Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferdinand: Kontrast pomiędzy Kane'em a Lukaku był wyraźny

» 1 lutego 2018, 16:37 - Autor: matheo - źródło: BT Sport
Rio Ferdinand skrytykował postawę Romelu Lukaku w meczu z Tottenhamem (0:2). Były angielski defensor Manchesteru United pochwalił jednocześnie Harry’ego Kane’a.
Ferdinand: Kontrast pomiędzy Kane'em a Lukaku był wyraźny
» Rio Ferdinand krytycznie ocenił występ Romelu Lukaku. Anglik pochwalił natomiast Harry'ego Kane'a
– Myślę, że Kane pokazał dziś, dlaczego jest najlepszym napastnikiem w lidze i jednym z najmocniejszych w Europie. Zdemolował środkowych obrońców Manchesteru United – stwierdził Ferdinand.

– Całkowicie zdominował ich fizycznie i pozwolił innym zawodnikom Tottenhamu na grę.

– Kontrast pomiędzy nim a Lukaku był wyraźny. Wyglądało to niesamowicie z mojej perspektywy trybun.

– Piłka leciała do niego, kleiła się, Kane przetrzymywał środkowych obrońców i wprowadzał innych zawodników do gry. To jest prawdziwa dziewiątka. To właśnie chcesz widzieć – dodał Rio.

Harry Redknapp, były menadżer Tottenhamu, krótko skomentował występ Kane’a i Lukaku: – Nie ma co porównywać. Kane jest na innym poziomie niż Lukaku.


TAGI


« Poprzedni news
Mourinho: To nie był mecz dla Sancheza
Następny news »
Pereira: Dzięki wypożyczeniu będę lepszym piłkarzem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (27)


ZielonySmok: Pozycje Lukaku wśród innych napastników najlepiej obrazuje jego miejsce w tabeli strzelców na ten sezon.
» 2 lutego 2018, 11:10 #25
insane: Kontrast pomiędzy Kane'em a Lukaku był wyraźny, no wystarczy spojrzeć na obu panów i teoria Rio nabiera nowego wymiaru :D
» 2 lutego 2018, 01:41 #24
Ronal: Lukaku to taki misiek mało zwrotny i bez dynamiki. Dobry do przepychania, ale technicznie drewniany. Nawet byłem zdziwiony jak notorycznie przegrywał wyskoki do piłki w środku pola... Słabo to wygląda ogólnie. Nie wiem czy takiego napastnika akurat potrzebowaliśmy. No bo z jednej strony jest siła, przepycha się, zastawia, mocny strzał, ale z drugiej to nie nadaje się do gry technicznej, klepania piłką, sprintów.
» 1 lutego 2018, 23:38 #23
manumik87: Moim zdaniem trudno znaleźć tutaj pole do porównania. A powód jest taki ze Totki grały piłka po ziemi dzięki czemu Kane byl czesto przy piłce. Zarówno na 40 metrze przed bramka jak i w okolicach pola karnego dostawal piłki, wychodził do nich a dzięki dobrze funkcjonującej pomocy bylo to naturalne. Natomiast my graismy (przez 70 min) panicznie w pomocy. Owocem tego były częste straty przez co Lukaku pilek praktycznie nie dostawa,l a jak już dostawal to długie trudne to opanowania piłki przez co nie mógł tak naprawdę pograć w piłkę. Moim zdaniem nasza druga linia grała bardzo zle. Przede wszystkim szwankowala dwojka przed linia obrony. Magic grał strasznie wolno, nie bylo odpowiednio dokładnego i szybkiego przetransporrtowania piłek do wyżej i szerzej ustawionych zawodników. Magic wczoraj grał naprawdę słabo i wolno. Dzieki czemu druga linia oraz obrona totkow nadtychmiast siadała na naszych zawodników którzy często musieli grać tyłem do gry. To powodowalo straty a co za tym idzie pojawiła sie frustracja a to rownalo sie ze stratami i brakiem wiary ze losy grybmozna bylo odmienić. Pogba notowal straty a Tottenham szybko po odbiorze transportowal piłkę w ofensywne reiony boiska. Problemem była wolna statyczna gra. Nasi zawodnicy bardzo często biegalibza piłka. A wiec Lukaku tych piłem praktycznie nie miał. Wracając jeszcze do Kane'a to mi akurat wydaje się że on byl akurat w miarę dobrze pilnowany i jako jeden z niewielku kogotow został zneutralizowany do takiego stopnia ze sam wielkiej krzywdy nie byl w stanie nam zrobić. Lukaku nie mógł nic pokazać przez fatalne transportowanie pilek przez dwójkę przed obrona. To w tej formacji upatruje głównej przyczyny naszej słabej dyspozycji wczoraj. Pozrawiam
» 1 lutego 2018, 20:24 #22
Fenek: Z Lukaku może być pociecha ale musimy mieć silną ofensywe. Obecnie to wygląda dość kiepsko a belg po prostu się dopasował poziomem. Brak rozegrania, słaby środek, plus jedno aktywne skrzydło. Belg wirtuozem gry nie jest i bez wsparcia kolegów z drużyny nic sam nie zdziała. Mówiąc w skrócie, mielibyśmy ofensywę z prawdziwego zdarzenia to i o Lukaku byłyby lepsze opinie.
» 1 lutego 2018, 19:32 #21
uzil25: Wszystko w temacie.
» 1 lutego 2018, 19:01 #20
Mattias: Ferdinand od pewnego czasu pełni rolę naczelnego krytyka ekipy United pod wodzą Mourarza i wiecie co? Ja go w 100% popieram.
» 1 lutego 2018, 18:06 #19
levybike: Dobrze, że krytykują, bo krytyk się należy. 0 czytaj "zero" wygranych meczów na wyjazdach z Chelsea, City, Tottenhamem i Liverpoolem na wyjazdach to powód wystarczający do krytyki. Mourinho też nie może czuć się świętą krową, choć ja doszukuję się winy przede wszystkim u piłkarzy. Do Mourinho mam pretensję o brak zaszczepienia waleczności u graczy. Choć po filmikach z suszarką dla Pogby, chyba coś w nim pękło, bo dawno widziałem tak zagotowanego Jose. Ciężko się nie zdenerwować, gdzie połowa piłkarzy stoi w miejscu a największymi walczakami są Sanchez i Lingard.
» 1 lutego 2018, 19:53 #18
masnyy: levybike masz jakiś namiar na te filmiki ?
» 1 lutego 2018, 22:30 #17
zylkos1988: [link usunięty]. facebook.com/ekstraklasatrolls/videos/843095925872541/
» 2 lutego 2018, 15:58 #16
Bylak: Ręce opadają, nie da się oglądać meczy z udziałem Manchesteru. Ciekawe kiedy wrócimy do takiego poziomu jak za SAFa, że biliśmy się w każdym sezonie o mistrza, a nie teraz top4 jest celem nr.1 hahahah wstyd żeby taki klub, z taką historia, tradycja, mega pieniędzmi, renoma nagle stracił ten poziom. Czy wgl kiedykolwiek wrócimy do takiego poziomu?! Od czasu odejścia SAFa, najwyższą lokata 4 miejsce, za czasów kariery SAFa najgorsze było 4...
» 1 lutego 2018, 18:05 #15
sinedd91: najgorsze to było chyba 11 jeżeli czegoś nei pomyliłem.. ale osobiscie tego nie pamietam :D
i to nie jest żaden wstyd ... straciliśmy podporę klubu potem się zgubiliśmy, a inne kluby to bezwzględnie wykorzystały... zamist się użalać i non stop krytykować lepiej weź się za dopingowanie drużyny.
» 1 lutego 2018, 18:10 #14
MikiMU: Mimo wszystko śmieszne jest weryfikowanie jakosci Lukaku po meczu w którym dostawał tylko niedokładne lagi do przodu. Jeżeli spojrzy się racjonalnie, na chłodno to okazuje się, że robi mega dużą robotę. Co ona ma robić skoro nie dostaje podań? Zawiedli Matic i Pogba a nie Lukaku
» 1 lutego 2018, 17:25 #13
mariumax: Zgadzam się z pozyższym. Uznajmy to za wypadek przy przcy. To się niestety zdarza.. bedzie ok.
» 1 lutego 2018, 22:05 #12
mycka86: Już tak nie ciśnijmy po Lukaku. Jest topowym piłkarzem, ale takich jak Kane jest na świecie 5-6 i żadnego nie da się kupić.
» 1 lutego 2018, 17:23 #11
jesse: Bo Lukaku się wydaje i w wywiadach opowiada jaki to niby jest dobry (wolne żarty swoją drogą) a Kane to pokazuje na boisku.
» 1 lutego 2018, 17:22 #10
PogBooom: Zauwazyliscie ze ostatnio wiekszosc pilkarzy przychodzacych do Utd zaczyna grac slabiej niz w swoich poprzedich klubach?...Pogba, Di Maria, Depay, Miki, Zlatan, Lukaku, Lindelof itp itd...zobaczymy jak bedzie z Alexisem ale mysle ze czas przestac sciagac najemnikow ktorzy bo dostaniu baaaaardzo duzej tygodniowki w naszym klubie zaczynaja zwalniac tempo...
» 1 lutego 2018, 17:00 #9
remass666: Masz racje-tez to zauwazylem.Ciekawe gdzie jest problem... czy to taktyka, brak zgrania, presja... nie wiem.
» 1 lutego 2018, 17:09 #8
MikiMU: To nie jest kwestia, że każdy zawodnik źle tu gra bo im się nie chce lub Manchester ich niszczy.
Pogba od zawsze ma problem z wielkimi meczami, w tych ze sredniakami strzela, asystuje z top 6 wyłącza go. To kwestia psychiki. Depay był za słaby na ta ligę, jak widać Miki tak samo, Lukaku i Lindelof zaczynają coś grać.
» 1 lutego 2018, 17:23 #7
mycka86: To raczej pokazuje, co oznacza dobra gra w słabszych ligach i jak to później weryfikuje gra w lidze angielska, która jest nieporównywalnie bardziej wymagająca. Takie same rozterki są w każdym klubie.
» 1 lutego 2018, 17:26 #6
MikiMU: Dokładnie.
Lacazete,Batshuayi,Miki,Bakayoko
» 1 lutego 2018, 17:32 #5
sinedd91: mnie osobiscie sie wydaje ze to ma niewiele wspólnego z samym klubem ...
Pogba - jak przychodził to mówiłem, że bijemy rekord za piłkarza, który jest bardzo dobry, ale ma tylko przebłyski geniuszu
Di Maria- początek miał znakomity ... później po włamaniu zgasł... myśle, że sam wiedział, że to jest jego jedyny sezon w United
Miki - określiłem go jako drugiego Kagawe
Zlatan - akurat grał super w pierwszym sezonie... a może jego inny sposób gry niż ten z PSG wynikał z tego, że mamy trochę inny styl ale i tak dał prawie 30 bramek
Lindelof i Depay zaliczyli skok z nie oszukujmy się czołowych klubów w bardzo przeciętnych ligach ... Depay nie miał głowy w ogóle do takiego skoku, a Szwed się powoli ogarnia.
Lukaku to znowu różnica stylu... i tytaj myślę, że to dlatego, że w słabszych zespołach strzela się łatwiej... gra jest bardziej poukładana pod właśnie snajpera zwłaszcza jeżeli ten odstaje trochę poziomem od reszty zawodników...
» 1 lutego 2018, 17:59 #4
PogBooom: sinedd91-moze i masz rację...wychodzi na to że poprostu robiliśmy słabe transfery...
» 1 lutego 2018, 18:54 #3
DiMaryja: Pisałem już o tym wczoraj po meczu. Między Kane'm a Lukaku jest przepaść. Lukaku nie potrafi przyjąć i przytrzymać piłki, wszystkie podanie odbijają się od niego, nie widać po nim zaangażowania, nie niega tyle ile powinien. Denerwuje mnie jego ciągłe machania łapami i pokazywanie "tu mi zagraj". Kupiłbym na miejscu Mourinho drugiego napastnika żeby Lukaku miał z kim rywalizować bo chyba czuje się jak święta krowa w składzie. Czy się stoi czy się leży tygodniówka się należy.
» 1 lutego 2018, 16:41 #2
celny: Akurat Lukaku zaangażowania odmówić nie można. Nie patrz tylko przez pryzmat meczu z totkami
» 1 lutego 2018, 18:44 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.