Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Pomeczowa konferencja prasowa José Mourinho

» 28 listopada 2018, 00:33 - Autor: Rio5fan - źródło: BT Sport
José Mourinho spotkał się z dziennikarzami na konferencji prasowej zorganizowanej po zakończeniu spotkania Manchesteru United z Young Boys (1:0).
Pomeczowa konferencja prasowa José Mourinho
» Manchester United może być pewny udziału w fazie play-off Ligi Mistrzów
Portugalski menadżer wypowiedział się między innymi na temat stylu gry swojego zespołu oraz interwencji Davida de Gei.

Bidonom nieco się od pana oberwało. Czy był to wyraz frustracji czy ulgi?

– Wcześniejszej frustracji oraz ulgi spowodowanej zdobyciem bramki. Nie graliśmy na 0:0. Nie chcieliśmy się znaleźć w opałach do ostatnich minut. Była to więc frustracja. Absolutnie nie mogłem być zawiedziony postawą moich piłkarzy. Byłem za to sfrustrowany faktem, że nie potrafimy trafić do siatki. Moi gracze byli bardzo zmęczeni na koniec, co niezwykle mi się podoba. To oznacza, że dali z siebie wszystko. Do tego dodali momenty bardzo ładnej gry, jakości oraz hipotetycznie pięknych bramek. Przydarzyły nam się również chwile presji i braku pewności siebie, które nas frustrowały. Ostatecznie udało nam się jednak zdobyć bramkę. Muszę połączyć ten fakt z interwencją Davida. Uważam, że bez jego obrony zwycięski gol by nie padł. Zakwalifikowaliśmy się z bardzo trudnej grupy z jednym spotkaniem do rozegrania. Dużo cierpieliśmy, lecz tego dokonaliśmy.

Czy ta interwencja De Gei dodatkowo podkreśla, jak ważny jest fakt jego pozostania w Manchesterze United?

– David to piłkarz światowej klasy. Najlepszy bramkarz na świecie. Jeśli naszą ambicja jest bycie wielkim i zwycięskim klubem, to potrzebujemy najlepszego bramkarza na świecie. Potrzeba też najlepszych na kilku innych pozycjach. Mamy najlepszego bramkarza na świecie. Wiem, że David chce zostać. Jego agent jest zadowolony z wykonania woli zawodnika. Wiem również, że zarząd chce zatrzymać Davida. Wszyscy wspólnie pracują nad tą sprawą. Mam nadzieję, że prędzej czy później osiągną porozumienie.

Czy uważa pan, że Manchester United jest w stanie zajść aż do samego końca rozgrywek?

– Najpierw pozwól mi pozdrowić moich wielbicieli. Grałem w Lidze Mistrzów czternaście razy i zakwalifikowałem się czternaście razy. W latach, gdy nie grałem w Lidze Mistrzów, dwukrotnie wygrałem Ligę Europy. Na przestrzeni szesnastu lat wywalczyłem więc czternaście awansów oraz dwa razy triumfowałem w Lidze Mistrzów. To taka ciekawostka dla moich wielbicieli oraz wielbicieli statystyk. Realistycznie patrząc, awans do 1/8 finału z takiej grupy jest osiągnięciem. Nie jest ono wielkie czy fantastyczne, ale jest. Równie dobrze mogliśmy zająć trzecie miejsce i w lutym grać w Lidze Europy. W rozgrywkach są zespoły od nas lepsze i posiadające więcej jakości. Mają również bardziej realistyczne ambicje. 1/8 finału wciąż oznacza długą drogę do przebycia. Kiedy drużyna stawia się jednak w ćwierćfinale, wszystko może się wydarzyć. Zakończymy zmagania na drugim miejscu, więc trafimy na rywala, który wygrał grupę. Możemy więc trafić na Barcelonę, Real Madryt czy inne najlepsze zespoły na świecie.

Posadził pan na ławce kilku piłkarzy z wielkimi nazwiskami, jak Pogba czy Lukaku. Czy Alexis Sánchez jest kontuzjowany?

– Nie, nie jest kontuzjowany. To ciekawe, że zawsze mówicie o tych, którzy nie grają. Przez cały czas prosiliście o Marcusa Rashforda ustawionego na dziewiątce i dzisiaj to dostaliście. Nie rozmawiajmy więc o Lukaku. Sami podkreślacie, że nie strzelił gola na Old Trafford od marca, a jednocześnie dopytujecie, dlaczego nie gra. Zawsze stawiacie mnie w trudnej sytuacji takimi pytaniami. Moglibyście być dla mnie mili i zapytać o Marcusa grającego na dziewiątce i mógłbym od tego zacząć. Wolicie jednak zapytać o wielkie nazwiska na ławce. Tak, zrobiłem to, lecz posłałem do boju innych. Dla mnie ważne jest to, że wszyscy gracze na boisku dali z siebie maksimum. Jestem zadowolony z nastawienia moich podopiecznych.

Wydawał się pan szczególnie sfrustrowany zmarnowaną szansą Marcusa Rashforda na początku meczu. Czy będzie mógł się doskonalić poprzez rozegranie kilku meczów z rzędu na tej pozycji?

– Marcus nie strzela wystarczająco dużo goli, lecz nie chodzi o niego. Chodzi o cały zespół. Bardzo trudno przychodzi nam trafianie do siatki. Marcus dobrze się porusza oraz ciężko pracuje niezależnie od tego, czy drużyna jest w posiadaniu piłki czy nie. Nigdy nie będę obwiniał piłkarza o zmarnowane sytuacje. Ja stoję przy linii bocznej. Nie znalazło się tam zbyt wielu spośród tych, którzy komentują naszą grę. Czy ja lub inny menadżer możemy sobie pozwolić na okazanie frustracji? Zaprosiłbym tych ludzi na ławkę trenerską. Być może łatwiej jest jednak wyjeżdżać na wakacje na Barbados czy dotykać ekranu i w ten sposób coś analizować. To dużo bardziej komfortowe od bycia przy linii. Uważam, że prawdziwy menadżer nigdy nie będzie krytykował drugiego za emocjonalną reakcję przy linii bocznej. Dla nich jest to po prostu déjà vu.

Jeden z pana wielbicieli, Paul Scholes, powiedział, że Manchester United wyglądał okropnie. Czy ma rację i pańska drużyna powinna grać na wyższym poziomie?

– Nie będę komentował słów pana Scholesa.


TAGI


« Poprzedni news
Lingard: Zwycięstwo powinno być bardziej komfortowe
Następny news »
Man Utd - Young Boys 1:0. Reakcje piłkarzy w social media

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (36)


Michux3: "Potrzeba też najlepszych na kilku innych pozycjach. " Mou ma wyrzuty na eda że mu obrońcy nie kupił
» 28 listopada 2018, 21:11 #36
Dejv97: Proszę bardzo cały Mourinho "Ja zdobyłem ja wygrałem" ja ja ja ja ja... Nie ma my nie ma drużyny i to jest "trener z prawdziwego zdarzenia". Zachowanie po golu też pozostawia wiele do życzenia, trener który reprezentuje tak wielki klub powinien mieć chociaż odrobinę klasy a nie zachowywać się jak błazen żeby tylko zwrócić na siebie uwagę. 1:0 po męczarni piękny mecz. Mimo że mecz był straszny to i tak jeden z lepszych w tym sezonie co tylko pokazuje na jakim poziomie jesteśmy. Skoro męczymy się z taką drużyną i wygrywamy 1:0 a kibice uważają za sukces na forach no to tylko obnaża w jakim punkcie znalazł się ten klub.
PS. Brawo Paul!
» 28 listopada 2018, 14:29 #35
Pawlo: A nie przyszło Ci do głowy, że on to robi specjalnie, jak większość swojej kariery? Robi show wokół siebie pozytywne, czy negatywne, żeby uderzali w niego, a zawodnicy niech w spokoju przygotowują się do kolejnego meczu. Zawodnicy wczoraj zagrali słaby mecz, a co dzisiaj się dzieje? Na głównym planie "wariat z bidonami", a dopiero w tle słaba gra MU.
» 28 listopada 2018, 15:13 #34
Dejv97: Mistrz teorii spiskowych xD żeby tylko stanąć w obronie błazna który niszczy ten klub... brak mi słów do takich "kibiców" Nie musiałby pajacować jakby United dobrze grało ;)
» 28 listopada 2018, 15:48 #33
Pawlo: Ten "błazen" zrobił biliard więcej dobrego dla Manchesteru United, niż jakiś hejter, wylewający żale co mecz. Kibicowanie jest na dobre i złe, teraz jest zły okres, ale to nie oznacza, żeby co mecz wszystkich w klubie besztać. Poza tym to nie teoria spiskowa, tylko fakt, jeśli ktoś minimalnie zna Mourinho, bo robił to większość kariery. W ostatnim sezonie widzieliśmy stonowanego, z grobową twarzą Portugalczyka, ale teraz, gdy tyle złego dzieje się wokół Manchesteru, sporo poza boiskiem Jose musiał wrócić do starych zagrywek.
» 28 listopada 2018, 17:17 #32
Dejv97: Żart... faktycznie tyle dobrego zrobił dla tego klubu jesteśmy dzięki niemu wspaniałym zgranym zespołem bez żadnych problemów wszystkich rywali miażdżymy każdy się nas boi nigdy tak dobrze nam nie szło! Weź ty spójrz co zostało z zespołu który kiedyś był potęgą i przeciwnicy lali w portki już w tunelu! A czy ja powiedziałem że nie kibicuje United? 11 lat mój drogi, byłeś chociaż na meczu? Fakt? Fakt to coś co ma potwierdzenie a nie wymysł kibica żeby usprawiedliwić trenera dlaczego zachowuje się jak wariat. Większość kariery to Mourinho był dobrym trenerem w pierwszym sezonie a później zostawiał zespół w rozsypce wszystkich kłócąc... Ja nie besztam wszystkich w klubie bo jedyni do których mam pretensje to Glazerowie że trzymają Edka, do Edka za nieudolność i do Mourinho że nie nadaje się do takiego klubu. Mourinho wraca do starych zagrywek jak grunt mu się sypie pod nogami on czuje że to już jego ostatnie chwile jako trenera United i możesz zrobić sobie zdjęcie tego komentarza i jak go zwolnią MAX z końcem sezonu możesz sobie oprawić w ramkę i powiesić nad łóżkiem.
» 28 listopada 2018, 17:53 #31
segate: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.11.2018 12:33

Czesto wypowiada sie w pierwszej osobie, zdobylem to i tamto nie raz wypowiadal sie o United jako drugorzednej sprawie bo to on i jego imie jest najwazniejsze,w ogole nie utozsamia sie z klubem jakby przyszedl tu po wyplate i mial na celu dopisanie osiagniec do swojej kariery a po zakonczeniu bedzie opowiadal czego nie zdobyl i ile razy a jak zapyta go ktos z jakimi klubami to nawet nie bedzie pamietal irytujace jest jego podejscie.
» 28 listopada 2018, 12:29 #30
Widziwoj: Sanchez nie jest kontuzjowany, a nie załapał się nawet na ławkę. Czyli powoli wychodzi na światło dzienne fakt, że Alexis nadal jest zadurzony w Manchesterze City i mentalnie jest ich zawodnikiem. Jest to zbieżne z doniesieniami bardzo ciekawego newsa na talksport com pod tytułem "Alexis Sanchez is a disgrace and feels he should have joined Manchester City instead of Manchester United". Z newsa dowiadujemy się m.in, że Sanchez nadal chciałby przenieść się do Manchesteru City i już po paru tygodniach od transferu zaczął żałować swojej decyzji o przenosinach na Old Trafford zamiast na Etihad. Już chociażby za to Mourinho z Edem powinni polecieć, bo najwyższą tygodniowke w United płaci się zawodnikowi, który woli grać dla lokalnego rywala
» 28 listopada 2018, 11:15 #29
Sotnelaw: Jak nie jest w kadrze meczowej to nie dostaje premi 75 tys wiec jesli trener nie ma zamiaru go wystawiać to logicznym jest w tej sytuacji nie posadzenie go nawet na ławce i takie mogą być odgórne wytyczne. Co do ostatniego zdania to menadzer nie ma nic do powiedzenia w kwesti tygodniówki.
» 28 listopada 2018, 11:25 #28
adamII: Mi sie tam pierwsza polowa podobala. Szkoda tylko ze bramka padla po wrzutce a nie po kednej z wielu okazji stworzonej przez trio dzieciakow z przodu, ktorzy momentami pokazywali piekny futbol
» 28 listopada 2018, 10:26 #27
Fenek: Zgadzam się z nim w 100% !!





Oczywiście ze Scholesem.
» 28 listopada 2018, 10:01 #26
flt32705: Mourinho to diabel z krwi i kosci jeszcze sezon moze dwai zobazycie
» 28 listopada 2018, 08:57 #25
Szaman0: A przepraszam czyja to wina że Rashford nie strzela w dogodnych sytuacja jak nie jego.. Wina pilki? Wiatru? Jak dla mnie oczywiste, że problem ze skutecznością (wystarczy zobaczyć na ilość strzałów) leży po stronie piłkarzy, a nie Mou. Fred miał fajne 45min. Szkoda że tylko tyle.
» 28 listopada 2018, 08:21 #24
LTMek: Zaraz wyjedzie Ci tu grono ekspertow z tekstem, ze to wina braku regularnej gry...
» 28 listopada 2018, 08:23 #23
trikos: @LTMek Chicharito czy Solskjaer Ci to dopiero łapali minuty. Rashford mam wrażenie, że za bardzo chce, za szybko, za mocno, za bardzo...Wydaje mi się, że powinien być bardziej naturalny, robić proste rzeczy ale się na tym skupić. Boje się o niego bo zaczyna wyglądać na jeźdźca bez głowy z okropnym dryblingiem...
» 28 listopada 2018, 08:51 #22
EricKing: Piłka mu podskoczyła w monecie uderzenia wiec poleciała nad bramką ;)
» 28 listopada 2018, 10:15 #21
dlabigt23: Jakos w Reprezentacji RAshford gra o wiele lepiej i wiem bo ogladam mecze . Jakos ma wiecej swobody i gra na wiekszym luzie . Lignard tez gra lepiej w reprezentacji , moze to nie klasa swiatowa zawodnika ale napewno lepiej im tam idzie . U nas to tylko pojedyncze niektore mecze im wychodza .
» 28 listopada 2018, 10:16 #20
maticr7: Jakie tam podskoczyła.Najlepsze jest to,że to nawet nie był lob.Po prostu walną nad bramke na siłe.Zero spokoju w tym chłopaku.Bez kitu robi się nam jeżdziec bez głowy...
» 28 listopada 2018, 14:47 #19
Szaman0: Dobra ironia Mou "wielbiciele" :)
» 28 listopada 2018, 08:16 #18
Me89v2: Ziomek się wybiela na każdym kroku. On nie czuje, że to jest żenujące? Wychodziłem z grupy 14 razy.... :) Masakra. Kiedyś United zdobył X mistrzostw i innych pucharów, dziś jest słaby. I z naszym menago jest identycznie. Tu chemii nie ma i nie będzie. Ale nie bede sie wdawał w dyskusje. Dalsza część sezonu to zdefiniuje.
» 28 listopada 2018, 07:54 #17
LTMek: Ogladales wczorajszy mecz? Co on moze poradzic na to, ze Rashford podaza droga Welbecka? Jaki ma wplyw na to, ze nikt z 23 osobowego skladu nie potrafi poslac groznej pilki w pole karne? Brak prawego skrzydla to tez jego wina? Ma wyczarowac kogos na tej pozycji?
Prawda jest taka, ze nie mamy w skladzie odppwiedniej jakości. Przypomnij sobie nasz sklad z LE i odpowiedz na pytanie czym on się rozni od obecnego... Minely dwa lata i po obiecującym roku, ktory zostal przycmiomy przez blamaz z Sevilla i porazke z chelsea my zostajemy w miejscu. Sprowadzamy jakiegos mlokosa, 3ciego bramkarza i Brazylijczyka z ligi ogorkowej...
Taktyka taktyką, pewnie ze Mou mogl rozegrac kilka meczy lepiej, inaczej, ale popatrzmy na obecny sklad i przestanmy zyc przeszloscia...
Badz co badz zdobylismy w trudnej grupie tyle samo punktow, co city w swojej ogorkowej, wiec nie ma co wieszac psow...
» 28 listopada 2018, 08:22 #16
Me89v2: Ja nie oceniam Mou czy kogolwiek na podstawie jednego meczu :)
Ta padlina, którą oglądamy jest wynikiem jego pracy przez ostatnie 2,5 roku. I najlepsze bzdury typu mamy słaby skład, nie da się grać lepiej. Ludzie - nie trzeba mieć topowej 11stki, żeby gra na boisku była zorganizowana. Nie musi być fajerwerków, tiki taki etc. Kultura gry, dobra organizcja, pomysl na wykorzystanie najmocniejszych stron zespolu w rozgrywaniu akcji. Tu nic nie ma. Siwy to selekcjoner ktory wystawia skład i niech graja. Taktyke wprowadza w ostatnich minutach rodem z b klasy -afro pod pole karne i gramy. Z resztą widać skalę brzydkiej i słabej gry United w mediach, na konferencjach prasowych, na stadionie gdy ludzie masowo wychodzą czy na takich forach, gdzie 95% osób trzeźwo oglądających mecz - widzi jaką padakę gramy :) Ja z tym walczyć nie muszę. Walczyć to chcą i może muszą fanboje mou, żeby go wybielać. chociaż czzytając jego wypowiedzi to on sam doskonale się wybiela.
» 28 listopada 2018, 08:38 #15
Sotnelaw: A czy my nie wykorzystujemy najmocniejszych stron zespołu? Wczoraj gdy nie było na boisku Lukaku wiekszosc akcji była rozgrywana po ziemi i nie widać było wrzutek tylko długie prostopadłe piłki które miały wykorzystać szybkość zawodników. Rashford Martial lub Lingard co chwile lądowali z piłką w polu karnym i ile z tego wynikło? Kopali się po czołach a Ty nadal będziesz pisał że to wina trenera...
Dopiero gdy ten plan zawiódł, wprowadzilismy na boisko Lukaku i zaczęlismy grać wrzutkami co dało nam zwycięstwo.

Śmieszy mnie też Twoje sformuowanie "fanboje mou". Nikogo takiego tu nie widzę, sam wbrew temu co mówisz też nim nie jestem. Potrafię dostrzec problem leżący w tym klubie głębiej niż tylko na poziomie trenera, kuleje polityka transferowa (przepłacamy a sami oddajemy darmo), kuleje polityka płacowa (płacimy nieproporcjonalnie dużo zawodnikom którzy oferują niewiele), podupadać zaczyna nasz wizerunek w mediach (zbyt dużo informacji wycieka, media wchodzą za głęboko, wykorzystują to przeciwko nam i brakuje kogoś kto by to kontrolował). Zawodnicy powinni w tej sytuacji wykazywać się dojrzałością i nie dawać mediom dodatkowych powodów do ataków a u nas niestety jak nie agent, to głupi taniec, śmieszki itp. a Mourinho który chce to utemperować jest krytykowany za każde posadzenie zawodnika na ławce za karę.

W konsekwencji zawodnicy i trener pracują pod ogromną presją i zamiast skupiać się tylko na piłce zajmują się wszystkim dookoła przez co nie zmierza to w taką stronę jak powinno. Jestem pewien że gdyby pojawił się dyrektor sportowy, ktoś kto przytemperowałby nieco dziennikarzy a Edka zastąpiłby ktoś kto oprócz zarabiania umie również negocjować i rozsądnie wydawać pieniądze to problemy by znikły i nikomu na mysl by nie przyszło zwalnianie trenera a i zawodnicy mogliby się spokojnie skupić na piłce.

Niestety Ty niczym fan Chelsea czy Realu wierzysz że jedynym wyjściem jest zmiana trenera. Nie przychodzi Ci do głowy że efekt tego będzie taki że przyjdzie ktoś nowy, przez rok będzie dobrze bo nie będzie na nim presji, może nawet coś wygramy, ale gdy w drugim sezonie powinie nam się noga znów zetkniemy się z presją i wszystkie problemy z którymi zmagamy się teraz wrócą i zaczniesz pisać o kolejnej zmianie na stanowisku trenera. Czy tak nie było w ostatnich latach z Mourinho i Conte w Chelsea ? Czy nie to dzieje się za każdym razem w Realu ? Przecież Zidane też był już na wylocie z Realu i tylko wygranie LM sprawiło że pozwolono mu odejść zamiast go zwalniać bo w lidze zawiódł po calości.
» 28 listopada 2018, 09:43 #14
RedsFan: Najlepiej to zmi3niac Trenera jak rękawiczki, donry przykład to Real. Jeden zly drugi pare meczow wygral to dostal szanse po przegranym znowu jest do wylotu :D parodia. Tu potrzeba duzo więcej zmian i twardo trzeba powiedziec jaki jest cel, jaki na to czas i wtexy mozna rozmawiac o terminie po ktorym moze nastapic zwolnienie. Prawda jest taka ze już nikt nie wierzy ze Mourinho da rade to ogarnac wiec wszczymajcie aie do konca sezonu z wywalaniem, bo wczesniej on nie nastapi.
» 28 listopada 2018, 10:20 #13
Me89v2: Walentos - jesteś jego fanbojem i wiele Twoich komentarzy, jeśli nie większość wybielała go oczerniając wszystkich innych - zespół, zarząd. Nie pamiętam, żebyś coś mu zarzucił. To jest żenujące, bo to nie piłkarze odpowiadają za taktyczną organizację gry zarówno w ofensywie jak i defensywie. Mou nie odpowiada za pojedyncze błędy czy marnowane setki. Ale za obraz gry drużyny już tak i to głównie on jako manager - wbij sobie to do bani.

Sorry, ale jeśli po 2,5 roku nie widzę żadnej ręki trenera w grze zespołi poza lagami w ostatnich minutach, to ja nie widdzę najmniejszego sensu dawać takiemu kolesiowi 4 sezonu i kolejnych.

Co innego gdyby po pierwszym sezonie coś się zmieniło, widać było jakiś projekt, coś co United chce grać, po drugim by to zostało jeszcze poprawione, a teraz graliśmy nieźle - to można wtedy zakładać, że kolejne okno i sezon będą tylko na plus i klub idzie w dobrym kierunku. Siwy jest 2,5 roku a gra wygląda, jakby wczoraj objął posadę. Sorry - dla mnie NIE.
» 28 listopada 2018, 10:53 #12
Sotnelaw: Wiele razy nie zgadzałem się z doborem 11 lub z zbyt późnymi lub źle przeprowadzonymi zmianami ale stwierdziłem że nie mam wiedzy o obecnej formie zawodników by bawić się w menadzera i przestałem to robic.

Jego nie wybielają moje komentarze, jego wybielają fakty bo to o nich najczęściej piszę. Wczoraj usprawiedliwiała go nieskuteczność zawodników bo to przez nich meczy był taki jaki widzieliśmy. To samo było w meczu z Sevilla na OT sezon temu. Nasze wyniki w tym sezonie bez wątpienia usprawiedliwia brak transferów bo to właśnie na tych pozycjach których nie wzmocnilismy mamy problem.

Ty spłycasz to wszystko do nazwiska Mourinho i w kółko piszesz o tym że nie widzisz nic po 2,5 sezonu a co chwile udowadniasz że Ty generalnie nic negatywnego w tym klubie poza Mourinho nie widzisz. Dla Ciebie Edek to specjalista a Martial i Rashford to gigantyczny potencjał mimo że co chwile zawodzą. Nasza kadra to według Ciebie poziom top 4 mimo że co chwile tracimy punkty z dołem tabeli i męczymy się z drużynami formatu Young Boys bo nie potrafimy oddawać celnych strzałów na bramkę...

To nie ja jastem jego fanbojem tylko Ty jestes jego hejterem czego by nie zrobił. Ja trzeźwo oceniam zarówno pozytywne jak i negatywne aspekty jego pracy a od Ciebie wali tylko negatywami...
» 28 listopada 2018, 11:21 #11
Me89v2: Walentos - setki marnowane usprawiedliwiaja wynik. Tu się zgodzę ale nie brak organizacji gry w tym w większości spotkań pod jego wodza. A nie trzeba dodawac ze w wielu meczach to właśnie jakość gry decydowała kto wygrywał bo setki nie są marnowane tylko przez Manchester United. Gdyby te setki 1 do 1 wpadaly wszystkim to decydowała by jakość gry w defensywie (niedopuszczenie do setek) i w ofensywie (stwarzanie takich okazji). A wtedy wczoraj nie mielibyśmy już o co grać a w lidze byłoby jeszcze gorzej w tabeli
» 28 listopada 2018, 12:32 #10
Sotnelaw: Zgadzam się z wszystkim tylko nalezy odpowiedziec sobie na pytanie z czego ta niska jakosc naszej gry wynikała bo ja widząc takie mecze jak wczoraj gdzie taktycznie wyglądamy dobrze a nie potrafimy strzelic bramki dochodzę do wniosku że jakości nie brakuje nam na ławce trenerskiej a na murawie. Jak wytłumaczyć fakt że defensywnie grająca drużyna pod wodzą trenera który na defensywie zna sie jak nikt ma ujemny bilans bramek ? To co nagle Mourinho nie potrafi już murować ?
» 28 listopada 2018, 14:27 #9
Spadkobierca: Statystyki be, ale wypominać ile to razy wychodził z grupy w LM to pierwszy. Naczelny Ogrodnik Jose.
» 28 listopada 2018, 06:05 #8
NoLogo: Wszyscy kibice powinni przestać żyć przeszłością dawnych sukcesów, nie raz sam Mou to mówił, po czym kolejny raz ten sam Mou 'Grałem w Lidze Mistrzów czternaście razy ....' albo wyciąganie palców w stronę kibiców itd..
Tak, specjalnie się czepiam. Żeby pokazać czemu tak wiele osób nie trawi Portugalczyka, jest zwykłym hipokrytą.
» 28 listopada 2018, 04:52 #7
Chudiniowy: Wiesz co to hipokryzja? Bo nie rozumiem dlaczego według ciebie pokazywanie np do kibiców Chelsea 3 palców jest hipokryzja
» 28 listopada 2018, 06:23 #6
NoLogo: Nie, nie mam pojęcia.
Może temu, że sam mentalnie ciągle żyje przeszłością, a wytyka innym żeby przestali?
» 28 listopada 2018, 12:19 #5
Chudiniowy: Według mnie nie możesz wrzucać tego do jednego worka że mówi aby 'zapomnieć' o Fergusonie i tego że przypomina fanom Chelsea że jak był ich menedżerem że wywalczył z nimi 3 tytuły. Faktycznie obie te rzeczy były kiedyś lecz prawda jest ze gdyby nie mourinho ten klub nie byłby gdzie teraz i tu chodzi o odrobinę szacunku do jego osoby, a to że ludzie wracają do Fergusona może być dla niego irytujące ponieważ przejął klub w takim stanie jakim przejął i WEDŁUG MNIE on nie jest winny temu że jego piłkarze nie prezentują poziomu takiego jaki powinni a każdy go tym obarcza i mówi że za Ferguson to za Fergusona tamto, każdy go obwinia za to jak wyglądają te mecze i za naszą kadrę ale z tego co wiem to on wraz z przyjściem do tego klubu dał listę osób które chce w tym klubie i do teraz nie dostał ani jednego nazwiska. W mojej opinii gdyby dostał tych zawodników który chciał to dzisiaj nie było by tego co jest i zawodnicy by nie odmawiali nam współpracy
» 29 listopada 2018, 17:27 #4
Kilerek7: Jakość? Ładna gra?
co on bredzi, aa no tak chodziło mu pewnie o Young Boys heh.
» 28 listopada 2018, 03:27 #3
PogbaNaBramce: strasznie sie te sepy uwziely na nasz klub. nic tylko oczerniaja nas na kazdej okazji :/
» 28 listopada 2018, 02:19 #2
RedsFan: Co nam w grze oraz poza boiskiem nie pomaga :/
» 28 listopada 2018, 10:21 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.