Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United podał cenę za Paula Pogbę

» 20 kwietnia 2018, 08:57 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Manchester United przed letnim oknem transferowym ustalił cenę za Paula Pogbę – informuje Daily Mail.
Manchester United podał cenę za Paula Pogbę
» Paul Pogba został wyceniony przez działaczy Manchesteru United na 140 milionów funtów
Czerwone Diabły po zakończeniu sezonu 2017/2018 rozważą sprzedaż francuskiego pomocnika. Potencjalny nabywca będzie jednak musiał zapłacić za zawodnika 140 milionów funtów.

Angielskie media nieustannie spekulują na temat przyszłości Pogby na Old Trafford. W ostatnich miesiącach Francuz nie prezentuje wysokiej formy, a jego relacje z Jose Mourinho są napięte.

Daily Mail przypomina, że problemy zaczęły od lutowego meczu z Tottenhamem (0:2) na Wembley w trakcie którego Pogba i Mourinho mieli ostrą wymianę zdań przy linii bocznej.

Ostatnio nie ma dnia, aby prasa nie pisała o przyszłości Pogby w Manchesterze United. Kilka dni temu dziennikarze informowali, że Jose Mourinho polecił dyrektorom United sprzedać Pogbę. Inne media twierdzą, że Pogba zamierza zostać na Old Trafford.


TAGI


« Poprzedni news
Szef Juventusu o transferze Matteo Darmiana
Następny news »
Anthony Martial za drogi dla Arsenalu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (28)


Klimaa: Pogba zostanie, przecież to oczywiste..
» 21 kwietnia 2018, 11:23 #25
szpilman1990: Wymienianie środka pola co sezon całkowicie mija się z celem
» 20 kwietnia 2018, 17:18 #24
dawid27154: Powiem więcej, to głupota.
» 21 kwietnia 2018, 03:26 #23
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.04.2018 14:27

Jakby doszlo do sprzedazy za ta cene to starczyloby na Sergeja i Freda ;)
Tylko kto tyle zaplaci chinczycy chyba ;)
» 20 kwietnia 2018, 14:26 #22
dawid27154: Jakiś czas temu uważałem że zawodnikom się nie chce, za dużo zarabiają, spoczywają na laurach, czy kreują się na większe gwiazdy niż rzeczywiście nimi są. Teraz zdanie mam zgoła odmienne, Pogba, Matic, Lukaku, Lindelof, Sanchez, Bailly żaden z nich nie zanotował jakiegoś znaczącego progresu pod wodzą Mourinho a niektórzy z nich są tu już drugi sezon. Uważam że to nie jest przypadek, rozumiem jeden dwóch zawodników ale wszyscy którzy tu przyszli pod wodzą Mourinho nie zanotowali znaczącego postępu, a Ci którzy tu już byli jak Rashford i Martial którzy rośli w siłę również zostali skutecznie zahamowani. Jak dla mnie to nie jest przypadek, tym bardziej jeśli spojrzymy na to kto tu przyszedł. Sanchez, Pogba, Matic, Lukaku to są najlepsi zawodnicy na swoich pozycjach ostatnich lat czy to w Anglii czy to na świecie. U nas nie notują progresu, powiem więcej notują regres np Pogba jest cieniem samego Sb z Juve. Im dłużej się nad tym zastanawiam rym bardziej wątpię w sens pozostania Jose w klubie. Bardzo mądre słowa wypowiedział Gatusso, że w klubie są dobrzy zawodnicy i w lecie nie będzie wielu transferów, to ja jestem trenerem i moja rola jest TRENOWANIE i podnoszenie umiejętności zawodników których mam, przyznam że bardzo spodobała mi się jego wypowiedź i głównie to dalo mi do myślenia, ni jak się mają jego słowa do sytuacji jaka oglądamy u nas w klubie. Zawodnicy nie są trenowani tylko notują regres w swoich umiejętnościach.
» 20 kwietnia 2018, 13:32 #21
mycka86: Moim zdaniem szukasz dziury w całym. Jak Lukaku i Matic notują regres, to ja nie mam więcej pytań. Oprócz tych o których piszesz, są też gracze którzy zanotowali progres: Young, Jones, Lingard. Nie można stawiać też znaku równości pomiędzy ligami. To, że ktoś był gwiazdą w Portugalii czy Włoszech, nigdy nie będzie grał na podobnym poziomie w Anglii. Przynajmniej nie w pierwszych sezonach.
» 20 kwietnia 2018, 13:48 #20
dawid27154: Mycka oczywiście że Matic w Chelsea grał lepiej u nas mnóstwo spotkań w których wyglądał mocno przeciętnie, początek miał fenomenalny potem jednak tylko gorzej czas w którym nasza gra wyglądała najsłabiej to głównie jego i Pogby zasługa środek kompletnie nie istniał. Nie chcę mi się teraz szukać w jakim meczu padł ten gol ale Matic jako defensywy pomocnik to jak się wtedy zachował przy bramkach nie mogłem w to uwierzyć jak kompletnie zagubiony w ustawieniu i zdezorientowany, nie uczestniczył w akcji krótko mówiąc. Co do Lukaku również moim zdaniem w przecietnym Evertonie dużo lepsze występy, do tego stosunek goli do rozegranych minut jeden z najgorszych w lidze jeśli chodzi o czołówkę strzelców. Nie to żeby grał jakiś fatalny sezon to samo wspomniany przez Cb Matic porostu graja słabiej niz w poprzednich klubach lub conajwyzej na tym samym poziomie, napewno nie lepiej. Young za Van gala grał na wahadle i to On go tam wkomponowal nie Jose, nic nowego. Jones? On za Fergusona grał super wypowiedzi ekspertów że to przyszły kapitan kadry czy kapitalne mecze np z Realem jako mlodziak, to od zawsze super zawodnik jedyna przeszkoda to kontuzje z którymi też się nie uporali w klubie, ograniczyli je conajwyzej, tu znów Jose nic nowego nie stworzył. Jedynie z Lingardem się mogę zgodzic zanotował chłop progres w stosunku do poprzednich sezonów, chyba jako jedyny. Co do twoich ostatnich dwóch zdań, choćby Salah do live czy Falcao do Hiszpanii tak wiem to nie Anglia ale poziom ligi podobny czy choćby Matic do Chelsea z miejsca wskakiwali na wysoki poziom. Głupie gadanie że ktoś z Portugalii czy Włoch nie może grać od razu dobrze, bo to sprawa indywidualna jeden odpali od pierwszego meczu a inny nigdy. Nastolatek Alli wchodził do Premier League z 3 ligi i stawal się obiawieniem.
» 20 kwietnia 2018, 14:18 #19
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.04.2018 15:55

Niechęć do Mourinho przesłania Ci chłodną ocenę tego co się dzieje w klubie. Z tego co piszesz można wywnioskować, że bronimy się przed spadkiem, a notujemy najlepszy sezon od 5 lat. Jonesa będę bronił, bo wcześniej miewał przebłyski, tak w tym sezonie na przestrzeni całej kampanii jest zdecydowanie naszym najlepszym obrońcą i według opinii wielu ekspertów momentami przypomina nawet Vidica. Więc tak, zrobił duży progres.
» 20 kwietnia 2018, 15:49 #18
dawid27154: Niechęć do Jose? Masz rację od porażki w LM już nie jestem pewny co do jego pozostania w klubie ale nie mówię też że powinien go opuścić. Jak już mówiłem to nie jest zasługa Mourinho tylko tego że łapal mniej kontuzji i tak jak napisałem możemy podziękować Jose że Jones jest mniej szklany ale nie ze zrobił z niego super obrońcę bo On już takowym był za czasów Fergusona tylko jego kontuzje niszczą mu karierę, zgadzam się ze Jones jest naszym najlepszym obrońca od jakiś 3 lat, nawet jak Smalling grał sezon życia to i tak nie miał podjazdu do Jonesa w swojej najlepszej formie, Bailly ma ogromne możliwości. Co do tego progres to jest to pojęcie względne i to co Ty uważasz za duży skok jakościowy dla kogoś innego takowy być nie musi, jeśli mam na myśli progres myślę: Son, Firmino, Sane, Sterling, Robertson, Richarlison, Ndidi i tak dalej takich zawodników jak De Bruyne czy Salah nawet nie podaje bo Oni są w tym sezonie poza zasięgiem, Aguero czy Kane też nie wymieniam bo Oni w absolutnym topie są od kilku lat.
» 20 kwietnia 2018, 17:49 #17
telo1: Zgadzam się w 100%. Myślę, że jakby do nas przyszedł Sallah, de Bruyne czy Lewy to też grali by słabo. Siwy przytłacza zawodników i nie daje się rozwijać. W pewnych oklicznościach to może działa - w MU nie.
» 20 kwietnia 2018, 23:49 #16
juventissimo: Zacząć trzeba od tego, że Pogba na tą chwilę jest wart może połowę z tego. Niestety dla niego od transferu do United można powiedzieć, że się zwija, a nie rozwija. Do tego dochodzi 13 mln euro pensji, która jest kosmiczna nawet dla klubu takiego jak Real. Myślałem, że to z piłkarzami jest coś nie tak, ale to raczej wina środowiska United. Tacy piłkarze się marnują... Szkoda gadać.
» 20 kwietnia 2018, 13:04 #15
mycka86: 13 mln euro? Raczej coś bliższego 25-30.
» 20 kwietnia 2018, 13:34 #14
dawid27154: Missfinn bardzo dobrze powiedziane, zgadzam się z tym co mówisz w pełni. Jednak spróbuję przytoczyć na podstawie przykładu Lukaku nasze lekkomyslne podejście do zarobków. Tak naprawdę o Lukaku starały się dwa kluby my i Chelsea, prawda jest taka że absolutne maksimum na co mógłby liczyć w Chelsea to jakieś 200 tys a myślę że i tego mógłby nie dostać biorąc pod uwagę np pensje Hazarda, mocno wątpię w to że Chelsea zdecydowałaby zapłacić się więcej Lukaku niż swojej największej gwieździe. I teraz o co mi chodzi biorąc pod uwagę ze my dajemy Lukaku 200/220 tys maks na tydzień czyli przebijamy to co daje Chelsea indywidualnie dla Lukaku i przebijamy również kwotę transferu. Czyli teoretycznie Everton akceptuje transfer Lukaku do nas bo płacimy więcej niż Chelsea i siadamy do rozmów z Belgiem to absolutnym maksimum co powinien dostać to 220 mln bo i tak dostaje 20 tys więcej niż w Chelsea i tak jesteśmy jedynym klubem który daje mu takie pieniądze a który jest nim zainteresowany. Tymczasem On dostaje 240 czy 250 mln i staje się chyba najlepiej opłacanym napastnikiem ligi o ile dobrze pamiętam. My sami przeplacamy o dobre 20 czy 30 tys a przecież Belg musiałby zaakceptować to 220 bo po jego odrzuceniu raz ze jedyna opcja awaryjna byłoby to Chelsea gdzie On sam zrobiłby mniej niż to 220 i Everton też zrobiłby mniej na co moim zdaniem by nie poszli. Nie wiem czy to jasno opisałem ale tak to widzę, jeśli do tego weźmiemy kilku takich zawodników po 20 czy 30 tys w kadrze to wychodzi całkiem ładna pensja dla zawodnika którego nie ma.
» 20 kwietnia 2018, 13:51 #13
mycka86: Tylko 4 kluby potencjalnie stać na Pogbę. Real, PSG, Barca i City. PSG jest ostatnio na cenzurowanym, więc kolejny wielki transfer nie przejdzie. Barca wydała ostatnio mnóstwo kasy na Dembele i Coutinho, więc też odpada. Real, kasę raczej ma, ale musiałby sprzedać Kroosa lub Modrica, a chyba nie chcą tego robić. Pogba ma chyba na tyle samo ogłady, że do City nie przejdzie. Więc nawet jakbyśmy chcieli go sprzedać, to nie za bardzo ma kto go kupić. Temat się zamyka.
» 20 kwietnia 2018, 10:24 #12
RoniR10: poza tym chodzą plotki na mieście że biali chcą ściągnąć Eda Hazarda.....
» 20 kwietnia 2018, 11:37 #11
dawid27154: Dokładnie. Jeśli Romek sprzeda Hazarda to teoretycznie za ten hajs mieli by możliwość pytać o Pogbe, ale wątpię jak dla mnie nigdzie nie odejdzie.
» 20 kwietnia 2018, 17:53 #10
RoniR10: jak dla mnie to polityczna scena, czyli zwykła ściema! Nie po to MU płacił tyle żeby teraz go sprzedać, nie ma w tym żadnego sensu! Pog to mój ulubiony zawodnik MU i wątpie w jego sprzedaż, niech gra dalej i się rozwija
» 20 kwietnia 2018, 10:23 #9
TweOczyZielone: Daily Mail, nie uznawałbym tego za wiarygodne źródło, co prawda nie taka szmira jak The Sun, jednak bierzcie informację z przymrużeniem oka. :)
» 20 kwietnia 2018, 09:37 #8
vistula06: Kolejne chore spekulacje
» 20 kwietnia 2018, 09:34 #7
RuudVN: najgorsze jest to, że nikogo sensownego za niego nie kupimy
» 20 kwietnia 2018, 09:05 #6
karol100: Nie kupimy bo on nie jest na sprzedaz. To tylko wymysly miernych gazet. Pogba na pierwszej stronie to swietna reklama.
» 20 kwietnia 2018, 09:16 #5
tomekwietniu: Po pierwsze nie jestem za sprzedażą Paula i jak kolega Karol uważam że pismaki muszą coś pisać.
Chciałem się jednak odnieść do Twojej wypowiedzi, że za tę kwotę nikogo nie znajdziemy... otóż 140 mln funtów to około 160 mln euro. Za tę kwotę kupilibyśmy Sergieja z Lazio(100mln) i Freda z Szachtara(60mln).
Środek Matić Sergiej Fred mógłby odpalić :)
» 20 kwietnia 2018, 09:23 #4
Foster: Proste, że tak ale dziecioki nie zrozumieją, że on jest praktycznie nie do wyjęcia w tym momencie... za rok dwa pewnie tak i to za grubą kwotę aktualnie nie sądzę - musialo by to być chyba ze 300 baniek i jego niesamowity konflikt żeby się to udało... Zbyt dużo było rozgłosy z tym powrotem i jego odejście zrobiło by mu krzywdę...
» 20 kwietnia 2018, 09:27 #3
Korecki77: Paul, od młodego dzieciaka jak doszedł do szkółki powtarzał ze to jego marzenia gra z diabłem na piersi, gdy wrócił ciągle to powtarzał ze odkąd odszedł marzył o powrocie, a teraz niby miałby odejść? Moim zdaniem jego kariera by się skończyła, załamałby się psychicznie ;(
» 20 kwietnia 2018, 10:13 #2
mattCK: @Korecki77 Weź chłopie nie rozśmieszaj mnie takimi tekstami jak załamanie psychiczne...
» 20 kwietnia 2018, 10:59 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.