Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Scholes znudzony angielską Premier League

» 6 września 2016, 07:57 - Autor: Bart - źródło: Goal.com
Paul Scholes w swojej nowej książce "Class of 92: Out of our League" napisał, że w obecnej chwili woli oglądać nie-ligowe rozgrywki niż mecze na szczycie Premier League.
Scholes znudzony angielską Premier League
» Paul Scholes woli oglądać swoją drużynę w akcji
- Myślę, że bardziej cieszy mnie oglądanie Salford City. Nie wiem do końca, czy to przez całą wyprawę jaką trzeba przejść, aby obejrzeć mecz ligowy, dostania się na stadion, czekania w korkach. Jadąc na Salford, parkuję za bramką i po prostu wysiadam z auta - pisał Anglik.

- Nie widziałem w Premier League w ostatnich 2 latach meczu wysokiej jakości. Meczu, o którym pomyślałbym „Wow!”. Trudno jest mi sobie taki przypomnieć.

- Szczerze, o wiele więcej radości czerpię z oglądania zespołu mojego syna, Royter Town. Oni są jak prawdziwy zespół dorosłych piłkarzy, z tym, że mają po 16 lat. Raz oglądałem spotkanie, które zakończyło się wynikiem 5:4. To po prostu czysta rozrywka - pisał Scholes.


TAGI


« Poprzedni news
Schmeichel jest pod wrażeniem transferów Mourinho
Następny news »
Khedira: Nie rozumiem postępowania United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (45)


Timmy: Skoro jest znudzony BPL, to wypadałoby powiedzieć, że jest znudzony każdą inną ligą, w której płaci się piłkarzom duże pieniądze.

Nie jest znudzony BPL, ale komercyjnym modelem piłki nożnej. Więc niech się nie czepia BPL, tylko całości, której BPL jest największą wartością.
» 6 września 2016, 21:05 #40
b90: nie ma BPL tylko PL!!
» 6 września 2016, 23:33 #39
dragonxxl: Bardzo go szanuje i podziwiam jako piłkarza, ale te jego wypowiedzi stają się coraz bardziej irytujące i uciążliwe. Co on chce przez to osiągnąć? Dać sygnał angielskim klubom, żeby się wzmocniły na tle Europy czy po prostu takie ma humory? Może niech sam zostanie menagerem to pokaże jakie to proste podobnie jak Gary... dodatkowo w internecie natknąłem się na jego rzekomą wypowiedź w której powiedział, że najlepsi zawodnicy świata grają w Hiszpanii, Juve i Bayernie, a w PL są to tylko Aguero, Silva i De Bruyne. Nie wiem czy faktycznie tak powiedział, ale jeżeli tak to powinien się już skończyć brać to co bierze, bo o ile zgodzę się z tym, że obecnie najlepsze składy mają: Bayern, Real, Barcelona no i może Juventus, ale co do zawodników PL to bez przesady, a Zlatan, Miki, Pogba, De Gea, Ozil,Sanchez, Cech, Kante, Hazard, Courtois i jeszcze kilku można wymienić to co? Słabi zawodnicy? Obecnie PL przechodzi chyba największą rewolucję, przyszło wielu świetnych menagerów i zawodników więc myślę, że to tylko kwestia czasu kiedy PL znów będzie przyciągała najlepszych, co potwierdza np. Mourinho u nas dokonując świetnego okienka, a jestem pewien że to dopiero początek.
» 6 września 2016, 20:17 #38
Chestnut: Zobacz jak gra Bayern, Juve, Real, Barcelona. Jakiś byle jaki ligowy. A potem porównaj to z Chelsea, City, United, Arsenalem czy tam kim chcesz. Jest różnica jakości. Kiedyś grał United z kimkolwiek i był strach. Teraz tego nie ma. Nie ma tego w żadnym angielskim klubie.

Miki i Kante? Serio? Jeden dobry sezon i nagle gwiazdy? Hazard to cały sezon przespał. Courtois robił błędy. Top klasa to Zlatan, Pogba, Rooney, DeGea, Aguero, DeBuyne, Ozil, Cech, Bravo, Silva.
» 6 września 2016, 21:29 #37
is200: Czy Juve jest naprawde takie mocne? Czy oni naprawde sa mocniejsi od tego United.

Sa trzy druzyny obecnie personalnie i sportowo lepsze od Manchesteru ale czy Juve.

Pisalem to juz kiedys ze tak naprawde w meczu z City dowiemy sie gdzie jest obecne United.

Guardiola wyrazil sie podobnie o swojej druzynie tylko jemu chodzilo o mecz z Barca.
» 6 września 2016, 17:08 #36
Chestnut: Tu nie chodzi o Pogbę. CHODZI O MECZE.
» 6 września 2016, 17:21 #35
bagien: Scholes ma jakieś dziwne upodobania. Dla mnie widowisko, jakie serwuje nam BPL to coś, czego nie osiągnie prawdopodbnie nigdy żadna inna liga. Kiedyś niemal co roku ligę wygrywał United, teraz to wielka niewiadoma, co jest akurat na plus dla rozgrywek. Szkoda, że Scholes z każdą wypowiedzią zaczyna przypominać swojego kolegę z środka pola - Roya Keane'a....
» 6 września 2016, 16:31 #34
Chestnut: Nie jest wielka niewiadoma. City, United, Chelsea no i teraz dopiero Leicester wygrało. To że liga jest wyrównana itp. zostało już obalone.
» 6 września 2016, 17:24 #33
manick: A gdzie kolega wyżej powiedział że wyrównana? Zresztą kto to obalił i w jaki sposób? Koledze wyżej prawdopodobnie chodzi o widowisko i rozrywkę. Gdzie aktualnie co kolejkę jest jakiś mecz o którym można powiedzieć wow, oraz kilka wartych obejrzenia (tylko kto na to wszystko ma czas?!). A Paul ma lekki problem z emeryturą, wiadomo że mecze "na żywo z 1-osoby" wyglądają całkiem innaczej niż te ze oglądane ze środka stadionu, czy nawet stadionu gdzie grający piłkarze to już nie przeciwnicy, tylko przeszłość o której można conajwyżej wspomnieć. A Stadford należy częściowo do niego, więc na samą myśl o tym mu się twarz cieszy.
» 6 września 2016, 19:47 #32
Chestnut: "Kiedyś niemal co roku ligę wygrywał United, teraz to wielka niewiadoma" = wyrównana.

Kto to obalił? INTERNET.
» 6 września 2016, 21:09 #31
Odin88: Niech się przerzuci na Polska ekstraklasę :) tam to się dzieję
» 6 września 2016, 16:23 #30
Sancho: Dzieje ale ostra kaszana. Przypuszczam że Scholes nie chciałby się torturować patrząc na to
» 6 września 2016, 18:41 #29
cnk: Może pieje do tego, że kiedys topowe drużyny strzelaly wiecej bramek beniaminkom i srodkowi tabeli a teraz kazdy mecz to walka prawie jak rowny z rownym i dlatego mu sie nudzi BPL bo nie ma bicia po kilka bramek czy zespolow totalnie dominujacych jak to bywa w hiszpani czy jak to robi Bayern w lidze niemieckiej, nie wiem tak tylko gdybam gdyby to nie bylo na niby
» 6 września 2016, 15:49 #28
Merand: Dodałbym, że kiedyś topowe drużyny grały jak topowe drużyny, a nie jak przeciętniacy. :P Z ciekawości zerknąłem na tabele z ostatniego sezonu i jestem załamany... Leicester zdobywając mistrza zdobywa tylko 68 bramek, tylko jeden zespół(Arsenal) zdobył ponad 70 bramek, nasz kochany klub zajmuje 5 miejsce i ma 49 bramek strzelonych, Chelsea jeden z głównych faworytów zajmuje 10 miejsce. Poziom naszych topowych drużyn poszedł w stronę średniactwa i zamiast oglądać jakiś wyśmienity mecz widzieliśmy mecz średniaków. Mecz Chelsea vs Manchester United nie przypominał dawnego hitu, tylko mecz typu Stoke vs West Ham. Na naszym przykładzie było widać, że brakuje indywidualności. Naszą siłą ofensywną było dwóch małolatów, gdzie jeden został ściągnięty za 50mln, a mało kto o nim słyszał, a drugi wszedł do składu z akademii. Zajęliśmy 5 miejsce nie dlatego, że graliśmy świetnie, ale dlatego, że reszta była jeszcze słabsza. Gdyby się jeszcze City na koniec potknęło, to mielibyśmy 4 miejsce, grając najsłabszy sezon od lat. Dlatego się nie dziwie, że Scholes na chwilę obecną woli oglądać mecze nie-ligowe, jednak mam nadzieję, że w najbliższym czasie się to zmieni. :D
» 6 września 2016, 16:41 #27
Chestnut: Większość drużyn w PL po prostu gra defensywnie i nikt nie próbuje podejmować ryzyka.
» 6 września 2016, 17:28 #26
jaratkow: Szanowałem i szanuję nadal piłkarskie dokonania Scholesa. Ale coraz większego nabieram przekonania, że swój związek z piłką nożną powinien zakończyć z chwilą zakończenia swego ostatniego oficjalnego meczu. Teraz po prostu krzywdzi swój wizerunek...
» 6 września 2016, 15:02 #25
Sideswipe: Scholes wyraźnie zdziadział. Nie wiem dlaczego nie ma tu części tekstu, w którym zawarł jakże cudowne stwierdzenie: "Oprócz Sergio AgĂźero, Kevina De Bruyne i Davida Silvy nie ma w Anglii zawodników, którzy prezentują najwyższy poziom. Najlepsi grają w Hiszpanii, Bayernie albo Juventusie."
Spoko, ma własne zdanie i nie boi się o tym mówić, ale na litość boską... Niech on już się nie wypowiada.
» 6 września 2016, 14:58 #24
artix206: Scholes byl i chyba w sumie nadal jest moim ulubionym pilkarzem. Jednak co on wygaduje na tej emeryturze to aż takiemu czlowiekowi nie przystoi.
» 6 września 2016, 14:34 #23
SYSTEM: Starość nie radość.
» 6 września 2016, 11:59 #22
Fenek: Yyyy? Ale to o co ten żal? Że na stadion MU chce dostać się kilka tysięcy ludzi a drugie tyle osób po prostu żyje w tym mieście i są korki? Że na stadion ciężko się dostać bo nikt nie chce wpuścić popaprańca z bronią? Po za tym ja bym był zaniepokojony gdyby MU wygrywało po 5:4, spoko 5 strzelonych super, ale 4 stracone 0.o
Coś mi się zdaje, że emeryturka Scholesowi nie służy.
» 6 września 2016, 11:44 #21
Chestnut: To Ty nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.
» 6 września 2016, 12:01 #20
Fenek: albo ty nie zrozumiałeś mojej, co mnie jakoś nie zdziwi
» 6 września 2016, 22:26 #19
MartinK09: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.09.2016 09:32

Aha. Czyli w meczu chociazby Arsenal-Liverpool nie bylo emocji? Mowi o wysokim poziomie ktory by go zaskoczyl a pozniej wspomina mecz 5:4. Kiedy spotykaja sie druzyny rowne sobie rzadko kiedy pada wysoki wynik bo sa to druzyny dobrze ustawione taktycznie. Jesli dla niego poziom widowiska zalezy od ilosci bramek to niech sie wybierze do polskiej okregowki gdzie niedawno jedna druzyna wygrala 27:0 po czym w drugiej kolejce ulegla 30:0. A jesli juz chce wysokich wynikow w Premier League to przeciez byly takie spotkania: Live 3:3 Arsenal, Chelsea 3:3 Everton, Totki 4:1 City, Live 3:2 Totki, WHU 3:4 Bournemouth i jeszcze wiele innych. Naprawde nie wiem o co chodzi Scholesowi, jedyne co moge zrozumiec to narzekanie na korki i dostepnosc meczow, ktora z wiadomych przyczyn w okregowkach jest wieksza niz w Premier League.
» 6 września 2016, 09:31 #18
Chestnut: Nie chodzi o emocje ani o wynik, chodzi o to byś za kilka lat pamiętał ten mecz. Ma być "wow". I faktycznie chyba w ostatnich latach nie było takiego meczu, który byłby wart zapamiętania.
» 6 września 2016, 11:05 #17
adski87: co to jest to "wow"?skoro emocje i wynik sie nie licza?
» 6 września 2016, 12:19 #16
Chestnut: Napisałem przecież, to jest taki mecz o którym będziesz mógł opowiadać wnukom.
» 6 września 2016, 12:25 #15
Krystiano98: Niestety, ostatni jaki ogladałem "WOW" to było 6-1... :(
» 6 września 2016, 13:20 #14
Krystiano98: Swoją drogą, najpierw przegrali 27-0 a później 30-0, nie wygrali meczu.
» 6 września 2016, 13:59 #13
adski87: yhy,ale dalej nie wiem o czym opowiadac wnukom?Jaka była murawa kto był sedzią czy moze jakis brzydki faul i np złamana noga?
» 6 września 2016, 14:06 #12
Chestnut: Finał LM z Bayrenem. Wolny RvP z City. Przewrotka Rooneya z City.
» 6 września 2016, 15:00 #11
adski87: a jednak bramki(w ostatnich min i te przesadzajace o wyniku meczu)emocje dryblingi i podania i super strzały....czyli jednak to sie liczy.mnustwo takich spotkan było w Pl w ostatnich latach!!
» 6 września 2016, 16:52 #10
Chestnut: "Nie widziałem w Premier League w ostatnich 2 latach meczu wysokiej jakości."
Jestem ciekaw. Ja nie pamiętam nic nadzwyczajnego z tych ostatnich 2 lat.

Nie chodzi i o bramki, tylko o całość.
» 6 września 2016, 17:32 #9
sensi: Mi tez wiecej radości daje oglądniecie lokalnej okręgówki, ale tylko ze względu na komedie które nie rzadko się odbywają podczas takich rozgrywek... franek na kacu, janusz po 3 browarach.
I love klasa B:D
» 6 września 2016, 09:27 #8
piter100000: ma prawo myśleć co mu się podoba, ale kiedy czytam takie wypowiedzi to brzmią jak gadanie starego zgorzkniałego dziadka. jakby za wszelką cenę chciał udowodnić, że Premier League już nie jest interesująca
» 6 września 2016, 09:25 #7
Klimaa: Troszkę przesadza - wiele meczów Premier League (nawet mecze pomiędzy drużynami nie ze ścisłej czołówki) są bardzo atrakcyjne. Po wielu latach gry w piłkę szuka pewnie czegoś innego, a skoro jest udziałowcem w Salford City to nie dziwie się mu że bardzo zależy mu na tej drużynie.
» 6 września 2016, 09:17 #6
kuboollo: No to zapraszam do Ekstraklasy rudy. Mniejwiecej ten sam footbolowy "kosmos" co u twojego syna...
» 6 września 2016, 08:51 #5
Sebekpro: Zawsze rudego podziwialem za gre. ale od pewnego czasu nie wiem o co chodzi. na wszywstko i wszystkich naskakuje nie wiem zal ma czy cos ?
» 6 września 2016, 08:27 #4
welllone: Nie ma żalu ma po prostu jaja mówić co czuje i nie ubierać tego w poprawność.
United od 3 lat gra padakę to dobrego meczu w BPL nie było i tego sie trzymajmy ;)
» 6 września 2016, 09:12 #3
Sebekpro: tak masz racje. no ale peter, rayan, eric, becks, reszta bo wszystkich nie pamietam czesto sie pojawiaja w artykulach i troche mnie dziwia jego wypowiedzi.
» 6 września 2016, 11:30 #2
Sebekpro: Moje zdanie jest takie ze nie wie co ze soba zrobic po zawieszeniu butow na kolku. po prostu nie potrafi sie odnalezc
» 6 września 2016, 11:48 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.