31
uhahany009: Wiem że te ceny z roku na rok robią się coraz bardziej szalone ale nie uważam żeby Harry był wart aż takich pieniędzy. To raczej cena dla zdesperowanego rywala z Ligi
» 1 sierpnia 2019, 11:20 #30
kbck00: To zawsze jest loteria - jak LFC kupował Virgila też każdy mówił, że nie jest wart tych pieniędzy, a dziś mówi się o Złotej Piłce.
» 1 sierpnia 2019, 12:22 #29
dareknt: @kbck00, loteria to jest Ole, Harry to solidny obrońca, którego Ole i sztab oglądali dziesiątki razy,obrońca w dobrej formie,nie wymagający odbudowy. Obronca posiadający swoje atuty jak i wady. Ole i sztab wiedzą na czym stoją i wiedzą czego potrzeba aby drużyna wskoczyła na wyższy poziom. Harry może być loteria tylko w przypadku łapania kontuzji. Jeśli obrona z nim nie zacznie funkcjonować lepiej to Ole wraz z sztabem nie nadają się do transferów. Sorry ale wydając 90 baniek na ukształtowanego zawodnika trzeba być pewnym czy pasuje do układanki. Aby wykonać skok jakościowy w grze obronnej nie trzeba tutaj cudów,bo cudaków u nas pełno
» 1 sierpnia 2019, 13:05 #28
emil1986x: Już powinien u Nas być!!
» 1 sierpnia 2019, 11:18 #27
miczu23: sprzedac darmiana za 10 rojo za 10 i jonesa za 10 i juz jest 30 baniek ,nie wypozyczac tuanzebe bo gra dobrze i juz jest ktos na lawke w razie zakupu maguirea ,ale nie bo ed jest januszem futbolu i nie ogarnia systemu,to co najlepsze sprzedac albo wypozyczyc a szrot maty i inne youngi trzymac no nie wytrzymam
» 1 sierpnia 2019, 11:10 #26
Pady: Darmian z rocznym kontraktem 10 mln?
» 1 sierpnia 2019, 11:23 #25
Saftmi: Kto ci da za jonesa 10 mil hah
» 1 sierpnia 2019, 11:36 #24
karassas: W fifie dają to w realnym życiu też muszą czy się mylę?
» 1 sierpnia 2019, 12:25 #23
miczu23: Mylisz się, idź na boisko to się przekonasz a nie siedzisz w domu i grasz jak bachor w fife bo boisz się rywalizacji leszczu
» 1 sierpnia 2019, 14:39 #22
pilchu: W PL jest tyle hajsu nawet w małych klubach, że mogą sobie pozwolić na nie sprzedawanie swoich zawodników. Żądania są coraz to wyższe, mniejsze kluby zarabiają coraz więcej co podnosi poziom ligi, zarówno finansowy jak i sportowy. To doprowadziło do tego, że dzisiaj Spurs nie są jak grudniowe wyprzedaże, nie muszą sprzedawać i walczą o top 4. Leicester jest stabilne finansowo i jak nie będę chcieli to nie zejdą z ceny. My musimy kupić pożądanego SO, bo jest padaka. Maguire na dzień dzisiejszy wygląda lepiej niż Van Dijk w momencie przenosin do Lpoolu, więc nie dziwię się że chcą wiecej hajsu.
» 1 sierpnia 2019, 11:04 #21
miczu23: za jakiegos gówniarza daja 10 mln ktory i tak nic nie osiagnie a tutaj im szkoda dodac 10 baniek zeby byl obronca albo dybali 350 tysiecy tygodniowo ,sprzedac mate younga darmiana jonesa i smallinga i juz jest ,dlaczego to jest takie trudne do zrealizowania?!
» 1 sierpnia 2019, 10:41 #20
Pogba6mutd: Bo to nie jest FIFA.
» 1 sierpnia 2019, 10:42 #19
Luk: Tutaj nie chodzi o 10 baniek tylko że taki transfery psują rynek. Dziwne że klub nie znalazł żadnej alternatywy i teraz muszą płacić ile Lester chce. Najgorsze jest to że oni nie będą żałować że nie sprzedali go za 80 baniek i okazja im przeszła koło nosa bo tyle hajsu jest w PL.
» 1 sierpnia 2019, 10:56 #18
Roo14: A skąd wiesz, że nic nie osiągnie, pie.rdolisz jak potłuczony. Ta pewnie wszystkim dajmy po 350tyś to napewno będzie im się chciało grać
» 1 sierpnia 2019, 10:59 #17
miczu23: nie nie dajmy nikomu ,niech gra lingard i mata ,elegancka perspektywa .. bo tania :) cebulowe myslenie
» 1 sierpnia 2019, 11:03 #16
miczu23: bo to nie jest fifa ,jakos inne kluby potrafia sobie z tym poradzic ,odsuwaja zawodnikow od skladu albo poprostu nie graja .nie uwierze w to ze jesli sie kogos nie chce to nie da sie z nim nic zrobic ,sprzedac nawet za grosze takiego darmiana
» 1 sierpnia 2019, 11:05 #15
miczu23: dawac te 90 mln i skonczmy ta szopke bo został tydzien a my dalej jestesmy w bagnie ,jezus jak mnie to drazniiiiii
» 1 sierpnia 2019, 10:38 #14
malymagic: Ja nie rozumiem jednej rzeczy w klubach, fakt kasa na chodniku nie leży, ale okienko trwa dlugo, zamiast wziac ustalic wszystko na poczatku, zeby sie juz ogrywali z druzyna to takie oszczedzanie bo moze sie uda taniej. Chce kupic ŚO, PP, to ide i szukam. O jest np Maguaire koszt 80mln, jest Dybala.. koszt Lukakku plus 20mln. Robie analize czy warto i w ciagu 3 dni sie zgadzam lub nie.. Potem biore sprzedaje to co zalega.. czasem zeby cos osiagnac trzeba wiecej zainwestowac , a zwroci sie z czasem
» 1 sierpnia 2019, 10:26 #13
United45: Ile masz lat? 12?
» 1 sierpnia 2019, 10:39 #12
dev13: Zostalo 8 dni i wszystko sie wyjasni ale fakt karuzela transferowa kreci sie coraz szybciej ;)
» 1 sierpnia 2019, 10:21 #11
KacperskyMu: Nie ma co się targować i czas rzucić te 80 baniek na stół
» 1 sierpnia 2019, 09:50 #10
uhahany009: Rzuca 80 to powiedzą że jednak chcą 100.;)
» 1 sierpnia 2019, 11:15 #9
jaratkow: juz chcą 90...
» 1 sierpnia 2019, 23:03 #8
flt32705: I to mi sie podoba ,mamy Harrego
» 1 sierpnia 2019, 09:39 #7
Fenek: Przymierzać to się będą z miesiąc jeszcze. Szkoda tylko, że czasu zostaje mało.
» 1 sierpnia 2019, 09:36 #6
Pogba6mutd: Ale na sky sports nie ma nic na ten temat
» 1 sierpnia 2019, 09:28 #5
matheo: skysports.com/football/news/11667/11774435/manchester-united-willing-to-make-harry-maguire-worlds-most-expensive-defender-at-80m
» 1 sierpnia 2019, 09:34 #4
Pogba6mutd: O dziękuję bardzo za ten link. Do tej pory nie mogłem nigdzie znaleźć nic na ten temat
» 1 sierpnia 2019, 10:23 #3
MajkelRoy: Ja rozumiem, że musi być jakiś ruch na stronie ale "Maguire" i "80 milionów" w tytule pojawia sie srednio co 2 dni od poczatku okienka.
» 1 sierpnia 2019, 09:18 #2
Joker44: Znowu?? Już był chyba ten post. Zero konkretów. Zenadaaa
» 1 sierpnia 2019, 09:15 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.