Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mourinho sfrustrowany aktywnością marketingową piłkarzy

» 22 maja 2018, 17:40 - Autor: Rio5fan - źródło: manchestereveningnews.co.uk
Według informacji dziennika The Times, José Mourinho jest zdenerwowany faktem, iż jego piłkarze poświęcają zbyt dużo czasu na aktywność marketingową.
Mourinho sfrustrowany aktywnością marketingową piłkarzy
» Portugalczyk oczekuje od swoich podopiecznych większego skupienia na grze
Portugalski szkoleniowiec wolałby, by jego podopieczni przeznaczyli więcej energii na doskonalenie swoich umiejętności na boisku.

Klub z Old Trafford we wrześniu ogłosił przychody na poziomie 581 milionów funtów. Sporą część tej kwoty stanowią właśnie wpływy związane z umowami sponsorskimi.

Aktualnie Manchester United posiada 46 oficjalnych sponsorów. Wśród nich znajdują się między innymi Adidas czy Chevrolet.


TAGI


« Poprzedni news
Januzaj: Wypożyczenie do Sunderlandu było frustrujące
Następny news »
Giggs: Mam nadzieję, że Real pokona Liverpool

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (16)


trikos: Dlatego nie cierpię obecnego świata, wszystko na pokaz i wszystko ma swą cenę...Eh to nie mój świat.

Dlatego też wolę - mind games i podejście Zlatana będę mówił co chcecie usłyszeć i tyle. Akurat Szwed czy taki Cr7 mówią co mówią ale i robią, są.
» 22 maja 2018, 21:50 #13
Widziwoj: Wyjątkowo zgadzam się z Mourarzem. Te całe blogowanie Maty, kolekcja fryzur Pogby w mediach społecznościowych, dziwaczne filmiki Lindgarda sprawiają, że Manchester United staje się jakiś multi kulti. Nie czuje się tu poczucia jakiegoś zjednoczenia, skoncentrowania na parciu do przodu. Z drugiej strony- gdyby piłkarze nie zawodzili, to nikt by im tego nie wytykał
» 22 maja 2018, 21:48 #12
Fenek: Nawet Edd to przyznaje, że wyniki klubu nie mają większego wpływu na marketing. A z uwagi na to, że kasa musi się zgadzać to nie spodziewałbym się zmian w tym aspekcie. Albo Mou złapie piłkarzy za mordę i co wrażliwsi uciekną z płaczem, albo będzie tak jak jest.
» 22 maja 2018, 19:47 #11
trikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2018 21:45

Nie wiem czy czytałeś ten wywiad z Mou:

Wciąż staram się zrozumieć różnicę pomiędzy pracą z chłopakiem takim jak Frank, który już w wieku 23 lat rozumiał futbol i był profesjonalnym oraz pracowitym mężczyzną, a chłopcami dziś, którzy w wieku 23 lat wciąż są dziećmi.
Nie nazywam ich "facetami", tylko "chłopcami". Uważam, że to bachory, a wszystko to, co ich otacza, nie pomaga ani im, ani mojej pracy.
Dziesięć lat temu w szatni żaden zawodnik nie miał telefonu komórkowego. Dziś to niemożliwe. Trzeba się z tym pogodzić. W przeciwnym wypadku zrodzi się konflikt, a trener zostanie w epoce kamienia łupanego. Jeśli będziesz starał się powstrzymać piłkarza przed wrzuceniem czegoś głupiego do mediów społecznościowych, działasz wbrew naturze...

Taki Pep zakazał używania telefonów w szatni i przed meczami więc sam już nie wiem kto gorszym "wychowawcom"...

Neymar też czytałeś o jego seryjnych zawieszeniach przed urodzinami siostry ? Śmiech.
» 22 maja 2018, 21:44 #10
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2018 18:33

Manchester jako klub sie strasznie zmienil po odejsciu SAF'a . Odkad przejął go Mourinho to juz w ogole zenada . Jakies Filmiki z Deadpoolem , wywiady marketingowe , sztuczki z pilkami , zabawy... wydaje mi sie ze troszke tego za duzo . Do tego dochodza jeszcze prywatne instagramy i blogi na ktorych lubia sie udzielac nasi pilkarze . Powiedzcie mi gdzie jeszcze dzieje sie tak jak u nas bo tak naprawde nie wiem czy jest jeszcze taki klub co tak sie bardzo udziela marketingowo jak United ? Niewiem moze Real ale i tak to jest nic w porownaniu do United . Stalismy sie klubem bardziej marketingowym niz sportowym i zauwazylem ze tutaj wystarczy tylko dla zarzodu top4 zeby grywac w tej LM ( oczywiscie dla pieniedzy ) .
» 22 maja 2018, 18:31 #9
EricKing: A głupawe reklam na rynek azjatycki i nie tylko już nie pamiętasz? ;) taka sytuacja jest od dawna.
» 22 maja 2018, 19:34 #8
bartogl1985: Tutaj ma racje ze zawodnicy powinni sie skupic na doskonaleniu swoich umiejetnosci.Pogba odkad przeszedl do nas to widac ze mu wystarczy to co ma i kim jest choc w klubie spisuje sie srednio.Razem z lingardem te zjebane filmiki robia i cieszynki trenuja. Dlatego tak sobie pozwalaja bo trener na tyle im pozwala. Nie widzialem zeby np, w Tottenhamie albo City sie tak zachowywali.Widac brak twardej reki Fergiego.
» 22 maja 2018, 18:19 #7
primasort: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2018 19:05

W dużej mierze to zależy od trenera i jego sztabu jak piłkarze wyglądają podczas meczów taktycznie i fizycznie,a oni wyglądają jakby pierwszy raz ze sobą grali,to chyba nie wina fejsa czy instagrama,a dwa to forma prezentowana na boisku przekłada się na kontrakty reklamowe więc to też dla nich jakaś motywacja.Murarz zawsze szuka winy u piłkarzy,a po kompromitacji z Chelsea już zaczął publicznie walić z grubej rury,co porażka to płacz w mediach i krytyka,czy takie sytuacje zdarzają się w City czy Totkach?
» 22 maja 2018, 19:03 #6
Extratime: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2018 17:48

Czy wiadomo coś w kwestii sponsora na rękawku? Z tego będzie na pewno dla nas spory zastrzyk gotówki i jak nic będzie to intrata umowa.
» 22 maja 2018, 17:48 #5
Trz: news o tym że za dużo się piłkarze udzielają a Ty masz ochotę dorzucić kolejnego sponsora dla którego będą musieli kręcić reklamówki. Z drugiej strony Edek powiedział że hajs się zgadza i patologia na murawie tego nie zmienia(jak dotąd) więc pewnie czekają na odpowiednio wysoką propozycje.
» 22 maja 2018, 18:12 #4
Extratime: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2018 18:29

Mimo że tytuł wskazuje na to że news dotyczy wyłącznie zawodników to drugie tyle tekstu mówi o ogólnym sponsoringu dlatego rzuciłem z ciekawości. Żadna to zbrodnia tym bardziej że jak już wspomniałem tytuł poniekąd wprowadza w błąd.
W sumie to dobre zagranie bo wydaje mi się że im dłużej miejsce na sponsora jest nieobsadzone tym bardziej zwiększa sie stawka. Lokalizacja na koszulce bardzo widoczna nawet przy potencjalnych rozmiarach wiec reklama na trykocie United musi być łakomym konskiem.
» 22 maja 2018, 18:26 #3
Pietryno: Ciekawa byłaby statystyka od kogo i ile dostajemy :)
» 22 maja 2018, 17:44 #2
EricKing: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2018 17:57

25,4% przychodu to premier league - transmisje, 13.6% adidas, 10,2% chevrolet 20% z dni meczowych (31 w zeszłym sezonie na naszym stadionie). Ile dokładnie możesz sobie policzyć podstawiając 580mln. Reszta to nagrody od uefa za LE oraz pomniejsze kontrakty.
» 22 maja 2018, 17:56 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.