Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

RCN: Jest wstępne porozumienie w sprawie Jamesa

» 12 maja 2017, 22:23 - Autor: Rio5fan - źródło: metro.co.uk
Jak informuje kolumbijskie radio RCN, Manchester United zawarł wstępne porozumienie w sprawie transferu Jamesa Rodrígueza z Realu Madryt.
RCN: Jest wstępne porozumienie w sprawie Jamesa
» James Rodríguez od dłuższego czasu jest łączony z Manchesterem United
Dziennikarze informują, że agent piłkarza, Jorge Mendes spotkał się w tej sprawie z prezesem madryckiego klubu, Florentino Pérezem. Miał on przedstawić niezadowolenie piłkarza z małej liczby szans, jakie Rodríguez otrzymuje od Zinédine‘a Zidane‘a.

Pérez rzekomo odparł, że wróci do tego tematu po zakończeniu obecnego sezonu. Ważnym punktem spotkania było jednak podkreślenie wstępnego porozumienia z Manchesterem United.

Radio RCN donosi, że kontrakt Jamesa Rodrígueza z Adidasem wymaga, by Kolumbijczyk w każdym klubie grał z numerem dziesięć na plecach. W ekipie United należy on do kapitana, Wayne‘a Rooneya. Anglik latem może jednak opuścić Old Trafford na rzecz MLS lub ligi chińskiej.


TAGI


« Poprzedni news
Damir Skomina arbitrem w spotkaniu z Ajaxem
Następny news »
Fellaini: Grasz w piłkę, aby wygrywać puchary

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (57)


rm900502: Wolałbym Isco, bo podobno tez nie jest zadowolony ze swojej pozycji w Realu tak jak James i próbowałbym o niego powalczyć. Według mnie lepszy grajek. Mam tylko nadzieje ze Bale nie przejdzie do nas, bo duzo sie o tym pisze... :|
» 13 maja 2017, 10:53 #38
Krystiano98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2017 09:16

W każdym przypadku wjeb
A potem byśmy grali u18 bo każdy kontuzjowany
» 13 maja 2017, 09:15 #37
Nubeq: Jakby trenerem był Roy K. to witaj Championship. Takie gadanie, gadki szmatki.
» 13 maja 2017, 09:28 #36
HarryBrown: Jeżeli prawdą jest o tej 10-ce, to szczerze mówiąc lepiej żeby nie przychodził. Za dużo celebrytów, płaczków i lalusiów w składzie a za mało prawdziwych piłkarzy. Po drugie, skoro dostaje mało szans od Zizou to oznacza, że nie jest wystarczająco dobry na grę w podstawowym składzie. No i na horyzoncie osoba Mendesa czyli kolejny "fachowiec" od ustalania składu i robienia atmosfery w szatni.
» 13 maja 2017, 08:34 #35
Krystiano98: Sam bym się wtedy pożegnał z klubem na jego miejscu :d
» 13 maja 2017, 09:17 #34
Rooney97: Słyszeliście, co powiedział Aspas o ostatnim meczu? Wkurzył sie i stwierdził, że dominowali nad Manchesterem i zwykle grajki potrafiły odsunąć w kąt zawodnikow za niecałe 100 mln.
I zgadzam sie z nim. Tyle hajsu wydane, a Celta nasz cisnęła...
» 13 maja 2017, 07:43 #33
HarryBrown: Po pierwsze, niech sobie przypomni pierwszy mecz gdzie nawet nie pierdnęli i porażkę jedną bramką zawdzięczają kiepskim celownikom naszych piłkarzy. A po drugie, na kogo się wkurzył? Chyba na siebie i swoich nieudolnych kolegów, którzy nie potrafili wygrać nawet jednego meczu.
» 13 maja 2017, 08:36 #32
Rooney97: No tak, był on na siebie wkurzony. Zresztą dobrze, ze w finale Ajax nie będzie grał u siebie, bo tylko tam grają naprawdę dobrze.
Raczej wygramy.
» 13 maja 2017, 08:44 #31
Krystiano98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2017 09:20

Powiedział prawdę, skład kilka razy tańszy zgniótł nas na naszym własnym stadionie. Żeby jakieś kontry, ale nie, wybijamy na palę. Zresztą z takimi zawodnikami to się Mourinho nie dziwię, bo pewnie by kilku podań nie potrafili na szybko wymienić. To nie Real
» 13 maja 2017, 09:19 #30
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2017 07:33

Moze United wygra final LE i zalapie sie dlo LM i Mou tym sukcesem sie obroni ale widac bylo na meczu z Celta jak w koncowce bylismy na ostrzu noza to wygladal jakby cale zycie stanelo mu przed oczami .
Co do transferow ma zapewne uklad z Raiola i ten podsyla graczy ze swojej stajni normalne ale czy James bedzie tym trafionym strzalem hmm w Realu rezerwowy u nas ma byc 10 nie jestem przekonany ;)
W kazdym razie lato bedzie ciekawe bardzo ale jezeli Mou znowu zrobi transfery na nazwiska a nie jakosc to marnie widze nasza gra jezeli nawet awansujemy do LM.
Taka gra jak w rewanzu z Celta nie przystoi klubowi z LM nawet jezeli wypadlo ilus tam graczy
po to manager bierze taka kase aby zapewnic sobie tak duza kadre aby wystarczylo na wszystkie rozgrywki i jeszcze paru wolnych graczy zostalo :P
» 13 maja 2017, 07:29 #29
HarryBrown: Tylko chwilę wcześniej to Celta stała pod ścianą. Gdyby Pogba mniej agresywnie zachował się w polu karnym, to sędzia musiałby uznać strzelonego gola. Inna sprawa, że część naszych graczy nie ma w sobie motywacji do gry. Ubawił mnie widok Jonesa na ławce ogryzającego pazury i bijącego się z myślą czy Mou będzie mi kazał dziś grać. A co do gry to pewnie, że każdy by chciał by MU grało cudowną piłkę. Ale nie zawsze się da. Grunt, że mimo słabej formy i poszatkowanego składu udało się im wejść do finału. Znając Mou to on już tego finału nie odda. Pewnie będziemy cierpieć ale puchar będzie nasz.
» 13 maja 2017, 08:42 #28
N17: Dla mnie to śmieszne. Nie powinno być tak że kupujemy jakość i umiejętności a nie nazwiska? Po drugie jak chcemy wrócić do ścisłego topu (czyli tam gdzie real jest) to powinniśmy ściągać czołowych graczy a nie jakieś odpady o wartości marketingowej.
» 13 maja 2017, 05:42 #27
Krystiano98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2017 09:25

Czyli że kogo? Pogba trzyma cała pomoc w ryzach. Zlatan zapewnial bramki. Bailly kozak. Jedynie Miki nie może się ustabilizować. Co, jeśli James będzie lekarstwem na naszą ofensywę? Nie wiemy jak jest w Realu, to tylko zdania z zewnątrz. Chyba, że ktoś się bardziej interesuje nimi i wie więcej.
» 13 maja 2017, 09:22 #26
grzeho16: Mój brat jest kibicem Realu i o Jamesie mówi tak: że to jest gość który cały czas nic nie gra a nagle zagra mecz życia w którym strzeli bramkę z 30 metrów i potem znowu nic nie gra :) W Realu ma duża konkurencję i na pewno Isco Modricia czy Krosa nie przeskoczy ale u nas może powalczyć z takim Martialem czy Mata
» 13 maja 2017, 10:09 #25
N17: Jak już kogoś brac z Realu to Isco czarodzieja. Bardzo niedoceniany zawodnik.
» 13 maja 2017, 17:56 #24
Diablica91: To oczywiste, że lepiej mieć w składzie Rodriguez'a niż nie mieć. Ale mimo to mam troszkę mieszane uczucia w sprawie tego transferu.
Po pierwsze, jego przyjście oznacza permanentną ławkę dla kogoś z zestawu: Miki, Martial, Mata, Rash.
Szeroki skład to świetna sprawa, ale naprawdę nie mam pojęcia, gdzie JM miałby go upchnąć. Czyżby przygotowania na wolny wakat numeru "10" po Rooney'u? Bardziej przydałby się rasowy prawoskrzydłowy. Ale to tylko moje zdanie.
Po drugie WYDAJE mi się, że sprowadzenie ofensywnego, lewonożnego zawodnika ogranicza prawdopodobieństwo przyjścia Griezmann'a.
Obym się myliła, bo strasznie chciałabym zobaczyć Antoine'a z siódemką na plecach.
» 13 maja 2017, 01:18 #23
kuba25: James nie miałby nic wspólnego z Rashem poza asystami i bramkami z którymi by sobie pomagali, a co do Mikiego, Martiala i Maty - proste, ma grać lepszy.
» 13 maja 2017, 01:47 #22
Krystiano98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2017 09:30

Jego przyjście oznacza, że będzie musiał kogoś wypchnąć pracą ze składu, a nie ławkę dla kogoś.
Nie wzięłaś pod uwagę też Lingarda, a to on jest, a raczej powinien być pierwszy do odstrzału :p Zależy, gdzie Mourinho go widzi(Jamesa), bo na wolny wakat po Rooneyu jest Mata, więc wcale to nie oznacza pewnego składu :p
» 13 maja 2017, 09:29 #21
JasnaLiryka: Za pana Lingarda :D go upchnie. Generalnie nie wiem dlaczego ja natomiast nie napawam się wielkim optymizmem za transferem Francuza ani za tym Jamesa. Nie chce znowu by wydali ogromne pięniądze a gra United nie poprawiła się znacznie. Oczywiście zgodzę się lepiej mieć ich w składzie jak nie mieć. Jednocześnie jakieś dziwne myśli mam,że ich PL zweryfikuje pod względem fizycznej gierki ;/ to tylko moje Wydaje sie...ale wolałbym Sancheza jak już mowa w stylu- wolę tego czy tamtego.
» 13 maja 2017, 13:05 #20
SieLodreiP: Depay to mu może kulki polerować.
» 13 maja 2017, 05:34 #19
snikerss777: No to wymień mi tych ogórków Panie znawco... Wszyscy uważacie, że Hiszpańska to same ogórki nie liczac kilku zespołów, a zapominacie jak to parę dni temu taki ogórek był o krok od wyeliminowania United. Lingard nastrzelał by tyle co James ;D ?? Mimo wszystko uwielbiam to samouwielbienie dla PL, przynajmniej można się trochę pośmiać ;d
» 13 maja 2017, 12:08 #18
sagnol32: Generalnie to przy każdym wątku o transferach dochodzę do wniosku że większość tutaj za dużo gra w FM-a lub chcą uchodzić za ekspertów i podają jak najbardziej orginalne nazwiska. Według niektórych najlepiej było by sprowadzić Keane do obrony, Matuidiego do pomocy ( gdzieś widziałem naziwska Koulibaly i Rudiger o zgrozo !) lub Tielemansa. Serio pokupywaliśmy już podobnych zawodników : Depay , Blind , Fellaini i Herrera ( chociaż oni mają dobre momenty ) , Shaw , Schneiderlin czy Darmian i nic nam to nie dało , jesteśmy dalej gdzie jesteśmy. Myślę że James wyniesie nas na większy poziom . Pamiętacie 1 mecz Di Marii ? Przecież gościu przerastał cały nas skład umiejętnościami , potem przestało my się chcieć i wyszło jak wyszło , w psg znowu gra świetnie. W tym sezonie tylko Zlatan i Pogba jako jedyni wiedzą co zrobić z piłką , do tego oprócz umiejętności dochodzi mentalność takiego zawodnika , który w meczu z rywalem z górnej półki sie nie obs*a za przeproszeniem. Z zawodnikami typu Blind czy Darmian dalej będziemy walczyć głównie o to aby się jak najmniej skompromitować, a że raz na jakiś czas wyjdzie nam mecz jak ostatnio z Chelsea to nie ma się czym podniecać bo dzisiaj to oni zdobyli majstra i mają nad nami dużą przewagę.
» 13 maja 2017, 00:13 #17
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2017 01:06

Dlatego, że kiedyś James brylował w repie i był naprawdę dobry, byliśmy nim bardzo zainteresowani ale klapa. W realu niestety kontuzje, imprezy, koleś ponoć nie przykłada się za bardzo do treningów i zniknął z radarów. W tej chwili ten grajek to jedna wielka niewiadoma, może ma potencjał z czasów świetności, ale się zapuścił i nie jest już giga talentem jak go uznawano swojego czasu, w dodatku Real zechce za niego krocie lub DDG. Intensywność PL jeszcze częściej wyśle go na L4, więc uważam, że za taki gruby hajs ten piłkarz to za duże ryzyko. Gdyby mowa była o Isco wtedy nie byłoby takich narzekań wielkich. Lepiej zainwestować w Williana, bo nam bardziej skrzydłowy potrzebny niż kolejna 10 tka. Nie możemy budować zespołu na niechcianych graczach Realu. Jeden Di Maria wystarczy.
» 13 maja 2017, 01:04 #16
Krystiano98: Hmm sagnol, jak Baillyego braliśmy to też srales, że go nie znasz i że to następny Blind?
Kupiliśmy też Martiala i on ciągnął zespół cały sezon.
Nie wiem też, co masz do Herrery, gość który ma ten klub w sercu, walczy na boisku i potrafi zagrać bardzo dobra piłkę.
Kupiliśmy też Mikitariana, a prawa taka, że Rashford lepiej sobie radzi na skrzydle od niego. Najlepszy zawodnik Budesligi.
Nie mówię, że nie mamy kupować gwiazd, ale kupmy kogoś, kto chce grać dla tego klubu. James nie chce, on po prostu chce sobie pokopać gdziekolwiek.
» 13 maja 2017, 09:38 #15
Fugas: Niestety ale obawiam się że dużo w tym prawdy, Zidane wystawia go ostatnio z ogórami żeby podbić cene. Tak samo jak Morate.
» 12 maja 2017, 23:25 #14
Kilerek7: Grzejący ławę szrot jednego sezonu, w dodatku kontuzjogenny, nie dziękuje!!
» 12 maja 2017, 23:09 #13
sagnol32: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.05.2017 23:31

A przesadzasz z tym kontuzjogennym , ledwo 0,7 faula na mecz ma i tylko 3 żółte kartki w sezonie , i nie przypominam sobie aby komuś połamał nogę :D inna sprawa że w tym sezonie 17 meczy , 11 goli i 8 asyst.
» 12 maja 2017, 23:29 #12
RedRevolta: Tia sezon temu też był płacz, że Lukaku sezonowiec a teraz spuszczają się tutaj nad nim ludzie, może bale lepszy? xd w kontuzjach to już dawno Jamesa prześcignął, kilerek wszystkie rozumy pozjadał!
» 12 maja 2017, 23:32 #11
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2017 00:57

Jamesa więcej nie było niż był, a pamiętajcie, że liga angielska to nie hiszpańska. Mamy Mikiego, Pogbę, Matę, pewnie dojdzie Griezmann, na co nam kolejna 10 tka? Z resztą po za 1 sezonem w zasadzie James od tego czasu szału nie robi. Real oczywiście wydoi nas max ile się da. Gdy go chcieliśmy to nas olał, więc temu panu już dziękujemy. MU to nie jest jakiś przystanek pocieszenia dla odrzuconych z Realu. Kolejny po Di Marii przyjdzie płakać, że go Realek nie chciał.
» 13 maja 2017, 00:54 #10
HarryBrown: Nam to są teraz potrzebni ludzie o mentalności Johna O`Shea, który tyrał na murawie jak dziki koń. A jak mu SAF powiedział, że dziś gramy z Liverpoolem to było wiadomo, że w pojedynkę ich zatrzyma plus jeszcze dorzuci zwycięskiego gola ;) W ostatnich latach za dużo było u nas lalusiów, gogusiów, płaczków, celebrytów itp.
» 13 maja 2017, 08:51 #9
lukiton0589: Jose Mourinho szuka zmiennika dla Lingarda, piłkarza na ławkę
» 12 maja 2017, 23:07 #8
kuba25: To byłby świetny ruch.
» 12 maja 2017, 23:06 #7
wladek22ban: Czy united jest glownym sponsorrm realu?
» 12 maja 2017, 23:04 #6
HarryBrown: Marco Asensio byłby ciekawym celem transferowym. Szybki, dobry technicznie i gra dla drużyny.
» 13 maja 2017, 08:53 #5
SiYamabushi: A ja uwazam ze sie przyda poniewaz potrafi zdobywac gole, dobry przegląd gry i w koncu byl by ktos do wykonywania stałych fragmentów.
» 12 maja 2017, 22:59 #4
Kilerek7: Porozumienie z Aurierem, porozumienie z Bernardo Silvą, z Griezmnem teraz z Jamesem. Dużo tych porozumień.
» 12 maja 2017, 22:54 #3
Reddev04: Średnio widzę ten transfer. Na jego pozycji możemy ustawiać Mikiego,Mate lub Pogbe. Powinniśmy zamiast niego kupić prawego skrzydłowego z prawdziwego zdarzenia bo taki nam potrzebny.
» 12 maja 2017, 22:48 #2
Kundziu: I ja mu mówię: A może James w Manchesterze United byś spróbował?
» 12 maja 2017, 23:02 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.