Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Neville: Dla fanów United to może być sezon z piekła rodem

» 16 maja 2018, 09:32 - Autor: matheo - źródło: The Telegraph
Gary Neville uważa, że sezon 2017/2018 kibice Manchesteru United będą wspominać jako najstraszniejszy koszmar, jeśli w pełni zrealizuje się niekorzystny scenariusz.
Neville: Dla fanów United to może być sezon z piekła rodem
» Gary Neville ma nadzieję, że Liverpool nie pokona Realu Madryt w finale Ligi Mistrzów
– O nie, nie mam co do tego wątpliwości, to może być sezon z piekła rodem – mówi Neville.

– Mam na myśli to, że Manchester City wygrał ligę z przewagą 19 punktów i ma dwa trofea. Jeśli Liverpool wygra Puchar Europy, a Chelsea pokona United w finale FA Cup, to szczerze mówiąc mogę pojechać na rok gdzieś, gdzie nie ma Wi-Fi i zasięgu.

– Zapewne będzie kilka milionów fanów United, którzy do mnie dołączą. Kiedy jest finał Ligi Mistrzów? 26 maja? Wszyscy mamy więc czarter zaklepany na 27 maja. Będzie milion lotów zarezerwowanych z Manchesteru do lasów Amazonki.

– Miejmy jednak nadzieję, że Manchester United wygra Puchar Anglii, a Ronaldo, nasz przyjaciel i chłopak Cristiano, pojawi się na boisku, strzeli pięknego małego hat-tricka, uwolni nas od cierpienia w drugiej połowie i pozwoli na relaks… Może jednak nie! Trzeba oddać Liverpoolowi, że spisali się wspaniale, aby dostać się do finału Ligi Mistrzów. Nie chcę natomiast, aby go wygrali! – dodaje Neville.


TAGI


« Poprzedni news
Mourinho rozważa awans McKenny do sztabu szkoleniowego
Następny news »
Leonardo Bonucci na celowniku Manchesteru United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (43)


Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.05.2018 10:21

Neville przeżywa wszystko jak jakiś gimbus. Trochę dystansu trzeba mieć do tego sportu bo jakby kibice tak się przejmowali tymi wszystkimi porażkami to skończyliby w psychiatryku.
» 17 maja 2018, 10:19 #42
Idealis: Każda osoba, która wypowiedziała się, że w finale LM będzie za loserpoolem powinna zostać natychmiastowo dożywotnio zbanowana na tej stronie!
» 16 maja 2018, 16:31 #41
szpilman1990: Jak Liverpool wygra będzie więcej punktów w rankingu UEFA dla angielskich drużyn, a to też jest ważne
» 16 maja 2018, 19:49 #40
dagoberto: Wazne to jest zeby liverpool jeszcze bardziej nam nie odjechal z iloscia wygranych w LM.
» 16 maja 2018, 21:12 #39
szpilman1990: Oj tam puchary, ważne, żeby mistrzostw krajowych już na zawsze mieli mniej
» 16 maja 2018, 22:19 #38
szpilman1990: Finał LM może być wspaniały o ile sędziowie go nie wypaczą jak każdego meczu w fazie pucharowej....
» 16 maja 2018, 16:26 #37
trochos: Sami sobie jesteśmy niestety winni, że to nie nasze diabły zdobywają punkty dla federacji i oczywiście kolejne trofeum. Bo tak to albo Liverpool wejdzie szczebelek wyżej z pucharami LM albo Real obroni po raz kolejny z rzędu.
» 16 maja 2018, 15:58 #36
RedsFan: Może i piłkarzem był dobrym, ale ekspertem jest marnym.
» 16 maja 2018, 15:53 #35
AgentBartezz: A mnie to po prostu dynda kto wygra :) Skoro nie United, to nie ma najmniejszego znaczenia kto. Niech sobie każdy kibicuje/wspiera kogo chce. Trzeba się skupiać na sobie, a nie życzyć wszystkim naokoło źle :)
» 16 maja 2018, 15:18 #34
And: Gary nie czekaj, leć już dzisiaj. I najlepiej nie wracaj
» 16 maja 2018, 14:29 #33
wedel242: Jak można wogóle kibicować oszustom z Realu, bez względu na to z kim grają ?
» 16 maja 2018, 13:49 #32
ZielonySmok: Mam nadzieję, że Liverpool udowodni pyszałkom z Hiszpanii wartość Premier League.
» 16 maja 2018, 13:39 #31
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2018 11:51

W przypadku rozstrzygnięcia finalu LM obie opcje sa niekorzystne z punktu widzenia fana United i z tym zgodzi się każdy tutaj. Dla Nevilla mniejszym złem jest trzecie z rzędu zwycięstwo Realu dla kogo innego mniejszym złem będzie zwycięstwo Liverpoolu i tutaj zdania są podzielone i trzeba to zaakceptować jednak nie sądzę by miało to jakikolwiek wpływ na ocenę naszego sezonu. Zwycięstwo w FA Cup będzie miało znaczenie bo na ten mecz mamy realny wpływ jednak nie sądzę by ewentualna porażka była dla nas koszmarem. Neville trochę dramatyzuje i wyolbrzymia i mam wrażenie że robi to prześmiewczo. Tymczasem JINKSy już napinają się jak plandeka na żuku. Zluzujcie majty.

Trzeźwo oceniając sytuację to niezależnie od wyniku finału sezon nie jest wybitny ale widać wyraźny progres, wróciliśmy do ligowej czołówki i do ligi mistrzów. Kolejnym krokiem będzie sięgnięcie po te trofea i to jest plan na kolejny sezon/dwa.

Myślę że Mourinho jest na tyle ambitnym gościem że triumf w lidze będzie dla niego celem numer jeden na sezon 18/19 bo sam powtarzał że potrzebuje uzupełnić skład. Jeśli tego lata dostanie 3-4 zawodników których chce to będzie dla niego sezon którym okaże się czy Jose to geniusz który buduje tu potęgę czy rzeczywiście się wypalił i nie ma pomysłu na ten zespół. Osobiście wierzę że będzie to pierwsza opcja i że w końcu wrócimy na szczyt bez potrzeby kolejnej zmiany na stanowisku menadżera.
» 16 maja 2018, 11:43 #30
Red86: I co z tego że jesteśmy drużyną z jednej ligi skoro to największy wróg?! I kolega ess dobrze wam przypomniał, chociaż też o tym wspominałem przy wywiadzie z Rio, Liverpool jak wygra LM ucieknie nam z pucharami w Europie!!
» 16 maja 2018, 11:33 #29
ess: Jak można być fanem United i być za Liverpoolem? Walczymy o bycie najbardziej utytułowaną drużyną w Anglii, a wy chcecie, żeby jeszcze bardziej nam odjechali z Pucharami Europy. Szkoda gadać
» 16 maja 2018, 11:25 #28
lesiu1515: Dokładnie :)
» 16 maja 2018, 11:30 #27
trikos: "BO IM TO SIĘ NALEŻY" hahahahhahahahaha
"BO ŁADNIE GRAJO" xdddd
» 16 maja 2018, 11:31 #26
dagoberto: Tez tego nie ogarniam, bardzo lubie kloppa, ale liverpool z liga mistrzow ? Oj nie, nie chce tego ogladac. Maja final starczy im.
» 16 maja 2018, 11:46 #25
maticr7: Ale to jest Europa a nie liga,więc nie widze przeciwwskazań.A co jak wygra liverpool? "Powiesisz"się? No chyba raczej nie.To jest tylko sport,piłka nożna.Ciężko też się patrzy jak tak zasłużony klub, nie jest wstanie nic wygrać przez tyle lat.Zwłaszcza że to nasz rywal.To co to za rywal,który nic nie wygrywa.Raz wygrają to nic wielkiego się nie stanie.Dzięki temu My,czyli United,będziemy mocniejsi.Na tym polega rywalizacja.My mamy 3 te trofea, a liverpool 5, także wcale nie taka duża przepaść.My też, powiecmy sobie szczerze,że w ostatnich latach za bardzo nie zbliżyliśmy się do tego trofeum.Także sami jesteśmy sobie winni.
» 16 maja 2018, 18:42 #24
ess: XDDD Co z tego, że to Europa? Tutaj też toczy się rywalizacja, a to jest najważniejsze trofeum w piłce klubowej na Ziemi, więc powinieneś widzieć przeciwwskazania. A, i dla twojej informacji, jak Liverpool wygra to będą mieć 6 pucharów, dwa razy więcej, niż my ;)
Totalnie trzeba nie czuć tego czegoś, wybierając Liverpool, tylko dlatego, że tyłek was piecze, że Real wygra po raz trzeci z rzędu.
» 16 maja 2018, 20:50 #23
dagoberto: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2018 21:10

Nie zabije sie jak lfc wygra, tak to jest tylko sport. Ale to nie znaczy ze mam kibicowac lfc. Jak dla mnie to oni moga nic nie wygrac przez nastepne 20 lat, jaki ma sens kibicowanie Man Utd jak chcesz zeby liverpool wygral LM ? To tylko europa ? Chlopie cala europa wlasnie sie bije o LM a bo to najwazniejsze rozgrywki w europie. Wiec niech live dostanie w dupe nawet jak ten realik ma wygrac.
» 16 maja 2018, 21:02 #22
maticr7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2018 21:25

No np. to że przez cały sezon z nimi rywalizujemy?Może i będą mieli dwa razy więcej.I co z tego?I tak mają przewage i tak,a my sami się oddalamy od zwycięstwa tych rozgrywek.Bez sensu takie myślenie.To ty się po prostu nie możesz pogodzić z tą myślą, że akurat w tych rozgrywka są lepsi.I tak pod tym względem jesteśmy drudzy w Angli i jedni z lepszych.Po za tym kto więcej razy zdobył mistrza?I kto jest lepszy od ostatnich dekat?Tak czy siak nie mamy się czego wsydzić.Nawet chyba mamy ogólnie więcej trofeów niż oni.Żeby wygrać te rozgwyki też trzeba miec troche więcej szczescia niz w lidze,które więcej pod tym wzgledem ma niestety Liverpool.Puchary rządzą się innymi prawami.Dlatego też nie patrze na to czy maja tych pucharów wiecej czy mniej.Ogólnie też uważam że taka rywalizacja na podstawie tytułów, coś jak w stylu zaczepek hala dzieciaka z visca el łepkiem jest niepotrzebna i dziecinna.Co innego gdyby to by było Man city.To by było w miare zrozumiałe.Tak na koniec na pisze,że to bardziej ciebie piecze tyłek na myśl że liverpool może to wygrać. ;)A to że wygrywa Real to już niestety jesteśmy do tego przyzwyczajani.Dlatego trzeba to zmienić,bo piłka nożna staje się nudna, nie to co kiedyś.Dla ciebie liczy się głupia,zawistna,a wręcz bezsensowna "rywalizacja'',a dla mnie przyjemność z oglądania różnorodego futbolu.Tak jak to było kiedyś.A przede wszystkim uczciwego futbolu.Możesz się śmiać,ale Liverpool gołym okiem po prostu na to zasługuje. :) Choćby za świetny zespół,świetną gre,świetnego trenera czy za tak wielkiego gościa jak Salah.Uwielbiam tą grupe ludzi,może poza Firmino.Sami fajni goście,zwłaszcza Mo.Nie to co np. Suarez. A takich się szanuje.
» 16 maja 2018, 21:21 #21
maticr7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2018 23:34

dagoberto Nikt ci nie każe kibicować w tym meczu Liverpoolowi.Piszecie że nie można kibicować Liverpoolowi w tym meczu,bo inaczej nie jest się kibicem United.Mocno śmiechłem w tym momencie.To po co sie kibicuje United?Tylko po to żeby nie lubieć Liverpoolowi?A w Europie nie rywalizujemy tylko z City czy Liverpoolem, tylko z całą Europą.Real też ma wiecej wygranych tych rozgrywek.To co jak oni wygrają to już jest spoko?Przepaść między nami jest straszna jakbyś niezauważył.Czym się różni rywalizacja w Europie z Live a z Realem?
» 16 maja 2018, 23:34 #20
primasort: Nawet GN dołączył do tych paranoików...,kto wygra ten wygra,życie się toczy dalej,za parę miesięcy kolejny sezon i kolejne mecz
» 16 maja 2018, 11:08 #19
trikos: Real wygra to rutyną i tak skończy się fanbase The Reds i Kloppa. Irytujące bo nawet świetny napadzior a dziś ekspert - Thierry Henry nazywa takiego Firmino najbardziej kompletnym napastnikiem w UK.
No sorry ale HurriKane to typowy napastnik, idealna 9 a nie tam przetransferowane pomocniki na napastnika. Nie umniejszam mu umiejętności bo techniczkę to on ma i świetny przegląd pola ale NIE JEST NAJBARDZIEJ KOMPLETNYM NAPASTNIKIEM - no bez jaj. Wracając jeszcze do Nevilla i tej wypowiedzi zgodzę się w 100%. Jeśli nie wygramy "pucharu WENGERA" @Spadkobieraca bez spiny ;) to sezon można uważać za klapę. Zaczęliśmy sezon pięknie, graliśmy ofensywnie i na zero z tyłu, mało było błędów jednak długi sezon pokazał, że braki w kadrze są nadal znaczne i trzeba to zniwelować kolejnym okienkiem transferowym i starać się strącić City Guardioli z ich "p********j grzędy"

Trzymamy kciuki za Diabły w finale, potem mundial, transfery i wracamy na boiska w PL.
To na pewno będzie gorące lato !

Pozdrawiam
» 16 maja 2018, 10:35 #18
dagoberto: Tu sie akurat zgadzamy calkowicie. Firmino najbardziej kompletna 9 ? To jakis zart.
» 16 maja 2018, 11:54 #17
kvadrat: Gościu żyły sobie wypruwal dla United ,jest diabłem z krwi i kości, wszystko odda za ten klub a wy polskie cebule będziecie tutaj pisać że przesadza i będziecie za Liverpoolem. Warto posłuchać takiego Nevilla bo w tym co mówi jest 100% zaangażowania i miłości do swojego klubu, przynależności. Jak tego nie rozumiecie to albo jesteście niedzielnymi kibicami albo nie powiem z cztm pozamienialiście się na głowy.
» 16 maja 2018, 10:22 #16
JINKS: racja 100% popieram a już zwątpiłem w was
» 16 maja 2018, 10:24 #15
snopek: Co za brednie. Ja rozumiem, że Liverpoolu nie kochamy, ale przecież to angielska drużyna i finał ligi mistrzów. Jak weźmiemy pod uwagę ewentualny triumf Realu juz trzeci raz z rzędu to chyba nie ma wątpliwości komu należy kibicować. Co do Live to oni tak długo czekali na duze trofeum, że należy im się. Mam na myśli mistrzostwo Anglii lub LM. My jak nie zgarniemy pucharu Anglii to tragedii nie ma. Zresztą jaki prestiż ma puchar krajowy kiedy rozgrywane są dwa?
» 16 maja 2018, 10:11 #14
JINKS: co ty bredzisz. Należy im się... ale spadek z ligi, jak możecie pisać takie rzeczy wgl. nie jesteście fanami MU. ja podzielam zdanie Garego i życzę skunkserom jak najgorzej
» 16 maja 2018, 10:13 #13
snopek: To gratuluję. Oni reprezentują naszą ligę. Od paru lat przez wyniki w europejskich pucharach Janusze gadają, że liga angielska to teraz słaba jest, przereklamowana, zawodnicy przepłacani. Jak nie przyznać im racji jak przegrywamy później ze słabiutką Sevillą? Gdzie poziom Barcelony czy Realu? Niech ten Liverpool, który nie jest najmocniejszą drużyna w Anglii wygra z Realem i pokaże, że można.
» 16 maja 2018, 10:26 #12
JINKS: szczerze to mnie nie obchodzi zdanie jakiś januszy która liga silniejsza.. ile masz lat 15 ? że to cię kręci tak?
» 16 maja 2018, 10:27 #11
RoniR10: ja 26 maja będę za Lpoolem, nie dlatego że nie lubię Realu (bo nie lubie :) ale dlatego że zespół Lpoolu zasłużył sobie na to! a poza tym podobają mi się Salah i Mane którzy spokojnie mogą grać w każdym klubie na świecie!! Jeśli jednak Cristiano ustrzeli 3 brameczki to też będzie wielkie wydarzenie, wiem że kibice United będą pewnie za nim i Realem, mnie CR7 nic nie zrobił więc jest mi obojętny, nie lubię Realu za to że niszczą piłkarzy ich polityką transferową, liczy się tylko kasa i słupki, staty muszą się zgadzać. Wystarczyło zobaczyć jak wyglądało pożegnanie Casillasa, żenada
» 16 maja 2018, 10:08 #10
Czerwony123: Gary I jego wypociny! Kazdy woli madryt ale jak na legende I pilkarskie guru to takich rzeczy sie nie mowi. Gdy nasz alex mial zawal ,inni pokazali klase I oczekuje sie od garego tego samego czyli szacunku! Skausy skausami ale bycie czlowiekiem jest wazne. Zajechalo burakiem od garego.
» 16 maja 2018, 10:05 #9
jedi: Co za durny osioł. Trzeba być powalonym, żeby gadać takie bzdury jak z tym Liverpoolem. Nieważne, że ewentualna wygrana Liverpoolu daje angielskim drużynom dodatkowe miejsce w pucharach europejskich, a przy tym świetnie wpłynie na nasz ranking i mogłaby być początkiem odbudowy angielskiej potęgi w Europie. Ważne, że to gupi Liverpool!!1111, więc trzeba być przeciwko nim. Żałosne. Straciłem wiele szacunku do gościa po tych bzdurach. Rywalizacja na krajowym podwórku to jedno, ale za granicą powinna być solidarność.
» 16 maja 2018, 09:54 #8
mrk: Siedząc w Polsce i oglądając mecze w TV nie zrozumiesz gościa, który urodził się obok Manchesteru, od dzieciaka przez całą karierę grał w MU i na rywalizacji z Liverpoolem się wychował.
Ja też jestem za Liverpoolem, ale rozumiem Garego :)
» 16 maja 2018, 10:00 #7
lesiu1515: Osioł bo jest wiernym kibicem? Dla mnie zupełnie naturalne zachowanie, jakkolwiek by to nie brzmiało, to jako wierny kibic nie ogladasz się tylko na siebie, ale i na największych rywali. Jak będziemy grali na miarę ligi mistrzów to dodatkowe miejsce jest niepotrzebne.
» 16 maja 2018, 10:07 #6
PogbaPaul: Faktycznie wygrana Chelsea to byłaby katastrofa jednak jeśli chodzi o finał ligi mistrzów to nie kibicuje żadnej z drużyn, ale wolałbym wygrana Liverpoolu. Mimo wszystko jest to angielski klub, a poza tym, ze od wielu, wielu lat kibicuje United to jestem tez fanem Premier League i mam nadzieje, ze ten finał utrze nosa wszystkim tym piewcą, którzy mówią o wyższości ligi hiszpańskiej.

W kwestii argumentu, ze nie rozumiem co czuje Gary, bo nie jestem z Manchesteru to odniosę się tak: urodziłem się w Zabrzu, a jednak wolałbym by Ruch Chorzów nadal grał w Ekstraklasie. Powiem więcej gdybym jakimś cudem dożył czasów, ze to Ruch grałby dobrze w europejskich pucharach to zyczylbym im wszystkiego co najlepsze, bo przecież to polski klub.
» 16 maja 2018, 10:12 #5
Davide: Mnie na przykład losy innych angielskich klubów w europejskich pucharach mało obchodzą. Tylko Manchester United.
» 16 maja 2018, 10:23 #4
rvn10: Gary powinien trochę wyluzować bo ostatnio gada od rzeczy i chyb zbyt dobrze czuje się jako expert.
» 16 maja 2018, 09:52 #3
matizek92: Devilpage będzie trzeba zamknąć :D
» 16 maja 2018, 09:47 #2
szubik: Dobrze powiedziane Gary!
» 16 maja 2018, 09:44 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.