Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Wayne Rooney: Oczywiście, że chcę zostać i grać więcej

» 10 maja 2017, 19:48 - Autor: Bart - źródło: MEN
Wayne Rooney wystąpił u boku Jose Mourinho na przedmeczowej konferencji. Zgodnie z zasadą menadżera Manchesteru United, oznacza to, że Anglik rozpocznie mecz z Celtą Vigo od pierwszych minut. Oto co kapitan Czerwonych Diabłów miał do powiedzenia przed rewanżowym półfinałem Ligi Europy.
Wayne Rooney: Oczywiście, że chcę zostać i grać więcej
» Wazza bardzo chce wygrać Ligę Europy
- Nie wygraliśmy Super Pucharu, ale jutro mamy ogromną szansę na dostanie się do finału Ligi Europy. Rozgrywki były długie, zasługujemy na to, gdzie doszliśmy i to ogromna szansa na wygranie trofeum.

- Powrót do Ligi Mistrzów jest dla nas bardzo ważny. Ten klub należy do Champions League. Realistycznie patrząc, bardzo ciężko będzie osiągnąć to poprzez ligę angielską. Jesteśmy w półfinale Ligi Europy. To największy turniej, który mamy okazję wygrać, biorąc pod uwagę ostatnie 2-3 lata.

- Oczywiście, że chcę grać w każdym meczu. Muszę próbować wykorzystać okazję, które dostanę. Staram się robić co mogę dla drużyny.

- Skupiam się na czwartkowym meczu. To okazja dla nas, zawodników, na wygranie trofeum. Jestem w tym klubie od 13 lat, oczywiście, że chciałbym zostać. Futbol się zmienia. Podczas kariery czekają cię różne wyzwania. W tym sezonie nie gram tyle, ile bym chciał. Tak wyszło, ale staram się pomagać zespołowi zarówno na boisku jak i poza nim. Nie zachowuję się jak dziecko, nie wyrzucam zabawek z wózka, ale chcę grać i pomagać zespołowi.

- Manchester United odniesie sukcesy pod wodzą Jose Mourinho. Patrząc na to jak pracuje i jakie sukcesy odnosił dotychczas, jestem przekonany o jego sukcesie w United. Jeżeli uda nam się wygrać Ligę Europy, będą to trzy trofea w jego pierwszym sezonie w klubie.


TAGI


« Poprzedni news
Konferencja prasowa Jose Mourinho przed meczem z Celtą
Następny news »
Zapowiedź: Manchester United vs Celta Vigo

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (42)


karreem: Na każdego przychodzi czas Wayne zbliża się do końca kariery, wg. mnie po sezonie powinien odejść albo za kasą do Chin, albo za mniejszą kasę ale w przyjaźniejszym kraju np. w MLS w USA pograć jeszcze kilka lat.
» 11 maja 2017, 17:32 #26
lukJakubowski: Niech gra, póki nie skończy kariery reprezentacyjnej. ;) Później w chwale może odejść, gdzie chce. Wydaje mi sie, ze odejdzie po MS w Rosji. Takie mam przeczucie.
» 11 maja 2017, 16:16 #25
Neymar12: Nadszedł czas na Chiny
» 11 maja 2017, 14:24 #24
janpodgorski: Miłego lotu i udanego wywczasu.
» 11 maja 2017, 16:12 #23
Neymar12: Wyraziłeś swoje zdanie, szanuję. Ale głupie komentarze aby się tylko przyczepić zostaw dla siebie. Mam prawo do własnej oceny przydatności Rooneya dla zespołu, a raczej braku takowej.
» 11 maja 2017, 16:21 #22
janpodgorski: Głupi to jest Twoj komentarz.Niczego nie wnosi i nie ma nic wspolnego z przydatnoscia Rooneya. To zostaw chlopie ludziom, ktorzy sa w klubie na codzień. Rooneya w Chinach nie zobaczysz czy chcesz tego czy nie. I teksty typu czas na Chiny pokazuje, że szacunku do WR nie masz żadnego. Także ten tego powtórze: miłego i udanego pobytu!
» 11 maja 2017, 16:50 #21
jaratkow: Ta cała "wojna o Rooneya" jest niczym dyskusja o tym, który gatunek muzyki jest "dobry" a który "zły". A prawda zawsze jest taka, że za dobre będziemy uważali to co się nam podoba i co lubimy - a za złe odwrotnie. Dokładnie tak jest z Wami: Ci, którzy potrafią uszanować dotychczasowe dokonania Rooneya w barwach United widzą dla niego miejsce w drużynie zawsze - choć przecież nie zawsze musi to być miejsce na boisku. Ludzie o takiej osobowości są cenni dla drużyny / Klubu pod wieloma względami. Inni mają prawo do swojego zdania.
» 11 maja 2017, 17:29 #20
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2017 18:02

Niczego nie wnosi i nie ma nic wspolnego z przydatnoscia Rooneya.

A co twój przepraszam bardzo wniósł? Zachowujesz się jak obrażone dziecko. Wyluzuj i daj już spokój. To tylko komentarze. Co będzie zobaczymy

To zostaw chlopie ludziom, ktorzy sa w klubie na codzień. Rooneya w Chinach nie zobaczysz czy chcesz tego czy nie.

Więc równie dobrze możesz się przymknąć skoro i tak nie mam na to żadnego wpływu. Tak samo również i ty go nie posiadasz. Po co się rzucasz skoro to tylko komentarze?
» 11 maja 2017, 17:54 #19
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2017 20:26

Obaj walentos wykłócając się o śmieszne komentarze wcale nie jesteście lepsi. Więc nie pouczaj mnie tylko dostosuj się do własnych rad i skoro już niżej napisałeś co miałeś do napisania to skończ.
» 11 maja 2017, 20:25 #18
romario11: Brawo Wayne !! Trzymam kciuki że wzniesiesz ten puchar !!
» 11 maja 2017, 12:00 #17
janpodgorski: Brawo Wayne!! True Devil True Captain !! LEGEND!!
» 10 maja 2017, 21:36 #16
janpodgorski: PanWolodyjowski - co Cie boli ? Ile dostaje ? Ty mu płacisz ? Klub ma, klub płaci. Ich sprawa. 13 sezon w klubie jako zawodnik, który zgranął każde możliwe trofeum w piłce klubowej. Strzelec rekordzista w klubie i reprezentacji. Odrzucał większe pensje od innych klubów. Zostawał w klubie, gdy inni odchodzili. Nigdy nie grał dla sławy, dla złotej piłki, dla celebryckiego życia. Tylko dla klubu. Poszedł Ronaldo, Tevez, RvP i inni a on wciąż chce zakładać trykot Man Utd. Wie, że nie gra najlepiej, umie o tym mówić. Nie obraża się, nie szuka winnych. Taki właśnie jest Wayne Rooney.
» 10 maja 2017, 22:53 #15
JacekB: Brawo janpodgorski. Masz ode mnie wielkiego plusa
» 10 maja 2017, 23:14 #14
10wazzar10: Dziękuję chłopaki za mile słowa 8)
» 11 maja 2017, 00:32 #13
jaratkow: Trudno wyobrazić sobie bardziej prostacki argument przeciwko jakiemukolwiek piłkarzowi jak jego zarobki. Ciekawe czy ludzie, któzy takie zarzuty stawiają choć raz w życiu zastanowili się czy pensja jaką płaci im ich pracodawca jest adekwatna do tego co robią...
» 11 maja 2017, 10:55 #12
jaratkow: Wielu pewnie "rozwinie skrzydła fantazji" wysyłając Rooneya gdzie pieprz rośnie. A mnie osobiście ta jego wypowiedź cieszy. I liczę na to, że utnie raz na zawsze te chore dywagacje. Wazza jest Legendą naszego Klubu i należy mu się szacunek i miejsce w zespole. Tacy gracze jak Rooney, nawet jeśli nie spędzają na boisku tyle czasu co kiedyś, mają bardzo wiele do zaoferowania drużynie i stanowią wielkie wsparcie dla menadżera. Szczerze: takiej jednoznacznej deklaracji brakuje mi obecnie ze strony DDG. No ale to właśnie jest różnica pomiędzy tymi graczami, którzy są i czują się klubowymi Legendami a graczami, których tylko kibice chcieliby uważać za Legendy. Do tego zaszczytu trzeba dorosnąć.
» 10 maja 2017, 21:30 #11
piter100000: zgadzam się, że jest legendą, tego nikt nie powinien negować. nie zgadzam się, że z tego tytułu należy mu się miejsce w zespole. nikt nie powinien grać tylko i wyłącznie za zasługi. kolejna kwestia. DDG spokojnie może iść do każdego klubu w Europie z topu. w każdym miałby pewny pierwszy plac. myślisz, że Rooney miałby taki wybór? nie sądzę, więc nie dziwię się, że chce zostać, bo to ostatnia okazja, żeby coś wygrał w karierze, a w perspektywie ma jeszcze mundial za rok w Rosji. osobiście uważam, że Southgate i tak nie miałby jaj, żeby nie powołać Rooneya to sam Wazza może mieć takie obawy i dlatego nie zdecyduje się odejść jeszcze do Chin lub USA. no i ostatnia sprawa. ciekawe czemu za kadencji Fergusona kapitanem został Vidić, a nie Rooney. przecież Anglik, przecież grał ponad dwa lata dłużej w klubie niż Serb. SAF nawet nie brał Roo pod uwagę. sam mówił, że zastanawiał się pomiędzy Vidą i Fletcherem
» 10 maja 2017, 21:40 #10
Gary1920: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2017 22:08

do piter100000 . Umiesz czytać? W Zespole!! A zespół to nie pierwsza jedenastka
» 10 maja 2017, 22:06 #9
piter100000: umiem. a Ty umiesz? napisałem, że nie należy mu się miejsce w zespole za zasługi i nie należy mu się granie za zasługi. połączyłem po prostu jedno z drugim, ale dla Ciebie to rozwinę. nie należy mu się ani jedno, ani drugie. należy mu się szacunek i godne pożegnanie jak odejdzie
» 10 maja 2017, 22:10 #8
jaratkow: Ale Was Kochani sprowokowałem do dyskusji ;-) Fajnie :-)

@mervel: "Legenda klubu która dwa razy wymusiła podwyżkę szantażując klub." Wiara we własne możliwości i znajomość własnej wartości powinna być cechą pozytywną. Fakt, że Klub zaakceptował żądania zawodnika świadczy o tym, że uznał że warto. Poza tym trzeba pamiętać o tym, że Wazza swoje pozostanie w Klubie uzależniał nie tylko od podwyżki ale także od wzmocnienia składu drużyny. To jakby uzupełnia wszystko co napisane zostało o znaczeniu Wazzy w drużynie.

@piter100000: "zgadzam się, że jest legendą, tego nikt nie powinien negować. nie zgadzam się, że z tego tytułu należy mu się miejsce w zespole. nikt nie powinien grać tylko i wyłącznie za zasługi." Nikt przecież - a już na 100% nie ja - nie napisał, że za zasługi Rooney powinien grać! O grze powinna decydować tylko i wyłącznie forma sportowa. Ale sama obecność takiego zawodnika jak Wayne w Klubie, na treningach bardzo pozytywnie wpływa na młodych zawodników. Nie wiem czy osoby negujące ten aspekt mają jakiekolwiek doświadczenie / wiedzę o tym jak się buduje zespół. W dobie zwolnień z wychowania fizycznego można mieć co do tego poważne wątpliwości.

"nie należy mu się ani jedno, ani drugie. należy mu się szacunek i godne pożegnanie jak odejdzie". Cieszę się, że w sytuacji gdy "nic się Rooneyowi nie należy" to jednak "należy mu się szacunek i godne pożegnanie"... Interesujący tok myślenia ;-)
» 10 maja 2017, 22:54 #7
piter100000: jaratkow to, że nic mu się nie należy to już jest Twoja nadinterpretacja. Wyraźnie napisałem, że nie należy mu sie granie i miejsce w zespole, a to nie ma nic wspólnego z szacunkiem. walentos co ma wspólnego z opaską kapitana pozycja na boisku? Vidic kierował obroną i dlatego miał opaskę, a Rooney miał strzelać gole i dlatego nie miał? Aha. Zresztą wtedy to kto inny był odpowiedzialny za gole. Roo nigdy nie był super strzelcem
» 11 maja 2017, 15:14 #6
fworyt: A co tam niech gra póki nie ma lepszych.Statystyki nie kłamią,ma sporo asyst jak na tak małą liczbę mecz jakie rozegrał.Przyszły sezon wyjaści i wyczyści sytuacje klubu,i niektórych piłkarzy.Ten sezon jest początkiem nowej Ery United;-)
» 10 maja 2017, 20:45 #5
N17: Najpierw nasz kapitan musi zacząć grać. To że jest na boisku, nie oznacza że gra w piłkę. Trochę pogmatwałem ale chyba wiecie o co mi chodzi.
» 10 maja 2017, 20:30 #4
brylaantowy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2017 20:16

Rooney w podstawowym składzie?? Szczerze to wolałbym Mate ale zobaczymy jak to będzie :)
» 10 maja 2017, 20:16 #3
morrgan: Wielu wysyła Rooneya na emeryturę, bo "jest za słaby" itd. Ja tak nie uważam, ale tak postanowiłem spojrzeć na statystyki. No cóż. W całym zespole tylko Herrera i Ibra mają więcej asyst mimo, że Rooney grał w tym sezonie mało przez problemy z kontuzją, a Ander i Ibra grali o wiele częściej. Rooney w skuteczności pod bramką wypada lepiej od Martiala, Rashforda, Mkhitariana. Ludzie bronią np. Martiala tym, że nie ma formy, bo nie gra regularnie, a czemu nikt w ten sam sposób nie broni Rooneya? Wiem, że to prawdopodobnie najsłabszy sezon Wayne'a w United, ale mimo wszystko na tle innych graczy nie wypada słabo. Może mieć brzuszek, ruszać się wolniej, ale to najbardziej doświadczony "Czerwony Diabeł". To jest nasz lider i należy mu się szacunek tym bardziej, że jeszcze może dać wiele zespołowi.
» 10 maja 2017, 20:03 #2
Krystiano98: Przed Martialem lata gry, Rooney już powoli zwija manatki, dlatego broni się młodego. Wszyscy wiemy, a raczej przypuszczamy, że Rooney już nie osiągnie formy sprzed lat, a Martial w każdej chwili może wypalić. Anglik nie jest najgorszy, ma dosyć dobre podania, ale to nie jest już ten Rooney co wcześniej i w meczach to widać. Teraz Zlatan jest liderem, a raczej był. Oczywiście szacunek jak najbardziej, ale to już nie jest piłkarz, na którym zbudujemy zespół.
» 10 maja 2017, 21:34 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.